Dank je!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Bedragen vanaf 1 juli 2007
Onderstaande bedragen gelden vanaf 1 juli 2007. Zij worden voor het eerst toegepast op de kinderbijslag voor het 3e kwartaal 2007. De kinderbijslag voor dat kwartaal wordt in oktober 2007 uitbetaald.
Kinderen geboren op of na 1 januari 1995
-
0 t/m 5 jaar
6 t/m 11 jaar
12 jaar
Per kind per kwartaal
¤ 190,19
¤ 230,95
¤ 271,70
Betaaldagen
De kinderbijslag ontvangt u steeds na afloop van het kwartaal:
betaaldatum eerste kwartaal: rond 5 april.
betaaldatum tweede kwartaal: rond 5 juli.
betaaldatum derde kwartaal: rond 5 oktober.
betaaldatum vierde kwartaal: rond 5 januari.
dat hebben wij met de voordeurbelquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een keer op tv gezien dat de tv's van 2 buren op elkaars afstandsbediening reageerden, op de één of andere manierDe een wilde voetbal kijken en de ander iets anders en dus bleven ze zappen
Ja! Grappig dat je daar komt werken. Wonen we al vlakbij elkaar werken we ook nog in hetzelfde gebouwquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:52 schreef Jambo het volgende:
Tex, werk jij nog steeds in het gebouw van de DM? Ik kom daar vanaf 3 januari te werken.
Welke school gaat Melvin eigenlijk heen? Ik moet Noah nog steeds inschrijvenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Jambo het volgende:
Haha, dat is inderdaad grappig. En wie weet komen Melvin en Noah straks ook nog wel op dezelfde school te zitten!
Ik zie het trouwens nog steeds niet zitten hoor om daar te gaan werken, maar ik heb niet zoveel keuze. Doe ik het niet dan sta ik over 3 maanden op straat. Ach, wie weet valt het wel 100% mee en maak ik me druk om niks. Ik heb geloof ik nogal moeite met veranderingen die me opgelegd worden!
Wij hebben zelf kerstballen 'beplakt' met glitters... das ook eens maar nooit weer! Ze lagen zelfs in mijn bed!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
we kregen vorige week de eerste kerstkaart: een ding vol glitters die er kennelijk niet al te erg op vast zaten. het hele huis zit nu onder de glitter envond ze van de week zelfs op zijn brood
Onze afdeling wordt afgestoten vandaar. Ik ga samen met nog 2 collega's dus dat is wel fijn. Ik blijf ook hetzelfde werk doen en heb mogelijkheden om nieuwe ervaringen op te doen daar, dus wat dat betreft is het allemaal wel positief.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Welke school gaat Melvin eigenlijk heen? Ik moet Noah nog steeds inschrijven
Ik hoop dat het je meevalt idd. Vanwaar deze verhuizing eigenlijk? Jullie hebben toch ook net een nieuw pand en alles? Ga jij als enige of komen er nog wat bekende collega's van je mee?
Oh dat is de enige school waar ik wel es geweest ben, jaar geleden geloof ik. Maar ik vond eigenlijk dat ze wel erg veel aan het geloof deden en dat vond ik dan toch weer wat minder....quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef Jambo het volgende:
[..]
Onze afdeling wordt afgestoten vandaar. Ik ga samen met nog 2 collega's dus dat is wel fijn. Ik blijf ook hetzelfde werk doen en heb mogelijkheden om nieuwe ervaringen op te doen daar, dus wat dat betreft is het allemaal wel positief.
Melvin gaat naar de school die met een S begint. Ik ben daar vorig jaar bij een informatiebijeenkomst geweest en het sprak me wel aan. Als het goed is gaan kinderen uit de wijk voor op kinderen uit andere wijken, maar ik denk wel dat je je tijdig in moet schrijven. Die andere 2 scholen zijn kleiner, dus ik denk dat je daar wat minder snel hoeft te zijn met inschrijven. Gewoon een keertje bellen wanneer ze weer een informatiebijeenkomst hebben. Volgens mij hebben ze dat bij S 3x per jaar.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:11 schreef Belana het volgende:
miss sly, das een goed idee! ik vergeet dat altijd, die mogelijkheid, stom he?
Ik dacht dat dat wel meeviel. Het is in ieder geval niet op 1geloof gespitst meen ik. Maar als het wel zo is vind ik het ook niet erg. Is dan een stukje algemene ontwikkeling die hij van huis uit niet meekrijgt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh dat is de enige school waar ik wel es geweest ben, jaar geleden geloof ik. Maar ik vond eigenlijk dat ze wel erg veel aan het geloof deden en dat vond ik dan toch weer wat minder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |