Het complot wordt steeds groter, he?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ISRAEL is weldegelijk betrokken bij 911.
Het komt ze goed uit? Zij zijn toch juist de oorspronkelijke samenzweerders? Hoeveel wartaal kan een mens verzinnen?quote:En dat komt de govt verdomd goed uit. Als onderzoeker kan je dan fijn antisemiet genoemd worden.
Kijk Lambiekje, het is heel simpel. Met jou en ron1872 is geen fatsoenlijke discussie aan te gaan omdat je toch geen oog hebt voor de argumenten van de ander. Je blijft maar achterhaalde feiten herhalen, hoe vaak je er ook op gewezen wordt dat ze fout zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oh trieste plaatjes van Homer hoort daar niet bij.
Ik ben van mening dat jy meer de boel op stang jaagt.
Ze zijn kennelijk de George Washington Bridge en Urban Moving Systems vergetenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ISRAEL is weldegelijk betrokken bij 911. En dat komt de govt verdomd goed uit. Als onderzoeker kan je dan fijn antisemiet genoemd worden.
Nee jij verschuilt achter Terecht en dergelijke. En je maakt die OYM grote post belachelijk. Dus daar maak ik uit op dat je geen notie hebt wat er echt speelt. Ik heb sterk het idee dat je geen benul hebt van het grote plaatje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gedaan. Anders zou ik niet met zoveel overtuiging kunnen zeggen dat jij en anderen compleet bagger verkondigen.
dat doe ik niet ... dat doen 5 palestijn verkleede mossad agenten. Die opgepakt zijn op 911.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:09 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het complot wordt steeds groter, he?
[..]
en ik heb sterk het idee dat er niks zinnigs in jouw hoofd blijft hangen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee jij verschuilt achter Terecht en dergelijke. En je maakt die OYM grote post belachelijk. Dus daar maak ik uit op dat je geen notie hebt wat er echt speelt. Ik heb sterk het idee dat je geen benul hebt van het grote plaatje.
Van Babylonisch betalingsverkeer, de ware aard van Jezus, ''geplante getuigen''?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
Ik heb sterk het idee dat je geen benul hebt van het grote plaatje.
En welke stelling mag dat dan zijn?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Dat heeft ook weinig zin, als er direkt op een wel goed onderbouwde stelling door bepaalde personen hier slechts met modder gegooid wordt.
No shit sherlock. Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
psst Niet alles wat in de krant of .gov/.mil staat is juist.
Verkleed als Palestijn? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat doe ik niet ... dat doen 5 palestijn verkleede mossad agenten. Die opgepakt zijn op 911.
[quote]
Dat is geen bewering. Dat is een constatering.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het begint echt triest te worden wat jij allemaal durft te beweren....
Je zoekt echt telkens weer naar nieuwe compleet onwaarschijnlijke beschuldigingen. Je gooit gewoon alle logica en realiteitsbesef over boord en verzin het ene na het andere bizarre verhaal...
En dan ga je straks weer lopen mekkeren dat niemand je serieus neemt en dat iedereen die niet naar je luisters maar dom is en een stelletje malloten zijn....
Bovenaan deel 6.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En welke stelling mag dat dan zijn?
Als je denkt dat dat ook echt haalbaar is, ben je echt compleet wereldvreemd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is geen bewering. Dat is een constatering.
En bovendien is het een normale gang van zaken. Niets is zomaar in beeld van de gevestigde orde. Alles is gefabriceerd en vooraf bedacht als er een live verslaggeving gedaan wordt.
Om verwarring te voorkomen zou een directe link fijn zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:17 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Bovenaan deel 6.
Explosieven George Washingtn Bridge:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4415086204506858025&q=george+washington+bridge+9%2F11&total=19&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
De vraag is dan ook waarom doen die agenten het zo opzichtig dat een overbuurman de politie belt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Verkleed als Palestijn? Hoe doe je dat?
En waarom zijn ze dan opgepakt? De samenzweerders zijn wel in staat tot allerlei halsbrekende toeren, maar vijf Mossadagenten die zich ''als Palestijn verkleed'' hebben vallen ogenblikkelijk door de mand? Het complot is kennelijk niet zo veelomvattend dat ze de dans ontspringen.
Jammer maar helaas dat is realiteit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef wormwood het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat ook echt haalbaar is, ben je echt compleet wereldvreemd.
Dan heb je geen enkel besef van hoe de wereld echt in elkaar zit en hoe het allemaal werkt.
Doe eens niet om de vraag heen draaien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De vraag is dan ook waarom doen die agenten het zo opzichtig dat een overbuurman de politie belt.
Dit valt in het rijtje van Geitboeklees-sessie.
Het is wel weer duidelijk hoe weinig Open Complicity hebben afgekeken ....
oh en vice versa wel ?!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
No shit sherlock. Dat hoef je mij niet te vertellen.
Nee dat is jou mening. Geen feit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas dat is realiteit.
Dat blijkt wel omdat je blijkbaar zoveel waarde blijft houden aan je docu's.quote:
HAHA!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef wormwood het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat ook echt haalbaar is, ben je echt compleet wereldvreemd.
Dan heb je geen enkel besef van hoe de wereld echt in elkaar zit en hoe het allemaal werkt.
Dat zegt hij ja. En terecht, imo.quote:
Dan is het voor mij duidelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas dat is realiteit.
Voor sommige is Google onbekend ook he ...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe eens niet om de vraag heen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |