Je hebt die punt gelinkt, nu moest ik hem eerst weghalen uit m'n adresbalk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:01 schreef Monidique het volgende:
O, wat lief, ik zocht op "sigme smiley fok" en kwam uit op http://discussie.30.forumer.com/. Kennelijk hebben de VoorbijFok!-patienten een nieuw gesticht gevonden.
Ze hebben er wel leuke beestjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het is hier al weer donker ah worden. Kut Emmen
KUT! EMMEN!quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het is hier al weer donker ah worden. Kut Emmen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:01 schreef Monidique het volgende:
ik zocht op "sigme smiley fok"
En dan heb je nu Balkenende-IV, met z'n non-hervormingen. Frappant.quote:"Hij zei: 'De PvdA wil maar één ding en dat is rotzooi maken tegen het kabinet. En dat kan ik niet hebben, met alle economische hervormingsplannen die ik wil doorvoeren.' En daarin moest ik hem gelijk geven: dat was van groter belang voor Nederland."
Die is niet van sigme?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:29 schreef Monidique het volgende:
Sigme's smiley-website.
oh?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:34 schreef Monidique het volgende:
Dat is mij niet bekend?
Dodelijk saai duf gat.quote:
Die kans lijkt me minimaalquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, jij komt toch ook wel in februari?
Nogal inderdaadquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dodelijk saai duf gat.
Mmmhh, DAS zit toch allemaal pulp zut in? Fimo is cooler, maar dat moet je dan weer in de oven mikken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:54 schreef Monidique het volgende:
Gewoon normale klei, DAS. [ afbeelding ]
Hardt vanzelf.
Jij kleiende kleier!quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:57 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet, ik ben geen kleikenner, maar dit werkt voldoende vooralsnog.
Saidkickquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:02 schreef Monidique het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is slecht. Heel slecht. Nu krijg ik ongetwijfeld slaag van De Meester.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:01 schreef Monidique het volgende:
O, wat lief, ik zocht op "sigme smiley fok" .
En er kan nog steeds geen elektriciteitscentrale dicht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:54 schreef pberends het volgende:
Nieuwe windmolens 1000 maal efficiënter
sinds Warlords kan je met Masonry The Great Wall bouwen, grote voordeel is daarmee dat je barbaren buiten de deur kan houden maar daarvoor in de plaats kan je ook settlers bouwenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:52 schreef MrX1982 het volgende:
Sinds wanneer kan je in Civ muren bouwen? Uitbreiding?
Beyond the Sword. The Great Wall, een Wonder.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:52 schreef MrX1982 het volgende:
Die barbaren zijn toch gewoon met een unit te verslaan? Ik begin altijd zoveel mogelijk settlers te trainen en ik zet in iedere stad één unit. Nooit last van barbaren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:57 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
sinds Warlords kan je met Masonry The Great Wall bouwen, grote voordeel is daarmee dat je barbaren buiten de deur kan houden maar daarvoor in de plaats kan je ook settlers bouwen
Sinds civ 1 kan je een muur om je stad bouwen, maar aangezien boven al gereageerd hebben zal het vast om iets anders gaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ach, het laat meer zien hoe groot de fraude is bij de huidige generatie windmolens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En er kan nog steeds geen elektriciteitscentrale dicht.
Het is gewoon belachelijk dat windmolens zijn vrijgesteld van de plicht om altijd energie te leveren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, het laat meer zien hoe groot de fraude is bij de huidige generatie windmolens.
Dit en het kernfusieproject in Frankrijk maakt mij blij en alle mileunazi's minder blij en dus mij weer blijer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:54 schreef pberends het volgende:
Nieuwe windmolens 1000 maal efficiënter
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is gewoon belachelijk dat windmolens zijn vrijgesteld van de plicht om altijd energie te leveren.
Het is vooral goed voor het imago dus het is op zich wel nuttig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ach het blijft toch een beetje als een show van Seth Gaaikema waar één goede grap in zit. Beter dan eerst, maar nog steeds niks.
Van het soort: 'Ook in Rio lag van Mierlo onder Palmen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ach het blijft toch een beetje als een show van Seth Gaaikema waar één goede grap in zit. Beter dan eerst, maar nog steeds niks.
Ik heb me erin laten luizenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor de sint ben je te laat en voor de stoerdere kerstman ben je te vroeg.
Voor maar 20 euro krijg je heel veel extra, Warlords was 30 euro en was mhaw, mhaw.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb echt al lang geen civ meer gespeeld. Is de uitbreiding voor de rest de moeite waard?
Die is tamelijk briljant, zelfs voor Seth.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van het soort: 'Ook in Rio lag van Mierlo onder Palmen.
Holy shit, waar betaal je zoveel?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:36 schreef Sidekick het volgende:
Voor maar 20 euro krijg je heel veel extra, Warlords was 30 euro en was mhaw, mhaw.
Dat klinkt wel cool.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor maar 20 euro krijg je heel veel extra, Warlords was 30 euro en was mhaw, mhaw.
BtS heeft Corporations (moderne religies), een aardig Spionagesysteem, Random events, Advanced Start, uitgebreide Space Race, en zoals gebruikelijk nieuwe civs, nieuwe leaders, waaronder Willem van Oranje, nieuwe Wonders, nieuwe techs en nieuwe scenario's.
In speciale staatsbedrijven.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Holy shit, waar betaal je zoveel?
afgezet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef Monidique het volgende:
Ik heb 'm voor 17,50 gekocht.
En hiermee wordt het helemaal onweerstaanbaar:quote:
Driedimensionale transseksualiteit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En hiermee wordt het helemaal onweerstaanbaar:
[ afbeelding ]
omdat het voor minder verkrijgbaar is?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:49 schreef Monidique het volgende:
Hoezo?
Nu ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
omdat het voor minder verkrijgbaar is?
Alles samen is zelfs al voor 20 te koop
toen waren ze nog niet samen, maar apart ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef Monidique het volgende:
Nu ja.
Nou ja, vast wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
toen waren ze nog niet samen, maar apart ......
Het is indirect mijn vak.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:53 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, vast wel.
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Jammer dat Hitler niet in het WOII-scenario voorkomt. Is daar geen patch voor?
Hitlerpatch 2.3526.7654 reg required.zipquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Jammer dat Hitler niet in het WOII-scenario voorkomt. Is daar geen patch voor?
Zolang het energieverbruik blijft stijgen niet neequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En er kan nog steeds geen elektriciteitscentrale dicht.
Ik hoop vna harte dat kernfusie van de grond koopt. Maar voordat dergelijke centrales bij Siemens op de plank liggen duurt nog wel een generatie vrees ikquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit en het kernfusieproject in Frankrijk maakt mij blij en alle mileunazi's minder blij en dus mij weer blijer.
Ik overdrijf het ook een beetje maar de "orde van Oranje Nassau" is gewoon te laag. M'n opa was al Commandeur in de Orde van Oranje Nassau en Simonis krijgt slechts 1 graad hoger. Belachelijk. Zelfs een staatssecratis die 2 jaar zit krijgt meer (en dit laatste overdrijf ik niet!).quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ridder Groot Kruis in de Orde van Oranje Nassau is iets anders dan een lintje, Klopkoek.
Waarom zou je windmolens neerzetten als je kolencentrales kunt plaatsen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef Monidique het volgende:
Windmolens doen het, ze wekken energie op, ze zijn redelijk betrouwbaar, niet te duur, het enige bezwaar is dat niemand ze in z'n achtertuin wil hebben.
Ja, waarom eigenlijk...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom zou je windmolens neerzetten als je kolencentrales kunt plaatsen?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:58 schreef Apropos het volgende:
Het lijkt me sterk dat je echt armoede hebt geleden.
QED.quote:M'n opa was al Commandeur in de Orde van Oranje Nassau
Die wordt gewoon Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw, Klopkoek. Ridder Grootkruis is een hogere onderscheding.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik overdrijf het ook een beetje maar de "orde van Oranje Nassau" is gewoon te laag. M'n opa was al Commandeur in de Orde van Oranje Nassau en Simonis krijgt slechts 1 graad hoger. Belachelijk. Zelfs een staatssecratis die 2 jaar zit krijgt meer (en dit laatste overdrijf ik niet!).
Aandoenlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:04 schreef Monidique het volgende:
Wat vond je van mijn tempeltje, Apropos?
Heeft weinig met armoede te maken. Als je maar genoeg nuttige dingen voor de maatschappij doet (kan van alles zijn) en je hebt een beetje geluk dan kan ook jij en ik zo'n speldje krijgen. Maar voor de hogere graden (Grootofficier en Grootkruis) wordt dat al wat lastiger.quote:
Weet ik, vandaar de zonnebril.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heeft weinig met armoede te maken. Als je maar genoeg nuttige dingen voor de maatschappij doet (kan van alles zijn) en je hebt een beetje geluk dan kan ook jij en ik zo'n speldje krijgen.
Ow is dat zo? Dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die wordt gewoon Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw, Klopkoek. Ridder Grootkruis is een hogere onderscheding.
Die hebben het dan minder goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heeft weinig met armoede te maken. Als je maar genoeg nuttige dingen voor de maatschappij doet (kan van alles zijn) en je hebt een beetje geluk dan kan ook jij en ik zo'n speldje krijgen. Maar voor de hogere graden (Grootofficier en Grootkruis) wordt dat al wat lastiger.
Ik lees nu trouwens dat de voorgangers van Simonis gewoon wél een onderscheiding in de Orde van de Nederlandse Leeuw kregen.... Waarom Simonis dan niet?
quote:De gegroeide rangorde van de Nederlandse Ridderorden
De Militaire Willems-Orde
Grootkruis in de Orde van de Nederlandsche Leeuw
Grootkruis in de Orde van Oranje-Nassau
Commandeur in de Orde van de Nederlandsche Leeuw
Grootofficier in de Orde van Oranje-Nassau
Commandeur in de Orde van Oranje-Nassau
Ridder in de Orde van de Nederlandsche Leeuw
Officier in de Orde van Oranje-Nassau
Ridder in de Orde van Oranje-Nassau
Gouden eremedaille in de Orde van Oranje-Nassau
Zilveren eremedaille in de Orde van Oranje-Nassau
Bronzen eremedaille in de Orde van Oranje-Nassau
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nemen je kenissen en vrienden je ook nog serieus?
Komisch uit zijn mond, maar een moment dat BG nog zinnige dingen zegt ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ROFL! Nu ga ik dit topic bookmarken, er bestaat geen grotere clown dan jij
Staat ie niet in je favorieten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je hebt die punt gelinkt, nu moest ik hem eerst weghalen uit m'n adresbalk.
Maar goed. Economist heeft een leuk stuk over Poetin en gaat in op de vraag waarom hij niet gewoon de grondwet heeft laten wijzigen om langer aan de macht te blijven. Volgens het artikel zou er een strijd tussen politieke clans gaande zijn en zou hij daar liever niet in meegetrokken worden. Nou ja, volgens mij is hij gewoon uitgekeken op het baantje en schept hij een positie die hem veel machtiger maakt dan een president.
Meki heeft gelijk, rechts heeft gefaaltquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:24 schreef Gabry het volgende:
Snel de demonstratie afschilderen alsof het een grap was terwijl het in werkelijkheid niemand kon schelen.
Dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:45 schreef MrX1982 het volgende:
- weg -
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:04 schreef Monidique het volgende:
Wat vond je van mijn tepeltje, Apropos?
Je past je taalgebruik al aan op Meki-niveau.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meki heeft gelijk, rechts heeft gefaaltHet kan moslims kennelijk geen reet schelen, wat Wilders doet.
Er staan zelfs edits in de Odyssee,quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef PJORourke het volgende:
Edits in de SC?
Nu staat in de Talmoed: ''De eentepelige goj zult gij niet laten leven'', dus blijf maar weg in februari.quote:
Waar ging hij dan over?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn opmerking was ongenuanceerd maar dat hoort bij de SC dacht ik.
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je past je taalgebruik al aan op Meki-niveau.
Je hebt ongenuanceerd en je hebt ongenuanceerd. Is dat ongenuanceerd genoeg voor je?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn opmerking was ongenuanceerd maar dat hoort bij de SC dacht ik.
In mijn favorieten staan slechts een online geneesmiddelenwijzer en m'n webmail, dus nee.quote:
Ow, dan heb je gewoon een populaire nick die ook elders voorkomt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
In mijn favorieten staan slechts een online geneesmiddelenwijzer en m'n webmail, dus nee.
Ik probeer hier en daar wat te stoken. Ik ben de Salieri der internetfora.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ow, dan heb je gewoon een populaire nick die ook elders voorkomt.
Nou ja het was inderdaad niet zo heel netjesquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt ongenuanceerd en je hebt ongenuanceerd. Is dat ongenuanceerd genoeg voor je?
Ah, niet de Albert Verlinde?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik probeer hier en daar wat te stoken. Ik ben de Salieri der internetfora.
Nee, ik zie Fok! toch anders dan een verzameling gejank. Hoewel sommigen dan anders over denken, vooral wanneer ze geconfronteerd worden met kritiek op hun religie. Ze willen dan nog wel eens eerder aan bepaalde knopjes zitten.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nou ja het was inderdaad niet zo heel netjes.
quote:Oké, dus als ze thuis zijn, rellen Moslims niet. Prima argument voor deportatie, toch?
Dus mijn verloofde was laatst bij jou thuis.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik probeer hier en daar wat te stoken. Ik ben de Salieri der internetfora.
Hier past een ruiterlijk zwijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dus mijn verloofde was laatst bij jou thuis.
Verrukkelijke scene, trouwens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hier past een ruiterlijk zwijgen.
Voor dergelijke semigrappige opmerkingen moet je natuurlijk wel over bewijs beschikken. Of is het slechts een gevoel van ongelijkheid wat er bij je heerst, waarbij enige concrete informatie ontbreekt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, ik zie Fok! toch anders dan een verzameling gejank. Hoewel sommigen dan anders over denken, vooral wanneer ze geconfronteerd worden met kritiek op hun religie. Ze willen dan nog wel eens eerder aan bepaalde knopjes zitten.
Hoe noem je een semigrappige opmerking zonder bewijs?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor dergelijke semigrappige opmerkingen moet je natuurlijk wel over bewijs beschikken.
Bewijs dat vernietigd is kan niet tot bewijs dienen, juristje van me. Maar je begrijpt dat je de schijn tegen hebt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor dergelijke semigrappige opmerkingen moet je natuurlijk wel over bewijs beschikken. Of is het slechts een gevoel van ongelijkheid wat er bij je heerst, waarbij enige concrete informatie ontbreekt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Bewijs dat vernietigd is kan niet tot bewijs dienen, juristje van me. Maar je begrijpt dat je de schijn tegen hebt.
Laster?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe noem je een semigrappige opmerking zonder bewijs?
Dat weet ik niet. Wat denk je zelf? Zou je als er een dergelijke opmerking op het forum over jezelf geplaatst werd, een note geven aan die persoon (als moderator zijnde dan he).quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
Heb ik eigenlijk een note gekregen voor mijn opmerking?
Zelfs een zwarte digibeet als ik?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Iedereen kan nachecken wat ik verwijderd heb.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef Apropos het volgende:
Eigenlijk best treffend, ik heb 72 notes en Monidique is nog steeds maagd.
Ik zou ze maar verzilveren als ik jou wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef Apropos het volgende:
Eigenlijk best treffend, ik heb 72 notes en Monidique is nog steeds maagd.
Met een omweg, jazeker!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zelfs een zwarte digibeet als ik?
In een slowchat zou ik niet snel een note zettenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Wat denk je zelf? Zou je als er een dergelijke opmerking op het forum over jezelf geplaatst werd, een note geven aan die persoon (als moderator zijnde dan he).
Let je daarbij op smilies of niet?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In een slowchat zou ik niet snel een note zetten.
Ik zou maar gauw 33 worden als ik jou was.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou ze maar verzilveren als ik jou was
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan vrindje Rock,.
Zeker. Smileys kunnen de grens betekenen tussen over de rand en op het randje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Let je daarbij op smilies of niet?
Wacht maar tot je 30 wordt, mannetje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zou maar gauw 33 worden als ik jou was.
Goedzo, dan weet je zo welke beslissing ik heb genomen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zeker. Smileys kunnen de grens betekenen tussen over de rand en op het randje.
Zingend telegram met een vijl?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30 wordt, mannetje.
Daar ben je niet interessant genoeg voor, naast dat ik het maar een eng clubje vind.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:33 schreef Mutant01 het volgende:
Goed, ik ga DWHN kijken. Verketter mij maar op het VoorbijFok forum, daarvoor is ie dacht ik gemaakt, dus laat die troep maar daar.
Dan sterft er iets in je en dat rouwproces gaat niet over, geen vijl die dat op kan schurenquote:
Als mijn reageer knop straks zwart is?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goedzo, dan weet je zo welke beslissing ik heb genomen.
Ach kom.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Daar ben je niet interessant genoeg voor, naast dat ik het maar een eng clubje vind.
Nee, dat gebeurd niet zo snel bij mij hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als mijn reageer knop straks zwart is?
ach man, Mutant slaat nog geen deuk in een pakje boter. Hij krijgt pas respect als hij de bruidsschat binnen heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als mijn reageer knop straks zwart is?
leugenaarquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd niet zo snel bij mij hoor.
Amen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ach man, Mutant slaat nog geen deuk in een pakje boter. Hij krijgt pas respect als hij de bruidsschat binnen heeft.
Poepen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:37 schreef Apropos het volgende:
Ik heb net achter elkaar een bord macaroni met runderreepjes en champignons, een halve zak chips en een appel gegeten. De vraag is: wat nu?
En waren daar meer Meedogenloze Jongens?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik al eens verteld dat ik deze zomer in de Getty Villa in Malibu ben geweest.
Lindsay Lohan zou nu naar de wc rennen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:37 schreef Apropos het volgende:
Ik heb net achter elkaar een bord macaroni met runderreepjes en champignons, een halve zak chips en een appel gegeten. De vraag is: wat nu?
Ja? Lik je reetquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, hiervoor kan je dan wel een ban krijgen.
Vandaar je posts daarquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Daar ben je niet interessant genoeg voor, naast dat ik het maar een eng clubje vind.
Met alleen een edit kan ik wel leven.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd niet zo snel bij mij hoor.
Ga jij maar leven met een edit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met alleen een edit kan ik wel leven.
Ik had gehoopt dat Wendy van Dijk me voor dat lot zou behoeden.quote:
Lawl, wat klopt er niet aan je Sig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Wendy van Dijk me voor dat lot zou behoeden.
Helaas, het sterven begint tegenwoordig eerder, evenals sexuele activiteit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan sterft er iets in je en dat rouwproces gaat niet over, geen vijl die dat op kan schuren
Het feit dat je er zo hysterisch op reageert geeft al aan dat ik in m'n doel ben geslaagd. Verder raak je dat xenofobe getrommel al snel zat.quote:
Heil?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lawl, wat klopt er niet aan je Sig.
Het viel me gewoon van je tegen, had je, blijkbaar onterecht, iets minder laag ingeschat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het feit dat je er zo hysterisch op reageert geeft al aan dat ik in m'n doel ben geslaagd. Verder raak je dat xenofobe getrommel al snel zat.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
En waren daar meer Meedogenloze Jongens?
Dat staat er ook niet. Pas op, ik heb Kafka ook gelezen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het museum heeft niks met de Gemeente te maken.
Het staat er niet, het valt er uit af te leiden. De gemeente heeft geen druk uitgeoefend op het museum.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet. Pas op, ik heb Kafka ook gelezen.
Ga je je daar straks in de rechtszaal ook op beroepen? Dat wordt een loopbaan bij de piketdienst.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Nou goed om te horen dat je nog enigszins een geweten hebt.
Er staat een 8 in de URL, dus ik denk Augustus.quote:
Da's prins Kernafvalquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
Keizer Aoristus Likmunanus.
In de rechtszaal houden ze niet van juridisch gebrabbel tegenwoordig. Meer emotie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ga je je daar straks in de rechtszaal ook op beroepen? Dat wordt een loopbaan bij de piketdienst.
Je kijkt te veel naar Law&Order. Pas op, we kennen geen juryrechtspraak meer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de rechtszaal houden ze niet van juridisch gebrabbel tegenwoordig. Meer emotie.
Het juridische gebrabbel laat je maar aan de tegenpartij over.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de rechtszaal houden ze niet van juridisch gebrabbel tegenwoordig. Meer emotie.
Praktijk jongeman praktijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je kijkt te veel naar Law&Order. Pas op, we kennen geen juryrechtspraak meer.
Een emotieloos onovertuigend juridisch stuk, bereik je geen zak mee.. dus inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het juridische gebrabbel laat je maar aan de tegenpartij over.
Ik ga natuurlijk niet twee keer Augustus posten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Er staat een 8 in de URL, dus ik denk Augustus.
Maar edelachtbare, mijn client zette echt :d achter zijn opmerking dat opnamen van Balkenende's onthoofding relaxt zouden zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar edelachtbare, mijn client zette echt :d achter zijn opmerking dat opnamen van Balkenende's onthoofding relaxt zouden zijn.
Titus was een stuk lelijker. Is hij bekend?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet twee keer Augustus posten.
Bij tuinfeestjes, denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef MrX1982 het volgende:
Zouden christenen eigenlijk nero gebruiken?
Proest.quote:
Wie zei dat, Danny?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
We hebben een winnaar.
Het is Caligula.
Die tweede heb ik ook nog gevolgd. Erg saaie man.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
Is rechtsfilosofie en "historische ontwikkelingen van het recht" toch nog ergens goed voor geweest.
Had je die oude ADHD gast?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die tweede heb ik ook nog gevolgd. Erg saaie man.
Maar wij hebben Zwalve.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die tweede heb ik ook nog gevolgd. Erg saaie man.
Hij droeg een bril, sterkte -18, en ging altijd midden in het gangpad staan bij het vertellen.quote:
Ik denk dat jullie iedere ''beroemdheid'' in mijn Photobucket wel kennen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ik schuif mijn Raad mn Plaatje-beurt door naar Apropos.
Ik heb geen werkgroepen van hem gehad. Maar kan me wel iets vaags herinneren dat hij dat tijdens hoorcollege naar voren bracht. Tis ook echt 3 jaar geleden dat ik hem heb gehad natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hij gaf ook lessen Grieks en Latijn. En tijdens een werkgroep maakte hij altijd die grap met de ongerechtvaardigde verrijking, met dat tientje.
Winkel of Wallinga was het. Volgens mij Winkel. Ik heb de reader nog.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen werkgroepen van hem gehad. Maar kan me wel iets vaags herinneren dat hij dat tijdens hoorcollege naar voren bracht. Tis ook echt 3 jaar geleden dat ik hem heb gehad natuurlijk.
Ik heb echt geen idee. De rechtse lijkt op een jeugdige Adriaan van Dis.quote:
Hij was een college van Van Dis.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. De rechtse lijkt op een jeugdige Adriaan van Dis.
Kellendonk? Ik lul maar wat.quote:
Beroemde, van de drank gestorven Brit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker moeilijk weer, wat is de context?
Daar schiet ik weinig mee op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Beroemde, van de drank gestorven Brit.
DOor die NOTe is mijn e GO gekwetst, jij bent geen GENTLEman, kom tot INkeer, TOch haaT,HAaT ik je niet.quote:
Wil je de nationale dichter van Schotland niet met een Welshman verwarrenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik weet het!
Het is Donotgo Gentleintothat!
Juist.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dylan Thomas.
Graag. Maar Zwagerman staat al in je avatar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mag ik nu?
Brutale aap.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Graag. Maar Zwagerman staat al in je avatar.
Goeie schrijver, interessante criticus.quote:
Eenvoudig te herkennen aan zijn kuif.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:00 schreef Apropos het volgende:
De moeilijke is Elias Canetti.
Nee, z'n boekenkast.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Eenvoudig te herkennen aan zijn kuif.
Hoezo, die staat toch niet in brand?quote:
We vragen ons af wat Starko en Jacques hier bespreken. Daarna komen we toe aan de vraag naar het slappe mietje op de achtergrond.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:01 schreef Apropos het volgende:
Wat betreft de makkelijke foto: zoeken we de naam van dat slappe mietje op de achtergrond, de naam van Sarkozy of de naam van Jacques Chirac?
Graag, maar kom niet weer met gangstercinema aan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Apropos het volgende:
Mag ik nu? Niet dat ik die laatste verwijzing niet begreep, hoor.
Ik heb altijd meer van Spanjer dan van De Gooijer gehouden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Jonges, Hoge Hakken, Echte Liefde wordt uitgezonden. Even wat respect graag.
Rijk de Gooijer: Ken je eigelijk wel klaarkomme? Hier, laat vader maar begaan
Die laatste was CIA undercover ofzoiets. Ik daag je uit om een passend plaatje te vindenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb altijd meer van Spanjer dan van De Gooijer gehouden.
De linkse is Göring.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef Apropos het volgende:
Een makkelijke:
[ afbeelding ]
Een moeilijke:
[ afbeelding ]
Never before in the history of Raadjeplaatje has such error been observed.quote:
Overigens wel een goeie bijnaam voor een borst. Ik geef ze gewoonlijk de bijnamen Jozef en Benito. ''Waarom?'' ''Omdat het killers zijn.''quote:
Goed zo, Harry, maar het gaat om de linker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:20 schreef Aoristus het volgende:
Wilhelm de zoveelste oen dan?
Maak geen grappen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Overigens wel een goeie bijnaam voor een borst. Ik geef ze gewoonlijk de bijnamen Jozef en Benito. ''Waarom?'' ''Omdat het killers zijn.''
Nee, al had haar echtgenoot vaag iets met de Habsburgers van doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die onderste, is dat er eentje van de Habsburgers?
Iets met WO I ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, al had haar echtgenoot vaag iets met de Habsburgers van doen.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Links is Winston Churchill.
Hm. Ja. Toegegeven, hij lijkt best veel op Göring.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Links is Winston Churchill.
Nou qua gezicht zou ik daar niet Göring in zien misschien qua voorkomen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hm. Ja. Toegegeven, hij lijkt best veel op Göring.
over enkele ogenblikken op Nederland 1quote:BUITENHOF 9 december - 12:10 Ned.1
DE GAST VAN DEZE WEEK:
> Bert Heemskerk, voorzitter raad van bestuur Rabobank
> Laetitia Griffith (VVD)
> Ahmed Marcouch (PvdA)
> Aad Meijboom, korpschef Rotterdam Rijnmond en voorzitter van de Raad van Hoofdcommissarissen.
> Presentatie: Rob Trip
> Columnist: Désanne van Brederode
Is dat een fietsketting in je broekzak of ben je gewoon blij me te zien?quote:
Van een andere aap?quote:Op zondag 9 december 2007 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
Ik realiseer me net dat ik een hele mooie foto heb gemaakt 2 jaar terug.
Show us .... niet opscheppen, maar afkommen met die foto.quote:Op zondag 9 december 2007 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
Ik realiseer me net dat ik een hele mooie foto heb gemaakt 2 jaar terug.
Nee hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
Nee , want jullie gaan um leluk vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |