SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Crientj het volgende:
Bagger herhalingen.
IK WIL EEN NIEUWE AFLEVERING.![]()
Zet het maar in een spoiler. ;onope dat was em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was met een dwerg-meisje en haar moeder
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Weet jij welke aflevering dat dan wel was?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope dat was em nietdit was met een dwerg-meisje en haar moeder
NIets sorry aan hoor! Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef T23 het volgende:
Kijk het pas net, dus ik vind de herhalingen geweldig (A)
Sorry :$
Merry little Christmas.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:31 schreef Crientj het volgende:
[..]
Weet jij welke aflevering dat dan wel was?
Heb nog wel een stukje gezien, maar boeiend genoeg vond ik hem niet. ;o
Dus ik heb niets gemist donderdag? (en wanneer gaan ze gewoon weer verder met de nieuwe?)quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
NIets sorry aan hoor! Welkom bij de club
Maar als vaste kijker baal je ervan dat er geen nieuwe afleveringen zijn
Zeker! Vooral omdat we niet weten wanneer de nieuwe komen..quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Operc het volgende:
Nevermind, vorige pagina vertelde me over de stakingen. Wel bagger
Ze vond het wel lekker, ff tegen House aanvleien!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hmm.. de Cuddy in billen knijpen en doe een wens stichting bellen aflevering
Uiteindelijk had ie t nietquote:Op woensdag 30 april 2008 16:20 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is die laatste aflevering van gisteren (dat house kanker had) nu afgelopen?
* StateOfMind in slaap was gevallen
Nee sjonge jonge :p Ik dacht eerst echt zoiets van, nee dat kan niet. Echt weer zo'n House aktiequote:
wel leuke aflevering om even helemaal opnieuw te kijkenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:01 schreef BartK. het volgende:
[..]
Nee sjonge jonge :p Ik dacht eerst echt zoiets van, nee dat kan niet. Echt weer zo'n House aktie
Nog niets van bekend..quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer komen de nieuwe afleveringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |