abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55400990
Slim Ravage!

Ik zit al best wel een tijdje te denken of ik niet teveel crashdieet zeg maar..

Ik heb bijvoorbeeld vandaag dit gegeten:
- Ontbijt: 2 boterhammen met boter en rosbief
- 2 uur later: Appel
- Middag: 3 boterhammen met boter en rosbief en een chiabatta
- 2/3 uur later: Mandarijn en Appel
- Avondeten: Salade van bietjes, rijst en sla met dressing
- Avond: Boterham met boter en filet american.

Goed voor 1300 kcal ongeveer. Dit eet ik ongeveer elke dag. Zoiets.
Dit lijkt zo weinig. Is het niet te weinig?
pi_55401199
Volgens mij is dat best prima als je af wilt vallen hoor Gewoon niet onder de 1200 gaan zitten.
Hoe lang ben je? Als je 2 meter bent kan je misschien 200 Kcal hoger gaan zitten
pi_55401252
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:12 schreef freecell het volgende:
Volgens mij is dat best prima als je af wilt vallen hoor Gewoon niet onder de 1200 gaan zitten.
Hoe lang ben je? Als je 2 meter bent kan je misschien 200 Kcal hoger gaan zitten
we hebben het wel over een jongen he
en die veel sport
dan is 1300kcal wel weinig
pi_55401386
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

we hebben het wel over een jongen he
en die veel sport
dan is 1300kcal wel weinig
Ik zie net dat hij nog in de groei is inderdaad, 15 en eigenlijk helemaal niet te zwaar. Had ik even geen rekening mee gehouden. Zat aan iemand van mijn soort te denken
Meer sporten en meer eten! Krijg je een tof figuur van.
pi_55401509
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik zie net dat hij nog in de groei is inderdaad, 15 en eigenlijk helemaal niet te zwaar. Had ik even geen rekening mee gehouden. Zat aan iemand van mijn soort te denken
Meer sporten en meer eten! Krijg je een tof figuur van.
ja je kan inderdaad tegen ander soort mensen vertellen dat 1200kcal genoeg is
pi_55401516
Ik snap alleen niet. Dat als ik nu nog zeg maar een buikje heb (onder en rond mijn navel heb ik nog een beetje een buikje). Hoe ik dan een goed figuur kan krijgen van meer eten en sporten. Daar verdwijnt dat vet toch niet van?
pi_55401565
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:21 schreef Huppelei het volgende:
Ik snap alleen niet. Dat als ik nu nog zeg maar een buikje heb (onder en rond mijn navel heb ik nog een beetje een buikje). Hoe ik dan een goed figuur kan krijgen van meer eten en sporten. Daar verdwijnt dat vet toch niet van?
van sporten word alles strakker dus ook je buikje
van minder eten krijg je geen spieren en beter lichaam
  woensdag 19 december 2007 @ 22:25:43 #158
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55401664
Een vriend van me heeft wel zo'n topfiguurtje, traint er wel heel erg veel voor en eet iedere dag 6 keer. Heel erg veel eiwitten

Ik gok zo trouwens dat hij met gemak boven de 2000 Kcal zit alleen is hij wel 20 en niet meer in de groei. (wel een kleine jongen verder, ik gok zo'n 1,70)
Bernie en ik zijn tof.
pi_55401821
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef Huppelei het volgende:
Yeah al 3 mensen gehad deze week die zagen dat ik was afgevallen!
Ik wilde het nog zeggen, maar vond het in het nieuwe kleren topic niet zo'n goede plaats daarvoor, maar je kan het echt zien hoor (slanke armen enzo) ... en dat shirt is gewoon stoer , waar heb je het vandaan
(en hebben ze ook meidenshirts? )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55402124
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wilde het nog zeggen, maar vond het in het nieuwe kleren topic niet zo'n goede plaats daarvoor, maar je kan het echt zien hoor (slanke armen enzo) ... en dat shirt is gewoon stoer , waar heb je het vandaan
(en hebben ze ook meidenshirts? )
Hij is van Revolution! Perfecte fit die shirts. Ze maken ook vrouwenkleding. Alleen heet het dan Red Rabbit. Kijk maar eens op www.rvlt.com

Wel aardig duur. (40 euro voor een shirt.) Alleen nu is er uitverkoop bij alle heavens playgrounds (Gsus store) op dit merk!

O en ik hoop maar dat het gaat lukken dan. Met me 3/4 keer per weer 15 minuten opwarmen, 45 minuten krachttraining en 30 minuten cardio!
  woensdag 19 december 2007 @ 22:49:08 #161
27699 Ravage
thinking about you
pi_55402570
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef freecell het volgende:
Leuk idee om jezelf zo te belonen
Wat doe je er voor Ravage?
Niet heel veel bijzonders.. letten op wat ik eet, minder bier gaan drinken en ga nu 2 keer per week zwemmen. Het gaat niet heel snel (kan soms dingen als pepernoten niet weerstaan ) maar zolang er maar een dalende lijn in het gewicht blijft ben ik wel tevreden.

Heb trouwens het boek Wasborddieet van Mens Health gelezen, vond het een erg interessant boek. Hoofdlijnen zijn: voedingsproducten kiezen die supergezond zijn, 6 keer per dag iets eten zodat je geen honger krijgen en met krachttraining je rustverbranding sterk verhogen zodat je zelfs afvalt als je slaapt.

Vond alleen de recepten niet echt geweldig: erg amerikaans, niet echt praktisch en t leek me ook niet echt lekker
i'm not living, i'm just killing time
pi_55408410
Sneeuw!

En dat terwijl het oficieel morgen pas winter is! (op mijn verjaardag )

pi_55408470
Sneeuw?! Wat leuk, waar!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55408648
Jaaaa SNEEUW!!
(Rotterdam dus)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_55408711
Hier geen sneeuw hoor. Het is wel wit, maar dat is gewoon omdat de bomen bevroren zijn.
Het is wel heel erg grijs en mistig enzo, maar dat is nog steeds geen sneeuw.
Owja, randgevalletje Voorburg / Den Haag hier met uizicht op Scheveningen op een zonnige dag.
pi_55408778
Drenthe is dus totaal niet wit Wel wat mistig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55408943
de bomen zien er hier wel mooi wit uit
maar geen sneeuw
  donderdag 20 december 2007 @ 09:06:26 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55408991
Ik lig nog in bed met de gordijnen dicht, dus ik weet niet hoe het er hier uit ziet.

*Komt overeind en loert door de luxaflex.

Nope, geen witte bomen hier . Ik zou vandaag een onderzoeksvoorstel in elkaar draaien voor een onderzoekscollege, maar aangezien ik pas na de vakantie met dat vak begin en ook pas dan met de prof kan overleggen, kan ik het voorstel ook net zo goed na de vakantie pas schrijven. Vandaag ga ik dus de hele dag lekker lezen . Morgen moet ik nog even werken voor de uitgeverij uit Den Bosch en dan heb ik mezelf vakantie gegund tot 2 januari. Volgende week allemaal leuke dingen doen .

Gisteravond trouwens even met de chocofontein geklooid, maar ik kan niet zeggen dat het wat voor mij is. Veel te zoet (marshmallows ), teveel geklooi... nee ik vind er geen drol aan . Gelukkig maar! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 december 2007 @ 09:27:20 #169
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55409301
Ja, gelukkig maar, Viking, stel je voor dat je er helemaal weg van zou zijn en elke week chocofontein zou willen Niet zo denderend voor je lijn natuurlijk

En hier was vanmorgen helaas geen sneeuw. Wij doen dat gewoon op eerste kerstdag (duim)
pi_55410013
Amsterdam: geen sneeuw
pi_55410220
Nope. Gelukkig vertrek ik zaterdagnacht om 4.00u (schoonfamilie kennende 7.00u ) naar de sneeuw

Vandaag ook de huur opgezegd van mijn woning
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_55411444
Geen sneeuw hier, wel vakantie
  donderdag 20 december 2007 @ 11:11:20 #173
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55411542
Hier (= Utrecht) wel sneeuw! Het is maar een dun laagje, mar toch. Het ziet er wel leuk uit. Net alsof iemand een grote bus poedersuiker boven het stadje heeft gehouden.
Pff, jullie merken er niets van, maar al een paar weken klink ik alsof ik de hele avond schreeuwend in de kroeg heb gestaan (hees en pieperig dus). Vooral aan de telefoon is het een ramp. En ik hoest niet eens extreem veel. Bleh. Ik heb er genoeg van! ZO.

[ Bericht 0% gewijzigd door egeltje1985 op 20-12-2007 11:12:07 (typo) ]
pi_55414212
IKBRRR......HEBBRRR.....UTBRRR.........ZO....KOUDBRRRRRRRR....

Niet normaal, ik zit hier in de galerie met de deur open, ik heb een maillot aan en 2 truien over elkaar, maar het is niet te doen
pi_55414990
Toen ik uit Rotterdam vertrok was daar nog geen sneeuw, maar vanaf dordrecht was het wel erg mooi wit, hier nu ook wel
Net was ik 62 kg met kleding aan, valt nog mee dus, maar volgende week weeg ik me officieel.
Ik kon ook goed merken dat warme lucht opstijgt: in m'n hoogslaper is het veel warmer dan daaronder, op de bank. En in de gang is het ongelofelijk koud
Het mooi kotsende meisje.
pi_55415107
Net m'n oude skikleding gepast... mên, wat is die te groot geworden
pi_55415852
Hier geen sneeuw, gelukkig, wel erg koud. Ik heb als een van de weinigen zo'n ongelooflijke hekel aan sneeuw! Je ziet opeens niet meer waar je loopt (ook hondendrollen verdwijnen) en het is levensgevaarlijk om te proberen ergens te komen. En het is koud Ik ben nu een uur thuis, heb een dikke trui aan, deken om me heen geslagen (dikke donsdeken) en de kachel aan ... loop nog steeds te bibberen. Over een uurtje moet ik er weer uit, de deuren langs, maar moet daar niet aan denken, denk niet dat ik dan al warm ben geworden ...

Oh en ik blijf heel netjes gewicht uit het lijstje, hoeveel chocola en overgebleven pepernoten ik ook eet
pi_55416044
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef conleche het volgende:
Amsterdam: geen sneeuw
Net wel! en t was kapot koud idd, ben van de metro naar de bus gerend en van de bus naar huis... (hier is t wel lekker warm )

Ik heb nu ook vakantie (tot 4 februari ) maar moet wel super veel doen! (2 herkansingen, n werkstuk, n betoog en een monografie analyse...) ach ja, tijd zat, dus morgen ga ik de boeken ophalen en dan na de kerst beginnen
pi_55416452
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef Bagel het volgende:

[..]

Net wel! en t was kapot koud idd, ben van de metro naar de bus gerend en van de bus naar huis... (hier is t wel lekker warm )

Ik heb nu ook vakantie (tot 4 februari ) maar moet wel super veel doen! (2 herkansingen, n werkstuk, n betoog en een monografie analyse...) ach ja, tijd zat, dus morgen ga ik de boeken ophalen en dan na de kerst beginnen
Ben jij toevallig 1e jaars Geschiedenis? Ik herken opdrachten

Die monografie analyse is voor Literatuur & Bronnen nieuwe geschiedenis, is het niet?
en waar in Amsterdam heb je sneeuw gezien? Ik niet hier (Noord)
pi_55418927
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zit hier op de Spiegelgracht en heb ook geen sneeuw gezien. Heb wel intussen de deur dichtgedaan; dan maar geen klanten (wat is dat toch met mensen dat als ze een deur moeten openen dat ze dan niet meer naar binnen durven )
  donderdag 20 december 2007 @ 17:05:10 #181
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55420406
Ik heb vanmiddag kerstkleding geshopt. Het was best lstig, bij de Bijenkorf en de WE hadden ze niets leuks (allemaal van die A-lijn-jurkjes, waarin ik er uit zie als een zwanger nijlpaard ofzo). Uiteindelijk heb ik een leuk en betaalbaar jurkje gevonden bij de Steps. Daar was ik eigenlijk nog nooit geweest, maar voor de kerst is het een best leuke winkel. Vriendelijk personeel ook (al vond één meisje alles leuk staan, zelfs een shirtje waar mn borsten uitpuilden). Ik zet wel mn moeder nog even achter de naaimachine, want ik heb nu bij mijn middel 38 nodig, maar daarboven eerder 40. Dus in de taille moet het jurkje iets ingenomen worden. Foto's volgen binnenkort
pi_55421726
quote:
Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb vanmiddag kerstkleding geshopt. Het was best lstig, bij de Bijenkorf en de WE hadden ze niets leuks (allemaal van die A-lijn-jurkjes, waarin ik er uit zie als een zwanger nijlpaard ofzo). Uiteindelijk heb ik een leuk en betaalbaar jurkje gevonden bij de Steps. Daar was ik eigenlijk nog nooit geweest, maar voor de kerst is het een best leuke winkel. Vriendelijk personeel ook (al vond één meisje alles leuk staan, zelfs een shirtje waar mn borsten uitpuilden). Ik zet wel mn moeder nog even achter de naaimachine, want ik heb nu bij mijn middel 38 nodig, maar daarboven eerder 40. Dus in de taille moet het jurkje iets ingenomen worden. Foto's volgen binnenkort
Goed geholpen worden in een winkel is erg fijn, als je hulp wil Ben benieuwd wat je hebt uitgekozen ... en hoe het nu met je stem gaat, nog steeds schor enzo? Beterschap dan.

Ik heb 2,5 uur buiten gelopen, en alleen maar koude handen en voeten! Wat ik aan had: skisokken (lange), sportsokken, skibroek, shirt lange mouwen, shirt korte mouwen, skipullie en winterjas. Muts, sjaal en handschoenen (zonder vingers, anders kan ik niets aanpakken). Beetje michelinmannetje/vrouwtje haha
pi_55421917
Ik zit ook moed te verzamelen om de koopavond in te gaan. Ik moet vanavond voor kertcadeautjes shoppen, want anders heb ik alleen nog maandag en dan is het natuurlijk gekkenhuis overal. Ik ga nu, verstand op nul en hop de kou weer in.....
  donderdag 20 december 2007 @ 18:17:08 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55422001
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ben jij toevallig 1e jaars Geschiedenis? Ik herken opdrachten

Die monografie analyse is voor Literatuur & Bronnen nieuwe geschiedenis, is het niet?
Straks blijkt dat jullie wel eens naast elkaar hebben gezeten bij college .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 december 2007 @ 18:18:15 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55422027
quote:
Op donderdag 20 december 2007 18:13 schreef conleche het volgende:
Ik zit ook moed te verzamelen om de koopavond in te gaan. Ik moet vanavond voor kertcadeautjes shoppen, want anders heb ik alleen nog maandag en dan is het natuurlijk gekkenhuis overal. Ik ga nu, verstand op nul en hop de kou weer in.....
Ik ben gelukkig al klaar. Alles al ingepakt. Alleen Mark wacht nog op een pakje voor mij dat per post moet komen. Hij knijpt hem flink of het wel op tijd zal zijn . En ik had hem zo gewaarschuwd dat 'ie niet te lang moest wachten met het bestellen van dingen via internet .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 december 2007 @ 18:37:06 #186
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55422353
Ik moet alles nog kopen gheghe... morgen/zaterdag/maandag wel
Bernie en ik zijn tof.
pi_55422990
Ik hoef niets te kopen, wij doen niet aan kadootjes met kerst. En heb al genoeg gekocht deze maand, nu mp3speler is doodgegaan en niet eens geld voor een nieuwe, omdat ik zoveel kadootjes moest kopen (ok, ik wil dan ook meteen een mooie he ) ...
pi_55427262
quote:
Op donderdag 20 december 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Straks blijkt dat jullie wel eens naast elkaar hebben gezeten bij college .
Ik volg bijna geen eerstejaarsvakken, ben een (soort) van zij-instromer een hoop heb ik al gedaan

Niettemin vind ik het een uitstekende studiekeuze
pi_55433207
Ik was zcveel afgevallen dat m'n gala jurk die ik in oktober had gekocht niet meer paste
  vrijdag 21 december 2007 @ 03:01:33 #190
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55433260
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 02:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was zoveel afgevallen dat m'n galajurk die ik in oktober had gekocht niet meer paste
Wat natuurlijk in principe niet leuk is, maar toch ook weer wel. Nou ja, eigenlijk is het alleen maar leuk. Want het afvallen gaat dus goed èn je mag nieuwe kleren kopen.

Ik heb trouwens nog steeds een schorre stem. En dat ik vanavond in de kroeg stond hielp ook niet. Ach, ik had in ieder geval geen last van mensen die suffe praatjes probeerden te voeren, want zodra ze doorhadden dat ik me niet verstaanbaar kon maken dropen ze snel af.
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:58:18 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55434643
goedemorgen.
Zoals verwacht werd ik niet heel blij van mijn weegschaal vanochtend, maar ik heb mezelf gedwongen er toch op te gaan staan om de feiten onder ogen te zien. Dus nu kan ik de komende dagen tot kerst weer even streng zijn voor mezelf. Echt goed opnieuw beginnen zal pas in januari lukken, vrees ik. Hardlopen schiet er momenteel ook al bij in, we zijn steeds weg. Dus nieuw jaar, nieuwe kansen .
Ik heb een beetje last van een winterdepressie, denk ik. Ik heb al dagen geen groente meer gegeten. Kom met moeite uit bed, ontbijt niet of het ontbijt blijft half staan, 's avonds heb ik geen zin om naar de winkel te gaan, te koken, dus dan eet ik boterhammen of ik bestel wat (maar dat moet je dus ook niet te vaak doen). Ik merk trouwens dat wanneer ik iets bestel, ik al heel snel weer honger heb en als ik zelf kook is dat niet het geval. En als ik niet fatsoenlijk eet, ga ik ook al snel weer naar de lekkernijen grijpen. Zo hebben we nog wat wafels over voor bij de chocofondue. Daar zitten 238 calorieën per stuk in en zo heel lekker zijn ze niet eens, maar ik kan er toch niet vanaf blijven als ze in huis zijn .
Nou ja, vandaag nog even aan het werk en dan heb ik echt vakantie. Ik heb een heleboel films
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, dus ik heb een hoop te bekijken en heb ook nog een stapel boeken die ik wil lezen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:59:27 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55434668
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoef niets te kopen, wij doen niet aan kadootjes met kerst. En heb al genoeg gekocht deze maand, nu mp3speler is doodgegaan en niet eens geld voor een nieuwe, omdat ik zoveel kadootjes moest kopen (ok, ik wil dan ook meteen een mooie he ) ...
Huh.

Je hoeft niets te kopen, want jullie doen niet aan cadeautjes met kerst en even later zeg je dat je geen geld hebt voor een nieuwe mp3-speler, omdat je zoveel cadeautjes moest kopen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_55434699
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 08:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Huh.

Je hoeft niets te kopen, want jullie doen niet aan cadeautjes met kerst en even later zeg je dat je geen geld hebt voor een nieuwe mp3-speler, omdat je zoveel cadeautjes moest kopen? .
Moest kopen. We hadden ook nog Sinterklaas op bezoek aan het begin van de maand, al heb ik de beste kerel niet gezien......
pi_55435415
Goedemorgen!!
Het is winter en het sneeuwt!!
pi_55435496
*knuffel voor Renske*
pi_55435689
@Viking: Met een winterdip is dit het weer om naar buiten te gaan
Sneeuw, dus het zonlicht wordt weerkaatst en je krijgt er behoorlijk wat meer van binnen dan normaal. Bij mij hielp het altijd wel

De ijsbaan op de korreweg is ook open en gratis
  vrijdag 21 december 2007 @ 10:06:41 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55435939
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 09:45 schreef Miss_S het volgende:
*knuffel voor Renske*
Thx .

Ik kan niet schaatsen .
Niet meer actief op Fok!
pi_55436031
ik stond trouwens vanmorgen op de weegschaal en is nog steeds hetzelfde als in het lijstje
valt dus nog niet tegen
pi_55436585
Viking: Het schijnt dat een winterdipje te voorkomen is door een/twee uur per dag onder een felle lamp te staan, gedurende twee weken, vlak voor de winter. Dus zo rond oktober. Het is het proberen waard als zo'n dipje een terugkerend fenomeen is

Ik kan meedoen in een onderzoek naar de verwerking van medicijnen tegen transplantaatafstotingen. Het ziet er wel interessant uit en ik kan er afwisselende dingen bij doen. Nog wat doorlezen en dan heb ik echt vakantie (al ben ik al wel een week vrij )

[ Bericht 0% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 21-12-2007 11:02:38 ]
pi_55436894
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:09 schreef Huppelei het volgende:
Sneeuw!

En dat terwijl het oficieel morgen pas winter is! (op mijn verjaardag )

Gefeliciteerd!

en ik ben idd 1e jaars Geschiedenis! welke 1e jaars vakken volg je allemaal? (wat grappig, had niet verwacht nog n studiegenootje tegen te komen hier!)
Ben vandaag die hele lading boeken (dat werkgroepboek kost gewoon bijna 40 euro ) aan t halen, en zo nog wat kerstcadeautjes. en dan eindelijk echt vakantie vieren

edit: zonnebanken zijn ook geweldig bij winterdepressies! (en je gaat er meteen ook lekker bruin uitzien)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')