abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2007 @ 13:30:54 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55243236

Het vorige deel: Slank de herfst in #111

Voor wie is "Slank de feestdagen in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
b]Veiligheidsspeldje[/b] = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door Viking84 op 13-12-2007 22:46:48 ]
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 december 2007 @ 13:31:52 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55243275
Shit, noem ik hem toch weer 'Slank de herfst in' . Even een modje roepen en ik heb ook al een noodoplossing bedacht voor de TT .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 december 2007 @ 13:36:06 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55243376
Zo, hij is wel een beetje te groot, maar kan ermee door voor nu. Ik heb ook wat aanpassingen gedaan in de Wiki. Namen van de mensen die niet meer posten verwijderd (neem aan dat ze niet meer meedoen? Excuses als ik je verwijderd heb en je had er toch in willen blijven staan!) en de naam vd reeks veranderd in 'Slank de feestdagen in'
Niet meer actief op Fok!
pi_55243378
moet ik thuis nog ff kijken wat ik met de banner kan?
  donderdag 13 december 2007 @ 13:37:20 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55243425
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:36 schreef Miss_S het volgende:
moet ik thuis nog ff kijken wat ik met de banner kan?
Ik weet niet of het de moeite waard is . We zouden hem maar een paar wk gebruiken . Dus miss kunnen we het beter zo ff laten en dan gewoon voor januari een nieuwe winterbanner. Iets met sneeuw is misschien wel leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_55243673
TVP

Ik ben zo aan het SOGgen Ik heb volgende week tentamens maar ik heb nog niks gedaan en zit alleen maar naar dingetjes te kijken voor m'n nieuwe huis

Hmmm.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_55244501
Ik heb de TT veranderd Net een lekker ontbijtje op en ga straks naar mijn ouders fietsen (25 min) en dan daar in het bos hardlopen Kijken of m'n pa mee wil
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55245297
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het de moeite waard is . We zouden hem maar een paar wk gebruiken . Dus miss kunnen we het beter zo ff laten en dan gewoon voor januari een nieuwe winterbanner. Iets met sneeuw is misschien wel leuk .
ik kijk wel of ik zin en tijd heb
pi_55247394
Heb net een boel oefententamens gemaakt en die gingen best goed, dus ik voel me een stuk beter over morgen
Dieettechnisch is het echter vreselijk gegaan de afgelopen dagen
Heb net een H&M pakketje binnengekregen, maar kweet nog niet wat ik overal van moet vinden dus ik denk dat sommige stukken wel terug gaan.
Het mooi kotsende meisje.
pi_55247518
tvp
pi_55249344
Net een bio PO gehad op school, ging wel goed, behalve dat ik de pH van bloed opzocht en dat gebruikte in mn analyse van de pH van urine ... Maar dat is echt typisch zo'n actie voor mij

@Ewelina: bedankt voor de info, vooral met die wachttijden en goede buurten! Ik ga toch even mijn ouders lief aankijken, als ik het zo zie mag ik me nu wel inschrijven om in het tweede jaar weg te kunnen ... Bedankt

Ik heb trek in chocola, maar we gaan zo eten ... en ik heb sowieso opeens weer zo'n snoepbui, bijna ongesteld enzo
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55249813
Had ik al gezegd dat ik de extra anderhalve kg van de sinterklaasdagen er weer af heb

(tvp)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_55251268
Ik vind het een leuke banner
pi_55251961
moest ff zoeken met die nieuwe TT!

Om nog ff terug te koemn op t vorige topic, met die Uielnstede studenten hokjes is niets mis hor t gaat me ongeveer 290 in de maand kosten, maar ik krijg wel n eigen douche en toilet

Nu weer hard leren, want t is ook zo lullig als ik die kamer krijg maar mn studie niet ga halen
pi_55253241
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:44 schreef freecell het volgende:
Ik vind het een leuke banner
Ik vind hem ook gezellig!
  donderdag 13 december 2007 @ 20:12:59 #16
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_55253359
* DakDuuf is dr weer eem:)

Schouder operatie gehad, en nu weer fysio, 3 keer in de week, en geloof het of niet, 0 kracht in mn rechter arm, arme ik *just kidding*.

Maar.. er zit vooruitgang in, en, heb eind februarie en eind april een skie vakantie besproken, omdat ik zo ziellig was:).

Trouwens, 6 weken thuis zitten is niet al te best voor de lijn, toch wel een aantal kilo's aangekomen.
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_55253823
ik heb tekst toegevoegd
http://i122.photobucket.c(...)nkdefeestdagenin.jpg

misschien kan die in de OP?
pi_55254632
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:12 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf is dr weer eem:)

Schouder operatie gehad, en nu weer fysio, 3 keer in de week, en geloof het of niet, 0 kracht in mn rechter arm, arme ik *just kidding*.

Maar.. er zit vooruitgang in, en, heb eind februarie en eind april een skie vakantie besproken, omdat ik zo ziellig was:).

Trouwens, 6 weken thuis zitten is niet al te best voor de lijn, toch wel een aantal kilo's aangekomen.
Eind februari ga ik ook op wintersport! Welk gebied/land (want eigenlijk ken ik maar 2 gebieden, in Oostenrijk) ga jij naartoe? En in je eentje? Snowboarden!!!!
  donderdag 13 december 2007 @ 21:35:48 #19
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55255112
Vanaaf ga ik slank de stad in. Gezellig dansen met vriendinnen dus. Die al 3 minuten geleden bij mij op de stoep hadden moeten staan trouwens. Waarom heb ik toch altijd vrienden die altijd te laat komen? Ach, ik wen er aan.
Ik heb een flesje wijn in huis, maar meer dan twe glaasjes zal ik vanavond niet drinken. Ook heb ik een zak chips, maar die leg ik zo ver mogelijk bij me vandaan. Bij mn slanke vriendinnen op schoot ofzo.
pi_55256126

Hoi, ik leef nog hoor (iemand vroeg waar ik was).
Ik lees nog wel mee af en toe, maar mijn aandacht is momenteel even ergens anders.
Maar ik ben nog steeds dun!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_55256367
Ik wil ook op mezelf

En ik dacht, als ik op dieet ben, ben ik ook niet zo veel geld kwijt aan eten
pi_55256528
Gezond eten is duurder dan je denkt hoor
  donderdag 13 december 2007 @ 22:43:11 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55256991
Zo, ik ben weer terug van the Messiah. Het was sehr schön, zeer vol (wat een lange rij voor de kerk toen wij er aan kwamen) en het duurde niet zo lang als Tara had gezegd. Deel 1 tot en met de helft van deel 2 duurde 1,5 uur en de tweede helft van deel 2 en deel 3 duurde maar een uur. Hoogtepunt was natuurlijk 'Hallelujah' (kippenvel!) en ik voelde aan m'n water dat ze dat ook nog als toegift zouden doen. En ja, hoor . In de pauze nog even een tekstboekje gekocht, want dan heb je een beetje een idee waar ze het over hebben, maar ik was al snel de draad weer kwijt . Wel erg simpele teksten trouwens, dat is wel een beetje jammer.
In maart komt de Mattheus Passion in de Martinikerk, dus daar moet ik ook maar even naartoe .

En gezond eten is idd best prijzig.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 december 2007 @ 22:45:03 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55257036
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
ik heb tekst toegevoegd
http://i122.photobucket.c(...)nkdefeestdagenin.jpg

misschien kan die in de OP?
Ik heb hem toegevoegd, maar hij doet het niet ofzo? Even prutsen, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_55257048
op dieet = minder eten
staat helemaal los van gezond eten

word ik beetje moe van af en toe
pi_55257086
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb hem toegevoegd, maar hij doet het niet ofzo? Even prutsen, hoor .
er staan nog wat dingen achter de .jpg die je volgens mij weg moet halen
  donderdag 13 december 2007 @ 22:47:26 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55257097
Zo, nu doet het plaatje het wel (ff vanaf mijn account gedaan).
Niet meer actief op Fok!
pi_55257121
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
op dieet = minder eten
staat helemaal los van gezond eten

word ik beetje moe van af en toe
gezonder gaan eten noemen de meeste ook op dieet gaan
pi_55258116
Idd, bij mij was een dieet niet minder eten.. maar meer... en dan gezonder

En die beker met Ben & Jerry's moet NU terug de vriezer in.
pi_55262298
Je moet wel gezonder eten als je op dieet bent. Je moet veel meer vitamines, mineralen en andere gezonde voedingsstoffen in veel minder kcal proppen. Waar je normaal zo'n 2200 kcal kan gebruiken om aan je dagelijkse behoefte te voldoen, heb je op een dieet plots zo'n 1000 kcal minder om aan dezelfde behoefte te voldoen. Daarbij heb je die vitamines en mineralen niet alleen nodig om gewoon te functioneren, je hebt ze ook nodig bij de vetafbraak (want dat is de bedoeling immers) en als je niet voldoende gezonde stoffen binnen krijgt gaat je lichaam rare fratsen uithalen (spieren afbreken om toch aan de nodige voedingsstoffen te komen bijv.). Dus dieten om af te vallen is wel degelijk gezonder eten en niet zozeer minder eten (groot misverstand!).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55262382
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Je moet wel gezonder eten als je op dieet bent. Je moet veel meer vitamines, mineralen en andere gezonde voedingsstoffen in veel minder kcal proppen. Waar je normaal zo'n 2200 kcal kan gebruiken om aan je dagelijkse behoefte te voldoen, heb je op een dieet plots zo'n 1000 kcal minder om aan dezelfde behoefte te voldoen.
dat is niet altijd waar als je normaal de overige 1200kcal aan marsen, koek etc besteed dan veranderd daar bij weinig
pi_55262429
Jawel, dan mag je alleen nog gezond eten ipv ook marsen, koek, chips etc
pi_55263118
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:26 schreef Isabeau het volgende:
Jawel, dan mag je alleen nog gezond eten ipv ook marsen, koek, chips etc
maar jij had het over vitamines en mineralen etc
en op dieet eet je dat soort spul ook al niet
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:21:21 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55263504
Zo, ik heb op de weegschaal gestaan en de schade valt mee. Ongeveer een kilo aangekomen. Vanavond nog even uit eten en dan ga ik de komende week weer goed op letten, want ik voel me vadsig, bleh .
Ik heb van de week iets heel ergs gedaan en ik durfde het hier niet eens te vertellen . Mark en ik waren bij de Jamin en we hebben echt schaamteloos veel ingeslagen bij het schepsnoep . Dat doen we echt zelden (gelukkig is de Jamin lekker ver weg ). Maar hij had nog altijd ruim 2 keer zoveel als ik . Nu is alles op, dus nu kan ik weer met een schone lei beginnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_55263968
ik heb gister oliebollen op
maar had de rest van de dag erg weinig gegeten
pi_55265147
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb op de weegschaal gestaan en de schade valt mee. Ongeveer een kilo aangekomen. Vanavond nog even uit eten en dan ga ik de komende week weer goed op letten, want ik voel me vadsig, bleh .
Ik heb van de week iets heel ergs gedaan en ik durfde het hier niet eens te vertellen . Mark en ik waren bij de Jamin en we hebben echt schaamteloos veel ingeslagen bij het schepsnoep . Dat doen we echt zelden (gelukkig is de Jamin lekker ver weg ). Maar hij had nog altijd ruim 2 keer zoveel als ik . Nu is alles op, dus nu kan ik weer met een schone lei beginnen .
ze hebben ook suikervrij snoep he? (weet niet of t veel scheelt, maar ik kom er vrij vaak langs )
en de oliebollen zijn idd ook heel aanlokkelijk! mn vriend werkt nu in n ander filiaal, waar ik eigenlijk helemaal niet bekend ben. Gister zou ik m om 4 ophalen en omdat ik meestal te laat ben ging ik nu eens een trein eerder nemen.. was er al om half 4! en 3 x raden wat er voor de ingang stond: een gigantische oliebollenkraam! ik stond er al voor, maar toen bedacht ik me en heb ik bij de snackbar n blikje cola light gehaald * Bagel is erg trots!
In die winkel hadden ze ook nog wat sinterklaas spul over wat we mee mochten nemen, dus ik heb 2 zakjes pepernoten, 1 voor thuis en de ander ga ik zo in mn werkgroep uitdelen... (kijken of het me lukt zelf niet te veel te nemen)
pi_55265241
ik heb op het moment echt iets van waarom zou ik geen oliebol mogen (of pepernoten een paar weken geleden)
ik kom er toch niet van aan (mijn gewicht was vanmorgen weer hetzelfde als in het lijstje)
en afvallen doe ik in het nieuwe jaar wel weer
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:38:58 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55265689
Tsja, suikervrij... Ik liep van links naar rechts die snoepbakken af en heb gewoon uitgekozen wat ik lekker vind / wat me lekker leek. Wel grappig dat Mark heel ander soort snoep kiest dan ik.
Ik ben fan van salmiakdrop, zure matjes, zeeuwse wafeltjes, dropstaafjes, banaantjes... en hij kiest meer van dat gummiebeerachtige spul.
Ik ga trouwens ook eens wat vaker tomatensoep eten als avondeten. Als wij nu geen zin hebben om naar de winkel te gaan, bestellen we vaak wat, maar ik kan beter flink wat blikken soep inslaan. Dan heb je altijd wat in huis en twee kommen soep vult heel goed .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:57:12 #39
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55266199
Het is redelijk gelukt met matig uitgaan. 1,5 glaasje wijn (rosé), 1 cocktail, half glaasje whiskey. Die whiskey had ik vooral omdat ik zo'n last van mn keel had. Kben de laatste tijd nogal schor en verkouden en gisteravond was het even heel erg (waarschijnlijk ook door al die rook en het proberen je verstaanbaar te maken). Die paar slokjes whiskey verzachtten het best wel (soort hoestdrank, maar dan anders ). Om te compenseren heb ik twee uur non-stop gedanst.
Ik voelde me trouwens stukken zekerder o de dansvloer dan tien kilo terug. Ok, dansen kan ik nog steeds niet echt en mn streefgewicht heb ik ook nog niet bereikt, maar ik voel me niet meer zo ongemakkelijk.
pi_55274443
Ik heb het zo ongelooflijk koud! Heb nu zelfs een deken om me heen geslagen, de kachel hoog gezet en zit te wachten tot ik opwarm (half stuiterend, om warm te worden) ... dat gaat wat worden vanavond.

Straks mn jurk aan, klein beetje make up en op naar het gala. Ik pas mooi bij de versiering van de zaal, dat is in dezelfde kleuren. Als ik wil dat niemand me ziet kan ik mooi onopvallend tussen de balonnen gaan staan
pi_55275371
Vet leuk chicolate
Je plaatst na die tijd wel foto's toch? Ben benieuwd naar je jurk!
pi_55290761
wat is het stil hier
pi_55294677
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:19 schreef Miss_S het volgende:
wat is het stil hier
Nou zeg!!
Hier ook weinig te melden qua dun worden Ik heb gister wel voor het eerst m'n Nike-chipie geprobeerd bij het hardlopen: ik vind het leuk! Maar ik hou sws van grafiekjes, dus misschien ligt het aan mij.....Ik liep trouwens harder dan ik dacht: 10,83 km/u. Best snel!
pi_55295657
Zaterdag is eigenlijk altijd wel een wat stillere dag toch? Ik was in ieder geval de hele dag druk bezig met mijn profielwerkstuk, waar maandag een ruwe versie van ingeleverd moet worden. Druk druk, geen zin/tijd om een verhaaltje te typen over gala.

Gala gister was heel apart. Allemaal meiden in jurken en jongens in pak, ook mensen waar je het totaal niet van verwacht, en iedereen toch zo verschillend. Heel veel complimenten gekregen op mijn blauwe jurk (ja ik had een heldere kleur lichtblauw, om eens geen zwart te doen) en op de foto viel ik nogal op (iedereen in het zwart, en ik er dus blauw tussen). De muziek was bagger (ik weet niet wat het was, maar er zat geen melodie in, je kon er niet op dansen en was maar wat gedreun) dus zijn we met een groepje buiten de aula lekker gaan zitten Aan het eind van de avond wel rugpijn (rechtop zitten door de baleinen) en wat pijn aan mn voeten van het staan. Grappig: in een jurk zie je bij veel meiden pas wat voor figuur ze hebben. Meiden waarvan je dacht dat ze dun waren, zijn opeens wat bollig en meiden die zo dik lijken, blijken een mooie zandloper te zijn.

Ging vlak voordat ik vertrok nog mis: mijn eten was verkeerd gevallen, mn buik helemaal opgezet en bol ... en tot overmaat van ramp knapte een stiksel omdat ik erachter bleef hangen. Gelukkig kan mijn moeder redelijk goed naaien en is dat goedgekomen. Mijn buik werd na een maagtabletje rustig en alles pastte weer

Kortom, hele aparte avond, maar ik weet niet of ik hier van hou. Mijn jurk was in ieder geval mooi

Ik zal maandagavond een foto neerzetten, ik wil hem namelijk niet te lang laten staan en volgens mij ziet iedereen hem dan wel (en nu niet, nu is het te rustig).

Zo, enorm verhaal, vind het wel weer mooi ... nog maar 3 hoofdstukken schrijven ... zo'n 15 uur dus ...
pi_55297450
Blauw

Ik wil ook nog een blauwe jurk. Alhoewel ik er al 3 heb

Bij veel vrouwen is het trouwens zo dat ze zich gewoon niet kunnen kleden... en ik ben van mening dat de meeste cheap ass jurken niet flatteren
pi_55308284
goedemorgen allemaal
vandaag mijn winterefteling date
pi_55309418
Veel plezier!

Ik mag vandaag mijn tentamen gaan maken.... (take-home exam)
pi_55311432
Veel plezier miss S Het is zeker winters, wat ongelooflijk koud is het buiten! (en hier in mn kamer nu ook, omdat ik net het raam dichtdeed en de kachel aan) Heb zelfs een muts op ...

Ik mag vandaag de hele dag hard werken aan mijn profielwerkstuk, vanavond moet de ruwe versie af zijn ... Gezond eten lukt nu al niet meer, laat maar, komt morgen wel weer
  zondag 16 december 2007 @ 16:13:31 #49
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55314501
Eindelijk een dagje vrij, laatste 3 dagen telkens van 9 tot 3 en dan van 7 tot 12 gewerkt. Gisteren was een collega er voor het laatst dus hadden we een lekker stapavondje, nu zijn m'n opa en oma er dus staat er weer allemaal Indisch eten op tafel.

Goh, verder heb ik niet veel te melden geloof ik. Gewoon een tvp dus.
Bernie en ik zijn tof.
pi_55319438
quote:
Op zondag 16 december 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen allemaal
vandaag mijn winterefteling date
hoe was t? gaat t wat worden denk je? (en hoe is de winterefteling? moet ook nog n leuk dagje weg bedenken!)

hier n slecht lijnweekend, maar wel n heel leuk weekend! Normaal zie ik mn vriendje niet zoveel in t weekend (hij werkt zaterdags ik meestal zondags) maar ik was vanochtend zomaar vrij en hij had gister vrij genomen, dus dat was wel heel gezellig! We waren ook nog even naar Haarlem geweest om voor schoenen voor hem te kijken en ik was snel ff de Forecast in gerend... lag er een hele mooie broek die ook nog eens perfect zit zonder prijskaartje, maar op de 70 procent korting tafel... Niemand wist wat ie moest kosten, dus omdat de meeste broeken op die tafel rond de 15/20 euro waren heb ik m voor 15 meegekregen! (en mn vriend heeft nog steeds geen schoenen )

Ik ben nu trouwens wel heel benieuwd naar die jurk! wel morgen die foto plaatsen he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')