Je weet dat het pas echt leuk wordt op het moment dat de tandarts een klein kunststof hamertje tevoorschijn haalt. En zo je verstandskies eruit probeert te meppen.quote:Bij de eerste keer had de kaakchirurg de twee verstandskiezen er binnen een minuut uit. De tweede keer liep die man zo hard op m'n kaak te beuken dat ik het gevoel had dat die elk moment in tweeën kon breken.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:14 schreef gronk het volgende:
Je weet dat het pas echt leuk wordt op het moment dat de tandarts een klein kunststof hamertje tevoorschijn haalt. En zo je verstandskies eruit probeert te meppen.
Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij de eerste keer had de kaakchirurg de twee verstandskiezen er binnen een minuut uit. De tweede keer liep die man zo hard op m'n kaak te beuken dat ik het gevoel had dat die elk moment in tweeën kon breken.
Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Leuk knarsend geluid geeft dat en natuurlijk ook rondspettend bloed.
Het valt wel mee hoor. Je voelt er echt geen zak van, maar dat krakende geluid is zo vreemd.quote:
Die had ik wel gekregen, maar niet echt nodig gehad. Wel voor de gein eentje uitgeprobeerd en je wordt er best wazig van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...
Oh misschien kwam dat knarsende geluid dan omdat hij mijn kies kapot aan het rammen was bij zijn poging hem losser te krijgen oid. En ik had bij eentje bestwel wat rondspattend bloed. Vond het wel vermakelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef gronk het volgende:
Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...
Probeer je Mutant nou extra zenuwachtig te maken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:40 schreef gronk het volgende:
Overigens, het is wel dat junkies een aardige verrassing kunnen krijgen bij de tandarts (of in het ziekenhuis); omdat ze een stevige opiaat-tolerantie hebben door het nodige 'gebruik' van dope, hebben ze een hogere dosis nodig om de pijnzenuwen te verdoven...
Nah, dan had ik gezegd dat junkies extra uit moeten kijken met hogere dosissen; als junkies zichzelf een overdosis geven, en in de toestand komen dat hun ademhaling onderdrukt wordt, dan is dat *vaak* zo als ze zichzelf een shot (laten) geven onder ongebruikelijke omstandigheden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probeer je Mutant nou extra zenuwachtig te maken?
Vind m'n eigen filmpje beterquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:01 schreef Gabry het volgende:
Nadat ik op Klopkoek zijn sig klikte kwam ik het volgende VVD-campagne filmpje tegen:
http://nl.youtube.com/watch?v=hQcN4w0_VqU
Ik moest lachen.
Is SCH tegenwoordig ook VVD geworden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat spotje over de Grondwet is wel een typisch staaltje jankpolitiek. SCH zou er zich voor schamen.
Deels. Vooral de links-liberale, pro-Europese vleugel kan er wat van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is SCH tegenwoordig ook VVD geworden?![]()
Maar de VVD is gewoon een ordinaire onderbuikpartij
links, liberaal en pro-europees. Wow. Hoe bedoel je identiteitscrisis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Deels. Vooral de links-liberale, pro-Europese vleugel kan er wat van.
Je weet dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Deels. Vooral de links-liberale, pro-Europese vleugel kan er wat van.
Iets psychologisch. Maar da's niet mijn vakgebied.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
links, liberaal en pro-europees. Wow. Hoe bedoel je identiteitscrisis.
Chavez heeft de witte conservatieve uitgeschakeldquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Aldus een Chavez-aanhanger.
Ja. De Snor gaat weer wat moties indienen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Maar dit weekeinde dus weer een ledenvergadering van de VVD, lees ik in de Elsevier?
Gezellig ouderwets uithuilen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Maar dit weekeinde dus weer een ledenvergadering van de VVD, lees ik in de Elsevier?
Links en pro-Europees valt met elkaar te rijmen. Beide zijn voor enorme overheidsinvloeden, maar dat spoort dan weer niet met het liberale tenzij je denkt dat vrijheid rechtevenredig toeneemt naarmate de staat zich ermee bemoeit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:22 schreef Monidique het volgende:
Ik ben links, liberaal en pro-Europees en dat heeft niets met een identiteitscrisis te maken.
Hopelijk sturen ze Rutte niet weg. Laat die arrogante elitepartij maar lekker wegkwijnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:25 schreef Monidique het volgende:
Spannuuuuuhnd!
Jij gebruikt dan ook haast autistische, verkrachte dogma's en termen. Helaas.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Links en pro-Europees valt met elkaar te rijmen. Beide zijn voor enorme overheidsinvloeden, maar dat spoort dan weer niet met het liberale tenzij je denkt dat vrijheid rechtevenredig toeneemt naarmate de staat zich ermee bemoeit.
Tof, dank je.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:30 schreef Monidique het volgende:
Jij gebruikt dan ook haast autistische, verkrachte dogma's en termen. Helaas.
Ik deel de mening van maartena, al herhaalt hij hem vaak: de VVD kan pas weer belangrijk worden als zowel Rutte, Verdonk als Wilders de politiek verlaten. Verder heeft de partij het helemaal zelf in de hand of ze ruimte bieden aan een rechtsere partij naast hen. Zoals de VLD door zich te veel op het midden te richten ruimte heeft geboden aan het Vlaams Blok.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze Rutte niet weg. Laat die arrogante elitepartij maar lekker wegkwijnen.
Maar Europa is wel een liberaal en rechts kutproject. Het is dat kankerEuropa dat de heilige verzorgingsstaat onder druk zet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb ook nooit begrepen waarom een liberale en democratische partij als D66 achter de bemoeienissen van een grote, alles behalve democratische Unie staat. Ik zou best op die partij kunnen stemmen als ze hun bek eens hielden over een Groot Europa.
quote:
Niet kloppen, niet kloppen... Alsof pro-Europa pro-meer overheidsinvloed is. Nee. Ik ben voor een Europa dat zorgt voor een vrije, open markt, uniformiteit wat betreft onschuldige dingetjes, om de omgang in Europa te verbeteren (vraag me niet welke), zoiets ongeveer. Pro-Europa. Ik ben ook liberaal, ik wil vrijheid. Dat kan. Ik kan ook pro-democratie zijn en liberaal. Mag ook. Dus liberaal en pro-Europa gaan heel goed samen. Geen probleem. En tsja, links. Kijk, ik vind het heel leuk dat Klopkoekje en Zwaardvisch hun theaterstukje opvoeren over kwaadaardig links versus kwaadaardig rechts, maar ondertussen kan ik al links zijn als ik Geert Wilders stem.quote:Maar wat klopt er niet aan dan?
De VLD is juist een schoolvoorbeeld van een partij die te breed wilde zijn. Vandaar de naam 'Open VLD'.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik deel de mening van maartena, al herhaalt hij hem vaak: de VVD kan pas weer belangrijk worden als zowel Rutte, Verdonk als Wilders de politiek verlaten. Verder heeft de partij het helemaal zelf in de hand of ze ruimte bieden aan een rechtsere partij naast hen. Zoals de VLD door zich te veel op het midden te richten ruimte heeft geboden aan het Vlaams Blok.
Ten eerste: moet dat nou, die krachttermen? Ten tweede: of die verzorgingsstaat nu pas onder druk is komen te staan na de EMU, om de euro stabiel te houden, lijkt me sterk. Na de economsiche crises in de jaren '80 zijn in heel Europa de bijstandswetten en korte werkweken aangepakt, behalve in Frankrijk dat daar nu pas aan toe komt. Met Europa heeft dat weinig te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar Europa is wel een liberaal en rechts kutproject. Het is dat kankerEuropa dat de heilige verzorgingsstaat onder druk zet.
Het is afgelopen met de VVD. Alle elementen voor een grote volkspartij zijn ondertussen verwijderd. Het zal dus een splinter worden, net als D66.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik deel de mening van maartena, al herhaalt hij hem vaak: de VVD kan pas weer belangrijk worden als zowel Rutte, Verdonk als Wilders de politiek verlaten. Verder heeft de partij het helemaal zelf in de hand of ze ruimte bieden aan een rechtsere partij naast hen. Zoals de VLD door zich te veel op het midden te richten ruimte heeft geboden aan het Vlaams Blok.
Juist de VLD heeft alles op alles gezet om het Blok/Belang buiten iedere coalitie te houden en daarmee juist ruimte geboden aan die partij. Zonder geintje, het zijn echt niet alleen meer de rechtse Hiltleraanbidders die achter Dewinter aanlopen maar zo'n beetje alle kiezers die net wat rechtser dan D66 zijn. Dan kun je wel term als 'Open' voor je partijnaam zetten, maar daar haal je die mensen niet mee terug. In Nederland zou zo'n partij ook kunnen ontstaan, maar Wilders en Verdonk zijn daar te dom voor, naast het feit dat ze liever met hun eigen vlaggetjes zwaaien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De VLD is juist een schoolvoorbeeld van een partij die te breed wilde zijn. Vandaar de naam 'Open VLD'.
Alle partijen sluiten het VB buiten...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Juist de VLD heeft alles op alles gezet om het Blok/Belang buiten iedere coalitie te houden en daarmee juist ruimte geboden aan die partij.
Nietwaar. Er is een verschil in accenten maar er is een oververtegenwoordiging van Dietse debielen aanwezig in die partij.quote:Zonder geintje, het zijn echt niet alleen meer de rechtse Hiltleraanbidders die achter Dewinter aanlopen maar zo'n beetje alle kiezers die net wat rechtser dan D66 zijn.
Joepie, laten we de onderbuik sprekenquote:Dan kun je wel term als 'Open' voor je partijnaam zetten, maar daar haal je die mensen niet mee terug. In Nederland zou zo'n partij ook kunnen ontstaan, maar Wilders en Verdonk zijn daar te dom voor, naast het feit dat ze liever met hun eigen vlaggetjes zwaaien.
Iedereen die het over "onderbuik" heeft, heeft sinds 1991 niet meer zelfstandig nagedacht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Klopkoek het volgende:
Joepie, laten we de onderbuik sprekenEn al die mensen maar niet doorhebben dat Wilders en Verdonk enkel voor de elite op komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |