abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:44:17 #61
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55734969
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:32 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik heb voor mijn werk ook vaak zat nieuws moeten brengen.
En nog nooit is er iemand naar mij toegekomen om te vragen of ik wilde liegen of iets wilde manipuleren. Maar dat wil jij toch niet geloven. Jij wilt alleen maar zien dat je wordt voorgelogen door de media terwijl je in feite jezelf aan het voorliegen bent.
[..]

Dan nog blijft het waanzin wat jij beweerd.
Slinkse technieken beheerst hier men nog niet. We lopen hier altijd minstens een paar stappen achter.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:45:52 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55735009
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Om verwarring te voorkomen zou een directe link fijn zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_55735016
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Slinkse technieken beheerst hier men nog niet.
Waarom niet, die kennen we al sinds de oude Grieken?
quote:
We lopen hier altijd minstens een paar stappen achter.
Wie dan toch?!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55735339
Mag ik de deelnemers aan deze discussie vragen ontopic te blijven en hun bevindingen voor zover mogelijk met bronnen, voorbeelden e.d. te ondersteunen? Niet verplicht en je mag gerust je beweringen zonder doen, maar het verhoogt wel de discussiewaarde van het topic .
bye
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:07:59 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55735503
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Petre het volgende:
Mag ik de deelnemers aan deze discussie vragen ontopic te blijven en hun bevindingen voor zover mogelijk met bronnen, voorbeelden e.d. te ondersteunen? Niet verplicht en je mag gerust je beweringen zonder doen, maar het verhoogt wel de discussiewaarde van het topic .
Mss is het juist een idee om dat wel verplicht te stellen
Onikaan ni ov dovah
pi_55735557
Lambiekje, even in iets uitgebreidere vorm: ik vind het merkwaardig dat die samenzweerders er wel in slagen allerlei zaken op te blazen en onwelgevallige getuigen te weren, maar niet voorkomen dat deelnemers aan het complot worden opgepakt. Jij hebt daar kennelijk wel een verklaring voor, maar ik begrijp niet hoe die luidt.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55735592
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mss is het juist een idee om dat wel verplicht te stellen
Ik wil geen gedachten en ideeën wegjagen alleen omdat er (nog) geen materiaal op internet over te vinden is.
Mag ik een ieder die hierover verder wil discussiëren verzoeken in BNW/FAQ/FB plaats te nemen?
bye
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:29:41 #68
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55735944
http://www.youtube.com/watch?v=ZyQjr1YL0zg

Derren Brown nodigde twee marketing mannen uit wetende dat ze krakken zijn in het overtuigen van de consument met onbewuste boodschappen.
Er staan minsten 10 filmpjes van DB on line Deze is een van de beste
Bekijk er meer het is de moeite.....
Zijn we nog wel baas over onze eigen gedachtes???????
Dat is wat lambiek bedoeld....
niet waar?
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:36:43 #69
52357 Lambiekje
pi_55736097
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:29 schreef Babyloniaa het volgende:

Derren Brown nodigde twee marketing mannen uit wetende dat ze krakken zijn in het overtuigen van de consument met onbewuste boodschappen.
Dat is wat lambiek bedoeld....
niet waar?
oa .. .we zijn zo makkelijk te bewerken.

Vond de aflevering wel sterk dat een willekeurig voorbijganger op straat gewoon zijn portomonnee en huissleutel afgeeft. Als hij er dan achter komt en verhaal haalt. Geeft het terug en flikt ie het weer zonder dat de man er erg in heeft dat het gebeurd. Of dat ie troep koopt met lege papiertjes ter groote van echte biljetten.

Wat ik ook eigenlijk bedoel .. wat is nog waar. Waar mag je vanuit gaan dat waar is. Als je eigen gedachtes al niet eens meer als waar kan bestempelen. Het is een serieus dilemma.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55736119
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:29 schreef Babyloniaa het volgende:

Ik wel.
Ik volg niet klakkeloos bepaalde sites of kranten. Ik pik mijn informatie van allerlei verschillende sites. De ene keer geloof ik wel wat Bush of Balkenende zeg. De andere keer neem ik het met een korreltje zout. De Telegraaf vind ik de ene keer wel goed nieuws melden en andere keer vind ik dat de NOS het beter doet.

Ben jij wel baas over je eigen gedachten? Laat jij je niet leiden door sites die zeggen dat 9/11 een complot is?
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:38:32 #71
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55736140
http://video.google.nl/url?docid=2792830342831749576
En dan hier dezelfde techniek die je kon zien bij Derren Brown toegepast op 9/11.
Het gaat over onbewuste boodschappen; subliminals en NLP technieken.
UIteindelijk kan je met deze know how tot een autoscencuur komen bij mensen.
En dat is wat er gebeurt in de redacties waar jonge docile mensen over blijven.
Lees wat over NLP en Mind controle, het is griezelig echt.
Het Ultieme zelf controlerende mens wil sterven voor zijn meester want dat is het beste.
Zo heeft George Orwell het ook beschreven in zijn Roman 1984.
Zijn hoofdfiguur wil op t laats sterven voor big brother.
Hij is totaal mind controled.
creepy want je merkt het zelf niet.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:40:49 #72
52357 Lambiekje
pi_55736188
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:37 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik wel.
Ik volg niet klakkeloos bepaalde sites of kranten. Ik pik mijn informatie van allerlei verschillende sites. De ene keer geloof ik wel wat Bush of Balkenende zeg. De andere keer neem ik het met een korreltje zout. De Telegraaf vind ik de ene keer wel goed nieuws melden en andere keer vind ik dat de NOS het beter doet.

Ben jij wel baas over je eigen gedachten? Laat jij je niet leiden door sites die zeggen dat 9/11 een complot is?
dat denk je maar.
Telegraaf en goed .. .zeker het nieuws als Paris weer een nieuwe zonnebril heeft
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:40:55 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55736190
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:38 schreef Babyloniaa het volgende:
http://video.google.nl/url?docid=2792830342831749576
En dan hier dezelfde techniek die je kon zien bij Derren Brown toegepast op 9/11.
Het gaat over onbewuste boodschappen; subliminals en NLP technieken.
UIteindelijk kan je met deze know how tot een autoscencuur komen bij mensen.
En dat is wat er gebeurt in de redacties waar jonge docile mensen over blijven.
Lees wat over NLP en Mind controle, het is griezelig echt.
Het Ultieme zelf controlerende mens wil sterven voor zijn meester want dat is het beste.
Zo heeft George Orwell het ook beschreven in zijn Roman 1984.
Zijn hoofdfiguur wil op t laats sterven voor big brother.
Hij is totaal mind controled.
creepy want je merkt het zelf niet.
Stel dat bestaat allemaal. Wat zorgt er dan voor dat het niet op jouw gewerkt heeft?
Onikaan ni ov dovah
pi_55736225
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat denk je maar.
Nee dat weet ik zeker.
Jij hebt niet voor mij te bepalen wat ik wel of niet denk of zeker weet of wat ik goed nieuws.

Het blijkt apart om te zien dat jij zaken die je het ene moment verafschuwt het andere moment zelf toepast.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:43:44 #75
52357 Lambiekje
pi_55736233
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Stel dat bestaat allemaal. Wat zorgt er dan voor dat het niet op jouw gewerkt heeft?
dat is dus een dilemma .. wat is nog waar.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:43:54 #76
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55736235
Ja ongelooflijk he dat geld
Dat is een vorm van hypnosetechniek
Zo kan je gek genoeg als je wat traint ook je eigen onderbewuste beinvloeden op een positieve manier
Heel veel overtuigingen over jezelf zijn op dezelfde manier ingeplant in je onderbewuste.
Als je daar last van hebt, teveel speelbal van bent diep ademen en nog es diep ademen en de mind set veranderen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:47:11 #77
52357 Lambiekje
pi_55736303
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:43 schreef wormwood het volgende:

[..]

Nee dat weet ik zeker.
Jij hebt niet voor mij te bepalen wat ik wel of niet denk of zeker weet of wat ik goed nieuws.

Het blijkt apart om te zien dat jij zaken die je het ene moment verafschuwt het andere moment zelf toepast.
Je weet halfniet hoe veel subliminale berichten tot je krijgt.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:50:01 #78
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55736362
Lambiek er staan in alle kranten af en toe goeie dingen. dat valt niet te ontkennen
De website over de 9/11 time line is daarop gebaseerd. ken je die?
Die jongen heeft alle bits en pieces uit de MSM gehaald.
Vorig jaar stonden verschillende artikelen over 9/11 in de kranten.
Het verschil is dat het de dag erna word onderuit gehaald, ontkent, of belachelijk gemaakt terwijl echte journalistiek opvolgt en napluist herhaalt en bronnen checked.
Er word nu te veel eenzijdig een kant van het verhaal in de media naar voren gebracht bijna kritiekloos.
Maar toch hoor je het andere geluid af en toe ook.
Al was het maar om de lezer de illussie van vrije meningsuiting en objectiviteit te geven.
pi_55736382
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet halfniet hoe veel subliminale berichten tot je krijgt.
yadayadayadayadayadayadayada

Dat jij overal een complot inziet weten we nu wel.

Heb je nog wat nieuws bij te dragen over 9/11 of een briljante onderbouwing van jouw stelling dat we alleen maar ingehuurde ooggetuigen hebben gezien?
pi_55736410
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:50 schreef Babyloniaa het volgende:
Lambiek er staan in alle kranten af en toe goeie dingen. dat valt niet te ontkennen
Het verschil is dat het de dag erna word onderuit gehaald, ontkent, of belachelijk gemaakt terwijl echte journalistiek opvolgt en napluist herhaalt en bronnen checked.
Er word nu te veel eenzijdig een kant van het verhaal in de media naar voren gebracht bijna kritiekloos.
Al was het maar om de lezer de illussie van vrije meningsuiting en objectiviteit te geven.
we zitten hier op de een discussie forum dus wat dat betreft misschien wel leuk om wat interactie te hebben tussen de verschillende meningen.
quote:
Ben jij wel baas over je eigen gedachten? Laat jij je niet (teveel) leiden door sites die zeggen dat 9/11 een complot is?
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:54:55 #81
52357 Lambiekje
pi_55736439
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:51 schreef wormwood het volgende:

[..]

yadayadayadayadayadayadayada

Dat jij overal een complot inziet weten we nu wel.

Heb je nog wat nieuws bij te dragen over 9/11 of een briljante onderbouwing van jouw stelling dat we alleen maar ingehuurde ooggetuigen hebben gezien?
filmpjes bekeken ... vast niet.
pi_55736475
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Filmpjes komen ook uit de hoge hoed van de media.
Aan de ene kant hecht je heel veel waarde aan dat soort filmpjes, maar aan de andere kant is de volgens jou
de media een groot circus die je hun show laat zien.

Dus ik begrijp niet hoe je zo kan denken.
Laat staan vertellen wat het verschil is.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:59:53 #83
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55736509
Voorkennis gaf op 9/11 een aantal mensen de kans om een slag te slaan
Luister als je zin hebt naar een kenner op het -gebied van geld en beurzen in de 2de helft
van de 8 min film. JP van Rossem....
2 Zwitserse professoren maakte daar een onderzoek van...
is ergens te vinden on line.

http://www.youtube.com/watch?v=AuS1WztHBUM
deze link moet werken
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:00:22 #84
52357 Lambiekje
pi_55736524
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:50 schreef Babyloniaa het volgende:
klopt dat met die timeline was ook een van de eerste wat ik zag over kritieken over 911. Het mooie is hoe leuk bepaalde uitspraken en zaken elkaar dwarsbomen qua plaats/tijd ..prompt doen de mensen ander uitspraken. Norad die verantwoording verschuift en dergelijk.

Het onderuithalen .. .dat wordt geregeld ook weer onderuitgehaald.

Echte journalisitek ... er zijn wel een paar gasten omgelegd, omdat ze wat te diepgravend gingen. uiteraard staat er in de krant dat het een zelfmoord of iets dergelijks is ...
pi_55736554
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:59 schreef Babyloniaa het volgende:
Voorkennis gaf op 9/11 een aantal mensen de kans om een slag te slaan
Luister als je zin hebt naar een kenner op het -gebied van geld en beurzen in de 2de helft
van de 8 min film. JP van Rossem....
2 Zwitserse professoren maakte daar een onderzoek van...
is ergens te vinden on line.
http://www.youtube.com/watch?v=wipGRXVai1M&mode=related&search=
De film is al verwijderd van youtube.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:03:20 #86
52357 Lambiekje
pi_55736581
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:57 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Filmpjes komen ook uit de hoge hoed van de media.
Aan de ene kant hecht je heel veel waarde aan dat soort filmpjes, maar aan de andere kant is de volgens jou
de media een groot circus die je hun show laat zien.
MSM is circus.. independent niet.
quote:
Dus ik begrijp niet hoe je zo kan denken.
Laat staan vertellen wat het verschil is.
pi_55736595
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

klopt dat met die timeline was ook een van de eerste wat ik zag over kritieken over 911. Het mooie is hoe leuk bepaalde uitspraken en zaken elkaar dwarsbomen qua plaats/tijd ..prompt doen de mensen ander uitspraken. Norad die verantwoording verschuift en dergelijk.

Het onderuithalen .. .dat wordt geregeld ook weer onderuitgehaald.

Echte journalisitek ... er zijn wel een paar gasten omgelegd, omdat ze wat te diepgravend gingen. uiteraard staat er in de krant dat het een zelfmoord of iets dergelijks is ...
Onbegonnen werk en moeite om dit te typen:

Namen en vermeende doodsoorzaken van die paar gasten Lambiekje?
pi_55736639
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb al teveel filmpjes gezien.
In ieder geval genoeg om te weten dat er door conspiracy gelovers veel meer desinfo wordt verspreid dan door de Amerikaanse overheid.
En ook meer dan genoeg om te weten dat het verhaal van de overheid vele malen logischer is dan wat jij en anderen willen doen geloven.

Dat mensen jouw verhaaltjes niet geloven wil nog niet zeggen dat ze dom, naief, malloot, onwetend, onkundig en wat dan ook zijn. En het wil ook niet zeggen dat ze beinvloed zijn door de overheid, de media of wat dan ook.

Jij kunt je beter zorgen maken over in hoeverre jij bent gemanipuleerd en of jij wel goed op hoogte bent van de feiten.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:08:02 #89
52357 Lambiekje
pi_55736673
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Onbegonnen werk en moeite om dit te typen:

Namen en vermeende doodsoorzaken van die paar gasten Lambiekje?
zoiets bv ... http://www.prisonplanet.com/archives/hunter_s_thompson/index.html
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:09:30 #90
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55736711
quote:
Dit heeft allemaal geen flikker te maken met 9/11. Blijf nou gewoon eens ontopic aub.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:15:24 #91
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55736842
link gecorrigeerd
Om te weten wat juist is
Laat je gevoel spreken.... en leer de manipulaties en hun drijfveren (macht en geld) onderscheiden.
We worden al heel de mensheid lang onder de knoet gehouden door een elite. Er waren kruistochten en inquisities, heksenvervolgingen ...
Koningshuizen... edm zijn dat gewend. Dus is het niks nieuws complotachtige dingen bij deze mensen te vermoeden. Ze doen dat al generaties lang. Uit het verleden is het geschiedenis...
Copernicus en Galilei gingen in de gevangenis omdat ze de geldende mening van een platte aarde weerlegden.
Dat is nu weer zo iets. We staan aan de rand van een grote verandering. Mensen worden bewust van hun eigen kracht. Dat is prachtig om te zien gebeuren.
Beatrix, de rijkste vrouw van de wereld, waarom helpt ze niet met haar persoonlijk inkomen in Darfour?
Dat zegt mij al voldoende Ik zou geen moment wachten in haar plaats; ZE heeft een gebrek aan inlevingsvermogen en dat heeft die elite allemaal. Het spijt me om te moeten zeggen velen hebben kenmerken van psychopaten.
Alles wat ik aan geld over heb probeer ik te laten stromen naar onder bij mensen die het nodig hebbeN
Gewone mensen willen geen oorlog.
Wij willen gewoon liefde en vrede en voorspoed en groeien in ons mens zijn.
Dat is het enige dat telt.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:16:51 #92
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55736871
911 was mogelijk een witwas aktie van drugsgeld
Meneer Terecht ga slapen het is te laat voor u.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:18:15 #93
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55736894
En nog iets uw posten zijn enkel negatief
Heeft u daar zelf eigenlijk wel iets aan?
Word u er soms voor betaald?
Ik denk t eigenlijk wel.
pi_55736900
Ow nu is Beatrix weer betrokken bij 9/11....
Het gaat echt nergens meer over he...

het is alleen nog maar elkaar napraten over hoe erg het allemaal wel niet is met die overheidscontroles. Houd die onzin toch lekker voor een conspiracy site. Hier wordt er alleen maar hard om gelachen.
pi_55736921
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef Babyloniaa het volgende:
En nog iets uw posten zijn enkel negatief
Jij bent diegene die constant rept over complotten en samenzweringen.
Kritiek geven opde overheid, Beatrix etc.

Vind je dat wel positief?
quote:
Heeft u daar zelf eigenlijk wel iets aan?
Word u er soms voor betaald?
Ik denk t eigenlijk wel.
Waarom kan het niet zo zijn dat iemand het gewoon niet met jou eens is? Waarom moet die daar voor betaald worden om te zeggen dat je uit je nek lukt?
pi_55736940
En ik maar denken dat het niet gekker kon.....

Eerst hadden we alleen Lambiekje, die was er meerendeels voor de vrolijke noot.

Maar wat er nu allemaal naar binnen kruipt..

Drugsgeld...Beatrix...nog ff en het Vaticaan weet hier ook meer van.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:22:08 #97
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55736952
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef Babyloniaa het volgende:
link gecorrigeerd
Om te weten wat juist is
Laat je gevoel spreken.... en leer de manipulaties en hun drijfveren (macht en geld) onderscheiden.
We worden al heel de mensheid lang onder de knoet gehouden door een elite. Er waren kruistochten en inquisities, heksenvervolgingen ...
Koningshuizen... edm zijn dat gewend. Dus is het niks nieuws complotachtige dingen bij deze mensen te vermoeden. Ze doen dat al generaties lang. Uit het verleden is het geschiedenis...
Copernicus en Galilei gingen in de gevangenis omdat ze de geldende mening van een platte aarde weerlegden.
Dat is nu weer zo iets. We staan aan de rand van een grote verandering. Mensen worden bewust van hun eigen kracht. Dat is prachtig om te zien gebeuren.
Beatrix, de rijkste vrouw van de wereld, waarom helpt ze niet met haar persoonlijk inkomen in Darfour?
Dat zegt mij al voldoende Ik zou geen moment wachten in haar plaats; ZE heeft een gebrek aan inlevingsvermogen en dat heeft die elite allemaal. Het spijt me om te moeten zeggen velen hebben kenmerken van psychopaten.
Alles wat ik aan geld over heb probeer ik te laten stromen naar onder bij mensen die het nodig hebbeN
Gewone mensen willen geen oorlog.
Wij willen gewoon liefde en vrede en voorspoed en groeien in ons mens zijn.
Dat is het enige dat telt.
Weet je eigenlijk wel wat ontopic blijven betekent?
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:23:02 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55736967
Zoals eerder geopperd is het TRU forum mss meer iets voor babyloniaa
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:28:11 #99
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55737059
Al van de Bilderberg groep gehoord ?
Ja zeker
Beatrix is voorzitter van de Shell en uit die naam lid van de Bilderbergroep.
Shell zit in Irak.
Ik vermoed dat alle koningshuizen en zeker de geheime diensten op de hoogte waren van 9/11.
Het verbaasd me hoe mensen hun leiders die hun uitbuiten en bedriegen blijven verdedigen.
Leiderschap kan ook anders.
De waarheid kwets vaak in eerste instantie.
Daarna pas is ze bevrijdend. Sorry
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:29:07 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55737078
En het complot wordt nog groter... Niet echt meer praktisch mogelijk imo.
Onikaan ni ov dovah
pi_55737101
Zou ik nogmaals mogen vragen om het bij 9/11 te houden en indien mogelijk je uitspraken te staven met bronnen?
bye
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:36:01 #102
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55737207
Ik heb geantwoord op een vraag van iemand die vroeg
Weten wat juist is ?
Het moeilijke voor veel mensen is om de grote verbanden te zien
Iedereen is opgeleid tot specialist en vooral je eigen kracht niet zien.
Alles heeft met alles te maken...
Op de website van het Pentagon vond ik een passage waarin staat dat ze in Irak zitten om de waterbevoorrading van de Wereld te garanderen of zoiets met de eufraat en de tigris...
Het verbaasd me hoe hard mensen blijven stribbelen om het feit dat ze zo om het tuinhekje zijn geleid niet te moeten toegeven.
Ze vallen nog liever dood/ hahahahaha
Ben Laden word niet eens gezocht door de FBI voor 9/11 weet u dat wel?
:lol:
Zelfs daar ......
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:38:01 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55737243
Het grote verband maakt geen donder uit als je onderdeeltje kapot is Dan gaat eerder het grote verband stuk als het niet aan wordt gepast.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:39:24 #104
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55737266
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef Babyloniaa het volgende:
Ik heb geantwoord op een vraag van iemand die vroeg
Weten wat juist is ?
Het moeilijke voor veel mensen is om de grote verbanden te zien
Iedereen is opgeleid tot specialist en vooral je eigen kracht niet zien.
Alles heeft met alles te maken...
Op de website van het Pentagon vond ik een passage waarin staat dat ze in Irak zitten om de waterbevoorrading van de Wereld te garanderen of zoiets met de eufraat en de tigris...
Het verbaasd me hoe hard mensen blijven stribbelen om het feit dat ze zo om het tuinhekje zijn geleid niet te moeten toegeven.
Ze vallen nog liever dood/ hahahahaha
:lol:
Zelfs daar ......
Mijn weggehaalde post is volledig van toepassing op jouw belevingswereldje. Je weet niet eens wat ontopic blijven is, zo gevangen door THC als je bent. Bovendien poneer je weer argumenten die allang weerlegd zijn.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:48:46 #105
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55737424
9/11 is in eerste instantie bedoelt om de mensen onder een shock toestand te krijgen beste moderator
Dat is de hele opzet geweest dus we zijn hier aanbeland bij het stuk
Psychologie waar het om draait. totaal on topîc no worry.
Heb je die link van derren brown bekeken en dat filmpje erna.? Zijn heel kort
Wilt u dat eens doen?
Dat is de kern van de zaak van 9/11
Mensen in staat van angst brengen door een grote shock en dan aanvaarden ze maatregelen, bv ten oorlog trekken, die ze anders niet zouden aanvaarden. Dan roepen ze om een centrale sterke leider.
Dit is wat Naomi Klein en Naomi Wolf momenteel allebei ook aankaarten en de wereld in sturen als boodschap.
Mag ik u verzoeken om de zaak over te laten aan mensen die het onderwerp bestudeerd hebben?
9/11 is in eerste plaat de meest geslaagde psychologische operatie van de geschiedenis. Heel de wereld is op een dag tijd overtuigd van een misdaad gepleegd door een paar holbewoners uit afghanistan. Dat moet je kunnen en was dan ook niet de eeste keer.
Zonder bewijzen en het kwam als een verrassing.Daarvoor hebben ze specialisten psychologen die dat kunnen uitdokteren. Niks geen toeval.
De mind set ging erin bij de mensen als zoete koek tijdens het instorten van de torens.
kijk hier dan snap je het. vanaf 9 uur;
http://video.google.nl/videosearch?q=911+solutions
Met dank voor de moeite want dit is een groot forum.
pi_55737505
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef Babyloniaa het volgende:

Ja hoor.
Dat punt is pas 129879837 keer voorbij gekomen.

Alle theorieen zijn al langs geweest. Alle vage vermoedens zijn al besproken. Elk opvallend ding aan 9/11 is al behandeld.
pi_55737584
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:48 schreef Babyloniaa het volgende:

Met dank voor de moeite want dit is een groot forum.
Wat kom je hier doen?

Denk je mensen te kunnen overtuigen met die vage verhaaltjes van je? Ben je op zoek naar mensen die je wijs kunt maken dat het allemaal nep is?

Ik krijg eerder het idee dat juist jij diegene bent die bezig is met psycholgische spelletjes.
  donderdag 3 januari 2008 @ 02:11:14 #108
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55737816
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:53 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ja hoor.
Dat punt is pas 129879837 keer voorbij gekomen.

Alle theorieen zijn al langs geweest. Alle vage vermoedens zijn al besproken. Elk opvallend ding aan 9/11 is al behandeld.
Je hebt helemaal gelijk. Daarom wordt het eens tijd dat de waarheidzoekers hier eens gaan nadenken over hoe je de gebeurtenissen van 9/11 kunt passen in een coherente alternatieve hypothese die beter aansluit bij de feiten dan de énige cohorente hypothese die er nu is, namelijk de officiele lezing.

Na meer dan 6 jaar zijn de waarheidszoekers er nog steeds niet in geslaagd hun argumenten in een context te plaatsen die een sluitend verhaal oplevert. OYM heeft tot nu toe de beste poging gedaan die ik ooit van een 9/11 complotdenker heb gezien, waarvoor hulde.

Blijft er nog een hele grote groep over die de officiele lezing afwijst maar geen alternatief biedt. Aan hun het verzoek om een inside job scenario nou eindelijk eens concreet te maken. Laat zien dat je aan waarheidsvinding doet en ga zo'n scenario maar eens kwantificeren.
  donderdag 3 januari 2008 @ 02:27:37 #109
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55738010
Het is als te horen krijgen dat je ouders moordenaars zijn lijkt t me voor jullie
Daar wil ook bijna niemand naar luisteren en komt veel verzet tegen.
Dat zei Craig Roberts deze week.Hij werkte in de Reagan administratie als financieel staatssecr.
De enige die es met bewijzen voor hun slappe verhalen dienen te komen zijn de overheid die medeplichtig is op zijn minst. In heel de geschiedenis zijn er nog nooit drie stalen gebouwen in gestort door vuur waarvan een zelfs niet geraakt is door een vliegtuig. Het WTC had meer dan 300 stalen balken van onder tot boven lopen waarvan 47 in de kern van die heeeel e dikke. Ze liegen. De explosieven honden waren weg van de veiligheidsdienst Cheb bush was er bij betrokken. We know.
En 70 % van de amreikanen know they lie en geloven die conspiracy van bin laden en zijn 17 hijackesr al lang niet meer blijkt uit bepaalde enquetes.

Noem mij maar een nut als je je daar beter bij voelt no prob.
Jezelf bedriegen kan je niet, alleen een ander wel.
Dit soort akties komen er zomaar niet. De amerikanen vechten voor hun leven en verdienen onze steun
Ultieme historische schuld!
http://www.impeachbush.org/site/PageServer
slaap lekker.
  donderdag 3 januari 2008 @ 02:34:58 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55738092
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:27 schreef Babyloniaa het volgende:
Het is als te horen krijgen dat je ouders moordenaars zijn lijkt t me voor jullie
Hoezo dat?
quote:
Dat zei Craig Roberts deze week.Hij werkte in de Reagan administratie als financieel staatssecr.
De enige die es met bewijzen voor hun slappe verhalen dienen te komen zijn de overheid die medeplichtig is op zijn minst. In heel de geschiedenis zijn er nog nooit drie stalen gebouwen in gestort door vuur waarvan een zelfs niet geraakt is door een vliegtuig.
Achterhaalde troep en leugens.
quote:
Het WTC had meer dan 300 stalen balken van onder tot boven lopen waarvan 47 in de kern van die heeeel e dikke. Ze liegen.
Moet je voor de gein eens uitrekenen hoeveel energie zo'n inslaand vliegtuig meeneemt. Daar kan ook een heeeele dikke balk niet tegen op.
quote:
De explosieven honden waren weg van de veiligheidsdienst
Leugens.
quote:
Cheb bush was er bij betrokken. We know.
En 70 % van de amreikanen know they lie en geloven die conspiracy van bin laden en zijn 17 hijackesr al lang niet meer blijkt uit bepaalde enquetes.
dus?
quote:
Dit soort akties komen er zomaar niet. De amerikanen vechten voor hun leven en verdienen onze steun
slaap lekker.
Ik vind je idd best wel een CN ja. Ik vind Bush btw ook een hufter. Dat gaat prima samen.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 02:38:15 #111
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55738121
quote:
De enige die es met bewijzen voor hun slappe verhalen dienen te komen zijn de overheid die medeplichtig is op zijn minst. In heel de geschiedenis zijn er nog nooit drie stalen gebouwen in gestort door vuur waarvan een zelfs niet geraakt is door een vliegtuig. Het WTC had meer dan 300 stalen balken van onder tot boven lopen waarvan 47 in de kern van die heeeel e dikke. Ze liegen. De explosieven honden waren weg van de veiligheidsdienst Cheb bush was er bij betrokken. We know.

slaap lekker.
Je poneert hier wel een heleboel losse kreten waarvan er een hoop onjuist trouwens, maar ik zie geen coherente alternatieve hypothese. Denk eens na over zo'n inside job scenario, laat zien dat je die losse kreten in een context kan plaatsen.

Tenminste Babyloniaa, ik mag toch hopen dat je niet weg gaat lopen voor de consequenties van je eigen argumenten? Dat zou de eer van een echte waarheidszoeker te na zijn, vind je ook niet?
  donderdag 3 januari 2008 @ 09:35:04 #112
52357 Lambiekje
pi_55739825
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef wormwood het volgende:
Ow nu is Beatrix weer betrokken bij 9/11....
Het gaat echt nergens meer over he...

het is alleen nog maar elkaar napraten over hoe erg het allemaal wel niet is met die overheidscontroles. Houd die onzin toch lekker voor een conspiracy site. Hier wordt er alleen maar hard om gelachen.
Nee Bea zit bij de illuminati
  donderdag 3 januari 2008 @ 09:38:17 #113
52357 Lambiekje
pi_55739866
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:21 schreef Bommenlegger het volgende:
En ik maar denken dat het niet gekker kon.....

Eerst hadden we alleen Lambiekje, die was er meerendeels voor de vrolijke noot.

Maar wat er nu allemaal naar binnen kruipt..

Drugsgeld...Beatrix...nog ff en het Vaticaan weet hier ook meer van.
Vaticaan heeft iets achter gehouden over het jezus gedoe. Laatst zijn allerlei evangelien ontdekt in de catacomben van die bibliotheek die andere evangelien tegenspreken of weerleggen. Als er iets is wat een indroctinatie poppenkast, dan is het vaticaan wel. Dat is gewoon een Sinterklaas dag in dag uit. Hoe triest kan het zijn.

Het Christelijk geloof geeft wel aan hoe wanstaltig naief de mens is.
pi_55739934
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaticaan heeft iets achter gehouden over het jezus gedoe. Laatst zijn allerlei evangelien ontdekt in de catacomben van die bibliotheek die andere evangelien tegenspreken of weerleggen. Als er iets is wat een indroctinatie poppenkast, dan is het vaticaan wel. Dat is gewoon een Sinterklaas dag in dag uit. Hoe triest kan het zijn.

Het Christelijk geloof geeft wel aan hoe wanstaltig naief de mens is.
ja hallo.

Dit is niet het algemene BNW slowchat topic waar je al je onzin kunt dumpen.

9/11 graag!
  donderdag 3 januari 2008 @ 09:47:03 #115
52357 Lambiekje
pi_55739981
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:57 schreef wormwood het volgende:

[..]

Wat kom je hier doen?

Denk je mensen te kunnen overtuigen met die vage verhaaltjes van je? Ben je op zoek naar mensen die je wijs kunt maken dat het allemaal nep is?

Ik krijg eerder het idee dat juist jij diegene bent die bezig is met psycholgische spelletjes.
Wat doe jy hier ..als je er toch al vanuit gaat dat Bush oprecht is over 911. En wij als NL een eerlijke strijd voeren daar in Irak/Afghanistan.

Jy neem 0,0 nieuwe zaken op of bekijkt enig nieuw (video)materiaal of meegaat in hypotheses. Je denkt toch niet dat wat ik hier neer plemp zelf ook iedere keer voor de 100% achter sta. Ik plaats hier ook stellingen wat ik nu weer heb gevonden over een onderwerp.

Maar het enige wat jullie kunnen is gillen dat Bush zo eerlijk is geweest (en nog steeds). En dat OBL het heeft gedaan. Kom op zeg die vent is zo ziek destijds dat als ie zou niesen ze kop er af valt. Het is allemaal zo doorzichtig.
De kapers zitten liever met hun dronkenkop geld in slipjes van geile paaldansersjes te proppen en pornovideos huren in hun hotel kamer.

En heb je overigens nog een mening waarom de broer van OBL op visite was in het Witte Huis bij papa Bush op 911. En alle vliegtuigen echt alles en iedereen moest aan de grond blijven. Behalve, tatatada de bin laden-familie die mocht het land uit vluchten een dag na 911.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 03-01-2008 09:54:11 ]
  donderdag 3 januari 2008 @ 10:00:16 #116
52357 Lambiekje
pi_55740167
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:48 schreef Babyloniaa het volgende:

Dit is wat Naomi Klein en Naomi Wolf momenteel allebei ook aankaarten en de wereld in sturen als boodschap.
Hier short docu van Naomi klein en haar Shockdoctrine
pi_55740286
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat doe jy hier ..
Tegengas geven aan de jou, ron, babylon, etc die proberen andere mensen ervan te overtuigen dat het allemaal 1 groot complot is.

Misschien wel het meest opvallende aan conspiracy gelovers is dat ze willen dat anderen hun verhaal gaan geloven en daarvoor alles uit de kast halen. Dat blijkt wel weer. Leugens verspreiden, niet de discussie aangaan, mensen die anders denken beledigen. Allemaal trucjes die je de Amerikaanse overheid kwalijk neemt, maar ondertussen zelf toepast.
quote:
Jy neem 0,0 nieuwe zaken op of bekijkt enig nieuw (video)materiaal of meegaat in hypotheses.
Klopt. Voor mij is er vrijwel niks nieuws meer. Ik heb alles wel gehoord.
Wat nieuw is, zijn nieuw verzonnen verhalen omdat is gebleken dat de oude verhalenniet meer kloppen.
quote:
Maar het enige wat jullie kunnen is gillen dat Bush zo eerlijk is geweest (en nog steeds).
Telkens maar weer komt die simpele bewering terug he.
Het begint ECHT triest te worden....

Door dit soort steeds weer terugkerende verwijten krijg ik niet het idee dat jij kritisch kijkt naar wat je allemaal hier neerplempt. En als je telkens als jouw verhaal onderuit wordt gehaald weer even verdwijnt om later weer met een nieuw verhaal te komen, krijg ik ook niet het idee dat jij de echte feiten wilt horen.
quote:
En dat OBL het heeft gedaan. Kom op zeg die vent is zo ziek destijds dat als ie zou niesen ze kop er af valt. Het is allemaal zo doorzichtig.
OBL was dan ook niet de enige die het geregeld heeft. Hij was alleen maar de man op het videoschermpje.
quote:
En heb je overigens nog een mening waarom de broer van OBL op visite was in het Witte Huis bij papa Bush op 911. En alle vliegtuigen echt alles en iedereen moest aan de grond blijven. Behalve, tatatada de bin laden-familie die mocht het land uit vluchten een dag na 911.
Mijn mening is dat dat een raar verhaal is en ik kan het ook niet verklaren.
Maar ook geen reden om te denken dat 9/11 een amerikaans complot is of dat de Amerikaanse overheid het heeft laten gebeuren.
  donderdag 3 januari 2008 @ 10:18:01 #118
52357 Lambiekje
pi_55740450
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 10:07 schreef wormwood het volgende:

[..]

Tegengas geven aan de jou, ron, babylon, etc die proberen andere mensen ervan te overtuigen dat het allemaal 1 groot complot is.

Misschien wel het meest opvallende aan conspiracy gelovers is dat ze willen dat anderen hun verhaal gaan geloven en daarvoor alles uit de kast halen. Dat blijkt wel weer. Leugens verspreiden, niet de discussie aangaan, mensen die anders denken beledigen. Allemaal trucjes die je de Amerikaanse overheid kwalijk neemt, maar ondertussen zelf toepast.
Tegengas voorwat .. dat we bush en consorten weer gaan geloven op hun woord of die huicelachtige playmobielgluiperd met zijn gristenkop. .. wordt eens wakker.
quote:
[..]

Klopt. Voor mij is er vrijwel niks nieuws meer. Ik heb alles wel gehoord.
Wat nieuw is, zijn nieuw verzonnen verhalen omdat is gebleken dat de oude verhalenniet meer kloppen.
[..]
Maar je weigert naar Who killed John O'neill of Open Complicity te kijken. Dus je staat niet open voor verandering in jouw foute beeld van hoe het in elkaar steekt. 4 jaar geleden was ik op jouw punt. Toen had ik ook zoiets van ach zo gek zijn die mensen bij de overheid niet en zo erg zal het allemaal wel niet zijn.
quote:
Telkens maar weer komt die simpele bewering terug he.
Het begint ECHT triest te worden....
Precies omdat tussen de regels gewoon valt te lezen dat je hem adoreert.
En weigert jouw versie van het officiele verhaal neer te zetten.. Snap het wel je bent bang dat een ATuinhek of een terecht een mening er over gaat hebben. Mijn mening of die van Ron dat weet je toch al...
quote:
Door dit soort steeds weer terugkerende verwijten krijg ik niet het idee dat jij kritisch kijkt naar wat je allemaal hier neerplempt. En als je telkens als jouw verhaal onderuit wordt gehaald weer even verdwijnt om later weer met een nieuw verhaal te komen, krijg ik ook niet het idee dat jij de echte feiten wilt horen.
[..]
Mijn stellingen wordt stevast onderuit gehaald door dat trieste eenmanswebsitetje "OUR TAKE"
quote:
OBL was dan ook niet de enige die het geregeld heeft. Hij was alleen maar de man op het videoschermpje.
[..]
Ha dus nu geef je ook aan dat hij als patsy is gebruikt.
quote:
Mijn mening is dat dat een raar verhaal is en ik kan het ook niet verklaren.
Maar ook geen reden om te denken dat 9/11 een amerikaans complot is of dat de Amerikaanse overheid het heeft laten gebeuren.
Maar het is wel dus weer eentje wat een raar en bizar verhaal is op die ene dag. Het is te veel van het goede om nog te geloven dat men er niets van wist. Dat is zulk aperte nonsense.

Maar jy gelooft natuurlijke die cunt van een Rize ...
pi_55740457
quote:
De explosieven honden waren weg
Hieruit blijkt dat je geen eigen mening hebt of onderzoek doet je praat gewoon de conspirancy sites na. De vaste explosieven hond Sirius is omgekomen in het WTC op 9/11, de extra honden vanwege de bommeldigen vlak voor 9/11 waren juist weer weg. Erg slim he extra explosievenhonden toelaten in een gebouw want zogenaamd gerigged was met explosieven...

http://dogsinthenews.com/issues/0201/articles/020129a.htm
http://our.homewithgod.com/mkcathy/sirius2.html

Simpel feitje, binnen 5 seconden te vinden en dat weet je nog geeneens.
quote:
slaap lekker.
Idd je probeert hier mensen te bedriegen met dit soort leugens gelukkig weet men hier wel beter helaas komen zo af en to mensen zoals jij voorbij die liever in een fantasiewereld blijven leven ipv van de echte feiten te kennen..
pi_55740569
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 10:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tegengas voorwat ..
Je leest echt selectief he?
Ik leg net toch duidelijk uit waarom ik tegengas geef. Als je dat niet wilt snappen is dat jouw probleem. Niet het mijne.
quote:
Maar je weigert naar Who killed John O'neill of Open Complicity te kijken.
Ik weiger daar weer naar te kijken. Zoals ik ook al zei heb ik alles wel al gezien. Ik ben hier al langer mee bezig dan vandaag.
quote:
Precies omdat tussen de regels gewoon valt te lezen dat je hem adoreert.
Dan is jouw leesvermogen nog slechter dan ik dacht
.
quote:
En weigert jouw versie van het officiele verhaal neer te zetten..
Het wordt eentoning, maar je leest slecht....
quote:
Mijn stellingen wordt stevast onderuit gehaald door dat trieste eenmanswebsitetje "OUR TAKE"
Jouw stellingen worden door een heleboel mensen onderuitgehaald, maar ook dat zul je wel niet willen lezen.
quote:
Ha dus nu geef je ook aan dat hij als patsy is gebruikt.
Nee dat geef ik niet aan.
quote:
Maar het is wel dus weer eentje wat een raar en bizar verhaal is op die ene dag. Het is te veel van het goede om nog te geloven dat men er niets van wist. Dat is zulk aperte nonsense.
Ja er zijn bizarre verhalen tussen.
Niet minder bizar dan de verhalen die jij anderen probeert wijs te maken.

Maar lambiekje, ik wil je toch echt eens aanraden om veel beter te gaan lezen wat anderen zeggen. Het is echt tenenkrommend om te zien hoe slecht jij oplet op wat er allemaal gezegd wordt. Alles wat jou niet goed uitkomt leg je verkeerd uit of geef je een eigen draai aan.

Je maakt het zo echt onmogelijk om jou serieus te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')