Neuh, uren later gewoon inhalen, overwerken dusquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is minder
Of doet niemand er moeilijk over ?
=> R&Pquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Loontjah het volgende:
Ik voel me best schuldig, maar ik wist dat het een keer van zou moeten komen.
Hij komt nu te laat op zijn werk, staat in de kou, en zijn moeder zal ook wel boos zijn.
Het is haar auto en zij moet er mee naar het werk.
Het grappigste was nog dat zijn eerste reactie was:
"Ach dat zat er al man"
Standaard reactiequote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Loontjah het volgende:
Hij komt nu te laat op zijn werk, staat in de kou, en zijn moeder zal ook wel boos zijn.
"Ach dat zat er al man"
dus het is niet zijn auto?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Loontjah het volgende:
"Ach dat zat er al man"
Ja maar ik ben er dan niet verantwoordelijk voor als hij perse in de auto wil rijden, als je weet dat de accu gaar is toch??quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus het is niet zijn auto?
dan moet z'n moeder toch die nieuwe accu regelen
Maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ijs krab je, ijs kras je niet!
Nee. Zaak van hem en zijn moeder.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:15 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar ik ben er dan niet verantwoordelijk voor als hij perse in de auto wil rijden, als je weet dat de accu gaar is toch??
Sjezus, scherp je op vent!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh vind ik niet, als hij het vertikt, dan krijg je eens het deksel op de neus. Is ook zijn probleem, als zijn rijgedrag dit soort acties oplevert kan je niemand anders de schuld geven.
Ik vind het een goede actie van je
Leert hij vast wat van!
Ik ben hier al even, ik versliep me vandaag nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar je snapt wel wat ik bedoel
Niet zo scherp op de vroege ochtend Siebren
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:15 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er dan niet verantwoordelijk voor als hij perse in de auto wil rijden, als je weet dat de accu gaar is toch??
bullshitquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sjezus, scherp je op vent!
Het is een kerel, het heeft ballen en dus ook testosteron. Dan hoort hij ook gas te geven en associaal te rijden. Zo werkt dat gewoon in deze wereld.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dus een Brabants dialect, en ik maar denken dat het ABN was.
wat is dat voor een boekje/website?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
Er is zeker een verschil tussen, maar een echte man dient nu eenmaal de kwaliteit te hebben om beide te doen! Dat vrouwen daar over zeuren dat zijn we al gewend. Maar het is een stukje mannelijkheid wat we nog hebben. Laat ons dit gewoon doen en mannen houdt het in ere.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bullshitd'r zit een verschil in hard doorrijden en lomp en asociaal rijden
Niet emo dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
Juist, er is verschil tussen sportief en asociaal Siebrenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sjezus, scherp je op vent!
Het is een kerel, het heeft ballen en dus ook testosteron. Dan hoort hij ook gas te geven en associaal te rijden. Zo werkt dat gewoon in deze wereld.
Dat geloof brengt je de kop op hol Dean, dat kan niet anders!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist, er is verschil tussen sportief en asociaal Siebren
quote:heey...
wat een stommerik ben ik ook een hegvd...
ik zag die auto echt totaal niet staan, gewoon uit mijn gezichtsveld :S...
echt te krom voor woorden hoe ik dit weer voor elkaar krijg.... irriteer me
er nou zo aan dat ik die auto gewoon niet zag staan.... reed ook helemaal
niet hard achteruit ofzo, vandaar dat de schade ook gelukkig best meevalt...
Dom Dom Dom
je zult wel weer gedacht hebben toen je het zag gebeuren :$...
verder alles ok daar?
Valt de schade nou echt mee of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Ja, ik keek niet voor niks om omdat ik al zoiets hoorde. Dus zacht is het niet geweest.
Wat moet ik nou ook met zo'n jong (inderdaad R&P modus)!!
in z'n sop gaar laten kokenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Ja, ik keek niet voor niks om omdat ik al zoiets hoorde. Dus zacht is het niet geweest.
Je maakt je ook wel overal druk om... Laat die jongen zijn moeders auto aan barrels rijden, zit jij toch niet mee!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je maakt je ook wel overal druk om... Laat die jongen zijn moeders auto aan barrels rijden, zit jij toch niet mee!
Uhm, flink aanspreken op zijn rijgedrag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Ja.. want iedereen weet dat je vriendje tegen een auto aan gereden is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:02 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar ik moet er mee over straat lopen.
Dadelijk denken ze dat ik dan ook zo dom ben. (Ja ik denk graag voor anderen)
"Oh is je vriendje tegen een auto aan gereden."
Aapje..quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Okiedokie86 het volgende:
Goede morgen allemaalbrb, even naar een klant
Maar denk aan andere auto's!!quote:
Is niet zijn eerste keer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja.. want iedereen weet dat je vriendje tegen een auto aan gereden is?
En niemand maakt fouten? Je moet juist hopen dat ie der wat van leert.
Paint hetquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:07 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Is niet zijn eerste keer.
Hij zegt overigens in een email: Ik zag die auto niet staan.![]()
HOE DE FUCK kun je een auto niet zien, ik zal even de situatie painten.
Jij praat gewoon mee met degene met het kutje en de tietenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
Sorry Kaheem, maar ik zeg ook wat ik vind en denk, en als dat wat anders is als jou, jammer dan
wauw loontjah je kunt vliegenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Trigalti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alvast een voorzet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |