Aan je spelling te zien, ben je nog niet geheel boven waterquote:Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
heb giter gezopen, niet normaal, 2 feestjes (1 van 5 tot 10, 1 van 10 tot 1 en toen nog uit met gratis drank)
heb zelfs een kleine black out en hoe zal ik het zeggen
normen en waren waren omgekeerdevenredig met dealcohol innamee
wel heel gezellig en heel leuk maar slecht voor de lijn en eh.. ja .....
ik ga het maar niet vertellen want nu ben ik nog een lief braaf misje
ik ookquote:Op zondag 16 december 2007 23:29 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat het leuk was, Saskia. Ik ben benieuwd
.
Goh, echt?quote:Op maandag 17 december 2007 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Eej, Viking, je bent uit het lijstje gevallen!
stoerquote:Op maandag 17 december 2007 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hey ik wil em wel zien maar ga zo weg
Heb mn navelpiercing!!!
is wel redelijk romantisch ja met allemaal kampvuren en vroeg donker en allemaal lichtjes enzoquote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef Bagel het volgende:
@ Miss_S: leuk om te horen! dus die winterefteling is ook wel n btje romantisch? (ik zit over n maand op 1 1/2 jaar en wil n leuk dagje weg regelen, maar behalve de winterefteling (en eventueel efteling hotel) en n weekendje weg heb ik niet veel bedacht. (ja, zo'n sauna arrangement dat je met zn 2en de sauna hebt en allemaal champagne enzo erbij krijgt.. erg leuk, maar die mensen gaan ervanuit dat ik een of ander topsalaris heb(een zo'n middag is duurder dan 4 dagen n landalhuisje in België)
zijn er hier nog ideeen? (niet uiteten ofzo, want dat heeft hij al geregeld...)
* DakDuuf gaat eind februarie naar Koningsleite *gerlos/zillertall arena*, en eind april naar Val Thorens.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eind februari ga ik ook op wintersport! Welk gebied/land (want eigenlijk ken ik maar 2 gebieden, in Oostenrijk) ga jij naartoe?En in je eentje?
Snowboarden!!!!
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is wel redelijk romantisch ja met allemaal kampvuren en vroeg donker en allemaal lichtjes enzo![]()
Yups, ik ga eind februari een week snowboarden. Eerst een halve week met school (vergeten welk gebied, ergens in Oostenrijkquote:Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef DakDuuf het volgende:
[..]
* DakDuuf gaat eind februarie naar Koningsleite *gerlos/zillertall arena*, en eind april naar Val Thorens.
Tja, skieeeeen, 2de keer, ben er nog geen ster in, maar vind het wel erg leuk.
Ga jij nog weg dan?
Inderdaad, en ik had het eigenlijk niet verwacht. Ik wilde deze maand gewoon op gewicht blijven. Maar blijkbaar gaat afvallen zelfs in deze decembermaand. Ik heb toch best wel een paar etentjes en gourmetavondjes achter de rug. Maar daartussendoor heb ik me wel weer goed ingehouden. Op een chocoladeletter na.quote:
Ben een keer geweest in Val Thorens en het is daar super!! Echt enorm skigebied en in het dorp zelf is ook megaveel te doen .Wel ben ik daar een keer bijna een ravijn in gestort omdat er op een zwart smal paadje net na een bocht iemand was gevallen en ik er niet langs kon, want zij lag languit op het pad, rechts een steile bergwand en links de afgrond. Ik kon niet anders dan me laten vallen, gleed zo de afgrond in, heb met m'n vingers in het ijs geklauwd. (En om m'n moeder geroepenquote:Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef DakDuuf het volgende:
[..]
* DakDuuf gaat eind februarie naar Koningsleite *gerlos/zillertall arena*, en eind april naar Val Thorens.
Tja, skieeeeen, 2de keer, ben er nog geen ster in, maar vind het wel erg leuk.
Ga jij nog weg dan?
quote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef freecell het volgende:
Op gewicht blijven is december is ook mijn streven![]()
Ik wilde eerst op 1 Januari maximaal 70 KG zijn, maar ik heb besloten dat 67,5 ook wel kan inmiddels
Het is een onderzoek naar narratieve overtuiging, oftewel: overtuiging dmv verhalen. Het is belangrijk dat de proefpersonen geconcentreerd en stil de tekst kunnen lezen en vragen erover kunnen beantwoorden. Daar bleken de scholieren nogal wat moeite mee te hebben. Ik denk ook niet dat mijn eigen verhalen zo geschikt waren. Ik heb nu een verhalenbundel gevonden met verhalen die zich richten op leerlingen uit groep 7 en groep 8. Ze gaan over thema's zoals spijbelen, gehandicapte zusjes die alles maar kunnen flikken... De verhalen zetten de leerlingen aan tot nadenken en dat is de bedoelingquote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef Bagel het volgende:
@ Viking: wat voorn onderzoek doe je dan precies? ik denk idd dat basisschool kinderen wat makkelijker zijn, die hebben ook nog wat meer respect voor mensen die ouder zijn dan zij...
Mooiquote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Het is me eindelijk gelukt... moeilijk gedoe met photoshop en FOK! dat ook niet wilde, dit is de tweede poging posten, foto uploaden wilde ook al niet, is hier dan toch voor een avondje de foto van mij in galajurk. Val maar aan
(let niet op de houding hihi)
[ afbeelding ]
mooiquote:Op maandag 17 december 2007 18:30 schreef Bagel het volgende:
[..]
Klinkt goed!dan blijft de winterefteling bovenaan mn lijstje staan
Staat je mooi en je ziet er héél slank uit!!quote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Het is me eindelijk gelukt... moeilijk gedoe met photoshop en FOK! dat ook niet wilde, dit is de tweede poging posten, foto uploaden wilde ook al niet, is hier dan toch voor een avondje de foto van mij in galajurk. Val maar aan
[ afbeelding ]
Mooi johquote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou je denken hequote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mooie jurk maar ik dacht dat je dunner was met je 60kg en 175
(niet dat ik zeg dat je dik ben maar maar maar je snapt me wel)
Je lijkt wel een vent met je niet zo subtiele opmerkingenquote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben net zo lang en 4 KG zwaarder, maar ik zie er echt véél dikker uit dan zij hoorquote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had het ook over op dit momentquote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil best 200 euro aan een galajurk uitgeven hoor... sterker nog, ik heb er 2 hangen van resp. E298,- en E269,- (ook van Robin). Maar ik ga binnenkort verhuizen en dat kost veel geld (dubbele huur, vloer erin, verf, nieuwe meubels)
Ik kan wel een goedkope jurk kopen, maar die is lang niet zo mooi als degene die ik heb, en dat vind ik zonde. En als de jurk 200 euro is, dan is ie hoogstwaarschijnlijk ook lelijker dan jurken die ik heb. Ik heb nog een prachtige jurk liggen, die ze daar nog niet gezien hebben. Moet alleen wel vermaakt worden: toen ik 'm kocht woog ik 75 kg, nu 60.
Maat 34/36 pas ik trouwens niet (iig met niet-rekbare stof) daar passen m'n tieten niet in ;{
Mooiquote:Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef Ewelina het volgende:
Aaaarrrgh FOK werkt niet goed, nu is m'n bericht voor de 2e keer weg...
Jurk 2: rood, niet erg duidelijke foto. Maar de rok is bezaaid met kraaltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jurk 1: 2-delig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top is een corset, vanachter rijg je die aan... erg mooi maar erg kut om aan te trekken. Let niet op mijn gewicht ajb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |