Wat een lelijk campagneteam.quote:
Dat is erg toegankelijk inderdaad. Leuke buurt. Daar woon ik in de buurt. Probeer ook desmet eens, daar heeft 3voor12 zijn open radio uitzendingen. Kun je gratis naar bandjes. Soms zit er wel eens wat leuks bij. Op zondag kun je naar Buitenhofquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ga af en toe een borrel drinken op de Plantage na de uitzendingen.
Naar wat ik vermeen is Sophie Hilbrand niet zo geinteresseerd in losers.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:22 schreef Fastmatti het volgende:
Jij kwam toch ook uit Limburg?
Is Mark Rutte trouwens al aan de vrouw
Zat die niet eerst achter zo'n nieuwslezeres aan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Naar wat ik vermeen is Sophie Hilbrand niet zo geinteresseerd in losers.
Sasha de Boer heeft al een loser.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:26 schreef Fastmatti het volgende:
Zat die niet eerst achter zo'n nieuwslezeres aan?
Ze heeft lange benen..quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zat die niet eerst achter zo'n nieuwslezeres aan?
Ik ben één keer naar Buitenhof gegaan, toen Ad Verbrugge kwam. Verder vind ik het een zeikprogramma.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is erg toegankelijk inderdaad. Leuke buurt. Daar woon ik in de buurt. Probeer ook desmet eens, daar heeft 3voor12 zijn open radio uitzendingen. Kun je gratis naar bandjes. Soms zit er wel eens wat leuks bij. Op zondag kun je naar Buitenhof
Kloveniersburgwal toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ben één keer naar Buitenhof gegaan, toen Ad Verbrugge kwam. Verder vind ik het een zeikprogramma.
Maar dan woon je best wel dicht bij mij. Ik woon achter het Rokin.
Oudezijds.quote:
Dat ken ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:33 schreef Aoristus het volgende:
Niet slecht. Heb je een vaste kroeg? Vroeger ging ik altijd naar 't Loosje
Dan leeft ze behoorlijk boven d'r stand.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Naar wat ik vermeen is Sophie Hilbrand niet zo geinteresseerd in losers.
Wildschut natuurlijk . Daar komt de advocatuur, makelarij en de onderwereld samenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat ken ik.Ik ga vooral uit op het Museumplein en heb niet echt een vaste kroeg, maar het Atrium is soms wel gezellig.
Daar komt Kuipers inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wildschut natuurlijk . Daar komt de advocatuur, makelarij en de onderwereld samen
Geen idee, ik heb ooit eens voor een advocatenkantoor in de Jan Luijckenstraat gewerkt. Ze gingen daar altijd naartoe voor 'speciale' gelegenheden. Soms mocht je wel eens mee.quote:
Ze heeft gewoon liever zo'n gladjakker van het Stratumseind.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:38 schreef Apropos het volgende:
Dan leeft ze behoorlijk boven d'r stand.
Ja, maar ik ben niet zo weg van het soort vrouwen dat in dat soort cafés komt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ooit eens voor een advocatenkantoor in de Jan Luijckenstraat gewerkt. Ze gingen daar altijd naartoe voor 'speciale' gelegenheden. Soms mocht je wel eens mee.
Kuipers vast wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja, maar ik ben niet zo weg van het soort vrouwen dat in dat soort cafés komt.
Ze weten wat ze willen inderdaad. Het is geen small-talkgelegenheid.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo weg van het soort vrouwen dat in dat soort cafés komt.
Ja, daar hebben al die provinciaaltjes last van.quote:
Bram M. ook?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja, daar hebben al die provinciaaltjes last van.
Hebben ze bij jullie niet zoiets?quote:
Maak je geen zorgen. Ik schijn op Daan Schuurmans te lijken en daar doe je niks aan.quote:
Zwaar gefotoshopt, uiteraard.quote:
Da's m'n eigen, momentane bevinding hoor, ik ben nog nooit met hem vergeleken, gelukkig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Ik schijn op Daan Schuurmans te lijken en daar doe je niks aan.
Zeker, voormalige Oostbloklanden hebben een schat aan mooie vrouwen. Misschien moeten ze nog even wennen aan een Ali B die over Obesitas rapt...quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's m'n eigen, momentane bevinding hoor, ik ben nog nooit met hem vergeleken, gelukkig.
Hongaarse vrouwen zijn over het algemeen vrij knap, maar vooral ook erg mager.
Met zo'n pakkie zeker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Apropos het volgende:
Als die James Blunt het kan, he, zou ik het dan ook kunnen? Zelfs met Cashsnor?
Doet 'ie dat dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, voormalige Oostbloklanden hebben een schat aan mooie vrouwen. Misschien moeten ze nog even wennen aan een Ali B die over Obesitas rapt...
Dat deuntje doet me aan Railroad Tycoon denken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Apropos het volgende:
Als die James Blunt het kan, he, zou ik het dan ook kunnen? Zelfs met Cashsnor?
Ik heb even wat gemist?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, voormalige Oostbloklanden hebben een schat aan mooie vrouwen. Misschien moeten ze nog even wennen aan een Ali B die over Obesitas rapt...
Man, wees blij dat ze niet dik zijn zoals de gemiddelde Nederlandse vrouw.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's m'n eigen, momentane bevinding hoor, ik ben nog nooit met hem vergeleken, gelukkig.
Hongaarse vrouwen zijn over het algemeen vrij knap, maar vooral ook erg mager.
Met Paul Rosenmuller. Ze gaan VMBO scholen af om te laten zien dat Lu, Mars en Mora echt om de toekomst geeft. Kinderen worden veel te dik. Maar na het horen van Ali B, drinken al die kinderen geen cola meer en eten ze geen kroketten meer tijdens de pauze.. Het was net op P&Wquote:
Wat doen ze dan tijdens de pauze?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Met Paul Rosenmuller. Ze gaan VMBO scholen af om te laten zien dat Lu, Mars en Mora echt om de toekomst geven. Kinderen worden veel te dik. Maar na het horen van Ali B, drinken al die kinderen geen cola meer en eten ze geen kroketten meer tijdens de pauze.. Het was net op P&W
Wees blij dat je niet in Italie of Engeland woont.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Man, wees blij dat ze niet dik zijn zoals de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Italie valt het toch wel mee? Volgens mij komen Nederlandse vrouwen net na Engelsen dus...quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in Italie of Engeland woont.
Goed nieuws!!! Bij de wereld draait door was de ex-manager van Herman Brood om het Betty Page ideaal te promoten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Deze versie is beter, trouwens:
http://www.youtube.com/watch?v=6aO45IxvYgo
sms'en, fastfood eten, over msn praten, weet ik het..quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat doen ze dan tijdens de pauze?
Daar zijn ze of te dik of te mager. Behalve uiteraard de goddelijke Mo B. en de mooiste vrouw aller tijden, CC.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Italie valt het toch wel mee? Volgens mij komen Nederlandse vrouwen net na Engelsen dus...
Wat heb jij tegen hollandsche kost als snert en boerenkool met worst?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Man, wees blij dat ze niet dik zijn zoals de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Heerlijk. Bak koffie erbij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen hollandsche kost als snert en boerenkool met worst?
Te mager is een vrouw toch niet zo gauwquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Daar zijn ze of te dik of te mager. Behalve uiteraard de goddelijke Mo B. en de mooiste vrouw aller tijden, CC.
en een neutquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heerlijk. Bak koffie erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |