Gelukkig dat dat iig geen probleem is dan! Ik duim voor je dat je zus op maandag de benen bij elkaar houdtquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Ad-Jan haalt en brengt de kinderen, 't is op loopafstand (ik kan de school zien vanuit 't raam), dus dat is goed geregeld hoor. Ik hoop echt zó dat niet uitgerekend op maandag mijn zus gaat bevallen, daar maak ik me nog het meest druk om. Dat ik niet meteen naar d'r toe kan. Iedere andere dag kan ik me er naartoe slepen, alleen die maandag niet. Ach, afwachten.
Ik heb meteen even in oude foto's te snuffelen of Sven toen nog een voetenzak had, had eigenlijk geen idee of hij er toen nog 1 had (niet dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:24 schreef bixister het volgende:
ach, de winter staat voor de deur, en als je 'n lang eind moet lopen kan ze 't in zo'n buggy best koud krijgen denk ik.
Ja, Kim is net 2.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef easy-going het volgende:
Kim is toch een jaar of 2??
Gebruik je dan nog een voetenzak voor de buggy?
gewoone en beetje proppen met die voetenzak.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vraag het maar ff hier, misschien weten jullie het.
Tot welke leeftijd ongeveer kan Kim in de buggy? Zoals ik in vraag en aanbod topic heb gezegd, zijn de wielen van de wandelwagen lek en kunnen we ze niet (laten) plakken. Daar zit een voetenzak bij, maar die is te breed voor de buggy. En nu zijn we dus op zoek naar een voetenzak voor de buggy.
Is het zo duidelijk, of warrig?
Maar nu eerst de kerstboom optuigen.
ik ben juist typisch zo'n té pamperende moeder die dr kinderen te makkelijk en te lang in de wagen zette (met als gevolg enorme luiaards!) en ik hield ook tot in lengte van dagen voor alle zekerheid toch maar die voetenzakken erin.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:39 schreef easy-going het volgende:
maar die oude foto's![]()
edit: en jij bent natuurlijk een goede moeder![]()
nou vooruitquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef bixister het volgende:
[..]
aahdoe es een paar van die oude pix voor bix?!
Ellendig, he...quote:Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is beetje brakjes.... vroeg opstaan dus voor 08.30 is al zo lang geleden, en nu moest ik eruit![]()
![]()
Fijne dag allemaal
sportdrank, van die oplosbare... met zo'n blauw rennend picto-mannetje erop. Heeft ongeveer dezelfde samenstelling als ORS maar dan zonder de brakke smaak. Voel je je niet zo enorm slap.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
...gevreesde buikgriep slaat toe...
Heeft iemand tips voor me wat betreft voeding die je lichaam snel opneemt, zodat eten niet verloren moeite is? Het komt er namelijk aan twee kanten uit....
Ik hoop maar niet dat ik Ken aansteek, dat zou ik echt zielig vinden... Nog zieliger dan ik mezelf nu vind...
Je zou van een maggiblokje wat boullion kunnen maken, dat is licht en zout. Verder beschuitje met rookvlees ofzo. Allemaal lichtverteerbaar, maar wel zout, zodat je ook minder last hebt van vochtverlies.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
...gevreesde buikgriep slaat toe...
Heeft iemand tips voor me wat betreft voeding die je lichaam snel opneemt, zodat eten niet verloren moeite is? Het komt er namelijk aan twee kanten uit....
Ik hoop maar niet dat ik Ken aansteek, dat zou ik echt zielig vinden... Nog zieliger dan ik mezelf nu vind...
ff oppiepen in de magnetronquote:Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef Mibos het volgende:
Ja koud is dan weer niet goed op je maag dus gewoon cola van buiten de koelkast. Je hoeft het niet op te warmen tot lauw hoor hahaha...
Heerlijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:34 schreef Mibos het volgende:
Lekker is anders maar het werkt wel.
Onze huisarts werd zo flauw van alle griepmensen een paar jaar geleden (lees heel klein durp) dat hij bij zijn voordeur (tussenwoning in een rijtjeshuis) een plakkaat had opgehangen. Griep (antigrippine), buikgriep (lauw cola en dropjes) en paracetamol na drie dagen zijn de ergste dagen voorbij. Mocht u dan nog last hebben komt u gerust lang. Alle andere patienten mogen bellen voor een afspraak.
Waar wij wonen kan dat![]()
Ja tuurlijk! Heb hem meteen aangeschaft...ik wacht alleen nog steeds op mijn percentagequote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef Mibos het volgende:
Vivi wist je trouwens dat je nog in het fok boek van Karin Overmars gemeld staat??? Kwam het toevallig tegen van de week.
Ik kan bij vlagen ook enorm slecht tegen (te) vettig (maar zo zalig) eten.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef Pruk het volgende:
Ik heb net appelbeignets gehaald bij de oliebollenbakker en heb vier van die dingen op zitten vreten
Nouja, geen vieze praatjes, maarre, GEEN AANRADER!
Hij is geweldigquote:Op woensdag 12 december 2007 11:54 schreef texelonia het volgende:
Goeiemorgen, nog nét! Ik bedacht me vanmorgen ineens dat ik nog helemaal geen taart had besteld voor Noah's verjaardag! Paniek dus! Dus ben ik de hele ochtend bezig geweest met een plaatje in elkaar flansen :
[ afbeelding ]![]()
Had ik het liedje net uit mijn hoofd ...quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij is geweldigWonderteam, wonderteam, hulp in nood
We zijn al onderweg in een snelle boot
We zijn niet sterk en we zijn niet groot
Maar met z'n 3-en beter dan de middenmoot
Goooooooooooooooooo, wonderteam
Wat maakt ons sterk teeeeeeeeeaaaaaaaaammmmwwwwwwwweeeeeeerrrrrrk
![]()
Spuug, succes met je gips en met de operatie
BE, succes met de grote plaskater![]()
Jeetje wat kan je moe worden van de hele dag informatie proberen te trekken uit mensen die geen woord verstaan van wat je zegt en alleen maar vriendelijk zitten te glimlachen en ja zitten te knikken![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, hij staat, het kerststalletje!![]()
![]()
Mss dat dat de baby naar buiten lokt. En zo niet, dan vind ik het iig erg leuk.
Ik vind het echt een vreselijk programma maar Noah vindt het zo leukquote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij is geweldigWonderteam, wonderteam, hulp in nood
We zijn al onderweg in een snelle boot
We zijn niet sterk en we zijn niet groot
Maar met z'n 3-en beter dan de middenmoot
Goooooooooooooooooo, wonderteam
Wat maakt ons sterk teeeeeeeeeaaaaaaaaammmmwwwwwwwweeeeeeerrrrrrk
![]()
Spuug, succes met je gips en met de operatie
BE, succes met de grote plaskater![]()
Jeetje wat kan je moe worden van de hele dag informatie proberen te trekken uit mensen die geen woord verstaan van wat je zegt en alleen maar vriendelijk zitten te glimlachen en ja zitten te knikken![]()
SOEKELOEKIIIIIIEEEEEEEEEEE! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! of 'het smurfenlied'.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:19 schreef miss_sly het volgende:
Volgende week ga ik naar Droog Brood; kent iemand dat, want daar heb ik volgens mij nog nooit iets van gezien.
toch niet, ik ben geen groot fan en zie zeker wat mensen er vreselijk irritant aan vinden maar moet soms toch ook ineens heel erg om 'm lachen.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Bert Visscher vind ik ook vreselijk
Met hem is het het een duidelijk geval van echt leuk of vreselkjik vinden, geloof ik.
en gelijk de laatste keer dat het kan... ze gaan uit elkaar helaas.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:14 schreef Igraine het volgende:
Oh Bert Visscher, vreselijk ja. Ik er ooit heen geweest en was al uitgeput toen het pauze was.
Wij gaan in februari naar Ari & Sylvester, vorige keer waren die wel heel leuk.
Zo ligt mijn kies er al een aantal maanden uit en kan er pas wat aan worden gedaan (plaatsen brug en resten zenuw en kies verwijderen) als ik bevallen ben. Heel erg irritant zo een krater in je mond.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:17 schreef E.T. het volgende:
Spannend Spuug!
Ik heb het echt gehad met mijn tandartshet is al een l*l van de bovenste plank, z'n vrouw heeft drie cursussen Nederlands en communicatie nodig..
Hij heeft nog geen 2 seconden naar m'n kies gekeken 'ja die moet er uit'. Maar die lummel durft helemaal niks, en al helemaal niet als je zwanger bent.. dus doorgestuurd naar de kaakchirurg.. En daar is de lijn overbelast en krijg ik ze dus niet te pakken![]()
En ondertussen zit ik hier nog half dood te gaan van de pijn met alleen maar een paracetamolletje (dat amper wat doet bij kiespijn)
desnoods ga ik via de HA en SEH vanmiddag als ik er niet doorheen kom. Een ontstoken kies is best gevaarlijk als je zwanger bent kom ik overal tegen...
Doe ik Bix. Maar ja als ik geen garantie heb voor extra inkomsten dan is minder werken wel een beetje eng he. Vandaar. Lief welquote:Op donderdag 13 december 2007 10:29 schreef bixister het volgende:
luchtbel, wat spannend allemaal weer. ik hoop ook dat er iets voor je uitrolt waarmee je een fijne verdeling werk-thuis zult kunnen maken. al die opdrachten thuis moet je trouwens ook niet onderschatten natuurlijk, 't is toch werk. dus: blijf ook tijd inruimen voor jezelf he!succes!
[..]
Het wordt een broertje/zusje voor Marek. James is van mijn schoonzus. Ik weet wat het gaat worden, maar mijn schoonzusje schijnt hier ook wel eens te lurken en ik heb geheimhouding gezworen, dus ik vertel het pas als het geboren is.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:14 schreef bixister het volgende:
spannend spuug! en wat leuk, een broertje of zusje voor marek. of is 't james?
dankje!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:26 schreef kozakken het volgende:
Vicky, leuk!!
Staat je echt lekker vlot
(En de kerstboom vind ik ook leuk!)
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:26 schreef kozakken het volgende:
Vicky, leuk!!
Staat je echt lekker vlot
Volgens mij mag het wel.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:58 schreef Pruk het volgende:
Ja, hoe zit dat nou met haarkleuren enzo. Mag je je haar nou wel of niet een kleurtje laten geven?
Uhm... over een paar weken kom je echt niet behoorlijk aan kleuren toe hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
kleuren..
Maar ik heb het dus inmiddels wel 1 keer gedaan. Was mijn eigen donkere saaie hoofd zo zat dat ik er een kleurtje door gegooid heb.
Nu twijfel ik dus. Ik wil graag weer wat roder, maar ik weet ook dat ik eigenlijk nog best een paar weken kan wachten.
Dat lijkt mij welquote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef Ireth het volgende:
Iemand intresse in een smeuig, hoog "Jerry Springer gehalte" waargebeurd verhaal met kans op een net zo sappig vervolg![]()
![]()
Dat had mijn zus ook, die hield het de eerste 3 (!!!) weken niet droog. Veel plezier !!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:09 schreef Spuuglokje het volgende:
't Is echt superbijzonder k_phet is net of ik zelf een kind heb gekregen, zo emotioneel ben ik. En dan heb ik 'm nog niet eens gezien!
Geen idee. Het is met het MT van mijn vriend. 3 jaar geleden in Kurhaus wezen eten en toen Lion King, 2 jaar geleden, vliegeren/fietsen en toen eten "op"circuit van Zandvoort. Vorig jaar was ik Sjaak afhaak. Dus eigenlijk altijd leuke dingen en meestal ook kadootjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:25 schreef --Eveliene-- het volgende:
Spuug, gefeliciteerd!
En KP wat ga je doen?
Vanavond mag je niet mee, maar morgen ben je van harte welkomquote:
Ahaaaaaaa *insert smiley die iets met zijn wenkbrauw doet*quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Vanavond mag je niet mee, maar morgen ben je van harte welkom
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ahaaaaaaa *insert smiley die iets met zijn wenkbrauw doet*
Ik kan echt zo goed begrijpend tussen de regels doorlezen hequote:
Je bent er echt een ster inquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan echt zo goed begrijpend tussen de regels doorlezen he![]()
![]()
Ik kan trouwens best alleen naar mijn zus, denk alleen dat mijn mams dan gaan piepen. Hm. Ik dilemma er nog wel even over door.
Dank je!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Bedragen vanaf 1 juli 2007
Onderstaande bedragen gelden vanaf 1 juli 2007. Zij worden voor het eerst toegepast op de kinderbijslag voor het 3e kwartaal 2007. De kinderbijslag voor dat kwartaal wordt in oktober 2007 uitbetaald.
Kinderen geboren op of na 1 januari 1995
-
0 t/m 5 jaar
6 t/m 11 jaar
12 jaar
Per kind per kwartaal
¤ 190,19
¤ 230,95
¤ 271,70
Betaaldagen
De kinderbijslag ontvangt u steeds na afloop van het kwartaal:
betaaldatum eerste kwartaal: rond 5 april.
betaaldatum tweede kwartaal: rond 5 juli.
betaaldatum derde kwartaal: rond 5 oktober.
betaaldatum vierde kwartaal: rond 5 januari.
dat hebben wij met de voordeurbelquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een keer op tv gezien dat de tv's van 2 buren op elkaars afstandsbediening reageerden, op de één of andere manierDe een wilde voetbal kijken en de ander iets anders en dus bleven ze zappen
Ja! Grappig dat je daar komt werken. Wonen we al vlakbij elkaar werken we ook nog in hetzelfde gebouwquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:52 schreef Jambo het volgende:
Tex, werk jij nog steeds in het gebouw van de DM? Ik kom daar vanaf 3 januari te werken.
Welke school gaat Melvin eigenlijk heen? Ik moet Noah nog steeds inschrijvenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Jambo het volgende:
Haha, dat is inderdaad grappig. En wie weet komen Melvin en Noah straks ook nog wel op dezelfde school te zitten!
Ik zie het trouwens nog steeds niet zitten hoor om daar te gaan werken, maar ik heb niet zoveel keuze. Doe ik het niet dan sta ik over 3 maanden op straat. Ach, wie weet valt het wel 100% mee en maak ik me druk om niks. Ik heb geloof ik nogal moeite met veranderingen die me opgelegd worden!
Wij hebben zelf kerstballen 'beplakt' met glitters... das ook eens maar nooit weer! Ze lagen zelfs in mijn bed!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
we kregen vorige week de eerste kerstkaart: een ding vol glitters die er kennelijk niet al te erg op vast zaten. het hele huis zit nu onder de glitter envond ze van de week zelfs op zijn brood
Onze afdeling wordt afgestoten vandaar. Ik ga samen met nog 2 collega's dus dat is wel fijn. Ik blijf ook hetzelfde werk doen en heb mogelijkheden om nieuwe ervaringen op te doen daar, dus wat dat betreft is het allemaal wel positief.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Welke school gaat Melvin eigenlijk heen? Ik moet Noah nog steeds inschrijven
Ik hoop dat het je meevalt idd. Vanwaar deze verhuizing eigenlijk? Jullie hebben toch ook net een nieuw pand en alles? Ga jij als enige of komen er nog wat bekende collega's van je mee?
Oh dat is de enige school waar ik wel es geweest ben, jaar geleden geloof ik. Maar ik vond eigenlijk dat ze wel erg veel aan het geloof deden en dat vond ik dan toch weer wat minder....quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef Jambo het volgende:
[..]
Onze afdeling wordt afgestoten vandaar. Ik ga samen met nog 2 collega's dus dat is wel fijn. Ik blijf ook hetzelfde werk doen en heb mogelijkheden om nieuwe ervaringen op te doen daar, dus wat dat betreft is het allemaal wel positief.
Melvin gaat naar de school die met een S begint. Ik ben daar vorig jaar bij een informatiebijeenkomst geweest en het sprak me wel aan. Als het goed is gaan kinderen uit de wijk voor op kinderen uit andere wijken, maar ik denk wel dat je je tijdig in moet schrijven. Die andere 2 scholen zijn kleiner, dus ik denk dat je daar wat minder snel hoeft te zijn met inschrijven. Gewoon een keertje bellen wanneer ze weer een informatiebijeenkomst hebben. Volgens mij hebben ze dat bij S 3x per jaar.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:11 schreef Belana het volgende:
miss sly, das een goed idee! ik vergeet dat altijd, die mogelijkheid, stom he?
Ik dacht dat dat wel meeviel. Het is in ieder geval niet op 1geloof gespitst meen ik. Maar als het wel zo is vind ik het ook niet erg. Is dan een stukje algemene ontwikkeling die hij van huis uit niet meekrijgt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh dat is de enige school waar ik wel es geweest ben, jaar geleden geloof ik. Maar ik vond eigenlijk dat ze wel erg veel aan het geloof deden en dat vond ik dan toch weer wat minder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |