roken ftwquote:Op donderdag 13 december 2007 17:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ha, weer een roker minder.
Ons topic, wat doe je!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
*sluit Stage SC voor altijd af
Eerst naar de fysio om half 9, dus nog niet uitslapen.quote:
Idem. Morgen maar even doen.quote:
Da's ook lekker iddquote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik het liefst morgen om 7:10, dan heb ik mooi snel weekend !
Ik wacht effe op de stufiquote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Idem. Morgen maar even doen.
oh, jawel hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef Deansensitized het volgende:
Kan toch nog makkelijk?
niks mis mee iddquote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik deze maand niet mijn normale stagevergoeding krijg, maar ik krijg ook nog een eindejaarsuitkering die 80% van mijn maandsalaris bedraagt.
Gunstige meevaller.
Laatst ging er 13 euro er van af, en 5 euro bijquote:Op donderdag 13 december 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, jawel hoor.
Maar ik wil ze wel effe in huis hebben.
Koop ze dit jaar online, schrijven ze je verdiensten meteen op je rekening als je wat wint
laturquote:
Ja, hoef je niet naar postkantoor en in die ellendig lange rijen te staanquote:
Ja inderdaad, krijg ik vast niet!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik deze maand niet mijn normale stagevergoeding krijg, maar ik krijg ook nog een eindejaarsuitkering die 80% van mijn maandsalaris bedraagt.
Gunstige meevaller.
k heb nog nooit minder gewonnen dan de aankoopprijs afgelopen 6 jaar.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst ging er 13 euro er van af, en 5 euro bij
ik heb bijna een jaar op winst gestaan, maar zoals het een goede gokker betaamt ben ik niet gestopt met gokkenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
I
[..]
k heb nog nooit minder gewonnen dan de aankoopprijs afgelopen 6 jaar.
Ik doe echt alleen oudejaarsloterij...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
ik heb bijna een jaar op winst gestaan, maar zoals het een goede gokker betaamt ben ik niet gestopt met gokken
Ik doe ook eigenlijk alleen de oudejaarsloterij.. en voor de grap met de loterij van augustus meegedaan.. Zou mooi geweest zijn als ik een mooi prijsje had gewonnen.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik doe echt alleen oudejaarsloterij...
Bevalt me altijd prima, van het geld dat ik vorig jaar won kon ik nog wel paar jaar 'gratis' loten halen
De staatskas te spekkenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, je doet het voor het goede doel toch??
Die heb ik dus niet gezien..quote:Op donderdag 13 december 2007 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus.
Goed luchtje.
¤0,- Dat krijgen ECHTE stagelopersquote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gunstige meevaller.
Hey, ik heb er ook niet om gevraagd hoor. Ik ben er alleen blij mee, da's alles.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
¤0,- Dat krijgen ECHTE stagelopers
Ik moet ook eens een fijne geur gaan halen. Wat kost dat nou zoal tegenwoordig?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet gezien..
Heb dit geurtje gehaald:
[ afbeelding ]
ik heb laatste deze gehaald:quote:Op donderdag 13 december 2007 18:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet gezien..
Heb dit geurtje gehaald:
[ afbeelding ]
Kleine fles.. ¤38.. was deze dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hey, ik heb er ook niet om gevraagd hoor. Ik ben er alleen blij mee, da's alles.
[..]
Ik moet ook eens een fijne geur gaan halen. Wat kost dat nou zoal tegenwoordig?
Ik koop ook niet altijd de grote flessen.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kleine fles.. ¤38.. was deze dan.
30 ML
50 ML was 52 euro ofzo..
Nja.. ik koop meestal kleine.. zodat ik wat afwisselends heb.
Jumpquote:Op donderdag 13 december 2007 18:50 schreef eer-ik het volgende:
Die ga ik halen voor m'n pa's verjaardag.
Hij heet Joop
Ja maar ik weet nooit van te voren welke geuren ik wil enzo.. stap gewoon een winkel binnen..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik koop ook niet altijd de grote flessen.
alleen als ik voor verjaardag krijg vraag ik grote
Ik vraag JPG altijd voor verjaardag, doe altijd ongeveer een jaar met zoeen fles.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nooit van te voren welke geuren ik wil enzo.. stap gewoon een winkel binnen..
Goedkope rommel blijf je toch niet ruiken.. dusja...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
BIjna 40 euro voor een paar druppels? Afzetters.
Met mij weten die verkopers vaak geen raad..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vraag JPG altijd voor verjaardag, doe altijd ongeveer een jaar met zoeen fles.
Verder koop ik zelf luchtjes altijd random, wel met testen uiteraard
Ik liet me altijd gratis knippen bij de cosmo, moest vaak model zitten daar.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Goedkope rommel blijf je toch niet ruiken.. dusja...
17,50 om een schaar door je haar te halen is toch ook bullshit?
Ik zeg meestal pass die eensquote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Met mij weten die verkopers vaak geen raad..
Ik zeg altijd: Niet te zoet, niet te fris..
En dan komen ze met 10 geurtjes aanzetten.
Ja das extensions en shit.. met echt mensenhaar enz?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik liet me altijd gratis knippen bij de cosmo, moest vaak model zitten daar.
Keek voor de grap eens op die prijslijst
Stonden ook bedragen van 150+ euro tussen
whahahahahaquote:
dat verschil is vaak wel heel groot inderdaad en dat merk je ook wel in de prijs...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Goedkope rommel blijf je toch niet ruiken.. dusja...
Geen flauw idee, laat dat soort zooi nooit doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja das extensions en shit.. met echt mensenhaar enz?
Klopt...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahaha
[..]
dat verschil is vaak wel heel groot inderdaad en dat merk je ook wel in de prijs...
Klopt, mijn haar wordt dan ook gratis geknipt.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef Trigalti het volgende:
17,50 om een schaar door je haar te halen is toch ook bullshit?
halloquote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef Okiedokie86 het volgende:
Avond mensen, ik had een drukke dag vandaag vandaar dat ik nu pas reageer
ja hoor, 1 dag voor het weekend, morgenavond pilsen in het café, dus niks te klagenquote:
Hehe ja ook nog 1 dagje heh, misschien komt morgen een vriend van me meequote:Op donderdag 13 december 2007 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, 1 dag voor het weekend, morgenavond pilsen in het café, dus niks te klagen
en jij?
inderdaad kerelquote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef Okiedokie86 het volgende:
Trouwens, ik heb me op dat wiki ding toegevoegd, wanneer krijg ik dat te zien ?? next topic start ?
Trig hier ff..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb zojuist seizoen 11 van South Park gedownload van een vriend van me. Althans voor zover dat tot nu toe uitgezonden is ofoz (12 afleveringen). Straks maar op dvd branden en een paar afleveringen kijken, als ik nog dvd's heb.
Ik heb nog helemaal niks gezien van seizoen 11.
Nooooooooooooquote:
Jadochquote:
quote:
Ik heb er 2, aflevering 11 en 12. Dus dan wacht ik daar nog wel even mee tot ik 13 heb. Kijk ze sowieso wel gewoon in de juiste volgorde.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:40 schreef Bioo het volgende:
[..]
Trig hier ff..
Imaginaton land is vet.. 3 die afleveringsdinges..
Moet je maar eens kijken.
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:48 schreef crossover het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom iedereen zo gek is op Friends..ik kan er afleveringen naar kijken zonder ook maar te glimlachen, en daarbij ben ik de laatste persoon waarvan je zou zeggen dat ik geen gevoel voor humor heb.
Het is te voorspelbaar, de acteurs zijn niet grappig, de scriptschrijvers denken dat ze dat wel zijn, en dat gelach de hele tijd
Friends...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:03 schreef HansU het volgende:
[..]
![]()
Friends is de beste comedy die ik ken. En ik ken er veel.
Friends
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Friends...
South Park
The Simpsons
Prison Break
Dat heeft ook z'n voordelen, als je dan wel tijd hebt mag je ze allemaal achter elkaar kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
ok, wat wil Isdatzo volgen
24
prison break
heroes
southpark
the simpsons
waar heeft Isdatzo tijd voor?
24
prison break
heroes
southpark
the simpsons
![]()
precies! Ik loop alleen al bij heroes en prison break 9 afleveringen achter (opgeteld dan)
Je hebt gewoon geen humor, saai figuur dat je bent. Je zoekt niet voor niks je toevlucht in een mod functie op fok....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:48 schreef crossover het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom iedereen zo gek is op Friends..ik kan er afleveringen naar kijken zonder ook maar te glimlachen, en daarbij ben ik de laatste persoon waarvan je zou zeggen dat ik geen gevoel voor humor heb.
Goedzo jong! 24 is de shit!quote:
Nee, gewoon een slecht mens. Geeft niks, die moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:00 schreef Loontjah het volgende:
Ben ik nu een slechte vriendin ?
Emoquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:00 schreef Loontjah het volgende:
Wil vriendlief vanmorgen aanrijden, knalt hij tegen de auto van de vriendin van mijn overbuurman. Toevallig kwam die buurman net kijken, en kon hem er op aanspreken. Ik was zo boos op hem ( ik stond mijn eigen auto te krassen ), want hij rijd altijd zo lomp. Dat ik gewoon keihard ben weggereden. Heb al 3 x voor hem eerder moeten klaar staan omdat zijn auto niet startte ( gare accu ) en hij vertikte om er een nieuwe in te gooien..Ik vond dat hij dit probleem zelf moest oplossen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 13 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
009. 139 eer-ik
019. 105 diertjuh
025. 087 Houniet
030. 078 Deansensitized
031. 077 HansU
071. 048 KaheemSaid
109. 038 ChatGirl
113. 037 Etcetera
139. 033 PieterBas
139. 033 Trigalti
156. 030 Isdatzo
194. 026 HostiMeister
208. 024 Loontjah
Ijs denk ikquote:
Dat is minderquote:
Flauw, ik kijk zelf wel evenquote:
Neuh vind ik niet, als hij het vertikt, dan krijg je eens het deksel op de neus. Is ook zijn probleem, als zijn rijgedrag dit soort acties oplevert kan je niemand anders de schuld geven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:00 schreef Loontjah het volgende:
Jezus wat een week weer.
Buurvrouw dood in huis gevonden * heb ik verteld.
Gisteren te horen gekregen dat mijn laatste opa is overleden.
Gelukkig was de band niet zo erg sterk maar toch.
Wil vriendlief vanmorgen aanrijden, knalt hij tegen de auto van de vriendin van mijn overbuurman. Toevallig kwam die buurman net kijken, en kon hem er op aanspreken. Ik was zo boos op hem ( ik stond mijn eigen auto te krassen ), want hij rijd altijd zo lomp. Dat ik gewoon keihard ben weggereden. Heb al 3 x voor hem eerder moeten klaar staan omdat zijn auto niet startte ( gare accu ) en hij vertikte om er een nieuwe in te gooien..Ik vond dat hij dit probleem zelf moest oplossen.
Ben ik nu een slechte vriendin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |