U vraagt.. wij draaien!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:23 schreef Ooi86 het volgende:
Wat staat er vanavond op het programma?!
Hoezo dat?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn alweer bij 8, er zijn er maar 12 gemaakt in seizoen 4.
Ohh, ben benieuwd !quote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Season 4, Episode 8: You Don't Want to Know
A magician's heart stops during a performance. At first House dismisses the case, but later changes his mind when complications arise. House has a contest to determine the next one to leave the team
Noooohooooo en ik maar hopen dat House een van de series was die niet aangetast zou zijn door deze ELLENDE!!!quote:
idd, die ex plastisch chirurg.. ik irriteer me elke week aan die gast en ik hoop dat ie er snel uit gaat..quote:Op donderdag 3 april 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij was de meest "saaie" persoon, ik denk dat die ouwe als laatste weg moet zodat je 3 totaal verschillende karakters overhoudt.
Dat is niet opgelost iddquote:Op vrijdag 4 april 2008 06:48 schreef OMG het volgende:
Waar zat trouwens die kaart toen die goochelaar z'n kaarten tegen het glas wierp? Zat die kaart nu op, tussen of achter het glas? Of tussen 2 deuren?
Volgens mij was House zo verbaasd omdat die kaart aan de andere kant van het glas zat..quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is niet opgelost idd. Ik verwacht dat ie blijft plakken met wat speeksel of zo
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whahaha.. vooral blijven kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:07 schreef Hurmpje het volgende:
Die politieman vind ik maar eng. Beetje de bankrekening van Wilson blokkeren.
Geen vandaag ?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:52 schreef Psych-case het volgende:
Voorlopig geen nieuwe afleveringen.....![]()
bron tvgids.nlquote:Een achttien jaar oude jongen wordt het ziekenhuis binnengebracht na een hartaanval. Nadat House de jongen onderzocht heeft en een diagnose heeft gesteld, besluit hij een spel te spelen met zijn teamleden. Hij houdt de diagnose nog verborgen voor Cameron, Foreman en Chase en probeert hen zijn diagnose te laten raden. Ondertussen wordt de relatie tussen Wilson en House bemoeilijkt door de acties van Tritter om Wilson zijn bevoegdheden af te pakken.
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:38 schreef Briggy het volgende:
Op de site van SBS6 het volgende gevonden...
Door de staking van de schrijvers in Hollywood is seizoen 4 reduceerd tot 16 ipv van de normale 24 afleveringen. In Amerika staan er nog 4 afleveringen van seizoen 4 op de rol, uitgezonden vanaf 28 april. Zal dus nog wel even duren voor sbs deze afleveringen kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |