Je hebt die punt gelinkt, nu moest ik hem eerst weghalen uit m'n adresbalk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:01 schreef Monidique het volgende:
O, wat lief, ik zocht op "sigme smiley fok" en kwam uit op http://discussie.30.forumer.com/. Kennelijk hebben de VoorbijFok!-patienten een nieuw gesticht gevonden.
Ze hebben er wel leuke beestjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het is hier al weer donker ah worden. Kut Emmen
KUT! EMMEN!quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het is hier al weer donker ah worden. Kut Emmen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:01 schreef Monidique het volgende:
ik zocht op "sigme smiley fok"
En dan heb je nu Balkenende-IV, met z'n non-hervormingen. Frappant.quote:"Hij zei: 'De PvdA wil maar één ding en dat is rotzooi maken tegen het kabinet. En dat kan ik niet hebben, met alle economische hervormingsplannen die ik wil doorvoeren.' En daarin moest ik hem gelijk geven: dat was van groter belang voor Nederland."
Die is niet van sigme?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:29 schreef Monidique het volgende:
Sigme's smiley-website.
oh?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:34 schreef Monidique het volgende:
Dat is mij niet bekend?
Dodelijk saai duf gat.quote:
Die kans lijkt me minimaalquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, jij komt toch ook wel in februari?
Nogal inderdaadquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dodelijk saai duf gat.
Mmmhh, DAS zit toch allemaal pulp zut in? Fimo is cooler, maar dat moet je dan weer in de oven mikken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:54 schreef Monidique het volgende:
Gewoon normale klei, DAS. [ afbeelding ]
Hardt vanzelf.
Jij kleiende kleier!quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:57 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet, ik ben geen kleikenner, maar dit werkt voldoende vooralsnog.
Saidkickquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:02 schreef Monidique het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is slecht. Heel slecht. Nu krijg ik ongetwijfeld slaag van De Meester.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:01 schreef Monidique het volgende:
O, wat lief, ik zocht op "sigme smiley fok" .
En er kan nog steeds geen elektriciteitscentrale dicht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:54 schreef pberends het volgende:
Nieuwe windmolens 1000 maal efficiënter
sinds Warlords kan je met Masonry The Great Wall bouwen, grote voordeel is daarmee dat je barbaren buiten de deur kan houden maar daarvoor in de plaats kan je ook settlers bouwenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:52 schreef MrX1982 het volgende:
Sinds wanneer kan je in Civ muren bouwen? Uitbreiding?
Beyond the Sword. The Great Wall, een Wonder.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:52 schreef MrX1982 het volgende:
Die barbaren zijn toch gewoon met een unit te verslaan? Ik begin altijd zoveel mogelijk settlers te trainen en ik zet in iedere stad één unit. Nooit last van barbaren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:57 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
sinds Warlords kan je met Masonry The Great Wall bouwen, grote voordeel is daarmee dat je barbaren buiten de deur kan houden maar daarvoor in de plaats kan je ook settlers bouwen
Sinds civ 1 kan je een muur om je stad bouwen, maar aangezien boven al gereageerd hebben zal het vast om iets anders gaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:52 schreef MrX1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |