Goedemorgen, nog maar net wakker?quote:Op maandag 24 december 2007 09:09 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen![]()
vanmorgen 2 kilo zwaarder dan gister maar dat zal morgen wel weer weg was
Is het wel verstandig om je elke dag te wegen? Ik zou zeggen dat je een duidelijker beeld van je vorderingen krijgt als je het bijv. maar een keer per week doet (en wellicht ook minder stress)quote:Op maandag 24 december 2007 09:09 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen![]()
vanmorgen 2 kilo zwaarder dan gister maar dat zal morgen wel weer weg was
ik krijg er niet zoveel stress van hoorquote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ravage het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om je elke dag te wegen? Ik zou zeggen dat je een duidelijker beeld van je vorderingen krijgt als je het bijv. maar een keer per week doet (en wellicht ook minder stress)
Ik heb ook juist een veel beter beeld van mijn gewicht doordat ik me dagelijks weeg, ik herken dat wel (en het raden ookquote:Op maandag 24 december 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:
ik krijg er niet zoveel stress van hoor
ik kan meestal ookal raden hoeveel ik weeg, heb nu wel een goed beeld wat eten met mijn gewicht doet
juist omdat ik me elke dag weeg
ja ik vind het dus ok erg handigquote:Op maandag 24 december 2007 15:03 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Ik heb ook juist een veel beter beeld van mijn gewicht doordat ik me dagelijks weeg, ik herken dat wel (en het raden ook). Ik heb nu juist het gevoel dat ik erg goed de vinger aan de pols kan houden en snel kan ingrijpen.
Dat is niet zo'n handige instelling, Miss S. Er bestaat geen 'ff een keertje alles eten', je moet altijd rekening houden met je lijn. Natuurlijk mag je heus wel eens dingen eten die niet zo heel verstandig zijn, maar het idee ''alles eten' lijkt een beetje op 'nu kan het nog, want...straks ben ik weer op dieet en dan mag het niet meer'. Begrijp je een beetje wat ik bedoel? Schud je jezelf een beetje wakkerquote:Op maandag 24 december 2007 15:49 schreef Miss_S het volgende:
ja ik vind het dus ok erg handig
alleen ga ik vandaag nog ff een keertje alles eten
toch geluk dat ik nooit op dieet benquote:Op maandag 24 december 2007 21:03 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n handige instelling, Miss S. Er bestaat geen 'ff een keertje alles eten', je moet altijd rekening houden met je lijn. Natuurlijk mag je heus wel eens dingen eten die niet zo heel verstandig zijn, maar het idee ''alles eten' lijkt een beetje op 'nu kan het nog, want...straks ben ik weer op dieet en dan mag het niet meer'. Begrijp je een beetje wat ik bedoel? Schud je jezelf een beetje wakkerFijne kerstdagen en let een klein beetje op, maar aak het en niet te streng voor jezelf en niet te bont
Dat geldt voor iedereen natuurlijk
Jaaaa, die hondquote:Op maandag 24 december 2007 21:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb i am legend ook gezien
en die hond is echt zielig
Helemaal mee eens. Vind het ook jammer.quote:Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Inderdaad, maar als ze erover gaan kwebbelen in een topic waar ik veel lees dan ben ik daar niet blij mee.
Oh sorryquote:Op maandag 24 december 2007 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eigenlijk niet eens lezen dat de hond zielig was (die gaat dus zeker dood, bedankt) en dat het een fluteinde is (will smith gaat ook dood?). Lekker is dat.
Oke nu komt er een heel dom antwoord.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
wie zegt dat je teveel vet binnen krijgt?
En aan de halvarine en het ei.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan ligt het niet aan de tussendoortjes maar aan het vlees
wat dacht je van meer fruit?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Huppelei het volgende:
Ja maar het probleem is dat ik nu juist geen tussendoortjes eet. Waardoor ik te weinig calorieen binnenkrijg. En dan begint het op crashdieeten te lijken. Met als gevolg dat alles er weer net zo makkelijk aan kan komen.
En dat heb ik liever niet!
Wel tussendoortjes is op zich makkelijker, dan eet je minder aan de hoofdmaaltijd wrs. Bv. fruit, crackers met dingen, stukje komkommer, cup a soup (sonja zegt dat het niet goed zou zijn, omdat 'sommige mensen er wel 5 op een dag van eten'quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Huppelei het volgende:
Ja maar het probleem is dat ik nu juist geen tussendoortjes eet. Waardoor ik te weinig calorieen binnenkrijg. En dan begint het op crashdieeten te lijken. Met als gevolg dat alles er weer net zo makkelijk aan kan komen.
je moet 'straks' weer gewoon eten narate je beweegt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Huppelei het volgende:
ik begrijp er ook niets vanquote:Op woensdag 26 december 2007 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Dan ben je, denk ik, één van de weinigen, Miss_S. Ik ga volgend jaar wel weer eens op m'n weegschaal staan en dan ook echt even een plan maken om de eerste kerstkilo's er weer af te krijgen, voordat ik verder ga met waar ik gebleven was
.
Straks naar mijn ouders en we eten daar Chinees (afhaal), want dan hoeft m'n moeder niet zo lang in de keuken te staan (we zijn met z'n dertienen, dus dat is wel een hoop werk dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |