Denk eerder dat er een grote plaat (met een plaatje van Paris Hilton) voor je hermetisch afgesloten tuinhek staat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor waarheidszoekers hebben jullie de feiten toch best vaak fout zegDenk je wel eens na over die plaat voor je kop?
Willekeurige klik om de intro voorbij te komen kwam uit op de oude onzin over smeltpunten van staal etc.
Vertel eens Lambieke, denk jij nog steeds dat de vliegtuigen op 9/11 langer dan 3 kwartier rondvlogen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk eerder dat er een grote plaat (met een plaatje van Paris Hilton) voor je hermetisch afgesloten tuinhek staat.
In weze is het zo erg ja.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:58 schreef wormwood het volgende:
[..]
Als het allemaal zo erg is, wat doen je hier dan nog?
Ik snap niet dat je hier nog blijft als je over complotten en leugens ziet.
Kolere zeg. Jij moet wel ontiegelijke oogkleppen ophebben!quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:08 schreef merlin693 het volgende:
@ OpenYourMind
Ik vrees dat ze voor de zoveelste keer je post negeren dit terwijl je er zoveel moeite in hebt gestoken.
Zijn post wordt niet genegeerd maar verdwijnt wel naar de achtergrond door de postdiarree van Lambiekje en ron1872.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:08 schreef merlin693 het volgende:
@ OpenYourMind
Ik vrees dat ze voor de zoveelste keer je post negeren dit terwijl je er zoveel moeite in hebt gestoken.
Kan me echt voorstellen dat je er moedeloos van word
Helft van de vliegtuigen heeft niet eens gevlogen volgens de systemen. Er zijn hele rare gang van zaken met betrekking tot de serienummers van de betrokken vliegtuigen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:06 schreef wormwood het volgende:
[..]
Vertel eens Lambieke, denk jij nog steeds dat de vliegtuigen op 9/11 langer dan 3 kwartier rondvlogen?
Denk jij nog steeds dat WTC 1 en 2 zijn neergehaald met explosieven?
Denk jij nog steeds dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen?
Blijf nou eens ontopic Lambiekje!quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In weze is het zo erg ja.
Alleen tja hier heb je dak boven het hoofd, je eten (wat eigenlijk chemische rotzooi is) en straks per 2010 helemaal walgelijk is, je DVDtje weet ik veel. Dan mag ik nog wal zeer kritisch is kijken naar zaken wat er speelt. Want ik weet wel bijna zeker dat het nog velen malen treuriger is dan dat ik eventje hier zo uit de losse hand voor schotel.
Er is geen ontkomen aan alles is al geintregreerd met elkaar. NWO heeft al heel wat stappen gezet. Bijvoorbeeld met het 1 Europa. Of het oprichten van de VN. Wat dat is echt een monster van een organisatie.
Enige landen waar je nog aan de westerse onzin kan ontsnappen is naar Venuzuela, NoordKorea en Iran. Rest van de wereld is al inweze in handen van Amerika (via bankwezen). Maar dat zal ook wel niet lang duren.
Ga je weer, dat heb ik 6 topics geleden al aan je laten zien dat er een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Je bent helemaal niet uit op discussie, je onderbouwt je argumenten niet, iedereen kotst je uit, wat doe je hier nog?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Helft van de vliegtuigen heeft niet eens gevlogen volgens de systemen. Er zijn hele rare gang van zaken met betrekking tot de serienummers van de betrokken vliegtuigen.
WTC1 + 2 en 7 zijn met explosieven neergehaald. En waarschijnlijk zelfs met groffer geschut.
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat er een vliegtuig betrokken is bij het Pentagon.
Zelf geef je ook geen reactie daar op. Dus het is niet alleen onze schuld.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zijn post wordt niet genegeerd maar verdwijnt wel naar de achtergrond door de postdiarree van Lambiekje en ron1872.
Die post was mijn schuld. Ik vroeg me af waarom die nog op deze planeet blijft wonen als het allemaal zo erg is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:14 schreef Terecht het volgende:
[..]
Blijf nou eens ontopic Lambiekje!
Weet je eigenlijk wat dat is, ontopic reageren? Alsjeblieft zeg
Kijk nou eens een keer wat verder dan je neus lang is voordat je weer stomme dingen gaat zeggen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zelf geef je ook geen reactie daar op. Dus het is niet alleen onze schuld.
daar heb je ook gelijk in !...en wormwood je hebt gelijk maar het was niet echt van het kaliber dat de post van OYM verdient had.quote:Zijn post wordt niet genegeerd maar verdwijnt wel naar de achtergrond door de postdiarree van Lambiekje en ron1872.
Gast... kankerstraal gewoon een eind op jongen, je verneukt de hele discussie hier. Kuttrollquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zelf geef je ook geen reactie daar op. Dus het is niet alleen onze schuld.
Toffe landen noem je daar opquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:09 schreef Lambiekje het volgende:
Enige landen waar je nog aan de westerse onzin kan ontsnappen is naar Venuzuela, NoordKorea en Iran.
En dat valt weer te herleiden naar de post van ron1872 die over Londen gaat... offtopic dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:16 schreef wormwood het volgende:
[..]
Die post was mijn schuld. Ik vroeg me af waarom die nog op deze planeet blijft wonen als het allemaal zo erg is.
Oke dat kan ik allemaal nog volgen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:11 schreef OpenYourMind het volgende:
Mijn mening:
Ik acht het goed mogelijk dat de VS 9/11 bewust heeft laten gebeuren en mogelijk zelfs een handje heeft geholpen om bovenstaande doelstellingen te kunnen behalen. Men heeft zo en draagvlak gecreerd en ook nog eens een ongrijpbare vijand in het gebied waar ze al jaren militair actief willen zijn. Het doel heiligt de middelen.
Verder acht ik het onmogelijk dat de inlichtingendiensten niet van dit plot af hebben geweten (zie hiervoor de website in de post van Terecht en dan met name het stuk met voorkennis). Waarschijnlijk zal dit slechts bij een klein/select groepje van de inlichtingendiensten bekend geweest zijn onder een of ander black project, de zogenaamde Unacknowledged Special Access Programs (De vele tegenwerkingen van onderzoeken duiden hier op).
Geeft dit dan niet aan dat je dus uitgaat van een MIHOP? Want voor een LIHOP en dan deze conclussie over Commission Report versterkt je conclussie over 911.quote:Het 9/11 Commission Report en de tot standkoming daarvan is een coverup en is geschreven naar aanleiding van selectieve informatie die naar een vooraf gedefinieerde conclusie moest leiden. Alle getuigen, informatiebronnen die niet in dit straatje passen zijn systematisch genegeerd.
Laat ik het kort houden, ik vind het zeer hypocriet dat mensen die in een complot geloven een rapport, zonder onderbouwing, beschuldigen van selectieve berichtgeving.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:40 schreef Lambiekje het volgende:
@Wormwood, Terecht, A-Tuinhek :
Hoe zien jullie die zin hier boven van OYM. Dat geeft inweze wel aan hoe slinks alles wel niet in elkaar zit. Voor mij geeft dat inweze wel aan dat alles tot in de kleine puntjes heel precies is uitgewerkt van binnen uit de koker van Bush en govt.
In plaats van die cliche plaatjes posten, kun je beter even uitleggen waaruit blijkt dat het een leugen is dat er de 10 jaar voor 9/11 nog nooit een vliegtuig binnen 10 minuten is onderschept.quote:
En waarom is dat geheim gehouden dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef atmosphere2 het volgende:
Het neerstorten van het vliegtuig in shanksville is nog weinig behandeld trouwens . Dit was he tlaatste gekaapt evliegtuig in d elucht die dag en ik vermoed dat het is neergeschoten . Dit aan de hand van de 'Debris field ' en de getuigenverklaringen.
En wat is daar het probleem aan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef atmosphere2 het volgende:
Het neerstorten van het vliegtuig in shanksville is nog weinig behandeld trouwens . Dit was he tlaatste gekaapt evliegtuig in d elucht die dag en ik vermoed dat het is neergeschoten . Dit aan de hand van de 'Debris field ' en de getuigenverklaringen.
Men wist dat het onderweg was naar Washiongton , en dan was het witte huis een mogelijk doelwit . De passagiers waren in opstand gekomen maar ik denk dat de crash niet het gevolg is van een vechtpartij aan boord.
Lijkt me een erg onwaarschijnlijke verklaring.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef atmosphere2 het volgende:
Om het heroïsche verhaal over de passagiers in stand te houden, waarschijnlijk
De getuigenverklaringen zijn in ieder geval interessant.
Op één plaats is een groot gat ontstaan door een crash ,maar er lagen ook onderdelen van het vliegtuig veel verder weg . Het puin lag over een paar kilometer verspreid.
Aha. Was op 9/11 dat heroïsche verhaal dan al bekend?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef atmosphere2 het volgende:
Om het heroïsche verhaal over de passagiers in stand te houden, waarschijnlijk
Ja dus?quote:Op één plaats is een groot gat ontstaan door een crash ,maar er lagen ook onderdelen van het vliegtuig veel verder weg . Het puin lag over een paar kilometer verspreid.
Ik neem aan dat je het betoog van OYM hebt gelezen en vervolgens zijn conclussies. Dat valt eigenlijk niet te ontkennen dat er wel een heel raar spelletje is gespeeld door Amerika.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef wormwood het volgende:
[..]
Laat ik het kort houden, ik vind het zeer hypocriet dat mensen die in een complot geloven een rapport, zonder onderbouwing, beschuldigen van selectieve berichtgeving.
En voor de rest zie ik geen enkele aanwijzing dat 9/11 een complot was of dat ze ervan wisten en het hebben laten gebeuren.
Zeker worden er rare spelletje gespeeld. Dat gebeurd overal. Ook door jou en andere mensen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het betoog van OYM hebt gelezen en vervolgens zijn conclussies. Dat valt eigenlijk niet te ontkennen dat er wel een heel raar spelletje is gespeeld door Amerika.
quote:En voor de rest zie ik geen enkele aanwijzing dat 9/11 een complot was of dat ze ervan wisten en het hebben laten gebeuren.
Ontbreken van WTC7 is toch wel zeer selectief en tergelijk een zeer crusiaal gebeuren van die dag.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef wormwood het volgende:
[..]
Laat ik het kort houden, ik vind het zeer hypocriet dat mensen die in een complot geloven een rapport, zonder onderbouwing, beschuldigen van selectieve berichtgeving.
En voor de rest zie ik geen enkele aanwijzing dat 9/11 een complot was of dat ze ervan wisten en het hebben laten gebeuren.
Ontbreken van WTC7 ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ontbreken van WTC7 is toch wel zeer selectief en tergelijk een zeer crusiaal gebeuren van die dag.
Wat heerlijk hoe naief je naar dingen kijkt en kosten wat kost een eerlijk beeld van een overheid wilt blijven vast houden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:09 schreef wormwood het volgende:
[..]
Zeker worden er rare spelletje gespeeld. Dat gebeurd overal. Ook door jou en andere mensen.
Maar ik zal het nog even copy pasten:
[..]
Het is in ieder geval geen kinderwagen. Wat wil je ermee zeggen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:15 schreef ron1872 het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste stuk van een vliegtuig, waarvan gezegd wordt dat het van UA93 afkomstig was
Selectief gedoe in het Omission rapport.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:20 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ontbreken van WTC7 ?
Wat bedoel je daarmee? Was WTC7 die dag eventjes verdwenen ofzo?
Even maar:quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:20 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ontbreken van WTC7 ?
Wat bedoel je daarmee? Was WTC7 die dag eventjes verdwenen ofzo?
Ik wil daar best wel antwoorden op hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat heerlijk hoe naief je naar dingen kijkt en kosten wat kost een eerlijk beeld van een overheid wilt blijven vast houden.
Maar kennelijk wil je geen antwoorden hebben over waarom er rare spelletjes gespeeld worden over de ruggen van gewone burgers.
Denk een doelbewust geplaatste prop. Evenals het paspoort, draaiboek en een koffer met een boeing handleiding.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:21 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen kinderwagen. Wat wil je ermee zeggen?
Ga je nog iets zinnigs bijdragen of blijf je alleen maar foto's, linkjes en verder niks zinnigs posten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Even maar:
http://www.youtube.com/watch?v=LD06SAf0p9A
Hiermee toon je maar weer aan dat je koste wat het kost een complot wilt zien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk een doelbewust geplaatste prop. Evenals het paspoort, draaiboek en een koffer met een boeing handleiding.
Hij kan er ook niks aan doen dat ie een steek los heeft zitten, gewoon negeren die hap. Lambiekje kan, wil en gaat het maar niet leren, dat doet hij al 30 á 40 9/11-topics lang niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef wormwood het volgende:
[..]
Hiermee toon je maar weer aan dat je koste wat het kost een complot wilt zien.
Ene moment loop je te zeiken dat de vliegtuigen niet zijn neergeschoten en de WTC torens in konden vliegen. Ander moment loop je te zeiken dat een vliegtuig dat zijn doel niet heeft gehaald nep is en dat er bewijzen zijn neergelegd.
Wat wil je nou?
Hoezo, wilde je zeggen dat dit in Hollywood is opgenomen????quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ga je nog iets zinnigs bijdragen of blijf je alleen maar foto's, linkjes en verder niks zinnigs posten?
Begint aardig op desinfo te lijken zo!
Nee ik wil zeggen dat jij zo hypocriet als de pest bent.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:32 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Hoezo, wilde je zeggen dat dit in Hollywood is opgenomen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |