goh, beveiliging. Dan wacht ik toch gewoon een paar uurtjes tot je er uit komt en ga samen met je mee in de bus. Lekker kansloos, lijkt me wel eens leukquote:Op donderdag 13 december 2007 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kom je dr nog niet in, we hebben zo'n beveiligd pand, en de politie zit tegenover ons.
Ik heb hier geen gegevens. Ik heb inderdaad wel overwogen om het even naar mijn mail te sturen, maar al met al zijn het redelijk gevoelige gegevens, die laat ik liever gewoon op de werkplek.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan doe je nu thuis nog even wat onder het genot van goeie muziek. Lekker rustig nog wat uurtjes werken. Dan heb je het op de rit maandag. Of gewoon in je weekend werken, soms moet dat nou eenmaal
Je hebt sowieso eerst wel een 15 minuten voordat die lui erzijnquote:Op donderdag 13 december 2007 16:38 schreef HansU het volgende:
[..]
goh, beveiliging. Dan wacht ik toch gewoon een paar uurtjes tot je er uit komt en ga samen met je mee in de bus. Lekker kansloos, lijkt me wel eens leuk
Zelfverheerlijking is oké olé olééééquote:
wowquote:Op donderdag 13 december 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
Topic nummer honderdvijfenzestig! [ afbeelding ]
Kleine samenvatting: Stage, drank, dames, auto's, voetbal en muziek.
Jetzt geht weiter! [ afbeelding ]
voor een politie bureau kan je 5 uur hangen voordat ze je doorhebben. Die lui zijn zo blind als een mol in de buurt van hun hol.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt sowieso eerst wel een 15 minuten voordat die lui erzijn
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:44 schreef HansU het volgende:
[..]
voor een politie bureau kan je 5 uur hangen voordat ze je doorhebben. Die lui zijn zo blind als een mol in de buurt van hun hol.
Ja, tot je gaat steken, dan hebben ze je opeens in de gaten.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:44 schreef HansU het volgende:
[..]
voor een politie bureau kan je 5 uur hangen voordat ze je doorhebben. Die lui zijn zo blind als een mol in de buurt van hun hol.
Aan de overkant van het binnenpleintje, dus 15 minuten zal het echt niet duren.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt sowieso eerst wel een 15 minuten voordat die lui erzijn
misplaatst vertrouwenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aan de overkant van het binnenpleintje, dus 15 minuten zal het echt niet duren.
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aan de overkant van het binnenpleintje, dus 15 minuten zal het echt niet duren.
nah, die hebben bureau dienst. Mogen het bureau niet eens verlaten. Ze bellen waarschijnlijk gewoon een patrouile wagen.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
![]()
Wandelen niet nee, maar voordat er beweging in komt zinj 13 min voorbij.
Volgens mij zitten ze dr ook alleen maar omdat het Baekelandplein niet zo'n goede naam heeft. En daar zitten wij pal naast.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef HansU het volgende:
[..]
nah, die hebben bureau dienst. Mogen het bureau niet eens verlaten. Ze bellen waarschijnlijk gewoon een patrouile wagen.
Is dat wel vertrouwd met jou daar?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze dr ook alleen maar omdat het Baekelandplein niet zo'n goede naam heeft. En daar zitten wij pal naast.
Van wielrennen val ik wel hard af trouwens terwijl mijn benen heel hard groeien danquote:Op donderdag 13 december 2007 16:34 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben wel 4 kilo aangekomen sinds ik weer hard ging lopen, 5 kilo spier erbij denk ik. Want m'n buikomvang was geschronken. (is dat een woord?)
Bwhehe.. wat een instelling. 15-16uur per dag als het nodig isquote:Op donderdag 13 december 2007 16:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En van 8:30 tot 16:00 aan een stuk werken is genoeg voor een dag.
Klopt... alleen dat blauw in het topic moesten ze eens verbiedenquote:
gaan we hier ook al beginnen?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt... alleen dat blauw in het topic moesten ze eens verbieden
Zo hard gaat het ook weer niet ?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:34 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben wel 4 kilo aangekomen sinds ik weer hard ging lopen, 5 kilo spier erbij denk ik. Want m'n buikomvang was geschronken. (is dat een woord?)
DAn is het al maanden niet nodig bij jou zeker? 20 uur werken is tot nu toe mijn langste dat, dat vond ik ook bijna wel lang genoeg.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehe.. wat een instelling. 15-16uur per dag als het nodig is
Ik weet het niet.... Waarmee/waarover ?quote:
Nee, ik mag niet zomaar overwerken, daar heb ik toestemming voor nodig.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehe.. wat een instelling. 15-16uur per dag als het nodig is
Wat weet jij er nu van of et bij mij maanden niet nodig geweest is ?! Ok, ik loop stage dus is het nooit nodig maar ben zeker niet te beroerd om 's avonds onderhoud bij een klant te gaan doen in Amsterdam. Ik doe het liefst zo min mogelijk maar ben niet vies van lange dagen maken waar nodigquote:Op donderdag 13 december 2007 17:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
DAn is het al maanden niet nodig bij jou zeker? 20 uur werken is tot nu toe mijn langste dat, dat vond ik ook bijna wel lang genoeg.
Je hebt toestemming jongen, nu werken!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet zomaar overwerken, daar heb ik toestemming voor nodig.
Dan moet je die vragen, of niet zeurenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ben opgetieft uit een andere SC omdat iedereen daar steeds liep te zeiken dat je niet normaal kon posten met zoveel blauwquote:Op donderdag 13 december 2007 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet het niet.... Waarmee/waarover ?
Of neem je het serieus wat ik zei ?
Oud zeer..... ik dacht het alquote:Op donderdag 13 december 2007 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben opgetieft uit een andere SC omdat iedereen daar steeds liep te zeiken dat je niet normaal kon posten met zoveel blauw
Was overigens een der redenen.
Ik zeur niet. Ik zit hier prima.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan moet je die vragen, of niet zeuren
Ik vind het ook triest gemekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 17:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Oud zeer..... ik dacht het al
Kan mij het nou schelen welke kleur je hebt
Krijg nou wat... het is een gozer inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt toestemming jongen, nu werken!
Verrassing!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijg nou wat... het is een gozer inderdaad.
Ik ben wel gekkere mods gewend in bijvoorbeeld UVT. Loopt een halve zool rond te modden met de naam merino geloof ik. Achterlijke dakhaas die gastquote:Op donderdag 13 december 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het ook triest gemekker
Alsof ik opeens heel anders ben ofzo
ok, ik bagger soms wat met de TT's maar verder niet echt.
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, ik ben voorzien hoorquote:
Jij kreeg altijd geile ideeën bij iemand met de naam angel of death (of daar staat het voor).quote:Op donderdag 13 december 2007 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijg nou wat... het is een gozer inderdaad. Dan moet hij helemaal niet zeuren
Teh horror
flauwquote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
*sluit Stage SC voor altijd af
Ha, weer een roker minder.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
*sluit Stage SC voor altijd af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |