Oké, en wat moet de achteloze lezer hiermee? Is dit de smoking gun die Ticker's theorie doet rechtvaardigen?quote:
Wat is de relevantie van deze foto en wie spelen hier "professioneel ignorant"?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
Franklin D. Roosevelt's statue in D.C.
Vooral de text erbij is interessant voor mensen die professioneel ignorant spelen.
[ afbeelding ]
Nu wordt het interessant, wat is volgens jou de strekking van deze speech?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
Gordon Brown (British Prime Minister) New World Order speech .
http://youtube.com/watch?v=AKV0_LzpmHM
Speciaal voor de mensen die zichzelf niet intelligent genoeg beschouwen om objectieve informatie op internet te beoordelen... en het bestaan van een NWO als een stel zwakkelingen ontkennen.
Heb je zelfs bij zulke voor zichzelf sprekende dingen uitleg nodig?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van deze foto en wie spelen hier "professioneel ignorant"?
Wat is de relevantie van wat volgens mij de strekking van die New World Order speech is?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:14 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nu wordt het interessant, wat is volgens jou de strekking van deze speech?
Die tekst druist juist in tegen de NWO zoals de complotdenkers hem zien. Roosevelt ontkracht hier toch keihard de N en de O in de door jouw zo gevreesde NWO.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Heb je zelfs bij zulke voor zichzelf sprekende dingen uitleg nodig?
Vermoeiend zeg .
Als je de text leest, spreekt het voor zich.
"Those who seek to establish government based on the regimentation of all human beings by a handful of individual rulers, call this a New Order.
It is not New and it is not Order. "
De mensen die het bestaan van een NWO ontkennen als eens tel lafhartige leeghoofdige figuren spelen hier professioneel ignorant, Terecht.
Integendeel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:25 schreef Terecht het volgende:
[..]
Die tekst druist juist in tegen de NWO zoals de complotdenkers hem zien. Roosevelt ontkracht hier toch keihard de N en de O in de door jouw zo gevreesde NWO.
Het gaat lekker vandaag he? Weet jij wel de context waarin Brown dit zegt? Bovendien zou ik in het vervolg dat hooghartige toontje van je achterwege laten, jongeman, ik heb het ook niet over jouw verstandelijke vermogens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van wat volgens mij de strekking van die New World Order speech is?
Kan je zelf geen engels, waardoor je Gordon Brown niet kan verstaan... en dat je daarom figuren als mij nodig hebt om het voor je uit te leggen ?
In dat geval raad ik je aan een LOI cursusje engels te doen.
Het spreekt gewoon voor zich, vent.
ik heb hier van doen met een guerillastrijder voor de waarheid?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Integendeel.
Ik vrees de NWO niet, het zijn een stel misselijk makende lelijkerds die niet tegen belichting van hun duistere zaakjes kunnen.
Alwaar jij dus een foutief etiketje op plakt.quote:Franklin Delano Roosevelt ontkracht hier niet het bestaan van het concept van een New World Order, hij bevestigt het juist.
Nee het spreekt niet voor zich aangezien jij en velen hier ook al niet de strekking hebben begrepen van Bush sr speech waarin hij de term New world order heeft gebruiktquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van wat volgens mij de strekking van die New World Order speech is?
Kan je zelf geen engels, waardoor je Gordon Brown niet kan verstaan... en dat je daarom figuren als mij nodig hebt om het voor je uit te leggen ?
In dat geval raad ik je aan een LOI cursusje engels te doen.
Het spreekt gewoon voor zich, vent.
Brown zegt ongeveer 10 x New World Order in die speech... en dan vraag jij je af in welke context hij dat bedoeltquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het gaat lekker vandaag he? Weet jij wel de context waarin Brown dit zegt? Bovendien zou ik in het vervolg dat hooghartige toontje van je achterwege laten, jongeman, ik heb het ook niet over jouw verstandelijke vermogens.
Dat bedoelde ik met mijn eerdere vraag ook, maar dan is "het debunk-wereldje weer compleet."quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:40 schreef RM-rf het volgende:
Naar wat ik zie is het evenzeer goed mogelijk dat de lijnen nooit bewust zo gemaakt zijn om die figuur te tonen maar gewoon een standard 18e eeuws tuinontwerp waar veelvoudig gebruik gemaakt werd van symmetrie en ovale lijnen ....
Dan is het enkel de vrijheid van perceptie van de beschouwer die er iets in kan zien dat de ontweerper er goed mogelijk nooit in wilde leggen...
Ahhh, dus nu bestaat de New World Order wel, alleen de "strekking" wordt verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee het spreekt niet voor zich aangezien jij en velen hier ook al niet de strekking hebben begrepen van Bush sr speech waarin hij de term New world order heeft gebruikt
Brown heeft het over de NWO als politiekmaatschappelijk systeem, jij verbindt je paranoide NWO -wij gaan 85% van de wereldbevolking uitroeien- concept aan zijn woorden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het spijt mij zeer dat het voor jou zoveel moeite kost om een engelse speech te ontleden.
Brown zegt ongeveer 10 x New World Order in die speech... en dan vraag jij je af in welke context hij dat bedoelt?
Hij zegt het in de War on Freedo... eh Terror-context. In de We Will Smoke-m Out Of Their Caves-context.
Capice ?
Ik raad naast die cursus engels ook een cursus begrijpend lezen aan.
Natuurlijk heeft hij het over een globaal politiek-maatschappelijk systeem, fuckin' DUH .quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Brown heeft het over de NWO als politiekmaatschappelijk systeem, jij verbindt je paranoide NWO -wij gaan 85% van de wereldbevolking uitroeien- concept aan zijn woorden.
http://www.fdrlibrary.marist.edu/od4frees.htmlquote:That is no vision of a distant millennium. It is a definite basis for a kind of world attainable in our own time and generation. That kind of world is the very antithesis of the so-called new order of tyranny which the dictators seek to create with the crash of a bomb.
To that new order we oppose the greater conception--the moral order. A good society is able to face schemes of world domination and foreign revolutions alike without fear.
Waarin met dat politiek-maatschappelijke systeem de 'nieuwe' wereld na de koude oorlog wordt bedoeld. Niet jouw paranoide ideeen van grote boze meneeren die de wereldbevolking willen onderwerpen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij het over een globaal politiek-maatschappelijk systeem, fuckin' DUH .
Dat is wat die hele New World Order inhoudt, een wereldstaat geregeerd door een handvol bankiers, met 7 miljard slaven die braaf hun menselijkheid opzij schuiven om een oppervlakkige consument te zijn.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ahhh, dus nu bestaat de New World Order wel, alleen de "strekking" wordt verkeerd geïnterpreteerd.
De "strekking" van Hitler's Neues Welt Ordnung werden natuurlijk ook massaal verkeerd geïnterpreteerd.
Als hij dat bedoelt....quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waarin met dat politiek-maatschappelijke systeem de 'nieuwe' wereld na de koude oorlog wordt bedoeld. Niet jouw paranoide ideeen van grote boze meneeren die de wereldbevolking willen onderwerpen.
Deze "term" "New World Order" staat dus voor het concept om de hele wereld te onderwerpen aan de macht van een paar bankier families.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wellicht krijg je korting als je met meer mensen tegelijk de cursus begrijpend lezen gaat volgen![]()
Het is een term, uitspraak geen groepering die de macht nastreeft of het al heeft.
Zal het proberen duidelijk te maken al zal dat lastig zijn, mensen die anderen beschuldigen van slapende en onnadenkend zijn imo zelf de ergsten.
Wereld ordes onstaan en verdwijnen weer, zo zei Bush sr. niks raars toen hij het had over een nieuwe wereldorde immers de SU hield op te bestaan en de VS was de enige wereldmacht op dat moment en had bovendien net een oorlog gewonnen. Ook is de term nieuwe wereldorde van toepassing toen de VS werd gesticht en op Nazi Duitsland.
Het heeft dus gewoon betrekking op grote globale politieke (maatschappelijke) ontwikkelingen en niet op een bepaalde groepering.
De term new world order wordt al sinds vlak de eerste wereldoorlog gebruikt. Woodrow Wilson was de eerste die expliciet sprak over de nwo als duiding voor een 'nieuw tijdperk'.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als hij dat bedoelt....
Waarom zegt FDR dan dat het niet "New" is?
FDR zei dit in een tijd dat er nauwelijks sprake was van een Koude Oorlog, dus wat lul je.
Dus er wordt met deze term niet de periode van na de Koude Oorlog bedoeld.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
De term new world order wordt al sinds vlak de eerste wereldoorlog gebruikt. Woodrow Wilson was de eerste die expliciet sprak over de nwo als duiding voor een 'nieuw tijdperk'.
Effe teruglezen: De reactie van Terecht was een reactie op een post van jou over Brown: Kunnen wij zelf de NWO aan het licht brengen? .quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als hij dat bedoelt....
Waarom zegt FDR dan dat het niet "New" is?
FDR zei dit in een tijd dat er nauwelijks sprake was van een Koude Oorlog, dus wat lul je.
quote:A good society is able to face schemes of world domination and foreign revolutions alike without fear.
In elke periode kan er iets anders mee bedoeld worden. FDR gebruikte het in een andere context als Brown.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus er wordt met deze term niet de periode van na de Koude Oorlog bedoeld.
Valt het je zelf ook op dat je jezelf tegenspreekt?
pffffff:quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus er wordt met deze term niet de periode van na de Koude Oorlog bedoeld.
Valt het je zelf ook op dat je jezelf tegenspreekt?
Het is toch echt hetzelfde concept.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Effe teruglezen: De reactie van Terecht was een reactie op een post van jou over Brown: Kunnen wij zelf de NWO aan het licht brengen? .
FDR doet zijn uitspraak in 1941, een tijd waarin er een paar dictaturen streven naar werelddominantie, zie deze post van Rm-rf. FDR heeft het daarbij over:
[..]
Precies het omgekeerde als de NWO die jij bedoelt dus.
Dat is jouw interpretatie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is toch echt hetzelfde concept.
Het feit dat Roosevelt zich uitsprak tegen die "schemes of World Domination", verandert het concept van die New World Order in haar geheel niet.
Ah, dus nu bestaat de New World Order wel, is het geen "strekking" meer, opeens, maar nu is het een "gebeurtenis".quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie.
Of wil je er mee zeggen dat Roosevelt in feite iemand was die het tegen probeerde te houden, maar gefrustreerd werd? Of een eenling was?
Het is wat Terecht zegt: het beschrijft een gebeurtenis. En kan verschillende gebeurtenissen beschrijven.
Nogmaals"dat is jouw interpretatie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:07 schreef Salvad0R het volgende:
Deze "gebeurtenis", "strekking" en "interpretatie" beschrijft 1 en hetzelfde concept, namelijk het vormen van een wereld staat onder leiding van enkele bankier-families.
Nee, de new world order betekent voor de gewone man een systeem, de new world order voor de complotdenker betekent een groepering van kwaadaardige banksters die een wereldheerschappij willen stichten en volgens ene A Jones ook nog eens 85% van de bevolking uitroeien door fluor en andere enge stofjes in ons drinkwater te gooien.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah, dus nu bestaat de New World Order wel, is het geen "strekking" meer, opeens, maar nu is het een "gebeurtenis"..
Deze "gebeurtenis", "strekking" en "interpretatie" beschrijft 1 en hetzelfde concept, namelijk het vormen van een wereld staat onder leiding van enkele bankier-families.
Als je zijn volledige speech zou lezen, dan zouden je de volgende quotes opvallen:quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nogmaals"dat is jouw interpretatie.![]()
Hoezo gebruikt FDR het dan op die manier?
Dat bedoel ik dus met begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Deze "term" "New World Order" staat dus voor het concept om de hele wereld te onderwerpen aan de macht van een paar bankier families.
Zij proberen al inderdaad eeuwen om zo'n Order te vestigen, dmv Romeinse keizers 2000 jaar geleden, dmv Frankrijk in de 18e eeuw, dmv Germany in de eerste helft van de 20e eeuw... en nu dmv de USA in de 21e eeuw.
Gezien de quote's geloof ik er geen bal van dat jij de hele speech ooit gelezen hebt. Dit gaat namelijk niet over bankiers.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je zijn volledige speech zou lezen, dan zouden je de volgende quotes opvallen:
"We must especially beware of that small group of selfish men who would clip the wings of the American eagle in order to feather their own nests."
"I use the word "unprecedented," because at no previous time has American security been as seriously threatened from without as it is today."
"That kind of world is the very antithesis of the so-called New Order of tyranny which the dictators seek to create with the crash of a bomb."
Hij spreekt hier over internationale bankiers die d.m.v. hun macht over het geld een tyrannical New World Order willen realiseren... en dat hij liever ziet dat er een morele New World Order komt, zonder de FEMA-camps en witkalk in de greppels.
Voor de gewone man betekent het een systeem waarin hij minstens 4 maanden van het jaar voor die bankiers werkt, in de vorm van minstens 30 % loonbelasting.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee, de new world order betekent voor de gewone man een systeem, de new world order voor de complotdenker betekent een [/b]groepering van kwaadaardige banksters[/b] die een wereldheerschappij willen stichten en volgens ene A Jones ook nog eens 85% van de bevolking uitroeien door fluor en andere enge stofjes in ons drinkwater te gooien.
Als een Prime Minister minstens 10 x "New World Order" zegt in ANY speech, dan is dat echt meer bewijs voor het bestaan van zo'n New World Order, dan voor het niet-bestaan van zo'n Order.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:33 schreef Scorpie het volgende:
Jezus, 2 minuten van een speech tonen en dan gelijk roepen dat het een bewijs is
Teeeeeeering hey, gelukkig zitten dat soort figuren niet in de rechtspraak
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als een Prime Minister minstens 10 x "New World Order" zegt in ANY speech, dan is dat echt meer bewijs voor het bestaan van zo'n New World Order, dan voor het niet-bestaan van zo'n Order.
People prefer a good lie over a terrible truth, that's only natural .
Ik blijf het toch opmerkelijk vinden dat er blijkbaar al 2000 jaar lang pogingen worden gedaan maar dat nog steeds niet gelukt is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met begrijpend lezen.![]()
Het is geen vaststaand concept maar een term die bij elke grote globale gebeurtenis een andere invulling kan hebben, dit betekend niet dat die invulling gelijk voor de hele wereld geldt. Er zit geen organisatie achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |