Kloptquote:Op woensdag 12 december 2007 10:47 schreef Nuna het volgende:
Ik was laatst weer Friends aan het kijken en toen zat Rachel in het vliegtuig naast 'House' [afbeelding]
Kost ook even wat werkquote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef AnnaStesia het volgende:
Snel een TVPtje...voor het zelfde geld mis ik dat er nieuwe afleveringen komen [afbeelding]
Al kijk ik vanaf aflevering 1 van het eerste seizoen, de herhalingen zijn ook wel weer leuk om te zien...
De OP blijft mooi trouwens [afbeelding]
Donderdag 13 december om 20.30 uurquote:Op woensdag 12 december 2007 12:10 schreef SoupNazi het volgende:
Deze week niet toch?
Nee.. deze gaat namelijk over zijn doordrammerigheidquote:Op woensdag 12 december 2007 12:20 schreef Nuna het volgende:
Is de TT trouwens niet: Pills made all my dreams come true ?
Ah zoquote:Op woensdag 12 december 2007 12:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee.. deze gaat namelijk over zijn doordrammerigheid![]()
nou idd.. gelukkig kan ik weer ff seizoen 3 kijken.. heb de dvd vanmiddag net aangeschaft..quote:Op woensdag 12 december 2007 19:49 schreef soapie het volgende:
Volgend voorjaar pas, hoe hou ik dat uit.....
We shall seequote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Kut man, dat het nu afgelopen is met die 3 mensen.
Gaat het straks verder met nieuwe studenten ofzo?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:12 schreef SoupNazi het volgende:
wtf het is weer begonnen
Rustig maar, zijn herhalingenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:12 schreef SoupNazi het volgende:
wtf het is weer begonnen
Goedgekeurdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:50 schreef Semisane het volgende:
Nou ja ik vond de aflevering van gisteren wel leuk om eerlijk te zijn.
Ook omdat House zelf werd gefoptdoor Cuddy. Geplaceboot. (Is dat leuke woordspeling?
![]()
)
quote:House could, perhaps, use a little shaking up. I don't want it to be less of a procedural and more hospital drama, or take more than one episode to tell a story, but after only four episodes, I already get the sense that I could predict what will happen next just by where the big hand on the clock is pointing - due north, someone collapses with a mysterious illness; east-northeast, the doctors will make their first incorrect diagnosis; southeast, Dr. House is hilariously rude to a walk-in patient; south-southwest, potentially lethal complications occur; west-northwest, another walk-in unknowingly leads House to an insight that will solve the main mystery.
Helemaal met je eens, maar ben het nog niet moe.....de humor blijft leuk!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben een beetje House moe, dat cynische begint sleets aan te doen en de werktekening van elke aflevering ligt er ook dik bovenop: ik zeg al tegen mijn vriendin, nou nu gaan we 30 minuten lang misrekeningen hebben om om 10 voor half 9 eindelijk het eureka momentje te hebben...
Ook leuk: eerst verkondigen tegen iemand dat ze kanker heeft om 10 minuten later te moeten melden dat ze een man is...
Dan moet je het niet kijken.. dat is nou eenmaal het plot van de serie..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben een beetje House moe, dat cynische begint sleets aan te doen en de werktekening van elke aflevering ligt er ook dik bovenop: ik zeg al tegen mijn vriendin, nou nu gaan we 30 minuten lang misrekeningen hebben om om 10 voor half 9 eindelijk het eureka momentje te hebben...
Ook leuk: eerst verkondigen tegen iemand dat ze kanker heeft om 10 minuten later te moeten melden dat ze een man is...
Hehe ja en op het einde als ie op die pisplek van Wilson gaat zitten. Toch niet zo'n slimme grap als het je eigen bank betreft!quote:
Ja creepy man zo'n insect in je gleuf!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:23 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Through
Was wel een geinige aflevering ja. En dat stukkie dat House de vagina van dat meisje stond te onderzoeken terwijl die liftdeur openging.. En dan die kop er bovenuitHaha, schitterend
Was dat die ene aflevering met die teek? Waar hij haar ontvoerd had?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:33 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja creepy man zo'n insect in je gleuf!
hij drukte op de noodknop van de liftquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was dat die ene aflevering met die teek? Waar hij haar ontvoerd had?
Haha ja dat was die aflevering ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was dat die ene aflevering met die teek? Waar hij haar ontvoerd had?
quote:Beste kijker,
Seizoen 4 is in verband met rechten vanaf het voorjaar 2008 te zien.
Met vriendelijke groet,
SBS Publieksvoorlichting
Whooohoooooooooo!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
attentie attentie beste vrinden, vanaf volgende week donderdag nieuwe uitzendingen (season 4) van House![]()
, zojuist de reclame daarvan
.
Zenden ze nu trouwens 't vervolg van dinsdag uit? Of ben ik in de war?
*mental note*quote:Op zondag 3 februari 2008 20:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
NIEUWE AFLEVERINGEN HOUSE
>>>>>> VANAF DONDERDAG 7 FEBRUARI 2008 <<<<<<<<
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
NIEUWE AFLEVERINGEN HOUSE
>>>>>> VANAF DONDERDAG 7 FEBRUARI 2008 <<<<<<<<
Righttttt!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:46 schreef wdn het volgende:
Hij is gescheiden he
Dus dan mag dat tenzij de hoer het doet terwijl ze getrouwd is. Dan weer niet.
En misschien wilt ie gewoon met der praten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.House' commentaar op de kerstdagen
Hmm kut, aflevering gemist! Wanneer was die aflevering eigenlijk?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:17 schreef winterapfel het volgende:
vorig seizoen:
foute diagnose van Foreman, House ontslaat hem.
Chase goes to say goodbye to Cameron and Foreman telling them, "House fired me."
Foreman is confused. "What?"
Cameron asks, "Because you yelled at him?"
"Time for a change was the official explanation."
She says, "It makes no sense."
"Since when does House make sense?" Foreman asks.
She insists, "He always makes sense."
"He's angry."
"Yes, it's all about you Foreman. He's upset you're leaving so he fires Chase."
en Cameron stop er daarna zelf mee
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:44 schreef Miffy1984 het volgende:
Ach ik heb wel weer genoten. Maar ik mis het team wel. Ik vond het altijd zo leuk met Cameron en House, die stiekem elkaar wel leuk vonden. Dat gaf een leuke sfeer.
Dat is waar maar dat hebben we ook al 3 seizoenen meegemaakt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:44 schreef Miffy1984 het volgende:
Ach ik heb wel weer genoten. Maar ik mis het team wel. Ik vond het altijd zo leuk met Cameron en House, die stiekem elkaar wel leuk vonden. Dat gaf een leuke sfeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Mike op 08-02-2008 10:11:37 ]"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
zou goed kunnen.. je kan ff sbs mailen als je wiltquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:43 schreef Miffy1984 het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze dinsdag wel verder gaan met seizoen 2 en 3? Ik heb die allemaal nog niet gezien. Ben nog niet zo lang fan.
Denk om je bloeddruk, huilliequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook dat is een spoiler, we hebben niet voor niks een [USA] topic, ga weg.
Trekjes van house? je weet toch wel dat dat Hugh Laurie is hequote:Op maandag 11 februari 2008 15:49 schreef MaxC het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ZaPxX-ks95Y
Ik kwam deze laast tegen, het is haast niet te zien maar hij heeft wel trekjes van House [afbeelding]
Ja weet ikquote:Op maandag 11 februari 2008 15:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Trekjes van house? je weet toch wel dat dat Hugh Laurie is he
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:57 schreef Miss_S het volgende:
Ok de eerste nieuwe aflevering gemist dus
Jammer.. het was duidelijk aangeven hierzoquote:
Ja, maar sinds de herhalingen kijk ik hier niet meerquote:Op maandag 11 februari 2008 22:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[..]
Jammer.. het was duidelijk aangeven hierzo
Niet slimquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maar sinds de herhalingen kijk ik hier niet meer
Hij heeft al moeite met het onthouden van 1 naam he!quote:
Klopt, af en toe zijn er doorlopende verhaallijnen maar die zijn vrijwel nooit leidend in de afleveringen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:08 schreef No-P het volgende:
de afleveringen staan bijna geheel los van elkaar dacht ik, of heb ik het mis?
De hele aflevering was een hallucinatiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
Jezus, wat een bizarre aflevering vandaag.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 21 februari
In verband met UEFA Cup-voetbal vanavond geen nieuwe aflevering van 'House'
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 21 februari
In verband met UEFA Cup-voetbal vanavond geen nieuwe aflevering van 'House'
Ik vond het een beetje een jammere aflevering, heb toch liever enge ziektes enzo. Er zat niet echt een climax in deze afleveringquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:49 schreef wdn het volgende:
Leukste aflevering van dit seizoen denk ik.
Tot nu toe dan he
Die nummers waren geweldig
Row D you are fired
Hmm you are in row D?
Row D is not fird. Row C is fired.
Of de "you are not a dead cat so you can't be in 2 places at the same time"
Ja de andere is House USA deel 6 - One sick bastardquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:01 schreef shifto het volgende:
Is dit draadje alleen voor de in NL uitgezonden house?
Nou ben benieuwd naar de aflevering van vanavond..quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 28 februari, 20.30 uur
Season 4, Episode 3: 97 Seconds
De kandidaten voor House's nieuwe team zijn verdeeld in twee groepen: vijf mannen en vijf vrouwen. Beide teams behandelen een man in een rolstoel en proberen de diagnose als eerste vast te stellen. Ondertussen voert House testjes uit op zichzelf om erachter te komen wat er gebeurt na de dood en leidt Foreman, in een ander ziekenhuis, zijn team op een manier zoals House dat doet.
Wat de oude staff van House te vertellen heeft over seizoen 4...
Niet heel gek natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:14 schreef winterapfel het volgende:
en die blik van House en Wilson toen ze naar Cuddy's kont keken
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:14 schreef winterapfel het volgende:
en die blik van House en Wilson toen ze naar Cuddy's kont keken
Rare boel weer! Net als die episode van gisteren, met die aliens... Haha, rare dingen af en toe in House =) Maar goed, altijd een medische/ wetenschappelijke verklaring. Ben weer benieuwd =)quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 6 maart, 20.30 uur
House ontdekt dat één van de studenten zeer ijverig is, als ze te maken krijgen met een vrouw die beweert dat ze met overledenen kan praten.
Nu zijn er alleen nieuwe afleveringen op donderdag..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke episode is gister uitgezonden? Gemist helaas. S03E03?
no prob.. ik zal bij de aankondigingen voortaan wel ff het afleveringsnummer erbij zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aah dat is waar ook, de eerste aflevering was House eigenlijk "alleen", en daarna 2x met de groep. Thanx.
mwah niet echt hoor...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef pfaf het volgende:
Nu Cameron blond is en we nummer 13 hebben, is het wel erg lastig wie nu hét lekkere wijf is.![]()
Je bent van harte welkom!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:18 schreef OMG het volgende:
Ik ga dit topic eens proberen te volgen. House is één van de weinige en misschien wel de enige serie die ik echt volg.
Tijdens vakanties naar de VS (de vriendin bezoeken moet ook regelmatig gebeuren) heb ik de eerste 2 DVD boxen meegenomen, toen waren ze hier net in de tweede helft van seizoen 1 ongeveer. Afgelopen kerst heb ik daar seizoen 3 gekregen.
Nu weer fanatiek iedere donderdag avond hier House kijken [afbeelding]. Zo af en toe wil ik ook nog wel eens een herhaling kijken bij gebrek aan andere leuke dingen.
Daarvan ken ik haar dusquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:47 schreef One_conundrum het volgende:
Jaa, nummer 13 is heet![]()
Vroeger in the OC ook al.
Ik zat me de hele aflevering af te vragen waar ik die knaap eerder had gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 06:47 schreef OMG het volgende:
Om één of andere reden vond ik de patient dit keer een beetje... irritant. Niet het imiteren, maar gewoon die gozer. Soms heb je dat wel eens.
Ik vond de hele clash Foreman - House ook niet leuk, de case en de groep daarentegenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:09 schreef Psych-case het volgende:
Nou die rollen van Chase en Cameron beginnen me te irriteren.
Het zit er al een poosje aan te komen en ik vind dat het zo wel leuk uitgewerkt wordt. Maar het moet niet te lang gaan duren idd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond de hele clash Foreman - House ook niet leuk, de case en de groep daarentegen.
Dat deed me een beetje denken aan de afleveringen waar die Vogler ineens de baas uithing.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond de hele clash Foreman - House ook niet leuk
Dat zeiden wij hier ook al tegen elkaar. Erg vermakelijk so far.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:44 schreef wdn het volgende:
Eerste reclameblok nu en ik heb nu al een goed gevoel bij deze episode
Ik vond het echt een top aflevering...quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:28 schreef Crientj het volgende:
Ik word serieus gek van dat geruzie met Foreman. Echt, dat gaat me irriteren :/ Verder was het een maffe aflevering
[ Bericht 31% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-03-2008 09:05:33 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:25 schreef wdn het volgende:
Heeeerlijke eps.
Die cia dokter dat is Michael MIchele. ER is ze denk ik het bekendst van (?)
OF wat helemaal hiliarisch zou zijn: Je hebt tussendoor naar NET 5 gezapped. Want ze speelt ook in How to Lose a Guy in 10 Days en die is nu op NET 5mja dat zag ik ook al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-03-2008 09:05:44 ]Manager van Dynamo Groningen (504765)
Yep.quote:
Ja ik ook wel.. vind "cutthroat bitch" echt rete irritant..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 06:34 schreef OMG het volgende:
[..]
Yep.
Jammer dat die ene gozer eigenlijk gedwongen werd ontslag te nemen, ik had liever één van die mutsen zien vertrekken. Die gozer vond ik juist tof.
Die ringtone iddquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik vond het echt een top aflevering...![]()
Die ringtone![]()
ja die is wat mij betreft ook haar houdbaarheidsdatum gepasseerd...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.. vind "cutthroat bitch" echt rete irritant..
is geregeldquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:07 schreef One_conundrum het volgende:
Fucking spoilende idioot ...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:25 schreef wdn het volgende:
Heeeerlijke eps.
Die cia dokter dat is Michael MIchele. ER is ze denk ik het bekendst van (?)
OF wat helemaal hiliarisch zou zijn: Je hebt tussendoor naar NET 5 gezapped. Want ze speelt ook in How to Lose a Guy in 10 Days en die is nu op NET 5Ah ER dat was vroeger MIJN medische serie....kut Ned 1, 2 en 3!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
Er is eerder een verwijzing geweest naar de serie 24. House zei toen: "Should we call Jack Bauer?" Weet nog dat ik toen in de lach schoot, maar in welke situatie dat was en in welk seizoen zou ik nu echt niet meer wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:03 schreef vipergts het volgende:
"it looks a lot better on 24" loopt naar binnen o nee toch niet. de hele tijd van die cia lines briljant. Een van de betere afleveringen vond ik.
Iddquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:54 schreef OMG het volgende:
Hmmm.. House die wordt afgeleid door een filmploeg. Ik hoop op wat scherpe opmerkingen.
Ja, maar die aflevering had ik destijds gemist en heb tijdens de hele reeks me afgevraagd wat House hem had aangedaan en nu weet ik het eindelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
De reeks afleveringen met de inspecteur.
Ik had hem ook gemist dus wel leuk dat ik deze nu nog gezien hebquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar die aflevering had ik destijds gemist en heb tijdens de hele reeks me afgevraagd wat House hem had aangedaan en nu weet ik het eindelijk
Tritterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
De reeks afleveringen met de inspecteur.
Wilson was erg grappig weer met z'n House-analyse.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:32 schreef OMG het volgende:
Mooi hoe die cameraploeg werd ontweken door op vreemde plekken te overleggen. Ik zou dat ook eens moeten proberen op werk... al ben ik dan geen dokter.
Een paar leuke opmerkingen weer en jammer van de CIA dokter.
Wilson blijft trouwens ook een held.
Ze was knap maar haar personage was nogal slap....ik had haar wat stoerder verwacht maarja ze was een 'temp'quote:
U vraagt.. wij draaien!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:23 schreef Ooi86 het volgende:
Wat staat er vanavond op het programma?!
Hoezo dat?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn alweer bij 8, er zijn er maar 12 gemaakt in seizoen 4.
Ohh, ben benieuwd !quote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Season 4, Episode 8: You Don't Want to Know
A magician's heart stops during a performance. At first House dismisses the case, but later changes his mind when complications arise. House has a contest to determine the next one to leave the team
Noooohooooo en ik maar hopen dat House een van de series was die niet aangetast zou zijn door deze ELLENDE!!!quote:
idd, die ex plastisch chirurg.. ik irriteer me elke week aan die gast en ik hoop dat ie er snel uit gaat..quote:Op donderdag 3 april 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij was de meest "saaie" persoon, ik denk dat die ouwe als laatste weg moet zodat je 3 totaal verschillende karakters overhoudt.
Dat is niet opgelost iddquote:Op vrijdag 4 april 2008 06:48 schreef OMG het volgende:
Waar zat trouwens die kaart toen die goochelaar z'n kaarten tegen het glas wierp? Zat die kaart nu op, tussen of achter het glas? Of tussen 2 deuren?
Volgens mij was House zo verbaasd omdat die kaart aan de andere kant van het glas zat..quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is niet opgelost idd. Ik verwacht dat ie blijft plakken met wat speeksel of zo
.
quote:
quote:
whahaha.. vooral blijven kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:07 schreef Hurmpje het volgende:
Die politieman vind ik maar eng. Beetje de bankrekening van Wilson blokkeren.
Geen vandaag ?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:52 schreef Psych-case het volgende:
Voorlopig geen nieuwe afleveringen.....![]()
bron tvgids.nlquote:Een achttien jaar oude jongen wordt het ziekenhuis binnengebracht na een hartaanval. Nadat House de jongen onderzocht heeft en een diagnose heeft gesteld, besluit hij een spel te spelen met zijn teamleden. Hij houdt de diagnose nog verborgen voor Cameron, Foreman en Chase en probeert hen zijn diagnose te laten raden. Ondertussen wordt de relatie tussen Wilson en House bemoeilijkt door de acties van Tritter om Wilson zijn bevoegdheden af te pakken.
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:38 schreef Briggy het volgende:
Op de site van SBS6 het volgende gevonden...
Door de staking van de schrijvers in Hollywood is seizoen 4 reduceerd tot 16 ipv van de normale 24 afleveringen. In Amerika staan er nog 4 afleveringen van seizoen 4 op de rol, uitgezonden vanaf 28 april. Zal dus nog wel even duren voor sbs deze afleveringen kan krijgen.
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Crientj het volgende:
Bagger herhalingen.
IK WIL EEN NIEUWE AFLEVERING.![]()
Zet het maar in een spoiler. ;onope dat was em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was met een dwerg-meisje en haar moeder
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Weet jij welke aflevering dat dan wel was?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope dat was em nietdit was met een dwerg-meisje en haar moeder
NIets sorry aan hoor! Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef T23 het volgende:
Kijk het pas net, dus ik vind de herhalingen geweldig (A)
Sorry :$
Merry little Christmas.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:31 schreef Crientj het volgende:
[..]
Weet jij welke aflevering dat dan wel was?
Heb nog wel een stukje gezien, maar boeiend genoeg vond ik hem niet. ;o
Dus ik heb niets gemist donderdag? (en wanneer gaan ze gewoon weer verder met de nieuwe?)quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
NIets sorry aan hoor! Welkom bij de club
Maar als vaste kijker baal je ervan dat er geen nieuwe afleveringen zijn
Zeker! Vooral omdat we niet weten wanneer de nieuwe komen..quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Operc het volgende:
Nevermind, vorige pagina vertelde me over de stakingen. Wel bagger
Ze vond het wel lekker, ff tegen House aanvleien!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hmm.. de Cuddy in billen knijpen en doe een wens stichting bellen aflevering
Uiteindelijk had ie t nietquote:Op woensdag 30 april 2008 16:20 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is die laatste aflevering van gisteren (dat house kanker had) nu afgelopen?
* StateOfMind in slaap was gevallen
Nee sjonge jonge :p Ik dacht eerst echt zoiets van, nee dat kan niet. Echt weer zo'n House aktiequote:
wel leuke aflevering om even helemaal opnieuw te kijkenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:01 schreef BartK. het volgende:
[..]
Nee sjonge jonge :p Ik dacht eerst echt zoiets van, nee dat kan niet. Echt weer zo'n House aktie
Nog niets van bekend..quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer komen de nieuwe afleveringen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:31 schreef MikeyMo het volgende:
hey gister zei hij de quote uit de topic titel
Hahahaha relax relax!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Snap je ook waarom het nu geen TRUE moet zijn maar THROUGH?
Goeie vraag! Dat zou goed kunnen ja.. wordt eigenlijk nooit over gesproken.. Je zou CBS eens moeten mailenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:23 schreef Psych-case het volgende:
Trouwens tijdens een van die Wilson-House pismomenten heeft Wilson het over de blaas van House die hij al de afgelopen 45 jaar probleemloos gebruikt. Wilt dat zeggen dat de leeftijd van House IN de serie 45 is?
Ja dat hebben ze van zijn ziekenhuis polsbandje toen ie in de serie neergeschoten was, maarrrr als je de dvd met het commentaar van die aflevering bekijkt klinkt het alsof ze dat als INSIDE JOKE voor de echt fans hebben gedaan maar NIET dat dit zijn rol-leeftijd in de serie is. Vandaar! En je blaas gebruik je al vanaf day 1, misschien al eerder dont know. Dus is zijn serie leeftijd dan 45? Ja toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:42 schreef wonderer het volgende:
Volgens wiki is zijn geboortedatum 11 juni 1959 http://en.wikipedia.org/wiki/Gregory_house
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:06 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze van zijn ziekenhuis polsbandje toen ie in de serie neergeschoten was, maarrrr als je de dvd met het commentaar van die aflevering bekijkt klinkt het alsof ze dat als INSIDE JOKE voor de echt fans hebben gedaan maar NIET dat dit zijn rol-leeftijd in de serie is. Vandaar! En je blaas gebruik je al vanaf day 1, misschien al eerder dont know. Dus is zijn serie leeftijd dan 45? Ja toch?
Oh, niet gezien, dank! Maar ik lurk hier ook wel wat rond zonder te spoileren hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je alles gezien hebt is 't [USA] topic makkelijker.
Is je geraden ookquote:Op zondag 4 mei 2008 14:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Oh, niet gezien, dank! Maar ik lurk hier ook wel wat rond zonder te spoileren hoor
Die is geniaal, vooral dat liedje aan het eindquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:50 schreef MaxC het volgende:
[..]
Die is geniaal, vooral dat liedje aan het eind
Die House deed dan wel zo stoer tegen die Bonnie met zijn huge ego, sorry, hij laat zich wel mooi een hond opdringen, watje!quote:
idd niet zo slimquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:52 schreef Crientj het volgende:
Argh,
Wat je ook wilt lezen, lees de wikipediapagina over House niet meer.
Nu weet ik wie er overblijven !
Je dacht laat ik eens een paar seizoenen van een serie kijken, maar níét de eerste aflevering?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef mirannie het volgende:
Geloof dat dit de enige aflevering is die ik nog niet gezien had, dus komt voor mij wel mooi uit.
Triest he..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
En we zijn weer aanbeland op aflevering 1 van seizoen 1
Haha, nee, maar ben pas begonnen met kijken halverwege het eerste seizoen ofzo. En op de 1 of andere manier heb ik met al die herhalingen ook de eerste weer gemist.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Je dacht laat ik eens een paar seizoenen van een serie kijken, maar níét de eerste aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |