En nu?quote:
Voor Lewinsky, Abu Graib, vals WMD materiaal en tal van anderen zaken waren eerst ook geen keiharde bewijzen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef OpenYourMind het volgende:
Dat er teveel mensen in het complot zouden moeten zitten is onzin. Wel zijn er waarschijnlijk veel mensen die achteraf zullen weten dat het een complot is maar geen keiharde bewijzen hebben of anderzijds niet de middelen of de wil hebben om dit hard te kunnen maken.
Is het concept "in stukjes" echt zo moeilijk te bevatten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:23 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Luchtfoto van de inslagkrater bij Shanksville, waar is het vliegtuig?
[ afbeelding ]
De handeling zelf is in principe zelf vrij simpel. De leugens verkopen daarentegen, en dat lukte dus ook niet. De heler is trouwens nog steeds op vrije voeten, de oorlogsmachine draait, dus de gevolgen van het liegen zijn imo nihil.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef wormwood het volgende:
[..]
Kleine schandaaltjes?
Het bewijs voor de inval voor Irak vervalsen. Niet echt klein.
Blijft het zo dat 1 of 2 of zelfs 3 willekeurige puzzelstukjes veel te weinig zijn om n complete puzzel te presenteren, en welke insider wil met 'n incompleet beeld richting de media waarbij hij bovendien alle schepen achter zich zal verbranden. En waarom zou je zo'n insider wel op z'n woord geloven ?quote:De kans bij een project als 9/11 dat er een aantal mensen zijn die uit de school klappen is natuurlijjk erg groot. Er moeten zoveel mensen bij zijn betrokken die zulke duidelijke orders moeten krijgen over wat ze moeten doen op 9/11. Inderdaad zal niet het hele verhaal bij iedereen bekend zijn maar zeker achteraf moeten de afzonderlijke puzzelstukjes toch wel op hun plaats kunnen vallen.
Sneaky vertalen alsof hun zeggen dat het een complot was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:40 schreef ron1872 het volgende:
Vers van de pers (New York Times van vandaag):
De heropening van het 9/11 onderzoek lijkt zomaar ineens een stuk naderbij te komen. In de New York Times van vandaag beschuldigen de voorzitter van de officiële 9/11 commissie, Thomas H. Kean, en haar vice voorzitter, Lee H. Hamilton, de CIA (en het Witte Huis) van obstructie van hun onderzoek.
[q]In een artikel schrijven zij ondermeer; ‘Op basis van de recente onthulling dat C.I.A. op videocassette opgenomen ondervragingen van de El Qaeda leden vernietigde, trekken wij de conclusie dat de dienst geen respons heeft gegeven aan onze verzoeken om informatie te verstrekken over het 9/11 complot.
Tuurlijk geven ze niet duidelijk toe dat ze fout zaten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De handeling zelf is in principe zelf vrij simpel. De leugens verkopen daarentegen, en dat lukte dus ook niet. De heler is trouwens nog steeds op vrije voeten, de oorlogsmachine draait, dus de gevolgen van het liegen zijn imo nihil.
Powell heeft het volgens mij ook nooit over vervalsingen gehad maar termen als "not solid, "gebruikt en werd het gebracht als 'n intelligence failure, van oa de Mossad (hoe bekend)
http://www.bushwatch.net/iraqevidence.htm
Waarom gebeurde dat allemaal wel bij allerlei andere schandalen?quote:Blijft het zo dat 1 of 2 of zelfs 3 willekeurige puzzelstukjes veel te weinig zijn om n complete puzzel te presenteren, en welke insider wil met 'n incompleet beeld richting de media waarbij hij bovendien alle schepen achter zich zal verbranden. En waarom zou je zo'n insider wel op z'n woord geloven ?
Onderscheppings vliegtuigen moesten aan de grond blijven. NORAD moest vanalles verprutsen en langzaam reageern. FAA moest langzaam doen met doorgeven waarschuwingen. Douane beambten op vliegvelden moesten de kaper gewoon doorlaten.quote:Welke mensen zouden op 9-11 welke orders gekregen moeten hebben?
Nog meer mensen die uit de school kunnen klappen dus.quote:De imo belangrijkste orders kwamen reeds voor 9-11. Visa gewoon verstrekken, onderzoek naar Bin Laden en andere Saudies stopzetten, Blijf van de laptop van de gearresteerde af, de Wargames gaan ondanks de dreiging gewoon full scale door, etc..
In de toelichting al berichten alsof het een complot is. Zeer sneu.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:53 schreef ron1872 het volgende:
Dat is slechts een toelichting wormwood, vandaar ook het linkje in de NYT, lijkt me toch duidelijk.
Rontgenfoto van het brein van ron1872, waar is zijn verstand?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:23 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Luchtfoto van de inslagkrater bij Shanksville, waar is het vliegtuig?
[ afbeelding ]
Je bent niet vies van een stromannetje he?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:53 schreef ron1872 het volgende:
Dat is slechts een toelichting wormwood, vandaar ook het linkje in de NYT, lijkt me toch duidelijk.
De ware aard van de zapruderzendeling komt boven drijven, de antizionistische/semitische knuppel moet er weer bij gehaald worden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef ron1872 het volgende:
Ik denk dat je hiermee behoorlijk in de richting bent gekomen:
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
Ik mis alleen nog een stukje Mossad en Israelische lobby in de VS, heb je dat niet onder de loupe genomen?
Dat was toen ook het eerste dat in mij opkwam.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef ron1872 het volgende:
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
Ik mis alleen nog een stukje Mossad en Israelische lobby in de VS, heb je dat niet onder de loupe genomen?
Als er één land is dat bestaat bij de gratie van het bestaan van de VS dan is het...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat was toen ook het eerste dat in mij opkwam.
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
De Mossad, daar schijnt niemand het hier over te willen hebben.
Als er 1 land is dat geprofiteerd heeft van 9-11 dan is het ....
Als er 1 land is dat n rijke geschiedenis heeft mbt spioneren van de USA dan is het....
Als er 1 land is dat bewezen false flag operaties heeft uitgevoerd dan is het...
Als er 1 land is dat de middelen had. (PTECH, PROMIS ) dan is het ...
Als er 1 land is dat Saddam weg wilde hebben..........
Indien het de Mossad evt icm de Saudies/oid was, dan valt het argument "eigen burgerslachtoffers maken dat doe je niet" ook meteen weg.
Israel's 9/11 connection exposed:
http://www.antiwar.com/justin/j030802.html
Stuur even een PB Resonancer met je mail adres, dan stuur ik je een interessant rapport daarover op.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat was toen ook het eerste dat in mij opkwam.
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
De Mossad, daar schijnt niemand het hier over te willen hebben.
Als er 1 land is dat n rijke geschiedenis heeft mbt spioneren van de USA dan is het....
Als er 1 land is dat bewezen false flag operaties heeft uitgevoerd dan is het...
Als er 1 land is dat de middelen had. (PTECH, PROMIS ) dan is het ...
Als er 1 land is dat Saddam weg wilde hebben..........
Indien het de Mossad evt icm de Saudies/oid was, dan valt het argument "eigen burgerslachtoffers maken dat doe je niet" ook meteen weg.
Israel's 9/11 connection exposed:
http://www.antiwar.com/justin/j030802.html
Israel natuurlijk, dat nu door fundamentalisten omringd is.quote:De Mossad, daar schijnt niemand het hier over te willen hebben.
Frankrijk?quote:Als er 1 land is dat n rijke geschiedenis heeft mbt spioneren van de USA dan is het....
Dat was toch altijd Amerika?quote:Als er 1 land is dat bewezen false flag operaties heeft uitgevoerd dan is het...
Nou>quote:Als er 1 land is dat Saddam weg wilde hebben..........
Alweer een reden om te hopen dat Israel er achter zat!quote:Indien het de Mossad evt icm de Saudies/oid was, dan valt het argument "eigen burgerslachtoffers maken dat doe je niet" ook meteen weg.
4 vrouwen 444 dagen... Dat kan geen toeval zijn! Dat moet een vooropgezet plan zijn van die vrouwen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:28 schreef Babyloniaa het volgende:
Dit zijn de 4 vrouwen, nabestaanden van slachtoffers, die er na 444 dagen aandringen
Oe spannend...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:26 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Stuur even een PB Resonancer met je mail adres, dan stuur ik je een interessant rapport daarover op.
HERHALINGquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:57 schreef wormwood het volgende:
Nog meer mensen die uit de school kunnen klappen dus.
quote:Michael Springmann, head US consular official in Jeddah, Saudi Arabia, later claims that during this period he is “repeatedly ordered… to issue [more than 100] visas to unqualified applicants.” He turns them down, but is repeatedly overruled by superiors.
Springmann loudly complains to numerous government offices, but no action is taken. He is fired and his files on these applicants are destroyed.
http://www.cooperativeres(...)_saudi_arabia_office
Heb je hem al gekeken ?quote:Late January 2001: US Intelligence Told to Back Off from Bin Laden and Saudis
http://www.cooperativeres(...)backoff#a0101backoff
Reageer nou eens op de hele posts ipv kleine zinnetjes... Zeer vermoeiend.quote:
Dat komt omdat ik mij voornamelijk focus op de dingen die ik kan bewijzen en het onduidelijk is in hoeverre de Mossad en de Israelische lobby werkelijk invloed hebben en in hoeverre dit daadwerkelijk vanuit zionistische (bestaat dat woord?) overtuiging of iets dergelijks is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef ron1872 het volgende:
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
Sommige dingen mogen nou eenmaal uitkomen. De zaak Lewinsky bijvoorbeeld verbloemde mooi een veel groter schandaal, namelijk China gate. Abu Graib en vals WMD maakt niet meer uit, het kwaad is al geschied en het kost alleen een beetje imago schade. Wat helemaal niet uitmaakt want martelen gebeurd toch wel, Irak is al in Amerikaanse handen (de strategische gebieden althans, militaire basissen enzo) en het einddoel is toch een soort global governance waarbij Amerika haar supermacht zal gaan verliezen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:31 schreef wormwood het volgende:
[..]
Voor Lewinsky, Abu Graib, vals WMD materiaal en tal van anderen zaken waren eerst ook geen keiharde bewijzen.
Dat is ook allemaal langzaam naar buiten gekomen. Begon ook eerst met geruchten en pas later werd het helemaal duidelijk. Media die zich er bovenop storten en onderzoek gingen doen. Andere mensen die hun verhaal deden.
Als al die schandalen naar buiten kunnen komen, dan moet het helemaal geen probleem zijn om iets als betrokkenheid van de overheid bij 9/11 naar buiten te laten komen. Zelfs niet na zoveel jaar.
- Henry Kissenger, World Affairs Council Press Conference, Regent Beverly Wilshire Hotel , April 19th 1994.quote:"[The New World Order] cannot happen without U.S. participation, as we are the most
significant single component. Yes, there will be a New World Order, and it will force the United States to change it's perceptions."
- Zbigniew Brzezinski Protegé of David Rockefeller, co-founder of The Trilateral Commission, and National Security Advisor to Jimmy Carter, in his book ‘'Between Two Ages’quote:"...This regionalization is in keeping with the Tri-Lateral Plan which calls for a gradual convergence of East and West, ultimately leading toward the goal of "one world government'....National sovereignty is no longer a viable concept..."
- Zbigniew Brzezinski in his book The Grand Chessboardquote:"In the long run, global politics are bound to become increasingly uncongenial to the concentration of hegemonic power in the hands of a single state. Hence, America is not only the first, as well as the only, truly global superpower, but it is also likely to be the very last." (p.209)
9/11 is toch ook al gebeurd?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:55 schreef OpenYourMind het volgende:
Sommige dingen mogen nou eenmaal uitkomen. De zaak Lewinsky bijvoorbeeld verbloemde mooi een veel groter schandaal, namelijk China gate. Abu Graib en vals WMD maakt niet meer uit, het kwaad is al geschied en het kost alleen een beetje imago schade. Wat helemaal niet uitmaakt want martelen gebeurd toch wel, Irak is al in Amerikaanse handen (de strategische gebieden althans, militaire basissen enzo) en het einddoel is toch een soort global governance waarbij Amerika haar supermacht zal gaan verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |