Je weet dat het pas echt leuk wordt op het moment dat de tandarts een klein kunststof hamertje tevoorschijn haalt. En zo je verstandskies eruit probeert te meppen.quote:Bij de eerste keer had de kaakchirurg de twee verstandskiezen er binnen een minuut uit. De tweede keer liep die man zo hard op m'n kaak te beuken dat ik het gevoel had dat die elk moment in tweeën kon breken.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:14 schreef gronk het volgende:
Je weet dat het pas echt leuk wordt op het moment dat de tandarts een klein kunststof hamertje tevoorschijn haalt. En zo je verstandskies eruit probeert te meppen.
Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij de eerste keer had de kaakchirurg de twee verstandskiezen er binnen een minuut uit. De tweede keer liep die man zo hard op m'n kaak te beuken dat ik het gevoel had dat die elk moment in tweeën kon breken.
Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Leuk knarsend geluid geeft dat en natuurlijk ook rondspettend bloed.
Het valt wel mee hoor. Je voelt er echt geen zak van, maar dat krakende geluid is zo vreemd.quote:
Die had ik wel gekregen, maar niet echt nodig gehad. Wel voor de gein eentje uitgeprobeerd en je wordt er best wazig van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...
Oh misschien kwam dat knarsende geluid dan omdat hij mijn kies kapot aan het rammen was bij zijn poging hem losser te krijgen oid. En ik had bij eentje bestwel wat rondspattend bloed. Vond het wel vermakelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef gronk het volgende:
Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...
Probeer je Mutant nou extra zenuwachtig te maken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:40 schreef gronk het volgende:
Overigens, het is wel dat junkies een aardige verrassing kunnen krijgen bij de tandarts (of in het ziekenhuis); omdat ze een stevige opiaat-tolerantie hebben door het nodige 'gebruik' van dope, hebben ze een hogere dosis nodig om de pijnzenuwen te verdoven...
Nah, dan had ik gezegd dat junkies extra uit moeten kijken met hogere dosissen; als junkies zichzelf een overdosis geven, en in de toestand komen dat hun ademhaling onderdrukt wordt, dan is dat *vaak* zo als ze zichzelf een shot (laten) geven onder ongebruikelijke omstandigheden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probeer je Mutant nou extra zenuwachtig te maken?
Vind m'n eigen filmpje beterquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:01 schreef Gabry het volgende:
Nadat ik op Klopkoek zijn sig klikte kwam ik het volgende VVD-campagne filmpje tegen:
http://nl.youtube.com/watch?v=hQcN4w0_VqU
Ik moest lachen.
Is SCH tegenwoordig ook VVD geworden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat spotje over de Grondwet is wel een typisch staaltje jankpolitiek. SCH zou er zich voor schamen.
Deels. Vooral de links-liberale, pro-Europese vleugel kan er wat van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is SCH tegenwoordig ook VVD geworden?![]()
Maar de VVD is gewoon een ordinaire onderbuikpartij
links, liberaal en pro-europees. Wow. Hoe bedoel je identiteitscrisis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Deels. Vooral de links-liberale, pro-Europese vleugel kan er wat van.
Je weet dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Deels. Vooral de links-liberale, pro-Europese vleugel kan er wat van.
Iets psychologisch. Maar da's niet mijn vakgebied.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
links, liberaal en pro-europees. Wow. Hoe bedoel je identiteitscrisis.
Chavez heeft de witte conservatieve uitgeschakeldquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Aldus een Chavez-aanhanger.
Ja. De Snor gaat weer wat moties indienen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Maar dit weekeinde dus weer een ledenvergadering van de VVD, lees ik in de Elsevier?
Gezellig ouderwets uithuilen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Maar dit weekeinde dus weer een ledenvergadering van de VVD, lees ik in de Elsevier?
Links en pro-Europees valt met elkaar te rijmen. Beide zijn voor enorme overheidsinvloeden, maar dat spoort dan weer niet met het liberale tenzij je denkt dat vrijheid rechtevenredig toeneemt naarmate de staat zich ermee bemoeit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:22 schreef Monidique het volgende:
Ik ben links, liberaal en pro-Europees en dat heeft niets met een identiteitscrisis te maken.
Hopelijk sturen ze Rutte niet weg. Laat die arrogante elitepartij maar lekker wegkwijnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:25 schreef Monidique het volgende:
Spannuuuuuhnd!
Jij gebruikt dan ook haast autistische, verkrachte dogma's en termen. Helaas.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Links en pro-Europees valt met elkaar te rijmen. Beide zijn voor enorme overheidsinvloeden, maar dat spoort dan weer niet met het liberale tenzij je denkt dat vrijheid rechtevenredig toeneemt naarmate de staat zich ermee bemoeit.
Tof, dank je.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:30 schreef Monidique het volgende:
Jij gebruikt dan ook haast autistische, verkrachte dogma's en termen. Helaas.
Ik deel de mening van maartena, al herhaalt hij hem vaak: de VVD kan pas weer belangrijk worden als zowel Rutte, Verdonk als Wilders de politiek verlaten. Verder heeft de partij het helemaal zelf in de hand of ze ruimte bieden aan een rechtsere partij naast hen. Zoals de VLD door zich te veel op het midden te richten ruimte heeft geboden aan het Vlaams Blok.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze Rutte niet weg. Laat die arrogante elitepartij maar lekker wegkwijnen.
Maar Europa is wel een liberaal en rechts kutproject. Het is dat kankerEuropa dat de heilige verzorgingsstaat onder druk zet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb ook nooit begrepen waarom een liberale en democratische partij als D66 achter de bemoeienissen van een grote, alles behalve democratische Unie staat. Ik zou best op die partij kunnen stemmen als ze hun bek eens hielden over een Groot Europa.
quote:
Niet kloppen, niet kloppen... Alsof pro-Europa pro-meer overheidsinvloed is. Nee. Ik ben voor een Europa dat zorgt voor een vrije, open markt, uniformiteit wat betreft onschuldige dingetjes, om de omgang in Europa te verbeteren (vraag me niet welke), zoiets ongeveer. Pro-Europa. Ik ben ook liberaal, ik wil vrijheid. Dat kan. Ik kan ook pro-democratie zijn en liberaal. Mag ook. Dus liberaal en pro-Europa gaan heel goed samen. Geen probleem. En tsja, links. Kijk, ik vind het heel leuk dat Klopkoekje en Zwaardvisch hun theaterstukje opvoeren over kwaadaardig links versus kwaadaardig rechts, maar ondertussen kan ik al links zijn als ik Geert Wilders stem.quote:Maar wat klopt er niet aan dan?
De VLD is juist een schoolvoorbeeld van een partij die te breed wilde zijn. Vandaar de naam 'Open VLD'.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik deel de mening van maartena, al herhaalt hij hem vaak: de VVD kan pas weer belangrijk worden als zowel Rutte, Verdonk als Wilders de politiek verlaten. Verder heeft de partij het helemaal zelf in de hand of ze ruimte bieden aan een rechtsere partij naast hen. Zoals de VLD door zich te veel op het midden te richten ruimte heeft geboden aan het Vlaams Blok.
Ten eerste: moet dat nou, die krachttermen? Ten tweede: of die verzorgingsstaat nu pas onder druk is komen te staan na de EMU, om de euro stabiel te houden, lijkt me sterk. Na de economsiche crises in de jaren '80 zijn in heel Europa de bijstandswetten en korte werkweken aangepakt, behalve in Frankrijk dat daar nu pas aan toe komt. Met Europa heeft dat weinig te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar Europa is wel een liberaal en rechts kutproject. Het is dat kankerEuropa dat de heilige verzorgingsstaat onder druk zet.
Het is afgelopen met de VVD. Alle elementen voor een grote volkspartij zijn ondertussen verwijderd. Het zal dus een splinter worden, net als D66.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik deel de mening van maartena, al herhaalt hij hem vaak: de VVD kan pas weer belangrijk worden als zowel Rutte, Verdonk als Wilders de politiek verlaten. Verder heeft de partij het helemaal zelf in de hand of ze ruimte bieden aan een rechtsere partij naast hen. Zoals de VLD door zich te veel op het midden te richten ruimte heeft geboden aan het Vlaams Blok.
Juist de VLD heeft alles op alles gezet om het Blok/Belang buiten iedere coalitie te houden en daarmee juist ruimte geboden aan die partij. Zonder geintje, het zijn echt niet alleen meer de rechtse Hiltleraanbidders die achter Dewinter aanlopen maar zo'n beetje alle kiezers die net wat rechtser dan D66 zijn. Dan kun je wel term als 'Open' voor je partijnaam zetten, maar daar haal je die mensen niet mee terug. In Nederland zou zo'n partij ook kunnen ontstaan, maar Wilders en Verdonk zijn daar te dom voor, naast het feit dat ze liever met hun eigen vlaggetjes zwaaien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De VLD is juist een schoolvoorbeeld van een partij die te breed wilde zijn. Vandaar de naam 'Open VLD'.
Alle partijen sluiten het VB buiten...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Juist de VLD heeft alles op alles gezet om het Blok/Belang buiten iedere coalitie te houden en daarmee juist ruimte geboden aan die partij.
Nietwaar. Er is een verschil in accenten maar er is een oververtegenwoordiging van Dietse debielen aanwezig in die partij.quote:Zonder geintje, het zijn echt niet alleen meer de rechtse Hiltleraanbidders die achter Dewinter aanlopen maar zo'n beetje alle kiezers die net wat rechtser dan D66 zijn.
Joepie, laten we de onderbuik sprekenquote:Dan kun je wel term als 'Open' voor je partijnaam zetten, maar daar haal je die mensen niet mee terug. In Nederland zou zo'n partij ook kunnen ontstaan, maar Wilders en Verdonk zijn daar te dom voor, naast het feit dat ze liever met hun eigen vlaggetjes zwaaien.
Iedereen die het over "onderbuik" heeft, heeft sinds 1991 niet meer zelfstandig nagedacht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Klopkoek het volgende:
Joepie, laten we de onderbuik sprekenEn al die mensen maar niet doorhebben dat Wilders en Verdonk enkel voor de elite op komt...
Maar vooral de VLD, en dat Dedecker een ander standpunt innam was een van de redenen van zijn vertrek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alle partijen sluiten het VB buiten...
quote:Nietwaar. Er is een verschil in accenten maar er is een oververtegenwoordiging van Dietse debielen aanwezig in die partij.
Kun je eindelijk je karpatenkop eens houden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
kankerEuropa
Vreemd dat ze er zoveel krijgen van Sp-a / Spirit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar vooral de VLD, en dat Dedecker een ander standpunt innam was een van de redenen van zijn vertrek.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kun je eindelijk je karpatenkop eens houden?
De Vlaamse afdeling, lijkt me. Die is ook niet echt te vergelijken met de PS.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreemd dat ze er zoveel krijgen van Sp-a / Spirit.
Leuk maar de VLD is in die tijd wel flink gegroeid.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar vooral de VLD, en dat Dedecker een ander standpunt innam was een van de redenen van zijn vertrek.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is allemaal bij Zwarte Zondag gebeurtquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreemd dat ze er zoveel krijgen van Sp-a / Spirit.
Of tenminste werkwoorden leren vervoegenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is allemaal bij Zwarte Zondag gebeurt
Kunnen ze nooit hard maken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef Jurgen21 het volgende:
Limburgse VVD-afdelingen gaan morgen een motie indienen tegen Mark Rutte. Als Rutte niet opstapt, stappen de Limburgse afdelingen uit de partij
Spirit was toch zo'n multiculturele / moslimpartij?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De Vlaamse afdeling, lijkt me. Die is ook niet echt te vergelijken met de PS.
Weer mis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Leuk maar de VLD is in die tijd wel flink gegroeid.
O jawel.quote:Sowieso misken je ermee dat de harde kern nog steeds uit WO2 verheerlijkers bestaat.
Gegroeid dus.quote:
Ja, ze verwijzen zelf graag naar Verdinaso en nog meer van die Arische clubs.quote:[..]
O jawel.
Ja, zoals NV-A staat tot het CD&V. Maar de SP bestrijkt zowel de flank die in Nederland Marijnissen zou kiezen als de pijprokende kant die in Nederland PvdA zou kiezen. Dus helemaal onlogisch is die uitslag niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Spirit was toch zo'n multiculturele / moslimpartij?
Nee, ze staan nu lager dan in '91.quote:
Nee.quote:Ja, ze verwijzen zelf graag naar Verdinaso en nog meer van die Arische clubs.
Onderbuikpartij, net zoals Wilders en Verdonk die gewoon mensen wil uitsluiten en afschrijven. Wordt ik zo kwaad om. Hoe naar kunnen mensen zijn zeg.
Nu ja, maar 4 jaar geleden niet. Nu is ook de opkomst van VB gestuit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, ze staan nu lager dan in '91.
Ja, ontkenningspolitiek.quote:[..]
Nee.
Hoor eens, we hadden het over de periode 1991-2007. Ze zijn stemmen kwijtgeraakt aan het VB over die periode. Het Vlaams Belang heeft nog geen enkele verkiezing verloren, hoogstens neemt de groei nu af.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef Klopkoek het volgende:
Nu ja, maar 4 jaar geleden niet. Nu is ook de opkomst van VB gestuit.
Zie nu ook weer dat anti-moskee lied.
Welke precies? Ze pleiten voor een immigratiestop maar willen anderzijds juist de al gevestigde immigranten laten participeren. En anders moet je het partijprogramma even nalezen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:50 schreef Gabry het volgende:
Verdonk en Wilders willen juist dat alle inwoners van Nederland participeren in de maatschappij. Terwijl de Vlaamse seperatisten ook mensen afkeuren op onveranderlijke kenmerken.
De Limburgse afdeling waar ik ooit lid van was was zeer kwaad over het verwijderen van Wilders. De tijd voor de afrekening lijkt eindelijk gekomen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef Jurgen21 het volgende:
Limburgse VVD-afdelingen gaan morgen een motie indienen tegen Mark Rutte. Als Rutte niet opstapt, stappen de Limburgse afdelingen uit de partij
Mensen die het over "onderbuik" hebben...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:33 schreef Klopkoek het volgende:
Onderbuikpartij, net zoals Wilders en Verdonk die gewoon mensen wil uitsluiten en afschrijven. Wordt ik zo kwaad om. Hoe naar kunnen mensen zijn zeg.
Ik kan het vaak met DeWinter vinden, maar als hij zegt dat blanke Vlaamse personen de voorkeur hebben boven Moslims, negers en homo's dan is hij echt fout bezig. Eigen volk eerst kan ik wel zien in nationaal perspectief, maar niet zoals DeWinter het voor zich ziet. Daarom vind ik Pastors en Wilders aanzienlijk beter.quote:
Hij heeft eens gezegd dat hij z'n dochter liever met een Vlaming dan met een moslim, neger of lesbienne thuis ziet komen, maar volgens mij heeft dat weinig met discriminatie te maken. Stigmatiseer ik blondjes als ik zeg dat ik op brunettes val?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik kan het vaak met DeWinter vinden, maar als hij zegt dat blanke Vlaamse personen de voorkeur hebben boven Moslims, negers en homo's dan is hij echt fout bezig. Eigen volk eerst kan ik wel zien in nationaal perspectief, maar niet zoals DeWinter het voor zich ziet. Daarom vind ik Pastors en Wilders aanzienlijk beter.
Ben je Baaj weer aan het treiteren?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:10 schreef Apropos het volgende:
Je bent zelf homo's.
Nee, maar http://www.youtube.com/watch?v=HVdL3fTf58M En bij andere interviews op YouTube liet hij zijn afkeer ook doorschemeren. Ik trok de lijn door. Het is toch een standpunt dat veel seperatisten eigen is. Eigen volk eerst. Tja, ik vind dat hij op zijn woorden moet letten. Het staat niet in zijn programma, nee. Maar er is wel een wezelijk verschil tussen die personen. Als je criminelen en haatzaaiers kwijt wilt of de grenzen dicht, oké. Zelfs voor het verbod op de Koran als haatzaaiend boek valt nog wat te zeggen. Maar staan voor een blank Europa gaat mij toch echt te ver, simpelweg omdat er al niet-blanken in Europa wonen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij heeft eens gezegd dat hij z'n dochter liever met een Vlaming dan met een moslim, neger of lesbienne thuis ziet komen, maar volgens mij heeft dat weinig met discriminatie te maken. Stigmatiseer ik blondjes als ik zeg dat ik op brunettes val?
hij was een ongeletterde keyboardspeler inderdaad en zijn moeder heeft nog best aardige tieten. Zo zielig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:20 schreef Autodidact het volgende:
Er stond laatst toch een filmpje op de FP van Baaj thuis, met z'n uitkering allenig keyboard te spelen....heb wel met hem te doen.
Hij doet me denken aan een werkeloze ITer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:20 schreef Autodidact het volgende:
Er stond laatst toch een filmpje op de FP van Baaj thuis, met z'n uitkering allenig keyboard te spelen....heb wel met hem te doen.
Deed me denken aan Marvin the Paranoid Android uit Hitchhikers Guide To The Galaxy van Douglas Adams. "Life? Don't talk to me about life!"
Ow, alleen daarom.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:14 schreef Gabry het volgende: Maar staan voor een blank Europa gaat mij toch echt te ver, simpelweg omdat er al niet-blanken in Europa wonen.
Heb je dat stuk over Poetin gelezen in dat kleine krantje bij de zaterdagse NRC? Vond ik wel aardig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:28 schreef Monidique het volgende:
Vandaag in de NRC: Poetin als president van een Russisch-Wit Russische Unie?
Het is vandaag vrijdag. Van vorige week. Hm... Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Heb je dat stuk over Poetin gelezen in dat kleine krantje bij de zaterdagse NRC? Vond ik wel aardig.
Ik ben een tegenstander van zowel discriminatie als intercontinentale migratie. Prachtig hè.quote:
Intercontinentale migratie....dus eigenlijk hadden we als mens allemaal maar in Afrika moeten blijven. Zou druk zijn, met z'n 6 miljarden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef Gabry het volgende:
Ik ben een tegenstander van zowel discriminatie als intercontinentale migratie. Prachtig hè.
Prachtig, hoor! Als het aan Gabry lag, kwamen er geen andersgekleurden bij, maar ja, er zitten er al zo veel en wat kun je er dan nog aan doen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben een tegenstander van zowel discriminatie als intercontinentale migratie. Prachtig hè.
Dat is het idee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Prachtig, hoor! Als het aan Gabry lag, kwamen er geen andersgekleurden bij, maar ja, er zitten er al zo veel en wat kun je er dan nog aan doen...
Wie moet die Thaise meisjes dan gaan verwennen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het lijkt me ook crap.
Nee hoor, met de bevolkingsdichtheid van New York passen we allemaal in voormalig Joegoslavie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
Intercontinentale migratie....dus eigenlijk hadden we als mens allemaal maar in Afrika moeten blijven. Zou druk zijn, met z'n 6 miljarden.
Dat maakt het niet minder drukquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, met de bevolkingsdichtheid van New York passen we allemaal in voormalig Joegoslavie.
New York heeft meer ruimte nodig om te overleven dan de ruimte van New York.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, met de bevolkingsdichtheid van New York passen we allemaal in voormalig Joegoslavie.
Ja, maar die ruimte is er nog steeds en we overleven nu ook al, gebruik makend van diezelfde ruimte. Kortom, het gaat best.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:44 schreef Monidique het volgende:
New York heeft meer ruimte nodig om te overleven dan de ruimte van New York.
In tegenstelling tot alledaags racisme van mensen. Niet officiëel dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:45 schreef Autodidact het volgende:
Geïnstitutionaliseerd racisme. Lijkt me top. Wat die negers allemaal flikken he.
Omdat we wonen op die ruimte die we nodig hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar die ruimte is er nog steeds en we overleven nu ook al, gebruik makend van diezelfde ruimte. Kortom, het gaat best.
Ik weet wel wat je bedoelt hoor. Maar toch, vind jij het kunnen dan, wat die negers flikken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
In tegenstelling tot alledaags racisme van mensen. Niet officiëel dus.
Alleen metalnegers zijn tof.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoelt hoor. Maar toch, vind jij het kunnen dan, wat die negers flikken?
Muttie,quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat er ooit een dergelijk debat is geweest, waarbij er naar de Bijbel of Koran verwezen werd door religieuzen.
Metuuuul...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
Ik was ooit bij een metaloptreden in Rotterdam, en het voorprogramma was een band met een neger als frontman, volgens mij een Somaliër. Intro: "Er is een nieuwe satan in Nederland, hij draagt een baard en een jurk....ALLAAAAHH!!"
Ooooké....
Dat bedoel ik, nepneger.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
Ik was ooit bij een metaloptreden in Rotterdam, en het voorprogramma was een band met een neger als frontman, volgens mij een Somaliër. Intro: "Er is een nieuwe satan in Nederland, hij draagt een baard en een jurk....ALLAAAAHH!!"
Ooooké....
Was wel lomp trouwens.
Je leert zelf veel, maar je weet niets.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:56 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben de Autodidact.
"Ik verdedig geen standpunt."quote:"Ik ben de laatste om een recht op beledigen te verdedigen zoals Ayaan Hirsi Ali destijds deed. Maar het omgekeerde geldt ook: in een democratie kennen wij het recht om niet beledigd te worden ook niet."
- Wouter Bos in de Elsevier
-1 voorspelbaar.quote:
Hey, buddy, don't you be no square.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:17 schreef Autodidact het volgende:
Da's een nepneger.
Als 't niet heel erg bloed, niks aan 't handje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, de hechting van een van de 2 dagen geleden getrokken verstandskiezen is zojuist eruit gekomen... weet iemand of dat kwaad kan??
Ja, je gaat dood aan bloedvergiftiging als je er niet snel bij bent. Dat weet je toch ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, de hechting van een van de 2 dagen geleden getrokken verstandskiezen is zojuist eruit gekomen... weet iemand of dat kwaad kan??
sterker nog het lost op. Het hoort zo...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Als 't niet heel erg bloed, niks aan 't handje.
Na 2 weken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
sterker nog het lost op. Het hoort zo...
Oh ja en dit:quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
sterker nog het lost op. Het hoort zo...
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, je gaat dood aan bloedvergiftiging als je er niet snel bij bent. Dat weet je toch ?
Betweter.quote:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar dan zou een hoop leed voorkomen zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
Schandalig.
Dat zei Elseetje ook altijd.quote:
Er staan geen bloemetjes meer in de tuin.quote:
quote:Valkenburg wil Eurlings als nieuwe burgemeester
VALKENBURG - De gemeenteraad van het Limburgse Valkenburg heeft Martin Eurlings (CDA) vrijdagavond voorgedragen als nieuwe burgemeester. Dat maakte een woordvoerder van de gemeente vrijdagavond bekend.
Vijftien van de zeventien raadsleden steunen de voordracht van Eurlings. De 61-jarige Eurlings, de vader van CDA-minister Camiel Eurlings van Verkeer en Waterstaat, is sinds juni waarnemend burgemeester van Valkenburg. Voordien was hij twaalf jaar lang gedeputeerde in Limburg. In totaal hadden twaalf mensen gesolliciteerd naar de post van eerste burger in Valkenburg.
Nog zo'n gebreunde schijnheilige ontkenningsnicht...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:55 schreef Jurgen21 het volgende:
Pappa Eurlings keert terug op het oude nest![]()
[..]
Da's een wereldreis, binnen een paar jaar Europa, minister en dan burgemeester van een niemendalletje in Limbolandquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:55 schreef Jurgen21 het volgende:
Pappa Eurlings keert terug op het oude nest![]()
[..]
Pappa Eurlingsquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's een wereldreis, binnen een paar jaar Europa, minister en dan burgemeester van een niemendalletje in Limboland
quote:Als er vandaag verkiezingen zouden worden gehouden zou D66 vijf zetels behalen. De laatste keer dat D66 op vijf zetels stond in de Politieke Barometer is bijna twee jaar geleden. In de zomer van 2006 heeft de partij van voorman Pechtold zelfs een tijdje op één zetel gestaan. Bij de Tweede-Kamerverkiezingen vorig jaar haalde de partij ternauwernood drie zetels, mede dankzij veel Turkse voorkeurstemmen.
De coalitiepartijen halen weer geen meerderheid. Het CDA haalt 40 zetels, dit zijn er twee meer dan vorige week. De PvdA raakt één kwijt en komt uit op 25 en ook de ChristenUnie haalt één minder dan vorige week en staat nu op acht zetels.
De partij van Verdonk TON blijft elke week licht inleveren, de partij was begin november nog goed voor 20 zetels nu haalt de partij van de oud-minister van Integratie nog 16 zetels. De PVV stijgt deze week een zetel en komt uit op 14 en ook de VVD krijgt er een zetel bij en staat hiermee op 15 zetels.
GroenLinks, de SGP en de Partij voor de Dieren halen respectievelijk: zeven, twee en twee zetels, dit zijn er even veel als vorige week en ook evenveel als de partijen op dit moment in de Kamer vertegenwoordigen.
Het gaat om zijn vader, Harry.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's een wereldreis, binnen een paar jaar Europa, minister en dan burgemeester van een niemendalletje in Limboland
Het CDA wordt compleet gesloopt na deze verkiezingen. Eerst even Mark Rutte vervangen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Pappa Eurlings![]()
En het CDA blijft verreweg de grootste partij van Nederland in de laatste Barometer![]()
[..]
Henk Kamp.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:05 schreef MrX1982 het volgende:
Maar wie moet Rutte opvolgen?
Het einde van je leven is nabij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef Fastmatti het volgende:
Ik besef me net dat ik over een jaar toch echt moet gaan werken
Hij wacht z'n moment af. Het grappige is natuurlijk dat Rutte nu niemand meer heeft waar hij de schuld van z'n zwakke optreden op af kan schuiven. Binnen Amsterdam hoor ik nu al veel kritiek op zijn zenuwachtige manier van doen van mensen die eerst voluit achter hem stonden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef MrX1982 het volgende:
Maar hij ambieert het leiderschap toch helemaal niet?
Probeer het uit te stellen. De gedachte dat je in dit land vooral werkt voor een ander is een verschrikking.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef Fastmatti het volgende:
Ik besef me net dat ik over een jaar toch echt moet gaan werken
Ik ga niet in Nederland werkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Probeer het uit te stellen. De gedachte dat je in dit land vooral werkt voor een ander is een verschrikking.
Ik vind Mark Rutte ook verre van een gedroomde leider maar of Henk Kamp dat wel is. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij wacht z'n moment af. Het grappige is natuurlijk dat Rutte nu niemand meer heeft waar hij de schuld van z'n zwakke optreden op af kan schuiven. Binnen Amsterdam hoor ik nu al veel kritiek op zijn zenuwachtige manier van doen van mensen die eerst voluit achter hem stonden.
Van mij mag de VVD nog harder afgestraft worden. Nu ineens met de meeste prachtige voorstellen komen, terwijl ze net ruim een decennium geregeerd hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind Mark Rutte ook verre van een gedroomde leider maar of Henk Kamp dat wel is. Ik weet het niet.
Zolang de VVD tijdens de volgende verkiezingen weer eens wat weet te winnen ben ik al blij.
Het wordt waarschijnlijk Londen of Parijsquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan is er minder reden om te klagen. Waar ga je dan werken?
Ja daar heeft niet alleen de VVD last van. D66 hetzelfde euvel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Van mij mag de VVD nog harder afgestraft worden. Nu ineens met de meeste prachtige voorstellen komen, terwijl ze net ruim een decennium geregeerd hebben.
Zijn moederquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:05 schreef MrX1982 het volgende:
Maar wie moet Rutte opvolgen?
Engeland is een politiestaat en Frankrijk een socialistische heilstaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk Londen of Parijs
Parijs is ook niet goedkoop. En ik snap de metrolijnen nooit in die stad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Engeland is een politiestaat en Frankrijk een socialistische heilstaat.
Wel vet. Londen is een coole stad alleen stervens duur.
Die gaan op kleur ofzo he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Parijs is ook niet goedkoop. En ik snap de metrolijnen nooit in die stad.
Beide steden zijn duur, maar het salaris is daar ook naar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Parijs is ook niet goedkoop. En ik snap de metrolijnen nooit in die stad.
Die kleuren lopen door elkaar heen op de informatieborden.quote:
En in Frankrijk is niemand kleurenblind. Je zorgt maar dat je thuis komt, of je wordt clochard, als je de brug al kan vindenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die kleuren lopen door elkaar heen op de informatieborden.
ik zal het even wijzigenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
Met Rutte ken je niet kutte
Dank, dat is mijn feedback voor vandaag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik zal het even wijzigen
En ik heb er eens kilometers moeten lopen omdat m'n ex nog ijs wilde eten terwijl ik omviel van de slaap. Verder is het wel een leuke stad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:30 schreef MrX1982 het volgende:
En in Parijs rijden de metro's op rubberen banden. Als ze überhaupt rijden.
Ik ben er echt heel lang niet meer geweest maar de laatste keer vond ik het allemaal zo grauw en vies.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En ik heb er eens kilometers moeten lopen omdat m'n ex nog ijs wilde eten terwijl ik omviel van de slaap. Verder is het wel een leuke stad.
Wat vind je er leuk aan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel lang niet meer geweest maar de laatste keer vond ik het allemaal zo grauw en vies.
Ik vind Londen leuker.
M'n vader werkt in Londen, verder heb ik niks met die stad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel lang niet meer geweest maar de laatste keer vond ik het allemaal zo grauw en vies.
Ik vind Londen leuker.
De hele Engelse entourage. Ja beetje vaag misschien maar ik weet anders even niet hoe het te omschrijvenquote:
Het tempo is snel . Ik vind de engelse taal 100x soepeler dan Amerikaans. Al is dat ook afhankelijk van het gebied waarin je zit natuurlijk. Het was een hele verademing toen ze een Richer Sound vestiging in Amsterdam opendequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De hele Engelse entourage. Ja beetje vaag misschien maar ik weet anders even niet hoe het te omschrijven.
Soepeler als in makkelijker? Engelsen kunnen echt onverstaanbaar Engels praten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:51 schreef Aoristus het volgende:
Het tempo is snel . Ik vind de engelse taal 100x soepeler dan Amerikaans. Al is dat ook afhankelijk van het gebied waarin je zit natuurlijk. Het was een hele verademing toen ze een Richer Sound vestiging in Amsterdam opende
Op het idfa werkte ik samen met een amerikaanse exchange student, hij studeert iets met media en filmmaken. Toen ik 'm vroeg waarom Amerikanen zoveel herhalen (als in docu's vooral), je weet het onderwerp binnen de eerste 5 minuten en dan gaan ze daarna zoveel details aanhalen om het verhaal te bekrachtigen. De Europese vertaling laat je de details zelf verwerken tot een verhaal.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Soepeler als in makkelijker? Engelsen kunnen echt onverstaanbaar Engels praten.
Ik was deze zomer in Amerika en Amerikaans vind ik soepeler te volgen.
Exact. Maar de gemiddelde Jordanees ook.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef Aoristus het volgende:
Engelsen hebben de neiging om beeldend te spreken, dat ken je misschien ook wel van rasechte Rotterdammers, die hebben die kwaliteit ook.
Bestaan die nogquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Exact. Maar de gemiddelde Jordanees ook.
Zit misschien in een stukje (culturele) verfijning. Elke vorm van (culturele) verfijning in Amerika is eigenlijk heel erg Europees.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Op het idfa werkte ik samen met een amerikaanse exchange student, hij studeert iets met media en filmmaken. Toen ik 'm vroeg waarom Amerikanen zoveel herhalen (als in docu's vooral), je weet het onderwerp binnen de eerste 5 minuten en dan gaan ze daarna zoveel details aanhalen om het verhaal te bekrachtigen. De Europese vertaling laat je de details zelf verwerken tot een verhaal.
Engelsen hebben de neiging om beeldend te spreken, dat ken je misschien ook wel van rasechte Rotterdammers, die hebben die kwaliteit ook.
Je bedoelt dat elke afwijking een succesformule op zich is? Dat zou verklaren waarom een Oostenrijker een succesvolle acteur kan worden, en daarna moeiteloos kan overschakelen naar de politiek.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zit misschien in een stukje (culturele) verfijning. Elke vorm van (culturele) verfijning in Amerika is eigenlijk heel erg Europees.
Dat is opzich wel grappig als je bedenkt dat Europa wordt afgedaan als de oude wereld terwijl mijn indruk is dat ze een redelijke hang hebben naar alles wat Europees is.
quote:
Ik hoop dat hij wat grappen uit zijn mouw kan schudden.quote:
Alsof het de koningin/paus is. De Hoop Scheffer wil gewoon laten zien wie er de baas isquote:Toch Kamerdelegatie naar De Hoop Scheffer
DEN HAAG - Een uitgedunde delegatie van Tweede Kamerleden gaat maandag toch naar Brussel om achter gesloten deuren met secretaris-generaal Jaap de Hoop Scheffer te praten over de missie in Uruzgan. Een gesprek via een videoverbinding is onmogelijk. De NAVO doet dat dagelijks, maar de Tweede Kamer is daar technisch niet toe in staat, bleek vrijdag. Ingewijden meldden echter echter dat De Hoop Scheffer ook geen gesprek via videoverbinding wilde.
Dus reizen maandag vier VVD'ers, twee CDA'ers en één Kamerlid van de PVV alsnog af naar België. De ChristenUnie denkt er nog over na. De PvdA gaf eerder al aan geen zin te hebben om op „audiëntie” te gaan bij de NAVO-topman. D66, GroenLinks en de SP gaan ook niet. Jaap de Hoop Scheffer kon vrijdag vanwege de NAVO-raad niet bij de openbare hoorzitting over Uruzgan in de Tweede Kamer zijn. Hij had wel een gaatje voor een bijeenkomst in zijn kantoor. Dit voorstel viel echter niet bij iedereen in Den Haag in goede aarde. PvdA, ChristenUnie en D66 waren beledigd en zagen ook niets in een besloten bijeenkomst.
De afgelopen dagen ontstond veel gedoe in Den Haag over het voorgenomen gesprek met de NAVO-topman, toen bleek dat hij vrijdag niet naar de hoorzitting kon komen.
In overleg met de voorzitter van de Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken maakte De Hoop Scheffer volgens een woordvoerder met moeite een gaatje, zodat hij de Kamerleden maandag in Brussel kon ontvangen voor een gesprek achter gesloten deuren. Dit viel niet in goede aarde bij de PvdA en de ChristenUnie. De ChristenUnie vond het niet getuigen van „respect voor het parlement”. Ook het CDA had liever gezien dat de secretaris-generaal naar Den Haag was gekomen.
Waarom zou De Hoop Scheffer überhaupt meewerken met zo'n onderzoekjequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alsof het de koningin/paus is. De Hoop Scheffer wil gewoon laten zien wie er de baas is
Laatst een boekje van Maarten Spanjer gekocht met Jordanese caféverhalen. Daar komt 'ie in voor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wat grappen uit zijn mouw kan schudden.
Woon jij in de buurt van de Zeedijk?quote:Hier in de buurt is er onlangs een Chinees geopend, Fu Kee
Nou het is eerder een soort grofheid maar dan niet eens negatief. Amerikanen zijn over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam maar meer grofheid als in lomp en groot. Dat zie je daar in alles terug. De auto's, steden, winkelcentra, voedsel etc.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat elke afwijking een succesformule op zich is? Dat zou verklaren waarom een Oostenrijker een succesvolle acteur kan worden, en daarna moeiteloos kan overschakelen naar de politiek.
Europa zal nooit een identiteit worden, Europese landen hechten veel aan een eigen identiteit. Misschien is het hoopvol dat zoiets nooit zal veranderen (vraag maar aan Jehan).
Eurlings heeft een vriendin. Een Hongaarse, Limburgse traditie kennelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nog zo'n gebreunde schijnheilige ontkenningsnicht...
Da's best een lekker ding trouwens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eurlings heeft een vriendin. Een Hongaarse, Limburgse traditie kennelijk.
Spanjer woont bij de Overtoom. Die kwam ik daar wel eens tegen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Laatst een boekje van Maarten Spanjer gekocht met Jordanese caféverhalen. Daar komt 'ie in voor.
[..]
Woon jij in de buurt van de Zeedijk?
Jij kwam toch ook uit Limburg?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eurlings heeft een vriendin. Een Hongaarse, Limburgse traditie kennelijk.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Da's best een lekker ding trouwens.
Wat een lelijk campagneteam.quote:
Dat is erg toegankelijk inderdaad. Leuke buurt. Daar woon ik in de buurt. Probeer ook desmet eens, daar heeft 3voor12 zijn open radio uitzendingen. Kun je gratis naar bandjes. Soms zit er wel eens wat leuks bij. Op zondag kun je naar Buitenhofquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ga af en toe een borrel drinken op de Plantage na de uitzendingen.
Naar wat ik vermeen is Sophie Hilbrand niet zo geinteresseerd in losers.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:22 schreef Fastmatti het volgende:
Jij kwam toch ook uit Limburg?
Is Mark Rutte trouwens al aan de vrouw
Zat die niet eerst achter zo'n nieuwslezeres aan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Naar wat ik vermeen is Sophie Hilbrand niet zo geinteresseerd in losers.
Sasha de Boer heeft al een loser.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:26 schreef Fastmatti het volgende:
Zat die niet eerst achter zo'n nieuwslezeres aan?
Ze heeft lange benen..quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zat die niet eerst achter zo'n nieuwslezeres aan?
Ik ben één keer naar Buitenhof gegaan, toen Ad Verbrugge kwam. Verder vind ik het een zeikprogramma.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is erg toegankelijk inderdaad. Leuke buurt. Daar woon ik in de buurt. Probeer ook desmet eens, daar heeft 3voor12 zijn open radio uitzendingen. Kun je gratis naar bandjes. Soms zit er wel eens wat leuks bij. Op zondag kun je naar Buitenhof
Kloveniersburgwal toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ben één keer naar Buitenhof gegaan, toen Ad Verbrugge kwam. Verder vind ik het een zeikprogramma.
Maar dan woon je best wel dicht bij mij. Ik woon achter het Rokin.
Oudezijds.quote:
Dat ken ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:33 schreef Aoristus het volgende:
Niet slecht. Heb je een vaste kroeg? Vroeger ging ik altijd naar 't Loosje
Dan leeft ze behoorlijk boven d'r stand.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Naar wat ik vermeen is Sophie Hilbrand niet zo geinteresseerd in losers.
Wildschut natuurlijk . Daar komt de advocatuur, makelarij en de onderwereld samenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat ken ik.Ik ga vooral uit op het Museumplein en heb niet echt een vaste kroeg, maar het Atrium is soms wel gezellig.
Daar komt Kuipers inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wildschut natuurlijk . Daar komt de advocatuur, makelarij en de onderwereld samen
Geen idee, ik heb ooit eens voor een advocatenkantoor in de Jan Luijckenstraat gewerkt. Ze gingen daar altijd naartoe voor 'speciale' gelegenheden. Soms mocht je wel eens mee.quote:
Ze heeft gewoon liever zo'n gladjakker van het Stratumseind.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:38 schreef Apropos het volgende:
Dan leeft ze behoorlijk boven d'r stand.
Ja, maar ik ben niet zo weg van het soort vrouwen dat in dat soort cafés komt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ooit eens voor een advocatenkantoor in de Jan Luijckenstraat gewerkt. Ze gingen daar altijd naartoe voor 'speciale' gelegenheden. Soms mocht je wel eens mee.
Kuipers vast wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja, maar ik ben niet zo weg van het soort vrouwen dat in dat soort cafés komt.
Ze weten wat ze willen inderdaad. Het is geen small-talkgelegenheid.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo weg van het soort vrouwen dat in dat soort cafés komt.
Ja, daar hebben al die provinciaaltjes last van.quote:
Bram M. ook?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja, daar hebben al die provinciaaltjes last van.
Hebben ze bij jullie niet zoiets?quote:
Maak je geen zorgen. Ik schijn op Daan Schuurmans te lijken en daar doe je niks aan.quote:
Zwaar gefotoshopt, uiteraard.quote:
Da's m'n eigen, momentane bevinding hoor, ik ben nog nooit met hem vergeleken, gelukkig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Ik schijn op Daan Schuurmans te lijken en daar doe je niks aan.
Zeker, voormalige Oostbloklanden hebben een schat aan mooie vrouwen. Misschien moeten ze nog even wennen aan een Ali B die over Obesitas rapt...quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's m'n eigen, momentane bevinding hoor, ik ben nog nooit met hem vergeleken, gelukkig.
Hongaarse vrouwen zijn over het algemeen vrij knap, maar vooral ook erg mager.
Met zo'n pakkie zeker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Apropos het volgende:
Als die James Blunt het kan, he, zou ik het dan ook kunnen? Zelfs met Cashsnor?
Doet 'ie dat dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, voormalige Oostbloklanden hebben een schat aan mooie vrouwen. Misschien moeten ze nog even wennen aan een Ali B die over Obesitas rapt...
Dat deuntje doet me aan Railroad Tycoon denken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Apropos het volgende:
Als die James Blunt het kan, he, zou ik het dan ook kunnen? Zelfs met Cashsnor?
Ik heb even wat gemist?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, voormalige Oostbloklanden hebben een schat aan mooie vrouwen. Misschien moeten ze nog even wennen aan een Ali B die over Obesitas rapt...
Man, wees blij dat ze niet dik zijn zoals de gemiddelde Nederlandse vrouw.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's m'n eigen, momentane bevinding hoor, ik ben nog nooit met hem vergeleken, gelukkig.
Hongaarse vrouwen zijn over het algemeen vrij knap, maar vooral ook erg mager.
Met Paul Rosenmuller. Ze gaan VMBO scholen af om te laten zien dat Lu, Mars en Mora echt om de toekomst geeft. Kinderen worden veel te dik. Maar na het horen van Ali B, drinken al die kinderen geen cola meer en eten ze geen kroketten meer tijdens de pauze.. Het was net op P&Wquote:
Wat doen ze dan tijdens de pauze?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Met Paul Rosenmuller. Ze gaan VMBO scholen af om te laten zien dat Lu, Mars en Mora echt om de toekomst geven. Kinderen worden veel te dik. Maar na het horen van Ali B, drinken al die kinderen geen cola meer en eten ze geen kroketten meer tijdens de pauze.. Het was net op P&W
Wees blij dat je niet in Italie of Engeland woont.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Man, wees blij dat ze niet dik zijn zoals de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Italie valt het toch wel mee? Volgens mij komen Nederlandse vrouwen net na Engelsen dus...quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in Italie of Engeland woont.
Goed nieuws!!! Bij de wereld draait door was de ex-manager van Herman Brood om het Betty Page ideaal te promoten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Deze versie is beter, trouwens:
http://www.youtube.com/watch?v=6aO45IxvYgo
sms'en, fastfood eten, over msn praten, weet ik het..quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat doen ze dan tijdens de pauze?
Daar zijn ze of te dik of te mager. Behalve uiteraard de goddelijke Mo B. en de mooiste vrouw aller tijden, CC.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Italie valt het toch wel mee? Volgens mij komen Nederlandse vrouwen net na Engelsen dus...
Wat heb jij tegen hollandsche kost als snert en boerenkool met worst?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Man, wees blij dat ze niet dik zijn zoals de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Heerlijk. Bak koffie erbij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen hollandsche kost als snert en boerenkool met worst?
Te mager is een vrouw toch niet zo gauwquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Daar zijn ze of te dik of te mager. Behalve uiteraard de goddelijke Mo B. en de mooiste vrouw aller tijden, CC.
en een neutquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heerlijk. Bak koffie erbij.
Dit soort dingen weiger ik dus echt te etenquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen hollandsche kost als snert en boerenkool met worst?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
En Iraanse vrouwen natuurlijk, mits te zien.
Mager of knap? Knap zeker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
En Iraanse vrouwen natuurlijk, mits te zien.
Knap, ja.quote:
Arabische, die hebben vaker krulletjesquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er geen mooiere vrouwen
En die spugen zandquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Arabische, die hebben vaker krulletjes.
Begin aub niet over krulletjesquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
In hun broek.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar je hebt gelijk.
Maakt me echt helemaal niks uitquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
Donkere krullen dan.
Portugese?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
En donkere vrouwen in het algemeen.
Niet in de laatste plaats.quote:
Verscheidene uitgevers.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:28 schreef Aoristus het volgende:
Is er iemand die niet gelijk heeft trouwens?
Yep, wij-zij is altijd de meest comfortabele strategiequote:
Die staat waarschijnlijk iets met kanker te doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:32 schreef Fastmatti het volgende:
Ik mis Pberends trouwens.
De geur van vers gezette koffie verspreid zich.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Koffie, het zwarte vocht.
Photoshop strikes back!quote:
Het ging niet over Terpstra.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sowieso: waarom zoveel drukte om een kneus als Terpstra?
Het Westen.quote:Which brings us back to the unbalanced Abu Zubaydah. "I said he was important," Bush reportedly told Tenet at one of their daily meetings. "You're not going to let me lose face on this, are you?" "No sir, Mr. President," Tenet replied. Bush "was fixated on how to get Zubaydah to tell us the truth," Suskind writes, and he asked one briefer, "Do some of these harsh methods really work?"
Interrogators did their best to find out, Suskind reports. They strapped Abu Zubaydah to a water-board, which reproduces the agony of drowning. They threatened him with certain death. They withheld medication. They bombarded him with deafening noise and harsh lights, depriving him of sleep. Under that duress, he began to speak of plots of every variety — against shopping malls, banks, supermarkets, water systems, nuclear plants, apartment buildings, the Brooklyn Bridge, the Statue of Liberty. With each new tale, "thousands of uniformed men and women raced in a panic to each...target." And so, Suskind writes, "the United States would torture a mentally disturbed man and then leap, screaming, at every word he uttered."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |