abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55102145
Rock on!
pi_55102192
Maar mijn tempeltje moet nog drogen. Hij is een ebetje ingezakt. En scheef. Dat is echter helemaal niet erg, want nu heeft het een cartoonesque uiterlijk. Ook leuk.
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:03:48 #3
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_55102364
Rock de Brasille!
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:14:04 #4
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55102596
dixit monolith:
quote:
Bij de eerste keer had de kaakchirurg de twee verstandskiezen er binnen een minuut uit. De tweede keer liep die man zo hard op m'n kaak te beuken dat ik het gevoel had dat die elk moment in tweeën kon breken.
Je weet dat het pas echt leuk wordt op het moment dat de tandarts een klein kunststof hamertje tevoorschijn haalt. En zo je verstandskies eruit probeert te meppen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_55102847
Goedemiddag.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 15:25:02 #6
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55102876
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:14 schreef gronk het volgende:
Je weet dat het pas echt leuk wordt op het moment dat de tandarts een klein kunststof hamertje tevoorschijn haalt. En zo je verstandskies eruit probeert te meppen.
Leuk knarsend geluid geeft dat en natuurlijk ook rondspettend bloed.
Carpe Libertatem
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:26:38 #7
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_55102920
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bij de eerste keer had de kaakchirurg de twee verstandskiezen er binnen een minuut uit. De tweede keer liep die man zo hard op m'n kaak te beuken dat ik het gevoel had dat die elk moment in tweeën kon breken.
Lekker vooruitzicht.
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:27:38 #8
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55102950
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Leuk knarsend geluid geeft dat en natuurlijk ook rondspettend bloed.
Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_55102991
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Lekker vooruitzicht.
Het valt wel mee hoor. Je voelt er echt geen zak van, maar dat krakende geluid is zo vreemd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_55103007
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...
Die had ik wel gekregen, maar niet echt nodig gehad. Wel voor de gein eentje uitgeprobeerd en je wordt er best wazig van.
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:36:00 #11
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55103132
Paracetamol met codeine. Tof spul.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 15:36:52 #12
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55103145
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef gronk het volgende:
Oh misschien kwam dat knarsende geluid dan omdat hij mijn kies kapot aan het rammen was bij zijn poging hem losser te krijgen oid. En ik had bij eentje bestwel wat rondspattend bloed. Vond het wel vermakelijk eigenlijk.

En idd. hardcore verdovende middelen.
Carpe Libertatem
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:40:11 #13
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55103196
Overigens, het is wel dat junkies een aardige verrassing kunnen krijgen bij de tandarts (of in het ziekenhuis); omdat ze een stevige opiaat-tolerantie hebben door het nodige 'gebruik' van dope, hebben ze een hogere dosis nodig om de pijnzenuwen te verdoven...
pi_55103252
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:40 schreef gronk het volgende:
Overigens, het is wel dat junkies een aardige verrassing kunnen krijgen bij de tandarts (of in het ziekenhuis); omdat ze een stevige opiaat-tolerantie hebben door het nodige 'gebruik' van dope, hebben ze een hogere dosis nodig om de pijnzenuwen te verdoven...
Probeer je Mutant nou extra zenuwachtig te maken?
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:52:08 #15
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55103423
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Probeer je Mutant nou extra zenuwachtig te maken?
Nah, dan had ik gezegd dat junkies extra uit moeten kijken met hogere dosissen; als junkies zichzelf een overdosis geven, en in de toestand komen dat hun ademhaling onderdrukt wordt, dan is dat *vaak* zo als ze zichzelf een shot (laten) geven onder ongebruikelijke omstandigheden.
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:52:57 #16
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55103434
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:01:47 #17
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55103655
Nadat ik op Klopkoek zijn sig klikte kwam ik het volgende VVD-campagne filmpje tegen:

http://nl.youtube.com/watch?v=hQcN4w0_VqU

Ik moest lachen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:07:18 #18
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55103768
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:01 schreef Gabry het volgende:
Nadat ik op Klopkoek zijn sig klikte kwam ik het volgende VVD-campagne filmpje tegen:

http://nl.youtube.com/watch?v=hQcN4w0_VqU

Ik moest lachen.
Vind m'n eigen filmpje beter
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_55103789
Dat spotje over de Grondwet is wel een typisch staaltje jankpolitiek. SCH zou er zich voor schamen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:09:50 #20
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55103848
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat spotje over de Grondwet is wel een typisch staaltje jankpolitiek. SCH zou er zich voor schamen.
Is SCH tegenwoordig ook VVD geworden?

Maar de VVD is gewoon een ordinaire onderbuikpartij
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:14:22 #21
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_55103955
quote:
Aldus een Chavez-aanhanger.
pi_55103965
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Is SCH tegenwoordig ook VVD geworden?

Deels. Vooral de links-liberale, pro-Europese vleugel kan er wat van.
pi_55104033
Twee uitdagertjes bij elkaar. Zou mijn tempel al hard zijn?
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 16:18:34 #24
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55104090

Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 16:19:44 #25
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55104126
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
links, liberaal en pro-europees. Wow. Hoe bedoel je identiteitscrisis.
Carpe Libertatem
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:22:08 #27
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55104183
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je weet dat het niet zo is.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55104184
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

links, liberaal en pro-europees. Wow. Hoe bedoel je identiteitscrisis.
Iets psychologisch. Maar da's niet mijn vakgebied.
pi_55104193
Ik ben links, liberaal en pro-Europees en dat heeft niets met een identiteitscrisis te maken.
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:23:29 #30
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55104222
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Aldus een Chavez-aanhanger.
Chavez heeft de witte conservatieve uitgeschakeld Hulde
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55104264
Maar dit weekeinde dus weer een ledenvergadering van de VVD, lees ik in de Elsevier?
pi_55104274
Spannuuuuuhnd!
pi_55104325
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Maar dit weekeinde dus weer een ledenvergadering van de VVD, lees ik in de Elsevier?
Ja. De Snor gaat weer wat moties indienen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:27:08 #34
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55104327
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Gezellig ouderwets uithuilen.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 16:27:43 #35
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55104343
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:22 schreef Monidique het volgende:
Ik ben links, liberaal en pro-Europees en dat heeft niets met een identiteitscrisis te maken.
Links en pro-Europees valt met elkaar te rijmen. Beide zijn voor enorme overheidsinvloeden, maar dat spoort dan weer niet met het liberale tenzij je denkt dat vrijheid rechtevenredig toeneemt naarmate de staat zich ermee bemoeit.

Carpe Libertatem
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:27:49 #36
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55104347
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:25 schreef Monidique het volgende:
Spannuuuuuhnd!
Hopelijk sturen ze Rutte niet weg. Laat die arrogante elitepartij maar lekker wegkwijnen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55104420
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Links en pro-Europees valt met elkaar te rijmen. Beide zijn voor enorme overheidsinvloeden, maar dat spoort dan weer niet met het liberale tenzij je denkt dat vrijheid rechtevenredig toeneemt naarmate de staat zich ermee bemoeit.

Jij gebruikt dan ook haast autistische, verkrachte dogma's en termen. Helaas.
pi_55104459
Ik heb ook nooit begrepen waarom een liberale en democratische partij als D66 achter de bemoeienissen van een grote, alles behalve democratische Unie staat. Ik zou best op die partij kunnen stemmen als ze hun bek eens hielden over een Groot Europa.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 16:34:18 #39
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55104501
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:30 schreef Monidique het volgende:
Jij gebruikt dan ook haast autistische, verkrachte dogma's en termen. Helaas.
Tof, dank je.

Maar wat klopt er niet aan dan?
Carpe Libertatem
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:34:20 #40
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55104503
Ik zal het uitleggen:

"Hey, zie mij zwaaien met mijn piemel terwijl ik in de bijstand zit." - Links liberaal
pi_55104556
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hopelijk sturen ze Rutte niet weg. Laat die arrogante elitepartij maar lekker wegkwijnen.
Ik deel de mening van maartena, al herhaalt hij hem vaak: de VVD kan pas weer belangrijk worden als zowel Rutte, Verdonk als Wilders de politiek verlaten. Verder heeft de partij het helemaal zelf in de hand of ze ruimte bieden aan een rechtsere partij naast hen. Zoals de VLD door zich te veel op het midden te richten ruimte heeft geboden aan het Vlaams Blok.
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:38:09 #42
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55104585
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb ook nooit begrepen waarom een liberale en democratische partij als D66 achter de bemoeienissen van een grote, alles behalve democratische Unie staat. Ik zou best op die partij kunnen stemmen als ze hun bek eens hielden over een Groot Europa.
Maar Europa is wel een liberaal en rechts kutproject. Het is dat kankerEuropa dat de heilige verzorgingsstaat onder druk zet.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55104599
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:34 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Tof, dank je.
quote:
Maar wat klopt er niet aan dan?
Niet kloppen, niet kloppen... Alsof pro-Europa pro-meer overheidsinvloed is. Nee. Ik ben voor een Europa dat zorgt voor een vrije, open markt, uniformiteit wat betreft onschuldige dingetjes, om de omgang in Europa te verbeteren (vraag me niet welke), zoiets ongeveer. Pro-Europa. Ik ben ook liberaal, ik wil vrijheid. Dat kan. Ik kan ook pro-democratie zijn en liberaal. Mag ook. Dus liberaal en pro-Europa gaan heel goed samen. Geen probleem. En tsja, links. Kijk, ik vind het heel leuk dat Klopkoekje en Zwaardvisch hun theaterstukje opvoeren over kwaadaardig links versus kwaadaardig rechts, maar ondertussen kan ik al links zijn als ik Geert Wilders stem.
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:40:37 #44
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55104615
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik deel de mening van maartena, al herhaalt hij hem vaak: de VVD kan pas weer belangrijk worden als zowel Rutte, Verdonk als Wilders de politiek verlaten. Verder heeft de partij het helemaal zelf in de hand of ze ruimte bieden aan een rechtsere partij naast hen. Zoals de VLD door zich te veel op het midden te richten ruimte heeft geboden aan het Vlaams Blok.
De VLD is juist een schoolvoorbeeld van een partij die te breed wilde zijn. Vandaar de naam 'Open VLD'.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55104697
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar Europa is wel een liberaal en rechts kutproject. Het is dat kankerEuropa dat de heilige verzorgingsstaat onder druk zet.
Ten eerste: moet dat nou, die krachttermen? Ten tweede: of die verzorgingsstaat nu pas onder druk is komen te staan na de EMU, om de euro stabiel te houden, lijkt me sterk. Na de economsiche crises in de jaren '80 zijn in heel Europa de bijstandswetten en korte werkweken aangepakt, behalve in Frankrijk dat daar nu pas aan toe komt. Met Europa heeft dat weinig te maken.
pi_55104799
Tijd om... weg te gaan. De tempel is nog nat.
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:47:32 #47
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55104819
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het is afgelopen met de VVD. Alle elementen voor een grote volkspartij zijn ondertussen verwijderd. Het zal dus een splinter worden, net als D66.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_55104839
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De VLD is juist een schoolvoorbeeld van een partij die te breed wilde zijn. Vandaar de naam 'Open VLD'.
Juist de VLD heeft alles op alles gezet om het Blok/Belang buiten iedere coalitie te houden en daarmee juist ruimte geboden aan die partij. Zonder geintje, het zijn echt niet alleen meer de rechtse Hiltleraanbidders die achter Dewinter aanlopen maar zo'n beetje alle kiezers die net wat rechtser dan D66 zijn. Dan kun je wel term als 'Open' voor je partijnaam zetten, maar daar haal je die mensen niet mee terug. In Nederland zou zo'n partij ook kunnen ontstaan, maar Wilders en Verdonk zijn daar te dom voor, naast het feit dat ze liever met hun eigen vlaggetjes zwaaien.
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:56:35 #49
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55105033
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:48 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Juist de VLD heeft alles op alles gezet om het Blok/Belang buiten iedere coalitie te houden en daarmee juist ruimte geboden aan die partij.
Alle partijen sluiten het VB buiten...
quote:
Zonder geintje, het zijn echt niet alleen meer de rechtse Hiltleraanbidders die achter Dewinter aanlopen maar zo'n beetje alle kiezers die net wat rechtser dan D66 zijn.
Nietwaar. Er is een verschil in accenten maar er is een oververtegenwoordiging van Dietse debielen aanwezig in die partij.
quote:
Dan kun je wel term als 'Open' voor je partijnaam zetten, maar daar haal je die mensen niet mee terug. In Nederland zou zo'n partij ook kunnen ontstaan, maar Wilders en Verdonk zijn daar te dom voor, naast het feit dat ze liever met hun eigen vlaggetjes zwaaien.
Joepie, laten we de onderbuik spreken En al die mensen maar niet doorhebben dat Wilders en Verdonk enkel voor de elite op komt...
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:57:58 #50
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55105066
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Klopkoek het volgende:
Joepie, laten we de onderbuik spreken En al die mensen maar niet doorhebben dat Wilders en Verdonk enkel voor de elite op komt...
Iedereen die het over "onderbuik" heeft, heeft sinds 1991 niet meer zelfstandig nagedacht.
pi_55105287
Ello. Take me to your leader.
pi_55105537
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Alle partijen sluiten het VB buiten...
Maar vooral de VLD, en dat Dedecker een ander standpunt innam was een van de redenen van zijn vertrek.
quote:
Nietwaar. Er is een verschil in accenten maar er is een oververtegenwoordiging van Dietse debielen aanwezig in die partij.

pi_55105605
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
kankerEuropa
Kun je eindelijk je karpatenkop eens houden?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55105713
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Maar vooral de VLD, en dat Dedecker een ander standpunt innam was een van de redenen van zijn vertrek.
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vreemd dat ze er zoveel krijgen van Sp-a / Spirit.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:24:45 #55
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55105718
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:20 schreef Apropos het volgende:

[..]

Kun je eindelijk je karpatenkop eens houden?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55105750
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

De Vlaamse afdeling, lijkt me. Die is ook niet echt te vergelijken met de PS.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:26:17 #57
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55105754
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk maar de VLD is in die tijd wel flink gegroeid.

Sowieso misken je ermee dat de harde kern nog steeds uit WO2 verheerlijkers bestaat.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:27:17 #58
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55105780
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is allemaal bij Zwarte Zondag gebeurt
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:27:44 #59
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_55105786
Limburgse VVD-afdelingen gaan morgen een motie indienen tegen Mark Rutte. Als Rutte niet opstapt, stappen de Limburgse afdelingen uit de partij
Pugna Pro Patria
pi_55105791
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat is allemaal bij Zwarte Zondag gebeurt
Of tenminste werkwoorden leren vervoegen ?
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:29:35 #61
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55105830
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef Jurgen21 het volgende:
Limburgse VVD-afdelingen gaan morgen een motie indienen tegen Mark Rutte. Als Rutte niet opstapt, stappen de Limburgse afdelingen uit de partij
Kunnen ze nooit hard maken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55105844
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:26 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

De Vlaamse afdeling, lijkt me. Die is ook niet echt te vergelijken met de PS.
Spirit was toch zo'n multiculturele / moslimpartij?
pi_55105863
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Leuk maar de VLD is in die tijd wel flink gegroeid.
Weer mis.

quote:
Sowieso misken je ermee dat de harde kern nog steeds uit WO2 verheerlijkers bestaat.
O jawel.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:33:44 #64
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55105925
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Weer mis.

[ afbeelding ]
Gegroeid dus.
quote:
[..]

O jawel.
Ja, ze verwijzen zelf graag naar Verdinaso en nog meer van die Arische clubs.

Onderbuikpartij, net zoals Wilders en Verdonk die gewoon mensen wil uitsluiten en afschrijven. Wordt ik zo kwaad om. Hoe naar kunnen mensen zijn zeg.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55105945
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Spirit was toch zo'n multiculturele / moslimpartij?
Ja, zoals NV-A staat tot het CD&V. Maar de SP bestrijkt zowel de flank die in Nederland Marijnissen zou kiezen als de pijprokende kant die in Nederland PvdA zou kiezen. Dus helemaal onlogisch is die uitslag niet.
pi_55105991
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:33 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gegroeid dus.
Nee, ze staan nu lager dan in '91.
quote:
Ja, ze verwijzen zelf graag naar Verdinaso en nog meer van die Arische clubs.

Onderbuikpartij, net zoals Wilders en Verdonk die gewoon mensen wil uitsluiten en afschrijven. Wordt ik zo kwaad om. Hoe naar kunnen mensen zijn zeg.
Nee.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:42:52 #67
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55106109
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:36 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Nee, ze staan nu lager dan in '91.
Nu ja, maar 4 jaar geleden niet. Nu is ook de opkomst van VB gestuit.
quote:
[..]

Nee.
Ja, ontkenningspolitiek.

Zie nu ook weer dat anti-moskee lied.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:45:07 #68
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55106151
Wij hebben geen Vlaams Belang in de tweede kamer.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:50:36 #69
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55106274
Verdonk en Wilders willen juist dat alle inwoners van Nederland participeren in de maatschappij. Terwijl de Vlaamse seperatisten mensen achterstellen op onveranderlijke kenmerken.
pi_55106337
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef Klopkoek het volgende:

Nu ja, maar 4 jaar geleden niet. Nu is ook de opkomst van VB gestuit.

Zie nu ook weer dat anti-moskee lied.
Hoor eens, we hadden het over de periode 1991-2007. Ze zijn stemmen kwijtgeraakt aan het VB over die periode. Het Vlaams Belang heeft nog geen enkele verkiezing verloren, hoogstens neemt de groei nu af.
pi_55106369
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:50 schreef Gabry het volgende:
Verdonk en Wilders willen juist dat alle inwoners van Nederland participeren in de maatschappij. Terwijl de Vlaamse seperatisten ook mensen afkeuren op onveranderlijke kenmerken.
Welke precies? Ze pleiten voor een immigratiestop maar willen anderzijds juist de al gevestigde immigranten laten participeren. En anders moet je het partijprogramma even nalezen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:54:27 #72
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55106371
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef Jurgen21 het volgende:
De Limburgse afdeling waar ik ooit lid van was was zeer kwaad over het verwijderen van Wilders. De tijd voor de afrekening lijkt eindelijk gekomen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:56:18 #73
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55106433
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:33 schreef Klopkoek het volgende:
Mensen die het over "onderbuik" hebben...

De PvdA gebruikt gewoon hele vokswijken als maatschappelijke vuilnisbak. Word ik zo kwaad om. Hoe naar kunnen mensen zijn zeg.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:58:18 #74
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55106490
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Welke precies?
Ik kan het vaak met DeWinter vinden, maar als hij zegt dat blanke Vlaamse personen de voorkeur hebben boven Moslims, negers en homo's dan is hij echt fout bezig. Eigen volk eerst kan ik wel zien in nationaal perspectief, maar niet zoals DeWinter het voor zich ziet. Daarom vind ik Pastors en Wilders aanzienlijk beter.
pi_55106603
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik kan het vaak met DeWinter vinden, maar als hij zegt dat blanke Vlaamse personen de voorkeur hebben boven Moslims, negers en homo's dan is hij echt fout bezig. Eigen volk eerst kan ik wel zien in nationaal perspectief, maar niet zoals DeWinter het voor zich ziet. Daarom vind ik Pastors en Wilders aanzienlijk beter.
Hij heeft eens gezegd dat hij z'n dochter liever met een Vlaming dan met een moslim, neger of lesbienne thuis ziet komen, maar volgens mij heeft dat weinig met discriminatie te maken. Stigmatiseer ik blondjes als ik zeg dat ik op brunettes val?
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:04:19 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55106657
Hee homo's
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_55106795
Je bent zelf homo's.
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:10:56 #78
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55106817
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:10 schreef Apropos het volgende:
Je bent zelf homo's.
Ben je Baaj weer aan het treiteren?
pi_55106842
Ik ben slechts een werktuig waarmee hij zichzelf treitert.
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:13:22 #80
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55106860
Thanksgiving huh?
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:14:42 #81
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55106897
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hij heeft eens gezegd dat hij z'n dochter liever met een Vlaming dan met een moslim, neger of lesbienne thuis ziet komen, maar volgens mij heeft dat weinig met discriminatie te maken. Stigmatiseer ik blondjes als ik zeg dat ik op brunettes val?
Nee, maar http://www.youtube.com/watch?v=HVdL3fTf58M En bij andere interviews op YouTube liet hij zijn afkeer ook doorschemeren. Ik trok de lijn door. Het is toch een standpunt dat veel seperatisten eigen is. Eigen volk eerst. Tja, ik vind dat hij op zijn woorden moet letten. Het staat niet in zijn programma, nee. Maar er is wel een wezelijk verschil tussen die personen. Als je criminelen en haatzaaiers kwijt wilt of de grenzen dicht, oké. Zelfs voor het verbod op de Koran als haatzaaiend boek valt nog wat te zeggen. Maar staan voor een blank Europa gaat mij toch echt te ver, simpelweg omdat er al niet-blanken in Europa wonen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gabry op 07-12-2007 20:20:15 ]
pi_55107018
Er stond laatst toch een filmpje op de FP van Baaj thuis, met z'n uitkering allenig keyboard te spelen....heb wel met hem te doen.

Deed me denken aan Marvin the Paranoid Android uit Hitchhikers Guide To The Galaxy van Douglas Adams. "Life? Don't talk to me about life!"

[ Bericht 7% gewijzigd door Autodidact op 07-12-2007 18:26:17 ]
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:23:39 #83
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55107087
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:20 schreef Autodidact het volgende:
Er stond laatst toch een filmpje op de FP van Baaj thuis, met z'n uitkering allenig keyboard te spelen....heb wel met hem te doen.
hij was een ongeletterde keyboardspeler inderdaad en zijn moeder heeft nog best aardige tieten. Zo zielig.
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:56:35 #84
Stranger than fiction
pi_55107849
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:20 schreef Autodidact het volgende:

Deed me denken aan Marvin the Paranoid Android uit Hitchhikers Guide To The Galaxy van Douglas Adams. "Life? Don't talk to me about life!"
Hij doet me denken aan een werkeloze ITer.
pi_55109895
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:14 schreef Gabry het volgende: Maar staan voor een blank Europa gaat mij toch echt te ver, simpelweg omdat er al niet-blanken in Europa wonen.
Ow, alleen daarom.
Allah Al Watan Al Malik
pi_55109945
Als ze ooit nog eens een film gaan maken over Mitt Romney, dan moet Barry van Dyke hem spelen.
pi_55109966
Vandaag in de NRC: Poetin als president van een Russisch-Wit Russische Unie?
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:29:22 #88
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55109989
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ow, alleen daarom.
Jep.
pi_55110020
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef Gabry het volgende:

[..]

Jep.
Serieus...?
pi_55110035
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:28 schreef Monidique het volgende:
Vandaag in de NRC: Poetin als president van een Russisch-Wit Russische Unie?
Heb je dat stuk over Poetin gelezen in dat kleine krantje bij de zaterdagse NRC? Vond ik wel aardig.
pi_55110062
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:30 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Heb je dat stuk over Poetin gelezen in dat kleine krantje bij de zaterdagse NRC? Vond ik wel aardig.
Het is vandaag vrijdag. Van vorige week. Hm... Ik geloof het niet.
pi_55110085
Maar Poetin blijft natuurlijk stoer, .
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:33:14 #93
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55110112
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Serieus...?
Ik ben een tegenstander van zowel discriminatie als intercontinentale migratie. Prachtig hè.
pi_55110128
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef Gabry het volgende:
Ik ben een tegenstander van zowel discriminatie als intercontinentale migratie. Prachtig hè.
Intercontinentale migratie....dus eigenlijk hadden we als mens allemaal maar in Afrika moeten blijven. Zou druk zijn, met z'n 6 miljarden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_55110151
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef Gabry het volgende:

[..]

Prachtig, hoor! Als het aan Gabry lag, kwamen er geen andersgekleurden bij, maar ja, er zitten er al zo veel en wat kun je er dan nog aan doen...
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:35:41 #96
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55110172
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Prachtig, hoor! Als het aan Gabry lag, kwamen er geen andersgekleurden bij, maar ja, er zitten er al zo veel en wat kun je er dan nog aan doen...
Dat is het idee.
pi_55110190
Schandalig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_55110202
Maar nee, ik hou niet zo van geïnstitutionaliseerd racisme. Het is niet liberaal en draagt niet bij aan welvaart.
pi_55110240
Het lijkt me ook crap.
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:41:49 #100
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_55110297
Hm, de hechting van een van de 2 dagen geleden getrokken verstandskiezen is zojuist eruit gekomen... weet iemand of dat kwaad kan??
pi_55110307
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het lijkt me ook crap.
Wie moet die Thaise meisjes dan gaan verwennen...
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:42:48 #102
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55110321
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
Intercontinentale migratie....dus eigenlijk hadden we als mens allemaal maar in Afrika moeten blijven. Zou druk zijn, met z'n 6 miljarden.
Nee hoor, met de bevolkingsdichtheid van New York passen we allemaal in voormalig Joegoslavie.
pi_55110339
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee hoor, met de bevolkingsdichtheid van New York passen we allemaal in voormalig Joegoslavie.
Dat maakt het niet minder druk
Allah Al Watan Al Malik
pi_55110362
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

New York heeft meer ruimte nodig om te overleven dan de ruimte van New York.
pi_55110384
Geïnstitutionaliseerd racisme. Lijkt me top. Wat die negers allemaal flikken he.
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:46:48 #106
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55110410
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:44 schreef Monidique het volgende:
New York heeft meer ruimte nodig om te overleven dan de ruimte van New York.
Ja, maar die ruimte is er nog steeds en we overleven nu ook al, gebruik makend van diezelfde ruimte. Kortom, het gaat best.

Je moet Mugabe wel lozen, want Zimbabwe heb je nodig.
pi_55110416
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:45 schreef Autodidact het volgende:
Geïnstitutionaliseerd racisme. Lijkt me top. Wat die negers allemaal flikken he.
In tegenstelling tot alledaags racisme van mensen. Niet officiëel dus.
pi_55110427
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, maar die ruimte is er nog steeds en we overleven nu ook al, gebruik makend van diezelfde ruimte. Kortom, het gaat best.
Omdat we wonen op die ruimte die we nodig hebben.
pi_55110456
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

In tegenstelling tot alledaags racisme van mensen. Niet officiëel dus.
Ik weet wel wat je bedoelt hoor. Maar toch, vind jij het kunnen dan, wat die negers flikken?
pi_55110464
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik weet wel wat je bedoelt hoor. Maar toch, vind jij het kunnen dan, wat die negers flikken?
Alleen metalnegers zijn tof.
pi_55110479
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan mij niet herinneren dat er ooit een dergelijk debat is geweest, waarbij er naar de Bijbel of Koran verwezen werd door religieuzen.
Muttie, .
pi_55110482
metalnegers zijn nepnegers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_55110493
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Muttie, .
Een dergelijk debat met Wilders dus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_55110500
Elsevier heeft een stuk over goths, .
pi_55110537
Ik was ooit bij een metaloptreden in Rotterdam, en het voorprogramma was een band met een neger als frontman, volgens mij een Somaliër. Intro: "Er is een nieuwe satan in Nederland, hij draagt een baard en een jurk....ALLAAAAHH!!"

Ooooké....

Was wel lomp trouwens.
pi_55110548
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
Ik was ooit bij een metaloptreden in Rotterdam, en het voorprogramma was een band met een neger als frontman, volgens mij een Somaliër. Intro: "Er is een nieuwe satan in Nederland, hij draagt een baard en een jurk....ALLAAAAHH!!"

Ooooké....
Metuuuul...
pi_55110561
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:

Ooooké....

Was wel lomp trouwens.
Dat bedoel ik, nepneger.
Allah Al Watan Al Malik
pi_55110603
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, nepneger.
pi_55110630
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, nepneger.
Aangenaam, ik ben de Autodidact.
pi_55110655
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:56 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Aangenaam, ik ben de Autodidact.
Je leert zelf veel, maar je weet niets.
pi_55110679
Doei, .
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:17:28 #124
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55111144
quote:
"Ik ben de laatste om een recht op beledigen te verdedigen zoals Ayaan Hirsi Ali destijds deed. Maar het omgekeerde geldt ook: in een democratie kennen wij het recht om niet beledigd te worden ook niet."

- Wouter Bos in de Elsevier
"Ik verdedig geen standpunt."
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:19:50 #125
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55111214
"Let op: mijn mond beweegt maar er komt niets uit."
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:36:21 #126
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55111677
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:17 schreef Gabry het volgende:

[..]

"Ik verdedig geen standpunt."
-1 voorspelbaar.
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:12:56 #127
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55112872
Lets rock, everybody, lets rock.
Everybody in the whole cell block
Was dancin to the jailhouse rock.

http://www.youtube.com/watch?v=mc5sDt4ppnE
pi_55113053
Da's een nepneger.
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:18:47 #129
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55113096
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:17 schreef Autodidact het volgende:
Da's een nepneger.
Hey, buddy, don't you be no square.
If you can't find a partner use a wooden chair.

Lets rock, everybody let's rock!
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:22:55 #130
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55113234
Die kunstenares
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:31:23 #131
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55113492
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, de hechting van een van de 2 dagen geleden getrokken verstandskiezen is zojuist eruit gekomen... weet iemand of dat kwaad kan??
Als 't niet heel erg bloed, niks aan 't handje.
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:42:30 #132
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55113755
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, je gaat dood aan bloedvergiftiging als je er niet snel bij bent. Dat weet je toch ?
pi_55113800
Nee, maar ik zou oppasen met alcohol. Da's een bloedverdunner en dat maakt de kans groter dat je wond weer gaat bloeden.
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:45:44 #134
Stranger than fiction
pi_55113845
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:31 schreef gronk het volgende:

[..]

Als 't niet heel erg bloed, niks aan 't handje.
sterker nog het lost op. Het hoort zo...
pi_55113859
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Na 2 weken.
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:46:50 #136
Stranger than fiction
pi_55113878
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Oh ja en dit:
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ja, je gaat dood aan bloedvergiftiging als je er niet snel bij bent. Dat weet je toch ?
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:47:06 #137
Stranger than fiction
pi_55113884
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Na 2 weken.
Betweter.
pi_55113912
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
Schandalig.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar dan zou een hoop leed voorkomen zijn.
pi_55113945
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Betweter.
Dat zei Elseetje ook altijd.
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:54:48 #140
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55114096
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat zei Elseetje ook altijd.
Er staan geen bloemetjes meer in de tuin.
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:55:28 #141
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_55114107
Pappa Eurlings keert terug op het oude nest
quote:
Valkenburg wil Eurlings als nieuwe burgemeester
VALKENBURG - De gemeenteraad van het Limburgse Valkenburg heeft Martin Eurlings (CDA) vrijdagavond voorgedragen als nieuwe burgemeester. Dat maakte een woordvoerder van de gemeente vrijdagavond bekend.

Vijftien van de zeventien raadsleden steunen de voordracht van Eurlings. De 61-jarige Eurlings, de vader van CDA-minister Camiel Eurlings van Verkeer en Waterstaat, is sinds juni waarnemend burgemeester van Valkenburg. Voordien was hij twaalf jaar lang gedeputeerde in Limburg. In totaal hadden twaalf mensen gesolliciteerd naar de post van eerste burger in Valkenburg.
Pugna Pro Patria
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:56:52 #142
Stranger than fiction
pi_55114156
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:55 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Nog zo'n gebreunde schijnheilige ontkenningsnicht...
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:56:57 #143
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55114157
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:55 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Da's een wereldreis, binnen een paar jaar Europa, minister en dan burgemeester van een niemendalletje in Limboland
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:01:27 #144
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_55114282
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Da's een wereldreis, binnen een paar jaar Europa, minister en dan burgemeester van een niemendalletje in Limboland
Pappa Eurlings

En het CDA blijft verreweg de grootste partij van Nederland in de laatste Barometer
quote:
Als er vandaag verkiezingen zouden worden gehouden zou D66 vijf zetels behalen. De laatste keer dat D66 op vijf zetels stond in de Politieke Barometer is bijna twee jaar geleden. In de zomer van 2006 heeft de partij van voorman Pechtold zelfs een tijdje op één zetel gestaan. Bij de Tweede-Kamerverkiezingen vorig jaar haalde de partij ternauwernood drie zetels, mede dankzij veel Turkse voorkeurstemmen.

De coalitiepartijen halen weer geen meerderheid. Het CDA haalt 40 zetels, dit zijn er twee meer dan vorige week. De PvdA raakt één kwijt en komt uit op 25 en ook de ChristenUnie haalt één minder dan vorige week en staat nu op acht zetels.

De partij van Verdonk TON blijft elke week licht inleveren, de partij was begin november nog goed voor 20 zetels nu haalt de partij van de oud-minister van Integratie nog 16 zetels. De PVV stijgt deze week een zetel en komt uit op 14 en ook de VVD krijgt er een zetel bij en staat hiermee op 15 zetels.

GroenLinks, de SGP en de Partij voor de Dieren halen respectievelijk: zeven, twee en twee zetels, dit zijn er even veel als vorige week en ook evenveel als de partijen op dit moment in de Kamer vertegenwoordigen.
Pugna Pro Patria
pi_55114289
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het gaat om zijn vader, Harry.
pi_55114334
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Pappa Eurlings

En het CDA blijft verreweg de grootste partij van Nederland in de laatste Barometer
[..]
Het CDA wordt compleet gesloopt na deze verkiezingen. Eerst even Mark Rutte vervangen.
pi_55114402
Maar wie moet Rutte opvolgen?
pi_55114487
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:05 schreef MrX1982 het volgende:
Henk Kamp.
pi_55114566
Maar hij ambieert het leiderschap toch helemaal niet?
pi_55114585
Ik besef me net dat ik over een jaar toch echt moet gaan werken
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:14:55 #151
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55114609
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef Fastmatti het volgende:
Het einde van je leven is nabij.
pi_55114610
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef MrX1982 het volgende:
Maar hij ambieert het leiderschap toch helemaal niet?
Hij wacht z'n moment af. Het grappige is natuurlijk dat Rutte nu niemand meer heeft waar hij de schuld van z'n zwakke optreden op af kan schuiven. Binnen Amsterdam hoor ik nu al veel kritiek op zijn zenuwachtige manier van doen van mensen die eerst voluit achter hem stonden.
pi_55114617
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef Fastmatti het volgende:
Probeer het uit te stellen. De gedachte dat je in dit land vooral werkt voor een ander is een verschrikking.
pi_55114630
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Probeer het uit te stellen. De gedachte dat je in dit land vooral werkt voor een ander is een verschrikking.
Ik ga niet in Nederland werken
pi_55114643
Dus werklozen zijn eigenlijk heel rechts.
pi_55114662
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:15 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hij wacht z'n moment af. Het grappige is natuurlijk dat Rutte nu niemand meer heeft waar hij de schuld van z'n zwakke optreden op af kan schuiven. Binnen Amsterdam hoor ik nu al veel kritiek op zijn zenuwachtige manier van doen van mensen die eerst voluit achter hem stonden.
Ik vind Mark Rutte ook verre van een gedroomde leider maar of Henk Kamp dat wel is. Ik weet het niet.

Zolang de VVD tijdens de volgende verkiezingen weer eens wat weet te winnen ben ik al blij.
pi_55114683
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:15 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik ga niet in Nederland werken
Dan is er minder reden om te klagen. Waar ga je dan werken?
pi_55114718
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vind Mark Rutte ook verre van een gedroomde leider maar of Henk Kamp dat wel is. Ik weet het niet.

Zolang de VVD tijdens de volgende verkiezingen weer eens wat weet te winnen ben ik al blij.
Van mij mag de VVD nog harder afgestraft worden. Nu ineens met de meeste prachtige voorstellen komen, terwijl ze net ruim een decennium geregeerd hebben.
pi_55114732
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan is er minder reden om te klagen. Waar ga je dan werken?
Het wordt waarschijnlijk Londen of Parijs
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:21:25 #160
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55114774
Fastmatti, are you going to Europe?
pi_55114796
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Van mij mag de VVD nog harder afgestraft worden. Nu ineens met de meeste prachtige voorstellen komen, terwijl ze net ruim een decennium geregeerd hebben.
Ja daar heeft niet alleen de VVD last van. D66 hetzelfde euvel.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:23:38 #162
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55114826
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:05 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn moeder
pi_55114832
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het wordt waarschijnlijk Londen of Parijs
Engeland is een politiestaat en Frankrijk een socialistische heilstaat .

Wel vet. Londen is een coole stad alleen stervens duur .
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:24:54 #164
Stranger than fiction
pi_55114864
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:26:00 #165
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55114889
Met Rutte ken je niet kutte
pi_55114917
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Engeland is een politiestaat en Frankrijk een socialistische heilstaat .

Wel vet. Londen is een coole stad alleen stervens duur .
Parijs is ook niet goedkoop. En ik snap de metrolijnen nooit in die stad.
pi_55114924
Meer dan 15 miljoen views .
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:27:40 #168
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55114931
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Die gaan op kleur ofzo he?
pi_55114945
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Beide steden zijn duur, maar het salaris is daar ook naar.
pi_55114962
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Die gaan op kleur ofzo he?
Die kleuren lopen door elkaar heen op de informatieborden.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:29:46 #171
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55114983
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:28 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Die kleuren lopen door elkaar heen op de informatieborden.
En in Frankrijk is niemand kleurenblind. Je zorgt maar dat je thuis komt, of je wordt clochard, als je de brug al kan vinden

Fransen zijn klootzakken
pi_55114997
En in Parijs rijden de metro's op rubberen banden. Als ze überhaupt rijden .
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:30:40 #173
Stranger than fiction
pi_55115002
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
Met Rutte ken je niet kutte
ik zal het even wijzigen
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:31:13 #174
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55115012
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

ik zal het even wijzigen
Dank, dat is mijn feedback voor vandaag.
pi_55115145
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:30 schreef MrX1982 het volgende:
En in Parijs rijden de metro's op rubberen banden. Als ze überhaupt rijden .
En ik heb er eens kilometers moeten lopen omdat m'n ex nog ijs wilde eten terwijl ik omviel van de slaap. Verder is het wel een leuke stad.
pi_55115220
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:36 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

En ik heb er eens kilometers moeten lopen omdat m'n ex nog ijs wilde eten terwijl ik omviel van de slaap. Verder is het wel een leuke stad.
Ik ben er echt heel lang niet meer geweest maar de laatste keer vond ik het allemaal zo grauw en vies.

Ik vind Londen leuker .
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:42:50 #177
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55115266
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik ben er echt heel lang niet meer geweest maar de laatste keer vond ik het allemaal zo grauw en vies.

Ik vind Londen leuker .
Wat vind je er leuk aan?
pi_55115290
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vind Londen leuker .
M'n vader werkt in Londen, verder heb ik niks met die stad.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:44:40 #179
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55115304
Transdniestrie, dat is de place to be
pi_55115366
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Wat vind je er leuk aan?
De hele Engelse entourage. Ja beetje vaag misschien maar ik weet anders even niet hoe het te omschrijven .
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:51:35 #181
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55115436
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De hele Engelse entourage. Ja beetje vaag misschien maar ik weet anders even niet hoe het te omschrijven .
Het tempo is snel . Ik vind de engelse taal 100x soepeler dan Amerikaans. Al is dat ook afhankelijk van het gebied waarin je zit natuurlijk. Het was een hele verademing toen ze een Richer Sound vestiging in Amsterdam opende
pi_55115498
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:51 schreef Aoristus het volgende:
Het tempo is snel . Ik vind de engelse taal 100x soepeler dan Amerikaans. Al is dat ook afhankelijk van het gebied waarin je zit natuurlijk. Het was een hele verademing toen ze een Richer Sound vestiging in Amsterdam opende
Soepeler als in makkelijker? Engelsen kunnen echt onverstaanbaar Engels praten.

Ik was deze zomer in Amerika en Amerikaans vind ik soepeler te volgen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:57:42 #183
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55115569
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Soepeler als in makkelijker? Engelsen kunnen echt onverstaanbaar Engels praten.

Ik was deze zomer in Amerika en Amerikaans vind ik soepeler te volgen.
Op het idfa werkte ik samen met een amerikaanse exchange student, hij studeert iets met media en filmmaken. Toen ik 'm vroeg waarom Amerikanen zoveel herhalen (als in docu's vooral), je weet het onderwerp binnen de eerste 5 minuten en dan gaan ze daarna zoveel details aanhalen om het verhaal te bekrachtigen. De Europese vertaling laat je de details zelf verwerken tot een verhaal.
Engelsen hebben de neiging om beeldend te spreken, dat ken je misschien ook wel van rasechte Rotterdammers, die hebben die kwaliteit ook.
pi_55115623
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef Aoristus het volgende:

Engelsen hebben de neiging om beeldend te spreken, dat ken je misschien ook wel van rasechte Rotterdammers, die hebben die kwaliteit ook.
Exact. Maar de gemiddelde Jordanees ook.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:00:41 #185
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55115631
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Exact. Maar de gemiddelde Jordanees ook.
Bestaan die nog
pi_55115715
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Op het idfa werkte ik samen met een amerikaanse exchange student, hij studeert iets met media en filmmaken. Toen ik 'm vroeg waarom Amerikanen zoveel herhalen (als in docu's vooral), je weet het onderwerp binnen de eerste 5 minuten en dan gaan ze daarna zoveel details aanhalen om het verhaal te bekrachtigen. De Europese vertaling laat je de details zelf verwerken tot een verhaal.
Zit misschien in een stukje (culturele) verfijning. Elke vorm van (culturele) verfijning in Amerika is eigenlijk heel erg Europees.

Dat is opzich wel grappig als je bedenkt dat Europa wordt afgedaan als de oude wereld terwijl mijn indruk is dat ze een redelijke hang hebben naar alles wat Europees is.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:08:13 #187
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55115811
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zit misschien in een stukje (culturele) verfijning. Elke vorm van (culturele) verfijning in Amerika is eigenlijk heel erg Europees.

Dat is opzich wel grappig als je bedenkt dat Europa wordt afgedaan als de oude wereld terwijl mijn indruk is dat ze een redelijke hang hebben naar alles wat Europees is.
Je bedoelt dat elke afwijking een succesformule op zich is? Dat zou verklaren waarom een Oostenrijker een succesvolle acteur kan worden, en daarna moeiteloos kan overschakelen naar de politiek.

Europa zal nooit een identiteit worden, Europese landen hechten veel aan een eigen identiteit. Misschien is het hoopvol dat zoiets nooit zal veranderen (vraag maar aan Jehan).
pi_55115856
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Bestaan die nog
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:11:09 #189
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55115891
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij wat grappen uit zijn mouw kan schudden.

Hier in de buurt is er onlangs een Chinees geopend, Fu Kee
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:12:40 #190
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55115926
quote:
Toch Kamerdelegatie naar De Hoop Scheffer
DEN HAAG - Een uitgedunde delegatie van Tweede Kamerleden gaat maandag toch naar Brussel om achter gesloten deuren met secretaris-generaal Jaap de Hoop Scheffer te praten over de missie in Uruzgan. Een gesprek via een videoverbinding is onmogelijk. De NAVO doet dat dagelijks, maar de Tweede Kamer is daar technisch niet toe in staat, bleek vrijdag. Ingewijden meldden echter echter dat De Hoop Scheffer ook geen gesprek via videoverbinding wilde.

Dus reizen maandag vier VVD'ers, twee CDA'ers en één Kamerlid van de PVV alsnog af naar België. De ChristenUnie denkt er nog over na. De PvdA gaf eerder al aan geen zin te hebben om op „audiëntie” te gaan bij de NAVO-topman. D66, GroenLinks en de SP gaan ook niet. Jaap de Hoop Scheffer kon vrijdag vanwege de NAVO-raad niet bij de openbare hoorzitting over Uruzgan in de Tweede Kamer zijn. Hij had wel een gaatje voor een bijeenkomst in zijn kantoor. Dit voorstel viel echter niet bij iedereen in Den Haag in goede aarde. PvdA, ChristenUnie en D66 waren beledigd en zagen ook niets in een besloten bijeenkomst.

De afgelopen dagen ontstond veel gedoe in Den Haag over het voorgenomen gesprek met de NAVO-topman, toen bleek dat hij vrijdag niet naar de hoorzitting kon komen.

In overleg met de voorzitter van de Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken maakte De Hoop Scheffer volgens een woordvoerder met moeite een gaatje, zodat hij de Kamerleden maandag in Brussel kon ontvangen voor een gesprek achter gesloten deuren. Dit viel niet in goede aarde bij de PvdA en de ChristenUnie. De ChristenUnie vond het niet getuigen van „respect voor het parlement”. Ook het CDA had liever gezien dat de secretaris-generaal naar Den Haag was gekomen.
Alsof het de koningin/paus is. De Hoop Scheffer wil gewoon laten zien wie er de baas is
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55116022
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Alsof het de koningin/paus is. De Hoop Scheffer wil gewoon laten zien wie er de baas is
Waarom zou De Hoop Scheffer überhaupt meewerken met zo'n onderzoekje Zonder het nieuwsbericht te lezen wist ik trouwens al dat alleen de socialisten hierover zouden vallen
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:16:34 #192
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116026
De PvdA gaf eerder al aan geen zin te hebben om op „audiëntie” te gaan bij de NAVO-topman
pi_55116058
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:11 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij wat grappen uit zijn mouw kan schudden.
Laatst een boekje van Maarten Spanjer gekocht met Jordanese caféverhalen. Daar komt 'ie in voor.
quote:
Hier in de buurt is er onlangs een Chinees geopend, Fu Kee
Woon jij in de buurt van de Zeedijk?
pi_55116066
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:08 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je bedoelt dat elke afwijking een succesformule op zich is? Dat zou verklaren waarom een Oostenrijker een succesvolle acteur kan worden, en daarna moeiteloos kan overschakelen naar de politiek.

Europa zal nooit een identiteit worden, Europese landen hechten veel aan een eigen identiteit. Misschien is het hoopvol dat zoiets nooit zal veranderen (vraag maar aan Jehan).
Nou het is eerder een soort grofheid maar dan niet eens negatief. Amerikanen zijn over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam maar meer grofheid als in lomp en groot. Dat zie je daar in alles terug. De auto's, steden, winkelcentra, voedsel etc.

Vandaar dat Amerikanen in hun taalgebruik wat minder beeldend zijn maar meer straight to the point.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:18:42 #195
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55116084
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nog zo'n gebreunde schijnheilige ontkenningsnicht...
Eurlings heeft een vriendin. Een Hongaarse, Limburgse traditie kennelijk.
pi_55116131
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Da's best een lekker ding trouwens.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:20:52 #197
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116137
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Laatst een boekje van Maarten Spanjer gekocht met Jordanese caféverhalen. Daar komt 'ie in voor.
[..]

Woon jij in de buurt van de Zeedijk?
Spanjer woont bij de Overtoom. Die kwam ik daar wel eens tegen.
pi_55116181
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Jij kwam toch ook uit Limburg?

Is Mark Rutte trouwens al aan de vrouw
pi_55116197
Ik ga af en toe een borrel drinken op de Plantage na de uitzendingen.
pi_55116202
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:20 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Da's best een lekker ding trouwens.

pi_55116245
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat een lelijk campagneteam.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:25:03 #202
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116252
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ga af en toe een borrel drinken op de Plantage na de uitzendingen.
Dat is erg toegankelijk inderdaad. Leuke buurt. Daar woon ik in de buurt. Probeer ook desmet eens, daar heeft 3voor12 zijn open radio uitzendingen. Kun je gratis naar bandjes. Soms zit er wel eens wat leuks bij. Op zondag kun je naar Buitenhof
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:25:19 #203
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55116260
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:22 schreef Fastmatti het volgende:
Jij kwam toch ook uit Limburg?

Is Mark Rutte trouwens al aan de vrouw
Naar wat ik vermeen is Sophie Hilbrand niet zo geinteresseerd in losers.
pi_55116295
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zat die niet eerst achter zo'n nieuwslezeres aan?
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:27:26 #205
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55116322
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:26 schreef Fastmatti het volgende:
Sasha de Boer heeft al een loser.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:27:33 #206
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116325
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:26 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ze heeft lange benen..
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:27:46 #207
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55116330
Hoewel ik me ook kan voorstellen dat ie Hennie Stoel lekker vindt.
pi_55116339
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat is erg toegankelijk inderdaad. Leuke buurt. Daar woon ik in de buurt. Probeer ook desmet eens, daar heeft 3voor12 zijn open radio uitzendingen. Kun je gratis naar bandjes. Soms zit er wel eens wat leuks bij. Op zondag kun je naar Buitenhof
Ik ben één keer naar Buitenhof gegaan, toen Ad Verbrugge kwam. Verder vind ik het een zeikprogramma.

Maar dan woon je best wel dicht bij mij. Ik woon achter het Rokin.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:28:54 #209
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116356
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:28 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik ben één keer naar Buitenhof gegaan, toen Ad Verbrugge kwam. Verder vind ik het een zeikprogramma.

Maar dan woon je best wel dicht bij mij. Ik woon achter het Rokin.
Kloveniersburgwal toch?
pi_55116411
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:28 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Kloveniersburgwal toch?
Oudezijds.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:33:19 #211
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116469
Niet slecht. Heb je een vaste kroeg? Vroeger ging ik altijd naar 't Loosje
pi_55116560
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:33 schreef Aoristus het volgende:
Niet slecht. Heb je een vaste kroeg? Vroeger ging ik altijd naar 't Loosje
Dat ken ik. Ik ga vooral uit op het Museumplein en heb niet echt een vaste kroeg, maar het Atrium is soms wel gezellig.
pi_55116580
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dan leeft ze behoorlijk boven d'r stand.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:39:47 #214
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116596
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat ken ik. Ik ga vooral uit op het Museumplein en heb niet echt een vaste kroeg, maar het Atrium is soms wel gezellig.
Wildschut natuurlijk . Daar komt de advocatuur, makelarij en de onderwereld samen
pi_55116612
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Wildschut natuurlijk . Daar komt de advocatuur, makelarij en de onderwereld samen
Daar komt Kuipers inderdaad.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:42:04 #216
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116651
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:40 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Daar komt Kuipers inderdaad.
Geen idee, ik heb ooit eens voor een advocatenkantoor in de Jan Luijckenstraat gewerkt. Ze gingen daar altijd naartoe voor 'speciale' gelegenheden. Soms mocht je wel eens mee.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:42:53 #217
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55116670
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:38 schreef Apropos het volgende:
Dan leeft ze behoorlijk boven d'r stand.
Ze heeft gewoon liever zo'n gladjakker van het Stratumseind.
pi_55116684
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb ooit eens voor een advocatenkantoor in de Jan Luijckenstraat gewerkt. Ze gingen daar altijd naartoe voor 'speciale' gelegenheden. Soms mocht je wel eens mee.
Ja, maar ik ben niet zo weg van het soort vrouwen dat in dat soort cafés komt.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:43:50 #219
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55116698
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
Kuipers vast wel.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:44:18 #220
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116715
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:43 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ze weten wat ze willen inderdaad. Het is geen small-talkgelegenheid.
pi_55116732
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:43 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Kuipers vast wel.
Ja, daar hebben al die provinciaaltjes last van.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:49:54 #222
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55116844
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja, daar hebben al die provinciaaltjes last van.
Bram M. ook?
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:50:45 #223
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116860
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Bram M. ook?
Hebben ze bij jullie niet zoiets?
pi_55116904
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:24 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wat een lelijk campagneteam.
Ik lijk best op Camiel.
pi_55116911
De stamkroeg van Geert Wilders en Gerd Leers.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:54:47 #226
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55116940

Mensenkind'ren
pi_55116958
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik lijk best op Camiel.
Maak je geen zorgen. Ik schijn op Daan Schuurmans te lijken en daar doe je niks aan.
pi_55116984
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:54 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]

Mensenkind'ren
Zwaar gefotoshopt, uiteraard.
pi_55116995
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:55 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen. Ik schijn op Daan Schuurmans te lijken en daar doe je niks aan.
Da's m'n eigen, momentane bevinding hoor, ik ben nog nooit met hem vergeleken, gelukkig.
Hongaarse vrouwen zijn over het algemeen vrij knap, maar vooral ook erg mager.
pi_55117038
Als die James Blunt het kan, he, zou ik het dan ook kunnen? Zelfs met Cashsnor?
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:59:25 #231
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117047
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

Da's m'n eigen, momentane bevinding hoor, ik ben nog nooit met hem vergeleken, gelukkig.
Zeker, voormalige Oostbloklanden hebben een schat aan mooie vrouwen. Misschien moeten ze nog even wennen aan een Ali B die over Obesitas rapt...
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:00:37 #232
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117075
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Apropos het volgende:
Met zo'n pakkie zeker.
pi_55117082
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zeker, voormalige Oostbloklanden hebben een schat aan mooie vrouwen. Misschien moeten ze nog even wennen aan een Ali B die over Obesitas rapt...
Doet 'ie dat dan?
pi_55117099
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Apropos het volgende:
Dat deuntje doet me aan Railroad Tycoon denken.
pi_55117109
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:00 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Met zo'n pakkie zeker.
Deze versie is beter, trouwens:

http://www.youtube.com/watch?v=6aO45IxvYgo
pi_55117110
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik heb even wat gemist?
pi_55117130
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

Man, wees blij dat ze niet dik zijn zoals de gemiddelde Nederlandse vrouw.
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:03:06 #238
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117149
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:00 schreef Apropos het volgende:

[..]

Doet 'ie dat dan?
Met Paul Rosenmuller. Ze gaan VMBO scholen af om te laten zien dat Lu, Mars en Mora echt om de toekomst geeft. Kinderen worden veel te dik. Maar na het horen van Ali B, drinken al die kinderen geen cola meer en eten ze geen kroketten meer tijdens de pauze.. Het was net op P&W
pi_55117163
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:03 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Met Paul Rosenmuller. Ze gaan VMBO scholen af om te laten zien dat Lu, Mars en Mora echt om de toekomst geven. Kinderen worden veel te dik. Maar na het horen van Ali B, drinken al die kinderen geen cola meer en eten ze geen kroketten meer tijdens de pauze.. Het was net op P&W
Wat doen ze dan tijdens de pauze?
pi_55117172
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:02 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wees blij dat je niet in Italie of Engeland woont.
pi_55117211
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wees blij dat je niet in Italie of Engeland woont.
Italie valt het toch wel mee? Volgens mij komen Nederlandse vrouwen net na Engelsen dus...
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:05:55 #242
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117230
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:01 schreef Apropos het volgende:

[..]

Deze versie is beter, trouwens:

http://www.youtube.com/watch?v=6aO45IxvYgo
Goed nieuws!!! Bij de wereld draait door was de ex-manager van Herman Brood om het Betty Page ideaal te promoten.

Strippen moet weer spannend worden.
pi_55117233
Oostblokmeisjes zijn, door de bank genomen, inderdaad knap. Jammer dat ze hun haar zo vaak blonderen en zichzelf een vervelend soort Nederlands aanleren.
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:06:56 #244
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117253
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat doen ze dan tijdens de pauze?
sms'en, fastfood eten, over msn praten, weet ik het..
pi_55117262
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:05 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Italie valt het toch wel mee? Volgens mij komen Nederlandse vrouwen net na Engelsen dus...
Daar zijn ze of te dik of te mager. Behalve uiteraard de goddelijke Mo B. en de mooiste vrouw aller tijden, CC.
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:07:49 #246
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117275
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:02 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen hollandsche kost als snert en boerenkool met worst?
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 01:10:17 #247
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_55117349
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:07 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Heerlijk. Bak koffie erbij.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_55117358
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:07 schreef Apropos het volgende:

[..]

Daar zijn ze of te dik of te mager. Behalve uiteraard de goddelijke Mo B. en de mooiste vrouw aller tijden, CC.
Te mager is een vrouw toch niet zo gauw
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:10:47 #249
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117371
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Heerlijk. Bak koffie erbij.
en een neut
pi_55117372
En Iraanse vrouwen natuurlijk, mits te zien.
pi_55117393
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:07 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dit soort dingen weiger ik dus echt te eten
pi_55117406
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
pi_55117418
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mager of knap? Knap zeker.
pi_55117426
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:12 schreef Apropos het volgende:

[..]

Volgens mij bestaan er geen mooiere vrouwen
pi_55117445
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:12 schreef Apropos het volgende:

[..]

Knap, ja.
pi_55117457
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:13 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Volgens mij bestaan er geen mooiere vrouwen
Arabische, die hebben vaker krulletjes .
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:15:25 #257
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117478
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:14 schreef Apropos het volgende:

[..]

En die spugen zand
pi_55117498
(CNN) -- The teenager who opened fire inside an Omaha, Nebraska, mall Wednesday wrote that he knew "everyone will remember me as some sort of monster," according to his handwritten suicide note released Friday.

Robert Hawkins is seen aiming his rifle in a still photo taken from surveillance video.

1 of 3 "I've been a piece of [expletive] my entire life it seems this is my only option," Robert Hawkins wrote.

"Please understand that I just don't want to be a burden on the ones that I care for my entire life," he went on to say. "I just want to take a few pieces of [expletive] with me."

The suicide note had three sections: One addressed to his friends, another to his family, and a third labeled as a will, complete with his Social Security number.

"Just think... I'm gonna be [expletive] famous," he writes his friends.

"I don't want anyone to miss me, just think about how much better you are off without me to support. I want my friends to remember all the good times we had together."

The note addressed to his family is more somber.

"I've just snapped. I can't take this meaningless existence anymore," he writes.

"I've been a constant disappointment and that trend would have only continued."

To both family and friends, Hawkins apologized.

"I'm so sorry for what I've put you all through," he wrote.

"I never meant to hurt all of you so much and I don't blame any one of you for disowning me. I just can't be a burden to you and my friends any longer. You are all better off without me. I'm so sorry for this."

The note to his family is signed "I love you mommy," with similar sentiments to his father and other people in his life.

On the note titled "My Will," Hawkins wrote: "I'm giving my car back to my mom and my friends can have whatever else I leave behind."

Earlier, chilling surveillance images made public show Hawkins walking into a department store and aiming an AK-47.

The Omaha Police Department released still photos taken before and during the shooting spree, in which nine people -- including Hawkins -- were killed.

Hawkins entered the first floor of the Von Maur store shortly after 1:30 p.m., stayed briefly, then left, said police Sgt. Teresa Negron.

About six minutes later, he returned through the same entrance.

With the weapon hidden in a sweatshirt, he took an elevator to the third floor, where he began firing.

Other photos show him leaving the store after first stepping in, then re-entering under a large Christmas wreath hanging over the doorway and making a turn for the elevators, Negron said.

The mall, closed since the shootings, will reopen Saturday, according to its Web site. A message provides phone numbers for Red Cross grief counseling, and a Web site where donations can be made to victims' families.

Hawkins killed six Von Maur employees and two shoppers before turning the gun on himself, investigators said. Watch a report about the victims »

Two employees remained hospitalized Friday.

One of those killed was Janet Jorgensen, who had worked in Von Maur's gift department for 14 years.

She and her husband, Ron, who were high school sweethearts, had been married 50 years in September. They were waiting to celebrate because he had just overcome a bout of cancer.

The couple has three children and nine grandchildren. Jorgensen was helping her granddaughter, Andrea, plan her wedding, and she took care of her 94-year-old mother.

Ryan Husk, a grandson who attends Wayne State College in Wayne, Nebraska, said he was at school when he heard about the shootings.

"I was just scrambling, communicating, trying to find out what's going on," he said. "We really didn't know the condition until we came back to their house" and learned his grandmother had died. Watch Husk say 'we're going to miss everything about her' »

The family members said they will celebrate Christmas as always.

"We're going to, just because we know that grandma is really here with us, and she would be upset if we didn't go on and make it the best Christmas just like every other Christmas," said granddaughter Andrea Husk.

"She wouldn't have wanted it any other way. So we're going to pull through this. ... "We're going to remember her, and she's going to be there with us." See profiles and a gallery of the victims

Omaha Police Chief Thomas Warren said Thursday that security personnel were watching the gunman before he started shooting but did not have an opportunity to prevent the carnage.

Hawkins entered the store through its second-floor main entrance, took an elevator to the third floor and immediately started shooting, Warren said.

One victim was on the second floor, shot from above, Warren said. Most of the rest of the victims were on the third floor near the elevator, the children's department and the customer service area, where Hawkins' body was found.
pi_55117502
quote:

[..]

Begin aub niet over krulletjes
pi_55117521
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:16 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Begin aub niet over krulletjes
Nee? Waarom niet?
pi_55117527
quote:

[..]

In hun broek.
pi_55117535
Maar je hebt gelijk.
pi_55117539
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar je hebt gelijk.
Jij ook.
pi_55117568
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:17 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee? Waarom niet?
Krulletjes zijn zo leuk
pi_55117605
Donkere krullen dan.
pi_55117619
En donkere vrouwen in het algemeen.
pi_55117628
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
Donkere krullen dan.
Maakt me echt helemaal niks uit
pi_55117636
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
En donkere vrouwen in het algemeen.
Portugese?
pi_55117656
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:22 schreef Apropos het volgende:

[..]

Portugese?
Niet in de laatste plaats.
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:23:46 #270
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117665
vooruit dan maar
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:28:43 #271
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117782
Is er iemand die niet gelijk heeft trouwens?
pi_55117810
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:28 schreef Aoristus het volgende:
Is er iemand die niet gelijk heeft trouwens?
Verscheidene uitgevers.
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:30:40 #273
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117832
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:29 schreef Apropos het volgende:

[..]

Verscheidene uitgevers.
Yep, wij-zij is altijd de meest comfortabele strategie
pi_55117869
Ik mis Pberends trouwens.
pi_55117952
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:32 schreef Fastmatti het volgende:
Ik mis Pberends trouwens.
Die staat waarschijnlijk iets met kanker te doen.
pi_55117972
Porn in the USA.
pi_55117994
Of: de Pberends-doctrine.
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:38:53 #278
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55117997
ik denk dat ik mezelf maar eens in slaap ga huilen. 32.. no fucking way

dag.
  zaterdag 8 december 2007 @ 09:23:59 #279
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_55120413
Is Rutte al gesneuveld?
Pugna Pro Patria
  zaterdag 8 december 2007 @ 09:43:27 #280
Stranger than fiction
pi_55120520
Eurlings, de pisnicht.
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 09:55:11 #281
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_55120581
Koffie, het zwarte vocht.
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:22:31 #282
Stranger than fiction
pi_55120791
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Koffie, het zwarte vocht.
De geur van vers gezette koffie verspreid zich.
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 10:24:07 #283
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_55120803
En niet een beetje. Koffie-weekend!

http://www.kopjekoffie.be/
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:26:46 #284
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55122278
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:54 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]

Mensenkind'ren
Photoshop strikes back!
pi_55123755
Afshin Ellian, stop ermee. Stop. Gewoon stoppen. Je column vandaag in de NRC, onzinnig geraaskal. Maak jezelf niet meer belachelijk en stop. Echt, het... stop. 'Het kabinet neigt naar de noodtoestand met betrekking tot Wilders. Dat kon in Chili, maar niet hier en nu' (of iets dergelijks)? Stop ermee. Hou de eer aan jezelf.
pi_55123878
Sowieso: waarom zoveel drukte om een kneus als Terpstra?
pi_55123902
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sowieso: waarom zoveel drukte om een kneus als Terpstra?
Het ging niet over Terpstra.
pi_55123959
Zomaar een gokje. In zijn blog zat hij zich wel op te naaien over Terpstra.
pi_55123992
Natuurlijk. Die mensen moeten zich altijd laten opnaaien door, over of met een slinkse zondebok.
pi_55124020
http://www.youtube.com/user/laaf21

Beste overheidscampagne ooit!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_55124026
quote:
Which brings us back to the unbalanced Abu Zubaydah. "I said he was important," Bush reportedly told Tenet at one of their daily meetings. "You're not going to let me lose face on this, are you?" "No sir, Mr. President," Tenet replied. Bush "was fixated on how to get Zubaydah to tell us the truth," Suskind writes, and he asked one briefer, "Do some of these harsh methods really work?"

Interrogators did their best to find out, Suskind reports. They strapped Abu Zubaydah to a water-board, which reproduces the agony of drowning. They threatened him with certain death. They withheld medication. They bombarded him with deafening noise and harsh lights, depriving him of sleep. Under that duress, he began to speak of plots of every variety — against shopping malls, banks, supermarkets, water systems, nuclear plants, apartment buildings, the Brooklyn Bridge, the Statue of Liberty. With each new tale, "thousands of uniformed men and women raced in a panic to each...target." And so, Suskind writes, "the United States would torture a mentally disturbed man and then leap, screaming, at every word he uttered."
Het Westen.
pi_55124295
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:44:46 #294
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55124341
662 raketten en mortieren, 0 doden. Applaus!
pi_55124347
Dat deed Hezbollah toch beter.
pi_55124548
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:48 schreef Monidique het volgende:
Year 1999 A.D.
Seksistisch.
pi_55124580
Smotje
pi_55124586
Snotje
pi_55124592
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:57 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Seksistisch.
Tsjongejonge. Is er weer eens geen negerslaaf, moet Autodidact zeuren over " seksisme".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')