Maar vooral de VLD, en dat Dedecker een ander standpunt innam was een van de redenen van zijn vertrek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alle partijen sluiten het VB buiten...
quote:Nietwaar. Er is een verschil in accenten maar er is een oververtegenwoordiging van Dietse debielen aanwezig in die partij.
Kun je eindelijk je karpatenkop eens houden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
kankerEuropa
Vreemd dat ze er zoveel krijgen van Sp-a / Spirit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar vooral de VLD, en dat Dedecker een ander standpunt innam was een van de redenen van zijn vertrek.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kun je eindelijk je karpatenkop eens houden?
De Vlaamse afdeling, lijkt me. Die is ook niet echt te vergelijken met de PS.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreemd dat ze er zoveel krijgen van Sp-a / Spirit.
Leuk maar de VLD is in die tijd wel flink gegroeid.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar vooral de VLD, en dat Dedecker een ander standpunt innam was een van de redenen van zijn vertrek.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is allemaal bij Zwarte Zondag gebeurtquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreemd dat ze er zoveel krijgen van Sp-a / Spirit.
Of tenminste werkwoorden leren vervoegenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is allemaal bij Zwarte Zondag gebeurt
Kunnen ze nooit hard maken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef Jurgen21 het volgende:
Limburgse VVD-afdelingen gaan morgen een motie indienen tegen Mark Rutte. Als Rutte niet opstapt, stappen de Limburgse afdelingen uit de partij
Spirit was toch zo'n multiculturele / moslimpartij?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De Vlaamse afdeling, lijkt me. Die is ook niet echt te vergelijken met de PS.
Weer mis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Leuk maar de VLD is in die tijd wel flink gegroeid.
O jawel.quote:Sowieso misken je ermee dat de harde kern nog steeds uit WO2 verheerlijkers bestaat.
Gegroeid dus.quote:
Ja, ze verwijzen zelf graag naar Verdinaso en nog meer van die Arische clubs.quote:[..]
O jawel.
Ja, zoals NV-A staat tot het CD&V. Maar de SP bestrijkt zowel de flank die in Nederland Marijnissen zou kiezen als de pijprokende kant die in Nederland PvdA zou kiezen. Dus helemaal onlogisch is die uitslag niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Spirit was toch zo'n multiculturele / moslimpartij?
Nee, ze staan nu lager dan in '91.quote:
Nee.quote:Ja, ze verwijzen zelf graag naar Verdinaso en nog meer van die Arische clubs.
Onderbuikpartij, net zoals Wilders en Verdonk die gewoon mensen wil uitsluiten en afschrijven. Wordt ik zo kwaad om. Hoe naar kunnen mensen zijn zeg.
Nu ja, maar 4 jaar geleden niet. Nu is ook de opkomst van VB gestuit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, ze staan nu lager dan in '91.
Ja, ontkenningspolitiek.quote:[..]
Nee.
Hoor eens, we hadden het over de periode 1991-2007. Ze zijn stemmen kwijtgeraakt aan het VB over die periode. Het Vlaams Belang heeft nog geen enkele verkiezing verloren, hoogstens neemt de groei nu af.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef Klopkoek het volgende:
Nu ja, maar 4 jaar geleden niet. Nu is ook de opkomst van VB gestuit.
Zie nu ook weer dat anti-moskee lied.
Welke precies? Ze pleiten voor een immigratiestop maar willen anderzijds juist de al gevestigde immigranten laten participeren. En anders moet je het partijprogramma even nalezen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:50 schreef Gabry het volgende:
Verdonk en Wilders willen juist dat alle inwoners van Nederland participeren in de maatschappij. Terwijl de Vlaamse seperatisten ook mensen afkeuren op onveranderlijke kenmerken.
De Limburgse afdeling waar ik ooit lid van was was zeer kwaad over het verwijderen van Wilders. De tijd voor de afrekening lijkt eindelijk gekomen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef Jurgen21 het volgende:
Limburgse VVD-afdelingen gaan morgen een motie indienen tegen Mark Rutte. Als Rutte niet opstapt, stappen de Limburgse afdelingen uit de partij
Mensen die het over "onderbuik" hebben...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:33 schreef Klopkoek het volgende:
Onderbuikpartij, net zoals Wilders en Verdonk die gewoon mensen wil uitsluiten en afschrijven. Wordt ik zo kwaad om. Hoe naar kunnen mensen zijn zeg.
Ik kan het vaak met DeWinter vinden, maar als hij zegt dat blanke Vlaamse personen de voorkeur hebben boven Moslims, negers en homo's dan is hij echt fout bezig. Eigen volk eerst kan ik wel zien in nationaal perspectief, maar niet zoals DeWinter het voor zich ziet. Daarom vind ik Pastors en Wilders aanzienlijk beter.quote:
Hij heeft eens gezegd dat hij z'n dochter liever met een Vlaming dan met een moslim, neger of lesbienne thuis ziet komen, maar volgens mij heeft dat weinig met discriminatie te maken. Stigmatiseer ik blondjes als ik zeg dat ik op brunettes val?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik kan het vaak met DeWinter vinden, maar als hij zegt dat blanke Vlaamse personen de voorkeur hebben boven Moslims, negers en homo's dan is hij echt fout bezig. Eigen volk eerst kan ik wel zien in nationaal perspectief, maar niet zoals DeWinter het voor zich ziet. Daarom vind ik Pastors en Wilders aanzienlijk beter.
Ben je Baaj weer aan het treiteren?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:10 schreef Apropos het volgende:
Je bent zelf homo's.
Nee, maar http://www.youtube.com/watch?v=HVdL3fTf58M En bij andere interviews op YouTube liet hij zijn afkeer ook doorschemeren. Ik trok de lijn door. Het is toch een standpunt dat veel seperatisten eigen is. Eigen volk eerst. Tja, ik vind dat hij op zijn woorden moet letten. Het staat niet in zijn programma, nee. Maar er is wel een wezelijk verschil tussen die personen. Als je criminelen en haatzaaiers kwijt wilt of de grenzen dicht, oké. Zelfs voor het verbod op de Koran als haatzaaiend boek valt nog wat te zeggen. Maar staan voor een blank Europa gaat mij toch echt te ver, simpelweg omdat er al niet-blanken in Europa wonen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij heeft eens gezegd dat hij z'n dochter liever met een Vlaming dan met een moslim, neger of lesbienne thuis ziet komen, maar volgens mij heeft dat weinig met discriminatie te maken. Stigmatiseer ik blondjes als ik zeg dat ik op brunettes val?
hij was een ongeletterde keyboardspeler inderdaad en zijn moeder heeft nog best aardige tieten. Zo zielig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:20 schreef Autodidact het volgende:
Er stond laatst toch een filmpje op de FP van Baaj thuis, met z'n uitkering allenig keyboard te spelen....heb wel met hem te doen.
Hij doet me denken aan een werkeloze ITer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:20 schreef Autodidact het volgende:
Er stond laatst toch een filmpje op de FP van Baaj thuis, met z'n uitkering allenig keyboard te spelen....heb wel met hem te doen.
Deed me denken aan Marvin the Paranoid Android uit Hitchhikers Guide To The Galaxy van Douglas Adams. "Life? Don't talk to me about life!"
Ow, alleen daarom.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:14 schreef Gabry het volgende: Maar staan voor een blank Europa gaat mij toch echt te ver, simpelweg omdat er al niet-blanken in Europa wonen.
Heb je dat stuk over Poetin gelezen in dat kleine krantje bij de zaterdagse NRC? Vond ik wel aardig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:28 schreef Monidique het volgende:
Vandaag in de NRC: Poetin als president van een Russisch-Wit Russische Unie?
Het is vandaag vrijdag. Van vorige week. Hm... Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Heb je dat stuk over Poetin gelezen in dat kleine krantje bij de zaterdagse NRC? Vond ik wel aardig.
Ik ben een tegenstander van zowel discriminatie als intercontinentale migratie. Prachtig hè.quote:
Intercontinentale migratie....dus eigenlijk hadden we als mens allemaal maar in Afrika moeten blijven. Zou druk zijn, met z'n 6 miljarden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef Gabry het volgende:
Ik ben een tegenstander van zowel discriminatie als intercontinentale migratie. Prachtig hè.
Prachtig, hoor! Als het aan Gabry lag, kwamen er geen andersgekleurden bij, maar ja, er zitten er al zo veel en wat kun je er dan nog aan doen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben een tegenstander van zowel discriminatie als intercontinentale migratie. Prachtig hè.
Dat is het idee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Prachtig, hoor! Als het aan Gabry lag, kwamen er geen andersgekleurden bij, maar ja, er zitten er al zo veel en wat kun je er dan nog aan doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |