abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55195919
Game on!
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Ad-Jan haalt en brengt de kinderen, 't is op loopafstand (ik kan de school zien vanuit 't raam), dus dat is goed geregeld hoor. Ik hoop echt zó dat niet uitgerekend op maandag mijn zus gaat bevallen, daar maak ik me nog het meest druk om. Dat ik niet meteen naar d'r toe kan. Iedere andere dag kan ik me er naartoe slepen, alleen die maandag niet. Ach, afwachten.
Gelukkig dat dat iig geen probleem is dan! Ik duim voor je dat je zus op maandag de benen bij elkaar houdt
Saartje
pi_55196064
Spuug... hopelijk gaat je zus niet maandag bevallen, Beterschap met je pootje
Fake it till you make it...
pi_55197915
Ze gipsen je zus maar even daar in maandag
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 19:08:14 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_55198370
Beterschaap spug knap kut dit voor je
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:10:44 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55198428
Oh, dat zou idd wel hele slechte timing zijn ja, als ze maandag zou bevallen...
pi_55198441
Spuuglokje heel veel beterschap! Vervelend zeg dat je geopereerd moet worden en dan ook nog zo lang in t gips
En hopelijk luistert t kindje van je zus net zo goed als het kindje van de mijne
pi_55198881
Ik ga ook meeduimen dat er maandag geen zussen gaan bevallen. En dat je operatie goed gaat en de zes weken een beetje snel gaan

Ik heb net gezellig geMSNd met mijn baas
Volgende week gaan we beslissen welke opleiding/cursus ik nog moet gaan doen Ik heb spontaan geen zin meer Bweh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55198953
Spuug, hoe beweeg je je nu eigenlijk voort? Met krukken? Ik hoop ook van harte dat de baby niet op maandag geboren wil worden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator dinsdag 11 december 2007 @ 19:51:12 #9
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55199522
Ach Spuuglokje toch, geopereerd en dan ook nog gips
Gets!
Dikke

BE wat doe je met me De kerststalletjes Ik had Jeroen dit weekend eindelijk zover dat ik er ook 1 mag kopen maar niet voor 40 euro. Ik stuur hem morgen gelijk naar de Bart Smit
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55199841
Spuuglokje
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:10:53 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55200188
spuug, toch een operatie..
en 6 weken! Gelukkig kan Ad-Jan meehelpen, zal voor hem ook een flinke aanpassing zijn.
Sterkte en dikke
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55200345
He nee spuuglokje, toch een operatie en gips.
Balen zeg
Dikke
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_55201747
Ik vraag het maar ff hier, misschien weten jullie het.
Tot welke leeftijd ongeveer kan Kim in de buggy? Zoals ik in vraag en aanbod topic heb gezegd, zijn de wielen van de wandelwagen lek en kunnen we ze niet (laten) plakken. Daar zit een voetenzak bij, maar die is te breed voor de buggy. En nu zijn we dus op zoek naar een voetenzak voor de buggy.
Is het zo duidelijk, of warrig?
Maar nu eerst de kerstboom optuigen.
pi_55202214
Kim is toch een jaar of 2??
Gebruik je dan nog een voetenzak voor de buggy?
pi_55202272
ach, de winter staat voor de deur, en als je 'n lang eind moet lopen kan ze 't in zo'n buggy best koud krijgen denk ik.

spuugzus, ophouwen die baby! (of vóór maandag, mag dat wel spuug?).
pi_55202650
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:24 schreef bixister het volgende:
ach, de winter staat voor de deur, en als je 'n lang eind moet lopen kan ze 't in zo'n buggy best koud krijgen denk ik.
Ik heb meteen even in oude foto's te snuffelen of Sven toen nog een voetenzak had, had eigenlijk geen idee of hij er toen nog 1 had (niet dus )

maar die oude foto's

edit: en jij bent natuurlijk een goede moeder
pi_55202735
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef easy-going het volgende:
Kim is toch een jaar of 2??
Gebruik je dan nog een voetenzak voor de buggy?
Ja, Kim is net 2.
Zoals Bix zegt, met lange stukken in de buggy lijkt het me erg koud worden. Vandaar.
En bv in de stad zit ze meestal in de buggy. Niet dat we er vaak heen gaan trouwens.
Nouja, ik ga wat dingetjes uitzoeken, vnml over de wandelwagen en de lekke banden. Moet toch een oplossing voor zijn.
Fijne avond!
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 21:52:26 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_55203018
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vraag het maar ff hier, misschien weten jullie het.
Tot welke leeftijd ongeveer kan Kim in de buggy? Zoals ik in vraag en aanbod topic heb gezegd, zijn de wielen van de wandelwagen lek en kunnen we ze niet (laten) plakken. Daar zit een voetenzak bij, maar die is te breed voor de buggy. En nu zijn we dus op zoek naar een voetenzak voor de buggy.
Is het zo duidelijk, of warrig?
Maar nu eerst de kerstboom optuigen.
gewoone en beetje proppen met die voetenzak.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55203036
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:39 schreef easy-going het volgende:
maar die oude foto's

edit: en jij bent natuurlijk een goede moeder
ik ben juist typisch zo'n té pamperende moeder die dr kinderen te makkelijk en te lang in de wagen zette (met als gevolg enorme luiaards!) en ik hield ook tot in lengte van dagen voor alle zekerheid toch maar die voetenzakken erin.

aah doe es een paar van die oude pix voor bix?!
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:14:02 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55203711
hier ook zo lang mogelijk de wandelwagen bij Saskia hoor
Ze was al bijna 3 toen de wagen voor Tijn werd.

Persoonlijk zou ik ook de voetenzak van de wandelwagen gebruiken en proppen in die buggy. (en langs de fietsenmaker met de wielen van je wandelwagen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55203799
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef bixister het volgende:

[..]
aah doe es een paar van die oude pix voor bix?!
nou vooruit

Kijk eens wat een bikkel ik toen al aan het kweken was (nog geen 2 jaar en zonder voetenzak dus )

de sneeuw zelf vond hij wat minder (hij loopt nu trouwens continue te vragen wanneer het gaat sneeuwen, vorig jaar vond hij het nog niets, het zal mij benieuwen als het ooit weer zover is

en bij deze dacht ik oooooooo en wat een bolle kop had hij daar

pi_55203890
tnx!!!
en er was in ieder geval nog sneeuw in de winter! kan ie later mooi mee opscheppen tegen z'n kinderen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:20:46 #23
103793 kozakken
Living the life
pi_55203953
Ohhh kijk nou!
Wat een klein menneke is 'ie daar nog
pi_55204446
doe ik ook ff een foto uit diezelfde (bollewangen..eh sneeuw) tijd:

en iets meer gelijk in leeftijd:

ook zonder voetenzak maar ja, 't was bijna zomer!
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:42:08 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55204540
Ah Bix, die in dat gele pak is zo lief
pi_55204844
Piet

Leuk he, die oude foto's (en wat gaat het hard eigenlijk )
pi_55205120
haha oud wijf!
pi_55205645
pi_55205684
Het is idd net of ik mijn moeder hoor
pi_55205815
piet dat pak heeft Thijs ook nog een enkele keer gedragen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55206293
dat klopt ja...!
pi_55208986
* _Bar_ is beetje brakjes.... vroeg opstaan dus voor 08.30 is al zo lang geleden, en nu moest ik eruit
Fijne dag allemaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55209025
quote:
Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is beetje brakjes.... vroeg opstaan dus voor 08.30 is al zo lang geleden, en nu moest ik eruit
Fijne dag allemaal
Ellendig, he...
pi_55209236
Piet in zijn skipakje is lief en wat is ie daar nog klein...

Bar denk je ook een beetje om jezelf??? voor jou omdat je ook nog eens zo vroeg op moest staan...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55210338
Lieve Bar, even een dikke kus. En dat ik aan je denk.

Spuug, getver. Wat ellendig van je rotknie. Wanneer is je zus uitgerekend? (En ik duim mee)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 12 december 2007 @ 10:06:54 #36
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55210735
Oh meiden, wat lief zeg, al die sterktewensen! Ik ga er gewoon van huilen. Maar ja, ik voel me dan ook best wel zielig (stiekem zielig zijn dus, als niemand erbij is ). Mijn zus is eerste kerstdag uitgerekend, dus het kan nu al geboren worden. Als het nu komt, dan kan ik nog prima met krukken erheen, en na m'n operatie ook (dan mag ik gelukkig ook nog op het been staan, ook al zit m'n been van onder tot boven in het gips). Of met een rolstoel, maar daar krijg je best lamme armen van zeg Ik was maandagmiddag even in de Hema (Ad-Jan had me daar voor de deur afgeleverd met rolstoel), en dan is het nog best pittig, dat gesjor aan die wielen. Nou wou ik wel dat ik wat dunner was

Die foto's van vroeger zo lief zeg! Die lekkere bolle koppies! Oh over die voetenzak: Ingrid, je zou Kim ook een maillot onder haar broek aan kunnen doen. Ook lekker warm.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:12:12 #37
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55210858
Een foto van ruim drie jaar geleden:

Niet in een buggy, maar in een fietskar. Wat waren ze toen nog schattig klein he?
pi_55210864
aah, lief! tristan nog met van die lange lokken. en sterre is niet eens zoveel veranderd vind ik.
ook toevallig, je( )zus op eerste kerstdag uitgerekend.
en volgens mij zou ik na een halve straat stoel-rollen al lamme armen hebben... hey maar over een paar weken ben jij dus wel enorm gespierd! echt balen hoor, was 't nou toch gescheurd of is dat niet duidelijk?
pi_55210884
Spuug! Heldhaftige! In rolstoel naar de Hema...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 12 december 2007 @ 10:14:11 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55210907
Ja, bij de pees gescheurd, vandaar dat ze het gaan hechten. Spieren zelf zijn niet te hechten. De operatie gaat een uurtje duren en ik moet weer een ruggenprik Dat vind ik wel eng hoor!
pi_55210992
nou, bah, lijkt me ook niks. veel succes gewenst, dat ze hun werk maar goed mogen doen en jij over niet al te lange tijd weer gewoon lopend uitstapjes kunt maken!
pi_55211459
...gevreesde buikgriep slaat toe...
Heeft iemand tips voor me wat betreft voeding die je lichaam snel opneemt, zodat eten niet verloren moeite is? Het komt er namelijk aan twee kanten uit....

Ik hoop maar niet dat ik Ken aansteek, dat zou ik echt zielig vinden... Nog zieliger dan ik mezelf nu vind...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:59:12 #43
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55211891
Jakkie! Spuuglokje... Veel sterkte voor je operatie!
ik wilde net heel stoer gaan zeggen dat ik geen voetenzak in de wagen had, maar dat klopt niet helemaal
in de buggy niet trouwens, maar die was toch alleen maar voor de korte stukjes van winkel naar winkel. En anders ff een skibroek aan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 december 2007 @ 11:00:34 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55211923
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Heeft iemand tips voor me wat betreft voeding die je lichaam snel opneemt, zodat eten niet verloren moeite is? Het komt er namelijk aan twee kanten uit....

Ik hoop maar niet dat ik Ken aansteek, dat zou ik echt zielig vinden... Nog zieliger dan ik mezelf nu vind...
sportdrank, van die oplosbare... met zo'n blauw rennend picto-mannetje erop. Heeft ongeveer dezelfde samenstelling als ORS maar dan zonder de brakke smaak. Voel je je niet zo enorm slap.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55212130
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

Je zou van een maggiblokje wat boullion kunnen maken, dat is licht en zout. Verder beschuitje met rookvlees ofzo. Allemaal lichtverteerbaar, maar wel zout, zodat je ook minder last hebt van vochtverlies.

Maar vaak raden ze aan gewoon te eten waar je trek in hebt. Zeker als het een virus is, moet het er toch uit en houd je vanzelf op een moment weer wat vast, maar heb je in de tussentijd wel genoten van hetgeen je gegeten hebt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 december 2007 @ 11:11:21 #46
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55212158
Gats Paradijsvogeltje, wat sneu voor je. Beterschap! Ik heb geen tips, maar die tip van debuurvrouw klinkt goed!
-edit- En die tips van miss_sly klinken ook goed!
pi_55212226
Tegen de diarree moet je lauwe cola/light drinken. Dat werkt hier echt heel goed. Is een tip van de huisarts toen hier het hele dorp bij hem kwam met buikgriep. Dropjes sabbelen en lauwe cola. Nooit vergeten en werkt echt.
pi_55212232
Correctie moet niks mag je.
  woensdag 12 december 2007 @ 11:22:50 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55212404
lauwe cola je moet er maar zin in hebben. Gelukkig helpt het wel...
pi_55212442
Ja koud is dan weer niet goed op je maag dus gewoon cola van buiten de koelkast. Je hoeft het niet op te warmen tot lauw hoor hahaha...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')