Blijf je nu maar van die desinfo plaatsen? Dit is al wel zolang achterhaald.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef ron1872 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=16mjRlS9fRs
To Document The Event??
Leg het eens in je eigen woorden uit, dan heb ik Open Complicity niet eens nodig. Zal wel van het niveau van Zeitgeist zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De vraag is dan ook waarom doen die agenten het zo opzichtig dat een overbuurman de politie belt.
Dit valt in het rijtje van Geitboeklees-sessie.
Het is wel weer duidelijk hoe weinig Open Complicity hebben afgekeken ....
Je reageert twee keer op dezelfde post en 2 keer een andere reactie.quote:
Geen enkel benul hoe gemanipuleerd het nieuws is ... echt hoe naief zijn jullie.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:25 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dan is het voor mij duidelijk.
Jij bent alle contact met de echte wereld verloren en leeft in je eigen spookwereld.
Prima, maar ga anderen die jouw verhalen niet geloven dan ook niet uitmaken voor dom enzo.
En je punt is?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor sommige is Google onbekend ook he ...
He, jij bent TheWhiteBloodBond he, die die andere video's geplaatst heeft?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef ron1872 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=16mjRlS9fRs
To Document The Event??
zelf typerdertypen.quote:
Man man man, wat wil je hier nu mee?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:17 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Bovenaan deel 6.
Explosieven George Washingtn Bridge:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4415086204506858025&q=george+washington+bridge+9%2F11&total=19&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
Erm... nee? Jij plempte het verhaaltje hier dus als iemand dan om opheldering vraagt mag jij die zelf geven.quote:
Ik heb voor mijn werk ook vaak zat nieuws moeten brengen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geen enkel benul hoe gemanipuleerd het nieuws is ... echt hoe naief zijn jullie.
Dan nog blijft het waanzin wat jij beweerd.quote:Ik zeg niet dat elke ooggetuigen een bekende is. Ik zeg dat het voor serieuze zaken als 911 of iets dergelijke weldegelijke gescreende zegenaamde ooggetuigen gebruikt worden.
Slinkse technieken beheerst hier men nog niet. We lopen hier altijd minstens een paar stappen achter.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:32 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn werk ook vaak zat nieuws moeten brengen.
En nog nooit is er iemand naar mij toegekomen om te vragen of ik wilde liegen of iets wilde manipuleren. Maar dat wil jij toch niet geloven. Jij wilt alleen maar zien dat je wordt voorgelogen door de media terwijl je in feite jezelf aan het voorliegen bent.
[..]
Dan nog blijft het waanzin wat jij beweerd.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Om verwarring te voorkomen zou een directe link fijn zijn.
Waarom niet, die kennen we al sinds de oude Grieken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Slinkse technieken beheerst hier men nog niet.
Wie dan toch?!quote:We lopen hier altijd minstens een paar stappen achter.
Mss is het juist een idee om dat wel verplicht te stellenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Petre het volgende:
Mag ik de deelnemers aan deze discussie vragen ontopic te blijven en hun bevindingen voor zover mogelijk met bronnen, voorbeelden e.d. te ondersteunen? Niet verplicht en je mag gerust je beweringen zonder doen, maar het verhoogt wel de discussiewaarde van het topic.
Ik wil geen gedachten en ideeën wegjagen alleen omdat er (nog) geen materiaal op internet over te vinden is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mss is het juist een idee om dat wel verplicht te stellen
oa .. .we zijn zo makkelijk te bewerken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:29 schreef Babyloniaa het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZyQjr1YL0zg
Derren Brown nodigde twee marketing mannen uit wetende dat ze krakken zijn in het overtuigen van de consument met onbewuste boodschappen.
Er staan minsten 10 filmpjes van DB on line Deze is een van de beste
Bekijk er meer het is de moeite.....
Zijn we nog wel baas over onze eigen gedachtes???????
Dat is wat lambiek bedoeld....
niet waar?
Ik wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:29 schreef Babyloniaa het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZyQjr1YL0zg
Derren Brown nodigde twee marketing mannen uit wetende dat ze krakken zijn in het overtuigen van de consument met onbewuste boodschappen.
Er staan minsten 10 filmpjes van DB on line Deze is een van de beste
Bekijk er meer het is de moeite.....
Zijn we nog wel baas over onze eigen gedachtes???????
dat denk je maar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:37 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik volg niet klakkeloos bepaalde sites of kranten. Ik pik mijn informatie van allerlei verschillende sites. De ene keer geloof ik wel wat Bush of Balkenende zeg. De andere keer neem ik het met een korreltje zout. De Telegraaf vind ik de ene keer wel goed nieuws melden en andere keer vind ik dat de NOS het beter doet.
Ben jij wel baas over je eigen gedachten? Laat jij je niet leiden door sites die zeggen dat 9/11 een complot is?
Stel dat bestaat allemaal. Wat zorgt er dan voor dat het niet op jouw gewerkt heeft?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:38 schreef Babyloniaa het volgende:
http://video.google.nl/url?docid=2792830342831749576
En dan hier dezelfde techniek die je kon zien bij Derren Brown toegepast op 9/11.
Het gaat over onbewuste boodschappen; subliminals en NLP technieken.
UIteindelijk kan je met deze know how tot een autoscencuur komen bij mensen.
En dat is wat er gebeurt in de redacties waar jonge docile mensen over blijven.
Lees wat over NLP en Mind controle, het is griezelig echt.
Het Ultieme zelf controlerende mens wil sterven voor zijn meester want dat is het beste.
Zo heeft George Orwell het ook beschreven in zijn Roman 1984.
Zijn hoofdfiguur wil op t laats sterven voor big brother.
Hij is totaal mind controled.
creepy want je merkt het zelf niet.
Nee dat weet ik zeker.quote:
dat is dus een dilemma .. wat is nog waar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Stel dat bestaat allemaal. Wat zorgt er dan voor dat het niet op jouw gewerkt heeft?
Je weet halfniet hoe veel subliminale berichten tot je krijgt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:43 schreef wormwood het volgende:
[..]
Nee dat weet ik zeker.
Jij hebt niet voor mij te bepalen wat ik wel of niet denk of zeker weet of wat ik goed nieuws.
Het blijkt apart om te zien dat jij zaken die je het ene moment verafschuwt het andere moment zelf toepast.
yadayadayadayadayadayadayadaquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet halfniet hoe veel subliminale berichten tot je krijgt.
we zitten hier op de een discussie forum dus wat dat betreft misschien wel leuk om wat interactie te hebben tussen de verschillende meningen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:50 schreef Babyloniaa het volgende:
Lambiek er staan in alle kranten af en toe goeie dingen. dat valt niet te ontkennen
De website over de 9/11 time line is daarop gebaseerd. ken je die?
Die jongen heeft alle bits en pieces uit de MSM gehaald.
Vorig jaar stonden verschillende artikelen over 9/11 in de kranten.
Het verschil is dat het de dag erna word onderuit gehaald, ontkent, of belachelijk gemaakt terwijl echte journalistiek opvolgt en napluist herhaalt en bronnen checked.
Er word nu te veel eenzijdig een kant van het verhaal in de media naar voren gebracht bijna kritiekloos.
Maar toch hoor je het andere geluid af en toe ook.
Al was het maar om de lezer de illussie van vrije meningsuiting en objectiviteit te geven.
quote:Ben jij wel baas over je eigen gedachten? Laat jij je niet (teveel) leiden door sites die zeggen dat 9/11 een complot is?
filmpjes bekeken ... vast niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:51 schreef wormwood het volgende:
[..]
yadayadayadayadayadayadayada
Dat jij overal een complot inziet weten we nu wel.
Heb je nog wat nieuws bij te dragen over 9/11 of een briljante onderbouwing van jouw stelling dat we alleen maar ingehuurde ooggetuigen hebben gezien?
Filmpjes komen ook uit de hoge hoed van de media.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
filmpjes bekeken ... vast niet.
klopt dat met die timeline was ook een van de eerste wat ik zag over kritieken over 911. Het mooie is hoe leuk bepaalde uitspraken en zaken elkaar dwarsbomen qua plaats/tijd ..prompt doen de mensen ander uitspraken. Norad die verantwoording verschuift en dergelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:50 schreef Babyloniaa het volgende:
Lambiek er staan in alle kranten af en toe goeie dingen. dat valt niet te ontkennen
De website over de 9/11 time line is daarop gebaseerd. ken je die?
Die jongen heeft alle bits en pieces uit de MSM gehaald.
Vorig jaar stonden verschillende artikelen over 9/11 in de kranten.
Het verschil is dat het de dag erna word onderuit gehaald, ontkent, of belachelijk gemaakt terwijl echte journalistiek opvolgt en napluist herhaalt en bronnen checked.
Er word nu te veel eenzijdig een kant van het verhaal in de media naar voren gebracht bijna kritiekloos.
Maar toch hoor je het andere geluid af en toe ook.
Al was het maar om de lezer de illussie van vrije meningsuiting en objectiviteit te geven.
De film is al verwijderd van youtube.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:59 schreef Babyloniaa het volgende:
Voorkennis gaf op 9/11 een aantal mensen de kans om een slag te slaan
Luister als je zin hebt naar een kenner op het -gebied van geld en beurzen in de 2de helft
van de 8 min film. JP van Rossem....
2 Zwitserse professoren maakte daar een onderzoek van...
is ergens te vinden on line.
http://www.youtube.com/watch?v=wipGRXVai1M&mode=related&search=
MSM is circus.. independent niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:57 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Filmpjes komen ook uit de hoge hoed van de media.
Aan de ene kant hecht je heel veel waarde aan dat soort filmpjes, maar aan de andere kant is de volgens jou
de media een groot circus die je hun show laat zien.
quote:Dus ik begrijp niet hoe je zo kan denken.
Laat staan vertellen wat het verschil is.
Onbegonnen werk en moeite om dit te typen:quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
klopt dat met die timeline was ook een van de eerste wat ik zag over kritieken over 911. Het mooie is hoe leuk bepaalde uitspraken en zaken elkaar dwarsbomen qua plaats/tijd ..prompt doen de mensen ander uitspraken. Norad die verantwoording verschuift en dergelijk.
Het onderuithalen .. .dat wordt geregeld ook weer onderuitgehaald.
Echte journalisitek ... er zijn wel een paar gasten omgelegd, omdat ze wat te diepgravend gingen. uiteraard staat er in de krant dat het een zelfmoord of iets dergelijks is ...
Ik heb al teveel filmpjes gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
filmpjes bekeken ... vast niet.
zoiets bv ... http://www.prisonplanet.com/archives/hunter_s_thompson/index.htmlquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Onbegonnen werk en moeite om dit te typen:
Namen en vermeende doodsoorzaken van die paar gasten Lambiekje?
Dit heeft allemaal geen flikker te maken met 9/11. Blijf nou gewoon eens ontopic aub.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zoiets bv ... http://www.prisonplanet.com/archives/hunter_s_thompson/index.html
Jij bent diegene die constant rept over complotten en samenzweringen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef Babyloniaa het volgende:
En nog iets uw posten zijn enkel negatief
Waarom kan het niet zo zijn dat iemand het gewoon niet met jou eens is? Waarom moet die daar voor betaald worden om te zeggen dat je uit je nek lukt?quote:Heeft u daar zelf eigenlijk wel iets aan?
Word u er soms voor betaald?
Ik denk t eigenlijk wel.
Weet je eigenlijk wel wat ontopic blijven betekent?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef Babyloniaa het volgende:
link gecorrigeerd
Om te weten wat juist is
Laat je gevoel spreken.... en leer de manipulaties en hun drijfveren (macht en geld) onderscheiden.
We worden al heel de mensheid lang onder de knoet gehouden door een elite. Er waren kruistochten en inquisities, heksenvervolgingen ...
Koningshuizen... edm zijn dat gewend. Dus is het niks nieuws complotachtige dingen bij deze mensen te vermoeden. Ze doen dat al generaties lang. Uit het verleden is het geschiedenis...
Copernicus en Galilei gingen in de gevangenis omdat ze de geldende mening van een platte aarde weerlegden.
Dat is nu weer zo iets. We staan aan de rand van een grote verandering. Mensen worden bewust van hun eigen kracht. Dat is prachtig om te zien gebeuren.
Beatrix, de rijkste vrouw van de wereld, waarom helpt ze niet met haar persoonlijk inkomen in Darfour?
Dat zegt mij al voldoende Ik zou geen moment wachten in haar plaats; ZE heeft een gebrek aan inlevingsvermogen en dat heeft die elite allemaal. Het spijt me om te moeten zeggen velen hebben kenmerken van psychopaten.
Alles wat ik aan geld over heb probeer ik te laten stromen naar onder bij mensen die het nodig hebbeN
Gewone mensen willen geen oorlog.
Wij willen gewoon liefde en vrede en voorspoed en groeien in ons mens zijn.
Dat is het enige dat telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |