Met een omweg, jazeker!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zelfs een zwarte digibeet als ik?
In een slowchat zou ik niet snel een note zettenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Wat denk je zelf? Zou je als er een dergelijke opmerking op het forum over jezelf geplaatst werd, een note geven aan die persoon (als moderator zijnde dan he).
Let je daarbij op smilies of niet?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In een slowchat zou ik niet snel een note zetten.
Ik zou maar gauw 33 worden als ik jou was.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou ze maar verzilveren als ik jou was
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan vrindje Rock,.
Zeker. Smileys kunnen de grens betekenen tussen over de rand en op het randje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Let je daarbij op smilies of niet?
Wacht maar tot je 30 wordt, mannetje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zou maar gauw 33 worden als ik jou was.
Goedzo, dan weet je zo welke beslissing ik heb genomen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zeker. Smileys kunnen de grens betekenen tussen over de rand en op het randje.
Zingend telegram met een vijl?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30 wordt, mannetje.
Daar ben je niet interessant genoeg voor, naast dat ik het maar een eng clubje vind.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:33 schreef Mutant01 het volgende:
Goed, ik ga DWHN kijken. Verketter mij maar op het VoorbijFok forum, daarvoor is ie dacht ik gemaakt, dus laat die troep maar daar.
Dan sterft er iets in je en dat rouwproces gaat niet over, geen vijl die dat op kan schurenquote:
Als mijn reageer knop straks zwart is?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goedzo, dan weet je zo welke beslissing ik heb genomen.
Ach kom.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Daar ben je niet interessant genoeg voor, naast dat ik het maar een eng clubje vind.
Nee, dat gebeurd niet zo snel bij mij hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als mijn reageer knop straks zwart is?
ach man, Mutant slaat nog geen deuk in een pakje boter. Hij krijgt pas respect als hij de bruidsschat binnen heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als mijn reageer knop straks zwart is?
leugenaarquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd niet zo snel bij mij hoor.
Amen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ach man, Mutant slaat nog geen deuk in een pakje boter. Hij krijgt pas respect als hij de bruidsschat binnen heeft.
Poepen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:37 schreef Apropos het volgende:
Ik heb net achter elkaar een bord macaroni met runderreepjes en champignons, een halve zak chips en een appel gegeten. De vraag is: wat nu?
En waren daar meer Meedogenloze Jongens?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik al eens verteld dat ik deze zomer in de Getty Villa in Malibu ben geweest.
Lindsay Lohan zou nu naar de wc rennen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:37 schreef Apropos het volgende:
Ik heb net achter elkaar een bord macaroni met runderreepjes en champignons, een halve zak chips en een appel gegeten. De vraag is: wat nu?
Ja? Lik je reetquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, hiervoor kan je dan wel een ban krijgen.
Vandaar je posts daarquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Daar ben je niet interessant genoeg voor, naast dat ik het maar een eng clubje vind.
Met alleen een edit kan ik wel leven.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd niet zo snel bij mij hoor.
Ga jij maar leven met een edit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met alleen een edit kan ik wel leven.
Ik had gehoopt dat Wendy van Dijk me voor dat lot zou behoeden.quote:
Lawl, wat klopt er niet aan je Sig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Wendy van Dijk me voor dat lot zou behoeden.
Helaas, het sterven begint tegenwoordig eerder, evenals sexuele activiteit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan sterft er iets in je en dat rouwproces gaat niet over, geen vijl die dat op kan schuren
Het feit dat je er zo hysterisch op reageert geeft al aan dat ik in m'n doel ben geslaagd. Verder raak je dat xenofobe getrommel al snel zat.quote:
Heil?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lawl, wat klopt er niet aan je Sig.
Het viel me gewoon van je tegen, had je, blijkbaar onterecht, iets minder laag ingeschat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het feit dat je er zo hysterisch op reageert geeft al aan dat ik in m'n doel ben geslaagd. Verder raak je dat xenofobe getrommel al snel zat.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
En waren daar meer Meedogenloze Jongens?
Dat staat er ook niet. Pas op, ik heb Kafka ook gelezen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het museum heeft niks met de Gemeente te maken.
Het staat er niet, het valt er uit af te leiden. De gemeente heeft geen druk uitgeoefend op het museum.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet. Pas op, ik heb Kafka ook gelezen.
Ga je je daar straks in de rechtszaal ook op beroepen? Dat wordt een loopbaan bij de piketdienst.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Nou goed om te horen dat je nog enigszins een geweten hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |