quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig mag dat niet meer nee, net als couperen van de oren. Wel beter zo. Want de manier waarop dat gebeurd is niet bepaald lief, en alleen maar omdat we dan die bepaalde hond er zo leuker uit vinden zien.
Rottweilers zijn liefAngstaanjagend, maar lief
[ afbeelding ]
Awww......quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De hond van m'n ouders is ook tof, ze heeft alleen energie als ik er ben! Doet echt niemand kwaad, geweldig beest
Jammer dat ze nu ondertussen alweer 11 jaar is geloof ik en ze wat problemen heeft met d'r botten en dergelijke
Tofquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww......
Yuri was op die foto volgens mij pas een jaar, dus nog een dolle pup, alleen dan dus formaat Rottweler. Als dat door je huis stormt ... nou dan berg je maar! Is de hond van de broer van m'n ex, die aren op vakantie en hij heeft dus 2 weken bij ons gelogeerd toen.
Je snapt natuurlijk dat onze verwachtingen ERG hoog zijn na alle verhalen dat je huis een kunstwerk is hequote:Op zaterdag 15 december 2007 12:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag is DE dag, nog te veel te doen in Te weinig tijd
dat woord weer ZO'N dag
Ja hequote:Op zaterdag 15 december 2007 12:25 schreef Bartjebart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W91sqAs-_-g
Geweldig
Ik zag 'm gister jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.mamma-mia-themovie.co.uk/
Ja die 5 min is niet heel veel meer dan de teaser trailer die er al was. Maar je kunt goed zien wat de fimstijl is. En die bevalt me wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, qua Cloverfield blijf ik ver weg van dat soort previews. Die wil ik echt beleven id bios.
dan moet je 'm wel anders aankledenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Gister van een collega gekregen:
[ afbeelding ]
Wat verwacht ie? Dat ik er als een paris Hilton mee rond ga lopen?
eigenlijk verheug ik me hier veel meer opquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.mamma-mia-themovie.co.uk/
Lief zijn ze altijd totdatquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De hond van m'n ouders is ook tof, ze heeft alleen energie als ik er ben! Doet echt niemand kwaad, geweldig beest
vraag mevr Beekman om hulp, dat is haar werkquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef Zakje het volgende:
Na 2 dagen verwoed shoppen heb ik nog niet die éne kekke, trendy, leuke Nieuwjaar-outfit gevonden, er moet iets mis met me zijn, of heb ik mijn talent verloren
.
Die overgewaardeerde muts heeft gewerkt voor de C&Aquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vraag mevr Beekman om hulp, dat is haar werk
soms is smaak als goede wijn, die wordt alleen maar beter als hij ouder wordtquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die overgewaardeerde muts heeft gewerkt voor de C&A![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |