Wie moet die Thaise meisjes dan gaan verwennen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het lijkt me ook crap.
Nee hoor, met de bevolkingsdichtheid van New York passen we allemaal in voormalig Joegoslavie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
Intercontinentale migratie....dus eigenlijk hadden we als mens allemaal maar in Afrika moeten blijven. Zou druk zijn, met z'n 6 miljarden.
Dat maakt het niet minder drukquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, met de bevolkingsdichtheid van New York passen we allemaal in voormalig Joegoslavie.
New York heeft meer ruimte nodig om te overleven dan de ruimte van New York.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, met de bevolkingsdichtheid van New York passen we allemaal in voormalig Joegoslavie.
Ja, maar die ruimte is er nog steeds en we overleven nu ook al, gebruik makend van diezelfde ruimte. Kortom, het gaat best.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:44 schreef Monidique het volgende:
New York heeft meer ruimte nodig om te overleven dan de ruimte van New York.
In tegenstelling tot alledaags racisme van mensen. Niet officiëel dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:45 schreef Autodidact het volgende:
Geïnstitutionaliseerd racisme. Lijkt me top. Wat die negers allemaal flikken he.
Omdat we wonen op die ruimte die we nodig hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar die ruimte is er nog steeds en we overleven nu ook al, gebruik makend van diezelfde ruimte. Kortom, het gaat best.
Ik weet wel wat je bedoelt hoor. Maar toch, vind jij het kunnen dan, wat die negers flikken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
In tegenstelling tot alledaags racisme van mensen. Niet officiëel dus.
Alleen metalnegers zijn tof.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoelt hoor. Maar toch, vind jij het kunnen dan, wat die negers flikken?
Muttie,quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat er ooit een dergelijk debat is geweest, waarbij er naar de Bijbel of Koran verwezen werd door religieuzen.
Metuuuul...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
Ik was ooit bij een metaloptreden in Rotterdam, en het voorprogramma was een band met een neger als frontman, volgens mij een Somaliër. Intro: "Er is een nieuwe satan in Nederland, hij draagt een baard en een jurk....ALLAAAAHH!!"
Ooooké....
Dat bedoel ik, nepneger.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
Ik was ooit bij een metaloptreden in Rotterdam, en het voorprogramma was een band met een neger als frontman, volgens mij een Somaliër. Intro: "Er is een nieuwe satan in Nederland, hij draagt een baard en een jurk....ALLAAAAHH!!"
Ooooké....
Was wel lomp trouwens.
Je leert zelf veel, maar je weet niets.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:56 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben de Autodidact.
"Ik verdedig geen standpunt."quote:"Ik ben de laatste om een recht op beledigen te verdedigen zoals Ayaan Hirsi Ali destijds deed. Maar het omgekeerde geldt ook: in een democratie kennen wij het recht om niet beledigd te worden ook niet."
- Wouter Bos in de Elsevier
-1 voorspelbaar.quote:
Hey, buddy, don't you be no square.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:17 schreef Autodidact het volgende:
Da's een nepneger.
Als 't niet heel erg bloed, niks aan 't handje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, de hechting van een van de 2 dagen geleden getrokken verstandskiezen is zojuist eruit gekomen... weet iemand of dat kwaad kan??
Ja, je gaat dood aan bloedvergiftiging als je er niet snel bij bent. Dat weet je toch ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, de hechting van een van de 2 dagen geleden getrokken verstandskiezen is zojuist eruit gekomen... weet iemand of dat kwaad kan??
sterker nog het lost op. Het hoort zo...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Als 't niet heel erg bloed, niks aan 't handje.
Na 2 weken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
sterker nog het lost op. Het hoort zo...
Oh ja en dit:quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
sterker nog het lost op. Het hoort zo...
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, je gaat dood aan bloedvergiftiging als je er niet snel bij bent. Dat weet je toch ?
Betweter.quote:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar dan zou een hoop leed voorkomen zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
Schandalig.
Dat zei Elseetje ook altijd.quote:
Er staan geen bloemetjes meer in de tuin.quote:
quote:Valkenburg wil Eurlings als nieuwe burgemeester
VALKENBURG - De gemeenteraad van het Limburgse Valkenburg heeft Martin Eurlings (CDA) vrijdagavond voorgedragen als nieuwe burgemeester. Dat maakte een woordvoerder van de gemeente vrijdagavond bekend.
Vijftien van de zeventien raadsleden steunen de voordracht van Eurlings. De 61-jarige Eurlings, de vader van CDA-minister Camiel Eurlings van Verkeer en Waterstaat, is sinds juni waarnemend burgemeester van Valkenburg. Voordien was hij twaalf jaar lang gedeputeerde in Limburg. In totaal hadden twaalf mensen gesolliciteerd naar de post van eerste burger in Valkenburg.
Nog zo'n gebreunde schijnheilige ontkenningsnicht...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:55 schreef Jurgen21 het volgende:
Pappa Eurlings keert terug op het oude nest![]()
[..]
Da's een wereldreis, binnen een paar jaar Europa, minister en dan burgemeester van een niemendalletje in Limbolandquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:55 schreef Jurgen21 het volgende:
Pappa Eurlings keert terug op het oude nest![]()
[..]
Pappa Eurlingsquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's een wereldreis, binnen een paar jaar Europa, minister en dan burgemeester van een niemendalletje in Limboland
quote:Als er vandaag verkiezingen zouden worden gehouden zou D66 vijf zetels behalen. De laatste keer dat D66 op vijf zetels stond in de Politieke Barometer is bijna twee jaar geleden. In de zomer van 2006 heeft de partij van voorman Pechtold zelfs een tijdje op één zetel gestaan. Bij de Tweede-Kamerverkiezingen vorig jaar haalde de partij ternauwernood drie zetels, mede dankzij veel Turkse voorkeurstemmen.
De coalitiepartijen halen weer geen meerderheid. Het CDA haalt 40 zetels, dit zijn er twee meer dan vorige week. De PvdA raakt één kwijt en komt uit op 25 en ook de ChristenUnie haalt één minder dan vorige week en staat nu op acht zetels.
De partij van Verdonk TON blijft elke week licht inleveren, de partij was begin november nog goed voor 20 zetels nu haalt de partij van de oud-minister van Integratie nog 16 zetels. De PVV stijgt deze week een zetel en komt uit op 14 en ook de VVD krijgt er een zetel bij en staat hiermee op 15 zetels.
GroenLinks, de SGP en de Partij voor de Dieren halen respectievelijk: zeven, twee en twee zetels, dit zijn er even veel als vorige week en ook evenveel als de partijen op dit moment in de Kamer vertegenwoordigen.
Het gaat om zijn vader, Harry.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's een wereldreis, binnen een paar jaar Europa, minister en dan burgemeester van een niemendalletje in Limboland
Het CDA wordt compleet gesloopt na deze verkiezingen. Eerst even Mark Rutte vervangen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Pappa Eurlings![]()
En het CDA blijft verreweg de grootste partij van Nederland in de laatste Barometer![]()
[..]
Henk Kamp.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:05 schreef MrX1982 het volgende:
Maar wie moet Rutte opvolgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |