we hebben het wel over een jongen hequote:Op woensdag 19 december 2007 22:12 schreef freecell het volgende:
Volgens mij is dat best prima als je af wilt vallen hoorGewoon niet onder de 1200 gaan zitten.
Hoe lang ben je? Als je 2 meter bent kan je misschien 200 Kcal hoger gaan zitten
Ik zie net dat hij nog in de groei is inderdaad, 15 en eigenlijk helemaal niet te zwaar. Had ik even geen rekening mee gehouden. Zat aan iemand van mijn soort te denkenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
we hebben het wel over een jongen he
en die veel sport
dan is 1300kcal wel weinig
ja je kan inderdaad tegen ander soort mensen vertellen dat 1200kcal genoeg isquote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie net dat hij nog in de groei is inderdaad, 15 en eigenlijk helemaal niet te zwaar. Had ik even geen rekening mee gehouden. Zat aan iemand van mijn soort te denken
Meer sporten en meer eten!Krijg je een tof figuur van.
van sporten word alles strakker dus ook je buikjequote:Op woensdag 19 december 2007 22:21 schreef Huppelei het volgende:
Ik snap alleen niet. Dat als ik nu nog zeg maar een buikje heb (onder en rond mijn navel heb ik nog een beetje een buikje). Hoe ik dan een goed figuur kan krijgen van meer eten en sporten. Daar verdwijnt dat vet toch niet van?
Ik wilde het nog zeggen, maar vond het in het nieuwe kleren topic niet zo'n goede plaats daarvoor, maar je kan het echt zien hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef Huppelei het volgende:
Yeah al 3 mensen gehad deze week die zagen dat ik was afgevallen!
Hij is van Revolution! Perfecte fit die shirts. Ze maken ook vrouwenkleding. Alleen heet het dan Red Rabbit. Kijk maar eens op www.rvlt.comquote:Op woensdag 19 december 2007 22:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde het nog zeggen, maar vond het in het nieuwe kleren topic niet zo'n goede plaats daarvoor, maar je kan het echt zien hoor(slanke armen enzo) ... en dat shirt is gewoon stoer
, waar heb je het vandaan
(en hebben ze ook meidenshirts?)
Niet heel veel bijzonders.. letten op wat ik eet, minder bier gaan drinken en ga nu 2 keer per week zwemmen. Het gaat niet heel snel (kan soms dingen als pepernoten niet weerstaanquote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef freecell het volgende:
Leuk idee om jezelf zo te belonen
Wat doe je er voor Ravage?
Net wel!quote:
Ben jij toevallig 1e jaars Geschiedenis? Ik herken opdrachtenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef Bagel het volgende:
[..]
Net wel!en t was kapot koud idd, ben van de metro naar de bus gerend en van de bus naar huis... (hier is t wel lekker warm
)
Ik heb nu ook vakantie (tot 4 februari) maar moet wel super veel doen! (2 herkansingen, n werkstuk, n betoog en een monografie analyse...) ach ja, tijd zat, dus morgen ga ik de boeken ophalen en dan na de kerst beginnen
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
en waar in Amsterdam heb je sneeuw gezien? Ik niet hier (Noord)
Goed geholpen worden in een winkel is erg fijn, als je hulp wilquote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb vanmiddag kerstkleding geshopt. Het was best lstig, bij de Bijenkorf en de WE hadden ze niets leuks (allemaal van die A-lijn-jurkjes, waarin ik er uit zie als een zwanger nijlpaard ofzo). Uiteindelijk heb ik een leuk en betaalbaar jurkje gevonden bij de Steps. Daar was ik eigenlijk nog nooit geweest, maar voor de kerst is het een best leuke winkel. Vriendelijk personeel ook (al vond één meisje alles leuk staan, zelfs een shirtje waar mn borsten uitpuilden). Ik zet wel mn moeder nog even achter de naaimachine, want ik heb nu bij mijn middel 38 nodig, maar daarboven eerder 40. Dus in de taille moet het jurkje iets ingenomen worden. Foto's volgen binnenkort
Straks blijkt dat jullie wel eens naast elkaar hebben gezeten bij collegequote:Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben jij toevallig 1e jaars Geschiedenis? Ik herken opdrachten
Die monografie analyse is voor Literatuur & Bronnen nieuwe geschiedenis, is het niet?
en waar in Amsterdam heb je sneeuw gezien? Ik niet hier (Noord)
Ik ben gelukkig al klaar. Alles al ingepakt. Alleen Mark wacht nog op een pakje voor mij dat per post moet komen. Hij knijpt hem flink of het wel op tijd zal zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 18:13 schreef conleche het volgende:
Ik zit ook moed te verzamelen om de koopavond in te gaan. Ik moet vanavond voor kertcadeautjes shoppen, want anders heb ik alleen nog maandag en dan is het natuurlijk gekkenhuis overal. Ik ga nu, verstand op nul en hop de kou weer in.....
Ik volg bijna geen eerstejaarsvakken, ben een (soort) van zij-instromerquote:Op donderdag 20 december 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Straks blijkt dat jullie wel eens naast elkaar hebben gezeten bij college![]()
.
Wat natuurlijk in principe niet leuk is, maar toch ook weer wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was zoveel afgevallen dat m'n galajurk die ik in oktober had gekocht niet meer paste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dus ik heb een hoop te bekijken en heb ook nog een stapel boeken die ik wil lezen.
Niet meer actief op Fok!
Huh.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoef niets te kopen, wij doen niet aan kadootjes met kerst. En heb al genoeg gekocht deze maand, nu mp3speler is doodgegaan en niet eens geld voor een nieuwe, omdat ik zoveel kadootjes moest kopen (ok, ik wil dan ook meteen een mooie he) ...
Moest kopen. We hadden ook nog Sinterklaas op bezoek aan het begin van de maand, al heb ik de beste kerel niet gezien......quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh.
Je hoeft niets te kopen, want jullie doen niet aan cadeautjes met kerst en even later zeg je dat je geen geld hebt voor een nieuwe mp3-speler, omdat je zoveel cadeautjes moest kopen?.
Thxquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:45 schreef Miss_S het volgende:
*knuffel voor Renske*
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:09 schreef Huppelei het volgende:
Sneeuw!![]()
En dat terwijl het oficieel morgen pas winter is! (op mijn verjaardag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |