abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:54:56 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55723479
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat zijn betrouwbare bronnen ...?

een .gov of .mil kan en mag sowieso niet gebruikt worden als bron.Dat is nu het hele eier eten...
Waarom niet dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_55723489
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef Babyloniaa het volgende:
Norad, de luchtruim beschermer boven de VS, had een stand down op 9/11 en in normale omstandigheden staan er permanent 24 u op 24 u, vele F16 te draaien warm, met een piloot ernaast om het luchtruim te beschermen op verschillende luchtbasissen. Dat is bij ons in Europa ook zo. De VS is het best beschermde luchtruim van de wereld.
Een vriend van mij is Piloot bij de BAF en kent het luchtruim boven de VS.
Hij heeft zelf die dienst wel es gedraaid in Belgie.
Deze F16 vliegtuigen onderscheppen jaarlijks meer dan 60 keer vliegtuigen die iets van de koers af raken op gemiddeld ik geloof 6 minuten. "ze hangen direkt naast je zegt mijn vriend..." Dit is terug te vinden in statistieken van de RAF.
Je vind veel van dit soort informatie op deze website;
http://pilotsfor911truth.org/
Kun je daar even een direct linkje voor geven? maakt de discussie wat makkelijker.
En was dat dan ook al voor 9/11 zo of zijn die maatregelen pas na 9/11 doorgevoerd?

In de VS is het in 10 jaar tijd nooit gelukt om een vliegtuig binnen een uur te onderscheppen. Zie http://www.911myths.com/html/67_intercepts.html
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:56:48 #128
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55723526
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
dat is het hele basis waarom we kibbelen. Zij zijn de desinfo verspreiders pursang.
De officiele instellingen dat is juist het probleem die hebben dikke vingers overal in. Daar is belangenverstrelling.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55723533
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

sorry maar dat is toch echt realitiet.

Als je er van overtuigd bent dat er geen censuur is ... dan wil ik wel een betoog waarom dat dan wel zo is.?!
er zal vast wel censuur zijn soms. Maar niet in die mate dat een complot als 9/11 verborgen kan blijven.
pi_55723534
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarvan er trouwens een heleboel achterhaalde nieuwsberichten zijn, maar die berichten worden er niet afgehaald door cooperativeresearch. Ook wordt er niet bij vermeld dat die berichten achterhaald zijn.

Het is oppassen met zulk soort sites, niet elk nieuwsbericht blijft correct.
Die site geeft slechts een volledig overzicht van alle verschenen kranten berichten en dan per categorie in tijdsvolgorde gezet. Niets meer en niets minder. Vindt journalist A iets en journalist B iets en het kan met elkaar te maken, dan maken ze zelf die link niet, maar de site van Paul Thompson wel. En uiteraard kunnen daar artikelen tussen zitten die achterhaald zijn.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:58:05 #131
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55723553
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is het hele basis waarom we kibbelen. Zij zijn de desinfo verspreiders pursang.
De officiele instellingen dat is juist het probleem die hebben dikke vingers overal in. Daar is belangenverstrelling.
Dat is jouw mening, dat is geen absoluut feit. Leer die zaken nou eens scheiden.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:59:06 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55723575
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Das nou het mooie van bronnen cotroleren...
En wat Terecht zegt ook ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_55723630
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef wormwood het volgende:

[..]

Kun je daar even een direct linkje voor geven? maakt de discussie wat makkelijker.
En was dat dan ook al voor 9/11 zo of zijn die maatregelen pas na 9/11 doorgevoerd?

In de VS is het in 10 jaar tijd nooit gelukt om een vliegtuig binnen een uur te onderscheppen. Zie http://www.911myths.com/html/67_intercepts.html
Zou de triljarden kostende Amerikaanse luchtverdediging dan net zo brak zijn geweest als de kaartenhuizen die ze op Ground Zero hebben geplant?
pi_55723657
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:01 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Zou de triljarden kostende Amerikaanse luchtverdediging dan net zo brak zijn geweest als de kaartenhuizen die ze op Ground Zero hebben geplant?
De luchtverdediging was gericht op gevaar van buiten de VS, niet van binnen de VS.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:03:47 #135
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55723676
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:01 schreef ron1872 het volgende:

[..]

De Amerikaanse luchtverdediging is niet brak, ze waren simpelweg niet beducht op 4 simultane kapingen die daarbij ook nog eens hun transponders uit hadden gezet zodat het traceren van die vluchten ernstig werd belemmerd.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:05:51 #136
52357 Lambiekje
pi_55723706
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:57 schreef wormwood het volgende:

[..]

er zal vast wel censuur zijn soms. Maar niet in die mate dat een complot als 9/11 verborgen kan blijven.
Hoe groter de leugen hoe meer het geloven. Je kan vervolgens als govt in kleine krantjes rectificaties plaatsen, want dat zijn ze verplicht, komt inweze niet aan bij het grote publiek. Men blijft toch geloven in het eerst verzonnen verhaal.

Met dit mechanisme kan met het grootste gemak 911 verborgen blijven. 50 jaar na dato is JFK oon nog steeds verhuld met mysterie. Het kan gemakkelijk stand houden imo.

Ga ik weer offtopic. Het grootste complot is denk ik wel "Aliens en ufos". Dat is inweze het best bewaarde geheim op aarde hoe dat precies zit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55723715
Sja, zo kan je overal wel een rotsmoes voor verzinnen.

Nooit gehoord van de oefening die op 9/11 exakt een kopie was van de dag zelf maar dan met 18 drone's? Op een terroristische aanslag met gebruikmaking van vliegtuigen werd al jaren geoefend, notabene met het Pentagon, WTC, Capitool, Witte Huis en Shears Tower als doelen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:07:41 #138
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55723739
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe groter de leugen hoe meer het geloven. Je kan vervolgens als govt in kleine krantjes rectificaties plaatsen, want dat zijn ze verplicht, komt inweze niet aan bij het grote publiek. Men blijft toch geloven in het eerst verzonnen verhaal.

Met dit mechanisme kan met het grootste gemak 911 verborgen blijven. 50 jaar na dato is JFK oon nog steeds verhuld met mysterie. Het kan gemakkelijk stand houden imo.

Gaan ik weer offtopic. Het grootste complot is denk ik wel "Aliens en ufos". Dat is inweze het best bewaarde geheim op aarde hoe dat precies zit.
Schrijf een boek, dan kun je al je creativiteit kwijt.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:09:52 #139
52357 Lambiekje
pi_55723805
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, dat is geen absoluut feit. Leer die zaken nou eens scheiden.
Nee vast. Politici zijn de eerlijkste mensen die er bestaan.
Grotere leugenaars zijn er niet. Het zijn zelfs betaalde leugenaars.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:11:29 #140
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55723849
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:06 schreef ron1872 het volgende:

Nooit gehoord van de oefening die op 9/11 exakt een kopie was van de dag zelf maar dan met 18 drone's? Op een terroristische aanslag met gebruikmaking van vliegtuigen werd al jaren geoefend, notabene met het Pentagon, WTC, Capitool, Witte Huis en Shears Tower als doelen.
Bronnetjes?
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:12:14 #141
52357 Lambiekje
pi_55723870
quote:

dat hebben de govt-believers nu eenmaal nodig .. rotsmoesen.

Frappant toch dat London 7-7 ook die dag precies hetzelfde een oefening had .. wat opeens ook echt werd.
Tjee hoe zou dat toch komen ...

Toeval bestaat niet.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:15:40 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55723960
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Frappant toch dat London 7-7 ook die dag precies hetzelfde een oefening had .. wat opeens ook echt werd.

Toeval bestaat niet.
Zal ik het dan nog maar een keer vragen. Wie zijn hier volgens jou govt gelovers?
Onikaan ni ov dovah
pi_55724096
quote:

[..]

Toeval bestaat niet.
Yep .... Bali:

precies 1 jaar, 1 maand en 1 dag na 9/11:

http://video.google.com/videoplay?docid=2246973658225588456&hl=en-GB

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=20051014&articleId=1085

En daaruit even dit stukje:

DAI-BACHTIAR (Translation): The Secretary-General of Interpol came to visit Aceh. I met him. He said our police were dealing with terrorism in a professional manner. 500 million euros. For the police. Long term. So far I've received directly 500 from Denmark. They gave 5, but 500 all up. The Dutch gave 2.

The money is flowing like water but outside the chamber, unrelated to the anti-terror funding, is a scene that should make donors think twice. A man from the Religious Affairs Commission sitting next door counts cash to be distributed amongst voting politicians. Call it corruption or even the trickle down effect, but it's this kind of informal funds distribution which keeps the wheels turning in the Indonesian economy.

DAI-BACHTIAR (Translation): Well now, for example, the other day I got 2 million from Holland... From America... it was 50. Is it 50 already? You know how much the army got? 600. Then they had to get involved.

The Dutch gave 2.

I got 2 million from Holland

Waarvoor?
pi_55724143
quote:

[..]

Toeval bestaat niet.
Londen? Yeps ... zo inside als wat

http://video.google.nl/videoplay?docid=-9026971387182561652&q=9%2F11+nederland&total=30&start=10&num=10&so=0&type=search&plindex=8

Damn, wat kunnen mensen een plaat voor hun hoofd hebben zeg.

En wat ben ik blij dat ik mijn kinderen later recht in hun gezicht kan vertellen wat er werkelijk heeft plaats gevonden.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:31:26 #145
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55724344
Topickaap, ga die achterlijke complottheorieen maar ergens anders verkondigen. Het gaat hier om 9/11.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:37:58 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55724495
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:22 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Londen? Yeps ... zo inside als wat

http://video.google.nl/videoplay?docid=-9026971387182561652&q=9%2F11+nederland&total=30&start=10&num=10&so=0&type=search&plindex=8

Damn, wat kunnen mensen een plaat voor hun hoofd hebben zeg.

En wat ben ik blij dat ik mijn kinderen later recht in hun gezicht kan vertellen wat er werkelijk heeft plaats gevonden.
Voor waarheidszoekers hebben jullie de feiten toch best vaak fout zeg Denk je wel eens na over die plaat voor je kop?
Willekeurige klik om de intro voorbij te komen kwam uit op de oude onzin over smeltpunten van staal etc.
Onikaan ni ov dovah
pi_55724665
quote:
Inderdaad. Daar zijn de complotgelovers heel goed in.

Heb je nu al gelezen dat dat van die 67 vliegtuigen klinklare onzin is?
quote:
Ik heb al veel gehoord en ook die beweringen.
En die zijn ondertussen voor mij in ieder geval duidelijk weerlegd.
pi_55724701
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:22 schreef ron1872 het volgende:

Ik heb nu al medelijden met jouw kinderen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:57:25 #149
52357 Lambiekje
pi_55724961
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:45 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik heb nu al medelijden met jouw kinderen.
Ach we worden al fout voorgelicht vanaf geschiedenis van Babylonie, Egypte, Nero, Ceasar, Jezus, Franse Revolutie. Napoleon. WO1, Hitlers opkomst, WO2, koude oorlog, maanlanding, JFK, Vietnam, Golf 1, 911, Golf2

Onze geaccepteerde geschiedenis berrust op leugens bedrog en misleiding. Volg het geldstroom en je weet de geschiedenis heel wat beter te begrijpen, en dingen te plaatsen waarom ze gebeurd zijn.
pi_55724993
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ach we worden al fout voorgelicht vanaf geschiedenis van Babylonie, Egypte, Nero, Ceasar, Jezus, Franse Revolutie. Napoleon. WO1, Hitlers opkomst, WO2, koude oorlog, maanlanding, JFK, Vietnam, Golf 1, 911, Golf2

Onze geaccepteerde geschiedenis berrust op leugens bedrog en misleiding. Volg het geldstroom en je weet de geschiedenis heel wat beter te begrijpen, en dingen te plaatsen waarom ze gebeurd zijn.
Als het allemaal zo erg is, wat doen je hier dan nog?
Ik snap niet dat je hier nog blijft als je over complotten en leugens ziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')