http://www.youtube.com/watch?v=guEqg1SdMpEquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
Klopt, dat zou je dan ook moeten zien bij flight 93 toch? Juist doordat het vliegtuig nog intact was, had het een grotere kinetische energie en daarom waren die brokstukken van flight 93 ook zo klein, er was gewoonweg meer energie aanwezig om het vliegtuig te desintegreren.
Ja dat krijg je als het vliegtuig op 10 km hoogte ontploft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:44 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Lockerbie is er wel enigsinds mee te vergelijken
Ook een grote kuil ,maar wel met grote brokstukken er omheen;
http://univers-cite.qc.ca(...)an_am_f103/panam.jpg
Welke getuigen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:56 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=guEqg1SdMpE
Hier word gezegt "a 3 to 4 mile radius of debris"
en getuigen melden dat ze gevechtsvliegtuigen zagen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:56 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
http://dsc.discovery.com/(...)oducer/producer.htmlquote:Q: What is your response to conspiracy theorists and those who claim Flight 93 was actually shot down?
A: The Flight That Fought Back utilizes all information available and personal firsthand anecdotes from September 11. There is overwhelming evidence that Flight 93 crashed in Shanksville, Pa., as a result of the intervention of the passengers and crew aboard, and not because of any military action.
First, there are several eyewitnesses on the ground and in the air who state that the plane tipped wildly from side to side and then dove, intact, into the ground. There are no eyewitnesses who report seeing fighter jets anywhere nearby. A white plane that was seen by some eyewitnesses in the vicinity was later identified by the FBI as a Falcon jet that was on its way to Johnstown, a city farther north. It had been authorized to descend from 37,000 feet to locate Flight 93. It was not a military jet.
The only military plane in the vicinity of the crash site was an unarmed C-130 cargo plane. This had been originally scrambled from Andrews Air Force Base near Washington, D.C., to identify the third plane hijacked on 9/11, American Airlines Flight 77, before it struck the Pentagon. The cargo plane was returning to Minnesota before Flight 93 crashed and was flying at 24,000 feet about 17 miles from the crash site.
Second, crash investigators have stated that debris at the site in Shanksville was not consistent with that of a plane that had been shot down. A terrorist bomb or a military missile would have caused a midair explosion, exponentially expanding the debris field.
Third, the 9/11 Commission Report makes clear that the order given to shoot down planes approaching Washington, D.C., came almost half an hour after Flight 93 had crashed.
Last, those who have heard the cockpit voice recordings state that the terrorists can be heard debating how to respond to the passenger uprising and whether or not to crash the plane early. Extracts to this effect also appear in the 9/11 Commission report.
http://www.popularmechani(...)/1227842.html?page=8quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:56 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Feiten heb je helemaal niet nodig. Gewoon de meest onzinnige motivaties verzinnen en daar dan een heel verhaal omheen plakken....quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef Terecht het volgende:
Leer de feiten kennen, dan leer je nog eens wat.
Bedankt! Leuk om te horen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:36 schreef Resonancer het volgende:
Ik dacht gister nog waar is open your mind toch ? Misschien druk aan het werk met zijn eigen site ?
In de topics " de ware aard achter de war on terror " ( die topics kan ik nergens meer terugvinden!) daar werd alles wel zo'n btje in begrijpelijke taal en met betrouwbare bronvermelding genoemd. Te gek dat je weer 's n bijdrage levert.![]()
Ik sluit me volledig aan bij zijn conclusies en deel zijn mening..
btw , waar haal jij toch iedere keer die 5000 vandaan ?
Ik kom niet verder dan 2902.
http://www.september11vic(...)NTRY_CITIZENSHIP.htm
En waar haal je het idee vandaan dat zo'n complot niet geheim zou kunnen blijven ?
N aantal van hogerhand teruggefloten FBI agenten/ VISA verstrekkers zijn wel degelijk met hun kennis naar buiten gekomen.
Ik ook!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:40 schreef ron1872 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op het verhaal van klokkenluidster Sibel Edmonds!
Valt wel mee. Ik doe het voornamelijk voor mezelf. En met de kritiek die ik krijg kan ik mijn argumentatie alleen maar verbeteren. Verder zijn er vast wel mensen die alleen meelezen en er wat aan hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:08 schreef merlin693 het volgende:
@ OpenYourMind
Ik vrees dat ze voor de zoveelste keer je post negeren dit terwijl je er zoveel moeite in hebt gestoken.
Kan me echt voorstellen dat je er moedeloos van word
Luchtfoto van de inslagkrater bij Shanksville, waar is het vliegtuig?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef Terecht het volgende:
Leer de feiten kennen, dan leer je nog eens wat.
En nu?quote:
Voor Lewinsky, Abu Graib, vals WMD materiaal en tal van anderen zaken waren eerst ook geen keiharde bewijzen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef OpenYourMind het volgende:
Dat er teveel mensen in het complot zouden moeten zitten is onzin. Wel zijn er waarschijnlijk veel mensen die achteraf zullen weten dat het een complot is maar geen keiharde bewijzen hebben of anderzijds niet de middelen of de wil hebben om dit hard te kunnen maken.
Is het concept "in stukjes" echt zo moeilijk te bevatten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:23 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Luchtfoto van de inslagkrater bij Shanksville, waar is het vliegtuig?
[ afbeelding ]
De handeling zelf is in principe zelf vrij simpel. De leugens verkopen daarentegen, en dat lukte dus ook niet. De heler is trouwens nog steeds op vrije voeten, de oorlogsmachine draait, dus de gevolgen van het liegen zijn imo nihil.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef wormwood het volgende:
[..]
Kleine schandaaltjes?
Het bewijs voor de inval voor Irak vervalsen. Niet echt klein.
Blijft het zo dat 1 of 2 of zelfs 3 willekeurige puzzelstukjes veel te weinig zijn om n complete puzzel te presenteren, en welke insider wil met 'n incompleet beeld richting de media waarbij hij bovendien alle schepen achter zich zal verbranden. En waarom zou je zo'n insider wel op z'n woord geloven ?quote:De kans bij een project als 9/11 dat er een aantal mensen zijn die uit de school klappen is natuurlijjk erg groot. Er moeten zoveel mensen bij zijn betrokken die zulke duidelijke orders moeten krijgen over wat ze moeten doen op 9/11. Inderdaad zal niet het hele verhaal bij iedereen bekend zijn maar zeker achteraf moeten de afzonderlijke puzzelstukjes toch wel op hun plaats kunnen vallen.
Sneaky vertalen alsof hun zeggen dat het een complot was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:40 schreef ron1872 het volgende:
Vers van de pers (New York Times van vandaag):
De heropening van het 9/11 onderzoek lijkt zomaar ineens een stuk naderbij te komen. In de New York Times van vandaag beschuldigen de voorzitter van de officiële 9/11 commissie, Thomas H. Kean, en haar vice voorzitter, Lee H. Hamilton, de CIA (en het Witte Huis) van obstructie van hun onderzoek.
[q]In een artikel schrijven zij ondermeer; ‘Op basis van de recente onthulling dat C.I.A. op videocassette opgenomen ondervragingen van de El Qaeda leden vernietigde, trekken wij de conclusie dat de dienst geen respons heeft gegeven aan onze verzoeken om informatie te verstrekken over het 9/11 complot.
Tuurlijk geven ze niet duidelijk toe dat ze fout zaten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De handeling zelf is in principe zelf vrij simpel. De leugens verkopen daarentegen, en dat lukte dus ook niet. De heler is trouwens nog steeds op vrije voeten, de oorlogsmachine draait, dus de gevolgen van het liegen zijn imo nihil.
Powell heeft het volgens mij ook nooit over vervalsingen gehad maar termen als "not solid, "gebruikt en werd het gebracht als 'n intelligence failure, van oa de Mossad (hoe bekend)
http://www.bushwatch.net/iraqevidence.htm
Waarom gebeurde dat allemaal wel bij allerlei andere schandalen?quote:Blijft het zo dat 1 of 2 of zelfs 3 willekeurige puzzelstukjes veel te weinig zijn om n complete puzzel te presenteren, en welke insider wil met 'n incompleet beeld richting de media waarbij hij bovendien alle schepen achter zich zal verbranden. En waarom zou je zo'n insider wel op z'n woord geloven ?
Onderscheppings vliegtuigen moesten aan de grond blijven. NORAD moest vanalles verprutsen en langzaam reageern. FAA moest langzaam doen met doorgeven waarschuwingen. Douane beambten op vliegvelden moesten de kaper gewoon doorlaten.quote:Welke mensen zouden op 9-11 welke orders gekregen moeten hebben?
Nog meer mensen die uit de school kunnen klappen dus.quote:De imo belangrijkste orders kwamen reeds voor 9-11. Visa gewoon verstrekken, onderzoek naar Bin Laden en andere Saudies stopzetten, Blijf van de laptop van de gearresteerde af, de Wargames gaan ondanks de dreiging gewoon full scale door, etc..
In de toelichting al berichten alsof het een complot is. Zeer sneu.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:53 schreef ron1872 het volgende:
Dat is slechts een toelichting wormwood, vandaar ook het linkje in de NYT, lijkt me toch duidelijk.
Rontgenfoto van het brein van ron1872, waar is zijn verstand?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:23 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Luchtfoto van de inslagkrater bij Shanksville, waar is het vliegtuig?
[ afbeelding ]
Je bent niet vies van een stromannetje he?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:53 schreef ron1872 het volgende:
Dat is slechts een toelichting wormwood, vandaar ook het linkje in de NYT, lijkt me toch duidelijk.
De ware aard van de zapruderzendeling komt boven drijven, de antizionistische/semitische knuppel moet er weer bij gehaald worden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef ron1872 het volgende:
Ik denk dat je hiermee behoorlijk in de richting bent gekomen:
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
Ik mis alleen nog een stukje Mossad en Israelische lobby in de VS, heb je dat niet onder de loupe genomen?
Dat was toen ook het eerste dat in mij opkwam.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef ron1872 het volgende:
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
Ik mis alleen nog een stukje Mossad en Israelische lobby in de VS, heb je dat niet onder de loupe genomen?
Als er één land is dat bestaat bij de gratie van het bestaan van de VS dan is het...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat was toen ook het eerste dat in mij opkwam.
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
De Mossad, daar schijnt niemand het hier over te willen hebben.
Als er 1 land is dat geprofiteerd heeft van 9-11 dan is het ....
Als er 1 land is dat n rijke geschiedenis heeft mbt spioneren van de USA dan is het....
Als er 1 land is dat bewezen false flag operaties heeft uitgevoerd dan is het...
Als er 1 land is dat de middelen had. (PTECH, PROMIS ) dan is het ...
Als er 1 land is dat Saddam weg wilde hebben..........
Indien het de Mossad evt icm de Saudies/oid was, dan valt het argument "eigen burgerslachtoffers maken dat doe je niet" ook meteen weg.
Israel's 9/11 connection exposed:
http://www.antiwar.com/justin/j030802.html
Stuur even een PB Resonancer met je mail adres, dan stuur ik je een interessant rapport daarover op.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat was toen ook het eerste dat in mij opkwam.
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
De Mossad, daar schijnt niemand het hier over te willen hebben.
Als er 1 land is dat n rijke geschiedenis heeft mbt spioneren van de USA dan is het....
Als er 1 land is dat bewezen false flag operaties heeft uitgevoerd dan is het...
Als er 1 land is dat de middelen had. (PTECH, PROMIS ) dan is het ...
Als er 1 land is dat Saddam weg wilde hebben..........
Indien het de Mossad evt icm de Saudies/oid was, dan valt het argument "eigen burgerslachtoffers maken dat doe je niet" ook meteen weg.
Israel's 9/11 connection exposed:
http://www.antiwar.com/justin/j030802.html
Israel natuurlijk, dat nu door fundamentalisten omringd is.quote:De Mossad, daar schijnt niemand het hier over te willen hebben.
Frankrijk?quote:Als er 1 land is dat n rijke geschiedenis heeft mbt spioneren van de USA dan is het....
Dat was toch altijd Amerika?quote:Als er 1 land is dat bewezen false flag operaties heeft uitgevoerd dan is het...
Nou>quote:Als er 1 land is dat Saddam weg wilde hebben..........
Alweer een reden om te hopen dat Israel er achter zat!quote:Indien het de Mossad evt icm de Saudies/oid was, dan valt het argument "eigen burgerslachtoffers maken dat doe je niet" ook meteen weg.
4 vrouwen 444 dagen... Dat kan geen toeval zijn! Dat moet een vooropgezet plan zijn van die vrouwen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:28 schreef Babyloniaa het volgende:
Dit zijn de 4 vrouwen, nabestaanden van slachtoffers, die er na 444 dagen aandringen
Oe spannend...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:26 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Stuur even een PB Resonancer met je mail adres, dan stuur ik je een interessant rapport daarover op.
HERHALINGquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:57 schreef wormwood het volgende:
Nog meer mensen die uit de school kunnen klappen dus.
quote:Michael Springmann, head US consular official in Jeddah, Saudi Arabia, later claims that during this period he is “repeatedly ordered… to issue [more than 100] visas to unqualified applicants.” He turns them down, but is repeatedly overruled by superiors.
Springmann loudly complains to numerous government offices, but no action is taken. He is fired and his files on these applicants are destroyed.
http://www.cooperativeres(...)_saudi_arabia_office
Heb je hem al gekeken ?quote:Late January 2001: US Intelligence Told to Back Off from Bin Laden and Saudis
http://www.cooperativeres(...)backoff#a0101backoff
Reageer nou eens op de hele posts ipv kleine zinnetjes... Zeer vermoeiend.quote:
Dat komt omdat ik mij voornamelijk focus op de dingen die ik kan bewijzen en het onduidelijk is in hoeverre de Mossad en de Israelische lobby werkelijk invloed hebben en in hoeverre dit daadwerkelijk vanuit zionistische (bestaat dat woord?) overtuiging of iets dergelijks is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef ron1872 het volgende:
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
Sommige dingen mogen nou eenmaal uitkomen. De zaak Lewinsky bijvoorbeeld verbloemde mooi een veel groter schandaal, namelijk China gate. Abu Graib en vals WMD maakt niet meer uit, het kwaad is al geschied en het kost alleen een beetje imago schade. Wat helemaal niet uitmaakt want martelen gebeurd toch wel, Irak is al in Amerikaanse handen (de strategische gebieden althans, militaire basissen enzo) en het einddoel is toch een soort global governance waarbij Amerika haar supermacht zal gaan verliezen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:31 schreef wormwood het volgende:
[..]
Voor Lewinsky, Abu Graib, vals WMD materiaal en tal van anderen zaken waren eerst ook geen keiharde bewijzen.
Dat is ook allemaal langzaam naar buiten gekomen. Begon ook eerst met geruchten en pas later werd het helemaal duidelijk. Media die zich er bovenop storten en onderzoek gingen doen. Andere mensen die hun verhaal deden.
Als al die schandalen naar buiten kunnen komen, dan moet het helemaal geen probleem zijn om iets als betrokkenheid van de overheid bij 9/11 naar buiten te laten komen. Zelfs niet na zoveel jaar.
- Henry Kissenger, World Affairs Council Press Conference, Regent Beverly Wilshire Hotel , April 19th 1994.quote:"[The New World Order] cannot happen without U.S. participation, as we are the most
significant single component. Yes, there will be a New World Order, and it will force the United States to change it's perceptions."
- Zbigniew Brzezinski Protegé of David Rockefeller, co-founder of The Trilateral Commission, and National Security Advisor to Jimmy Carter, in his book ‘'Between Two Ages’quote:"...This regionalization is in keeping with the Tri-Lateral Plan which calls for a gradual convergence of East and West, ultimately leading toward the goal of "one world government'....National sovereignty is no longer a viable concept..."
- Zbigniew Brzezinski in his book The Grand Chessboardquote:"In the long run, global politics are bound to become increasingly uncongenial to the concentration of hegemonic power in the hands of a single state. Hence, America is not only the first, as well as the only, truly global superpower, but it is also likely to be the very last." (p.209)
9/11 is toch ook al gebeurd?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:55 schreef OpenYourMind het volgende:
Sommige dingen mogen nou eenmaal uitkomen. De zaak Lewinsky bijvoorbeeld verbloemde mooi een veel groter schandaal, namelijk China gate. Abu Graib en vals WMD maakt niet meer uit, het kwaad is al geschied en het kost alleen een beetje imago schade. Wat helemaal niet uitmaakt want martelen gebeurd toch wel, Irak is al in Amerikaanse handen (de strategische gebieden althans, militaire basissen enzo) en het einddoel is toch een soort global governance waarbij Amerika haar supermacht zal gaan verliezen.
Goede Docu inderdaad!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:28 schreef Babyloniaa het volgende:
De link van 911press for truth nog es:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3979568779414136481
Desinfo...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:57 schreef wormwood het volgende:
[..]
9/11 is toch ook al gebeurd?
Waarom mag dat dan niet uitkomen? Ze hebben hun doelen toch al gehaald?
En die quotes van tig jaar terug zeggen niks over 9/11.Desinfo.
De piloten zeggen dus dat het NIET gebeurd is en dat ze te laat waren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:56 schreef atmosphere2 het volgende:
Nog ff tussendoor : De gedachte dat vlucht 93 is neergehaald is zo wie zo niet vreemd omdat Bush 'the order' daarvoor gegeven had :
Hier de piloten daarover aan het woord: http://www.youtube.com/watch?v=OB8JE-54Xqc
Een dergelijke uitspraak was alweer ff geleden jaquote:
Dus elk schandaal komt uiteindelijk wel aan het licht denk je ??quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:57 schreef wormwood het volgende:
Waarom gebeurde dat allemaal wel bij allerlei andere schandalen?
Nee. Niet alles, wel veel. Maar complot is zo groot, er zijn zoveel mensen bij betrokken dat moet wel uitkomen als het echt een complot is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:23 schreef atmosphere2 het volgende:
Dus elk schandaal komt uiteindelijk wel aan het licht denk je ??
Volgens diverse complot verhalen moesten mensen tegengehouden worden om iets te doen.quote:Voor de Bush admin. was het een uiterst simpel plan ; gewoon niets doen en zaken negeren dan loopt het onderzoek van je diensten vanzelf spaak omdat je het geen prioriteit geeft. Later valt dat toch nooit te bewijzen.
Ja ho maar. Dat verhaal heb ik al te vaak gehoord. Het telkens maar herhalen veranderd mijn mening echt niet.quote:De PNAC leden
Dus jij mag wel selectief reageren maar ik niet?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:08 schreef wormwood het volgende:
[..]
Tuurlijk. Reageer alleen maar daarop.
Leg vooral niet uit waarom jouw verhaal WEL logsch is.
Je leest slecht ik heb nooit gezegt dat het zeker is dat het is neergehaald . Kijk maar eens naar mijn eerste post in dit topic daarover .quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef wormwood het volgende:
[..]
De piloten zeggen dus dat het NIET gebeurd is en dat ze te laat waren.
Daarin wordt gezegd dat de opdracht tot het neerhalen wordt gegeven vlak voor het vliegtuig neerstort door ingrijpen van de passagiers.
Bush heeft dus wel opdracht geven, maar ze waren niet op tijd.
Er wordt zelfs gezegd dat als de passagiers niet hadden ingegrepen, dat die piloten het hadden neer moeten schieten.
De piloot geeft met veel moeite toe dat hij misschien een passagiersvliegtuig had moeten neerschieten en dat ze daar niet voor getraind zijn. Hij zou de opdracht eerst drie-vier dubbel controleren voordat die het zou doen! Lijkt me duidelijk dat ze dat dus niet zomaar doen.
Blijf je nu nog steeds krampachtig volhouden dat vlucht 93 is neergeschoten door Amerikaanse vliegtuigen?
Ik pak alleen maar het relevante stukje. Een deel van jouw reactie was aan mijn opmerkingen gerichten. Het andere deel van jou post aan iemand anders.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:28 schreef OpenYourMind het volgende:
Dus jij mag wel selectief reageren maar ik niet?
Jij komt met het verhaal dat de achtergronden van dingen die al gebeurd zijn uitlekken omdat dat niet meer uitmaakt. Dan lijkt het mij de meeste logische vraag waarom het bij 9/11 nog wel uitmaakt.quote:Ik kom hier niet om jou te overtuigen. Ik geef informatie wanneer ik dat wil, als je wat meer wil weten zal je je toch eerst zelf eens wat actiever op moeten stellen in plaats van alleen maar vragen stellen en daar commentaar op te leveren voordat ik weer een stuk van 10 A4-tjes ga typen.
Zoals altijd doe je weer uiterst vaag over wat je nou precies denkt maar tart je wel elke logica door telkens maar weer te zeggen dat duidelijke uitleg niet klopt en dat het toch echt anders gegaan moet zijn volgens jouw logica.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:29 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Je leest slecht ik heb nooit gezegt dat het zeker is dat het is neergehaald .
Dat kan je ook best zelf bedenken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:34 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik pak alleen maar het relevante stukje. Een deel van jouw reactie was aan mijn opmerkingen gerichten. Het andere deel van jou post aan iemand anders.
[..]
Jij komt met het verhaal dat de achtergronden van dingen die al gebeurd zijn uitlekken omdat dat niet meer uitmaakt. Dan lijkt het mij de meeste logische vraag waarom het bij 9/11 nog wel uitmaakt.
Als ik dat zou kunnen zou ik dat doen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:47 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Dat kan je ook best zelf bedenken.
Maar en Lewinsky is geen landsbelang. Het is alleen verrraad naar zijn eigen vrouw. 911 is verraad naar gehele mensheid, Dat is toch totale andere koek. En ik snap niet dat een cunt die onder tafel de royalpenis zuigt zoveel aandacht kreeg. En waarom dat onderzoek tienvoud in budget heeft dan het onderzoek naar 911. Dat zegt imo meer dan genoeg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:31 schreef wormwood het volgende:
[..]
Voor Lewinsky, Abu Graib, vals WMD materiaal en tal van anderen zaken waren eerst ook geen keiharde bewijzen.
Dat is ook allemaal langzaam naar buiten gekomen. Begon ook eerst met geruchten en pas later werd het helemaal duidelijk. Media die zich er bovenop storten en onderzoek gingen doen. Andere mensen die hun verhaal deden.
Als al die schandalen naar buiten kunnen komen, dan moet het helemaal geen probleem zijn om iets als betrokkenheid van de overheid bij 9/11 naar buiten te laten komen. Zelfs niet na zoveel jaar.
Je snapt het niet, maar het zegt genoeg.quote:ik snap niet dat een cunt die onder tafel de royalpenis zuigt zoveel aandacht kreeg. En waarom dat onderzoek tienvoud in budget heeft dan het onderzoek naar 911. Dat zegt imo meer dan genoeg.
Tjoh je snapt echt helemaal niets ...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:51 schreef wormwood het volgende:
[..]
Sneaky vertalen alsof hun zeggen dat het een complot was.
Zeer doorzichtig.
Daar gaat elke geloofwaardigheid van de vertaling.
de google NL translate knop zeker.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:53 schreef ron1872 het volgende:
Niets is wat overdreven. Maar ik snap inderdaad niet dat mensen zoals jij kunnen overleven in deze maatschappij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tjoh je snapt echt helemaal niets ...
Er zijn veel meer andere zaken die ontdekt zijn. Maar blijf jij maar lekker feiten negeren en je oogkleppen ophouden en gillen dat het allemaal een groot complot was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar en Lewinsky is geen landsbelang.
standdown - (military) a temporary stop of offensive military action. Vreemd dat er toch gewoon F15s en F16 gescrambled werden om de vliegtuigen te onderscheppen de scramble werd niet tegengehouden dus stand down is behoorlijk overdrven. De VS had gewoon z'n standaard reaction force voor de Oostkust op die dag en wel 12 kisten voor de gehele Oostkust. Deze zijn bewapend en moeten binnen bepaalde tijd (let op airborne dus niet naast het vliegtuig hangen!). VS is nogal groot dus daar ben je niet zo 123 bij je doel, op 9/11 zijn er zelfs ongewapende kisten de lucht in gegaan, die maakte geeneens deel uit van de on call vliegtuigen. De kisten staan niet warm te draaien en de piloot staat er niet naast, ze zijn gewoon volgetankt en bewapend.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef Babyloniaa het volgende:
Norad, de luchtruim beschermer boven de VS, had een stand down op 9/11 en in normale omstandigheden staan er permanent 24 u op 24 u, vele F16 te draaien warm, met een piloot ernaast om het luchtruim te beschermen op verschillende luchtbasissen. Dat is bij ons in Europa ook zo. De VS is het best beschermde luchtruim van de wereld.
Intecepties van de BAF terugvinden in de statistieken van de RAF, vreemdquote:Een vriend van mij is Piloot bij de BAF en kent het luchtruim boven de VS.
Hij heeft zelf die dienst wel es gedraaid in Belgie.
Deze F16 vliegtuigen onderscheppen jaarlijks meer dan 60 keer vliegtuigen die iets van de koers af raken op gemiddeld ik geloof 6 minuten. "ze hangen direkt naast je zegt mijn vriend..." Dit is terug te vinden in statistieken van de RAF.
Wist je dat in 2004 Duitse tornado's op een Spaanse boeing zijn afgestuurd die uit Denemarken kwam en ze het vliegtuig niet konden vinden! Dat zou je toch niet verwachten na 9/11! Nederlandse F16s hebben het daarna overgenomen en het vliegtuig boven Nederland onderschept. Zie voor deze (inclusief foto's uit de Boeing van de F16s) en enkele andere QRA acties:quote:Je vind veel van dit soort informatie op deze website;
http://pilotsfor911truth.org/
Ik denk niet dat die piloten in dat interview hebben staan liegen, maar waren zij de enige piloten die daar aanwezig waren? Er zijn diverse getuigen die kleinere toestellen hebben gezien en daarbij ook verschillende types noemen en omschrijven.quote:Maar de piloten die daarbij zijn betrokken liegen dus. De mensen die alleen maar flight 93 hebben gezien liegen.
Dat zou betekenen dat onze (hun) politiestaat op nonsense berust en dat we er collectief achter zijn gekomen dat we geen rechten meer hebben. En dat we daar zelf voor gekozen hebben. Dat heeft serieuze consequentie ...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:57 schreef wormwood het volgende:
[..]
9/11 is toch ook al gebeurd?
Waarom mag dat dan niet uitkomen? Ze hebben hun doelen toch al gehaald?
En die quotes van tig jaar terug zeggen niks over 9/11.Desinfo.
Waarom zou iemand jou geloven?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:13 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die piloten in dat interview hebben staan liegen, maar waren zij de enige piloten die daar aanwezig waren? Er zijn diverse getuigen die kleinere toestellen hebben gezien en daarbij ook verschillende types noemen en omschrijven.
quote:(zou die betaalde troll nou opeens weer opduiken?)
mozes kriebel .. je hebt echt geen letter van zijn post eerder gelezen of enig video gekeken die meningeen heeft aangedragen. Je valt steeds meer door de mand. Een Calvobbes 2.0quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:08 schreef wormwood het volgende:
[..]
Tuurlijk. Reageer alleen maar daarop.
Leg vooral niet uit waarom jouw verhaal WEL logsch is.
Nee maar met het zinnetje van OYM over de Chinagate zegt genoeg. Lowinsky was een coverup.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je snapt het niet, maar het zegt genoeg.
Clinton was bijna afgezet door de Lewinksy affaire.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:15 schreef Lambiekje het volgende:
Dat zou betekenen dat onze (hun) politiestaat op nonsense berust en dat we er collectief achter zijn gekomen dat we geen rechten meer hebben. En dat we daar zelf voor gekozen hebben. Dat heeft serieuze consequentie ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |