abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:30:21 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55733010
hier verder..
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:19 schreef wormwood het volgende:

[..]

Clinton was bijna afgezet door de Lewinksy affaire.
Bush en Cheney kwam ook zwaar in de problemen door de Libby affaire.
Om over Watergate maar te zwijgen.
Dat vond ik dus lichtelijk overdreven... dat als een stomwijf onder tafel zit een president kan onttronen.
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef wormwood het volgende:

[..]

Waarom zou iemand jou geloven?
Je begon te roepen dat er in 2001 67 vliegtuigen waren onderschept. Het is jou duidelijk gemaakt dat dat onzin is. Zolang je weigert in te zien dat wat jij zegt niet perse een feit is, zou ik niet weten waarom ik jou moet geloven.
[..]

Dat is geen onzin het werkelijke getal ligt veel hoger van intercepte vliegtuigen.

[ Bericht 54% gewijzigd door Lambiekje op 02-01-2008 22:43:07 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55733105
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:30 schreef Lambiekje het volgende:
hier verder..
[..]

Dat vond ik dus lichtelijk overdreven... dat als een stomwijf onder tafel zit een president kan ontronen.
Het had dus wel degelijk grote consequenties voor het land.

Dus het is onzin om te stellen dat als iets grote consequenties heeft, het niet uitlekt.
pi_55733120
Deze wil ik nog wel even bewaren:
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:29 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Je leest slecht ik heb nooit gezegt dat het zeker is dat het is neergehaald .
Zoals altijd doe je weer uiterst vaag over wat je nou precies denkt maar tart je wel elke logica door telkens maar weer te zeggen dat duidelijke uitleg niet klopt en dat het toch echt anders gegaan moet zijn volgens jouw logica.

Maar de piloten die daarbij zijn betrokken liegen dus. De mensen die alleen maar flight 93 hebben gezien liegen.
Diegene die zeggen dat ze een gevechtsvliegtuig hebben gezien, die geloof je dan weer wel... Dat ze de opdracht hebben gekregen om het vliegtuig neer te schieten vlak voordat het vliegtuig crashte negeer je ook maar even.

Die jongen die geconfronteerd wordt met de vragen over of die wel of niet dat vliegtuig zou hebben neergeschoten kan dan trouwens wel zeer goed acteren! Verdiend die wel een oscar voor om zo te liegen.

Kijk je uberhaupt wel kritisch naar wat je beweerd? Je hebt zo lopen opscheppen dat je diverse verhalen hebt debunked, maar ik merk er verdomd weinig van dat je echt kritisch kijkt naar wat je beweerd.

Dus geef eens een update hoe je nu over het crashen van vlucht 93 denkt.

En nee, ik heb die getuigen verslagen niet gezien. Je linkt twee keer naar een filmpje over de brokstukken.
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:36:59 #4
52357 Lambiekje
pi_55733157
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:34 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het had dus wel degelijk grote consequenties voor het land.
Als ie moest aftreden ... maar het hele premisse is toch totale bullshit. Dat preutse geklier.
Maar gelukkige heeft orale sex opgeleverd dat het geen sex is. Dus nu kan je als man zonder enige problemen kloten zonder het een slippertje te hoeven te noemen
quote:
Dus het is onzin om te stellen dat als iets grote consequenties heeft, het niet uitlekt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:39:54 #5
52357 Lambiekje
pi_55733258
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:35 schreef wormwood het volgende:
Deze wil ik nog wel even bewaren:
[..]

Zoals altijd doe je weer uiterst vaag over wat je nou precies denkt maar tart je wel elke logica door telkens maar weer te zeggen dat duidelijke uitleg niet klopt en dat het toch echt anders gegaan moet zijn volgens jouw logica.

Maar de piloten die daarbij zijn betrokken liegen dus. De mensen die alleen maar flight 93 hebben gezien liegen.
Diegene die zeggen dat ze een gevechtsvliegtuig hebben gezien, die geloof je dan weer wel... Dat ze de opdracht hebben gekregen om het vliegtuig neer te schieten vlak voordat het vliegtuig crashte negeer je ook maar even.

Die jongen die geconfronteerd wordt met de vragen over of die wel of niet dat vliegtuig zou hebben neergeschoten kan dan trouwens wel zeer goed acteren! Verdiend die wel een oscar voor om zo te liegen.

Kijk je uberhaupt wel kritisch naar wat je beweerd? Je hebt zo lopen opscheppen dat je diverse verhalen hebt debunked, maar ik merk er verdomd weinig van dat je echt kritisch kijkt naar wat je beweerd.

Dus geef eens een update hoe je nu over het crashen van vlucht 93 denkt.

En nee, ik heb die getuigen verslagen niet gezien. Je linkt twee keer naar een filmpje over de brokstukken.
Je weet dat er bij F93/WTC/Pentagon geplantte ooggetuigen waren. Mensen van CBS/CNN of pentagon (of familie/kennsis van) zelf. Niks geen zomaar passanten. Tuurlijk waren ze er wel. Maar de prominente en gebruikte oogetuigen waren doel bewust geplaatst
Media coverage is misleiding in den beginne...
pi_55733379
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet dat er bij F93/WTC/Pentagon geplantte ooggetuigen waren. Mensen van CBS/CNN of pentagon (of familie/kennsis van) zelf. Niks geen zomaar passanten. Tuurlijk waren ze er wel. Maar de prominente en gebruikte oogetuigen waren doel bewust geplaatst
Ik vraag het toch maar even voor de vorm: heb je daar ook enige aanwijzing voor?

Nog meer mensen in het complot, nog meer kans op mensen die hun mond opentrekken. Als iedereen die in de buurt van de aanslagen waren ingehuurd was, heb je het toch gauw over 10.000 mensen denk ik.

Compleet onrealistische bewering om te stellen dat alle ooggetuigen daar zijn geplaatst.
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:51:06 #7
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_55733569
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:41 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ja zeer jammer dat sommige mensen de discussie uit de weg gaan.
Ik kwam hier niet om te discussieren. Ik ergerde mij gewoon aan de "discussie" en wilde zelf even iets kwijt en verduidelijken. Dat heb ik hier gedaan. Nu is mijn frustratie weg en kunnen jullie weer lekker verder ouwehoeren met elkaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door OpenYourMind op 02-01-2008 22:56:10 ]
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:51:49 #8
52357 Lambiekje
pi_55733590
http://www.physics911.net/olmsted

Ook weer zo leuk ... geen arabische lijken op F77. Geweldig toch weer. Weer een feit dat het officiele verhaal een bogusstory is.
pi_55733602
Trouwens wel toevallig dat NORAD in de week van 9/11 en ook precies op die ochtend een oefening hield (Vigilant Guardian) met precies dezelfde opzet als de aanslagen zelf, 22 gesimuleerde gekaapte toestellen die als doelen het WTC en het Penatgon hadden:

http://www.dailymotion.co(...)es-part-six_politics

Dus de opmerking uit deeltje 6 dat men in Amerika niet voorbereid was op dergelijke aanslagen klopt niet.
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:53:05 #10
52357 Lambiekje
pi_55733626
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik vraag het toch maar even voor de vorm: heb je daar ook enige aanwijzing voor?

Nog meer mensen in het complot, nog meer kans op mensen die hun mond opentrekken. Als iedereen die in de buurt van de aanslagen waren ingehuurd was, heb je het toch gauw over 10.000 mensen denk ik.

Compleet onrealistische bewering om te stellen dat alle ooggetuigen daar zijn geplaatst.
Waarom is dat onrealistisch?!

Dat is een gebruikte techniek. Daarmee heb je antwoorden in de hand. Omdat vooraf al besprokken is wat wel en niet gezegd mag worden. En kan je het ook de bevolking naar een mening pushen ...

Zomaar een willekeurig iemand kan zomaar bush uitschelden of een middelvinger op steken .. en voor live TV kan dat niet.
pi_55733701
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Stellen dat niemand in de buurt van de crash site een toevallige passant was vind jij echt realistisch?

Daarvoor zouden ze heel manhattan hebben moeten afzetten om alle toeristen en New Yorkers die niet ingehuurd waren weg te houden. Dat zou ook wel opvallen als dat gebeurde.
pi_55733724
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:52 schreef ron1872 het volgende:
Trouwens wel toevallig dat NORAD in de week van 9/11 en ook precies op die ochtend een oefening hield (Vigilant Guardian) met precies dezelfde opzet als de aanslagen zelf, 22 gesimuleerde gekaapte toestellen die als doelen het WTC en het Penatgon hadden:

Dus de opmerking uit deeltje 6 dat men in Amerika niet voorbereid was op dergelijke aanslagen klopt niet.
Ook dat is allemaal allang naar het rijk daar fabelen verwezen.

Misschien moet je je eens goed inlezen. Al is het niet voor jezelf, maar wel voor je kind dat je zo graag de waarheid wilt vertellen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:58:50 #13
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55733778
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:52 schreef ron1872 het volgende:

Onzin, je loopt desinfo te verspreiden.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:00:45 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55733838
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jaaaja Allemaal geplante getuigen. Geloof je het zelf?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:02:14 #15
52357 Lambiekje
pi_55733873
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:55 schreef wormwood het volgende:

[..]

Stellen dat niemand in de buurt van de crash site een toevallige passant was vind jij echt realistisch?

Daarvoor zouden ze heel manhattan hebben moeten afzetten om alle toeristen en New Yorkers die niet ingehuurd waren weg te houden. Dat zou ook wel opvallen als dat gebeurde.
Waarom de de journalist bepaalt toch wie zendtijd krijgt. Er zijn wel een paar filmpjes op youtube dat het gefabriceerde ooggetuigen laat zijn. Van uit ander camera kan je zien dat er gemanipuleerd wordt.

Alleen in het begin van WTC crash waren er mensen die hun zegje deden. Maar die hadden het over explosieven en alles. Die hebben ze maar heel snel weggelaten. Die zijn dan ook alleen het eerste halfuur van de verslaggeving.

De props ooggetuigen moesten natuurlijk nog ter plaatsen komen. Ook werden de experts vervangen door de "zogenaamde" experts. Want de eersten hadden het ook weer over explosieven en missisle van Woodworth e.d,. Dat is natuurlijk al de sodemieter vervangen door gasten die precies praten naar wat het einddoel is .. misleiding.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:03:31 #16
52357 Lambiekje
pi_55733910
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:56 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ook dat is allemaal allang naar het rijk daar fabelen verwezen.

Misschien moet je je eens goed inlezen. Al is het niet voor jezelf, maar wel voor je kind dat je zo graag de waarheid wilt vertellen.
ik denk eerder dat jy je goed moet inlezen en videos moet bekijken....
pi_55733919
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is een gebruikte techniek.
Maar voorlopig heb je nog geen enkel bewijs aangevoerd dat de Amerikaanse overheid dit middel aangewend heeft om de publieke opinie de gewenste richting op te duwen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:04:38 #18
52357 Lambiekje
pi_55733944
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:02 schreef Terecht het volgende:

[..]

De enigen die hier de discussie vergallen zijn jij en Lambiekje. Je post zaken die feitelijk onjuist zijn en je beschuldigt mij voor van alles en nog wat. Je bent vandaag wel zo hard door de mand gevallen, je bent een open boek.
oh trieste plaatjes van Homer hoort daar niet bij.

Ik ben van mening dat jy meer de boel op stang jaagt.
pi_55733952
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
De props ooggetuigen moesten natuurlijk nog ter plaatsen komen.
Waarom is dat natuurlijk?
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:06:47 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734014
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

psst. Niet alles wat op internet staat is juist.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:07:12 #21
52357 Lambiekje
pi_55734023
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:03 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ja jij bent goed bezig met je Mossad beschuldigingen en desinfo verspreiden.
ISRAEL is weldegelijk betrokken bij 911. En dat komt de govt verdomd goed uit. Als onderzoeker kan je dan fijn antisemiet genoemd worden.

Open Complicity heeft daar wel een goed punt. Er is geen enkel andere docu die daar over heeft. Of een website. afgezien van een paar natuurlijk. Maar de grote sites ontberen het.
pi_55734026
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom de de journalist bepaalt toch wie zendtijd krijgt. Er zijn wel een paar filmpjes op youtube dat het gefabriceerde ooggetuigen laat zijn. Van uit ander camera kan je zien dat er gemanipuleerd wordt.

Alleen in het begin van WTC crash waren er mensen die hun zegje deden. Maar die hadden het over explosieven en alles. Die hebben ze maar heel snel weggelaten. Die zijn dan ook alleen het eerste halfuur van de verslaggeving.

De props ooggetuigen moesten natuurlijk nog ter plaatsen komen. Ook werden de experts vervangen door de "zogenaamde" experts. Want de eersten hadden het ook weer over explosieven en missisle van Woodworth e.d,. Dat is natuurlijk al de sodemieter vervangen door gasten die precies praten naar wat het einddoel is .. misleiding.
Het begint echt triest te worden wat jij allemaal durft te beweren....

Je zoekt echt telkens weer naar nieuwe compleet onwaarschijnlijke beschuldigingen. Je gooit gewoon alle logica en realiteitsbesef over boord en verzin het ene na het andere bizarre verhaal...

En dan ga je straks weer lopen mekkeren dat niemand je serieus neemt en dat iedereen die niet naar je luisters maar dom is en een stelletje malloten zijn....
pi_55734060
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat heb ik allang gedaan. Anders zou ik niet met zoveel overtuiging kunnen zeggen dat jij en anderen compleet bagger verkondigen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:08:37 #24
52357 Lambiekje
pi_55734069
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

psst. Niet alles wat op internet staat is juist.
psst Niet alles wat in de krant of .gov/.mil staat is juist.
pi_55734095
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Dat heeft ook weinig zin, als er direkt op een wel goed onderbouwde stelling door bepaalde personen hier slechts met modder gegooid wordt.
Zegt diegene die loopt te roepen dat Terecht een betaalde Mossad agent is....

How low can you go....
pi_55734115
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ISRAEL is weldegelijk betrokken bij 911.
Het complot wordt steeds groter, he?
quote:
En dat komt de govt verdomd goed uit. Als onderzoeker kan je dan fijn antisemiet genoemd worden.
Het komt ze goed uit? Zij zijn toch juist de oorspronkelijke samenzweerders? Hoeveel wartaal kan een mens verzinnen?
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:09:49 #27
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55734119
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh trieste plaatjes van Homer hoort daar niet bij.

Ik ben van mening dat jy meer de boel op stang jaagt.
Kijk Lambiekje, het is heel simpel. Met jou en ron1872 is geen fatsoenlijke discussie aan te gaan omdat je toch geen oog hebt voor de argumenten van de ander. Je blijft maar achterhaalde feiten herhalen, hoe vaak je er ook op gewezen wordt dat ze fout zijn.

Jij zit hier met je snelle conclusies alles wat niet in jouw straatje past weg te wuiven, en het trieste is dat je zelf helemaal niet beseft hoe selectief je bent in het aandragen van argumenten.

PS: dat plaatje van homer was humoristisch bedoeld en om te laten zien hoe inhoudsloos de argumentatie van ron1872 is. Mijn argument verschilde in weze niet met die van hem in absurditeit maar jij kunt dat kennelijk niet inzien.

[ Bericht 12% gewijzigd door Terecht op 02-01-2008 23:20:14 ]
pi_55734134
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ISRAEL is weldegelijk betrokken bij 911. En dat komt de govt verdomd goed uit. Als onderzoeker kan je dan fijn antisemiet genoemd worden.
Ze zijn kennelijk de George Washington Bridge en Urban Moving Systems vergeten
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:10:57 #29
52357 Lambiekje
pi_55734150
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dat heb ik allang gedaan. Anders zou ik niet met zoveel overtuiging kunnen zeggen dat jij en anderen compleet bagger verkondigen.
Nee jij verschuilt achter Terecht en dergelijke. En je maakt die OYM grote post belachelijk. Dus daar maak ik uit op dat je geen notie hebt wat er echt speelt. Ik heb sterk het idee dat je geen benul hebt van het grote plaatje.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:13:02 #30
52357 Lambiekje
pi_55734193
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:09 schreef Apropos het volgende:

[..]

Het complot wordt steeds groter, he?
[..]
dat doe ik niet ... dat doen 5 palestijn verkleede mossad agenten. Die opgepakt zijn op 911.
[quote]
pi_55734194
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee jij verschuilt achter Terecht en dergelijke. En je maakt die OYM grote post belachelijk. Dus daar maak ik uit op dat je geen notie hebt wat er echt speelt. Ik heb sterk het idee dat je geen benul hebt van het grote plaatje.
en ik heb sterk het idee dat er niks zinnigs in jouw hoofd blijft hangen.
Ik heb al diverse malen uitgelegd dat ik mijn eigen mening vorm gebasseerd op veel onderzoek en napluizen van wat er allemaal gezegd wordt.

Als je dan steeds weer durft te beweren dat iemand niet goed op de hoogte is, dan is het wel duidelijk dat je zeer selectief leest.
pi_55734201
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
Ik heb sterk het idee dat je geen benul hebt van het grote plaatje.
Van Babylonisch betalingsverkeer, de ware aard van Jezus, ''geplante getuigen''?
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:13:55 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734210
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Dat heeft ook weinig zin, als er direkt op een wel goed onderbouwde stelling door bepaalde personen hier slechts met modder gegooid wordt.
En welke stelling mag dat dan zijn?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:14:29 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734224
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

psst Niet alles wat in de krant of .gov/.mil staat is juist.
No shit sherlock. Dat hoef je mij niet te vertellen.
Onikaan ni ov dovah
pi_55734260
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat doe ik niet ... dat doen 5 palestijn verkleede mossad agenten. Die opgepakt zijn op 911.
[quote]
Verkleed als Palestijn? Hoe doe je dat?
En waarom zijn ze dan opgepakt? De samenzweerders zijn wel in staat tot allerlei halsbrekende toeren, maar vijf Mossadagenten die zich ''als Palestijn verkleed'' hebben vallen ogenblikkelijk door de mand? Het complot is kennelijk niet zo veelomvattend dat ze de dans ontspringen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:17:09 #36
52357 Lambiekje
pi_55734292
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het begint echt triest te worden wat jij allemaal durft te beweren....

Je zoekt echt telkens weer naar nieuwe compleet onwaarschijnlijke beschuldigingen. Je gooit gewoon alle logica en realiteitsbesef over boord en verzin het ene na het andere bizarre verhaal...

En dan ga je straks weer lopen mekkeren dat niemand je serieus neemt en dat iedereen die niet naar je luisters maar dom is en een stelletje malloten zijn....
Dat is geen bewering. Dat is een constatering.

En bovendien is het een normale gang van zaken. Niets is zomaar in beeld van de gevestigde orde. Alles is gefabriceerd en vooraf bedacht als er een live verslaggeving gedaan wordt. De grote lijnen dan en wat de conclussies moeten zijn. Niets kan aan het ongewisse overgelaten worden. Zeker op national TV.
pi_55734300
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En welke stelling mag dat dan zijn?
Bovenaan deel 6.

Explosieven George Washingtn Bridge:

http://video.google.nl/videoplay?docid=4415086204506858025&q=george+washington+bridge+9%2F11&total=19&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
pi_55734352
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is geen bewering. Dat is een constatering.

En bovendien is het een normale gang van zaken. Niets is zomaar in beeld van de gevestigde orde. Alles is gefabriceerd en vooraf bedacht als er een live verslaggeving gedaan wordt.
Als je denkt dat dat ook echt haalbaar is, ben je echt compleet wereldvreemd.
Dan heb je geen enkel besef van hoe de wereld echt in elkaar zit en hoe het allemaal werkt.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:20:32 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734390
quote:
Om verwarring te voorkomen zou een directe link fijn zijn.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:20:39 #41
52357 Lambiekje
pi_55734395
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:15 schreef Apropos het volgende:

[..]

Verkleed als Palestijn? Hoe doe je dat?
En waarom zijn ze dan opgepakt? De samenzweerders zijn wel in staat tot allerlei halsbrekende toeren, maar vijf Mossadagenten die zich ''als Palestijn verkleed'' hebben vallen ogenblikkelijk door de mand? Het complot is kennelijk niet zo veelomvattend dat ze de dans ontspringen.
De vraag is dan ook waarom doen die agenten het zo opzichtig dat een overbuurman de politie belt.
Dit valt in het rijtje van Geitboeklees-sessie.

Het is wel weer duidelijk hoe weinig Open Complicity hebben afgekeken ....
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:21:30 #42
52357 Lambiekje
pi_55734424
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dan heb je geen enkel besef van hoe de wereld echt in elkaar zit en hoe het allemaal werkt.
Jammer maar helaas dat is realiteit.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:22:29 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734448
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De vraag is dan ook waarom doen die agenten het zo opzichtig dat een overbuurman de politie belt.

Doe eens niet om de vraag heen draaien.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:22:30 #44
52357 Lambiekje
pi_55734450
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

No shit sherlock. Dat hoef je mij niet te vertellen.
oh en vice versa wel ?!!
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:22:50 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734458
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat is jou mening. Geen feit.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:24:17 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734501
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh en vice versa wel ?!!
Dat blijkt wel omdat je blijkbaar zoveel waarde blijft houden aan je docu's.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:24:28 #47
52357 Lambiekje
pi_55734503
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef wormwood het volgende:

[..]

HAHA! en dat zeg jy
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:25:09 #48
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734523
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

HAHA! en dat zeg jy
Dat zegt hij ja. En terecht, imo.
Onikaan ni ov dovah
pi_55734538
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan is het voor mij duidelijk.
Jij bent alle contact met de echte wereld verloren en leeft in je eigen spookwereld.

Prima, maar ga anderen die jouw verhalen niet geloven dan ook niet uitmaken voor dom enzo.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:25:51 #50
52357 Lambiekje
pi_55734547
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Doe eens niet om de vraag heen draaien.
Voor sommige is Google onbekend ook he ...
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:25:56 #51
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55734550
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef ron1872 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=16mjRlS9fRs

To Document The Event??
Blijf je nu maar van die desinfo plaatsen? Dit is al wel zolang achterhaald.
pi_55734573
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Leg het eens in je eigen woorden uit, dan heb ik Open Complicity niet eens nodig. Zal wel van het niveau van Zeitgeist zijn.
pi_55734574
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

HAHA! en dat zeg jy
Je reageert twee keer op dezelfde post en 2 keer een andere reactie.

Ben je een beetje schizofreen ofzo?
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:27:09 #54
52357 Lambiekje
pi_55734587
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:25 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dan is het voor mij duidelijk.
Jij bent alle contact met de echte wereld verloren en leeft in je eigen spookwereld.

Prima, maar ga anderen die jouw verhalen niet geloven dan ook niet uitmaken voor dom enzo.
Geen enkel benul hoe gemanipuleerd het nieuws is ... echt hoe naief zijn jullie.

Ik zeg niet dat elke ooggetuigen een bekende is. Ik zeg dat het voor serieuze zaken als 911 of iets dergelijke weldegelijke gescreende zegenaamde ooggetuigen gebruikt worden.

Ooggetuigen die een geboorte van een ijsbeer in de dierentuin is natuurlijk niet gabriceerd. Nee dat lijkt me duidelijk.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:28:29 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734625
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voor sommige is Google onbekend ook he ...
En je punt is?
Onikaan ni ov dovah
pi_55734637
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef ron1872 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=16mjRlS9fRs

To Document The Event??
He, jij bent TheWhiteBloodBond he, die die andere video's geplaatst heeft?
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:29:45 #57
52357 Lambiekje
pi_55734648
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En je punt is?
zelf typerdertypen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:31:34 #58
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55734681
quote:
Man man man, wat wil je hier nu mee?

http://www.wnbc.com/news/2439367/detail.html

Jij hebt serieus een reality check nodig, wat een onzin loop je weer te verspreiden.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:32:09 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734695
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zelf typerdertypen.
Erm... nee? Jij plempte het verhaaltje hier dus als iemand dan om opheldering vraagt mag jij die zelf geven.
Onikaan ni ov dovah
pi_55734698
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geen enkel benul hoe gemanipuleerd het nieuws is ... echt hoe naief zijn jullie.
Ik heb voor mijn werk ook vaak zat nieuws moeten brengen.
En nog nooit is er iemand naar mij toegekomen om te vragen of ik wilde liegen of iets wilde manipuleren. Maar dat wil jij toch niet geloven. Jij wilt alleen maar zien dat je wordt voorgelogen door de media terwijl je in feite jezelf aan het voorliegen bent.
quote:
Ik zeg niet dat elke ooggetuigen een bekende is. Ik zeg dat het voor serieuze zaken als 911 of iets dergelijke weldegelijke gescreende zegenaamde ooggetuigen gebruikt worden.
Dan nog blijft het waanzin wat jij beweerd.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:44:17 #61
52357 Lambiekje
pi_55734969
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:32 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik heb voor mijn werk ook vaak zat nieuws moeten brengen.
En nog nooit is er iemand naar mij toegekomen om te vragen of ik wilde liegen of iets wilde manipuleren. Maar dat wil jij toch niet geloven. Jij wilt alleen maar zien dat je wordt voorgelogen door de media terwijl je in feite jezelf aan het voorliegen bent.
[..]

Dan nog blijft het waanzin wat jij beweerd.
Slinkse technieken beheerst hier men nog niet. We lopen hier altijd minstens een paar stappen achter.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:45:52 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55735009
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Om verwarring te voorkomen zou een directe link fijn zijn.
Onikaan ni ov dovah
pi_55735016
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Slinkse technieken beheerst hier men nog niet.
Waarom niet, die kennen we al sinds de oude Grieken?
quote:
We lopen hier altijd minstens een paar stappen achter.
Wie dan toch?!
pi_55735339
Mag ik de deelnemers aan deze discussie vragen ontopic te blijven en hun bevindingen voor zover mogelijk met bronnen, voorbeelden e.d. te ondersteunen? Niet verplicht en je mag gerust je beweringen zonder doen, maar het verhoogt wel de discussiewaarde van het topic .
bye
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:07:59 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55735503
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Petre het volgende:
Mag ik de deelnemers aan deze discussie vragen ontopic te blijven en hun bevindingen voor zover mogelijk met bronnen, voorbeelden e.d. te ondersteunen? Niet verplicht en je mag gerust je beweringen zonder doen, maar het verhoogt wel de discussiewaarde van het topic .
Mss is het juist een idee om dat wel verplicht te stellen
Onikaan ni ov dovah
pi_55735557
Lambiekje, even in iets uitgebreidere vorm: ik vind het merkwaardig dat die samenzweerders er wel in slagen allerlei zaken op te blazen en onwelgevallige getuigen te weren, maar niet voorkomen dat deelnemers aan het complot worden opgepakt. Jij hebt daar kennelijk wel een verklaring voor, maar ik begrijp niet hoe die luidt.
pi_55735592
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mss is het juist een idee om dat wel verplicht te stellen
Ik wil geen gedachten en ideeën wegjagen alleen omdat er (nog) geen materiaal op internet over te vinden is.
Mag ik een ieder die hierover verder wil discussiëren verzoeken in BNW/FAQ/FB plaats te nemen?
bye
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:29:41 #68
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55735944
http://www.youtube.com/watch?v=ZyQjr1YL0zg

Derren Brown nodigde twee marketing mannen uit wetende dat ze krakken zijn in het overtuigen van de consument met onbewuste boodschappen.
Er staan minsten 10 filmpjes van DB on line Deze is een van de beste
Bekijk er meer het is de moeite.....
Zijn we nog wel baas over onze eigen gedachtes???????
Dat is wat lambiek bedoeld....
niet waar?
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:36:43 #69
52357 Lambiekje
pi_55736097
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:29 schreef Babyloniaa het volgende:

Derren Brown nodigde twee marketing mannen uit wetende dat ze krakken zijn in het overtuigen van de consument met onbewuste boodschappen.
Dat is wat lambiek bedoeld....
niet waar?
oa .. .we zijn zo makkelijk te bewerken.

Vond de aflevering wel sterk dat een willekeurig voorbijganger op straat gewoon zijn portomonnee en huissleutel afgeeft. Als hij er dan achter komt en verhaal haalt. Geeft het terug en flikt ie het weer zonder dat de man er erg in heeft dat het gebeurd. Of dat ie troep koopt met lege papiertjes ter groote van echte biljetten.

Wat ik ook eigenlijk bedoel .. wat is nog waar. Waar mag je vanuit gaan dat waar is. Als je eigen gedachtes al niet eens meer als waar kan bestempelen. Het is een serieus dilemma.
pi_55736119
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:29 schreef Babyloniaa het volgende:

Ik wel.
Ik volg niet klakkeloos bepaalde sites of kranten. Ik pik mijn informatie van allerlei verschillende sites. De ene keer geloof ik wel wat Bush of Balkenende zeg. De andere keer neem ik het met een korreltje zout. De Telegraaf vind ik de ene keer wel goed nieuws melden en andere keer vind ik dat de NOS het beter doet.

Ben jij wel baas over je eigen gedachten? Laat jij je niet leiden door sites die zeggen dat 9/11 een complot is?
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:38:32 #71
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55736140
http://video.google.nl/url?docid=2792830342831749576
En dan hier dezelfde techniek die je kon zien bij Derren Brown toegepast op 9/11.
Het gaat over onbewuste boodschappen; subliminals en NLP technieken.
UIteindelijk kan je met deze know how tot een autoscencuur komen bij mensen.
En dat is wat er gebeurt in de redacties waar jonge docile mensen over blijven.
Lees wat over NLP en Mind controle, het is griezelig echt.
Het Ultieme zelf controlerende mens wil sterven voor zijn meester want dat is het beste.
Zo heeft George Orwell het ook beschreven in zijn Roman 1984.
Zijn hoofdfiguur wil op t laats sterven voor big brother.
Hij is totaal mind controled.
creepy want je merkt het zelf niet.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:40:49 #72
52357 Lambiekje
pi_55736188
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:37 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik wel.
Ik volg niet klakkeloos bepaalde sites of kranten. Ik pik mijn informatie van allerlei verschillende sites. De ene keer geloof ik wel wat Bush of Balkenende zeg. De andere keer neem ik het met een korreltje zout. De Telegraaf vind ik de ene keer wel goed nieuws melden en andere keer vind ik dat de NOS het beter doet.

Ben jij wel baas over je eigen gedachten? Laat jij je niet leiden door sites die zeggen dat 9/11 een complot is?
dat denk je maar.
Telegraaf en goed .. .zeker het nieuws als Paris weer een nieuwe zonnebril heeft
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:40:55 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55736190
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:38 schreef Babyloniaa het volgende:
http://video.google.nl/url?docid=2792830342831749576
En dan hier dezelfde techniek die je kon zien bij Derren Brown toegepast op 9/11.
Het gaat over onbewuste boodschappen; subliminals en NLP technieken.
UIteindelijk kan je met deze know how tot een autoscencuur komen bij mensen.
En dat is wat er gebeurt in de redacties waar jonge docile mensen over blijven.
Lees wat over NLP en Mind controle, het is griezelig echt.
Het Ultieme zelf controlerende mens wil sterven voor zijn meester want dat is het beste.
Zo heeft George Orwell het ook beschreven in zijn Roman 1984.
Zijn hoofdfiguur wil op t laats sterven voor big brother.
Hij is totaal mind controled.
creepy want je merkt het zelf niet.
Stel dat bestaat allemaal. Wat zorgt er dan voor dat het niet op jouw gewerkt heeft?
Onikaan ni ov dovah
pi_55736225
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat denk je maar.
Nee dat weet ik zeker.
Jij hebt niet voor mij te bepalen wat ik wel of niet denk of zeker weet of wat ik goed nieuws.

Het blijkt apart om te zien dat jij zaken die je het ene moment verafschuwt het andere moment zelf toepast.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:43:44 #75
52357 Lambiekje
pi_55736233
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Stel dat bestaat allemaal. Wat zorgt er dan voor dat het niet op jouw gewerkt heeft?
dat is dus een dilemma .. wat is nog waar.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:43:54 #76
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55736235
Ja ongelooflijk he dat geld
Dat is een vorm van hypnosetechniek
Zo kan je gek genoeg als je wat traint ook je eigen onderbewuste beinvloeden op een positieve manier
Heel veel overtuigingen over jezelf zijn op dezelfde manier ingeplant in je onderbewuste.
Als je daar last van hebt, teveel speelbal van bent diep ademen en nog es diep ademen en de mind set veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')