Mijn dochter is verliefd... op het zoontje van mijn eerste liefje..

Ze zitten bij elkaar in de klas...
Nu wist ik dat inmiddels, maar zij (de moeder van..) wist nog niet dat ik dat wist en dat hij dat was. En hij wist nog helemaal nergens van.
Nu had ik foto's gemaakt van Suus en vriendje en zijn moeder vroeg of ik die wilde mailen. Zij geeft dus haar mailadres... en noteerd fam[achternaam]@casema.nl
Ik vraag dus hoogblond en zwaar naief "Toevallig familie van Ben?" (het broertje van..), Ja zegt ze, dat is mijn zwager! En zo kwam het balletje aan het rollen dat ik haar man en zijn broertje dus ken van vroeger. Vertelde dat onze ouders vroeger bevriend waren en bij elkaar over de vloer kwamen. Dat we dus als kind zijnde gespeeld hebben samen.. (

)
Nou dat vond ze toch wel heul erg leuk! Ze stelde zich ook nog even netjes aan me voor... "Sandra [achternaam"
Sandra?? Toen ik met hem ging had hij al een relatie met ene Sandra... ik blijk dus gewoon tijdens háár relatie met hem te hebben gevoosd

We hebben letterlijk alles gedaan behalve dát

En nu stond ik dus tegenover haar.. terwijl mijn gedachten terug gingen naar toen Ik voelde mijn temperatuur stijgen, net als het rood op mijn wangen. Kreeg het er gewoon warm van..
Ben nu heul benieuwd of ze hem verteld dat ze mij heeft geproken en hoe hij daarop reageert.. en ben ook heul benieuwd of ik volgende week mijn wangen neutraal kan houden als ik hem zie op school met het kerstdiner of dat mijn gedachten afdwalen en de temperatuur stijgt
(het zou dus zomaar kunnen zijn dat ik later kan zeggen dat de schoonvader van mijn dochter mij heeft ingewijd in de sex

)