SOEKELOEKIIIIIIEEEEEEEEEEE! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! of 'het smurfenlied'.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:19 schreef miss_sly het volgende:
Volgende week ga ik naar Droog Brood; kent iemand dat, want daar heb ik volgens mij nog nooit iets van gezien.
toch niet, ik ben geen groot fan en zie zeker wat mensen er vreselijk irritant aan vinden maar moet soms toch ook ineens heel erg om 'm lachen.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Bert Visscher vind ik ook vreselijk
Met hem is het het een duidelijk geval van echt leuk of vreselkjik vinden, geloof ik.
en gelijk de laatste keer dat het kan... ze gaan uit elkaar helaas.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:14 schreef Igraine het volgende:
Oh Bert Visscher, vreselijk ja. Ik er ooit heen geweest en was al uitgeput toen het pauze was.
Wij gaan in februari naar Ari & Sylvester, vorige keer waren die wel heel leuk.
Zo ligt mijn kies er al een aantal maanden uit en kan er pas wat aan worden gedaan (plaatsen brug en resten zenuw en kies verwijderen) als ik bevallen ben. Heel erg irritant zo een krater in je mond.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:17 schreef E.T. het volgende:
Spannend Spuug!
Ik heb het echt gehad met mijn tandartshet is al een l*l van de bovenste plank, z'n vrouw heeft drie cursussen Nederlands en communicatie nodig..
Hij heeft nog geen 2 seconden naar m'n kies gekeken 'ja die moet er uit'. Maar die lummel durft helemaal niks, en al helemaal niet als je zwanger bent.. dus doorgestuurd naar de kaakchirurg.. En daar is de lijn overbelast en krijg ik ze dus niet te pakken![]()
En ondertussen zit ik hier nog half dood te gaan van de pijn met alleen maar een paracetamolletje (dat amper wat doet bij kiespijn)
desnoods ga ik via de HA en SEH vanmiddag als ik er niet doorheen kom. Een ontstoken kies is best gevaarlijk als je zwanger bent kom ik overal tegen...
Doe ik Bix. Maar ja als ik geen garantie heb voor extra inkomsten dan is minder werken wel een beetje eng he. Vandaar. Lief welquote:Op donderdag 13 december 2007 10:29 schreef bixister het volgende:
luchtbel, wat spannend allemaal weer. ik hoop ook dat er iets voor je uitrolt waarmee je een fijne verdeling werk-thuis zult kunnen maken. al die opdrachten thuis moet je trouwens ook niet onderschatten natuurlijk, 't is toch werk. dus: blijf ook tijd inruimen voor jezelf he!succes!
[..]
Het wordt een broertje/zusje voor Marek. James is van mijn schoonzus. Ik weet wat het gaat worden, maar mijn schoonzusje schijnt hier ook wel eens te lurken en ik heb geheimhouding gezworen, dus ik vertel het pas als het geboren is.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:14 schreef bixister het volgende:
spannend spuug! en wat leuk, een broertje of zusje voor marek. of is 't james?
dankje!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:26 schreef kozakken het volgende:
Vicky, leuk!!
Staat je echt lekker vlot
(En de kerstboom vind ik ook leuk!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |