abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55726000
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef atmosphere2 het volgende:
Het neerstorten van het vliegtuig in shanksville is nog weinig behandeld trouwens . Dit was he tlaatste gekaapt evliegtuig in d elucht die dag en ik vermoed dat het is neergeschoten . Dit aan de hand van de 'Debris field ' en de getuigenverklaringen.

Men wist dat het onderweg was naar Washiongton , en dan was het witte huis een mogelijk doelwit . De passagiers waren in opstand gekomen maar ik denk dat de crash niet het gevolg is van een vechtpartij aan boord.
En wat is daar het probleem aan?
Ene moment wordt er geklaagd dat een vliegtuig niet is neergeschoten, andere moment is het weer een probleem als het wel wordt neergeschoten.

Niet dat ik denk dat het ook daadwerkelijk is neergeschoten, maar om even aan te geven dat de complotverhalen niet bepaald overeenstemmen.
pi_55726059
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef atmosphere2 het volgende:
Om het heroïsche verhaal over de passagiers in stand te houden, waarschijnlijk

De getuigenverklaringen zijn in ieder geval interessant.

Op één plaats is een groot gat ontstaan door een crash ,maar er lagen ook onderdelen van het vliegtuig veel verder weg . Het puin lag over een paar kilometer verspreid.
Lijkt me een erg onwaarschijnlijke verklaring.
pi_55726084
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef atmosphere2 het volgende:
Om het heroïsche verhaal over de passagiers in stand te houden, waarschijnlijk
Aha. Was op 9/11 dat heroïsche verhaal dan al bekend?
Had diegene die het vliegtuig heeft neergeschoten contact met die mensen aan boord ofzo?
quote:
Op één plaats is een groot gat ontstaan door een crash ,maar er lagen ook onderdelen van het vliegtuig veel verder weg . Het puin lag over een paar kilometer verspreid.
Ja dus?
Er komt nogal wat bij kijken als een vliegtuig ontploft.
pi_55726130
Shanksville:

pi_55726186
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef ron1872 het volgende:
Shanksville:

[ afbeelding ]
Die plaatjes werken niet.
pi_55726224
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:04:01 #182
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55726273
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef wormwood het volgende:

[..]

Laat ik het kort houden, ik vind het zeer hypocriet dat mensen die in een complot geloven een rapport, zonder onderbouwing, beschuldigen van selectieve berichtgeving.

En voor de rest zie ik geen enkele aanwijzing dat 9/11 een complot was of dat ze ervan wisten en het hebben laten gebeuren.
Ik neem aan dat je het betoog van OYM hebt gelezen en vervolgens zijn conclussies. Dat valt eigenlijk niet te ontkennen dat er wel een heel raar spelletje is gespeeld door Amerika.

En dat staat los of er hitech rotzooi is gebruikt tijdens 911.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55726292
pi_55726344
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het betoog van OYM hebt gelezen en vervolgens zijn conclussies. Dat valt eigenlijk niet te ontkennen dat er wel een heel raar spelletje is gespeeld door Amerika.
Zeker worden er rare spelletje gespeeld. Dat gebeurd overal. Ook door jou en andere mensen.

Maar ik zal het nog even copy pasten:
quote:
En voor de rest zie ik geen enkele aanwijzing dat 9/11 een complot was of dat ze ervan wisten en het hebben laten gebeuren.
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:14:05 #186
52357 Lambiekje
pi_55726417
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef wormwood het volgende:

[..]

Laat ik het kort houden, ik vind het zeer hypocriet dat mensen die in een complot geloven een rapport, zonder onderbouwing, beschuldigen van selectieve berichtgeving.

Ontbreken van WTC7 is toch wel zeer selectief en tergelijk een zeer crusiaal gebeuren van die dag.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55726451

Grootste stuk van een vliegtuig, waarvan gezegd wordt dat het van UA93 afkomstig was
pi_55726528
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ontbreken van WTC7 is toch wel zeer selectief en tergelijk een zeer crusiaal gebeuren van die dag.
Ontbreken van WTC7 ?

Wat bedoel je daarmee? Was WTC7 die dag eventjes verdwenen ofzo?
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:21:15 #190
52357 Lambiekje
pi_55726540
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:09 schreef wormwood het volgende:

[..]

Zeker worden er rare spelletje gespeeld. Dat gebeurd overal. Ook door jou en andere mensen.

Maar ik zal het nog even copy pasten:
[..]
Wat heerlijk hoe naief je naar dingen kijkt en kosten wat kost een eerlijk beeld van een overheid wilt blijven vast houden.

Maar kennelijk wil je geen antwoorden hebben over waarom er rare spelletjes gespeeld worden over de ruggen van gewone burgers.

Rare uitspraken van mij heeft geen invloed op je gezondheid, financieen en vrijheid. Maar daarintegen zijn de rare uitspraken van Bush wel delgelijk invloed op die 3 zaken. Maar dat accepteer je maar al te graag. Be my guest.
pi_55726552
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:15 schreef ron1872 het volgende:
[ afbeelding ]

Grootste stuk van een vliegtuig, waarvan gezegd wordt dat het van UA93 afkomstig was
Het is in ieder geval geen kinderwagen. Wat wil je ermee zeggen?
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:22:17 #192
52357 Lambiekje
pi_55726561
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:20 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ontbreken van WTC7 ?

Selectief gedoe in het Omission rapport.
pi_55726575
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:20 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ontbreken van WTC7 ?

Even maar:

http://www.youtube.com/watch?v=LD06SAf0p9A

WTF: blow up??

http://www.youtube.com/watch?v=CwjmqkjwnvQ&NR=1
pi_55726588
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat heerlijk hoe naief je naar dingen kijkt en kosten wat kost een eerlijk beeld van een overheid wilt blijven vast houden.

Maar kennelijk wil je geen antwoorden hebben over waarom er rare spelletjes gespeeld worden over de ruggen van gewone burgers.
Ik wil daar best wel antwoorden op hebben.

Maar dat antwoorden die jij en anderen aandragen met betrekking tot 9/11 zijn over het algemeen klinklare onzin.
En als jij en anderen dan ook nog niet een willen inzien dat jullie leugens verspreiden, moet je niet raar opkijken als iemand tegen je zegt dat je uit je nek lult.
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:24:37 #195
52357 Lambiekje
pi_55726597
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:21 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het is in ieder geval geen kinderwagen. Wat wil je ermee zeggen?
Denk een doelbewust geplaatste prop. Evenals het paspoort, draaiboek en een koffer met een boeing handleiding.
pi_55726609
quote:
Ga je nog iets zinnigs bijdragen of blijf je alleen maar foto's, linkjes en verder niks zinnigs posten?
Begint aardig op desinfo te lijken zo!
pi_55726650
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk een doelbewust geplaatste prop. Evenals het paspoort, draaiboek en een koffer met een boeing handleiding.
Hiermee toon je maar weer aan dat je koste wat het kost een complot wilt zien.

Ene moment loop je te zeiken dat de vliegtuigen niet zijn neergeschoten en de WTC torens in konden vliegen. Ander moment loop je te zeiken dat een vliegtuig dat zijn doel niet heeft gehaald nep is en dat er bewijzen zijn neergelegd.

Wat wil je nou?
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:31:14 #198
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55726727
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef wormwood het volgende:

[..]

Hiermee toon je maar weer aan dat je koste wat het kost een complot wilt zien.

Ene moment loop je te zeiken dat de vliegtuigen niet zijn neergeschoten en de WTC torens in konden vliegen. Ander moment loop je te zeiken dat een vliegtuig dat zijn doel niet heeft gehaald nep is en dat er bewijzen zijn neergelegd.

Wat wil je nou?
Hij kan er ook niks aan doen dat ie een steek los heeft zitten, gewoon negeren die hap. Lambiekje kan, wil en gaat het maar niet leren, dat doet hij al 30 á 40 9/11-topics lang niet.
pi_55726742
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ga je nog iets zinnigs bijdragen of blijf je alleen maar foto's, linkjes en verder niks zinnigs posten?
Begint aardig op desinfo te lijken zo!
Hoezo, wilde je zeggen dat dit in Hollywood is opgenomen????
pi_55726798
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:32 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Hoezo, wilde je zeggen dat dit in Hollywood is opgenomen????
Nee ik wil zeggen dat jij zo hypocriet als de pest bent.
Wel zeiken dat de overheid desinfo verspreid, maar zelf niks nuttigs bijdragen. Of alleen maar plaatjes dumpen of boekwerken van 300 pagina's.

Heb je nu al meer gelezen over die 67 vliegtuigen op 911myths.com of blijf je dat negeren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')