abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55348307
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mooi ... mijn bovenstukje had ook baleinen erin, vond het maar moeilijk ademen hoor ... erg blij dat ik hem uit mocht doen aan het eind van de avond

Maar ik haal hem er nu vanaf Lang genoeg geduurd, misschien komt er ooit wel weer een foto van mij op FOK!, maar deze gaat er nu af. Bedankt voor de reacties, jullie zijn al net zo enthousiast als mensen op school

edit: He, die foto gaat niet weg? Maar, ik heb hem al uit mijn fotoboek gehaald, verwijderd, dan hoort ie toch helemaal weg te zijn? En de posts van andere mensen kan ik niet editten ...
De foto is weg hoor! Misschien moet je je pagina eens refreshen?
  Vis een optie? dinsdag 18 december 2007 @ 00:32:51 #102
70532 loveli
N
pi_55351287
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Chicolate het volgende:
Maar ik haal hem er nu vanaf Lang genoeg geduurd, misschien komt er ooit wel weer een foto van mij op FOK!, maar deze gaat er nu af.
Ja hoor.. ik zit 3 dagen op die foto te wachten en je haalt 'em weg voor ik in de buurt van internet ben.
Alsof je verplicht bent voor mij die foto online te zetten... ik ben nog wel nieuwsgierig naar DE jurk.
crap in = crap out
pi_55352774
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben net zo lang en 4 KG zwaarder, maar ik zie er echt véél dikker uit dan zij hoor
Ik ben even lang/net zo zwaar als jij
pi_55353645
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja hoor.. ik zit 3 dagen op die foto te wachten en je haalt 'em weg voor ik in de buurt van internet ben.
Alsof je verplicht bent voor mij die foto online te zetten... ik ben nog wel nieuwsgierig naar DE jurk.
Heb 'm ook niet gezien en was ook wel nieuwschierig
Kga zo weer naar huis en donderdag naar m'n ouders, en dat is eigenlijk maar goed ook. Vriendje houdt wel van vreten en ik vind het moeilijk nee te zeggen als ie met lekkers aankomt... Gisteren ook nog een luikse wafel op en het toetje van het jaar... Heb het gevoel dat ik weer dikker wordt maar kga eens kijken vanavond op de weegschaal op het werk.
Het mooi kotsende meisje.
pi_55355090
mooie jurk!

@ Miss_S: als hele rare date heb ik mn vriendje n keer meegenomen naar scheveningen. hij maar denken dat we op t strand zouden gaan liggen, gingen we bungeejumpen! (echte aanrader, maar dan moet t natuurlijk wel mooi weer zijn!)
Ik weet niet of jullie zo'n n nep-skigebied in de buurt hebben, maar das ook prima om te daten!

Ik heb net weer hardgelopen, maar door de kou kreeg ik n bloedneus dus was erg snel weer thuis! ik denk dat ik morgen op de fiets ipv de trein naar mn vriend ga. (is ongeveer 25 km)

Straks tentamen... en daarna met mn vriendinnetjes naar de Bee Movie
pi_55355301
we hebben het wel over bungeejumpen gehad maar weet niet of ik dat al durf
pi_55356233
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 02:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ben even lang/net zo zwaar als jij
Jij niet, chicolate
Die is even lang en 4 KG lichter dan ik, maar ziet er wel 10 KG dunner uit.
Ik regaeerde op jou opmerking over haar
pi_55357480
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Jij niet, chicolate
Die is even lang en 4 KG lichter dan ik, maar ziet er wel 10 KG dunner uit.
Ik regaeerde op jou opmerking over haar
ja en toen regaeerde ik weer van
hey dan zijn WIJ even zwaar en lang
maar het was al laat
pi_55357541
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
deden ze bij jou nog wel een ringetje?
bij de meeste piercers doen ze dat niet meer vanwege grotere kans op ontstekingen
ja ik kon niet kiezen
wil wel liever een staafje
pi_55357876
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja en toen regaeerde ik weer van
hey dan zijn WIJ even zwaar en lang
maar het was al laat
Jamaar
Jij ziet er nóg weer dunner uit dan ik
Het is niet eerlijk
pi_55357919
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Jamaar
Jij ziet er nóg weer dunner uit dan ik
Het is niet eerlijk
Dus eigenlijk mag ik heel mager worden als ik een BMI van bijv 18 heb en jij hebt ook een BMI van 18 en dan zie je er misschien uit zoals chicolate nu
en dan zijn we beide nog gezond
pi_55358831
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja ik kon niet kiezen
wil wel liever een staafje
dat is ook raar
waarom mocht je geen staafje?
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:58:54 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55358873
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is ook raar
waarom mocht je geen staafje?
Hadden ze misschien niet daar?
Niet meer actief op Fok!
pi_55358931
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hadden ze misschien niet daar?
lijkt me sterk
zeker omdat staafjes beter zijn bij een nieuwe navelpiercing, daarom vroeg ik het me af
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:03:42 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55358990
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

lijkt me sterk
zeker omdat staafjes beter zijn bij een nieuwe navelpiercing, daarom vroeg ik het me af
Denk toch dat dat het is. Aangezien ze niet kon kiezen. Kennelijk heeft ze haar piercing bij een dubieuze toko laten zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_55358997
ik heb eigenlijk niet gevraagd om een staafje
maar weet van andere mensen dat ze niet oonden kiezen
pi_55359016
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb eigenlijk niet gevraagd om een staafje
maar weet van andere mensen dat ze niet oonden kiezen
ow ok
dus nu een paar maanden wachten en dan een staafje?
pi_55359123
over 3 weken moet ik op controle komen
dan vraag ik of ik een staafje mag
wil graag deze
pi_55359169
controle?
zijn ze zelf ook al niet zeker van hun werk
pi_55359215
ja of van mijn onderhoud
pi_55360714
@Freecell: heb jij wel een goed beeld van jezelf? Ik vond zo'n 6 kilo geleden al dat je er behoorlijk slank uitzag! En nu: als je 64 kilo weegt bij 1m75 is dat volgens mij heel netjes toch?
pi_55360968
Dat zou natuurlijk ook kunnen
pi_55361090
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef conleche het volgende:
@Freecell: heb jij wel een goed beeld van jezelf? Ik vond zo'n 6 kilo geleden al dat je er behoorlijk slank uitzag! En nu: als je 64 kilo weegt bij 1m75 is dat volgens mij heel netjes toch?
Ik ben bang dat haar zelfbeeld een paar kilo is blijven steken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55363852
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef conleche het volgende:
Mijn zelfbeeld gaat wat langzamer omlaag dan mijn kilo's geloof ik Het komt wel, maar wat later.
Maar ik heb toch echt nog een behoorlijke buik die blubbert En die verzin ik er niet aan
pi_55363885
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn zelfbeeld gaat wat langzamer omlaag dan mijn kilo's geloof ik Het komt wel, maar wat later.
Maar ik heb toch echt nog een behoorlijke buik die blubbert En die verzin ik er niet aan
sporten en niet meer afvallen
pi_55363954
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sporten en niet meer afvallen
Ja, dat was ook de planning
Vandaag buikspierefeningen gedaan, maar buikgrieptechnisch wacht ik nog wel even met hardlopen tot morgen.
pi_55366854
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:39 schreef conleche het volgende:

[..]

De foto is weg hoor! Misschien moet je je pagina eens refreshen?
Als ik op de link in de quotes klik, krijg ik daar gewoon die foto van mij te zien (tip voor de mensen die em wel hadden willen zien Dr zijn 3 mensen ofzo die mij gequote hebben, daar staat ie dus nog)

64 kg ... denk inderdaad buikspieroefeningen en even volledig 'ontzieken', en dan nog een keer in de spiegel kijken freecell Dan staat een zeer slanke dame je aan te kijken (nu ook al, maar tegen de tijd dat je begonnen bent met oefeningen en volledig beter bent, gaan daar een paar weken overheen en haalt je zelfbeeld je misschien wel in )

Ideetje voor een leuke date: inderdaad een keer naar zo'n sneeuwhal gaan! Lekker een uur of 4 gaan boarden samen, tegen elkaar aankruipen in de lift, lekker kletsen en je omhoog laten tillen als je weer een keer gevallen bent (moet je niet doen met hoge koorts, dat is een beetje gevaarlijk, heb ik gemerkt)
Iets anders, maar daar moet je ook van houden: vriendje en ik zijn allebei helemaal gek van Duinrell, tikibad: warm water, veel glijbanen maar ook bubbelbad enzo Sowieso, tropisch zwembaden zijn erg leuk samen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55367204
Ik kreeg als ik op een link in een quote drukte ook gewoon "page not found"

Over spannende dates: ik denk met weemoed terug toen ik als 14 jarige in de bioscoop zat met mijn toenmalige vriendje waar ik zóóó verliefd op was (daarna ben ik in mijn hele leven nooit meer zo radeloos verliefd geweest). Het was onze eerste date en we hebben niet veel van de film gezien
(ik denk de mensen achter ons ook niet ) Daarna met de trein naar huis, ik in zijn jas, hij in de mijne. Ik heb vervolgens de hele nacht mijn jas als hoofdkussen gebruikt omdat hij naar Richard rook. (Of liever gezegd naar "R" van Paco Robanne, een heel populair geurtje in those days )

Objectief gezien niet zo'n extravagante date natuurlijk, naar de bios maar "spannender" heb ik het niet meer meegemaakt.......
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:12:45 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55373267
Wij hebben ons kerstpakket gehad en jullie raden nooit wat erin zat.
Een heuse chocoladefontein ! Wat moet ik daar nu weer mee? We gaan daar volgende week ws een keer heel veel plezier mee hebben (met lange vingers, marshmallows, nog meer suggesties anyone?) en dan gaat het ding de kast in om ws nooit meer gebruikt te worden .
Niet meer actief op Fok!
pi_55374977
quote:
Ik wil even wat vragen. Ik hoop dat ik in het goede topic zit en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Zo een lichaam als in de OP hoef ik niet. Ik wil gewoon dat ik een wat strakker lichaam heb voor straks in de zomer. Ik weet ook wel dat je in 4 maanden geen sixpack kan creeeren (toch?).

Maargoed, ik ben 15 jaar, 1.92 m lang, 75 kilo (iets minder). En heb een buikomtrek van ongeveer 82 cm.
Als ik me spierenspan zit er nog ongeveer 1 cm vet voor me spieren. Niet echt veel meer maar dat wil ik toch ook nog af (ben al een tijdje aant afvallen) want anders kun je niet echt resultaat zien.

Dus ik wil tegelijk dat vet kwijt. En toch spieren trainen.
Qua eten eet ik op een dag:

- 2/3 boterhammen met lichtbeleg (ochtend) (smeerkaas20+, rosbief, ossenhaas, rookvlees, kipfilet, enz.)
- Fruit
- 2/3 botterhammen met lichtbeleg (middag)
- Fruit
- Eten wat de pot schaft. (van vette dingen niet te veel.)

Voor de rest water. Dus qua eten zit het met afvallen wel goed, lijkt mij.

Nou ga ik ook nog 3/4 keer per week anderhalf uur naar de sportschool:

- 15 minuten fietsen
- 45 minuten krachttraining (armen, rug, borst, buik, billen, onderbenen, voorkant bovenbenen)
- 30 minuten cardio

Dit dus 3/4 keer per week.

Nou vraag ik me af of ik goed bezig ben en of dit effect gaat hebben. Of dat ik niet zal afvallen, of geen spieren zal trainen ofzo. Dus eigenlijk zou ik willen vragen of jullie mijn doen kunnen beoordelen en tips en aanpassingen kunnen geven.

Als het niet teveel gevraagd is.
Zo, hier dan ook maar. Misschien nog wat tips van jullie. En zo ben ik ook die 8 kilo afgevallen.
pi_55377853
ik zou iets meer gaan eten
pi_55378068
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Een heuse chocoladefontein ! Wat moet ik daar nu weer mee? We gaan daar volgende week ws een keer heel veel plezier mee hebben (met lange vingers, marshmallows, nog meer suggesties anyone?) en dan gaat het ding de kast in om ws nooit meer gebruikt te worden .
Aardbeien, ananas, koekjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55379771
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Huppelei het volgende:
Zo, hier dan ook maar. Misschien nog wat tips van jullie. En zo ben ik ook die 8 kilo afgevallen.
Afvallen en spieren opbouwen tegelijk gaat niet. Je moet dus of veel meer eten en spieren opbouwen en dus strakker worden, of dit schema aanhouden (wel iets meer eten denk ik, want dit zijn sonja bakker-hoeveelheden en daar kun je niet bij sporten) en afvallen.
Ik zou gaan voor de spieren, en dus (veel) meer eten
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_55380213
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Huppelei het volgende:

[..]

Je bent nog in de groei, dus je moet echt meer eten!
Eet rustig een paar extra boterhammen en vergeet geen tussendoortjes te nemen.
Voor spieropbouw heb je eiwitten nodig en dan is yoghurt of kwark wel een goede.
pi_55381413
Weet iemand dan hier hoe ik me vetpercentage kan meten. Want daar ligt het probleem volgens mij.
pi_55381445
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:19 schreef Huppelei het volgende:
Weet iemand dan hier hoe ik me vetpercentage kan meten. Want daar ligt het probleem volgens mij.
dat moet op een sportschool wel kunnen
die thuis apparaten zijn niet echt betrouwbaar
  woensdag 19 december 2007 @ 11:52:39 #137
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55383565
Ik heb gisteren een kitkat op! Maar ik heb er heel lang over gedaan en erg van genoten. Kvoelde me wel een beetje schuldig, het was het eerst in tijden dat ik weer eens iets uit zo'n snoepautomaat kocht.
pi_55385816
Hoi!

Gisteren een nieuwe OV gehaald, met nieuwe foto volgens de nieuwe booskijkblablaregels.... gemaakt in een hokje dat buiten stond... Resultaat: Een nogal blauwe, kouwelijke ik, niet bepaald een vrolijke foto, maar wel erg NIET VADSIG
Ook een kerstpakket gehad: thema oudhollands: oliebollenmix, poedersuiker, speculaasjes, ontbijtkoek, beschuit, delfsblauwetegeltjesachtig vogelhuisje en koekblik en een saunabon. Het vogelhuisje is wel erg schattig Ik moet er nog even over denken of ik dat sauna-en ga doen, want daar ben ik nog nooit geweest.
pi_55386271
Gewoon een keer met de dieetclub mee naar de sauna gaan, voel je je in elk geval niet dik
pi_55387012
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
hahaha, die hebben wij dus ook gehad

* Bagel Is alleen thuis en moet nu heel hard gaan leren, boodschappen doen, koken en afwassen als ze nog wil sporten
pi_55387203
* veiligheidsspeldje heeft een afspraak voor keuzeonderzoek vrijdag
Het is bij mij thuis wel ontzettend koud zeg!! M'n kamertje is wel warm te stoken, maar zodra de kachel uitgaat ('s nachts/ als ik weg ben) is het al snel 12 !!!! graden

@ Isabeau: Ook al wordt er altijd gezegd dat je al je complexen kwijt bent zodra je ooit naar de sauna geweest bent, moet ik er nog over nadenken of ik me daar op m'n gemak zou voelen. Maar het is natuurlijk ook dat je met zo'n bon grotere kans hebt collega's tegen te komen, weet niet of ik dat wel wil

Succes verder iedereen die nog tentamens voor de boeg heeft !! (Ik ben lekker al vrij )
pi_55387441
Of is het een saunabon voor 1 specifieke sauna? Je hebt overigens verder een leuk kerstpakket
pi_55387567
Mijn moeder is ziek (heeft hele nacht overgegeven) en ik heb keelpijn. Mijn weerstand is dus waardeloos, en de vakantie begint morgen Het begint een traditie te worden, vorig jaar schijn ik ook al ziek geweest te zijn in de kerstvakantie, en de jaren daarvoor ook al. Leuk. Nu maar hopen dat ik maandag en dinsdag niet ziek ben: dan zou ik naar mn vriend + familie gaan.

Het is zo ongelooflijk koud dat het me niet meer lukt om zelfstandig op te warmen: kachel en dikke winterjas nodig. Heb nu zelfs in huis mijn muts op. Waarschijnlijk krijg ik vandaag mijn kaartjes voor kerst/oudjaar, van mn krantenwijk, maar ik vind het eigenlijk te koud om de deuren langs te gaan. Vorig jaar zwaar verkouden geworden na 1 dag, onderkoeling.

En mijn doos bonbons is op, had trek in chocola enzo.
  woensdag 19 december 2007 @ 14:31:23 #144
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55387922
Hier in huis is het atm 14 graden maar ik kom net van de post dus ik vind het nog wel lekker
Bernie en ik zijn tof.
pi_55388260
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:31 schreef mordradead het volgende:
Hier in huis is het atm 14 graden maar ik kom net van de post dus ik vind het nog wel lekker
KOUD!
Hier op school is het ook niet erg warm
pi_55395881
Ik heb een leuk kerstpakket gehad, thema: sport. Dus een bidon, een handdoek, een kleine sporttas, 3 energyrepen (btween big) en een flesje sportdrank AA Kijk, daar kan ik wel wat mee (oh en het was zo koud buiten, en ik heb mn kaartjes ook gekregen, dus kan morgen niet anders dan langs de deuren gaan.)
pi_55398710
Yeah al 3 mensen gehad deze week die zagen dat ik was afgevallen!
  woensdag 19 december 2007 @ 21:44:14 #148
27699 Ravage
thinking about you
pi_55400180
Leuk topic! Ben ook aan het (proberen te) afvallen. Op m'n max (half jaar geleden) woog ik 96.5 kg, laatste meting twee week geleden 92.5. Mijn (eerste) doel is om onder de 88 kilo te komen.
Heb een mooi horloge gekocht, maar heb m'n vriendin 'm laten verstoppen.. Krijg 'm pas als ik de 88 haal

O ja, ben man en 1.83 m
i'm not living, i'm just killing time
  woensdag 19 december 2007 @ 22:01:07 #149
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_55400751
Leuk topic.

Ik ben zelf van 1.76 met 85 Kg naar 1,85 met 69 kilo in een half jaar/jaar tijd.
Niet door eruit te groeien wat mensen nogal eens denken maar door noeste arbeid en letten op de kilotjes.

Weten wat je wel en niet ''mag'' eten is zo simpel, daar heb je geen Sonja Bakker voor nodig.
pi_55400755
Leuk idee om jezelf zo te belonen
Wat doe je er voor Ravage?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')