Wat niet wil zeggen dat zo iemand niet heel aardig kan zijn> Wat wel kan betekenen dat zo iemand je gewoon niet ligtquote:Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, als iemand typt dat ie zich samen met een vriend gaat opmaken enzo... denk toch wel dat je daaruit een bepaalde conclusie kunt trekken.
Hij kan best vertellen dat hij zich met een vriend gaat opmaken, maar dan weet je niet met welk doel ( ik ben vroeger ook wel een paar keer opgemaakt door vriendinnen voor opdrachten van CKV, dat zegt toch niets over mijn persoonlijkheid ?), of in welke mate ( alleen wenkbrauwen bijwerken en wat onzuiverheden camoufleren? Gaan ze elkaar schminken, of echt de hele reutemeteut aan eyeliners poedertjes en mascara's ?).quote:Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, als iemand typt dat ie zich samen met een vriend gaat opmaken enzo... denk toch wel dat je daaruit een bepaalde conclusie kunt trekken.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hij kan best vertellen dat hij zich met een vriend gaat opmaken, maar dan weet je niet met welk doel ( ik ben vroeger ook wel een paar keer opgemaakt door vriendinnen voor opdrachten van CKV, dat zegt toch niets over mijn persoonlijkheid ?), of in welke mate ( alleen wenkbrauwen bijwerken en wat onzuiverheden camoufleren? Gaan ze elkaar schminken, of echt de hele reutemeteut aan eyeliners poedertjes en mascara's ?).
Haaaj snoezepoesjequote:Op zondag 16 december 2007 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik ben eht met DM en Ang3l eens.
En z'n vrouwengeurtjes draagt hij omdat de verkoopster een fout heeft gemaakt en in plaats van het heren geurtje een vrouwen geurtje heeft meegegeven en het anders reuze zonde van het geld is...quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hij kan best vertellen dat hij zich met een vriend gaat opmaken, maar dan weet je niet met welk doel ( ik ben vroeger ook wel een paar keer opgemaakt door vriendinnen voor opdrachten van CKV, dat zegt toch niets over mijn persoonlijkheid ?), of in welke mate ( alleen wenkbrauwen bijwerken en wat onzuiverheden camoufleren? Gaan ze elkaar schminken, of echt de hele reutemeteut aan eyeliners poedertjes en mascara's ?).
Er is een verschil tussen vol trots vermelden dat je je nagels gaat lakken en iets voor een toneelstuk doenquote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien draagt hij die geuren omdat hij ze gewoon lekker vindt ruiken?quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En z'n vrouwengeurtjes draagt hij omdat de verkoopster een fout heeft gemaakt en in plaats van het heren geurtje een vrouwen geurtje heeft meegegeven en het anders reuze zonde van het geld is...
Je hebt me door, mensen denken gewoon niet out of the box jammerquote:Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien draagt hij die geuren omdat hij ze gewoon lekker vindt ruiken?
Ik vind het anders niet zo vreemd hoor, een geur is een geur, of het voor een vrouw of een man is verzinnen die mensen zelf ook maar, als jij die geur lekker vindt ruiken en hebben wilt moet je hem gewoon kopen en opspuitenquote:Op zondag 16 december 2007 21:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt me door, mensen denken gewoon niet out of the box jammer.
Maar het hoort niet bij gay zijn, toch? Dus om dat nou als excuus te hebben...quote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef samjustme het volgende:
Je kan aan MisterO en Deceit vragen hoe ik ben irl en niet tijdens uitgaan en dan ben ik gewoontjes en homo trekjes heb ik, ik ben nou eenmaal gay.
Nou neequote:Op zondag 16 december 2007 22:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet zo vreemd hoor, een geur is een geur, of het voor een vrouw of een man is verzinnen die mensen zelf ook maar
Als het goed is maakt je lichaam van zichzelf toch al feromonen aan, daar heb je toch geen parfum voor nodig?quote:Op zondag 16 december 2007 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou neeIn een mannengeur zitten wel degelijk andre ingrediënten dan in een vrouwengeur, qua feromoontjes en zo. Maar eigenlijk is dat dan weer raar als homo zijnde
Ja, ik draag ook een rokje omdat dat veeeeel beter bij m'n schoenen past dan een broek.quote:Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien draagt hij die geuren omdat hij ze gewoon lekker vindt ruiken?
Of omdat je benen dan beter uit komen!quote:Op zondag 16 december 2007 22:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook een rokje omdat dat veeeeel beter bij m'n schoenen past dan een broek.
Klopt, maar ze stoppen die wel degelijk als aantrekkende factor in een parfum. Er is dus ook wel degelijk een verschil tussne mannen - en vrouwengeur.quote:Op zondag 16 december 2007 22:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als het goed is maakt je lichaam van zichzelf toch al feromonen aan, daar heb je toch geen parfum voor nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |