abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55734115
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ISRAEL is weldegelijk betrokken bij 911.
Het complot wordt steeds groter, he?
quote:
En dat komt de govt verdomd goed uit. Als onderzoeker kan je dan fijn antisemiet genoemd worden.
Het komt ze goed uit? Zij zijn toch juist de oorspronkelijke samenzweerders? Hoeveel wartaal kan een mens verzinnen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:09:49 #27
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55734119
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh trieste plaatjes van Homer hoort daar niet bij.

Ik ben van mening dat jy meer de boel op stang jaagt.
Kijk Lambiekje, het is heel simpel. Met jou en ron1872 is geen fatsoenlijke discussie aan te gaan omdat je toch geen oog hebt voor de argumenten van de ander. Je blijft maar achterhaalde feiten herhalen, hoe vaak je er ook op gewezen wordt dat ze fout zijn.

Jij zit hier met je snelle conclusies alles wat niet in jouw straatje past weg te wuiven, en het trieste is dat je zelf helemaal niet beseft hoe selectief je bent in het aandragen van argumenten.

PS: dat plaatje van homer was humoristisch bedoeld en om te laten zien hoe inhoudsloos de argumentatie van ron1872 is. Mijn argument verschilde in weze niet met die van hem in absurditeit maar jij kunt dat kennelijk niet inzien.

[ Bericht 12% gewijzigd door Terecht op 02-01-2008 23:20:14 ]
pi_55734134
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ISRAEL is weldegelijk betrokken bij 911. En dat komt de govt verdomd goed uit. Als onderzoeker kan je dan fijn antisemiet genoemd worden.
Ze zijn kennelijk de George Washington Bridge en Urban Moving Systems vergeten
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:10:57 #29
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55734150
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dat heb ik allang gedaan. Anders zou ik niet met zoveel overtuiging kunnen zeggen dat jij en anderen compleet bagger verkondigen.
Nee jij verschuilt achter Terecht en dergelijke. En je maakt die OYM grote post belachelijk. Dus daar maak ik uit op dat je geen notie hebt wat er echt speelt. Ik heb sterk het idee dat je geen benul hebt van het grote plaatje.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:13:02 #30
52357 Lambiekje
pi_55734193
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:09 schreef Apropos het volgende:

[..]

Het complot wordt steeds groter, he?
[..]
dat doe ik niet ... dat doen 5 palestijn verkleede mossad agenten. Die opgepakt zijn op 911.
[quote]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55734194
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee jij verschuilt achter Terecht en dergelijke. En je maakt die OYM grote post belachelijk. Dus daar maak ik uit op dat je geen notie hebt wat er echt speelt. Ik heb sterk het idee dat je geen benul hebt van het grote plaatje.
en ik heb sterk het idee dat er niks zinnigs in jouw hoofd blijft hangen.
Ik heb al diverse malen uitgelegd dat ik mijn eigen mening vorm gebasseerd op veel onderzoek en napluizen van wat er allemaal gezegd wordt.

Als je dan steeds weer durft te beweren dat iemand niet goed op de hoogte is, dan is het wel duidelijk dat je zeer selectief leest.
pi_55734201
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
Ik heb sterk het idee dat je geen benul hebt van het grote plaatje.
Van Babylonisch betalingsverkeer, de ware aard van Jezus, ''geplante getuigen''?
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:13:55 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734210
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Dat heeft ook weinig zin, als er direkt op een wel goed onderbouwde stelling door bepaalde personen hier slechts met modder gegooid wordt.
En welke stelling mag dat dan zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:14:29 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734224
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

psst Niet alles wat in de krant of .gov/.mil staat is juist.
No shit sherlock. Dat hoef je mij niet te vertellen.
Onikaan ni ov dovah
pi_55734260
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat doe ik niet ... dat doen 5 palestijn verkleede mossad agenten. Die opgepakt zijn op 911.
[quote]
Verkleed als Palestijn? Hoe doe je dat?
En waarom zijn ze dan opgepakt? De samenzweerders zijn wel in staat tot allerlei halsbrekende toeren, maar vijf Mossadagenten die zich ''als Palestijn verkleed'' hebben vallen ogenblikkelijk door de mand? Het complot is kennelijk niet zo veelomvattend dat ze de dans ontspringen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:17:09 #36
52357 Lambiekje
pi_55734292
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het begint echt triest te worden wat jij allemaal durft te beweren....

Je zoekt echt telkens weer naar nieuwe compleet onwaarschijnlijke beschuldigingen. Je gooit gewoon alle logica en realiteitsbesef over boord en verzin het ene na het andere bizarre verhaal...

En dan ga je straks weer lopen mekkeren dat niemand je serieus neemt en dat iedereen die niet naar je luisters maar dom is en een stelletje malloten zijn....
Dat is geen bewering. Dat is een constatering.

En bovendien is het een normale gang van zaken. Niets is zomaar in beeld van de gevestigde orde. Alles is gefabriceerd en vooraf bedacht als er een live verslaggeving gedaan wordt. De grote lijnen dan en wat de conclussies moeten zijn. Niets kan aan het ongewisse overgelaten worden. Zeker op national TV.
pi_55734300
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En welke stelling mag dat dan zijn?
Bovenaan deel 6.

Explosieven George Washingtn Bridge:

http://video.google.nl/videoplay?docid=4415086204506858025&q=george+washington+bridge+9%2F11&total=19&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
pi_55734352
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is geen bewering. Dat is een constatering.

En bovendien is het een normale gang van zaken. Niets is zomaar in beeld van de gevestigde orde. Alles is gefabriceerd en vooraf bedacht als er een live verslaggeving gedaan wordt.
Als je denkt dat dat ook echt haalbaar is, ben je echt compleet wereldvreemd.
Dan heb je geen enkel besef van hoe de wereld echt in elkaar zit en hoe het allemaal werkt.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:20:32 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734390
quote:
Om verwarring te voorkomen zou een directe link fijn zijn.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:20:39 #41
52357 Lambiekje
pi_55734395
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:15 schreef Apropos het volgende:

[..]

Verkleed als Palestijn? Hoe doe je dat?
En waarom zijn ze dan opgepakt? De samenzweerders zijn wel in staat tot allerlei halsbrekende toeren, maar vijf Mossadagenten die zich ''als Palestijn verkleed'' hebben vallen ogenblikkelijk door de mand? Het complot is kennelijk niet zo veelomvattend dat ze de dans ontspringen.
De vraag is dan ook waarom doen die agenten het zo opzichtig dat een overbuurman de politie belt.
Dit valt in het rijtje van Geitboeklees-sessie.

Het is wel weer duidelijk hoe weinig Open Complicity hebben afgekeken ....
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:21:30 #42
52357 Lambiekje
pi_55734424
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dan heb je geen enkel besef van hoe de wereld echt in elkaar zit en hoe het allemaal werkt.
Jammer maar helaas dat is realiteit.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:22:29 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734448
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De vraag is dan ook waarom doen die agenten het zo opzichtig dat een overbuurman de politie belt.
Dit valt in het rijtje van Geitboeklees-sessie.

Het is wel weer duidelijk hoe weinig Open Complicity hebben afgekeken ....
Doe eens niet om de vraag heen draaien.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:22:30 #44
52357 Lambiekje
pi_55734450
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

No shit sherlock. Dat hoef je mij niet te vertellen.
oh en vice versa wel ?!!
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:22:50 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734458
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat is jou mening. Geen feit.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:24:17 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734501
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh en vice versa wel ?!!
Dat blijkt wel omdat je blijkbaar zoveel waarde blijft houden aan je docu's.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:24:28 #47
52357 Lambiekje
pi_55734503
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef wormwood het volgende:

[..]

HAHA! en dat zeg jy
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:25:09 #48
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734523
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

HAHA! en dat zeg jy
Dat zegt hij ja. En terecht, imo.
Onikaan ni ov dovah
pi_55734538
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan is het voor mij duidelijk.
Jij bent alle contact met de echte wereld verloren en leeft in je eigen spookwereld.

Prima, maar ga anderen die jouw verhalen niet geloven dan ook niet uitmaken voor dom enzo.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:25:51 #50
52357 Lambiekje
pi_55734547
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Doe eens niet om de vraag heen draaien.
Voor sommige is Google onbekend ook he ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')