abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55195919
Game on!
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Ad-Jan haalt en brengt de kinderen, 't is op loopafstand (ik kan de school zien vanuit 't raam), dus dat is goed geregeld hoor. Ik hoop echt zó dat niet uitgerekend op maandag mijn zus gaat bevallen, daar maak ik me nog het meest druk om. Dat ik niet meteen naar d'r toe kan. Iedere andere dag kan ik me er naartoe slepen, alleen die maandag niet. Ach, afwachten.
Gelukkig dat dat iig geen probleem is dan! Ik duim voor je dat je zus op maandag de benen bij elkaar houdt
Saartje
pi_55196064
Spuug... hopelijk gaat je zus niet maandag bevallen, Beterschap met je pootje
Fake it till you make it...
pi_55197915
Ze gipsen je zus maar even daar in maandag
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 19:08:14 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_55198370
Beterschaap spug knap kut dit voor je
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:10:44 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55198428
Oh, dat zou idd wel hele slechte timing zijn ja, als ze maandag zou bevallen...
pi_55198441
Spuuglokje heel veel beterschap! Vervelend zeg dat je geopereerd moet worden en dan ook nog zo lang in t gips
En hopelijk luistert t kindje van je zus net zo goed als het kindje van de mijne
pi_55198881
Ik ga ook meeduimen dat er maandag geen zussen gaan bevallen. En dat je operatie goed gaat en de zes weken een beetje snel gaan

Ik heb net gezellig geMSNd met mijn baas
Volgende week gaan we beslissen welke opleiding/cursus ik nog moet gaan doen Ik heb spontaan geen zin meer Bweh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55198953
Spuug, hoe beweeg je je nu eigenlijk voort? Met krukken? Ik hoop ook van harte dat de baby niet op maandag geboren wil worden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator dinsdag 11 december 2007 @ 19:51:12 #9
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55199522
Ach Spuuglokje toch, geopereerd en dan ook nog gips
Gets!
Dikke

BE wat doe je met me De kerststalletjes Ik had Jeroen dit weekend eindelijk zover dat ik er ook 1 mag kopen maar niet voor 40 euro. Ik stuur hem morgen gelijk naar de Bart Smit
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55199841
Spuuglokje
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:10:53 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55200188
spuug, toch een operatie..
en 6 weken! Gelukkig kan Ad-Jan meehelpen, zal voor hem ook een flinke aanpassing zijn.
Sterkte en dikke
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55200345
He nee spuuglokje, toch een operatie en gips.
Balen zeg
Dikke
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_55201747
Ik vraag het maar ff hier, misschien weten jullie het.
Tot welke leeftijd ongeveer kan Kim in de buggy? Zoals ik in vraag en aanbod topic heb gezegd, zijn de wielen van de wandelwagen lek en kunnen we ze niet (laten) plakken. Daar zit een voetenzak bij, maar die is te breed voor de buggy. En nu zijn we dus op zoek naar een voetenzak voor de buggy.
Is het zo duidelijk, of warrig?
Maar nu eerst de kerstboom optuigen.
pi_55202214
Kim is toch een jaar of 2??
Gebruik je dan nog een voetenzak voor de buggy?
pi_55202272
ach, de winter staat voor de deur, en als je 'n lang eind moet lopen kan ze 't in zo'n buggy best koud krijgen denk ik.

spuugzus, ophouwen die baby! (of vóór maandag, mag dat wel spuug?).
pi_55202650
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:24 schreef bixister het volgende:
ach, de winter staat voor de deur, en als je 'n lang eind moet lopen kan ze 't in zo'n buggy best koud krijgen denk ik.
Ik heb meteen even in oude foto's te snuffelen of Sven toen nog een voetenzak had, had eigenlijk geen idee of hij er toen nog 1 had (niet dus )

maar die oude foto's

edit: en jij bent natuurlijk een goede moeder
pi_55202735
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef easy-going het volgende:
Kim is toch een jaar of 2??
Gebruik je dan nog een voetenzak voor de buggy?
Ja, Kim is net 2.
Zoals Bix zegt, met lange stukken in de buggy lijkt het me erg koud worden. Vandaar.
En bv in de stad zit ze meestal in de buggy. Niet dat we er vaak heen gaan trouwens.
Nouja, ik ga wat dingetjes uitzoeken, vnml over de wandelwagen en de lekke banden. Moet toch een oplossing voor zijn.
Fijne avond!
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 21:52:26 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_55203018
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vraag het maar ff hier, misschien weten jullie het.
Tot welke leeftijd ongeveer kan Kim in de buggy? Zoals ik in vraag en aanbod topic heb gezegd, zijn de wielen van de wandelwagen lek en kunnen we ze niet (laten) plakken. Daar zit een voetenzak bij, maar die is te breed voor de buggy. En nu zijn we dus op zoek naar een voetenzak voor de buggy.
Is het zo duidelijk, of warrig?
Maar nu eerst de kerstboom optuigen.
gewoone en beetje proppen met die voetenzak.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55203036
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:39 schreef easy-going het volgende:
maar die oude foto's

edit: en jij bent natuurlijk een goede moeder
ik ben juist typisch zo'n té pamperende moeder die dr kinderen te makkelijk en te lang in de wagen zette (met als gevolg enorme luiaards!) en ik hield ook tot in lengte van dagen voor alle zekerheid toch maar die voetenzakken erin.

aah doe es een paar van die oude pix voor bix?!
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:14:02 #20
3011 E.T.
pi_55203711
hier ook zo lang mogelijk de wandelwagen bij Saskia hoor
Ze was al bijna 3 toen de wagen voor Tijn werd.

Persoonlijk zou ik ook de voetenzak van de wandelwagen gebruiken en proppen in die buggy. (en langs de fietsenmaker met de wielen van je wandelwagen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55203799
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef bixister het volgende:

[..]
aah doe es een paar van die oude pix voor bix?!
nou vooruit

Kijk eens wat een bikkel ik toen al aan het kweken was (nog geen 2 jaar en zonder voetenzak dus )

de sneeuw zelf vond hij wat minder (hij loopt nu trouwens continue te vragen wanneer het gaat sneeuwen, vorig jaar vond hij het nog niets, het zal mij benieuwen als het ooit weer zover is

en bij deze dacht ik oooooooo en wat een bolle kop had hij daar

pi_55203890
tnx!!!
en er was in ieder geval nog sneeuw in de winter! kan ie later mooi mee opscheppen tegen z'n kinderen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:20:46 #23
103793 kozakken
Living the life
pi_55203953
Ohhh kijk nou!
Wat een klein menneke is 'ie daar nog
pi_55204446
doe ik ook ff een foto uit diezelfde (bollewangen..eh sneeuw) tijd:

en iets meer gelijk in leeftijd:

ook zonder voetenzak maar ja, 't was bijna zomer!
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:42:08 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55204540
Ah Bix, die in dat gele pak is zo lief
pi_55204844
Piet

Leuk he, die oude foto's (en wat gaat het hard eigenlijk )
pi_55205120
haha oud wijf!
pi_55205645
pi_55205684
Het is idd net of ik mijn moeder hoor
pi_55205815
piet dat pak heeft Thijs ook nog een enkele keer gedragen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55206293
dat klopt ja...!
pi_55208986
* _Bar_ is beetje brakjes.... vroeg opstaan dus voor 08.30 is al zo lang geleden, en nu moest ik eruit
Fijne dag allemaal
pi_55209025
quote:
Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is beetje brakjes.... vroeg opstaan dus voor 08.30 is al zo lang geleden, en nu moest ik eruit
Fijne dag allemaal
Ellendig, he...
pi_55209236
Piet in zijn skipakje is lief en wat is ie daar nog klein...

Bar denk je ook een beetje om jezelf??? voor jou omdat je ook nog eens zo vroeg op moest staan...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55210338
Lieve Bar, even een dikke kus. En dat ik aan je denk.

Spuug, getver. Wat ellendig van je rotknie. Wanneer is je zus uitgerekend? (En ik duim mee)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 12 december 2007 @ 10:06:54 #36
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55210735
Oh meiden, wat lief zeg, al die sterktewensen! Ik ga er gewoon van huilen. Maar ja, ik voel me dan ook best wel zielig (stiekem zielig zijn dus, als niemand erbij is ). Mijn zus is eerste kerstdag uitgerekend, dus het kan nu al geboren worden. Als het nu komt, dan kan ik nog prima met krukken erheen, en na m'n operatie ook (dan mag ik gelukkig ook nog op het been staan, ook al zit m'n been van onder tot boven in het gips). Of met een rolstoel, maar daar krijg je best lamme armen van zeg Ik was maandagmiddag even in de Hema (Ad-Jan had me daar voor de deur afgeleverd met rolstoel), en dan is het nog best pittig, dat gesjor aan die wielen. Nou wou ik wel dat ik wat dunner was

Die foto's van vroeger zo lief zeg! Die lekkere bolle koppies! Oh over die voetenzak: Ingrid, je zou Kim ook een maillot onder haar broek aan kunnen doen. Ook lekker warm.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:12:12 #37
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55210858
Een foto van ruim drie jaar geleden:

Niet in een buggy, maar in een fietskar. Wat waren ze toen nog schattig klein he?
pi_55210864
aah, lief! tristan nog met van die lange lokken. en sterre is niet eens zoveel veranderd vind ik.
ook toevallig, je( )zus op eerste kerstdag uitgerekend.
en volgens mij zou ik na een halve straat stoel-rollen al lamme armen hebben... hey maar over een paar weken ben jij dus wel enorm gespierd! echt balen hoor, was 't nou toch gescheurd of is dat niet duidelijk?
pi_55210884
Spuug! Heldhaftige! In rolstoel naar de Hema...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 12 december 2007 @ 10:14:11 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55210907
Ja, bij de pees gescheurd, vandaar dat ze het gaan hechten. Spieren zelf zijn niet te hechten. De operatie gaat een uurtje duren en ik moet weer een ruggenprik Dat vind ik wel eng hoor!
pi_55210992
nou, bah, lijkt me ook niks. veel succes gewenst, dat ze hun werk maar goed mogen doen en jij over niet al te lange tijd weer gewoon lopend uitstapjes kunt maken!
pi_55211459
...gevreesde buikgriep slaat toe...
Heeft iemand tips voor me wat betreft voeding die je lichaam snel opneemt, zodat eten niet verloren moeite is? Het komt er namelijk aan twee kanten uit....

Ik hoop maar niet dat ik Ken aansteek, dat zou ik echt zielig vinden... Nog zieliger dan ik mezelf nu vind...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:59:12 #43
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55211891
Jakkie! Spuuglokje... Veel sterkte voor je operatie!
ik wilde net heel stoer gaan zeggen dat ik geen voetenzak in de wagen had, maar dat klopt niet helemaal
in de buggy niet trouwens, maar die was toch alleen maar voor de korte stukjes van winkel naar winkel. En anders ff een skibroek aan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 december 2007 @ 11:00:34 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55211923
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Heeft iemand tips voor me wat betreft voeding die je lichaam snel opneemt, zodat eten niet verloren moeite is? Het komt er namelijk aan twee kanten uit....

Ik hoop maar niet dat ik Ken aansteek, dat zou ik echt zielig vinden... Nog zieliger dan ik mezelf nu vind...
sportdrank, van die oplosbare... met zo'n blauw rennend picto-mannetje erop. Heeft ongeveer dezelfde samenstelling als ORS maar dan zonder de brakke smaak. Voel je je niet zo enorm slap.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55212130
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

Je zou van een maggiblokje wat boullion kunnen maken, dat is licht en zout. Verder beschuitje met rookvlees ofzo. Allemaal lichtverteerbaar, maar wel zout, zodat je ook minder last hebt van vochtverlies.

Maar vaak raden ze aan gewoon te eten waar je trek in hebt. Zeker als het een virus is, moet het er toch uit en houd je vanzelf op een moment weer wat vast, maar heb je in de tussentijd wel genoten van hetgeen je gegeten hebt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 december 2007 @ 11:11:21 #46
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55212158
Gats Paradijsvogeltje, wat sneu voor je. Beterschap! Ik heb geen tips, maar die tip van debuurvrouw klinkt goed!
-edit- En die tips van miss_sly klinken ook goed!
pi_55212226
Tegen de diarree moet je lauwe cola/light drinken. Dat werkt hier echt heel goed. Is een tip van de huisarts toen hier het hele dorp bij hem kwam met buikgriep. Dropjes sabbelen en lauwe cola. Nooit vergeten en werkt echt.
pi_55212232
Correctie moet niks mag je.
  woensdag 12 december 2007 @ 11:22:50 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55212404
lauwe cola je moet er maar zin in hebben. Gelukkig helpt het wel...
pi_55212442
Ja koud is dan weer niet goed op je maag dus gewoon cola van buiten de koelkast. Je hoeft het niet op te warmen tot lauw hoor hahaha...
  woensdag 12 december 2007 @ 11:30:55 #51
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55212569
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef Mibos het volgende:
Ja koud is dan weer niet goed op je maag dus gewoon cola van buiten de koelkast. Je hoeft het niet op te warmen tot lauw hoor hahaha...
ff oppiepen in de magnetron
zo begreep ik het ook hoor, van buiten de koelkast. maar dan nog...
pi_55212696
Lekker is anders maar het werkt wel.

Onze huisarts werd zo flauw van alle griepmensen een paar jaar geleden (lees heel klein durp) dat hij bij zijn voordeur (tussenwoning in een rijtjeshuis) een plakkaat had opgehangen. Griep (antigrippine), buikgriep (lauw cola en dropjes) en paracetamol na drie dagen zijn de ergste dagen voorbij. Mocht u dan nog last hebben komt u gerust lang. Alle andere patienten mogen bellen voor een afspraak.

Waar wij wonen kan dat
pi_55212702
Bedankt voor de tips. ik probeer ze uit. jullie horen nog van me
tot vliegZzz..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_55213179
Goeiemorgen, nog nét! Ik bedacht me vanmorgen ineens dat ik nog helemaal geen taart had besteld voor Noah's verjaardag! Paniek dus! Dus ben ik de hele ochtend bezig geweest met een plaatje in elkaar flansen :

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55213202
Lief... Goed gelukt tex
pi_55213222
Wat leuk, tex!
en wat een lekker ding is Noah
  woensdag 12 december 2007 @ 11:56:03 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55213226
Oh wat leuk, wat een onwijs mooi mannetje is het toch!

En die '0' foto... *smelt*
  woensdag 12 december 2007 @ 11:57:22 #58
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55213261
OH! wat mooi!
laat je die op een taart drukken?
  woensdag 12 december 2007 @ 11:58:48 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55213301
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:34 schreef Mibos het volgende:
Lekker is anders maar het werkt wel.

Onze huisarts werd zo flauw van alle griepmensen een paar jaar geleden (lees heel klein durp) dat hij bij zijn voordeur (tussenwoning in een rijtjeshuis) een plakkaat had opgehangen. Griep (antigrippine), buikgriep (lauw cola en dropjes) en paracetamol na drie dagen zijn de ergste dagen voorbij. Mocht u dan nog last hebben komt u gerust lang. Alle andere patienten mogen bellen voor een afspraak.

Waar wij wonen kan dat
Heerlijk!
Wij hebben ooit een blauwe maandag in Drenthe gewoond en daar hadden we er ook zo een. Bij zo ongeveer alles zei hij 'doe er maar een natte lap op'.
En ja... je kan lullen wat je wilt, maar vaak hielp het toch wel, bij ontstekingen gaat het dan bijv. lekker broeien waardoor het er snel weer uit was etc. etc.

Overigens heb ik geen moeite met lauwe cola, ik hou eigenlijk helemaal niet van koud drinken.
pi_55213466
Die komt op de maxi taart voor 25 personen van de Hema ja

En die '0' foto is één van mijn favoriete babyfoto's van Noah Hij was toen 2 dagen ofzow.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:07:43 #61
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55213565
Prachtig tex!
pi_55214677
Ooh het is zo'n leuk mannetje Tex. Als ik op tijd had kunnen stemmen, had ik op hem gestemd trouwens
Variety is the spice of life
  woensdag 12 december 2007 @ 13:06:39 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55215339
oh tex leuk!

BE ik vind lauwe cola ook lekkerder

PV beterschap
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55215460
Ik heb net een voetenzak van Ireth over genomen voor in de buggy. Emma is zo'n dunnetej dat ze snel koud is, ook als een maillot onder haar broek aan heeft. Niet dat ze lang in de buggy wil zitten overigens,ze wil liever lopen maar het komt wel eens voor dat ze in slaap valt, en dan wil ik toch echt dat ze warm ligt. Ik ben het dus eens met Ingrid...

Mooi plaatje Tex!

Spuug, sterkte hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:29:41 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55215907
Ik heb er een maar gebruik hem bijna niet, vorig jaar alleen s avonds wandelen wel, maar nu gaan we of arwen zelf regelmatig met opa langge wandelingen maken ( die kleine loopt vlot van nuth naar hoensbroek zelf ) dus niet ehct nodig en ze is net als mij geen koukleumpje .
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55216153
Bedankt voor het meedenken. De fietsenmaker was dicht, gaat vanmiddag weer open. Is tot 18.00 open, dan ga ik met Djeez heen. Hij weet precies wat er aan de hand is, zeg maar.
Ik ga proberen die andere voetenzak erin te proppen. En nu kim op bed leggen, die is erg moe en begint dingen te slopen.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:36:42 #67
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_55217607
Spuug, sterkte met de operatie en het herstel daarna.

Wat leuk gemaakt Tex. En die taarten van de Hema zijn heerlijk.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_55217754
De taarten van Hema zijn inderdaad erg lekker

met Jens (mijn neefje) zijn 3e verjaardag hadden ze er ook een, met zijn foto erop. Kaarsjes uitblazen, bewonderen, wens doen...en taart aansnijden natuurlijk. Dat vond Jens helemaal niets, we mochten niet met het mes in de buurt van zijn gezicht op de foto komen
  woensdag 12 december 2007 @ 14:55:19 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55217976
Nou, helaas (ja, klinkt een beetje raar) is er niks lichamelijks aan de hand bij Janus en is het dus een gedragsprobleem.
Ze heeft nog wat tips gegeven (oa. voor een tijd helemala niet meer naar buiten laten gaan en het luik ook helemaal afsluiten zodat hij weet dat hij daar niks meer van te vrezen heeft) en idd een verwijzing naar een gedragstherapeut.
Net even overlegd met stinkie en daar willen we ook zeker wel wat mee gaan doen, maar op dit moment heeft dat gewoon even echt niet heel veel zin. Ik heb er de energie niet voor om met hem heen en weer te slepen naar Zevenhuizen. Is niet heel ver weg, maar nu met die buik wil dat gewoon even niet, en voor hetzelfde geld is de baby er over 2 weken en moet je weer tijdelijk stoppen enzo.

Dus we zien het voorlopig nog maar gewoon even aan zoals het gaat en dan gaan we, als de baby er eenmaal is, wel weer verder kijken.
Het is nu redelijk overzichtelijk (op 1 plek) en als het daar nu maar even bij blijft dan is het nog wel een paar weken vol te houden.
En... vannacht was er niks! God, het lijkt wel zindelijkheidstraining bij een kind.

Pfew... toch weer een beetje terug on-topic op het eind.

Zei er iemand taart?
  woensdag 12 december 2007 @ 15:24:04 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55218624
Grrr..

[ Bericht 94% gewijzigd door Vivi op 12-12-2007 16:00:40 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55218715
Waar kunnen we rellen??? Ben wel in een relbui hahaha...

Oh nee ik rel nooit!

Gevonden, Viev je gaat weer lekker hoor!!!
  woensdag 12 december 2007 @ 15:31:48 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55218823
Kom helpen dan
pi_55219062
Fok is zo vreheselijk traaahhaaaaggg hiiiiieerrr niet normaal meer!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 december 2007 @ 15:40:47 #74
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55219071
* Ynske komt langzaam weer eens om t hoekje kijken

wilde nog even heel erg dank je zeggen tegen iedereen die vorige week zo lief voor me was
inmiddels begin ik erover te denken of ik misschien zaterdag weer zou kunnen gaan werken. maar t is nog niet helemaal weer top
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55219228
Vivi wist je trouwens dat je nog in het fok boek van Karin Overmars gemeld staat??? Kwam het toevallig tegen van de week.
  woensdag 12 december 2007 @ 16:00:13 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55219553
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef Mibos het volgende:
Vivi wist je trouwens dat je nog in het fok boek van Karin Overmars gemeld staat??? Kwam het toevallig tegen van de week.
Ja tuurlijk! Heb hem meteen aangeschaft...ik wacht alleen nog steeds op mijn percentage
pi_55219615
Het is te hopen dat ze dan als warme broodjes over de toonbank vliegen hahaha...
  woensdag 12 december 2007 @ 16:41:39 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55220619
Nou, hij staat, het kerststalletje!
Mss dat dat de baby naar buiten lokt. En zo niet, dan vind ik het iig erg leuk.
pi_55220836
Ik heb net appelbeignets gehaald bij de oliebollenbakker en heb vier van die dingen op zitten vreten

Nouja, geen vieze praatjes, maarre, GEEN AANRADER!
pi_55220915
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef Pruk het volgende:
Ik heb net appelbeignets gehaald bij de oliebollenbakker en heb vier van die dingen op zitten vreten

Nouja, geen vieze praatjes, maarre, GEEN AANRADER!
Ik kan bij vlagen ook enorm slecht tegen (te) vettig (maar zo zalig) eten.
Ik zeg alleen: dubbelgebogen op de pot zit echt niet fijn en de buikpijnen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55221083
Het was de bovenkant al waar het mis ging
  woensdag 12 december 2007 @ 17:03:45 #82
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55221242
Mijn lieve mannetje had vanmiddag zomaar 2 oliebollen voor me meegenomen! Héérlijk waren ze!
  woensdag 12 december 2007 @ 17:04:44 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55221271
Oeh lekker!

Ik heb hier ook een appelbeignet voor mezelf en een rum-rozijnenbol voor stinkie lieggen voor strakjes.
Het water loopt me al in de mond!
  woensdag 12 december 2007 @ 17:08:36 #84
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55221360
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:54 schreef texelonia het volgende:
Goeiemorgen, nog nét! Ik bedacht me vanmorgen ineens dat ik nog helemaal geen taart had besteld voor Noah's verjaardag! Paniek dus! Dus ben ik de hele ochtend bezig geweest met een plaatje in elkaar flansen :

[ afbeelding ]

Hij is geweldig

Wonderteam, wonderteam, hulp in nood
We zijn al onderweg in een snelle boot
We zijn niet sterk en we zijn niet groot
Maar met z'n 3-en beter dan de middenmoot
Goooooooooooooooooo, wonderteam

Wat maakt ons sterk teeeeeeeeeaaaaaaaaammmmwwwwwwwweeeeeeerrrrrrk

Spuug, succes met je gips en met de operatie

BE, succes met de grote plaskater

Jeetje wat kan je moe worden van de hele dag informatie proberen te trekken uit mensen die geen woord verstaan van wat je zegt en alleen maar vriendelijk zitten te glimlachen en ja zitten te knikken
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55223962
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef m@x het volgende:

[..]

Hij is geweldig

Jeetje wat kan je moe worden van de hele dag informatie proberen te trekken uit mensen die geen woord verstaan van wat je zegt en alleen maar vriendelijk zitten te glimlachen en ja zitten te knikken
Had ik het liedje net uit mijn hoofd ...

Update wat betreft de banden van de wandelwagen. Ze "doen" het weer!
Gewoon bij de fietsenmaker, kostte een euro. Ik was er wel eens eerder geweest, maar toen was er iemand anders en hem lukte het niet. Nu was er een vrouw en lukte het wel. Misschien geeft djeez wel geluk. Vorige keer was hij nml niet mee.

Zo proberen of de voetenzak in de buggy past. Denk het niet, want hij is nogal massief. En we hebben bedacht dat we anders gewoon een dekentje meenemen. Of ik moet maandag bij de kringloop wat vinden. Iig bedankt allemaal voor het meedenken.

Alle "oma's" (65+ers) in de buurt kennen Kim nu. Ze ging vanmiddag alle deuren langs. Op de terugweg van boodschappen doen mocht ze lopen. Je moet echt geen haast hebben dan. Wel lief hoor, overal kijken, paadje op en zwaaien.
  Jubileum moderator woensdag 12 december 2007 @ 19:51:33 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55225711
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, hij staat, het kerststalletje!
Mss dat dat de baby naar buiten lokt. En zo niet, dan vind ik het iig erg leuk.

Hier ook Hij is geweldig

Tex wat een geweldig mooie taart!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55226334
Gave taart Tex

* _Bar_ druipt maar eens af richting m'n bedje ofzo....
Ben lichaamelijk beetje op lijkt het wel, alsmaar moe en gewoon niet lekker in mijn vel zittend

As zondag sta ik voor het eerst echt alleen in de zaak, op de keuken mensen na dan, en met personeel.... best wel spannend, maar ook wel stoer
  woensdag 12 december 2007 @ 20:55:40 #88
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55227588
Bar, stoer mens inderdaad, ik begrijp dat het heel druk is bij zo'n zaak die net geopend is, maar aan de andere kant is jouw gezondheid toch ook heel belangrijk? En dan bedoel ik geestelijk en lichamelijk, je hebt best wat voor de kiezen gehad joh, daar moet je toch even aandacht aan geven vind ik, hoor.

Spuuglokje, sterkte!
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 12 december 2007 @ 20:58:58 #89
3011 E.T.
pi_55227662
Niet verwonderlijk he Bar, moe en niet lekker in je vel...

Een paar dagen rust zou je wellicht goed doen, maar kan goed begrijpen dat je daar nu ff geen tijd voor hebt.

Swets zou vanavond met Saskia een kerstboom gaan kopen. Na het eten (laat opblijven!) naar de praxis om zo'n mooie boom te halen waar ze mee adverteren.. Aangekomen bij de megastore van praxis kreeg hij te horen "nee meneer, die zijn alleen bij de tuincentra"

Kind teleurgesteld En al die tijdelijke kraampjes die hier vroeger waren met kerstbomen zijn ook een voor een opgehouden te bestaan.. Morgen misschien nog een poging wagen en anders haal ik de nepperd wel weer tevoorschijn.
Daar gaat Swets z'n idyllische idee over gezellig samen met je kind een kerstboom halen zo 's avonds
pi_55227733
* _Bar_ ligt nu lui in bed, met laptop en enya op de achtergrond, klinkt wel lekker, zo nog een boek lezen en dan echt oogjes toe
  woensdag 12 december 2007 @ 21:05:25 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55227802
Bar

Dat is mooi balen E.T.
Mijn ouders vertelden vanmiddag dat de Praxis hier nog maar 6 kleine boompjes had (overigens geen tuincentrum-praxis hoor) en die zijn uiteindelijk naar 'ergens in Nieuwerkerk' (aan de overkant van de snelweg vanaf jullie gezien) op dat industrie-terrein aan een mooie boom gekomen...
Hier in Gouda zijn er trouwens ook volop van die 'aan de weg' verkoop-punten, raar dat ze bij jullie weg zijn.
  woensdag 12 december 2007 @ 21:11:39 #92
3011 E.T.
pi_55227944
Er zit in N'kerk daar ergens idd een klein oud tuincentrumpje .. Heb ik ooit eerder een boom gehaald

Wie weet stuur ik Swets daar wel heen idd
pi_55228011
[quote]Op woensdag 12 december 2007 20:58 schreef E.T. het volgende:
Niet verwonderlijk he Bar, moe en niet lekker in je vel...

Een paar dagen rust zou je wellicht goed doen, maar kan goed begrijpen dat je daar nu ff geen tijd voor hebt.

ik ben pas maandag weer vrij... maar gelukkig hoef ik morgen en vrijdag niet zo heel vroeg te beginnen, dus ga ik eerst maar beetje uitslapen
pi_55228888
Mooie taartfoto Tex!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 december 2007 @ 22:38:05 #95
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55230853
Rustig aandoen Bar (voor zover mogelijk)
pi_55232371
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef m@x het volgende:

[..]

Hij is geweldig

Ik vind het echt een vreselijk programma maar Noah vindt het zo leuk

Gelukkig vindt ie Pippi Langkous ook heel leuk, want die vind ik zelf zo leuk En Peppa Pig
©Dumbo
  donderdag 13 december 2007 @ 08:06:06 #97
3011 E.T.
pi_55236312
*auwauwauw*
kiespijn... ernstig

zo eerst de TA ff bellen, dit is niet zo lang vol te houden op alleen maar paracetamol
pi_55236410
he, bah, ET, wat naar

Wij zijn gisteravond naar NUHR geweest, cabaret met Peter heerschop, Viggo Waas, Joep van Deudekom en Eddy B Wahr. Het was echt heel erg leuk
Volgende week ga ik naar Droog Brood; kent iemand dat, want daar heb ik volgens mij nog nooit iets van gezien.
  donderdag 13 december 2007 @ 08:22:34 #99
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55236434
Nee, ken het niet, miss_sly. Maar wel leuk al die dingen. Wij gaan maandag a.s. naar Dolf Jansen, zomaar spontaan en lastminute. En zondag naar Ciske met Luchtbelleke.

ET, bah, rot is dat! Sterkte ermee.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55236450
Dolf Jansen is ook leuk
en spontane, lasatminute uitjes zijn vaak nog leuker dan gewone uitjes

Wij hebben begin van het seizoen wat kaartjes voor voorstellingen besteld bij de Kleine Comedy, dus voor ons ligt al eea al een tijdje vast. Vind theaterbezoek altijd erg leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')