Mr Perfect heeft een kleine pik?quote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef samjustme het volgende:
Mr perfect bestaat toch
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef samjustme het volgende:
Mr perfect bestaat toch
[ afbeelding ]
De achtergrond van die foto verpest het, het lijkt wel of hij in een oud kraakpand woontquote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef samjustme het volgende:
Mr perfect bestaat toch
[ afbeelding ]
en jullie zxeggen beiden niets over mijn huisquote:Op zondag 16 december 2007 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kreeg juist wel een heel eervol voorstel dat ik gelijk met beide handen aangenomen heb en mij door een buschauffeuse thuis vooor de deur laten afzetten in plaats van op zo"n koud winderig station
Hij is mijn type 100%quote:
Winterpann was 't, dacht ik?quote:
Tja, en wat zegt-ie op 't forum?quote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef samjustme het volgende:
Mr perfect bestaat toch
[ afbeelding ]
Forget itquote:Weet niet waar dit topic het best thuis hoort dus post ik hem hier. Stelling: hetero-jongens zijn in het algemeen aantrekkelijker dan homo’s. Discuss…
Voordat half gay.nl zich weer beledigd voelt, dit is niet beledigend bedoeld maar persoonlijk vind ik nu eenmaal heterojongens in het algemeen aantrekkelijker dan homo’s. Waarom? Omdat 99% van de homo’s een nichterige uitstraling hebben waar ik op afknap, ik noem dat de "gay-factor" - iets niet-mannelijks waaraan je direct kunt zien dat iemand homo is, bijv: de zijïge manier van praten, die typische handgebaartjes, de nichterige manier van lopen/bewegen/kijken, een bepaalde (weinig mannelijke) lichaamsbouw, etc. Waarom zijn er toch zo weinig homo’s die gewoon mannelijk stoer zijn, mannelijk lopen en praten of die in ieder geval een uitstraling hebben waarvan je niet direct zou zeggen: die is homo. Ze moeten natuurlijk wel bestaan, maar ik ben ze nog nooit tegengekomen. De jongens waar ik op val zijn vrijwel altijd hetero… Want laten we eerlijk zijn, als je op mannen valt, wil je toch gewoon echt een man en geen halve vrouw?
Zijn er meer mensen die dit ook zo ervaren?
Ja het is dat, of de make-up, manicure avondjes met vriendinnen en de spice girls laten varenquote:
De slechte kwaliteit was mij niet opgevallen... Herinner me 'm wel als een okay film.quote:Op zondag 16 december 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar eindelijk eens een x afgekeken. Ik blijf de belabberde kwaliteit van de CGI toch erg afleidend vinden. Alsof je naar een intro filmpje van een PC spel uit 1980 zit te kijken af en toe
Voor spice girls no wayquote:Op zondag 16 december 2007 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is dat, of de make-up, manicure avondjes met vriendinnen en de spice girls laten varen
Succes Dennismore de macho gayquote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, en wat zegt-ie op 't forum?
[..]
Forget it.
Vind wel lachen dat je denkt te weten hoe nichterig ik benquote:Op zondag 16 december 2007 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, vergeleken met jou ben ik inderdaad Vinnie Jones.
Jullie hebben elkaar toch gezien?quote:Op zondag 16 december 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vind wel lachen dat je denkt te weten hoe nichterig ik ben
Denk dat alle users uit dit topic dat wel wetenquote:Op zondag 16 december 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
Dont talk to oldiesquote:
Goh, die ene keer Pann kwam je toch gewoon naar me toe om me aan te spreken.quote:
Ik vind het ook een beetje raar dat mensen zo snel een conclusie trekken uit wat getypte berichtjes op een forum, laat staan een oordeel vellen over iemands persoonlijkheidquote:Op zondag 16 december 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Och, als iemand typt dat ie zich samen met een vriend gaat opmaken enzo... denk toch wel dat je daaruit een bepaalde conclusie kunt trekkenquote:Op zondag 16 december 2007 21:26 schreef Zakje het volgende:
zo snel een conclusie trekken uit wat getypte berichtjes op een forum
Nou die gedachten over jou komen niet zozeer van een aantal getypte berichten. Eerder van gedrag op een bepaald feestquote:Op zondag 16 december 2007 21:26 schreef Zakje het volgende:
ik zou ook niet willen weten wat de mensen in dit topic wel niet van mij denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |