Gelukkig dat dat iig geen probleem is dan! Ik duim voor je dat je zus op maandag de benen bij elkaar houdtquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Ad-Jan haalt en brengt de kinderen, 't is op loopafstand (ik kan de school zien vanuit 't raam), dus dat is goed geregeld hoor. Ik hoop echt zó dat niet uitgerekend op maandag mijn zus gaat bevallen, daar maak ik me nog het meest druk om. Dat ik niet meteen naar d'r toe kan. Iedere andere dag kan ik me er naartoe slepen, alleen die maandag niet. Ach, afwachten.
Ik heb meteen even in oude foto's te snuffelen of Sven toen nog een voetenzak had, had eigenlijk geen idee of hij er toen nog 1 had (niet dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:24 schreef bixister het volgende:
ach, de winter staat voor de deur, en als je 'n lang eind moet lopen kan ze 't in zo'n buggy best koud krijgen denk ik.
Ja, Kim is net 2.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef easy-going het volgende:
Kim is toch een jaar of 2??
Gebruik je dan nog een voetenzak voor de buggy?
gewoone en beetje proppen met die voetenzak.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vraag het maar ff hier, misschien weten jullie het.
Tot welke leeftijd ongeveer kan Kim in de buggy? Zoals ik in vraag en aanbod topic heb gezegd, zijn de wielen van de wandelwagen lek en kunnen we ze niet (laten) plakken. Daar zit een voetenzak bij, maar die is te breed voor de buggy. En nu zijn we dus op zoek naar een voetenzak voor de buggy.
Is het zo duidelijk, of warrig?
Maar nu eerst de kerstboom optuigen.
ik ben juist typisch zo'n té pamperende moeder die dr kinderen te makkelijk en te lang in de wagen zette (met als gevolg enorme luiaards!) en ik hield ook tot in lengte van dagen voor alle zekerheid toch maar die voetenzakken erin.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:39 schreef easy-going het volgende:
maar die oude foto's![]()
edit: en jij bent natuurlijk een goede moeder![]()
nou vooruitquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef bixister het volgende:
[..]
aahdoe es een paar van die oude pix voor bix?!
Ellendig, he...quote:Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is beetje brakjes.... vroeg opstaan dus voor 08.30 is al zo lang geleden, en nu moest ik eruit![]()
![]()
Fijne dag allemaal
sportdrank, van die oplosbare... met zo'n blauw rennend picto-mannetje erop. Heeft ongeveer dezelfde samenstelling als ORS maar dan zonder de brakke smaak. Voel je je niet zo enorm slap.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
...gevreesde buikgriep slaat toe...
Heeft iemand tips voor me wat betreft voeding die je lichaam snel opneemt, zodat eten niet verloren moeite is? Het komt er namelijk aan twee kanten uit....
Ik hoop maar niet dat ik Ken aansteek, dat zou ik echt zielig vinden... Nog zieliger dan ik mezelf nu vind...
Je zou van een maggiblokje wat boullion kunnen maken, dat is licht en zout. Verder beschuitje met rookvlees ofzo. Allemaal lichtverteerbaar, maar wel zout, zodat je ook minder last hebt van vochtverlies.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
...gevreesde buikgriep slaat toe...
Heeft iemand tips voor me wat betreft voeding die je lichaam snel opneemt, zodat eten niet verloren moeite is? Het komt er namelijk aan twee kanten uit....
Ik hoop maar niet dat ik Ken aansteek, dat zou ik echt zielig vinden... Nog zieliger dan ik mezelf nu vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |