abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55508132
quote:
Op maandag 24 december 2007 09:09 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
vanmorgen 2 kilo zwaarder dan gister maar dat zal morgen wel weer weg was
Goedemorgen, nog maar net wakker? (of nog niet helemaal?)
Snelle kilo's zijn er ook vaak snel weer af gelukkig
pi_55508155
Bij schommelt het altijd heel erg maarja ligt ook aan een weegschaal die afrond op halve kilo's
En ik ben wel wakker maar het is hier erg druk dus heb meerdere gesprekken terwijl ik typ
  maandag 24 december 2007 @ 10:15:00 #253
27699 Ravage
thinking about you
pi_55508723
quote:
Op maandag 24 december 2007 09:09 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
vanmorgen 2 kilo zwaarder dan gister maar dat zal morgen wel weer weg was
Is het wel verstandig om je elke dag te wegen? Ik zou zeggen dat je een duidelijker beeld van je vorderingen krijgt als je het bijv. maar een keer per week doet (en wellicht ook minder stress)
i'm not living, i'm just killing time
pi_55508758
quote:
Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ravage het volgende:

[..]

Is het wel verstandig om je elke dag te wegen? Ik zou zeggen dat je een duidelijker beeld van je vorderingen krijgt als je het bijv. maar een keer per week doet (en wellicht ook minder stress)
ik krijg er niet zoveel stress van hoor
ik kan meestal ookal raden hoeveel ik weeg, heb nu wel een goed beeld wat eten met mijn gewicht doet
juist omdat ik me elke dag weeg
pi_55510609
Goeie Morgen allemaal!
zag dat nog iemand naar I am Legend was geweest (dacht viking) hij is goed he? was wel super zielig met die hond!
daar ben ik dus gister avond heengeweest, nadat vriendlief en ik zijn wezen.... bowlen... Vraag me niet hoe we op t idee kwamen, maar t was eigenlijk wel superleuk!
Was wel doodmoe aan t eind van de avond (had ook al van 10 tot 6 gewerkt) maar ik werd vanochtend weer met zo'n stomme verliefde grijns wakker... (wat is mn vriend toch leuk eigenlijk )
(he bah, wat slijmerig!)

woensdag is bij mij meestal mn weegdag, dus dat wordt n mooi gewicht deze week (avond ervoor gourmetten, hapjes eten, te veel drinken enz...) naja, t is wel zo eerlijk om gewoon te gaan wegen die dag en dan lijk ik de week erna vast extra veel afgevallen! (evan uitgaande dat die extra kilo's er dan weer af zijn!)

Ik zal denk ik ff niet zoveel online zijn, dus alvast een hele fijne (en lekkere ) kerst allemaal!
pi_55510661
bowlen is leuk wil ik ook nog een keer gaan doen als date

en woensdag is ook mijn officiele weegdag, maar ik doe geen officiele weegdagen meer dit jaar
kwam er achter dat we vanavond ook weer allemaal hapjes doen en dinsdag en woensdag gourmetten
pi_55513020
Ik heb net ook gruwelijk ingeslagen bij de Albert Heijn; zelfs de chocoladebomb lag in m'n karretje .

Ik ga van alles proeven. (tenminste van alles waar ik zin in heb), maar héle kleine porties en ik ga me NIET volvreten.

Ik zal ook vrij weinig online zijn de komende dagen dus alvast allemaal: een heel fijne kerst!!!
  maandag 24 december 2007 @ 15:03:36 #258
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55514912
quote:
Op maandag 24 december 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:

ik krijg er niet zoveel stress van hoor
ik kan meestal ookal raden hoeveel ik weeg, heb nu wel een goed beeld wat eten met mijn gewicht doet
juist omdat ik me elke dag weeg
Ik heb ook juist een veel beter beeld van mijn gewicht doordat ik me dagelijks weeg, ik herken dat wel (en het raden ook ). Ik heb nu juist het gevoel dat ik erg goed de vinger aan de pols kan houden en snel kan ingrijpen.
pi_55515036
Dat ik dagelijks weeg is de reden dat ik vandaag wat rustig aan doe met eten en van de chocola afblijf
Ik vind het ook handig als "vinger aan de pols" het houdt me alert. En daarbij vind ik het gewoon leuk
pi_55515899
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:03 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Ik heb ook juist een veel beter beeld van mijn gewicht doordat ik me dagelijks weeg, ik herken dat wel (en het raden ook ). Ik heb nu juist het gevoel dat ik erg goed de vinger aan de pols kan houden en snel kan ingrijpen.
ja ik vind het dus ok erg handig
alleen ga ik vandaag nog ff een keertje alles eten
  maandag 24 december 2007 @ 18:49:21 #261
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55516628
Mijn god wat was het druk bij de post, waarom gaat iedereen nou kaarten versturen vlak voor de kerst 9 uur begonnen en half 5 thuis om meteen de stad in te gaan voor kerstinkopen ... als ontbijt 3 broodjes met hagelslag (lekker hoor) en daarna pas om kwart over 6 gegeten toen ik thuis was.
Gisteren ben ik trouwens een paar keer flink op m'n muil gegaan tijdens het schaatsen maar lachen was het wel, hoewel het voor geen meter ging. En iedereen natuurlijk een prettige kerst
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 24 december 2007 @ 21:03:55 #262
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55520634
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:49 schreef Miss_S het volgende:

ja ik vind het dus ok erg handig
alleen ga ik vandaag nog ff een keertje alles eten
Dat is niet zo'n handige instelling, Miss S. Er bestaat geen 'ff een keertje alles eten', je moet altijd rekening houden met je lijn. Natuurlijk mag je heus wel eens dingen eten die niet zo heel verstandig zijn, maar het idee ''alles eten' lijkt een beetje op 'nu kan het nog, want...straks ben ik weer op dieet en dan mag het niet meer'. Begrijp je een beetje wat ik bedoel? Schud je jezelf een beetje wakker Fijne kerstdagen en let een klein beetje op, maar aak het en niet te streng voor jezelf en niet te bont

Dat geldt voor iedereen natuurlijk
pi_55520941
quote:
Op maandag 24 december 2007 21:03 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Dat is niet zo'n handige instelling, Miss S. Er bestaat geen 'ff een keertje alles eten', je moet altijd rekening houden met je lijn. Natuurlijk mag je heus wel eens dingen eten die niet zo heel verstandig zijn, maar het idee ''alles eten' lijkt een beetje op 'nu kan het nog, want...straks ben ik weer op dieet en dan mag het niet meer'. Begrijp je een beetje wat ik bedoel? Schud je jezelf een beetje wakker Fijne kerstdagen en let een klein beetje op, maar aak het en niet te streng voor jezelf en niet te bont

Dat geldt voor iedereen natuurlijk
toch geluk dat ik nooit op dieet ben
en alles eten voor mij is waarschijnlijk een eetpatroon dat een normaal mens altijd heeft
pi_55521815
ik heb i am legend ook gezien
en die hond is echt zielig
  maandag 24 december 2007 @ 23:03:13 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55523589
quote:
Op maandag 24 december 2007 21:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb i am legend ook gezien
en die hond is echt zielig
Jaaaa, die hond .
Fluteinde, vond je niet? (als je er nog wat over wilt zeggen, graag even tussen spoilertags ).
Niet meer actief op Fok!
pi_55523777
Ik wil eigenlijk niet eens lezen dat de hond zielig was (die gaat dus zeker dood, bedankt) en dat het een fluteinde is (will smith gaat ook dood?). Lekker is dat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55523930
Daarom is er dus ook een spoilertopic van die film Isa.
pi_55524912
Inderdaad, maar als ze erover gaan kwebbelen in een topic waar ik veel lees dan ben ik daar niet blij mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55526819
quote:
Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Inderdaad, maar als ze erover gaan kwebbelen in een topic waar ik veel lees dan ben ik daar niet blij mee.
Helemaal mee eens. Vind het ook jammer.
Wat jij als modje wel kan doen is anderen behoeden voor dit onheil en wat dingen wegediten (editten?)...
Goeie films benoemen vind ik okee, doe ik zelf ook, maar geen spoilers aub

Ohja: vanavond stond de weegschaal op 61,9. Dus ik ben (nog) niet gigantisch aangekomen waarschijnlijk.
Het mooi kotsende meisje.
pi_55529120
Goedemorgen
Prettige kerstdagen allemaal

Ik heb thee
  dinsdag 25 december 2007 @ 10:17:15 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55529387
quote:
Op maandag 24 december 2007 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eigenlijk niet eens lezen dat de hond zielig was (die gaat dus zeker dood, bedankt) en dat het een fluteinde is (will smith gaat ook dood?). Lekker is dat.
Oh sorry . Ik was me er niet van bewust dat dit ook al spoileren was .

Feliz navidad allemaal .
Er liggen hier pakjes onder de kerstboom !
Niet meer actief op Fok!
pi_55529450
Fijne kerst allemaal!
Ik woog net 61,0 kg en ik heb m'n streefgewicht weer terug gezet op 60 kg ipv 58, want 58 zit er momenteel echt niet in... Constant blijven lijkt momenteel dus wel te lukken.
Het probleem is echter dat m'n ma echt superveel hapjes en ander vreten heeft gekocht, zeker aangezien m'n pa beide kerstdagen avonddienst heeft. Er gaat dus of veel weggegooid worden of veel te veel gegeten worden door vnl. de broertjes
En ik heb helemaal geen kerstgevoel ofzo
pi_55529571
de hele film zal toch niet om die hond gaan dus dan lijkt het me niet zo'n grote spoiler

vandaag was de weegschaal alweer liever zoals verwacht toch wel grappig dat ik gewoon kan raden wat ik zal wegen
ik heb wel weer veel zin om te sporten, misschien even vanavond
  dinsdag 25 december 2007 @ 10:58:56 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55529784
Zo, ik heb mijn pakjes open gemaakt . De buit:
3 paar hardloopsokken
dvd MTV Unplugged van Nirvana
Happinez spirituele scheurkalender
Spaanse sloffen

Ik krijg nog 1 pakje, maar dat was nog niet aangekomen (Bol.com ).
Niet meer actief op Fok!
pi_55530664
dan ben je zeker heel lief geweest
ik krijg geen pakjes meer met kerst, ik heb zelfs nog niemand gezien deze 1e kerstdag
pi_55531972
Zo net ontbijt op..

4 Volkoren boterhammen met halverine.

2 met rosbief, 1 met ossenhaas en 1 met een gekookt ei.. Toch wel wat meer dan ik normaal eet! Maar alsnog wel aardig low-fat beleg!

Fijne kerst allemaal!
pi_55532118
Ik ga zo naar mijn ouders, gelukkig zijn die niet zo van het vreten
Maar ik zal vast wel wat chipjes eten en wat wijn drinken. Shit happens

Prettige kerstdagen!
Tot volgend jaar (ik ben de komende dagen best wel afwezig denk ik)
Dus een gelukkig nieuwjaar alvast
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_55535794
Ola mensen!

Ik zoek tussendoortjes enzo die veel kalorieen hebben maar geen vet! Of gewoon tussendoortjes met kalorieen en geen vet. Maakt niet uit hoeveel! Zodat ik niet zo weining kalorieen op een dag binnenkrijg en toch niet teveel vet binnenkrijg, niet meer dan ik mag.

Mijn probleem is namelijk dat ik te weinig kalorieen binnenkrijg. Maar wel het goede aantal vet. Dat gaat dus op crashdieten lijken..

Weet iemand wat?

[ Bericht 22% gewijzigd door Huppelei op 25-12-2007 17:56:47 ]
pi_55536206
wie zegt dat je teveel vet binnen krijgt?
pi_55536578
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
wie zegt dat je teveel vet binnen krijgt?
Oke nu komt er een heel dom antwoord.

De Calorieenmeter die eigenlijk voor mensen van 18+ geldt. Ik ben 16. Maarja toch trek ik me er wel wat van aan..
pi_55536599
toen je dat lijstje posten van wat je eet, lijkt me niet dat daar teveel vet in kan zitten
pi_55536646
Tot nu toe:

pi_55536863
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 19:22 schreef Huppelei het volgende:
Tot nu toe:

[ afbeelding ]
dan ligt het niet aan de tussendoortjes maar aan het vlees
pi_55537211
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan ligt het niet aan de tussendoortjes maar aan het vlees
En aan de halvarine en het ei.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_55537385
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:15 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

En aan de halvarine en het ei.
halvarine en ei is niet slecht zolang het niet teveel word
vet heb je ook gewoon nodig
pi_55537718
Ja maar het probleem is dat ik nu juist geen tussendoortjes eet. Waardoor ik te weinig calorieen binnenkrijg. En dan begint het op crashdieeten te lijken. Met als gevolg dat alles er weer net zo makkelijk aan kan komen.
En dat heb ik liever niet!
pi_55537763
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Huppelei het volgende:
Ja maar het probleem is dat ik nu juist geen tussendoortjes eet. Waardoor ik te weinig calorieen binnenkrijg. En dan begint het op crashdieeten te lijken. Met als gevolg dat alles er weer net zo makkelijk aan kan komen.
wat dacht je van meer fruit?
pi_55537792
quote:
Wel tussendoortjes is op zich makkelijker, dan eet je minder aan de hoofdmaaltijd wrs. Bv. fruit, crackers met dingen, stukje komkommer, cup a soup (sonja zegt dat het niet goed zou zijn, omdat 'sommige mensen er wel 5 op een dag van eten' maar dat is dus een HEEL STOM argument, als je het lekker vindt is het best nuttig tussendoorvoedsel).

Hier: allerlei ongezonde dingen en redelijk wat wijn
pi_55537811
wijn is goed vandaag nog niets op, komt misschien nog wel verandering in, en anders morgen
pi_55538027
Ach nog tot maandag beetje minder gezond. Dan vanaf dan weer volop ertegen aan. Gaat helemaal goed komen! Heb nog genoeg tijd tot de zomer
pi_55538864
die chocoladebomb van de Ah

Voor de rest aardig netjes gehouden. (vooral als je ziet wat hier in huis aanwezig is. Ik denk dat er momenteel in ijs- en provisiekast zo'n miljoen calorieen opgeborgen zit )

Kerstcadeautjes: hartslagmeter voor tijdens het sporten.
Visbestek voor 8 personen.
Kneipp-olietjes voor in bad.
Een wii spelcomputer
Een groot schilderij van Rachid Ben Ali.
En er ligt nóg een pakje onder de boom. (we doen zo ieder uur 1 pakje.)

Ben ik verwend or what??!!
  dinsdag 25 december 2007 @ 23:14:29 #292
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_55540303
quote:
je moet 'straks' weer gewoon eten narate je beweegt.

BTW Lucas, ben jij familie van Maarten?

Zei ik al overigens: klote kerst!
Voel me ineens een michelinmannetje! Vannacht kersttol gegeten, vanmorgen weer en nu net gegourmet. Gelukkig heb ik niet überveel gegeten, maar ik voelde me al vrij vol... Met als gevolg dat ik dus wel teveel gegeten had en dat ik net fijn 't een en ander uit kon kotsen Mijn lijf wil niet meer eten, eigenlijk wel een goed teken, maar ook weer niet. (en nee ik ging niet met een tandenborstel in mijn keel of zo!)

Morgen het grote kerstdiner, waar ik wel echt niet alles mee eet, dan maar niet, maar je moet er ook een beetje op letten. Niet alles hoeft terug rondom mijn buik als gevolg van de kerst
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_55540491
Ik voel me ook helemaal opgeblazen na vandaag
Nuja, het gaat er na de kerst wel weer af
  dinsdag 25 december 2007 @ 23:27:33 #294
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_55540570
sjah, ik ga ff een stukkie rennen. Mijn ouders zijn nu al een uurtje naar André Rieu aan het kijken, dat ben ik nu toch even moe

Lekker een stukje rennen ben ik straks ook moe om mijn bed in te duiken. FF muziekje op mijn iPodje zetten en ff rennen. Meteen die meuk in mijn maag wegwerken.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_55546486
Fijne kerst allemaal! (ok ik ben een beetje laat, maar gister gewoon niet thuis geweest)

Ik heb gister de eerste oliebol van dit jaar gegeten (en een buikpijn dat ik daarna kreeg, ik geloof dat deze ook valt in de categorie: "te vet, krijg je buikpijn van" ... bij de patat en ander frituurvoedsel) Was wel gezellig, bij mijn vriend en zijn ouders en oma. Ze had indisch gekookt, nasi goreng (zelfgemaakte dus), allemaal lekker pittig en niet extreem veel ofzo. Heel erg lekker.

@Bagel, heerlijk toch dat je vriend zo lief is (ik haat het ook om slijmerig te zijn, maar gister was ie zo lief en knuffelig dat ik echt niet naar huis wilde. Helaas, ik moest om 12 uur thuis zijn)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55546534
stond vandaag echt verbaast van mijn weegschaal, ik weeg gewoon nog hetzelfde als in het lijstje
had verwacht veel te zijn aangekomen afgelopen weken
  woensdag 26 december 2007 @ 10:28:00 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55546555
Dan ben je, denk ik, één van de weinigen, Miss_S . Ik ga volgend jaar wel weer eens op m'n weegschaal staan en dan ook echt even een plan maken om de eerste kerstkilo's er weer af te krijgen, voordat ik verder ga met waar ik gebleven was .

Straks naar mijn ouders en we eten daar Chinees (afhaal), want dan hoeft m'n moeder niet zo lang in de keuken te staan (we zijn met z'n dertienen, dus dat is wel een hoop werk dan ).
Niet meer actief op Fok!
pi_55546588
quote:
Op woensdag 26 december 2007 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Dan ben je, denk ik, één van de weinigen, Miss_S . Ik ga volgend jaar wel weer eens op m'n weegschaal staan en dan ook echt even een plan maken om de eerste kerstkilo's er weer af te krijgen, voordat ik verder ga met waar ik gebleven was .

Straks naar mijn ouders en we eten daar Chinees (afhaal), want dan hoeft m'n moeder niet zo lang in de keuken te staan (we zijn met z'n dertienen, dus dat is wel een hoop werk dan ).
ik begrijp er ook niets van
behalve dat mijn lichaam dit slechte eten niet heel goed aan kan, misschien dat dat helpt

vanavond nog 1x gourmetten daar heb ik wel zin in
en maandag naar mijn vriendje oud&nieuw vieren
pi_55546778
Ik ben ook niet aangekomen door in 10 dagen 7 dagen bier te drinken.. En dat waren elke keer toch wel minstens 5 glazen. En denk toch wel gemiddeld 15 glazen of 1-2 flessen wijn /champagne Wow bes t veel als ik dit terug lees!
Maar welk elke keer uren lang helemaal los gegaan op de dansvloer en als ik drink heb ik bijna geen honger, dat scheelt ook.. (Niet dat ik wil zeggen dat dit goed is hoor....)
pi_55547227
net 3 worstenbroodjes op, ontbijt en lunch samen
zal pas over 7 uur eten dus moest toch iets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')