Ik weet niet of het de moeite waard isquote:Op donderdag 13 december 2007 13:36 schreef Miss_S het volgende:
moet ik thuis nog ff kijken wat ik met de banner kan?
ik kijk wel of ik zin en tijd hebquote:Op donderdag 13 december 2007 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de moeite waard is. We zouden hem maar een paar wk gebruiken
. Dus miss kunnen we het beter zo ff laten en dan gewoon voor januari een nieuwe winterbanner. Iets met sneeuw is misschien wel leuk
.
Eind februari ga ik ook op wintersport! Welk gebied/land (want eigenlijk ken ik maar 2 gebieden, in Oostenrijk) ga jij naartoe?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:12 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf is dr weer eem:)
Schouder operatie gehad, en nu weer fysio, 3 keer in de week, en geloof het of niet, 0 kracht in mn rechter arm, arme ik *just kidding*.
Maar.. er zit vooruitgang in, en, heb eind februarie en eind april een skie vakantie besproken, omdat ik zo ziellig was:).
Trouwens, 6 weken thuis zitten is niet al te best voor de lijn, toch wel een aantal kilo's aangekomen.
Ik heb hem toegevoegd, maar hij doet het niet ofzo? Even prutsen, hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
ik heb tekst toegevoegd
http://i122.photobucket.c(...)nkdefeestdagenin.jpg
misschien kan die in de OP?
er staan nog wat dingen achter de .jpg die je volgens mij weg moet halenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb hem toegevoegd, maar hij doet het niet ofzo? Even prutsen, hoor.
gezonder gaan eten noemen de meeste ook op dieet gaanquote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
op dieet = minder eten
staat helemaal los van gezond eten
word ik beetje moe van af en toe
dat is niet altijd waar als je normaal de overige 1200kcal aan marsen, koek etc besteed dan veranderd daar bij weinigquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Je moet wel gezonder eten als je op dieet bent. Je moet veel meer vitamines, mineralen en andere gezonde voedingsstoffen in veel minder kcal proppen. Waar je normaal zo'n 2200 kcal kan gebruiken om aan je dagelijkse behoefte te voldoen, heb je op een dieet plots zo'n 1000 kcal minder om aan dezelfde behoefte te voldoen.
maar jij had het over vitamines en mineralen etcquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:26 schreef Isabeau het volgende:
Jawel, dan mag je alleen nog gezond eten ipv ook marsen, koek, chips etc
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb op de weegschaal gestaan en de schade valt mee. Ongeveer een kilo aangekomen. Vanavond nog even uit eten en dan ga ik de komende week weer goed op letten, want ik voel me vadsig, bleh.
Ik heb van de week iets heel ergs gedaan en ik durfde het hier niet eens te vertellen. Mark en ik waren bij de Jamin en we hebben echt schaamteloos veel ingeslagen bij het schepsnoep
![]()
![]()
. Dat doen we echt zelden (gelukkig is de Jamin lekker ver weg
). Maar hij had nog altijd ruim 2 keer zoveel als ik
. Nu is alles op, dus nu kan ik weer met een schone lei beginnen
.
Nou zeg!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:19 schreef Miss_S het volgende:
wat is het stil hier
hoe was t?quote:Op zondag 16 december 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen allemaal
vandaag mijn winterefteling date
Aan je spelling te zien, ben je nog niet geheel boven waterquote:Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
heb giter gezopen, niet normaal, 2 feestjes (1 van 5 tot 10, 1 van 10 tot 1 en toen nog uit met gratis drank)
heb zelfs een kleine black out en hoe zal ik het zeggen
normen en waren waren omgekeerdevenredig met dealcohol innamee
wel heel gezellig en heel leuk maar slecht voor de lijn en eh.. ja .....
ik ga het maar niet vertellen want nu ben ik nog een lief braaf misje
ik ookquote:Op zondag 16 december 2007 23:29 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat het leuk was, Saskia. Ik ben benieuwd
.
Goh, echt?quote:Op maandag 17 december 2007 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Eej, Viking, je bent uit het lijstje gevallen!
stoerquote:Op maandag 17 december 2007 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hey ik wil em wel zien maar ga zo weg
Heb mn navelpiercing!!!
is wel redelijk romantisch ja met allemaal kampvuren en vroeg donker en allemaal lichtjes enzoquote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef Bagel het volgende:
@ Miss_S: leuk om te horen! dus die winterefteling is ook wel n btje romantisch? (ik zit over n maand op 1 1/2 jaar en wil n leuk dagje weg regelen, maar behalve de winterefteling (en eventueel efteling hotel) en n weekendje weg heb ik niet veel bedacht. (ja, zo'n sauna arrangement dat je met zn 2en de sauna hebt en allemaal champagne enzo erbij krijgt.. erg leuk, maar die mensen gaan ervanuit dat ik een of ander topsalaris heb(een zo'n middag is duurder dan 4 dagen n landalhuisje in België)
zijn er hier nog ideeen? (niet uiteten ofzo, want dat heeft hij al geregeld...)
* DakDuuf gaat eind februarie naar Koningsleite *gerlos/zillertall arena*, en eind april naar Val Thorens.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eind februari ga ik ook op wintersport! Welk gebied/land (want eigenlijk ken ik maar 2 gebieden, in Oostenrijk) ga jij naartoe?En in je eentje?
Snowboarden!!!!
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is wel redelijk romantisch ja met allemaal kampvuren en vroeg donker en allemaal lichtjes enzo![]()
Yups, ik ga eind februari een week snowboarden. Eerst een halve week met school (vergeten welk gebied, ergens in Oostenrijkquote:Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef DakDuuf het volgende:
[..]
* DakDuuf gaat eind februarie naar Koningsleite *gerlos/zillertall arena*, en eind april naar Val Thorens.
Tja, skieeeeen, 2de keer, ben er nog geen ster in, maar vind het wel erg leuk.
Ga jij nog weg dan?
Inderdaad, en ik had het eigenlijk niet verwacht. Ik wilde deze maand gewoon op gewicht blijven. Maar blijkbaar gaat afvallen zelfs in deze decembermaand. Ik heb toch best wel een paar etentjes en gourmetavondjes achter de rug. Maar daartussendoor heb ik me wel weer goed ingehouden. Op een chocoladeletter na.quote:
Ben een keer geweest in Val Thorens en het is daar super!! Echt enorm skigebied en in het dorp zelf is ook megaveel te doen .Wel ben ik daar een keer bijna een ravijn in gestort omdat er op een zwart smal paadje net na een bocht iemand was gevallen en ik er niet langs kon, want zij lag languit op het pad, rechts een steile bergwand en links de afgrond. Ik kon niet anders dan me laten vallen, gleed zo de afgrond in, heb met m'n vingers in het ijs geklauwd. (En om m'n moeder geroepenquote:Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef DakDuuf het volgende:
[..]
* DakDuuf gaat eind februarie naar Koningsleite *gerlos/zillertall arena*, en eind april naar Val Thorens.
Tja, skieeeeen, 2de keer, ben er nog geen ster in, maar vind het wel erg leuk.
Ga jij nog weg dan?
quote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef freecell het volgende:
Op gewicht blijven is december is ook mijn streven![]()
Ik wilde eerst op 1 Januari maximaal 70 KG zijn, maar ik heb besloten dat 67,5 ook wel kan inmiddels
Het is een onderzoek naar narratieve overtuiging, oftewel: overtuiging dmv verhalen. Het is belangrijk dat de proefpersonen geconcentreerd en stil de tekst kunnen lezen en vragen erover kunnen beantwoorden. Daar bleken de scholieren nogal wat moeite mee te hebben. Ik denk ook niet dat mijn eigen verhalen zo geschikt waren. Ik heb nu een verhalenbundel gevonden met verhalen die zich richten op leerlingen uit groep 7 en groep 8. Ze gaan over thema's zoals spijbelen, gehandicapte zusjes die alles maar kunnen flikken... De verhalen zetten de leerlingen aan tot nadenken en dat is de bedoelingquote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef Bagel het volgende:
@ Viking: wat voorn onderzoek doe je dan precies? ik denk idd dat basisschool kinderen wat makkelijker zijn, die hebben ook nog wat meer respect voor mensen die ouder zijn dan zij...
Mooiquote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Het is me eindelijk gelukt... moeilijk gedoe met photoshop en FOK! dat ook niet wilde, dit is de tweede poging posten, foto uploaden wilde ook al niet, is hier dan toch voor een avondje de foto van mij in galajurk. Val maar aan
(let niet op de houding hihi)
[ afbeelding ]
mooiquote:Op maandag 17 december 2007 18:30 schreef Bagel het volgende:
[..]
Klinkt goed!dan blijft de winterefteling bovenaan mn lijstje staan
Staat je mooi en je ziet er héél slank uit!!quote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Het is me eindelijk gelukt... moeilijk gedoe met photoshop en FOK! dat ook niet wilde, dit is de tweede poging posten, foto uploaden wilde ook al niet, is hier dan toch voor een avondje de foto van mij in galajurk. Val maar aan
[ afbeelding ]
Mooi johquote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou je denken hequote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mooie jurk maar ik dacht dat je dunner was met je 60kg en 175
(niet dat ik zeg dat je dik ben maar maar maar je snapt me wel)
Je lijkt wel een vent met je niet zo subtiele opmerkingenquote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben net zo lang en 4 KG zwaarder, maar ik zie er echt véél dikker uit dan zij hoorquote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had het ook over op dit momentquote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil best 200 euro aan een galajurk uitgeven hoor... sterker nog, ik heb er 2 hangen van resp. E298,- en E269,- (ook van Robin). Maar ik ga binnenkort verhuizen en dat kost veel geld (dubbele huur, vloer erin, verf, nieuwe meubels)
Ik kan wel een goedkope jurk kopen, maar die is lang niet zo mooi als degene die ik heb, en dat vind ik zonde. En als de jurk 200 euro is, dan is ie hoogstwaarschijnlijk ook lelijker dan jurken die ik heb. Ik heb nog een prachtige jurk liggen, die ze daar nog niet gezien hebben. Moet alleen wel vermaakt worden: toen ik 'm kocht woog ik 75 kg, nu 60.
Maat 34/36 pas ik trouwens niet (iig met niet-rekbare stof) daar passen m'n tieten niet in ;{
Mooiquote:Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef Ewelina het volgende:
Aaaarrrgh FOK werkt niet goed, nu is m'n bericht voor de 2e keer weg...
Jurk 2: rood, niet erg duidelijke foto. Maar de rok is bezaaid met kraaltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jurk 1: 2-delig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top is een corset, vanachter rijg je die aan... erg mooi maar erg kut om aan te trekken. Let niet op mijn gewicht ajb
De foto is weg hoor! Misschien moet je je pagina eens refreshen?quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi... mijn bovenstukje had ook baleinen erin, vond het maar moeilijk ademen hoor ... erg blij dat ik hem uit mocht doen aan het eind van de avond
Maar ik haal hem er nu vanafLang genoeg geduurd, misschien komt er ooit wel weer een foto van mij op FOK!, maar deze gaat er nu af. Bedankt voor de reacties, jullie zijn al net zo enthousiast als mensen op school
edit: He, die foto gaat niet weg? Maar, ik heb hem al uit mijn fotoboek gehaald, verwijderd, dan hoort ie toch helemaal weg te zijn?En de posts van andere mensen kan ik niet editten ...
Ja hoor.. ik zit 3 dagen op die foto te wachten en je haalt 'em weg voor ik in de buurt van internet ben.quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Chicolate het volgende:
Maar ik haal hem er nu vanafLang genoeg geduurd, misschien komt er ooit wel weer een foto van mij op FOK!, maar deze gaat er nu af.
Ik ben even lang/net zo zwaar als jijquote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben net zo lang en 4 KG zwaarder, maar ik zie er echt véél dikker uit dan zij hoor
Heb 'm ook niet gezien en was ook wel nieuwschierigquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoor.. ik zit 3 dagen op die foto te wachten en je haalt 'em weg voor ik in de buurt van internet ben.
Alsof je verplicht bent voor mij die foto online te zetten... ik ben nog wel nieuwsgierig naar DE jurk.
Jij niet, chicolatequote:Op dinsdag 18 december 2007 02:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben even lang/net zo zwaar als jij
ja en toen regaeerde ik weer vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij niet, chicolate
Die is even lang en 4 KG lichter dan ik, maar ziet er wel 10 KG dunner uit.
Ik regaeerde op jou opmerking over haar
ja ik kon niet kiezenquote:Op maandag 17 december 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
deden ze bij jou nog wel een ringetje?
bij de meeste piercers doen ze dat niet meer vanwege grotere kans op ontstekingen
Jamaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja en toen regaeerde ik weer van
hey dan zijn WIJ even zwaar en lang
maar het was al laat
Dus eigenlijk mag ik heel mager worden als ik een BMI van bijv 18 heb en jij hebt ook een BMI van 18 en dan zie je er misschien uit zoals chicolate nuquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Jamaar![]()
Jij ziet er nóg weer dunner uit dan ik
Het is niet eerlijk
dat is ook raarquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja ik kon niet kiezen
wil wel liever een staafje
Hadden ze misschien niet daar?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is ook raar
waarom mocht je geen staafje?
lijkt me sterkquote:
Denk toch dat dat het is. Aangezien ze niet kon kiezen. Kennelijk heeft ze haar piercing bij een dubieuze toko laten zettenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lijkt me sterk
zeker omdat staafjes beter zijn bij een nieuwe navelpiercing, daarom vroeg ik het me af
ow okquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb eigenlijk niet gevraagd om een staafjemaar weet van andere mensen dat ze niet oonden kiezen
Ik ben bang dat haar zelfbeeld een paar kilo is blijven stekenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef conleche het volgende:
@Freecell: heb jij wel een goed beeld van jezelf? Ik vond zo'n 6 kilo geleden al dat je er behoorlijk slank uitzag! En nu: als je 64 kilo weegt bij 1m75 is dat volgens mij heel netjes toch?
Mijn zelfbeeld gaat wat langzamer omlaag dan mijn kilo's geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef conleche het volgende:
@Freecell: heb jij wel een goed beeld van jezelf? Ik vond zo'n 6 kilo geleden al dat je er behoorlijk slank uitzag! En nu: als je 64 kilo weegt bij 1m75 is dat volgens mij heel netjes toch?
sporten en niet meer afvallenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld gaat wat langzamer omlaag dan mijn kilo's geloof ikHet komt wel, maar wat later.
Maar ik heb toch echt nog een behoorlijke buik die blubbertEn die verzin ik er niet aan
Ja, dat was ook de planningquote:
Als ik op de link in de quotes klik, krijg ik daar gewoon die foto van mij te zienquote:Op maandag 17 december 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
De foto is weg hoor! Misschien moet je je pagina eens refreshen?
Zo, hier dan ook maar. Misschien nog wat tips van jullie. En zo ben ik ook die 8 kilo afgevallen.quote:Ik wil even wat vragen. Ik hoop dat ik in het goede topic zit en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Zo een lichaam als in de OP hoef ik niet. Ik wil gewoon dat ik een wat strakker lichaam heb voor straks in de zomer. Ik weet ook wel dat je in 4 maanden geen sixpack kan creeeren (toch?).
Maargoed, ik ben 15 jaar, 1.92 m lang, 75 kilo (iets minder). En heb een buikomtrek van ongeveer 82 cm.
Als ik me spierenspan zit er nog ongeveer 1 cm vet voor me spieren. Niet echt veel meer maar dat wil ik toch ook nog af (ben al een tijdje aant afvallen) want anders kun je niet echt resultaat zien.
Dus ik wil tegelijk dat vet kwijt. En toch spieren trainen.
Qua eten eet ik op een dag:
- 2/3 boterhammen met lichtbeleg (ochtend) (smeerkaas20+, rosbief, ossenhaas, rookvlees, kipfilet, enz.)
- Fruit
- 2/3 botterhammen met lichtbeleg (middag)
- Fruit
- Eten wat de pot schaft. (van vette dingen niet te veel.)
Voor de rest water. Dus qua eten zit het met afvallen wel goed, lijkt mij.
Nou ga ik ook nog 3/4 keer per week anderhalf uur naar de sportschool:
- 15 minuten fietsen
- 45 minuten krachttraining (armen, rug, borst, buik, billen, onderbenen, voorkant bovenbenen)
- 30 minuten cardio
Dit dus 3/4 keer per week.
Nou vraag ik me af of ik goed bezig ben en of dit effect gaat hebben. Of dat ik niet zal afvallen, of geen spieren zal trainen ofzo. Dus eigenlijk zou ik willen vragen of jullie mijn doen kunnen beoordelen en tips en aanpassingen kunnen geven.
Als het niet teveel gevraagd is.
Aardbeien, ananas, koekjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben ons kerstpakket gehad en jullie raden nooit wat erin zat.
Een heuse chocoladefontein! Wat moet ik daar nu weer mee? We gaan daar volgende week ws een keer heel veel plezier mee hebben (met lange vingers, marshmallows, nog meer suggesties anyone?) en dan gaat het ding de kast in om ws nooit meer gebruikt te worden
.
Afvallen en spieren opbouwen tegelijk gaat niet. Je moet dus of veel meer eten en spieren opbouwen en dus strakker worden, of dit schema aanhouden (wel iets meer eten denk ik, want dit zijn sonja bakker-hoeveelheden en daar kun je niet bij sporten) en afvallen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Huppelei het volgende:
Zo, hier dan ook maar. Misschien nog wat tips van jullie. En zo ben ik ook die 8 kilo afgevallen.
Je bent nog in de groei, dus je moet echt meer eten!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Zo, hier dan ook maar. Misschien nog wat tips van jullie. En zo ben ik ook die 8 kilo afgevallen.
dat moet op een sportschool wel kunnenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:19 schreef Huppelei het volgende:
Weet iemand dan hier hoe ik me vetpercentage kan meten. Want daar ligt het probleem volgens mij.
hahaha, die hebben wij dus ook gehadquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben ons kerstpakket gehad en jullie raden nooit wat erin zat.
Een heuse chocoladefontein! Wat moet ik daar nu weer mee? We gaan daar volgende week ws een keer heel veel plezier mee hebben (met lange vingers, marshmallows, nog meer suggesties anyone?) en dan gaat het ding de kast in om ws nooit meer gebruikt te worden
.
KOUD!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:31 schreef mordradead het volgende:
Hier in huis is het atm 14 graden maar ik kom net van de post dus ik vind het nog wel lekker
we hebben het wel over een jongen hequote:Op woensdag 19 december 2007 22:12 schreef freecell het volgende:
Volgens mij is dat best prima als je af wilt vallen hoorGewoon niet onder de 1200 gaan zitten.
Hoe lang ben je? Als je 2 meter bent kan je misschien 200 Kcal hoger gaan zitten
Ik zie net dat hij nog in de groei is inderdaad, 15 en eigenlijk helemaal niet te zwaar. Had ik even geen rekening mee gehouden. Zat aan iemand van mijn soort te denkenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
we hebben het wel over een jongen he
en die veel sport
dan is 1300kcal wel weinig
ja je kan inderdaad tegen ander soort mensen vertellen dat 1200kcal genoeg isquote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie net dat hij nog in de groei is inderdaad, 15 en eigenlijk helemaal niet te zwaar. Had ik even geen rekening mee gehouden. Zat aan iemand van mijn soort te denken
Meer sporten en meer eten!Krijg je een tof figuur van.
van sporten word alles strakker dus ook je buikjequote:Op woensdag 19 december 2007 22:21 schreef Huppelei het volgende:
Ik snap alleen niet. Dat als ik nu nog zeg maar een buikje heb (onder en rond mijn navel heb ik nog een beetje een buikje). Hoe ik dan een goed figuur kan krijgen van meer eten en sporten. Daar verdwijnt dat vet toch niet van?
Ik wilde het nog zeggen, maar vond het in het nieuwe kleren topic niet zo'n goede plaats daarvoor, maar je kan het echt zien hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef Huppelei het volgende:
Yeah al 3 mensen gehad deze week die zagen dat ik was afgevallen!
Hij is van Revolution! Perfecte fit die shirts. Ze maken ook vrouwenkleding. Alleen heet het dan Red Rabbit. Kijk maar eens op www.rvlt.comquote:Op woensdag 19 december 2007 22:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde het nog zeggen, maar vond het in het nieuwe kleren topic niet zo'n goede plaats daarvoor, maar je kan het echt zien hoor(slanke armen enzo) ... en dat shirt is gewoon stoer
, waar heb je het vandaan
(en hebben ze ook meidenshirts?)
Niet heel veel bijzonders.. letten op wat ik eet, minder bier gaan drinken en ga nu 2 keer per week zwemmen. Het gaat niet heel snel (kan soms dingen als pepernoten niet weerstaanquote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef freecell het volgende:
Leuk idee om jezelf zo te belonen
Wat doe je er voor Ravage?
Net wel!quote:
Ben jij toevallig 1e jaars Geschiedenis? Ik herken opdrachtenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef Bagel het volgende:
[..]
Net wel!en t was kapot koud idd, ben van de metro naar de bus gerend en van de bus naar huis... (hier is t wel lekker warm
)
Ik heb nu ook vakantie (tot 4 februari) maar moet wel super veel doen! (2 herkansingen, n werkstuk, n betoog en een monografie analyse...) ach ja, tijd zat, dus morgen ga ik de boeken ophalen en dan na de kerst beginnen
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
en waar in Amsterdam heb je sneeuw gezien? Ik niet hier (Noord)
Goed geholpen worden in een winkel is erg fijn, als je hulp wilquote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb vanmiddag kerstkleding geshopt. Het was best lstig, bij de Bijenkorf en de WE hadden ze niets leuks (allemaal van die A-lijn-jurkjes, waarin ik er uit zie als een zwanger nijlpaard ofzo). Uiteindelijk heb ik een leuk en betaalbaar jurkje gevonden bij de Steps. Daar was ik eigenlijk nog nooit geweest, maar voor de kerst is het een best leuke winkel. Vriendelijk personeel ook (al vond één meisje alles leuk staan, zelfs een shirtje waar mn borsten uitpuilden). Ik zet wel mn moeder nog even achter de naaimachine, want ik heb nu bij mijn middel 38 nodig, maar daarboven eerder 40. Dus in de taille moet het jurkje iets ingenomen worden. Foto's volgen binnenkort
Straks blijkt dat jullie wel eens naast elkaar hebben gezeten bij collegequote:Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben jij toevallig 1e jaars Geschiedenis? Ik herken opdrachten
Die monografie analyse is voor Literatuur & Bronnen nieuwe geschiedenis, is het niet?
en waar in Amsterdam heb je sneeuw gezien? Ik niet hier (Noord)
Ik ben gelukkig al klaar. Alles al ingepakt. Alleen Mark wacht nog op een pakje voor mij dat per post moet komen. Hij knijpt hem flink of het wel op tijd zal zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 18:13 schreef conleche het volgende:
Ik zit ook moed te verzamelen om de koopavond in te gaan. Ik moet vanavond voor kertcadeautjes shoppen, want anders heb ik alleen nog maandag en dan is het natuurlijk gekkenhuis overal. Ik ga nu, verstand op nul en hop de kou weer in.....
Ik volg bijna geen eerstejaarsvakken, ben een (soort) van zij-instromerquote:Op donderdag 20 december 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Straks blijkt dat jullie wel eens naast elkaar hebben gezeten bij college![]()
.
Wat natuurlijk in principe niet leuk is, maar toch ook weer wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was zoveel afgevallen dat m'n galajurk die ik in oktober had gekocht niet meer paste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dus ik heb een hoop te bekijken en heb ook nog een stapel boeken die ik wil lezen.
Niet meer actief op Fok!
Huh.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoef niets te kopen, wij doen niet aan kadootjes met kerst. En heb al genoeg gekocht deze maand, nu mp3speler is doodgegaan en niet eens geld voor een nieuwe, omdat ik zoveel kadootjes moest kopen (ok, ik wil dan ook meteen een mooie he) ...
Moest kopen. We hadden ook nog Sinterklaas op bezoek aan het begin van de maand, al heb ik de beste kerel niet gezien......quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh.
Je hoeft niets te kopen, want jullie doen niet aan cadeautjes met kerst en even later zeg je dat je geen geld hebt voor een nieuwe mp3-speler, omdat je zoveel cadeautjes moest kopen?.
Thxquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:45 schreef Miss_S het volgende:
*knuffel voor Renske*
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:09 schreef Huppelei het volgende:
Sneeuw!![]()
En dat terwijl het oficieel morgen pas winter is! (op mijn verjaardag)
Dat dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Moest kopen. We hadden ook nog Sinterklaas op bezoek aan het begin van de maand, al heb ik de beste kerel niet gezien......
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Huppelei het volgende:
Niet zo goed bezig de laatste tijd hier eigenlijk.
Gister kertdiner en feest. Vandaag jarig en dan in de avond met vrienden de stad in. En morgen met me ouders uit eten.
Wordt nog wat!
Oh ja, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Huppelei het volgende:
Gister kertdiner en feest. Vandaag jarig en dan in de avond met vrienden de stad in. En morgen met me ouders uit eten.
Wordt nog wat!
Tussen neus en lippen door zeggen dat je jarig bentquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Huppelei het volgende:
Wordt nog wat!
Ik ben 16 geworden. En uit eten kan inderdaad ook gezond!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, gefeliciteerdMag ik nieuwsgierig zijn en vragen hoe oud je bent geworden? (staat me bij dat ik dat hoor te weten, maar vergeten)
Uit eten kan inderdaad ook heel gezond enzoWat bijvoorbeeld heerlijk (en slank) is, is slibtong
(ik val meestal juist af op dagen dat ik uit eten ga, let dan veel beter op wat ik eet)
Feliquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef Chicolate het volgende:
Fok zegt al de hele dag dat het offline is, als ik gewoon op forum.fok.nl klik ... He maar das helemaal niet waar, want ik kan er nu toch ook bij? ...
Maar waarSlanke foto's van freecell?
Oh en ik kom even juichen, ik heb nu een groene band bij taekwondo![]()
Dat gaat snel!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:59 schreef Miss_S het volgende:
vanmiddag naar de verjaardag van de jongen waar ik mee op date was
meteen zijn ouders ontmoeten en familie
Dat is wel erg snel hoor, zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat gaat snel!!
Pas maar op, voor je het weet ben je getrouwd, zoals mijn zusje die een paar maanden geleden per internet iemand ontmoette en gister is getrouwd
ach hij wou graag dat ik op zijn verjaardag kwamquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat gaat snel!!
Pas maar op, voor je het weet ben je getrouwd, zoals mijn zusje die een paar maanden geleden per internet iemand ontmoette en gister is getrouwd
gezellig toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach hij wou graag dat ik op zijn verjaardag kwam
en trouwen nee nog ff niet
het is wel de bedoeling dat het gezellig is jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:37 schreef Bagel het volgende:
[..]
gezellig toch?ik werd ook op date 2 al voorgesteld aan de hele zooi... (zou ik zelf dus echt nooit zo snel al doen!)
waarom niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:35 schreef mordradead het volgende:
Ik heb dus echt nog nooit iemand meegenomen naar huis terwijl m'n ouders er waren
Pfff... wat n prutsers! ze zijn je toch al heel lang aan t onderzoeken?! hoop wel dat t helpt!quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:48 schreef Sylvana het volgende:
Ik nam vriendjes ook nooit zo makkelijk mee naar huis. Peter heb ik na zo'n 2 maanden meegenomen toen mn broer jarig was.
Hier niet echt met afvallen bezig, komt wel weer in het nieuwe jaar.
Zit nu aan de antibiotica, hopen dat dat helpt tegen mn darmklachten.
Ze weten dus gewoon niet wat ik heb :S
Fijne feestdagen iedereen!
best spannend dus eigenlijk! dat die revalidatie zo lang duurt zeg...quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mijn nam ik mijn vriend (jaja, toen nog 'vriend') ook de tweede keer meteen al mee naar mijn ouders. Mijn zus doet dat ook en we hebben de afgelopen maanden al diverse kerels de revue zien passeren, zozeer zelfs dat we nu zeggen: "Kijk eerst maar even aan of het wel wat wordt voor je weer met iemand thuis komt". Ik ga zo langzamerhand alle namen door elkaar halen
.
Ik ga me in januari waarschijnlijk aanmelden voor een cochleair implantaat (CI). Het gaat erg slecht met mijn oren en een CI kan uitkomst bieden. Dan word ik geopereerd en daarna volgt een intensieve revalidatieperiode van mogelijk meerdere jaren, omdat je helemaal opnieuw moet leren horen. Ik denk dat ik wel een goede kandidaat ben, dus ik ben benieuwd of het allemaal doorgaat. De operatie is pas zo'n 8 tot 12 maanden na de aanmelding en als het over een tijdje toch weer beter gaat, kan ik me alsnog terug trekken. Ik ben doof op rechts, dus daar heb ik niks te verliezen. Ik zou dat implantaat dus ook graag op rechts willen hebben.
Ik vertel het allemaal nogal luchtig nu, maar het is wel een hele stap, vooral psychologisch... je weet wat je hebt en je weet niet wat je ervoor terug krijgt... de ervaringen verschillen nogal per CI-gebruiker... Maar ik heb steeds minder te verliezen.
Nu zijn jullie hier ook even op de hoogte.
Hoor je wel goed met je andere oor? Of is dat ook minder? Het lijkt me idd heel eng om zoiets te besluiten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga me in januari waarschijnlijk aanmelden voor een cochleair implantaat (CI). Het gaat erg slecht met mijn oren en een CI kan uitkomst bieden. Dan word ik geopereerd en daarna volgt een intensieve revalidatieperiode van mogelijk meerdere jaren, omdat je helemaal opnieuw moet leren horen. Ik denk dat ik wel een goede kandidaat ben, dus ik ben benieuwd of het allemaal doorgaat. De operatie is pas zo'n 8 tot 12 maanden na de aanmelding en als het over een tijdje toch weer beter gaat, kan ik me alsnog terug trekken. Ik ben doof op rechts, dus daar heb ik niks te verliezen. Ik zou dat implantaat dus ook graag op rechts willen hebben.
Ik vertel het allemaal nogal luchtig nu, maar het is wel een hele stap, vooral psychologisch... je weet wat je hebt en je weet niet wat je ervoor terug krijgt... de ervaringen verschillen nogal per CI-gebruiker... Maar ik heb steeds minder te verliezen.
Nu zijn jullie hier ook even op de hoogte.
thnx en ja, ben al sinds augustus ermee bezig :Squote:Op zaterdag 22 december 2007 16:20 schreef Bagel het volgende:
[..]
Pfff... wat n prutsers! ze zijn je toch al heel lang aan t onderzoeken?! hoop wel dat t helpt!
jij ook fijne feestdagen!![]()
[..]
Eergister ook al chinees. En gister jarig dus daar ben ik maar over stil..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef freecell het volgende:
Ook niet zo heel dramatisch vet toch?
Geen pasta met brie en roomsaus of iets dergelijks
En een keertje kan best
.quote:Hoe doe je dat met muziek, moet je dan meer opletten dan iemand anders met te hard zetten enzo?
Ja idd, eerst zeiden ze of dat het dikkedarmkanker, een poliep of een cyste was, en nou kunnen ze niks vinden, erg apart iddquote:Op zondag 23 december 2007 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: Wat vervelend: dat ze alsnog niet weten wat er aan de hand is! Erg vreemd dat er eerst vrij stellig gezegd werd dat de kans op kanker vrij groot was en dat ze nu daarvan niets meer kunnen vinden... Tenminste, ik zou nogal in de rats zitten als ik zo'n wrs'diagnose kreeg. Gaat het beter met de antibiotica?
Dat zeiden ze ook al van de walkmangeneratie en de discmangeneratiequote:Op zondag 23 december 2007 11:43 schreef conleche het volgende:
(het schijnt nl. dat de iPod generatie over een jaar of 30 massaal doof gaat zijn, wegens onherstelbare gehoorschade. )
nee, ze denken nergens meer aan, maar bij anderen scheen dat te helpen als ze niet wisten wat het was, dus ze wilde het maar gewoon op mij uitproberenquote:Op zondag 23 december 2007 14:29 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook al van de walkmangeneratie en de discmangeneratieEn daarvoor vàst over de discogeneratie.
En Sylvana, als ze je antibiotica voorschrijven (doorgaans toch niet het allerbeste goedje voor je darmflora en darmwerking), dan neem ik toch aan dat ze ergens aan denken en dat willen proberen op te lossen. Daarbij vind ik het werkelijks schandalig om het k-woord in de mond te nemen zonder het heel zeker te weten. Ik ken geen artsen die dat doen.
mwah, vind ik niet echt nodig om het overal over hetzelfde te hebben. Zijn nog genoeg andere dingen om over te schrijvenquote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef Miss_S het volgende:
waarom staat er eigenlijk nooit iets op je weblog over je gezondheid sylvana?
Nee, ik luister geen harde muziek, nooit gedaan ookquote:Op zondag 23 december 2007 11:43 schreef conleche het volgende:
@Viking: ik bedoelde dat ik me afvroeg of door harde muziek je gehoor achteruitging. Meer dan bij gewoon horende mensen. (het schijnt nl. dat de iPod generatie over een jaar of 30 massaal doof gaat zijn, wegens onherstelbare gehoorschade. )
Goedemorgen, nog maar net wakker?quote:Op maandag 24 december 2007 09:09 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen![]()
vanmorgen 2 kilo zwaarder dan gister maar dat zal morgen wel weer weg was
Is het wel verstandig om je elke dag te wegen? Ik zou zeggen dat je een duidelijker beeld van je vorderingen krijgt als je het bijv. maar een keer per week doet (en wellicht ook minder stress)quote:Op maandag 24 december 2007 09:09 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen![]()
vanmorgen 2 kilo zwaarder dan gister maar dat zal morgen wel weer weg was
ik krijg er niet zoveel stress van hoorquote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ravage het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om je elke dag te wegen? Ik zou zeggen dat je een duidelijker beeld van je vorderingen krijgt als je het bijv. maar een keer per week doet (en wellicht ook minder stress)
Ik heb ook juist een veel beter beeld van mijn gewicht doordat ik me dagelijks weeg, ik herken dat wel (en het raden ookquote:Op maandag 24 december 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:
ik krijg er niet zoveel stress van hoor
ik kan meestal ookal raden hoeveel ik weeg, heb nu wel een goed beeld wat eten met mijn gewicht doet
juist omdat ik me elke dag weeg
ja ik vind het dus ok erg handigquote:Op maandag 24 december 2007 15:03 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Ik heb ook juist een veel beter beeld van mijn gewicht doordat ik me dagelijks weeg, ik herken dat wel (en het raden ook). Ik heb nu juist het gevoel dat ik erg goed de vinger aan de pols kan houden en snel kan ingrijpen.
Dat is niet zo'n handige instelling, Miss S. Er bestaat geen 'ff een keertje alles eten', je moet altijd rekening houden met je lijn. Natuurlijk mag je heus wel eens dingen eten die niet zo heel verstandig zijn, maar het idee ''alles eten' lijkt een beetje op 'nu kan het nog, want...straks ben ik weer op dieet en dan mag het niet meer'. Begrijp je een beetje wat ik bedoel? Schud je jezelf een beetje wakkerquote:Op maandag 24 december 2007 15:49 schreef Miss_S het volgende:
ja ik vind het dus ok erg handig
alleen ga ik vandaag nog ff een keertje alles eten
toch geluk dat ik nooit op dieet benquote:Op maandag 24 december 2007 21:03 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n handige instelling, Miss S. Er bestaat geen 'ff een keertje alles eten', je moet altijd rekening houden met je lijn. Natuurlijk mag je heus wel eens dingen eten die niet zo heel verstandig zijn, maar het idee ''alles eten' lijkt een beetje op 'nu kan het nog, want...straks ben ik weer op dieet en dan mag het niet meer'. Begrijp je een beetje wat ik bedoel? Schud je jezelf een beetje wakkerFijne kerstdagen en let een klein beetje op, maar aak het en niet te streng voor jezelf en niet te bont
Dat geldt voor iedereen natuurlijk
Jaaaa, die hondquote:Op maandag 24 december 2007 21:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb i am legend ook gezien
en die hond is echt zielig
Helemaal mee eens. Vind het ook jammer.quote:Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Inderdaad, maar als ze erover gaan kwebbelen in een topic waar ik veel lees dan ben ik daar niet blij mee.
Oh sorryquote:Op maandag 24 december 2007 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eigenlijk niet eens lezen dat de hond zielig was (die gaat dus zeker dood, bedankt) en dat het een fluteinde is (will smith gaat ook dood?). Lekker is dat.
Oke nu komt er een heel dom antwoord.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
wie zegt dat je teveel vet binnen krijgt?
En aan de halvarine en het ei.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan ligt het niet aan de tussendoortjes maar aan het vlees
wat dacht je van meer fruit?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Huppelei het volgende:
Ja maar het probleem is dat ik nu juist geen tussendoortjes eet. Waardoor ik te weinig calorieen binnenkrijg. En dan begint het op crashdieeten te lijken. Met als gevolg dat alles er weer net zo makkelijk aan kan komen.
En dat heb ik liever niet!
Wel tussendoortjes is op zich makkelijker, dan eet je minder aan de hoofdmaaltijd wrs. Bv. fruit, crackers met dingen, stukje komkommer, cup a soup (sonja zegt dat het niet goed zou zijn, omdat 'sommige mensen er wel 5 op een dag van eten'quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Huppelei het volgende:
Ja maar het probleem is dat ik nu juist geen tussendoortjes eet. Waardoor ik te weinig calorieen binnenkrijg. En dan begint het op crashdieeten te lijken. Met als gevolg dat alles er weer net zo makkelijk aan kan komen.
je moet 'straks' weer gewoon eten narate je beweegt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Huppelei het volgende:
ik begrijp er ook niets vanquote:Op woensdag 26 december 2007 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Dan ben je, denk ik, één van de weinigen, Miss_S. Ik ga volgend jaar wel weer eens op m'n weegschaal staan en dan ook echt even een plan maken om de eerste kerstkilo's er weer af te krijgen, voordat ik verder ga met waar ik gebleven was
.
Straks naar mijn ouders en we eten daar Chinees (afhaal), want dan hoeft m'n moeder niet zo lang in de keuken te staan (we zijn met z'n dertienen, dus dat is wel een hoop werk dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |