De foto is weg hoor! Misschien moet je je pagina eens refreshen?quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi... mijn bovenstukje had ook baleinen erin, vond het maar moeilijk ademen hoor ... erg blij dat ik hem uit mocht doen aan het eind van de avond
Maar ik haal hem er nu vanafLang genoeg geduurd, misschien komt er ooit wel weer een foto van mij op FOK!, maar deze gaat er nu af. Bedankt voor de reacties, jullie zijn al net zo enthousiast als mensen op school
edit: He, die foto gaat niet weg? Maar, ik heb hem al uit mijn fotoboek gehaald, verwijderd, dan hoort ie toch helemaal weg te zijn?En de posts van andere mensen kan ik niet editten ...
Ja hoor.. ik zit 3 dagen op die foto te wachten en je haalt 'em weg voor ik in de buurt van internet ben.quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Chicolate het volgende:
Maar ik haal hem er nu vanafLang genoeg geduurd, misschien komt er ooit wel weer een foto van mij op FOK!, maar deze gaat er nu af.
Ik ben even lang/net zo zwaar als jijquote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben net zo lang en 4 KG zwaarder, maar ik zie er echt véél dikker uit dan zij hoor
Heb 'm ook niet gezien en was ook wel nieuwschierigquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoor.. ik zit 3 dagen op die foto te wachten en je haalt 'em weg voor ik in de buurt van internet ben.
Alsof je verplicht bent voor mij die foto online te zetten... ik ben nog wel nieuwsgierig naar DE jurk.
Jij niet, chicolatequote:Op dinsdag 18 december 2007 02:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben even lang/net zo zwaar als jij
ja en toen regaeerde ik weer vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij niet, chicolate
Die is even lang en 4 KG lichter dan ik, maar ziet er wel 10 KG dunner uit.
Ik regaeerde op jou opmerking over haar
ja ik kon niet kiezenquote:Op maandag 17 december 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
deden ze bij jou nog wel een ringetje?
bij de meeste piercers doen ze dat niet meer vanwege grotere kans op ontstekingen
Jamaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja en toen regaeerde ik weer van
hey dan zijn WIJ even zwaar en lang
maar het was al laat
Dus eigenlijk mag ik heel mager worden als ik een BMI van bijv 18 heb en jij hebt ook een BMI van 18 en dan zie je er misschien uit zoals chicolate nuquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Jamaar![]()
Jij ziet er nóg weer dunner uit dan ik
Het is niet eerlijk
dat is ook raarquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja ik kon niet kiezen
wil wel liever een staafje
Hadden ze misschien niet daar?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is ook raar
waarom mocht je geen staafje?
lijkt me sterkquote:
Denk toch dat dat het is. Aangezien ze niet kon kiezen. Kennelijk heeft ze haar piercing bij een dubieuze toko laten zettenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lijkt me sterk
zeker omdat staafjes beter zijn bij een nieuwe navelpiercing, daarom vroeg ik het me af
ow okquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb eigenlijk niet gevraagd om een staafjemaar weet van andere mensen dat ze niet oonden kiezen
Ik ben bang dat haar zelfbeeld een paar kilo is blijven stekenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef conleche het volgende:
@Freecell: heb jij wel een goed beeld van jezelf? Ik vond zo'n 6 kilo geleden al dat je er behoorlijk slank uitzag! En nu: als je 64 kilo weegt bij 1m75 is dat volgens mij heel netjes toch?
Mijn zelfbeeld gaat wat langzamer omlaag dan mijn kilo's geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef conleche het volgende:
@Freecell: heb jij wel een goed beeld van jezelf? Ik vond zo'n 6 kilo geleden al dat je er behoorlijk slank uitzag! En nu: als je 64 kilo weegt bij 1m75 is dat volgens mij heel netjes toch?
sporten en niet meer afvallenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld gaat wat langzamer omlaag dan mijn kilo's geloof ikHet komt wel, maar wat later.
Maar ik heb toch echt nog een behoorlijke buik die blubbertEn die verzin ik er niet aan
Ja, dat was ook de planningquote:
Als ik op de link in de quotes klik, krijg ik daar gewoon die foto van mij te zienquote:Op maandag 17 december 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
De foto is weg hoor! Misschien moet je je pagina eens refreshen?
Zo, hier dan ook maar. Misschien nog wat tips van jullie. En zo ben ik ook die 8 kilo afgevallen.quote:Ik wil even wat vragen. Ik hoop dat ik in het goede topic zit en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Zo een lichaam als in de OP hoef ik niet. Ik wil gewoon dat ik een wat strakker lichaam heb voor straks in de zomer. Ik weet ook wel dat je in 4 maanden geen sixpack kan creeeren (toch?).
Maargoed, ik ben 15 jaar, 1.92 m lang, 75 kilo (iets minder). En heb een buikomtrek van ongeveer 82 cm.
Als ik me spierenspan zit er nog ongeveer 1 cm vet voor me spieren. Niet echt veel meer maar dat wil ik toch ook nog af (ben al een tijdje aant afvallen) want anders kun je niet echt resultaat zien.
Dus ik wil tegelijk dat vet kwijt. En toch spieren trainen.
Qua eten eet ik op een dag:
- 2/3 boterhammen met lichtbeleg (ochtend) (smeerkaas20+, rosbief, ossenhaas, rookvlees, kipfilet, enz.)
- Fruit
- 2/3 botterhammen met lichtbeleg (middag)
- Fruit
- Eten wat de pot schaft. (van vette dingen niet te veel.)
Voor de rest water. Dus qua eten zit het met afvallen wel goed, lijkt mij.
Nou ga ik ook nog 3/4 keer per week anderhalf uur naar de sportschool:
- 15 minuten fietsen
- 45 minuten krachttraining (armen, rug, borst, buik, billen, onderbenen, voorkant bovenbenen)
- 30 minuten cardio
Dit dus 3/4 keer per week.
Nou vraag ik me af of ik goed bezig ben en of dit effect gaat hebben. Of dat ik niet zal afvallen, of geen spieren zal trainen ofzo. Dus eigenlijk zou ik willen vragen of jullie mijn doen kunnen beoordelen en tips en aanpassingen kunnen geven.
Als het niet teveel gevraagd is.
Aardbeien, ananas, koekjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben ons kerstpakket gehad en jullie raden nooit wat erin zat.
Een heuse chocoladefontein! Wat moet ik daar nu weer mee? We gaan daar volgende week ws een keer heel veel plezier mee hebben (met lange vingers, marshmallows, nog meer suggesties anyone?) en dan gaat het ding de kast in om ws nooit meer gebruikt te worden
.
Afvallen en spieren opbouwen tegelijk gaat niet. Je moet dus of veel meer eten en spieren opbouwen en dus strakker worden, of dit schema aanhouden (wel iets meer eten denk ik, want dit zijn sonja bakker-hoeveelheden en daar kun je niet bij sporten) en afvallen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Huppelei het volgende:
Zo, hier dan ook maar. Misschien nog wat tips van jullie. En zo ben ik ook die 8 kilo afgevallen.
Je bent nog in de groei, dus je moet echt meer eten!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Zo, hier dan ook maar. Misschien nog wat tips van jullie. En zo ben ik ook die 8 kilo afgevallen.
dat moet op een sportschool wel kunnenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:19 schreef Huppelei het volgende:
Weet iemand dan hier hoe ik me vetpercentage kan meten. Want daar ligt het probleem volgens mij.
hahaha, die hebben wij dus ook gehadquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben ons kerstpakket gehad en jullie raden nooit wat erin zat.
Een heuse chocoladefontein! Wat moet ik daar nu weer mee? We gaan daar volgende week ws een keer heel veel plezier mee hebben (met lange vingers, marshmallows, nog meer suggesties anyone?) en dan gaat het ding de kast in om ws nooit meer gebruikt te worden
.
KOUD!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:31 schreef mordradead het volgende:
Hier in huis is het atm 14 graden maar ik kom net van de post dus ik vind het nog wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |