Geen flauw idee, laat dat soort zooi nooit doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja das extensions en shit.. met echt mensenhaar enz?
Klopt...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahaha
[..]
dat verschil is vaak wel heel groot inderdaad en dat merk je ook wel in de prijs...
Klopt, mijn haar wordt dan ook gratis geknipt.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef Trigalti het volgende:
17,50 om een schaar door je haar te halen is toch ook bullshit?
halloquote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef Okiedokie86 het volgende:
Avond mensen, ik had een drukke dag vandaag vandaar dat ik nu pas reageer
ja hoor, 1 dag voor het weekend, morgenavond pilsen in het café, dus niks te klagenquote:
Hehe ja ook nog 1 dagje heh, misschien komt morgen een vriend van me meequote:Op donderdag 13 december 2007 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, 1 dag voor het weekend, morgenavond pilsen in het café, dus niks te klagen
en jij?
inderdaad kerelquote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef Okiedokie86 het volgende:
Trouwens, ik heb me op dat wiki ding toegevoegd, wanneer krijg ik dat te zien ?? next topic start ?
Trig hier ff..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb zojuist seizoen 11 van South Park gedownload van een vriend van me. Althans voor zover dat tot nu toe uitgezonden is ofoz (12 afleveringen). Straks maar op dvd branden en een paar afleveringen kijken, als ik nog dvd's heb.
Ik heb nog helemaal niks gezien van seizoen 11.
Nooooooooooooquote:
Jadochquote:
quote:
Ik heb er 2, aflevering 11 en 12. Dus dan wacht ik daar nog wel even mee tot ik 13 heb. Kijk ze sowieso wel gewoon in de juiste volgorde.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:40 schreef Bioo het volgende:
[..]
Trig hier ff..
Imaginaton land is vet.. 3 die afleveringsdinges..
Moet je maar eens kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |