Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet wilde zien dat users elkaar weer gingen aanvallen ipv over het onderwerp te praten. Derhalve heb ik de gelinkte post ook enigszins aangepast nu.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja hallo, Salvad0r probeert op een valse manier zich in de slachtofferrol te plaatsen om zo empathie te kweken, ik mag daar toch wel wat van zeggen? Zo niet, dan mag je ook wel zijn post censureren.
Okéquote:Op woensdag 12 december 2007 21:33 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet wilde zien dat users elkaar weer gingen aanvallen ipv over het onderwerp te praten. Derhalve heb ik de gelinkte post ook enigszins aangepast nu.
Ja hoi, lees nou ff mijn post nog es doorquote:Op woensdag 12 december 2007 00:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Het gaat heel eenvoudig over dingen kunnen bespreken die buiten de mainstream liggen. Eigenlijk net zoals F&F er is om over je hondje te kunnen keuvelen of VBL er is om over de afgelopen wedstrijd na te praten.
Vervelend inderdaad, en ik stel dat die houding nogal es het gevolg is van de manier van discusseren, niet eens zozeer het onderwerp zelf.quote:Het meest vervelende is vanwege de aard van de onderwerpen steeds tegen dezelfde houding aan te lopen.
[..]
Hoezo? Ik onderbouw mijn post toch fatsoenlijk? Dit is hoe ik erover denk. Als ik zie hoe bijzonder beroerd sommige mensen hier discusseren, dan trek ik mijn vergelijkingen.quote:Deze woordkeus spreekt boekdelen imo.
En de plaat blijft hangen: ja, vicieuze cirkel, maar daar kunnen mensen hier vaak zelf ook wat aan doen.quote:Zolang je dat deel van het probleem niet wilt zien of erkennen heeft het imo weinig zin om over oplossingen te praten. Blijft het een vicieuze cirkel.
Topictitel is aangepast.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:39 schreef ATuin-hek het volgende:
HIV-test kan levensbedreigend zijn
Mss kan die topic titel beter aangepast worden. Het klopt nml niet bepaald met het nieuwsbericht wat behandelt wordtDenk dat "schadevergoeding na mis diagnose HIV" de lading beter dekt.
Thxquote:Op zaterdag 15 december 2007 07:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Topictitel is aangepast.
Zo is hij feitelijk redelijk juist (de consequenties van de test...) maar blijft "in de geest van" het topic imo.
Dan moet het wel een discussie zijn. Dat is in de huidige vorm niet het geval.quote:Op zondag 16 december 2007 11:06 schreef NorthernStar het volgende:
Nee niet mee eens.
Het maakt imo niks uit of de topicstarter, Lambiekje in dit geval, er zelf nu wel of niet in gelooft. De theorie bestaat en daar kan hier over gesproken worden. Het is niet zo dat Lambiekje dit zelf bedacht heeft ofzo.
Vergelijk het bijvoorbeeld met discussies over wel of niet inenten bij kinderen. Dat vinden sommige mensen ook onverantwoord en gevaarlijk maar ik heb nog nooit iemand horen pleiten dat het daarom niet besproken mag worden. Daar is het ook een kwestie van eigen verantwoordelijkheid.
Maar het eerste argument vind ik persoonlijk doorslaggevender. Er zijn groepen mensen die anders over hiv en aids denken dan algemeen geaccepteerd is. Dat maakt het gerechtvaardigd om er een discussie over te hebben. Wat iemand er dan verder zelf van denkt valt onder vrijheid van meningsuiting.
Als je het er mee oneens bent moet je het maar aan de (forum)admins voorleggen. Dat hebben Petre en ik echter afgelopen zomer al gedaan.en toen was er geen bezwaar dus vermoedelijk zal dat nu ook zo zijn, maar vragen staat je vrij. Voor mij is er iig geen reden om het topic te sluiten.
Dat doet er hier niet toe, heb ik begrepen. Dit subforum moet een "thuishaven zijn voor mensen die anders denken." Discussie staat niet voorop, maar het simpelweg kunnen uiten van een mening. Hoe dat gebeurt is van secundair belang.quote:Op zondag 16 december 2007 16:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan moet het wel een discussie zijn. Dat is in de huidige vorm niet het geval.
Mjah, ze spreken zich daar wel vaker mee tegen ben ik bangquote:Op zondag 16 december 2007 16:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat doet er hier niet toe, heb ik begrepen. Dit subforum moet een "thuishaven zijn voor mensen die anders denken." Discussie staat niet voorop, maar het simpelweg kunnen uiten van een mening. Hoe dat gebeurt is van secundair belang.
Die discussie hoef je niet te voeren hier
Wat denk je dat er gebeurt als jij of ik een topic zouden openen over dat de holocaust een complot van de Joden is, en dat de video's waarin je de verdelgingskampen ziet, de treinen volgepakt ziet wegrijden etc nep zijn? Dan wordt het, gok ik, gesloten. Omdat de mods hier weten dat bepaalde users beter weten. Ook al worden er bronnen gegeven die net zo dubieus zijn, en net zo dubieus worden geinterpreteerd, als in andere topics hier.quote:Op zondag 16 december 2007 19:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mjah, ze spreken zich daar wel vaker mee tegen ben ik bang
Ik denk dat je dat goed ziet ja. Als je de feedback van de afgelope tijd door bladert dan kom je regelmatig opmerkingen in de trant van "om bewijs of onderbouwing vragen is niet gewenst" etc. tegen. Soms wordt dat even later wel weer terug genomen maar het geeft toch de neiging tot bescherming van een zekere groep users aan. Nou heb ik daar in principe geen probleem mee maar geef dat dan wel aan bij de achtergrond van het forum. Anders krijg je idd topics als "AIDS bestaat niet" waar de TS zijn mening niet onderbouwd.quote:Op zondag 16 december 2007 21:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als jij of ik een topic zouden openen over dat de holocaust een complot van de Joden is, en dat de video's waarin je de verdelgingskampen ziet, de treinen volgepakt ziet wegrijden etc nep zijn? Dan wordt het, gok ik, gesloten. Omdat de mods hier weten dat bepaalde users beter weten. Ook al worden er bronnen gegeven die net zo dubieus zijn, en net zo dubieus worden geinterpreteerd, als in andere topics hier.
Van andere users zijn ze dat niet van mening. Sommigen weten niet beter, en omdat ze nergens anders hun ei kwijt kunnen, kunnen ze dat hier doen. Ik werd er laatst op gewezen dat dat zo'n beetje het bleangrijkste doel is van dit subforum. Een user als Lambiekje heeft een steek los, wat je naar mijn bescheiden mening terug kunt lezen in de manier waarop hij post en wat hij post. Anderen zullen dat omschrijven als "andersdenkend", maar ik vind dat correct geleuter. Er zit een verschil tussen "een mening hebben die niet conventioneel is" en als een 9-jarige met claims smijten die amper tot niet zijn te onderbouwen. Dat laatste gebeurt oa in dat AIDS-topic.
Kijk, zo'n AIDS-topic is interessant hoor, daar niet van. Ik vind het alleen erg dubieus dat het toegelaten wordt dat een user schreeuwt dat je "geen AIDS-testen moet doen", "niks kan het is zo", etc. En dat op basis van een uiterst dubieuze manier van teksten interpreteren. Dan ben je naar mijn mening een gestoorde aan het tolereren
De mods zullen me onderhand wel strontvervelend vinden, maar ik vind dit een nogal trieste bedoening.
Nee, dat wordt in eerste instantie gesloten omdat het strafbaar is.quote:Op zondag 16 december 2007 21:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als jij of ik een topic zouden openen over dat de holocaust een complot van de Joden is, en dat de video's waarin je de verdelgingskampen ziet, de treinen volgepakt ziet wegrijden etc nep zijn? Dan wordt het, gok ik, gesloten. Omdat de mods hier weten dat bepaalde users beter weten. Ook al worden er bronnen gegeven die net zo dubieus zijn, en net zo dubieus worden geinterpreteerd, als in andere topics hier.
En daar is en wordt hij dan ook op aangesproken, niet iets wat ik hier verder ga delen.quote:Van andere users zijn ze dat niet van mening. Sommigen weten niet beter, en omdat ze nergens anders hun ei kwijt kunnen, kunnen ze dat hier doen. Ik werd er laatst op gewezen dat dat zo'n beetje het bleangrijkste doel is van dit subforum. Een user als Lambiekje heeft een steek los, wat je naar mijn bescheiden mening terug kunt lezen in de manier waarop hij post en wat hij post. Anderen zullen dat omschrijven als "andersdenkend", maar ik vind dat correct geleuter. Er zit een verschil tussen "een mening hebben die niet conventioneel is" en als een 9-jarige met claims smijten die amper tot niet zijn te onderbouwen. Dat laatste gebeurt oa in dat AIDS-topic.
Ik vind ook dat een aantal uitlatingen niet kunnen en daarom ben ik er ook mee bezig. Maar dat gaat om dit onderwerp en de manier van het verkondigen van onjuiste dingen.quote:Kijk, zo'n AIDS-topic is interessant hoor, daar niet van. Ik vind het alleen erg dubieus dat het toegelaten wordt dat een user schreeuwt dat je "geen AIDS-testen moet doen", "niks kan het is zo", etc. En dat op basis van een uiterst dubieuze manier van teksten interpreteren. Dan ben je naar mijn mening een gestoorde aan het tolereren
De mods zullen me onderhand wel strontvervelend vinden, maar ik vind dit een nogal trieste bedoening.
In het betreffende topic sloeg Lambiekje behoorlijk de plank mis met zijn conclusies. Zijn conclusies waren in feite niet eens meer gerelateerd aan het artikel (en de uitspraak van de rechtbank).quote:Op zondag 16 december 2007 21:56 schreef Petre het volgende:
Ik vind ook dat een aantal uitlatingen niet kunnen en daarom ben ik er ook mee bezig. Maar dat gaat om dit onderwerp en de manier van het verkondigen van onjuiste dingen.
Mooi dat er in ieder geval naar wordt gekekenquote:Op zondag 16 december 2007 21:56 schreef Petre het volgende:
Ik vind ook dat een aantal uitlatingen niet kunnen en daarom ben ik er ook mee bezig. Maar dat gaat om dit onderwerp en de manier van het verkondigen van onjuiste dingen.
Je noemt geen namen maar voor iedereen is het duidelijk wie je bedoelt, namelijk de 'debunkers'. Niet zo schijnheilig doen Lambiekje.quote:Op zondag 30 december 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus je voelt je aangesproken...
Ik ben niet diegene die hier met "calling names" begint. Als het te afwijkend is van de geaccepteerde waarheid dan beginnen mensen heel heel heel zielig te doen, uit onmacht.
O, je constateert iets? Kun je dat ook nog onderbouwen, of blijft het bij een steek onder waterquote:Op zondag 30 december 2007 10:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is geen lef, dat is gewoon een constatering. En bovendien wordt het ons op gedrongen door he schoolsysteem.
Dat je leugens vertelt is al zo'n ~30 topics lang aangetoond, maar de mods hier nemen je in bescherming om de redenen die Haushofer hierboven noemt.quote:
En ik betwijfel wel of ik zulke leugens vertel ... jullie blijven ook keer op keer leugens vertellen wat Bush
+govt en het Commission Report beweren. Als er iets is wat onderuit gehaald moeten worden zijn het wel die twee entiteiten.
Inweze zijn beide kampen hier en daar leugens aan het verkondigen. Ergens in de middenweg is wel een waarheid. Maar een ding is wel duidelijk OBL met zijn gasten is gestoeld op leugens van Bush. Wat ik al eerder heb gezegd het hele beginsel van het officiele complot (want dat is het) berust op kolder. En dat is toch wel uitermate verbazend dat gros van de mensen nog steeds van die waarheid uitgaan.
Kan ubertroll Lambiekje niet gewoon verwijderd worden uit de discussie? Hij weet nu al 3 topics lang elke discussie te vergallen met zijn achterlijke opmerkingen. De mooie post van OpenYourMind wordt ondergesneeuwd door Lambiekje en ron1872.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:14 schreef Bommenlegger het volgende:
Misschien kan bij het topic Meningen en Argumenten deel 6, het laatste, dus 9/11, weggehaald worden?
Het word nu 1 grote vergaarbak van allerelie theorien.
moderatie of censuur?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Kan ubertroll Lambiekje niet gewoon verwijderd worden uit de discussie? Hij weet nu al 3 topics lang elke discussie te vergallen met zijn achterlijke opmerkingen. De mooie post van OpenYourMind wordt ondergesneeuwd door Lambiekje en ron1872.
Tijd voor wat actievere moderatie?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:29 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Zeg Terecht, vertel eens hoeveel jij in de maand uit Tel Aviv vangt om hier 9/11 draadjes te verstoren?
Censuur mag best gepleegd worden, kijk eens wat een drama het nieuwste 9/11 topic weer is. Je kunt wel blijven zeggen dat je Lambiekje e.a. moet negeren (zoals buzzer dat mij heeft opgedragen), maar dat is vrijwel onmogelijk als je hun postdiarree bekijkt. Het is gewoon schokkend wat er af en toe gepost wordt, actie vraagt om reactie.quote:
Ik ga niet censureren. Iedereen kiest zelf hoe en of te reageren en heeft altijd de keuze om het te doen om te laten. Alleen wanneer iets uit de hand loopt sturen moderators bij. En die grens die een mod legt, kan anders zijn dan dat jij hem zelf hebt neergelegt..quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Censuur mag best gepleegd worden, kijk eens wat een drama het nieuwste 9/11 topic weer is. Je kunt wel blijven zeggen dat je Lambiekje e.a. moet negeren (zoals buzzer dat mij heeft opgedragen), maar dat is vrijwel onmogelijk als je hun postdiarree bekijkt. Het is gewoon schokkend wat er af en toe gepost wordt, actie vraagt om reactie.
Kan best. Probleem is dat er in veel van dergelijke gevallen er juist bewijs van het tegendeel bestaat. Of erger, dat het simpelweg niet mogelijk is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:12 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik wil geen gedachten en ideeën wegjagen alleen omdat er (nog) geen materiaal op internet over te vinden is.
Mag ik een ieder die hierover verder wil discussiëren verzoeken in BNW/FAQ/FB plaats te nemen?
Bewijs voor de één hoeft geen bewijs voor de ander te zijn.. maar het aanvoeren van je bronnen geeft wel vaak een betere uitleg over je gedachtengang. Ik wil alleen geen beperkingen opleggen hieromtrend. Iets met vaststaande bronnen kan in POL of NWS namelijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan best. Probleem is dat er in veel van dergelijke gevallen er juist bewijs van het tegendeel bestaat. Of erger, dat het simpelweg niet mogelijk is.
Dan kan je bnw net zo goed het grote speculatie forum noemenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:16 schreef Petre het volgende:
[..]
Bewijs voor de één hoeft geen bewijs voor de ander te zijn.. maar het aanvoeren van je bronnen geeft wel vaak een betere uitleg over je gedachtengang. Ik wil alleen geen beperkingen opleggen hieromtrend. Iets met vaststaande bronnen kan in POL of NWS namelijk
Het één sluit het ander niet uit. Ik zie het wellicht niet zo zwart wit... Dingen die niet helemaal vaststeen zijn juist erg interessant om te onderzoeken of om over na te denken, tips en bewijzen te verzamelen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan kan je bnw net zo goed het grote speculatie forum noemen
Nieuwe zaken onderzoeken is natuurlijk interessant. Beweren dat een stalen gebouw pas instort als het staal smeltpunt bereikt (om maar eens een mooi voorbeeld te noemen) is gewoon simpelweg fout en niet in overeenkomst met de realiteit. Dergelijke dingen lijken me daar nou niet bepaald nuttig voorquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:20 schreef Petre het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit. Ik zie het wellicht niet zo zwart wit... Dingen die niet helemaal vaststeen zijn juist erg interessant om te onderzoeken of om over na te denken, tips en bewijzen te verzamelen...
Als je alleen maar mag beginnen met je mond opentrekken als je al een gevestigd idee hebt met vaste bronnen, dan haal je een heel stuk van de beleving en ontdekking weg. Dat lijkt mij niet de bedoeling in ieder geval.
Aan jou de taak om dat 1x duidelijk uit te leggen dat zo'n gebouw eerder in kan storten en daarna negeer je eventuele herhalende ontkenningen of verwijz je subtiel naar je eerdere post maar blijft er niet op hameren. Ik zie het probleem niet. Ik heb meer het idee dat mensen er een probleem van maken. Je(in het algemeen) mag ook wel eens wat laten rusten als het je niet zintquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nieuwe zaken onderzoeken is natuurlijk interessant. Beweren dat een stalen gebouw pas instort als het staal smeltpunt berijkt (om maar eens een mooi voorbeeld te noemen) is gewoon simpelweg fout en niet in overeenkomst met de realiteit. Dergelijke dingen lijken me daar nou niet bepaald nuttig voor
Maar dat gebeurd dus niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:20 schreef Petre het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit. Ik zie het wellicht niet zo zwart wit... Dingen die niet helemaal vaststeen zijn juist erg interessant om te onderzoeken of om over na te denken, tips en bewijzen te verzamelen...
Wat is de bedoeling dan wel?quote:Als je alleen maar mag beginnen met je mond opentrekken als je al een gevestigd idee hebt met vaste bronnen, dan haal je een heel stuk van de beleving en ontdekking weg. Dat lijkt mij niet de bedoeling in ieder geval.
Dat klinkt nou niet echt bepaald als normaal discussiegedrag maargoed. Blijkbaar denk je daar anders over.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:30 schreef Petre het volgende:
[..]
Aan jou de taak om dat 1x duidelijk uit te leggen dat zo'n gebouw eerder in kan storten en daarna negeer je eventuele herhalende ontkenningen of verwijz je subtiel naar je eerdere post maar blijft er niet op hameren. Ik zie het probleem niet. Ik heb meer het idee dat mensen er een probleem van maken. Je(in het algemeen) mag ook wel eens wat laten rusten als het je niet zint.
Ik snap wel dat dit forum er niet is om je alleen maar bezig te houden met keiharde feiten, maar als er absolute beweringen worden gedaan over fysieke gebeurtenissen (er is een vliegtuig neergeschoten, er zijn gebouwen opgeblazen, er zijn bommen gevonden onder een brug etc) dan wil daar wel graag onderbouwing voor zien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:08 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ga niet censureren. Iedereen kiest zelf hoe en of te reageren en heeft altijd de keuze om het te doen om te laten. Alleen wanneer iets uit de hand loopt sturen moderators bij. En die grens die een mod legt, kan anders zijn dan dat jij hem zelf hebt neergelegt..
Dat is precies mijn punt, als je zo absoluut bent in je uitspraken moet je ze ook kunnen onderbouwen met feiten en dat wordt maar niet gedaan. Sterker nog, als argumenten worden weerlegd met feiten blijft men die desondanks toch steeds maar weer herhalen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef wormwood het volgende:
Nog zo een, Babyloniaa
Post het ene na het andere verhaal maar weigert de discussie aan te gaan.
Meningen en argumenten over 9/11 deeltje #7
Er wordt echt niks onderzocht. Er wordt gesteld dat het zo is en niets anders.
Wat een lef heb jij om dit nog te zeggen na je walgelijke uitspraken over de holocaust en joden, en je insinuaties naar mij en anderen over vermeende connecties met de mossad en YTF.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:21 schreef ron1872 het volgende:
Aha, de Joodse klaagmuur
Wordt eens tijd dat Petre zelf een kijkje gaat nemen in het betreffende topic en de berichten van Terecht, wormwood, Bommenlegger en Tuin-hek gaat bekijken.
Als voorbeeld deel 6 uit die reeks. Een goed begin door de topic starter, wat vervolgens door genoemde 4 heren compleet wordt verziekt en stelselmatig onderuit wordt gehaald, zodat het gehele topic een grote bende wordt. Niet echt een discussie. Ik ben in de loop van de dag ingestapt met redelijke argumenten, maar het bleek mij al snel zinloos om hier een normale discussie te kunnen voeren. Een aantal keren een bericht aangemaakt wat binnen een paar minuten kort maar krachtig, zonder zinnige argumentatie, respectloos de nek wordt omgedraaid.
Jammer van dit forum.
Op jouw zogenaamde 'totaal niet weerlegde feiten' zijn gewoon antwoorden te vinden, alleen jij bent helemaal niet op zoek naar de waarheid achter 9/11. Jij vindt jezelf toch een waarheidszoeker, waarom geef je daar dan op geen enkel moment blijk van? Jouw repertoire reikt tot nu toe niet verder dan desinfo verspreiden en antisemitische leuzen scanderen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:57 schreef ron1872 het volgende:
Hoezo weerlegt? De feiten die ik noemde zijn totaal niet weerlegt, zolang daar geen onafhankelijk 9/11 onderzoek naar is gedaan! In het draadje kwam ik voornamelijk de opmerking 'dit is allang weerlegt' tegen, als dooddoener om een discussie in de kiem te kunnen smoren. Slechts een enkele link mocht ik zien van de kant van de genoemde 4 personen, voor de rest waren het slechts zeer korte oneliners, zonder vorm van zinnige discussie. Kortom een prachtig staaltje van onsubtiel een draadje te laten verzanden in nietes/welles.
O? Het is mij niet bekend dat de mossad overal in de wereld fora monitort en pro-actief de discussie tracht te saboteren. Je hebt als zelfbenoemde 'waarheidszoeker' vast een bron voor die aantijgingen. Ook ben ik erg benieuwd op welke 2 andere fora jij op deze vermeende wanpraktijken bent gestuit.quote:Overigens is het al langer bekend dat heren gelieerd aan de Mossad of andere belanghebbenden bij de instandhouding van de officiele 9/11 lezing 24 uur per dag en 7 dagen per week zeer aktief zijn op meerdere (voornamelijk politieke) fora en vrijwel uitsluitend in 9/11 draadjes. Vaak in samenstellingen van meerdere personen om gezamenlijk de discussie te laten verzanden en de gelovers van andere theorieen belachelijk te maken. Deze wanpraktijken ben ik inmiddels op twee andere fora tegen gekomen.
Ik quote even een uitspraak van je:quote:Ik heb overigens nergens het woord Holocaust gebruikt, door de admin na te gaan.
Als dat niets van doen heeft met de holocaust dan is mijn naam haas.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:51 schreef ron1872 het volgende:
[..]
En jij bent in dienst van de Mossad met als opdracht elk draadje op dit forum wat over 9/11 gaat te frustreren, verwarring te schoppen, zodat de werkelijke daders buiten schot blijven. Jou thuisbasis is het Jewsih Task Force clubje:
http://www.jtf.org/
http://jtf.org/forum_english/
Ergens heeft er iemand in WOII een karwei niet helemaal afgemaakt, dan hadden we nu rust gehad.
Deze quote uit het Ron Paul draadje bevestigt mijn vermoeden in welke hoek jij zit en welk belang jij hebt bij het instandhouden van de officiële samenzwerings theorie van de Neoconservatieve Bush Administration.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef Terecht het volgende:
Wat als ik zeg dat ik voor ' liberal neocon' Billary ga?
Dude...quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:50 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Deze quote uit het Ron Paul draadje bevestigt mijn vermoeden in welke hoek jij zit en welk belang jij hebt bij het instandhouden van de officiële samenzwerings theorie van de Neoconservatieve Bush Administration.
Wel een overeenkomst tussen ons is, dat ik voor enige tijd terug in dezelfde hoek als jij heb gezeten en volledig op de hoogte ben hoe de vork over 9/11 werkelijk in de steel steekt, maar ik heb na veel aarzeling besloten om voor eerlijkheid en de waarheid te gaan en niet meer mee te doen aan dit smerige spel van liegen en bedriegen van de medemens.
Jij noemt dit redelijke argumenten?quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:21 schreef ron1872 het volgende:
Aha, de Joodse klaagmuur
Wordt eens tijd dat Petre zelf een kijkje gaat nemen in het betreffende topic en de berichten van Terecht, wormwood, Bommenlegger en Tuin-hek gaat bekijken.
Als voorbeeld deel 6 uit die reeks. Een goed begin door de topic starter, wat vervolgens door genoemde 4 heren compleet wordt verziekt en stelselmatig onderuit wordt gehaald, zodat het gehele topic een grote bende wordt. Niet echt een discussie. Ik ben in de loop van de dag ingestapt met redelijke argumenten, maar het bleek mij al snel zinloos om hier een normale discussie te kunnen voeren. Een aantal keren een bericht aangemaakt wat binnen een paar minuten kort maar krachtig, zonder zinnige argumentatie, respectloos de nek wordt omgedraaid.
Jammer van dit forum.
Moet je voor de gein eens in wat oudere topics kijken. De topics van Cyclonis kan ik daar ook voor aanraden. Mss snap je het dan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:57 schreef ron1872 het volgende:
Hoezo weerlegt? De feiten die ik noemde zijn totaal niet weerlegt, zolang daar geen onafhankelijk 9/11 onderzoek naar is gedaan! In het draadje kwam ik voornamelijk de opmerking 'dit is allang weerlegt' tegen, als dooddoener om een discussie in de kiem te kunnen smoren. Slechts een enkele link mocht ik zien van de kant van de genoemde 4 personen, voor de rest waren het slechts zeer korte oneliners, zonder vorm van zinnige discussie. Kortom een prachtig staaltje van onsubtiel een draadje te laten verzanden in nietes/welles.
Oh dus als ik het goed begrijp kan ik hier geld mee verdienen? Waar kan ik me inschrijven?quote:Overigens is het al langer bekend dat heren gelieerd aan de Mossad of andere belanghebbenden bij de instandhouding van de officiele 9/11 lezing 24 uur per dag en 7 dagen per week zeer aktief zijn op meerdere (voornamelijk politieke) fora en vrijwel uitsluitend in 9/11 draadjes. Vaak in samenstellingen van meerdere personen om gezamenlijk de discussie te laten verzanden en de gelovers van andere theorieen belachelijk te maken. Deze wanpraktijken ben ik inmiddels op twee andere fora tegen gekomen.
Het woord niet, maar de suggestie was duidelijk.quote:Ik heb overigens nergens het woord Holocaust gebruikt, door de admin na te gaan.
Mezelf in ieder geval niet meer Terecht. Ik heb het spel een aantal jaren braaf meegespeeld, maar van nature ben ik oprecht van aard. Ik heb in ieder geval geen last meer van gewetenswroeging en dat doet me goed.quote:Dude...Jij hebt echt alle greep op de realiteit verloren, wie hou je hier nou voor de gek jongen?
Ha, ha, nee je hoeft niet te proberen mij terug te winnen voor de zaak, mijn besluit staat vastquote:Als je dit serieus meent zit er echt een steekje bij jou los. Laat je eens nakijken, doe het voor jezelf.
Hef de vlag!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:16 schreef ron1872 het volgende:
[..]
[..]
Ha, ha, nee je hoeft niet te proberen mij terug te winnen voor de zaak, mijn besluit staat vast
Tot voor kort waren de discussies iha redelijk op peil (soms wat uitschieters naar beneden), maar sinds gisteren komen er van beide kanten niet veel meer dan one-liners.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:22 schreef Bommenlegger het volgende:
Al geruime tijd volg ik deze discussie, en ik moet zeggen dat de meeste hun mening met (goede) argumenten onderbouwen.
Niet alleen woordelijk maar ook met links naar sites ed.
Het is dan jammer dat de hele discussie zo snel om zeep kan worden geholpen.
In dat geval ben ik ook van mening, net als Terecht, censuur soms geen kwaad kan.
Verder hoop ik dat de discussies die er waren weer snel op hetzelfde peil zijn, en weer intressant zijn om te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |