abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55320270
Hoe blijven jullie trouwens slank in deze maand? Persoonlijk vind ik het namelijk een ramp.
pi_55320921
date was super, denk wel dat het iets gaat worden
winterefteling is ook erg mooi
en zoveel kampvuren dat je het niet te koud krijgt
pi_55322300
Hoe ik slank blijf? Niet teveel vreten

En met de kerstdagen ben ik op wintersport, dat scheelt enorm Alles wat ik daar extra eet snowboard ik er wel weer af

Met Oud & Nieuw ga ik wel gewoon zuipen... maar voor 1 avondje zal dat niet zoveel uitmaken denk ik
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_55322555
heb giter gezopen, niet normaal, 2 feestjes (1 van 5 tot 10, 1 van 10 tot 1 en toen nog uit met gratis drank)
heb zelfs een kleine black out en hoe zal ik het zeggen
normen en waren waren omgekeerdevenredig met dealcohol innamee
wel heel gezellig en heel leuk maar slecht voor de lijn en eh.. ja .....
ik ga het maar niet vertellen want nu ben ik nog een lief braaf misje
pi_55323537
Zo te horen was het iig een leuke avond
pi_55323754
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
heb giter gezopen, niet normaal, 2 feestjes (1 van 5 tot 10, 1 van 10 tot 1 en toen nog uit met gratis drank)
heb zelfs een kleine black out en hoe zal ik het zeggen
normen en waren waren omgekeerdevenredig met dealcohol innamee
wel heel gezellig en heel leuk maar slecht voor de lijn en eh.. ja .....
ik ga het maar niet vertellen want nu ben ik nog een lief braaf misje
Aan je spelling te zien, ben je nog niet geheel boven water
pi_55323880
Vandaag in 1 dag meer chocola gegeten dan in het afgelopen jaar
BEn benieuwd wat de weegschaal morgen doet
  zondag 16 december 2007 @ 23:29:43 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55324973
Fijn dat het leuk was, Saskia . Ik ben benieuwd .

Mijn ouders zijn hier vanavond geweest met een pan spaghetti. Verder weinig bijzonders gedaan dit weekend en ik ga dadelijk maar eens mijn bed opzoeken. Morgen scriptieoverleg. Ben benieuwd wat eruit komt .
Niet meer actief op Fok!
pi_55328972
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:29 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat het leuk was, Saskia . Ik ben benieuwd .
ik ook
pi_55330929
Goedemorgen!

Het is niet goedgekomen dit weekend, best slecht gedaan met chips en nootjes enzo... Niet walgelijk slecht maar toch niet goed.
Vandaag gaan we naar maastricht, dus dat is iig. veel lopen en het is koud dus dan stook je jezelf extra warm ofzo
Het mooi kotsende meisje.
pi_55330986
bij de winterefteling hadden we ook nog een warme wafel met kersen en slagroom op bij het kampvuur
pi_55331040
* Tangarine komt even hoi zeggen

Ik zit ondertussen nog steeds stabiel op 80kg, en op dit moment weinig behoefte om meer af te vallen, wellicht in het voorjaar nog een paar kilootjes ofzo

Wil het allemaal een beetje lukken met iedereen enzo? Ik zal wel even proberen om af en toe te buurten hier
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  maandag 17 december 2007 @ 12:59:17 #63
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55334109
Woehoe, vanmorgen op de weegschaal 70.4. En vorige week maandag nog 71.2. Gaat goed dus. Gister familiefeestje incluis taart en uit eten, maar ik heb heel braaf een koekje op en een krentenbol(letje). En bij het uit eten 1 glas rode wijn en paas hapjes soep met twee stukjes stokbrood, vis (waarvan ik de helft bij vriendlief heb gedumpt) paar aardappeltjes en veel groenten. En het dessert had ik ook voornamelijk doorgegeven aan tafelgenoten. Kwas heel trots op mezelf.
Ook hielp het dat velen verkondigden goed te kunnen zien dat ik was afgevallen e.d.
  maandag 17 december 2007 @ 13:00:27 #64
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55334130
Eej, Viking, je bent uit het lijstje gevallen!
  maandag 17 december 2007 @ 15:24:11 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55337678
quote:
Op maandag 17 december 2007 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Eej, Viking, je bent uit het lijstje gevallen!
Goh, echt? .

* Viking84 mompelt iets over niet gehaalde doelen en in januari wel weer opnieuw beginnen .

Ik heb net scriptieoverleg gehad. Ik wilde het over een andere boeg gaan gooien, maar dat vindt mijn begeleider geen goed idee, want ik ben al een heel eind op weg. Heeft 'ie ook gelijk in . Nu ga ik ipv VWO5-scholieren waarschijnlijk basisscholieren voor mijn onderzoek gebruiken . Ik denk dat die iets rustiger zijn dan middelbare scholieren. Hóóp ik iig. Ze zijn vast meer onder de indruk van mijn dreigende stemgeluid en op basisscholen is meer tijd dan op een middelbare school. Heb al een boek gevonden met leuke verhalen die ik kan gebruiken. Oa over spijbelen. Dat spreekt de doelgroep (11/12 jaar) vast wel aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_55341119
Zo, ben ik ook weer. Ik heb geen flauw idee hoe het met mijn gewicht is, zo te zien wat aangekomen, slank de feestdagen in gaat mij waarschijnlijk toch niet lukken

Ga NU even de foto proberen te resizen en mn hoofd eraf knippen, dus die komt er zometeen op te staan. Het is een foto die woensdag in de winkel is genomen, daar zag het er het mooist uit. Zometeen dus, eerst even PhotoShop trial downloaden (duurt wel een uurtje voordat ik die heb, kwam er net achter dat mijn oude trial al is verlopen )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55341485
hey ik wil em wel zien maar ga zo weg
Heb mn navelpiercing !!!
pi_55341521
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hey ik wil em wel zien maar ga zo weg
Heb mn navelpiercing !!!
stoer
hoe vond je het gaan?
en krijgen we ook fotos
  maandag 17 december 2007 @ 18:19:32 #69
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55341554
Ik weet het ook niet precies, slank gaat sowieso al niet lukken gok ik Ook ik verplaats het naar Januari.. slappeling ben ik ook maarja, ik geniet er wel van
Bernie en ik zijn tof.
pi_55341651
@ Miss_S: leuk om te horen! dus die winterefteling is ook wel n btje romantisch? (ik zit over n maand op 1 1/2 jaar en wil n leuk dagje weg regelen, maar behalve de winterefteling (en eventueel efteling hotel) en n weekendje weg heb ik niet veel bedacht. (ja, zo'n sauna arrangement dat je met zn 2en de sauna hebt en allemaal champagne enzo erbij krijgt.. erg leuk, maar die mensen gaan ervanuit dat ik een of ander topsalaris heb (een zo'n middag is duurder dan 4 dagen n landalhuisje in België)
zijn er hier nog ideeen? (niet uiteten ofzo, want dat heeft hij al geregeld...)

@ Egeltje: wow, jij gaat goed!

@ Viking: wat voorn onderzoek doe je dan precies? ik denk idd dat basisschool kinderen wat makkelijker zijn, die hebben ook nog wat meer respect voor mensen die ouder zijn dan zij...

en last but not least:
@ Chicolate: ZIEN!

Hier zijn de kerstpakketten binnen, dus we hebben weer n overdosis chocola in huis... (leuk om erbij te zeggen: mn sint chocoletters zitten nog netjes onaangegeten in de verpakking) zo hebben we gehad: een chocolade fontein (mn pa) om dingetjes in te dippen, n paar dozen bonbons (ook mn pa) een picknick set met slagroom, cacaopoeder en jawel bonbons (mn ma) en een gigantische choco kerstman (ik) Mn vriend heeft ook n heel eetbaar pakket gehad, maar die eet t gelukkig allemaal zelf op! Ik heb voorlopig dus genoeg te snoepen!

Vandaag ging weer prima, heb de hele dag aan n verslag gewerkt en heb als tussendoortje een zak met van die wortelbolletjes naast me gelegd, was lekker en heb verder alleen 2 broodjes op. best netjes dus

edit: koel! kom maar op met die piercing foto's!
pi_55341683
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef Bagel het volgende:
@ Miss_S: leuk om te horen! dus die winterefteling is ook wel n btje romantisch? (ik zit over n maand op 1 1/2 jaar en wil n leuk dagje weg regelen, maar behalve de winterefteling (en eventueel efteling hotel) en n weekendje weg heb ik niet veel bedacht. (ja, zo'n sauna arrangement dat je met zn 2en de sauna hebt en allemaal champagne enzo erbij krijgt.. erg leuk, maar die mensen gaan ervanuit dat ik een of ander topsalaris heb (een zo'n middag is duurder dan 4 dagen n landalhuisje in België)
zijn er hier nog ideeen? (niet uiteten ofzo, want dat heeft hij al geregeld...)
is wel redelijk romantisch ja met allemaal kampvuren en vroeg donker en allemaal lichtjes enzo
  maandag 17 december 2007 @ 18:26:38 #72
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_55341692
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Eind februari ga ik ook op wintersport! Welk gebied/land (want eigenlijk ken ik maar 2 gebieden, in Oostenrijk) ga jij naartoe? En in je eentje? Snowboarden!!!!
* DakDuuf gaat eind februarie naar Koningsleite *gerlos/zillertall arena*, en eind april naar Val Thorens.
Tja, skieeeeen, 2de keer, ben er nog geen ster in, maar vind het wel erg leuk.

Ga jij nog weg dan?
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_55341789
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

is wel redelijk romantisch ja met allemaal kampvuren en vroeg donker en allemaal lichtjes enzo
Klinkt goed! dan blijft de winterefteling bovenaan mn lijstje staan
pi_55341840
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef DakDuuf het volgende:

[..]

* DakDuuf gaat eind februarie naar Koningsleite *gerlos/zillertall arena*, en eind april naar Val Thorens.

Ga jij nog weg dan?
Yups, ik ga eind februari een week snowboarden. Eerst een halve week met school (vergeten welk gebied, ergens in Oostenrijk ) en daar aansluitend een halve week met vriendlief en zn ouders (Brixen, ook Oostenrijk) Ook mijn 2de keer, ik ben dr ook niet zo goed in, maar heerlijk om te doen

@galajurkverhaal: mn trial is op 72%, dat duurt nog maar een kwartiertje
  maandag 17 december 2007 @ 18:37:10 #75
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55341939
quote:
...
@ Egeltje: wow, jij gaat goed!

...
Inderdaad, en ik had het eigenlijk niet verwacht. Ik wilde deze maand gewoon op gewicht blijven. Maar blijkbaar gaat afvallen zelfs in deze decembermaand. Ik heb toch best wel een paar etentjes en gourmetavondjes achter de rug. Maar daartussendoor heb ik me wel weer goed ingehouden. Op een chocoladeletter na.
pi_55342223
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef DakDuuf het volgende:

[..]

Ga jij nog weg dan?
Ben een keer geweest in Val Thorens en het is daar super!! Echt enorm skigebied en in het dorp zelf is ook megaveel te doen .Wel ben ik daar een keer bijna een ravijn in gestort omdat er op een zwart smal paadje net na een bocht iemand was gevallen en ik er niet langs kon, want zij lag languit op het pad, rechts een steile bergwand en links de afgrond. Ik kon niet anders dan me laten vallen, gleed zo de afgrond in, heb met m'n vingers in het ijs geklauwd. (En om m'n moeder geroepen ) Gelukkig viel ik net ín de bocht zodat een stoere Fransman me zag en heeft gered. En we leefden nog lang en gelukkig. O, nee dat laatste is niet waar, maar de rest wel en nu durf ik niet meer op smalle paden te skieen wat behoorlijk vervelend is, want je moet er maar eens op letten: het stikt van de smalle paden in skigebieden.......

Ben vandaag naar de kapper geweest en heb een pony laten knippen. Best leuk.
pi_55342439
Op gewicht blijven is december is ook mijn streven
Ik wilde eerst op 1 Januari maximaal 70 KG zijn, maar ik heb besloten dat 67,5 ook wel kan inmiddels
  maandag 17 december 2007 @ 19:01:27 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55342577
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef freecell het volgende:
Op gewicht blijven is december is ook mijn streven
Ik wilde eerst op 1 Januari maximaal 70 KG zijn, maar ik heb besloten dat 67,5 ook wel kan inmiddels
.

Ik wilde 70 kg zijn, maar 75 kan ook wel inmiddels .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 december 2007 @ 19:04:57 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55342652
quote:

@ Viking: wat voorn onderzoek doe je dan precies? ik denk idd dat basisschool kinderen wat makkelijker zijn, die hebben ook nog wat meer respect voor mensen die ouder zijn dan zij...
Het is een onderzoek naar narratieve overtuiging, oftewel: overtuiging dmv verhalen. Het is belangrijk dat de proefpersonen geconcentreerd en stil de tekst kunnen lezen en vragen erover kunnen beantwoorden. Daar bleken de scholieren nogal wat moeite mee te hebben. Ik denk ook niet dat mijn eigen verhalen zo geschikt waren. Ik heb nu een verhalenbundel gevonden met verhalen die zich richten op leerlingen uit groep 7 en groep 8. Ze gaan over thema's zoals spijbelen, gehandicapte zusjes die alles maar kunnen flikken... De verhalen zetten de leerlingen aan tot nadenken en dat is de bedoeling .
Niet meer actief op Fok!
pi_55342662
Oi, das de verkeerde kant op hoor
  maandag 17 december 2007 @ 19:05:48 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55342671
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:05 schreef freecell het volgende:
Oi, das de verkeerde kant op hoor
Joh .
Niet meer actief op Fok!
pi_55343247
Het is me eindelijk gelukt ... moeilijk gedoe met photoshop en FOK! dat ook niet wilde, dit is de tweede poging posten, foto uploaden wilde ook al niet, is hier dan toch voor een avondje de foto van mij in galajurk. Val maar aan (let niet op de houding hihi)

[ Bericht 10% gewijzigd door Chicolate op 17-12-2007 22:31:19 ]
  maandag 17 december 2007 @ 19:32:26 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55343283
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Het is me eindelijk gelukt ... moeilijk gedoe met photoshop en FOK! dat ook niet wilde, dit is de tweede poging posten, foto uploaden wilde ook al niet, is hier dan toch voor een avondje de foto van mij in galajurk. Val maar aan (let niet op de houding hihi)

[ afbeelding ]
Mooi .
Niet meer actief op Fok!
pi_55343301
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:30 schreef Bagel het volgende:

[..]

Klinkt goed! dan blijft de winterefteling bovenaan mn lijstje staan
mooi
nu moet ik weer leuke dingen voor een volgende date gaan verzinnen
pi_55343389
quote:

[ afbeelding ]
Staat je mooi en je ziet er héél slank uit!!

@ Viking: hou je een beetje in hè, ze is nog maar net meerderjarig
pi_55343400
mooie jurk maar ik dacht dat je dunner was met je 60kg en 175
(niet dat ik zeg dat je dik ben maar maar maar je snapt me wel )
pi_55343447
quote:

[ afbeelding ]
Mooi joh
Mooi figuurtje heb je ook!
pi_55343479
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat zou je denken he Maar mijn kont werkt niet erg mee in het slank lijken, en de plooien zijn daar verkeerd gestreken ... maar het klopt, op papier ben ik slanker dan in het echt

Heb jij eigenlijk al een foto van je navelpiercing?
  maandag 17 december 2007 @ 19:43:20 #89
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55343531
Ziet er goed uit
Ik mag me met kerst weer in pak hijsen, ben benieuwd of het gaat lukken... was in de vakantie toch lichter dan nu geloof ik en toen had ik een pak laten maken dus even kijken of ik die nog pas... en anders maar in een ander pak hijsen die nu juist te groot is
Bernie en ik zijn tof.
pi_55343543
En bedankt voor complimentjes
  maandag 17 december 2007 @ 19:44:01 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55343545
quote:
Je lijkt wel een vent met je niet zo subtiele opmerkingen .

En jaja, ik houd me in, hoor, Conleche .
Niet meer actief op Fok!
pi_55343801
Mooie jurk Chicolate! Vooral de kleur

Ik heb 18 januari een gala maar ik weet nog niet of ik ga. Zit rond die tijd met een verhuizing.

Een nieuwe jurk zit er sowieso dan niet in maar ik heb er toch 3 hangen, dus dat is niet echt een probleem.
pi_55343883
quote:
Ik ben net zo lang en 4 KG zwaarder, maar ik zie er echt véél dikker uit dan zij hoor
pi_55343929
Deze is er nog wel in andere maten hoor ... maar als je 34/36 had gewild, die hebben ze alleen nog in het zwart vorige keer dat ik daar was. Maar jij wilde geen 200 euro er meer aan uitgeven toch?

Robin is echt een geweldige winkel
pi_55344245
Ik wil best 200 euro aan een galajurk uitgeven hoor... sterker nog, ik heb er 2 hangen van resp. E298,- en E269,- (ook van Robin). Maar ik ga binnenkort verhuizen en dat kost veel geld (dubbele huur, vloer erin, verf, nieuwe meubels)

Ik kan wel een goedkope jurk kopen, maar die is lang niet zo mooi als degene die ik heb, en dat vind ik zonde. En als de jurk 200 euro is, dan is ie hoogstwaarschijnlijk ook lelijker dan jurken die ik heb. Ik heb nog een prachtige jurk liggen, die ze daar nog niet gezien hebben. Moet alleen wel vermaakt worden: toen ik 'm kocht woog ik 75 kg, nu 60.

Maat 34/36 pas ik trouwens niet (iig met niet-rekbare stof) daar passen m'n tieten niet in ;{
pi_55344454
Tijdje terug :

Met piercing

er zit nog wel pleister rommel/zwarte stift op mn buik
pi_55344493
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil best 200 euro aan een galajurk uitgeven hoor... sterker nog, ik heb er 2 hangen van resp. E298,- en E269,- (ook van Robin). Maar ik ga binnenkort verhuizen en dat kost veel geld (dubbele huur, vloer erin, verf, nieuwe meubels)

Ik kan wel een goedkope jurk kopen, maar die is lang niet zo mooi als degene die ik heb, en dat vind ik zonde. En als de jurk 200 euro is, dan is ie hoogstwaarschijnlijk ook lelijker dan jurken die ik heb. Ik heb nog een prachtige jurk liggen, die ze daar nog niet gezien hebben. Moet alleen wel vermaakt worden: toen ik 'm kocht woog ik 75 kg, nu 60.

Maat 34/36 pas ik trouwens niet (iig met niet-rekbare stof) daar passen m'n tieten niet in ;{
Ik had het ook over op dit moment

Maar dat laatste dacht ik ook ... maar ze houden rekening met 70G ofzo ... ik heb 70E en hij moest flink kleiner gemaakt worden Heb je misschien plaatjes van je andere jurken? Meen ooit eentje gezien te hebben en ben nu wel nieuwsgierig, nu ik dr zelf ook een heb ...
pi_55344603
deden ze bij jou nog wel een ringetje?
bij de meeste piercers doen ze dat niet meer vanwege grotere kans op ontstekingen
pi_55344995
Aaaarrrgh FOK werkt niet goed, nu is m'n bericht voor de 2e keer weg...

Jurk 2: rood, niet erg duidelijke foto. Maar de rok is bezaaid met kraaltjes

Jurk 1: 2-delig

Top is een corset, vanachter rijg je die aan... erg mooi maar erg kut om aan te trekken. Let niet op mijn gewicht ajb
pi_55347915
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef Ewelina het volgende:
Aaaarrrgh FOK werkt niet goed, nu is m'n bericht voor de 2e keer weg...

Jurk 2: rood, niet erg duidelijke foto. Maar de rok is bezaaid met kraaltjes

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jurk 1: 2-delig
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Top is een corset, vanachter rijg je die aan... erg mooi maar erg kut om aan te trekken. Let niet op mijn gewicht ajb
Mooi ... mijn bovenstukje had ook baleinen erin, vond het maar moeilijk ademen hoor ... erg blij dat ik hem uit mocht doen aan het eind van de avond

Maar ik haal hem er nu vanaf Lang genoeg geduurd, misschien komt er ooit wel weer een foto van mij op FOK!, maar deze gaat er nu af. Bedankt voor de reacties, jullie zijn al net zo enthousiast als mensen op school

edit: He, die foto gaat niet weg? Maar, ik heb hem al uit mijn fotoboek gehaald, verwijderd, dan hoort ie toch helemaal weg te zijn? En de posts van andere mensen kan ik niet editten ...

[ Bericht 6% gewijzigd door Chicolate op 17-12-2007 22:33:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')