ff oppiepen in de magnetronquote:Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef Mibos het volgende:
Ja koud is dan weer niet goed op je maag dus gewoon cola van buiten de koelkast. Je hoeft het niet op te warmen tot lauw hoor hahaha...
Heerlijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:34 schreef Mibos het volgende:
Lekker is anders maar het werkt wel.
Onze huisarts werd zo flauw van alle griepmensen een paar jaar geleden (lees heel klein durp) dat hij bij zijn voordeur (tussenwoning in een rijtjeshuis) een plakkaat had opgehangen. Griep (antigrippine), buikgriep (lauw cola en dropjes) en paracetamol na drie dagen zijn de ergste dagen voorbij. Mocht u dan nog last hebben komt u gerust lang. Alle andere patienten mogen bellen voor een afspraak.
Waar wij wonen kan dat![]()
Ja tuurlijk! Heb hem meteen aangeschaft...ik wacht alleen nog steeds op mijn percentagequote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef Mibos het volgende:
Vivi wist je trouwens dat je nog in het fok boek van Karin Overmars gemeld staat??? Kwam het toevallig tegen van de week.
Ik kan bij vlagen ook enorm slecht tegen (te) vettig (maar zo zalig) eten.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef Pruk het volgende:
Ik heb net appelbeignets gehaald bij de oliebollenbakker en heb vier van die dingen op zitten vreten
Nouja, geen vieze praatjes, maarre, GEEN AANRADER!
Hij is geweldigquote:Op woensdag 12 december 2007 11:54 schreef texelonia het volgende:
Goeiemorgen, nog nét! Ik bedacht me vanmorgen ineens dat ik nog helemaal geen taart had besteld voor Noah's verjaardag! Paniek dus! Dus ben ik de hele ochtend bezig geweest met een plaatje in elkaar flansen :
[ afbeelding ]![]()
Had ik het liedje net uit mijn hoofd ...quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij is geweldigWonderteam, wonderteam, hulp in nood
We zijn al onderweg in een snelle boot
We zijn niet sterk en we zijn niet groot
Maar met z'n 3-en beter dan de middenmoot
Goooooooooooooooooo, wonderteam
Wat maakt ons sterk teeeeeeeeeaaaaaaaaammmmwwwwwwwweeeeeeerrrrrrk
![]()
Spuug, succes met je gips en met de operatie
BE, succes met de grote plaskater![]()
Jeetje wat kan je moe worden van de hele dag informatie proberen te trekken uit mensen die geen woord verstaan van wat je zegt en alleen maar vriendelijk zitten te glimlachen en ja zitten te knikken![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, hij staat, het kerststalletje!![]()
![]()
Mss dat dat de baby naar buiten lokt. En zo niet, dan vind ik het iig erg leuk.
Ik vind het echt een vreselijk programma maar Noah vindt het zo leukquote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij is geweldigWonderteam, wonderteam, hulp in nood
We zijn al onderweg in een snelle boot
We zijn niet sterk en we zijn niet groot
Maar met z'n 3-en beter dan de middenmoot
Goooooooooooooooooo, wonderteam
Wat maakt ons sterk teeeeeeeeeaaaaaaaaammmmwwwwwwwweeeeeeerrrrrrk
![]()
Spuug, succes met je gips en met de operatie
BE, succes met de grote plaskater![]()
Jeetje wat kan je moe worden van de hele dag informatie proberen te trekken uit mensen die geen woord verstaan van wat je zegt en alleen maar vriendelijk zitten te glimlachen en ja zitten te knikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |