Niks mee mee inderdaad, vind hem alleen voor mezelf niet echt lekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 15:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb laatst die nieuwe van boss gekocht.
Chille geur
doe maar duur, maar ik wil er eigenlijk ook een paar extraquote:Op donderdag 13 december 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
Ook nog burberry brit, JP Gaultier le male en Boss Bottled staan
JPG is altijd lekker maar 2jaar geleden liep iedereen ermee. Wel een voordeel dat vrouwen hem geweldig blijven vindenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
Ook nog burberry brit, JP Gaultier le male en Boss Bottled staan
Ik heb er op dit moment ook wel 4 staan. Is er net 1tje opquote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef HansU het volgende:
[..]
doe maar duur, maar ik wil er eigenlijk ook een paar extra
schijt aan dat iedereen er mee loopt.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef jackson het volgende:
[..]
JPG is altijd lekker maar 2jaar geleden liep iedereen ermee. Wel een voordeel dat vrouwen hem geweldig blijven vinden
opgespaardquote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef HansU het volgende:
[..]
doe maar duur, maar ik wil er eigenlijk ook een paar extra
Ook weer zo.... Toch is het niet verkeerd als je anders ruikt dan de rest van je collega'squote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schijt aan dat iedereen er mee loopt.
Ik vind het een chill luchtje, dus koop het.
Daarom heb ik ook andere luchtjesquote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook weer zo.... Toch is het niet verkeerd als je anders ruikt dan de rest van je collega's
Porsche is voor polenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef jackson het volgende:
Die gasten van Edo weten je Porsche Carerra GT tot 770PK te brengen. De koningen bij Edo ook
Ik heb er nu 4 dan, had er 5 maar kwam erachter dat mijn DKNY ook bijna op is dus over 2 weken nog maar 3 luchtjes denk, of even een nieuwe kopenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook andere luchtjes
Ben niet weg van Porsche maar die 10 cilinder heeft het mooiste geluid van welke straatauto dan ook. Kippenvel als ik terug denk aan de keren dat ik hem hoordequote:
Voor kerst vragenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb er nu 4 dan, had er 5 maar kwam erachter dat mijn DKNY ook bijna op is dus over 2 weken nog maar 3 luchtjes denk, of even een nieuwe kopen
Wij doen eigenlijk nooit wat met kerst. Ik kan me ook elke dag met stront insmeren en dan afwachten of mensen mij een geurtje aanbiedenquote:
heb jij zo'n hele geile telefoonstem?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor kerst vragen
Mn begeleider vroeg net of ik niet langer kon blijven ' want ik doe het zo goed aan de telefoon'.
Zo is dat jong... zo is datquote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stage SC is voor polen.
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef HansU het volgende:
geile telefoonstem
Nee johquote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef HansU het volgende:
[..]
heb jij zo'n hele geile telefoonstem?
Was het lekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 16:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft nu Laura Biagiotti - Roma Uomo op.
Zonde,..... Ik denk, dan bellen we evenquote:
bek houwe lennyquote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stage SC is voor polen.
Dan neemt mn begeleider toch op.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde,..... Ik denk, dan bellen we even
Die kan me vast doorverbindenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan neemt mn begeleider toch op.
Je had iets op.... Vandaarquote:
sssssssssssssssssssssssowiessssssssssssssssssssssssoquote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wel hem zowiezo wel eens horen, ben benieuwd.
sei je wat bassie?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssowiesssssssssssssssssssssssso
Ja ik moet Chatgirl hebben, zal hem ook wat zeggen. Plus dat ie dan weet dat ik niks zit te doen. Strak plan joh.quote:
Nee, ik vermaak me op fok!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Flauwert![]()
Zo hé verveel jij je?
quote:
Dan vraag ik wel naar Wendyquote:Op donderdag 13 december 2007 16:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja ik moet Chatgirl hebben, zal hem ook wat zeggen. Plus dat ie dan weet dat ik niks zit te doen. Strak plan joh.
Op het moment word ik alleen maar zwaarder door de fitness vooralquote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef HansU het volgende:
gisteren ging ik mezelf wegen, was ik een kilo afgevallen
Dan kom je dr nog niet in, we hebben zo'n beveiligd pand, en de politie zit tegenover ons.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:29 schreef HansU het volgende:
[..]
ik sta gewoon voor je deur, netzoals iedere andere fatsoenlijke stalker
Dan doe je nu thuis nog even wat onder het genot van goeie muziek. Lekker rustig nog wat uurtjes werken. Dan heb je het op de rit maandag. Of gewoon in je weekend werken, soms moet dat nou eenmaalquote:Op donderdag 13 december 2007 16:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dilemma's... ik ben maar een uurtje eerder naar huis gegaan om het te laten bezinken (eigenlijk gewoon een late koffie- en lunchpauze, die had ik overgeslagen).
En de politie denk meteen: "hey een stalker"quote:Op donderdag 13 december 2007 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kom je dr nog niet in, we hebben zo'n beveiligd pand, en de politie zit tegenover ons.
Ik ben 5 kg aangekomen tijdens mn stagequote:Op donderdag 13 december 2007 16:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Op het moment word ik alleen maar zwaarder door de fitness vooral. Niet veel, wel een 1,5-2 kg de afgelopen 2 maanden
ik ben wel 4 kilo aangekomen sinds ik weer hard ging lopen, 5 kilo spier erbij denk ik. Want m'n buikomvang was geschronken. (is dat een woord?)quote:Op donderdag 13 december 2007 16:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Op het moment word ik alleen maar zwaarder door de fitness vooral. Niet veel, wel een 1,5-2 kg de afgelopen 2 maanden
goh, beveiliging. Dan wacht ik toch gewoon een paar uurtjes tot je er uit komt en ga samen met je mee in de bus. Lekker kansloos, lijkt me wel eens leukquote:Op donderdag 13 december 2007 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kom je dr nog niet in, we hebben zo'n beveiligd pand, en de politie zit tegenover ons.
Ik heb hier geen gegevens. Ik heb inderdaad wel overwogen om het even naar mijn mail te sturen, maar al met al zijn het redelijk gevoelige gegevens, die laat ik liever gewoon op de werkplek.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan doe je nu thuis nog even wat onder het genot van goeie muziek. Lekker rustig nog wat uurtjes werken. Dan heb je het op de rit maandag. Of gewoon in je weekend werken, soms moet dat nou eenmaal
Je hebt sowieso eerst wel een 15 minuten voordat die lui erzijnquote:Op donderdag 13 december 2007 16:38 schreef HansU het volgende:
[..]
goh, beveiliging. Dan wacht ik toch gewoon een paar uurtjes tot je er uit komt en ga samen met je mee in de bus. Lekker kansloos, lijkt me wel eens leuk
Zelfverheerlijking is oké olé olééééquote:
wowquote:Op donderdag 13 december 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
Topic nummer honderdvijfenzestig! [ afbeelding ]
Kleine samenvatting: Stage, drank, dames, auto's, voetbal en muziek.
Jetzt geht weiter! [ afbeelding ]
voor een politie bureau kan je 5 uur hangen voordat ze je doorhebben. Die lui zijn zo blind als een mol in de buurt van hun hol.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt sowieso eerst wel een 15 minuten voordat die lui erzijn
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:44 schreef HansU het volgende:
[..]
voor een politie bureau kan je 5 uur hangen voordat ze je doorhebben. Die lui zijn zo blind als een mol in de buurt van hun hol.
Ja, tot je gaat steken, dan hebben ze je opeens in de gaten.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:44 schreef HansU het volgende:
[..]
voor een politie bureau kan je 5 uur hangen voordat ze je doorhebben. Die lui zijn zo blind als een mol in de buurt van hun hol.
Aan de overkant van het binnenpleintje, dus 15 minuten zal het echt niet duren.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt sowieso eerst wel een 15 minuten voordat die lui erzijn
misplaatst vertrouwenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aan de overkant van het binnenpleintje, dus 15 minuten zal het echt niet duren.
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aan de overkant van het binnenpleintje, dus 15 minuten zal het echt niet duren.
nah, die hebben bureau dienst. Mogen het bureau niet eens verlaten. Ze bellen waarschijnlijk gewoon een patrouile wagen.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
![]()
Wandelen niet nee, maar voordat er beweging in komt zinj 13 min voorbij.
Volgens mij zitten ze dr ook alleen maar omdat het Baekelandplein niet zo'n goede naam heeft. En daar zitten wij pal naast.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef HansU het volgende:
[..]
nah, die hebben bureau dienst. Mogen het bureau niet eens verlaten. Ze bellen waarschijnlijk gewoon een patrouile wagen.
Is dat wel vertrouwd met jou daar?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze dr ook alleen maar omdat het Baekelandplein niet zo'n goede naam heeft. En daar zitten wij pal naast.
Van wielrennen val ik wel hard af trouwens terwijl mijn benen heel hard groeien danquote:Op donderdag 13 december 2007 16:34 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben wel 4 kilo aangekomen sinds ik weer hard ging lopen, 5 kilo spier erbij denk ik. Want m'n buikomvang was geschronken. (is dat een woord?)
Bwhehe.. wat een instelling. 15-16uur per dag als het nodig isquote:Op donderdag 13 december 2007 16:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En van 8:30 tot 16:00 aan een stuk werken is genoeg voor een dag.
Klopt... alleen dat blauw in het topic moesten ze eens verbiedenquote:
gaan we hier ook al beginnen?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt... alleen dat blauw in het topic moesten ze eens verbieden
Zo hard gaat het ook weer niet ?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:34 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben wel 4 kilo aangekomen sinds ik weer hard ging lopen, 5 kilo spier erbij denk ik. Want m'n buikomvang was geschronken. (is dat een woord?)
DAn is het al maanden niet nodig bij jou zeker? 20 uur werken is tot nu toe mijn langste dat, dat vond ik ook bijna wel lang genoeg.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehe.. wat een instelling. 15-16uur per dag als het nodig is
Ik weet het niet.... Waarmee/waarover ?quote:
Nee, ik mag niet zomaar overwerken, daar heb ik toestemming voor nodig.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehe.. wat een instelling. 15-16uur per dag als het nodig is
Wat weet jij er nu van of et bij mij maanden niet nodig geweest is ?! Ok, ik loop stage dus is het nooit nodig maar ben zeker niet te beroerd om 's avonds onderhoud bij een klant te gaan doen in Amsterdam. Ik doe het liefst zo min mogelijk maar ben niet vies van lange dagen maken waar nodigquote:Op donderdag 13 december 2007 17:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
DAn is het al maanden niet nodig bij jou zeker? 20 uur werken is tot nu toe mijn langste dat, dat vond ik ook bijna wel lang genoeg.
Je hebt toestemming jongen, nu werken!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet zomaar overwerken, daar heb ik toestemming voor nodig.
Dan moet je die vragen, of niet zeurenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ben opgetieft uit een andere SC omdat iedereen daar steeds liep te zeiken dat je niet normaal kon posten met zoveel blauwquote:Op donderdag 13 december 2007 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet het niet.... Waarmee/waarover ?
Of neem je het serieus wat ik zei ?
Oud zeer..... ik dacht het alquote:Op donderdag 13 december 2007 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben opgetieft uit een andere SC omdat iedereen daar steeds liep te zeiken dat je niet normaal kon posten met zoveel blauw
Was overigens een der redenen.
Ik zeur niet. Ik zit hier prima.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan moet je die vragen, of niet zeuren
Ik vind het ook triest gemekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 17:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Oud zeer..... ik dacht het al
Kan mij het nou schelen welke kleur je hebt
Krijg nou wat... het is een gozer inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt toestemming jongen, nu werken!
Verrassing!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijg nou wat... het is een gozer inderdaad.
Ik ben wel gekkere mods gewend in bijvoorbeeld UVT. Loopt een halve zool rond te modden met de naam merino geloof ik. Achterlijke dakhaas die gastquote:Op donderdag 13 december 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het ook triest gemekker
Alsof ik opeens heel anders ben ofzo
ok, ik bagger soms wat met de TT's maar verder niet echt.
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, ik ben voorzien hoorquote:
Jij kreeg altijd geile ideeën bij iemand met de naam angel of death (of daar staat het voor).quote:Op donderdag 13 december 2007 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijg nou wat... het is een gozer inderdaad. Dan moet hij helemaal niet zeuren
Teh horror
flauwquote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
*sluit Stage SC voor altijd af
Ha, weer een roker minder.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
roken ftwquote:Op donderdag 13 december 2007 17:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ha, weer een roker minder.
Ons topic, wat doe je!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
Eerst naar de fysio om half 9, dus nog niet uitslapen.quote:
Idem. Morgen maar even doen.quote:
Da's ook lekker iddquote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik het liefst morgen om 7:10, dan heb ik mooi snel weekend !
Ik wacht effe op de stufiquote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Idem. Morgen maar even doen.
oh, jawel hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef Deansensitized het volgende:
Kan toch nog makkelijk?
niks mis mee iddquote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik deze maand niet mijn normale stagevergoeding krijg, maar ik krijg ook nog een eindejaarsuitkering die 80% van mijn maandsalaris bedraagt.
Gunstige meevaller.
Laatst ging er 13 euro er van af, en 5 euro bijquote:Op donderdag 13 december 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, jawel hoor.
Maar ik wil ze wel effe in huis hebben.
Koop ze dit jaar online, schrijven ze je verdiensten meteen op je rekening als je wat wint
laturquote:
Ja, hoef je niet naar postkantoor en in die ellendig lange rijen te staanquote:
Ja inderdaad, krijg ik vast niet!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik deze maand niet mijn normale stagevergoeding krijg, maar ik krijg ook nog een eindejaarsuitkering die 80% van mijn maandsalaris bedraagt.
Gunstige meevaller.
k heb nog nooit minder gewonnen dan de aankoopprijs afgelopen 6 jaar.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst ging er 13 euro er van af, en 5 euro bij
ik heb bijna een jaar op winst gestaan, maar zoals het een goede gokker betaamt ben ik niet gestopt met gokkenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
I
[..]
k heb nog nooit minder gewonnen dan de aankoopprijs afgelopen 6 jaar.
Ik doe echt alleen oudejaarsloterij...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
ik heb bijna een jaar op winst gestaan, maar zoals het een goede gokker betaamt ben ik niet gestopt met gokken
Ik doe ook eigenlijk alleen de oudejaarsloterij.. en voor de grap met de loterij van augustus meegedaan.. Zou mooi geweest zijn als ik een mooi prijsje had gewonnen.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik doe echt alleen oudejaarsloterij...
Bevalt me altijd prima, van het geld dat ik vorig jaar won kon ik nog wel paar jaar 'gratis' loten halen
De staatskas te spekkenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, je doet het voor het goede doel toch??
Die heb ik dus niet gezien..quote:Op donderdag 13 december 2007 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus.
Goed luchtje.
¤0,- Dat krijgen ECHTE stagelopersquote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gunstige meevaller.
Hey, ik heb er ook niet om gevraagd hoor. Ik ben er alleen blij mee, da's alles.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
¤0,- Dat krijgen ECHTE stagelopers
Ik moet ook eens een fijne geur gaan halen. Wat kost dat nou zoal tegenwoordig?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet gezien..
Heb dit geurtje gehaald:
[ afbeelding ]
ik heb laatste deze gehaald:quote:Op donderdag 13 december 2007 18:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet gezien..
Heb dit geurtje gehaald:
[ afbeelding ]
Kleine fles.. ¤38.. was deze dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hey, ik heb er ook niet om gevraagd hoor. Ik ben er alleen blij mee, da's alles.
[..]
Ik moet ook eens een fijne geur gaan halen. Wat kost dat nou zoal tegenwoordig?
Ik koop ook niet altijd de grote flessen.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kleine fles.. ¤38.. was deze dan.
30 ML
50 ML was 52 euro ofzo..
Nja.. ik koop meestal kleine.. zodat ik wat afwisselends heb.
Jumpquote:Op donderdag 13 december 2007 18:50 schreef eer-ik het volgende:
Die ga ik halen voor m'n pa's verjaardag.
Hij heet Joop
Ja maar ik weet nooit van te voren welke geuren ik wil enzo.. stap gewoon een winkel binnen..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik koop ook niet altijd de grote flessen.
alleen als ik voor verjaardag krijg vraag ik grote
Ik vraag JPG altijd voor verjaardag, doe altijd ongeveer een jaar met zoeen fles.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nooit van te voren welke geuren ik wil enzo.. stap gewoon een winkel binnen..
Goedkope rommel blijf je toch niet ruiken.. dusja...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
BIjna 40 euro voor een paar druppels? Afzetters.
Met mij weten die verkopers vaak geen raad..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vraag JPG altijd voor verjaardag, doe altijd ongeveer een jaar met zoeen fles.
Verder koop ik zelf luchtjes altijd random, wel met testen uiteraard
Ik liet me altijd gratis knippen bij de cosmo, moest vaak model zitten daar.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Goedkope rommel blijf je toch niet ruiken.. dusja...
17,50 om een schaar door je haar te halen is toch ook bullshit?
Ik zeg meestal pass die eensquote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Met mij weten die verkopers vaak geen raad..
Ik zeg altijd: Niet te zoet, niet te fris..
En dan komen ze met 10 geurtjes aanzetten.
Ja das extensions en shit.. met echt mensenhaar enz?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik liet me altijd gratis knippen bij de cosmo, moest vaak model zitten daar.
Keek voor de grap eens op die prijslijst
Stonden ook bedragen van 150+ euro tussen
whahahahahaquote:
dat verschil is vaak wel heel groot inderdaad en dat merk je ook wel in de prijs...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Goedkope rommel blijf je toch niet ruiken.. dusja...
Geen flauw idee, laat dat soort zooi nooit doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja das extensions en shit.. met echt mensenhaar enz?
Klopt...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahaha
[..]
dat verschil is vaak wel heel groot inderdaad en dat merk je ook wel in de prijs...
Klopt, mijn haar wordt dan ook gratis geknipt.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef Trigalti het volgende:
17,50 om een schaar door je haar te halen is toch ook bullshit?
halloquote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef Okiedokie86 het volgende:
Avond mensen, ik had een drukke dag vandaag vandaar dat ik nu pas reageer
ja hoor, 1 dag voor het weekend, morgenavond pilsen in het café, dus niks te klagenquote:
Hehe ja ook nog 1 dagje heh, misschien komt morgen een vriend van me meequote:Op donderdag 13 december 2007 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, 1 dag voor het weekend, morgenavond pilsen in het café, dus niks te klagen
en jij?
inderdaad kerelquote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef Okiedokie86 het volgende:
Trouwens, ik heb me op dat wiki ding toegevoegd, wanneer krijg ik dat te zien ?? next topic start ?
Trig hier ff..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb zojuist seizoen 11 van South Park gedownload van een vriend van me. Althans voor zover dat tot nu toe uitgezonden is ofoz (12 afleveringen). Straks maar op dvd branden en een paar afleveringen kijken, als ik nog dvd's heb.
Ik heb nog helemaal niks gezien van seizoen 11.
Nooooooooooooquote:
Jadochquote:
quote:
Ik heb er 2, aflevering 11 en 12. Dus dan wacht ik daar nog wel even mee tot ik 13 heb. Kijk ze sowieso wel gewoon in de juiste volgorde.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:40 schreef Bioo het volgende:
[..]
Trig hier ff..
Imaginaton land is vet.. 3 die afleveringsdinges..
Moet je maar eens kijken.
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:48 schreef crossover het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom iedereen zo gek is op Friends..ik kan er afleveringen naar kijken zonder ook maar te glimlachen, en daarbij ben ik de laatste persoon waarvan je zou zeggen dat ik geen gevoel voor humor heb.
Het is te voorspelbaar, de acteurs zijn niet grappig, de scriptschrijvers denken dat ze dat wel zijn, en dat gelach de hele tijd
Friends...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:03 schreef HansU het volgende:
[..]
![]()
Friends is de beste comedy die ik ken. En ik ken er veel.
Friends
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Friends...
South Park
The Simpsons
Prison Break
Dat heeft ook z'n voordelen, als je dan wel tijd hebt mag je ze allemaal achter elkaar kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
ok, wat wil Isdatzo volgen
24
prison break
heroes
southpark
the simpsons
waar heeft Isdatzo tijd voor?
24
prison break
heroes
southpark
the simpsons
![]()
precies! Ik loop alleen al bij heroes en prison break 9 afleveringen achter (opgeteld dan)
Je hebt gewoon geen humor, saai figuur dat je bent. Je zoekt niet voor niks je toevlucht in een mod functie op fok....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:48 schreef crossover het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom iedereen zo gek is op Friends..ik kan er afleveringen naar kijken zonder ook maar te glimlachen, en daarbij ben ik de laatste persoon waarvan je zou zeggen dat ik geen gevoel voor humor heb.
Goedzo jong! 24 is de shit!quote:
Nee, gewoon een slecht mens. Geeft niks, die moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:00 schreef Loontjah het volgende:
Ben ik nu een slechte vriendin ?
Emoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:00 schreef Loontjah het volgende:
Wil vriendlief vanmorgen aanrijden, knalt hij tegen de auto van de vriendin van mijn overbuurman. Toevallig kwam die buurman net kijken, en kon hem er op aanspreken. Ik was zo boos op hem ( ik stond mijn eigen auto te krassen ), want hij rijd altijd zo lomp. Dat ik gewoon keihard ben weggereden. Heb al 3 x voor hem eerder moeten klaar staan omdat zijn auto niet startte ( gare accu ) en hij vertikte om er een nieuwe in te gooien..Ik vond dat hij dit probleem zelf moest oplossen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 13 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
009. 139 eer-ik
019. 105 diertjuh
025. 087 Houniet
030. 078 Deansensitized
031. 077 HansU
071. 048 KaheemSaid
109. 038 ChatGirl
113. 037 Etcetera
139. 033 PieterBas
139. 033 Trigalti
156. 030 Isdatzo
194. 026 HostiMeister
208. 024 Loontjah
Ijs denk ikquote:
Dat is minderquote:
Flauw, ik kijk zelf wel evenquote:
Neuh vind ik niet, als hij het vertikt, dan krijg je eens het deksel op de neus. Is ook zijn probleem, als zijn rijgedrag dit soort acties oplevert kan je niemand anders de schuld geven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:00 schreef Loontjah het volgende:
Jezus wat een week weer.
Buurvrouw dood in huis gevonden * heb ik verteld.
Gisteren te horen gekregen dat mijn laatste opa is overleden.
Gelukkig was de band niet zo erg sterk maar toch.
Wil vriendlief vanmorgen aanrijden, knalt hij tegen de auto van de vriendin van mijn overbuurman. Toevallig kwam die buurman net kijken, en kon hem er op aanspreken. Ik was zo boos op hem ( ik stond mijn eigen auto te krassen ), want hij rijd altijd zo lomp. Dat ik gewoon keihard ben weggereden. Heb al 3 x voor hem eerder moeten klaar staan omdat zijn auto niet startte ( gare accu ) en hij vertikte om er een nieuwe in te gooien..Ik vond dat hij dit probleem zelf moest oplossen.
Ben ik nu een slechte vriendin ?
Neuh, uren later gewoon inhalen, overwerken dusquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is minder
Of doet niemand er moeilijk over ?
=> R&Pquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Loontjah het volgende:
Ik voel me best schuldig, maar ik wist dat het een keer van zou moeten komen.
Hij komt nu te laat op zijn werk, staat in de kou, en zijn moeder zal ook wel boos zijn.
Het is haar auto en zij moet er mee naar het werk.
Het grappigste was nog dat zijn eerste reactie was:
"Ach dat zat er al man"
Standaard reactiequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Loontjah het volgende:
Hij komt nu te laat op zijn werk, staat in de kou, en zijn moeder zal ook wel boos zijn.
"Ach dat zat er al man"
dus het is niet zijn auto?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Loontjah het volgende:
"Ach dat zat er al man"
Ja maar ik ben er dan niet verantwoordelijk voor als hij perse in de auto wil rijden, als je weet dat de accu gaar is toch??quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus het is niet zijn auto?
dan moet z'n moeder toch die nieuwe accu regelen
Maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ijs krab je, ijs kras je niet!
Nee. Zaak van hem en zijn moeder.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:15 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar ik ben er dan niet verantwoordelijk voor als hij perse in de auto wil rijden, als je weet dat de accu gaar is toch??
Sjezus, scherp je op vent!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh vind ik niet, als hij het vertikt, dan krijg je eens het deksel op de neus. Is ook zijn probleem, als zijn rijgedrag dit soort acties oplevert kan je niemand anders de schuld geven.
Ik vind het een goede actie van je
Leert hij vast wat van!
Ik ben hier al even, ik versliep me vandaag nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar je snapt wel wat ik bedoel
Niet zo scherp op de vroege ochtend Siebren
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:15 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er dan niet verantwoordelijk voor als hij perse in de auto wil rijden, als je weet dat de accu gaar is toch??
bullshitquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sjezus, scherp je op vent!
Het is een kerel, het heeft ballen en dus ook testosteron. Dan hoort hij ook gas te geven en associaal te rijden. Zo werkt dat gewoon in deze wereld.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dus een Brabants dialect, en ik maar denken dat het ABN was.
wat is dat voor een boekje/website?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
Er is zeker een verschil tussen, maar een echte man dient nu eenmaal de kwaliteit te hebben om beide te doen! Dat vrouwen daar over zeuren dat zijn we al gewend. Maar het is een stukje mannelijkheid wat we nog hebben. Laat ons dit gewoon doen en mannen houdt het in ere.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bullshitd'r zit een verschil in hard doorrijden en lomp en asociaal rijden
Niet emo dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
Juist, er is verschil tussen sportief en asociaal Siebrenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sjezus, scherp je op vent!
Het is een kerel, het heeft ballen en dus ook testosteron. Dan hoort hij ook gas te geven en associaal te rijden. Zo werkt dat gewoon in deze wereld.
Dat geloof brengt je de kop op hol Dean, dat kan niet anders!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist, er is verschil tussen sportief en asociaal Siebren
quote:heey...
wat een stommerik ben ik ook een hegvd...
ik zag die auto echt totaal niet staan, gewoon uit mijn gezichtsveld :S...
echt te krom voor woorden hoe ik dit weer voor elkaar krijg.... irriteer me
er nou zo aan dat ik die auto gewoon niet zag staan.... reed ook helemaal
niet hard achteruit ofzo, vandaar dat de schade ook gelukkig best meevalt...
Dom Dom Dom
je zult wel weer gedacht hebben toen je het zag gebeuren :$...
verder alles ok daar?
Valt de schade nou echt mee of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Ja, ik keek niet voor niks om omdat ik al zoiets hoorde. Dus zacht is het niet geweest.
Wat moet ik nou ook met zo'n jong (inderdaad R&P modus)!!
in z'n sop gaar laten kokenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Ja, ik keek niet voor niks om omdat ik al zoiets hoorde. Dus zacht is het niet geweest.
Je maakt je ook wel overal druk om... Laat die jongen zijn moeders auto aan barrels rijden, zit jij toch niet mee!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je maakt je ook wel overal druk om... Laat die jongen zijn moeders auto aan barrels rijden, zit jij toch niet mee!
Uhm, flink aanspreken op zijn rijgedrag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Ja.. want iedereen weet dat je vriendje tegen een auto aan gereden is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:02 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar ik moet er mee over straat lopen.
Dadelijk denken ze dat ik dan ook zo dom ben. (Ja ik denk graag voor anderen)
"Oh is je vriendje tegen een auto aan gereden."
Aapje..quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Okiedokie86 het volgende:
Goede morgen allemaalbrb, even naar een klant
Maar denk aan andere auto's!!quote:
Is niet zijn eerste keer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja.. want iedereen weet dat je vriendje tegen een auto aan gereden is?
En niemand maakt fouten? Je moet juist hopen dat ie der wat van leert.
Paint hetquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:07 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Is niet zijn eerste keer.
Hij zegt overigens in een email: Ik zag die auto niet staan.![]()
HOE DE FUCK kun je een auto niet zien, ik zal even de situatie painten.
Jij praat gewoon mee met degene met het kutje en de tietenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
Sorry Kaheem, maar ik zeg ook wat ik vind en denk, en als dat wat anders is als jou, jammer dan
wauw loontjah je kunt vliegenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Trigalti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alvast een voorzet gedaan.
Ik dacht dat je ALTIJD soepjurken droeg?quote:
Oh je bent echt slanker dan een Caddyquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Lijkt me sterk dat je 150 kg van de grond af kan krijgen met 1 blikje van 0,25
Overdrijf eens niet zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Lijkt me sterk dat je 150 kg van de grond af kan krijgen met 1 blikje van 0,25
Kon het nog minimalistischer?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
moge
ja hoor, kan best, zie volgende postquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kon het nog minimalistischer?
GoeieeeeMOGGEEEELLL![]()
![]()
Kijk, DAS enthousiast!
Schijt aan, gewoon wakker bellen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:10 schreef Loontjah het volgende:
Shit, moet iets weten van mijn baas, maar kan hem nu niet bellen. Het is nu 5:00 daar!
BELLEN!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:10 schreef Loontjah het volgende:
Shit, moet iets weten van mijn baas, maar kan hem nu niet bellen. Het is nu 5:00 daar!
Je bent aan het posthunten?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
pwn
Betaald bier drinken, of betaald, bier drinkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:28 schreef Loontjah het volgende:
Vanavond moet ik betaald bier gaan drinke
Betaald?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:28 schreef Loontjah het volgende:
Vanavond moet ik betaald bier gaan drinke
werk je voor een service shopper ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:30 schreef Loontjah het volgende:
Bier drinken, goed opletten, biertemperatuur opmeten, weggaan.
Rapporteren
Cashen
En dat 5 x
Nee, maar wel als ik er veul geld voor kan kriegen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Betaald?
Kon ik dat vanavond maar...
DRINK JIJ BIER![]()
Hoe kom je aan zo'n baanquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:32 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Nee, maar wel als ik er veul geld voor kan kriegen.
Ja, ben mysteryshopper
Lijkt me een erg leuke baan..quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:37 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben lid van 6 bedrijven, dus zo erg vinden is het niet.
Heb trouwens in 2007 rond de 1500 euro verdiend, excl benzine, aankopen etc.
Kan letterlijk iedereen krijgen.quote:
Ja, die moet je zelf betalen toch ofzoot?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:37 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben lid van 6 bedrijven, dus zo erg vinden is het niet.
Heb trouwens in 2007 rond de 1500 euro verdiend, excl benzine, aankopen etc.
Deurne, Sint Jozefstraat, BR: Deurne - Cafe Zaal Van Busselquote:
sla is toch best lekker?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:43 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb zooo geen zin meer in die SLA crap....
Ligt er een beetje aan hoeveel uur ze er voor gewerkt heeft, of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
1500 is wel weinig trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |