abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:52:06 #121
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55723392
Norad, de luchtruim beschermer boven de VS, had een stand down op 9/11 en in normale omstandigheden staan er permanent 24 u op 24 u, vele F16 te draaien warm, met een piloot ernaast om het luchtruim te beschermen op verschillende luchtbasissen. Dat is bij ons in Europa ook zo. De VS is het best beschermde luchtruim van de wereld.
Een vriend van mij is Piloot bij de BAF en kent het luchtruim boven de VS.
Hij heeft zelf die dienst wel es gedraaid in Belgie.
Deze F16 vliegtuigen onderscheppen jaarlijks meer dan 60 keer vliegtuigen die iets van de koers af raken op gemiddeld ik geloof 6 minuten. "ze hangen direkt naast je zegt mijn vriend..." Dit is terug te vinden in statistieken van de RAF.
Je vind veel van dit soort informatie op deze website;
http://pilotsfor911truth.org/
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:52:37 #122
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55723411
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ohja is er geen censuur ... leg dat eens uit?

Onder censuur versta ik ook het photoshoppen van photos. En dan dus niet in de zin van een pukkeltje wegpoetsen maar gewoon complete composoties creeen. En dat wordt in onze kranten geplaatst als zijnde waar.

BBC manipuleert er op los op het online nieuwsarchief. Feiten, namen, locaties of gewoon complete alineas wordt na publicatie aangepast. En dat gebeurd op zeer grote schaal. Dus er is wel degelijk censuur.

Niets maar dan ook niets wat er als "nieuws" wordt verkondigd in kranten / TV is waar. Afgezien van onbenulligheid natuurlijk of als het wel in hun voordeel werkt om de waarheid te vertellen. Alles heeft een draai zodat de geldschieters niet een kwaad daglicht komen te staan.

Er is geen kritiek meer. Punt. Het is not done om naar te schrijven over govt en aanverwante instelligen en bedrijven. Journalisten kunnen niets tenzij je freelance bent en publiceerd op internet.

Er wordt geen woord verkeerd/kritisch geschreven over voedsel, medicijnen of cosmetica of wat dan ook. Alles is afhankelijk van zijn eigen industrie. Zo ook de oorlog en beleid.
Waarom maak je haal je er altijd weer van alles bij dat niks met 9/11 te maken heeft? Je posts zijn veel te algemeen van aard, we hebben het hier over 9/11. Blijf bij het onderwerp aub.
pi_55723412
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken.

Lees jij dan ondertussen http://www.911myths.com/html/67_intercepts.html door?
Ook allemaal controleerbare bronnen en heel wat minder pagina's...
Ik ken de site wormwood, maar zal het NORAD stukje nog eens doornemen. Overigens ken ik de meest belangrijke site's wel, ook van verschillende kanten, dus ook de debunk site's. Totaal zijn het er meer dan 100.000 dus je kan je lol op met 9/11. Daarom ben ik een tijdje geleden afgestapt van de technische kant van die dag en me meer gaan interesseren voor de periode ervoor en de periode erna. De aanleiding en het gevolg dus en dat is eigenlijk veel leuker om in te spitten.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:54:16 #124
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55723458
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:50 schreef wormwood het volgende:

[..]

Wordt het niet eens tijd dat jij je eigen planeet met je eigen media voorzieningen etc gaat stichten ofzo?

Er zit zoveel onvrede en achterdocht in je. Eigenlijk ongelovelijk dat je het uithoud op deze planeet.

En sorry dat ik niet altijd meer serieus op jou reageer. Je wordt steeds moeilijker serieus te nemen....
sorry maar dat is toch echt realitiet.

Als je er van overtuigd bent dat er geen censuur is ... dan wil ik wel een betoog waarom dat dan wel zo is.?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:54:22 #125
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55723461
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef Babyloniaa het volgende:
Norad, de luchtruim beschermer boven de VS, had een stand down op 9/11 en in normale omstandigheden staan er permanent 24 u op 24 u, vele F16 te draaien warm, met een piloot ernaast om het luchtruim te beschermen op verschillende luchtbasissen. Dat is bij ons in Europa ook zo. De VS is het best beschermde luchtruim van de wereld.
Deze F16 vliegtuigen onderscheppen jaarlijks meer dan 60 keer vliegtuigen die iets van de koers af raken op gemiddeld ik geloof 6 minuten. "ze hangen direkt naast je zegt mijn vriend..." Dit is terug te vinden in statistieken van de RAF.
Blatante nonsens, je hebt niet 1!!! feit correct. Tijd om je iets beter in te lezen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:54:56 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55723479
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat zijn betrouwbare bronnen ...?

een .gov of .mil kan en mag sowieso niet gebruikt worden als bron.Dat is nu het hele eier eten...
Waarom niet dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_55723489
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef Babyloniaa het volgende:
Kun je daar even een direct linkje voor geven? maakt de discussie wat makkelijker.
En was dat dan ook al voor 9/11 zo of zijn die maatregelen pas na 9/11 doorgevoerd?

In de VS is het in 10 jaar tijd nooit gelukt om een vliegtuig binnen een uur te onderscheppen. Zie http://www.911myths.com/html/67_intercepts.html
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:56:48 #128
52357 Lambiekje
pi_55723526
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
dat is het hele basis waarom we kibbelen. Zij zijn de desinfo verspreiders pursang.
De officiele instellingen dat is juist het probleem die hebben dikke vingers overal in. Daar is belangenverstrelling.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55723533
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

sorry maar dat is toch echt realitiet.

Als je er van overtuigd bent dat er geen censuur is ... dan wil ik wel een betoog waarom dat dan wel zo is.?!
er zal vast wel censuur zijn soms. Maar niet in die mate dat een complot als 9/11 verborgen kan blijven.
pi_55723534
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarvan er trouwens een heleboel achterhaalde nieuwsberichten zijn, maar die berichten worden er niet afgehaald door cooperativeresearch. Ook wordt er niet bij vermeld dat die berichten achterhaald zijn.

Het is oppassen met zulk soort sites, niet elk nieuwsbericht blijft correct.
Die site geeft slechts een volledig overzicht van alle verschenen kranten berichten en dan per categorie in tijdsvolgorde gezet. Niets meer en niets minder. Vindt journalist A iets en journalist B iets en het kan met elkaar te maken, dan maken ze zelf die link niet, maar de site van Paul Thompson wel. En uiteraard kunnen daar artikelen tussen zitten die achterhaald zijn.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:58:05 #131
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55723553
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is het hele basis waarom we kibbelen. Zij zijn de desinfo verspreiders pursang.
De officiele instellingen dat is juist het probleem die hebben dikke vingers overal in. Daar is belangenverstrelling.
Dat is jouw mening, dat is geen absoluut feit. Leer die zaken nou eens scheiden.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:59:06 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55723575
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Das nou het mooie van bronnen cotroleren...
En wat Terecht zegt ook ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_55723630
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef wormwood het volgende:

[..]

Kun je daar even een direct linkje voor geven? maakt de discussie wat makkelijker.
En was dat dan ook al voor 9/11 zo of zijn die maatregelen pas na 9/11 doorgevoerd?

In de VS is het in 10 jaar tijd nooit gelukt om een vliegtuig binnen een uur te onderscheppen. Zie http://www.911myths.com/html/67_intercepts.html
Zou de triljarden kostende Amerikaanse luchtverdediging dan net zo brak zijn geweest als de kaartenhuizen die ze op Ground Zero hebben geplant?
pi_55723657
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:01 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Zou de triljarden kostende Amerikaanse luchtverdediging dan net zo brak zijn geweest als de kaartenhuizen die ze op Ground Zero hebben geplant?
De luchtverdediging was gericht op gevaar van buiten de VS, niet van binnen de VS.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:03:47 #135
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55723676
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:01 schreef ron1872 het volgende:

[..]

De Amerikaanse luchtverdediging is niet brak, ze waren simpelweg niet beducht op 4 simultane kapingen die daarbij ook nog eens hun transponders uit hadden gezet zodat het traceren van die vluchten ernstig werd belemmerd.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:05:51 #136
52357 Lambiekje
pi_55723706
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:57 schreef wormwood het volgende:

[..]

er zal vast wel censuur zijn soms. Maar niet in die mate dat een complot als 9/11 verborgen kan blijven.
Hoe groter de leugen hoe meer het geloven. Je kan vervolgens als govt in kleine krantjes rectificaties plaatsen, want dat zijn ze verplicht, komt inweze niet aan bij het grote publiek. Men blijft toch geloven in het eerst verzonnen verhaal.

Met dit mechanisme kan met het grootste gemak 911 verborgen blijven. 50 jaar na dato is JFK oon nog steeds verhuld met mysterie. Het kan gemakkelijk stand houden imo.

Ga ik weer offtopic. Het grootste complot is denk ik wel "Aliens en ufos". Dat is inweze het best bewaarde geheim op aarde hoe dat precies zit.
pi_55723715
Sja, zo kan je overal wel een rotsmoes voor verzinnen.

Nooit gehoord van de oefening die op 9/11 exakt een kopie was van de dag zelf maar dan met 18 drone's? Op een terroristische aanslag met gebruikmaking van vliegtuigen werd al jaren geoefend, notabene met het Pentagon, WTC, Capitool, Witte Huis en Shears Tower als doelen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:07:41 #138
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55723739
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe groter de leugen hoe meer het geloven. Je kan vervolgens als govt in kleine krantjes rectificaties plaatsen, want dat zijn ze verplicht, komt inweze niet aan bij het grote publiek. Men blijft toch geloven in het eerst verzonnen verhaal.

Met dit mechanisme kan met het grootste gemak 911 verborgen blijven. 50 jaar na dato is JFK oon nog steeds verhuld met mysterie. Het kan gemakkelijk stand houden imo.

Gaan ik weer offtopic. Het grootste complot is denk ik wel "Aliens en ufos". Dat is inweze het best bewaarde geheim op aarde hoe dat precies zit.
Schrijf een boek, dan kun je al je creativiteit kwijt.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:09:52 #139
52357 Lambiekje
pi_55723805
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, dat is geen absoluut feit. Leer die zaken nou eens scheiden.
Nee vast. Politici zijn de eerlijkste mensen die er bestaan.
Grotere leugenaars zijn er niet. Het zijn zelfs betaalde leugenaars.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:11:29 #140
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55723849
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:06 schreef ron1872 het volgende:

Nooit gehoord van de oefening die op 9/11 exakt een kopie was van de dag zelf maar dan met 18 drone's? Op een terroristische aanslag met gebruikmaking van vliegtuigen werd al jaren geoefend, notabene met het Pentagon, WTC, Capitool, Witte Huis en Shears Tower als doelen.
Bronnetjes?
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:12:14 #141
52357 Lambiekje
pi_55723870
quote:

dat hebben de govt-believers nu eenmaal nodig .. rotsmoesen.

Frappant toch dat London 7-7 ook die dag precies hetzelfde een oefening had .. wat opeens ook echt werd.
Tjee hoe zou dat toch komen ...

Toeval bestaat niet.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:15:40 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55723960
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Frappant toch dat London 7-7 ook die dag precies hetzelfde een oefening had .. wat opeens ook echt werd.

Toeval bestaat niet.
Zal ik het dan nog maar een keer vragen. Wie zijn hier volgens jou govt gelovers?
Onikaan ni ov dovah
pi_55724096
quote:

[..]

Toeval bestaat niet.
Yep .... Bali:

precies 1 jaar, 1 maand en 1 dag na 9/11:

http://video.google.com/videoplay?docid=2246973658225588456&hl=en-GB

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=20051014&articleId=1085

En daaruit even dit stukje:

DAI-BACHTIAR (Translation): The Secretary-General of Interpol came to visit Aceh. I met him. He said our police were dealing with terrorism in a professional manner. 500 million euros. For the police. Long term. So far I've received directly 500 from Denmark. They gave 5, but 500 all up. The Dutch gave 2.

The money is flowing like water but outside the chamber, unrelated to the anti-terror funding, is a scene that should make donors think twice. A man from the Religious Affairs Commission sitting next door counts cash to be distributed amongst voting politicians. Call it corruption or even the trickle down effect, but it's this kind of informal funds distribution which keeps the wheels turning in the Indonesian economy.

DAI-BACHTIAR (Translation): Well now, for example, the other day I got 2 million from Holland... From America... it was 50. Is it 50 already? You know how much the army got? 600. Then they had to get involved.

The Dutch gave 2.

I got 2 million from Holland

Waarvoor?
pi_55724143
quote:

[..]

Toeval bestaat niet.
Londen? Yeps ... zo inside als wat

http://video.google.nl/videoplay?docid=-9026971387182561652&q=9%2F11+nederland&total=30&start=10&num=10&so=0&type=search&plindex=8

Damn, wat kunnen mensen een plaat voor hun hoofd hebben zeg.

En wat ben ik blij dat ik mijn kinderen later recht in hun gezicht kan vertellen wat er werkelijk heeft plaats gevonden.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:31:26 #145
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55724344
Topickaap, ga die achterlijke complottheorieen maar ergens anders verkondigen. Het gaat hier om 9/11.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:37:58 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55724495
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:22 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Londen? Yeps ... zo inside als wat

http://video.google.nl/videoplay?docid=-9026971387182561652&q=9%2F11+nederland&total=30&start=10&num=10&so=0&type=search&plindex=8

Damn, wat kunnen mensen een plaat voor hun hoofd hebben zeg.

En wat ben ik blij dat ik mijn kinderen later recht in hun gezicht kan vertellen wat er werkelijk heeft plaats gevonden.
Voor waarheidszoekers hebben jullie de feiten toch best vaak fout zeg Denk je wel eens na over die plaat voor je kop?
Willekeurige klik om de intro voorbij te komen kwam uit op de oude onzin over smeltpunten van staal etc.
Onikaan ni ov dovah
pi_55724665
quote:
Inderdaad. Daar zijn de complotgelovers heel goed in.

Heb je nu al gelezen dat dat van die 67 vliegtuigen klinklare onzin is?
quote:
Ik heb al veel gehoord en ook die beweringen.
En die zijn ondertussen voor mij in ieder geval duidelijk weerlegd.
pi_55724701
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:22 schreef ron1872 het volgende:

Ik heb nu al medelijden met jouw kinderen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:57:25 #149
52357 Lambiekje
pi_55724961
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:45 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik heb nu al medelijden met jouw kinderen.
Ach we worden al fout voorgelicht vanaf geschiedenis van Babylonie, Egypte, Nero, Ceasar, Jezus, Franse Revolutie. Napoleon. WO1, Hitlers opkomst, WO2, koude oorlog, maanlanding, JFK, Vietnam, Golf 1, 911, Golf2

Onze geaccepteerde geschiedenis berrust op leugens bedrog en misleiding. Volg het geldstroom en je weet de geschiedenis heel wat beter te begrijpen, en dingen te plaatsen waarom ze gebeurd zijn.
pi_55724993
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ach we worden al fout voorgelicht vanaf geschiedenis van Babylonie, Egypte, Nero, Ceasar, Jezus, Franse Revolutie. Napoleon. WO1, Hitlers opkomst, WO2, koude oorlog, maanlanding, JFK, Vietnam, Golf 1, 911, Golf2

Onze geaccepteerde geschiedenis berrust op leugens bedrog en misleiding. Volg het geldstroom en je weet de geschiedenis heel wat beter te begrijpen, en dingen te plaatsen waarom ze gebeurd zijn.
Als het allemaal zo erg is, wat doen je hier dan nog?
Ik snap niet dat je hier nog blijft als je over complotten en leugens ziet.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:00:11 #151
52357 Lambiekje
pi_55725032
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Voor waarheidszoekers hebben jullie de feiten toch best vaak fout zeg Denk je wel eens na over die plaat voor je kop?
Willekeurige klik om de intro voorbij te komen kwam uit op de oude onzin over smeltpunten van staal etc.
Denk eerder dat er een grote plaat (met een plaatje van Paris Hilton) voor je hermetisch afgesloten tuinhek staat.
pi_55725155
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk eerder dat er een grote plaat (met een plaatje van Paris Hilton) voor je hermetisch afgesloten tuinhek staat.
Vertel eens Lambieke, denk jij nog steeds dat de vliegtuigen op 9/11 langer dan 3 kwartier rondvlogen?
Denk jij nog steeds dat WTC 1 en 2 zijn neergehaald met explosieven?
Denk jij nog steeds dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen?
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:08:23 #153
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55725187
@ OpenYourMind

Ik vrees dat ze voor de zoveelste keer je post negeren dit terwijl je er zoveel moeite in hebt gestoken.

Kan me echt voorstellen dat je er moedeloos van word
pi_55725203
Het probleem met Lambiekje is dat, als hij zijn gelijk niet kan halen, met of zonder gebruik van zijn "bronnen", hij een compleet topic om zeep weet te helpen.
Met allerlei zijwegen en kulvoorbeelden is het er dan mee gedaan.
En dat vind ik jammer, want het was een zeer intressante discussie die er werdt gevoerd.

En dat ik er niet aan meedoe/meedeed is niet van belang.

Jammer...
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:09:19 #155
52357 Lambiekje
pi_55725209
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:58 schreef wormwood het volgende:

[..]

Als het allemaal zo erg is, wat doen je hier dan nog?
Ik snap niet dat je hier nog blijft als je over complotten en leugens ziet.
In weze is het zo erg ja.

Alleen tja hier heb je dak boven het hoofd, je eten (wat eigenlijk chemische rotzooi is) en straks per 2010 helemaal walgelijk is, je DVDtje weet ik veel. Dan mag ik nog wal zeer kritisch is kijken naar zaken wat er speelt. Want ik weet wel bijna zeker dat het nog velen malen treuriger is dan dat ik eventje hier zo uit de losse hand voor schotel.

Er is geen ontkomen aan alles is al geintregreerd met elkaar. NWO heeft al heel wat stappen gezet. Bijvoorbeeld met het 1 Europa. Of het oprichten van de VN. Wat dat is echt een monster van een organisatie.

Enige landen waar je nog aan de westerse onzin kan ontsnappen is naar Venuzuela, NoordKorea en Iran. Rest van de wereld is al inweze in handen van Amerika (via bankwezen). Maar dat zal ook wel niet lang duren.
pi_55725226
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:08 schreef merlin693 het volgende:
@ OpenYourMind

Ik vrees dat ze voor de zoveelste keer je post negeren dit terwijl je er zoveel moeite in hebt gestoken.
Kolere zeg. Jij moet wel ontiegelijke oogkleppen ophebben!
Er zijn een aantal mensen die op OYM hebben gereageerd....
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:13:24 #157
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55725302
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:08 schreef merlin693 het volgende:
@ OpenYourMind

Kan me echt voorstellen dat je er moedeloos van word
Zijn post wordt niet genegeerd maar verdwijnt wel naar de achtergrond door de postdiarree van Lambiekje en ron1872.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:14:38 #158
52357 Lambiekje
pi_55725325
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:06 schreef wormwood het volgende:

[..]

Vertel eens Lambieke, denk jij nog steeds dat de vliegtuigen op 9/11 langer dan 3 kwartier rondvlogen?
Denk jij nog steeds dat WTC 1 en 2 zijn neergehaald met explosieven?
Denk jij nog steeds dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen?
Helft van de vliegtuigen heeft niet eens gevlogen volgens de systemen. Er zijn hele rare gang van zaken met betrekking tot de serienummers van de betrokken vliegtuigen.

WTC1 + 2 en 7 zijn met explosieven neergehaald. En waarschijnlijk zelfs met groffer geschut.

Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat er een vliegtuig betrokken is bij het Pentagon.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:14:51 #159
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55725329
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In weze is het zo erg ja.

Alleen tja hier heb je dak boven het hoofd, je eten (wat eigenlijk chemische rotzooi is) en straks per 2010 helemaal walgelijk is, je DVDtje weet ik veel. Dan mag ik nog wal zeer kritisch is kijken naar zaken wat er speelt. Want ik weet wel bijna zeker dat het nog velen malen treuriger is dan dat ik eventje hier zo uit de losse hand voor schotel.

Er is geen ontkomen aan alles is al geintregreerd met elkaar. NWO heeft al heel wat stappen gezet. Bijvoorbeeld met het 1 Europa. Of het oprichten van de VN. Wat dat is echt een monster van een organisatie.

Enige landen waar je nog aan de westerse onzin kan ontsnappen is naar Venuzuela, NoordKorea en Iran. Rest van de wereld is al inweze in handen van Amerika (via bankwezen). Maar dat zal ook wel niet lang duren.
Blijf nou eens ontopic Lambiekje!

Weet je eigenlijk wat dat is, ontopic reageren? Alsjeblieft zeg
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:16:23 #160
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55725351
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Helft van de vliegtuigen heeft niet eens gevlogen volgens de systemen. Er zijn hele rare gang van zaken met betrekking tot de serienummers van de betrokken vliegtuigen.

WTC1 + 2 en 7 zijn met explosieven neergehaald. En waarschijnlijk zelfs met groffer geschut.

Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat er een vliegtuig betrokken is bij het Pentagon.
Ga je weer, dat heb ik 6 topics geleden al aan je laten zien dat er een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Je bent helemaal niet uit op discussie, je onderbouwt je argumenten niet, iedereen kotst je uit, wat doe je hier nog?
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:16:46 #161
52357 Lambiekje
pi_55725367
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:13 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zijn post wordt niet genegeerd maar verdwijnt wel naar de achtergrond door de postdiarree van Lambiekje en ron1872.
Zelf geef je ook geen reactie daar op. Dus het is niet alleen onze schuld.
pi_55725372
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

Blijf nou eens ontopic Lambiekje!

Weet je eigenlijk wat dat is, ontopic reageren? Alsjeblieft zeg
Die post was mijn schuld. Ik vroeg me af waarom die nog op deze planeet blijft wonen als het allemaal zo erg is.
pi_55725408
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk nou eens een keer wat verder dan je neus lang is voordat je weer stomme dingen gaat zeggen!

meningen en argumenten deel 6 9/11
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:19:43 #164
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55725421
quote:
daar heb je ook gelijk in !...en wormwood je hebt gelijk maar het was niet echt van het kaliber dat de post van OYM verdient had.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:21:45 #165
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55725461
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gast... kankerstraal gewoon een eind op jongen, je verneukt de hele discussie hier. Kuttroll
pi_55725516
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:09 schreef Lambiekje het volgende:

Enige landen waar je nog aan de westerse onzin kan ontsnappen is naar Venuzuela, NoordKorea en Iran.
Toffe landen noem je daar op
pi_55725546
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:24 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Toffe landen noem je daar op
Ja dat zijn toch perfect landen zonder censuur, overheidsbemoeienis, staats kranten etc.!
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:34:03 #168
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55725716
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:16 schreef wormwood het volgende:

[..]

Die post was mijn schuld. Ik vroeg me af waarom die nog op deze planeet blijft wonen als het allemaal zo erg is.
En dat valt weer te herleiden naar de post van ron1872 die over Londen gaat... offtopic dus . Maar goed, we hebben weer een sterk staaltje waarheidsvinding gezien van de waarheidszoekers hoor, bravo!
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:40:25 #169
52357 Lambiekje
pi_55725838
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 03:11 schreef OpenYourMind het volgende:

Mijn mening:

Ik acht het goed mogelijk dat de VS 9/11 bewust heeft laten gebeuren en mogelijk zelfs een handje heeft geholpen om bovenstaande doelstellingen te kunnen behalen. Men heeft zo en draagvlak gecreerd en ook nog eens een ongrijpbare vijand in het gebied waar ze al jaren militair actief willen zijn. Het doel heiligt de middelen.

Verder acht ik het onmogelijk dat de inlichtingendiensten niet van dit plot af hebben geweten (zie hiervoor de website in de post van Terecht en dan met name het stuk met voorkennis). Waarschijnlijk zal dit slechts bij een klein/select groepje van de inlichtingendiensten bekend geweest zijn onder een of ander black project, de zogenaamde Unacknowledged Special Access Programs (De vele tegenwerkingen van onderzoeken duiden hier op).
Oke dat kan ik allemaal nog volgen.

Alleen wat ik wel denk dat de inlichtingendiensten achter zijn gekomen is dat Al-Ciada en/of Taliban een aanval plan zijn, niet wetende wat het grotere plan is. Dat het dus gevoed en georgstreerd is door Amerika zelf.
quote:
Het 9/11 Commission Report en de tot standkoming daarvan is een coverup en is geschreven naar aanleiding van selectieve informatie die naar een vooraf gedefinieerde conclusie moest leiden. Alle getuigen, informatiebronnen die niet in dit straatje passen zijn systematisch genegeerd.
Geeft dit dan niet aan dat je dus uitgaat van een MIHOP? Want voor een LIHOP en dan deze conclussie over Commission Report versterkt je conclussie over 911.

@Wormwood, Terecht, A-Tuinhek :
Hoe zien jullie die zin hier boven van OYM. Dat geeft inweze wel aan hoe slinks alles wel niet in elkaar zit. Voor mij geeft dat inweze wel aan dat alles tot in de kleine puntjes heel precies is uitgewerkt van binnen uit de koker van Bush en govt.
pi_55725870
pi_55725895
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:40 schreef Lambiekje het volgende:

@Wormwood, Terecht, A-Tuinhek :
Hoe zien jullie die zin hier boven van OYM. Dat geeft inweze wel aan hoe slinks alles wel niet in elkaar zit. Voor mij geeft dat inweze wel aan dat alles tot in de kleine puntjes heel precies is uitgewerkt van binnen uit de koker van Bush en govt.
Laat ik het kort houden, ik vind het zeer hypocriet dat mensen die in een complot geloven een rapport, zonder onderbouwing, beschuldigen van selectieve berichtgeving.

En voor de rest zie ik geen enkele aanwijzing dat 9/11 een complot was of dat ze ervan wisten en het hebben laten gebeuren.
pi_55725901
Het neerstorten van het vliegtuig in shanksville is nog weinig behandeld trouwens . Dit was he tlaatste gekaapt evliegtuig in d elucht die dag en ik vermoed dat het is neergeschoten . Dit aan de hand van de 'Debris field ' en de getuigenverklaringen.

Men wist dat het onderweg was naar Washiongton , en dan was het witte huis een mogelijk doelwit . De passagiers waren in opstand gekomen maar ik denk dat de crash niet het gevolg is van een vechtpartij aan boord.
pi_55725928
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:42 schreef ron1872 het volgende:
[ afbeelding ]
In plaats van die cliche plaatjes posten, kun je beter even uitleggen waaruit blijkt dat het een leugen is dat er de 10 jaar voor 9/11 nog nooit een vliegtuig binnen 10 minuten is onderschept.
pi_55725948
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef atmosphere2 het volgende:
Het neerstorten van het vliegtuig in shanksville is nog weinig behandeld trouwens . Dit was he tlaatste gekaapt evliegtuig in d elucht die dag en ik vermoed dat het is neergeschoten . Dit aan de hand van de 'Debris field ' en de getuigenverklaringen.
En waarom is dat geheim gehouden dan?

Doen ze een keer iets wél goed, gaan ze dat juist niet vertellen
pi_55725980
Om het heroïsche verhaal over de passagiers in stand te houden, waarschijnlijk
Ook is het een vreselijke beslissing waar je nu niet bepaald trots op zal zijn , het was bittere noodzaak

De getuigenverklaringen zijn in ieder geval interessant.

Op één plaats is een groot gat ontstaan door een crash ,maar er lagen ook onderdelen van het vliegtuig veel verder weg . Het puin lag over een paar kilometer verspreid.

[ Bericht 31% gewijzigd door atmosphere2 op 02-01-2008 16:52:50 ]
pi_55726000
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef atmosphere2 het volgende:

Men wist dat het onderweg was naar Washiongton , en dan was het witte huis een mogelijk doelwit . De passagiers waren in opstand gekomen maar ik denk dat de crash niet het gevolg is van een vechtpartij aan boord.
En wat is daar het probleem aan?
Ene moment wordt er geklaagd dat een vliegtuig niet is neergeschoten, andere moment is het weer een probleem als het wel wordt neergeschoten.

Niet dat ik denk dat het ook daadwerkelijk is neergeschoten, maar om even aan te geven dat de complotverhalen niet bepaald overeenstemmen.
pi_55726059
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef atmosphere2 het volgende:

De getuigenverklaringen zijn in ieder geval interessant.

Op één plaats is een groot gat ontstaan door een crash ,maar er lagen ook onderdelen van het vliegtuig veel verder weg . Het puin lag over een paar kilometer verspreid.
Lijkt me een erg onwaarschijnlijke verklaring.
pi_55726084
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef atmosphere2 het volgende:
Aha. Was op 9/11 dat heroïsche verhaal dan al bekend?
Had diegene die het vliegtuig heeft neergeschoten contact met die mensen aan boord ofzo?
quote:
Ja dus?
Er komt nogal wat bij kijken als een vliegtuig ontploft.
pi_55726130
Shanksville:

pi_55726186
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef ron1872 het volgende:
Shanksville:

[ afbeelding ]
Die plaatjes werken niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: