Da's prins Kernafvalquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
Keizer Aoristus Likmunanus.
In de rechtszaal houden ze niet van juridisch gebrabbel tegenwoordig. Meer emotie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ga je je daar straks in de rechtszaal ook op beroepen? Dat wordt een loopbaan bij de piketdienst.
Je kijkt te veel naar Law&Order. Pas op, we kennen geen juryrechtspraak meer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de rechtszaal houden ze niet van juridisch gebrabbel tegenwoordig. Meer emotie.
Het juridische gebrabbel laat je maar aan de tegenpartij over.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de rechtszaal houden ze niet van juridisch gebrabbel tegenwoordig. Meer emotie.
Praktijk jongeman praktijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je kijkt te veel naar Law&Order. Pas op, we kennen geen juryrechtspraak meer.
Een emotieloos onovertuigend juridisch stuk, bereik je geen zak mee.. dus inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het juridische gebrabbel laat je maar aan de tegenpartij over.
Ik ga natuurlijk niet twee keer Augustus posten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Er staat een 8 in de URL, dus ik denk Augustus.
Maar edelachtbare, mijn client zette echt :d achter zijn opmerking dat opnamen van Balkenende's onthoofding relaxt zouden zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar edelachtbare, mijn client zette echt :d achter zijn opmerking dat opnamen van Balkenende's onthoofding relaxt zouden zijn.
Titus was een stuk lelijker. Is hij bekend?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet twee keer Augustus posten.
Bij tuinfeestjes, denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef MrX1982 het volgende:
Zouden christenen eigenlijk nero gebruiken?
Proest.quote:
Wie zei dat, Danny?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
We hebben een winnaar.
Het is Caligula.
Die tweede heb ik ook nog gevolgd. Erg saaie man.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
Is rechtsfilosofie en "historische ontwikkelingen van het recht" toch nog ergens goed voor geweest.
Had je die oude ADHD gast?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die tweede heb ik ook nog gevolgd. Erg saaie man.
Maar wij hebben Zwalve.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die tweede heb ik ook nog gevolgd. Erg saaie man.
Hij droeg een bril, sterkte -18, en ging altijd midden in het gangpad staan bij het vertellen.quote:
Ik denk dat jullie iedere ''beroemdheid'' in mijn Photobucket wel kennen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ik schuif mijn Raad mn Plaatje-beurt door naar Apropos.
Ik heb geen werkgroepen van hem gehad. Maar kan me wel iets vaags herinneren dat hij dat tijdens hoorcollege naar voren bracht. Tis ook echt 3 jaar geleden dat ik hem heb gehad natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hij gaf ook lessen Grieks en Latijn. En tijdens een werkgroep maakte hij altijd die grap met de ongerechtvaardigde verrijking, met dat tientje.
Winkel of Wallinga was het. Volgens mij Winkel. Ik heb de reader nog.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen werkgroepen van hem gehad. Maar kan me wel iets vaags herinneren dat hij dat tijdens hoorcollege naar voren bracht. Tis ook echt 3 jaar geleden dat ik hem heb gehad natuurlijk.
Ik heb echt geen idee. De rechtse lijkt op een jeugdige Adriaan van Dis.quote:
Hij was een college van Van Dis.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. De rechtse lijkt op een jeugdige Adriaan van Dis.
Kellendonk? Ik lul maar wat.quote:
Beroemde, van de drank gestorven Brit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker moeilijk weer, wat is de context?
Daar schiet ik weinig mee op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Beroemde, van de drank gestorven Brit.
DOor die NOTe is mijn e GO gekwetst, jij bent geen GENTLEman, kom tot INkeer, TOch haaT,HAaT ik je niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |