quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:31 schreef MikeyMo het volgende:
hey gister zei hij de quote uit de topic titel
Hahahaha relax relax!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Snap je ook waarom het nu geen TRUE moet zijn maar THROUGH?
Goeie vraag! Dat zou goed kunnen ja.. wordt eigenlijk nooit over gesproken.. Je zou CBS eens moeten mailenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:23 schreef Psych-case het volgende:
Trouwens tijdens een van die Wilson-House pismomenten heeft Wilson het over de blaas van House die hij al de afgelopen 45 jaar probleemloos gebruikt. Wilt dat zeggen dat de leeftijd van House IN de serie 45 is?
Ja dat hebben ze van zijn ziekenhuis polsbandje toen ie in de serie neergeschoten was, maarrrr als je de dvd met het commentaar van die aflevering bekijkt klinkt het alsof ze dat als INSIDE JOKE voor de echt fans hebben gedaan maar NIET dat dit zijn rol-leeftijd in de serie is. Vandaar! En je blaas gebruik je al vanaf day 1, misschien al eerder dont know. Dus is zijn serie leeftijd dan 45? Ja toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:42 schreef wonderer het volgende:
Volgens wiki is zijn geboortedatum 11 juni 1959 http://en.wikipedia.org/wiki/Gregory_house
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:06 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze van zijn ziekenhuis polsbandje toen ie in de serie neergeschoten was, maarrrr als je de dvd met het commentaar van die aflevering bekijkt klinkt het alsof ze dat als INSIDE JOKE voor de echt fans hebben gedaan maar NIET dat dit zijn rol-leeftijd in de serie is. Vandaar! En je blaas gebruik je al vanaf day 1, misschien al eerder dont know. Dus is zijn serie leeftijd dan 45? Ja toch?
Oh, niet gezien, dank! Maar ik lurk hier ook wel wat rond zonder te spoileren hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je alles gezien hebt is 't [USA] topic makkelijker.
Is je geraden ookquote:Op zondag 4 mei 2008 14:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Oh, niet gezien, dank! Maar ik lurk hier ook wel wat rond zonder te spoileren hoor
Die is geniaal, vooral dat liedje aan het eindquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:50 schreef MaxC het volgende:
[..]
Die is geniaal, vooral dat liedje aan het eind
Die House deed dan wel zo stoer tegen die Bonnie met zijn huge ego, sorry, hij laat zich wel mooi een hond opdringen, watje!quote:
idd niet zo slimquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:52 schreef Crientj het volgende:
Argh,
Wat je ook wilt lezen, lees de wikipediapagina over House niet meer.
Nu weet ik wie er overblijven !
Je dacht laat ik eens een paar seizoenen van een serie kijken, maar níét de eerste aflevering?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef mirannie het volgende:
Geloof dat dit de enige aflevering is die ik nog niet gezien had, dus komt voor mij wel mooi uit.
Triest he..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
En we zijn weer aanbeland op aflevering 1 van seizoen 1
Haha, nee, maar ben pas begonnen met kijken halverwege het eerste seizoen ofzo. En op de 1 of andere manier heb ik met al die herhalingen ook de eerste weer gemist.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Je dacht laat ik eens een paar seizoenen van een serie kijken, maar níét de eerste aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |