quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:12 schreef SoupNazi het volgende:
wtf het is weer begonnen
Rustig maar, zijn herhalingenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:12 schreef SoupNazi het volgende:
wtf het is weer begonnen
Goedgekeurdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:50 schreef Semisane het volgende:
Nou ja ik vond de aflevering van gisteren wel leuk om eerlijk te zijn.
Ook omdat House zelf werd gefoptdoor Cuddy. Geplaceboot. (Is dat leuke woordspeling?
![]()
)
quote:House could, perhaps, use a little shaking up. I don't want it to be less of a procedural and more hospital drama, or take more than one episode to tell a story, but after only four episodes, I already get the sense that I could predict what will happen next just by where the big hand on the clock is pointing - due north, someone collapses with a mysterious illness; east-northeast, the doctors will make their first incorrect diagnosis; southeast, Dr. House is hilariously rude to a walk-in patient; south-southwest, potentially lethal complications occur; west-northwest, another walk-in unknowingly leads House to an insight that will solve the main mystery.
Helemaal met je eens, maar ben het nog niet moe.....de humor blijft leuk!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben een beetje House moe, dat cynische begint sleets aan te doen en de werktekening van elke aflevering ligt er ook dik bovenop: ik zeg al tegen mijn vriendin, nou nu gaan we 30 minuten lang misrekeningen hebben om om 10 voor half 9 eindelijk het eureka momentje te hebben...
Ook leuk: eerst verkondigen tegen iemand dat ze kanker heeft om 10 minuten later te moeten melden dat ze een man is...
Dan moet je het niet kijken.. dat is nou eenmaal het plot van de serie..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben een beetje House moe, dat cynische begint sleets aan te doen en de werktekening van elke aflevering ligt er ook dik bovenop: ik zeg al tegen mijn vriendin, nou nu gaan we 30 minuten lang misrekeningen hebben om om 10 voor half 9 eindelijk het eureka momentje te hebben...
Ook leuk: eerst verkondigen tegen iemand dat ze kanker heeft om 10 minuten later te moeten melden dat ze een man is...
Hehe ja en op het einde als ie op die pisplek van Wilson gaat zitten. Toch niet zo'n slimme grap als het je eigen bank betreft!quote:
Ja creepy man zo'n insect in je gleuf!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:23 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Through
Was wel een geinige aflevering ja. En dat stukkie dat House de vagina van dat meisje stond te onderzoeken terwijl die liftdeur openging.. En dan die kop er bovenuitHaha, schitterend
Was dat die ene aflevering met die teek? Waar hij haar ontvoerd had?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:33 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja creepy man zo'n insect in je gleuf!
hij drukte op de noodknop van de liftquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was dat die ene aflevering met die teek? Waar hij haar ontvoerd had?
Haha ja dat was die aflevering ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was dat die ene aflevering met die teek? Waar hij haar ontvoerd had?
quote:Beste kijker,
Seizoen 4 is in verband met rechten vanaf het voorjaar 2008 te zien.
Met vriendelijke groet,
SBS Publieksvoorlichting
Whooohoooooooooo!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
attentie attentie beste vrinden, vanaf volgende week donderdag nieuwe uitzendingen (season 4) van House![]()
, zojuist de reclame daarvan
.
Zenden ze nu trouwens 't vervolg van dinsdag uit? Of ben ik in de war?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |