Dat dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Moest kopen. We hadden ook nog Sinterklaas op bezoek aan het begin van de maand, al heb ik de beste kerel niet gezien......
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Huppelei het volgende:
Niet zo goed bezig de laatste tijd hier eigenlijk.
Gister kertdiner en feest. Vandaag jarig en dan in de avond met vrienden de stad in. En morgen met me ouders uit eten.
Wordt nog wat!
Oh ja, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Huppelei het volgende:
Gister kertdiner en feest. Vandaag jarig en dan in de avond met vrienden de stad in. En morgen met me ouders uit eten.
Wordt nog wat!
Tussen neus en lippen door zeggen dat je jarig bentquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Huppelei het volgende:
Wordt nog wat!
Ik ben 16 geworden. En uit eten kan inderdaad ook gezond!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, gefeliciteerdMag ik nieuwsgierig zijn en vragen hoe oud je bent geworden? (staat me bij dat ik dat hoor te weten, maar vergeten)
Uit eten kan inderdaad ook heel gezond enzoWat bijvoorbeeld heerlijk (en slank) is, is slibtong
(ik val meestal juist af op dagen dat ik uit eten ga, let dan veel beter op wat ik eet)
Feliquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef Chicolate het volgende:
Fok zegt al de hele dag dat het offline is, als ik gewoon op forum.fok.nl klik ... He maar das helemaal niet waar, want ik kan er nu toch ook bij? ...
Maar waarSlanke foto's van freecell?
Oh en ik kom even juichen, ik heb nu een groene band bij taekwondo![]()
Dat gaat snel!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:59 schreef Miss_S het volgende:
vanmiddag naar de verjaardag van de jongen waar ik mee op date was
meteen zijn ouders ontmoeten en familie
Dat is wel erg snel hoor, zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat gaat snel!!
Pas maar op, voor je het weet ben je getrouwd, zoals mijn zusje die een paar maanden geleden per internet iemand ontmoette en gister is getrouwd
ach hij wou graag dat ik op zijn verjaardag kwamquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat gaat snel!!
Pas maar op, voor je het weet ben je getrouwd, zoals mijn zusje die een paar maanden geleden per internet iemand ontmoette en gister is getrouwd
gezellig toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach hij wou graag dat ik op zijn verjaardag kwam
en trouwen nee nog ff niet
het is wel de bedoeling dat het gezellig is jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:37 schreef Bagel het volgende:
[..]
gezellig toch?ik werd ook op date 2 al voorgesteld aan de hele zooi... (zou ik zelf dus echt nooit zo snel al doen!)
waarom niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:35 schreef mordradead het volgende:
Ik heb dus echt nog nooit iemand meegenomen naar huis terwijl m'n ouders er waren
Pfff... wat n prutsers! ze zijn je toch al heel lang aan t onderzoeken?! hoop wel dat t helpt!quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:48 schreef Sylvana het volgende:
Ik nam vriendjes ook nooit zo makkelijk mee naar huis. Peter heb ik na zo'n 2 maanden meegenomen toen mn broer jarig was.
Hier niet echt met afvallen bezig, komt wel weer in het nieuwe jaar.
Zit nu aan de antibiotica, hopen dat dat helpt tegen mn darmklachten.
Ze weten dus gewoon niet wat ik heb :S
Fijne feestdagen iedereen!
best spannend dus eigenlijk! dat die revalidatie zo lang duurt zeg...quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mijn nam ik mijn vriend (jaja, toen nog 'vriend') ook de tweede keer meteen al mee naar mijn ouders. Mijn zus doet dat ook en we hebben de afgelopen maanden al diverse kerels de revue zien passeren, zozeer zelfs dat we nu zeggen: "Kijk eerst maar even aan of het wel wat wordt voor je weer met iemand thuis komt". Ik ga zo langzamerhand alle namen door elkaar halen
.
Ik ga me in januari waarschijnlijk aanmelden voor een cochleair implantaat (CI). Het gaat erg slecht met mijn oren en een CI kan uitkomst bieden. Dan word ik geopereerd en daarna volgt een intensieve revalidatieperiode van mogelijk meerdere jaren, omdat je helemaal opnieuw moet leren horen. Ik denk dat ik wel een goede kandidaat ben, dus ik ben benieuwd of het allemaal doorgaat. De operatie is pas zo'n 8 tot 12 maanden na de aanmelding en als het over een tijdje toch weer beter gaat, kan ik me alsnog terug trekken. Ik ben doof op rechts, dus daar heb ik niks te verliezen. Ik zou dat implantaat dus ook graag op rechts willen hebben.
Ik vertel het allemaal nogal luchtig nu, maar het is wel een hele stap, vooral psychologisch... je weet wat je hebt en je weet niet wat je ervoor terug krijgt... de ervaringen verschillen nogal per CI-gebruiker... Maar ik heb steeds minder te verliezen.
Nu zijn jullie hier ook even op de hoogte.
Hoor je wel goed met je andere oor? Of is dat ook minder? Het lijkt me idd heel eng om zoiets te besluiten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga me in januari waarschijnlijk aanmelden voor een cochleair implantaat (CI). Het gaat erg slecht met mijn oren en een CI kan uitkomst bieden. Dan word ik geopereerd en daarna volgt een intensieve revalidatieperiode van mogelijk meerdere jaren, omdat je helemaal opnieuw moet leren horen. Ik denk dat ik wel een goede kandidaat ben, dus ik ben benieuwd of het allemaal doorgaat. De operatie is pas zo'n 8 tot 12 maanden na de aanmelding en als het over een tijdje toch weer beter gaat, kan ik me alsnog terug trekken. Ik ben doof op rechts, dus daar heb ik niks te verliezen. Ik zou dat implantaat dus ook graag op rechts willen hebben.
Ik vertel het allemaal nogal luchtig nu, maar het is wel een hele stap, vooral psychologisch... je weet wat je hebt en je weet niet wat je ervoor terug krijgt... de ervaringen verschillen nogal per CI-gebruiker... Maar ik heb steeds minder te verliezen.
Nu zijn jullie hier ook even op de hoogte.
thnx en ja, ben al sinds augustus ermee bezig :Squote:Op zaterdag 22 december 2007 16:20 schreef Bagel het volgende:
[..]
Pfff... wat n prutsers! ze zijn je toch al heel lang aan t onderzoeken?! hoop wel dat t helpt!
jij ook fijne feestdagen!![]()
[..]
Eergister ook al chinees. En gister jarig dus daar ben ik maar over stil..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef freecell het volgende:
Ook niet zo heel dramatisch vet toch?
Geen pasta met brie en roomsaus of iets dergelijks
En een keertje kan best
.quote:Hoe doe je dat met muziek, moet je dan meer opletten dan iemand anders met te hard zetten enzo?
Ja idd, eerst zeiden ze of dat het dikkedarmkanker, een poliep of een cyste was, en nou kunnen ze niks vinden, erg apart iddquote:Op zondag 23 december 2007 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: Wat vervelend: dat ze alsnog niet weten wat er aan de hand is! Erg vreemd dat er eerst vrij stellig gezegd werd dat de kans op kanker vrij groot was en dat ze nu daarvan niets meer kunnen vinden... Tenminste, ik zou nogal in de rats zitten als ik zo'n wrs'diagnose kreeg. Gaat het beter met de antibiotica?
Dat zeiden ze ook al van de walkmangeneratie en de discmangeneratiequote:Op zondag 23 december 2007 11:43 schreef conleche het volgende:
(het schijnt nl. dat de iPod generatie over een jaar of 30 massaal doof gaat zijn, wegens onherstelbare gehoorschade. )
nee, ze denken nergens meer aan, maar bij anderen scheen dat te helpen als ze niet wisten wat het was, dus ze wilde het maar gewoon op mij uitproberenquote:Op zondag 23 december 2007 14:29 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook al van de walkmangeneratie en de discmangeneratieEn daarvoor vāst over de discogeneratie.
En Sylvana, als ze je antibiotica voorschrijven (doorgaans toch niet het allerbeste goedje voor je darmflora en darmwerking), dan neem ik toch aan dat ze ergens aan denken en dat willen proberen op te lossen. Daarbij vind ik het werkelijks schandalig om het k-woord in de mond te nemen zonder het heel zeker te weten. Ik ken geen artsen die dat doen.
mwah, vind ik niet echt nodig om het overal over hetzelfde te hebben. Zijn nog genoeg andere dingen om over te schrijvenquote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef Miss_S het volgende:
waarom staat er eigenlijk nooit iets op je weblog over je gezondheid sylvana?
Nee, ik luister geen harde muziek, nooit gedaan ookquote:Op zondag 23 december 2007 11:43 schreef conleche het volgende:
@Viking: ik bedoelde dat ik me afvroeg of door harde muziek je gehoor achteruitging. Meer dan bij gewoon horende mensen. (het schijnt nl. dat de iPod generatie over een jaar of 30 massaal doof gaat zijn, wegens onherstelbare gehoorschade. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |