1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 | December 3, 2007 Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 December 3, 2007 Indoor Sports December 4, 2007 Alvin and the Chipmunks December 4, 2007 Golden Compass, The December 5, 2007 Godzilla: Unleashed December 7, 2007 Jenga December 11, 2007 Agatha Christie: And Then There Were None December 11, 2007 Garfield Gets Real December 11, 2007 M&M's Kart Racing December 11, 2007 Pimp My Ride December 11, 2007 Sea Monsters: A Prehistoric Adventure December 11, 2007 Showtime Championship December 11, 2007 Super Swing Golf: Season 2 December 14, 2007 Myth Makers: Super Kart GP December 14, 2007 Ultimate Duck Hunting December 18, 2007 Classic British Motor Racing December 18, 2007 Indianapolis 500 Legends December 18, 2007 Kawasaki Quad Bikes December 18, 2007 Kidz Sports Basketball December 18, 2007 Mythmakers: Orbs of Doom December 18, 2007 NiGHTS: Journey of Dreams December 18, 2007 Rig Racer 2 January 2008 Blast Works: Build, Fuse & Destroy January 2008 Blitz: The League January 2008 Bomberman Land January 2008 Brothers in Arms: Road to Hill 30 January 2008 Cabela's Monster Bass January 2008 CSI: Crime Scene Investigation: Hard Evidence January 2008 Endless Ocean January 2008 Furu Furu Park January 2008 Harvest Moon Heroes January 2008 Harvey Birdman: Attorney at Law January 2008 Kawasaki Jet Ski January 2008 Kidz Sports Ice Hockey January 2008 Kidz Sports International Soccer January 2008 Kitty Luv January 2008 London Taxi: RusHour January 2008 Luxor: Pharaoh's Challenge January 2008 MX Vs. ATV Untamed January 2008 Nitrobike January 2008 Rygar: The Battle of Argus January 2008 Samurai Warriors Katana January 2008 SEGA Bass Fishing January 2008 Wii Fit |
Is die dan niet voor de Viiquote:Op donderdag 6 december 2007 09:45 schreef Bertjeee het volgende:
Woopie! Toch nog online een wiimote kunnen bestellen.... Uhm, ik kreeg wel een chinese versie in de bus. Mag dat eigenlijk wel?
*PROEST*quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef speknek het volgende:
Omdat Wii Fit een veel grotere release is.
BELIEVE!quote:
ben je achterlijk ofzo?quote:
Niet in Europa:quote:Op donderdag 6 december 2007 14:01 schreef donderopman het volgende:
is ghost squad al uit?
Het is ontzettend triest maar waarschijnlijk moet ik je daar geljk in geven.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef speknek het volgende:
Omdat Wii Fit een veel grotere release is.
Wii is voor mensen die opgelicht willen worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ben je achterlijk ofzo?
tuurlijk is wiifit een veeel grotere release dan een vechtspelletje.
wii is niet voor gamers. wii is voor mensen die is wat anders willen en daarom wordt wiifit wederom een groot succes.
Nog altijd meer als op de bank blijven zittenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het is ontzettend triest maar waarschijnlijk moet ik je daar geljk in geven.
[..]
Wii is voor mensen die opgelicht willen worden.Ik denk namelijk niet dat je ook maar een grammetje afvalt van af en toe je been heen en weer bewegen.
dat is het ook. maar dat is de doelgroep die Nintendo wilt. gamers krijgen 2 toffe games per jaar.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als jij het dagelijks doet en je bv. een wedstrijdje doet met je vader/moeder/broertje/jezelf ga je er zeker van afvallen.quote:Ik denk namelijk niet dat je ook maar een grammetje afvalt van af en toe je been heen en weer bewegen.
Ik snap het hele punt niet om een spel voor 80 of 90 euro te kopen waarbij je moet opdrukken terwijl dat ook prima zonder kan, en dan kost het je geen drol. Als je dan perse motivatie zoekt zoek dan een sportschool ofzo. Verder snap ik dat je van vernieuwing houdt, dat doe ik zelf ook maar dit is geen game meer en ik vind dat Nintendo zich moet blijven richten op games niet op het maken van zogenaamde hersentrainers of fitness apparatuur. En ik zie inderdaad dat het maar tot januari loopt.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:29 schreef speknek het volgende:
Bij wii-fit zit ook een bodybuild optie waarbij je pushups moet doen. Ik denk wel dat dat werkt hoor. Zelf kijk ik overigens meer uit naar Wii Fit dan naar Smash Bros. Maar ik houd gewoon meer van nieuwigheden.
De reden dat Smash Bros. trouwens niet op de lijst staat is omdat hij in februari uitkomt en deze lijst tot januari gaat.
Op de lange termijn is Wii Fit een stuk goedkoper. En je hoeft de deur niet uit.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik snap het hele punt niet om een spel voor 80 of 90 euro te kopen waarbij je moet opdrukken terwijl dat ook prima zonder kan, en dan kost het je geen drol. Als je dan perse motivatie zoekt zoek dan een sportschool ofzo.
Nee, je valt echt kilo's af van WiiFit. Alleen WiiFit kan datquote:Op donderdag 6 december 2007 18:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik snap het hele punt niet om een spel voor 80 of 90 euro te kopen waarbij je moet opdrukken terwijl dat ook prima zonder kan, en dan kost het je geen drol. Als je dan perse motivatie zoekt zoek dan een sportschool ofzo. Verder snap ik dat je van vernieuwing houdt, dat doe ik zelf ook maar dit is geen game meer en ik vind dat Nintendo zich moet blijven richten op games niet op het maken van zogenaamde hersentrainers of fitness apparatuur. En ik zie inderdaad dat het maar tot januari loopt.
Lamme tak. Echt Wii Fit word echt zwaar stoer. Ga jij je nou maar afberen op Wakko.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, je valt echt kilo's af van WiiFit. Alleen WiiFit kan datOpdrukken kan straks alleen nog maar met WiiFit, anders zal je persoonlijke trainer in Mii vorm die eruit ziet als een kruising tussen Hitler en Michael Jackson je niet kunnen vertellen dat je nu al genoeg calorieën hebt verbrandt waarmee je die ene lolly hebt gecompenseerd en dat je heel misschien wel last van je arme spiertjes kan krijgen! En het magische WiiFitBoard geeft je extra kracht vanwege die speciale vorm enzo, waardoor je langer door kan. Geniaal toch
En dan moet je ook niet vergeten hoe vaak je jezelf afbeert op WiiFit om klaar erop te kunnen komen enzo. Who needs a social life when you have WiiFit?
[/end-rant]
Neem anders nog een biertje van je borrelquote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Lamme tak. Echt Wii Fit word echt zwaar stoer. Ga jij je nou maar afberen op Wakko.
*PROEST2*quote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoorde dat de NOE website door Nibris wordt ontwikkeld![]()
Verklaart dan weer wel waarom hij nog steeds niet online is.quote:
Ook omdat:quote:Op donderdag 6 december 2007 11:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom staat Wii Fit (! ) wel op de releaselijst en Smash nog niet?
Kan erger, ze hadden die opdracht aan 3D Realms kunnen gevenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoorde dat de NOE website door Nibris wordt ontwikkeld![]()
Smash Bros wordt de kerst topper van 2008quote:Op donderdag 6 december 2007 19:53 schreef neggix het volgende:
[..]
Ook omdat:
No Super Smash Bros. Brawl for Europe until at least June 2008
Nintendo's updated released schedule seemes to be missing Super Smash Bros. Brawl, however Nintendo has confirmed that this was not a mistake and the title won't show up in Europe until at least June 2008 (most lilkely beyond). A Nintendo spokesperson has confirmed that the title won't be out until after the second quarter in EU despite it set for a February release in North America and late January in Japan.
Mario Kart komt wel in maart uit, grote vraag is alleen in welk jaarquote:Op donderdag 6 december 2007 20:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Smash Bros wordt de kerst topper van 2008Samen met de nieuwe NOE website
En met Mario Kart. Nintendo gaat nog flink sleutelen aan Mario Kart, no way dat tie in maart ofzo uit gaat komen, het gaat het najaar worden, ik voel het.
quote:
Geen goede games tot juni dan.. (op Mario Kart na, hoewel dat er nogal als een verkapte port van Double Dash uitziet.)quote:Op donderdag 6 december 2007 19:53 schreef neggix het volgende:
[..]
Ook omdat:
No Super Smash Bros. Brawl for Europe until at least June 2008
Nintendo's updated released schedule seemes to be missing Super Smash Bros. Brawl, however Nintendo has confirmed that this was not a mistake and the title won't show up in Europe until at least June 2008 (most lilkely beyond). A Nintendo spokesperson has confirmed that the title won't be out until after the second quarter in EU despite it set for a February release in North America and late January in Japan.
Ja maar, we hebben de Wii-Ware games ook nogquote:Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
Geen goede games tot juni dan.. (op Mario Kart na, hoewel dat er nogal als een verkapte port van Double Dash uitziet.)
Er zijn 3 goede games, te weten BWii, Nore More Heroes en Zack&Wiki!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
Geen goede games tot juni dan.. (op Mario Kart na, hoewel dat er nogal als een verkapte port van Double Dash uitziet.)
Nee, maar ik blik vast vooruit.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat huilen om gamesIk ben nog vol op bezig met Mario Galaxy, hebben jullie die allemaal al helemaal uitgespeeld dan
Laatst zien staan, maar de site mag ik hier niet posten ivm warez&mod gedoequote:Op donderdag 6 december 2007 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
een verlengkabel voor een cubecontroller, zouden die nog ergens verkrijgbaar zijn?
Denk dat ik dat toch alle dagen wel een uurtje gaan doen,quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef linebear het volgende:
En Wii Fit dan !? Maar ja, daar zal je niet super veel tijd mee bezig zijn...
Meer iets van tussendoor
De originele of de 3rd party uitvoering..? Origineel is toch nog niet uit..?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:32 schreef mrdjey het volgende:
Jeej zo juist een wii zapper gehaald bij de bart smit, ben het nu aan het proberen met Links crossbow training en daarna even RE:UC in de wii schuiven.
Heb laatst een verleng kabeltje bij de lokale Intertoys gekocht, was daar een soort van grote opruiming van gamecube accesoires.. Waaronder verlengkabeltjes voor 2 euro, GC netwerkadapters voor 10 euro of zo..quote:Op donderdag 6 december 2007 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
een verlengkabel voor een cubecontroller, zouden die nog ergens verkrijgbaar zijn?
De site doet het nu wel...ik krijg alleen de wii points site niet aan het werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef MikelenniuM het volgende:
CLub Nintendo site nog steeds down![]()
Zo kom ik toch nooit aan die extra sterren die je kan verdienen door de site dagelijks te bezoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft Tomb Raider: Anniversary eenDan bitchen ze om niks want het is een leuke game, ik heb hem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Er is nog nergens besproken of dat daatwerkelijk door zou gaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
maar net op tijd ook zeg. eind deze maand zou ik al 1000 punten verliezen door die beperkte houdbaarheid
Ja, het is namelijk al geimplementeerd. Op de nieuwe Nintendosite kun je zien welke sterren op het punt staan om te vervallenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er is nog nergens besproken of dat daatwerkelijk door zou gaanZe hebben alleen de mogenlijkheid beperkte houdbaarheid in te stellen
Ohquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, het is namelijk al geimplementeerd. Op de nieuwe Nintendosite kun je zien welke sterren op het punt staan om te vervallen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/index.html
hier doet ie het.
ik ben alleen mijn wachtwoord en emailadres waarmee ik registreerde kwijt
Je kunt alle kaartjes eenmalig gebruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:39 schreef Cubewoods het volgende:
Ik kreeg vip codes voor me Wii en Wii sports, maar je kan maar 1 van die kaartjes gebruiken?
Hoeveel Wii points krijg je eigenlijk voor je vip punten? Aangezien die site weer down is voor me :x
Ik weet dat je kaartjes maar 1 keer kan gebruiken, maar ik voegde me kaartje van de WIii eerst in, en probeerde daarna die die bij Wii Sports zat, en toen kreeg ik de melding dat die al ingevoerd isquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt alle kaartjes eenmalig gebruiken.
1 wiipoint kost 4 sterren, en de kleinste kaart is 100 punten, oftewel 400 sterren
Zie hier de reden:quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
WTF, ik kreeg maar 200 sterren voor me game
quote:* Welkombonus bij oorspronkelijke registratie = 250 sterren
* Registratie hardware: Wii-systeem = 1000 sterren, Nintendo DS = 500 sterren
* Registratie software: prijs < ¤ 29 = 100 sterren, prijs ¤ 29-49 = 200 sterren, prijs > ¤ 49 = 250 sterren (verwachte verkoopprijs)
Verdomme, ik kreeg maar 250 sterren voor me Wiiquote:
quote:21/12/2006 Wii 500
21/12/2006 Wii Sports 250
09/12/2006 Productregistratie 200
De Wii is gewoon superleuk, het is een andere manier van spelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
Wii is voor mensen die opgelicht willen worden.Ik denk namelijk niet dat je ook maar een grammetje afvalt van af en toe je been heen en weer bewegen.
Over tien minuten maar even F5-en. Ocarina of Time op hun kosten binnenhalenquote:Codes in behandeling
Datum Kaart sterren Status
07.12.07 Wii Points Card 100 400 sterren ERR-0208: Je hebt de maximale dagelijkse hoeveelheid bereikt. Probeer het morgen nog eens.
Nuttig zo, die dagelijkse vertragingquote:08/12/07 **** **** **** **** Wii Points Card 100 400 sterren
Club Nintendo pagina is alweer downquote:
Dat lijken ze maar afgeschaft te hebben ja, ik kan het ook nergens meer vindenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:34 schreef mschol het volgende:
en waar blijven de punten voor mijn gekochte VC spellen? of hebben ze dat voor het gemak maar afgeschaft?
quote:
Verdien extra sterren op je verjaardag of op andere bijzondere gelegenheden.
quote:3.0 Presentation
Pretty painful overall. Static images make up the interface complete with dated car models and effects. It's The Fast and the Furious minus the license; no more.
2.5 Graphics
Easily one of the worst offerings on Wii. Models are low poly, there are countless frame drops and glitches, tons of pop-in, and visuals stolen from first-gen GameCube.
3.0 Sound
The classically bad Midway VO is there – be it good, or bad – but is mixed with generic tunes and broken sound effects.
5.0 Gameplay
It's entirely dated overall, but the motion control is tight and responsive, and makes for some simple entertainment for a few tracks at least. Load times and tech issues kill it though.
1.0 Lasting Appeal
The circuit mode lasts about an hour, and when it's over there's little left to do. Skip this one.
Same herequote:Op zaterdag 8 december 2007 08:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is mij wel gelukt, maar wat zo ongelofelijk stom is, is dat je niet alles tegelijk kan omruilen. Je koopt met je sterren punten, en dan heb je 4 puntenkaarten. 2 waren niet meer beschikbaar.WTF. En de 2 die over waren zijn dan 1200 sterren = 300 punten en de ander 400 sterren = 100 punten. En dan mocht ik alleen 2 kaarten nemen en de derde die ik wilde kopen lukte niet omdat ik al voor vandaag genoeg heb gekocht ofzo.
WTF IS DIT VOOR ONZIN!?
quote:Wii Points Card 500
Deze Wii Points Card kost 2000 sterren.
Er zijn nog 0 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort.
Wii Points Card 1000
Deze Wii Points Card kost 4000 sterren.
Er zijn nog 0 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort.
dat is niet perse onzin, achter de codes zit een bepaald algoritme en de kaarten zullen in batches beschikbaar worden gesteld..quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Same here
Wat een onzin zeg:
[..]
maarja wat wil je, ze hebben het hoelang geleden al aangekondigd? geen wonder dat het zo rap gaat..quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toen ik gisteren keek waren er voor alle kaarten meer dan 500 beschikbaar. Mensen hebben er echt op zitten wachten
NoEquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Het schijnt dat de Europese No More Heroes geen bloed krijgt net zoals de Japanse versie. Dus alleen de Amerikaanse versie krijgt veel bloed enzo. Dit las ik net, maar ik heb net de gecensureerde versie en de niet-gecensureerde versie gezien en het valt gelukkig wel mee. Maar toch vind ik het helemaal nergens op slaan. En dan wil ik ook weten wie er hier verantwoordelijk voor is.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef De_Brandweer het volgende:
hopenlijk laten die vrienden je niet in de regen wachten op het station
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef De_Brandweer het volgende:
hopenlijk laten die vrienden je niet in de regen wachten op het station
Speelt erg goed, ligt prima in de hand en de knoppen voelen goed aan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm okay, zou ik kunnen doen idd, speelt die wel een beetje lekker dan?.
En hoe duur zijn die normale cube controllers tegenwoordig? Als ze goedkoop zijn haal ik er wel 1 bij de MM ofzo
ik wacht op die nieuwe tenkaichi 3quote:
Hah, denk het nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ik wacht op die nieuwe tenkaichi 3online
(ik zou je ownen als jij die game ook had)
ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchipsquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef Nebo het volgende:
Nog een keer:
Vraagje: ik heb mijn nintendo account in het winkelkanaal verbonden met mijn account hier op de pc, maar elke keer als ik in probeer te loggen zegt ie dat er nog geen verbinding is... iemand enig idee wat ik moet doen?
Daar heb ik het net ook over gehad (zie paar posts terug).quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Europe…I am really sorry. You guys are having a really bad week. Hopefully this is the last bit of sad news for you guys. It has been confirmed that the Euro version of No More Heroes will not feature blood. Instead, it will be the same as the Japanese version. You can see what the Euro version looks like in the video above.
nintendo
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchips
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchips
Blus je eigen vuurtje eens een keer en hou gewoon je bek dicht, niemand mag je.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Just keep telling yourself that darlingquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef De_Brandweer het volgende:
echt wel Ruzbeh moest lachen dus hij mag me. denk ik.
Idd ik word er gek van! Ik moet nog 4 van die 100 puntenkaartjes kopen omdat die andere zogenaamd ''Uitverkocht zijn'' Yeah Right! En ik kan maar niet op die kut site komen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een bagger site zeg, traag als stront kan nog steeds geen punten omruilen
quote:Het was al eerder bekend geworden dat de Wii-versie van Guitar Hero III alleen mono-geluid wist te produceren. Activision, de uitgever van Guitar Hero gaf al eerder aan de zaak te onderzoeken en heeft nu besloten om het probleem te verhelpen door de uitgave van een nieuwe versie, deze keer wel met stereo geluid. Alle reeds gedupeerde Guitar Hero eigenaren hoeven niet bang te zijn dat ze hier niets aan hebben, want Activision gaf ook meteen aan om alle kopieën van Guitar Hero gratis te vervangen door de verbeterde versie. De update wordt begin 2008 verwacht, maar een exacte releasedatum is nog onduidelijk.
Dat is wat iedereen zich nu afvraagt denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoelang zijn die tijden tussen het kopen van die Wii Points? Paar uur geleden stond de 1000 punten kaart op 0 en nu nog steeds, heb weinig zin om zo lang te wachten zeg
gelukkig had ik gisteren op fok games gezien dat de site weer beschikbaar was, anders had ik niks meer om te ruilenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nou, zelfs de 100 Wii Point kaarten zijn weg.
Misschien een hint om alles weer beschikbaar te maken
Sjonge jonge wat een kut systeem zeg. Ze willen gewoon dat alle sterren verlopen
Ja, dan wacht een tijdje, komen ze weer beschikbaar, zijn ze weer binnen 10 minuten allemaal weg, en moet je weer een paar dagen wachten. Top is dat jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef Borizzz het volgende:
Geduld is een schone zaak
Ik wacht toch even op enkele VC games die nog moeten komen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ja, dan wacht een tijdje, komen ze weer beschikbaar, zijn ze weer binnen 10 minuten allemaal weg, en moet je weer een paar dagen wachten. Top is dat ja
Als ik nog een maandje wacht vervallen 1000 van mijn punten, fantastisch systeemquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik wacht toch even op enkele VC games die nog moeten komen.
Mij maakt het dan niet uit, ik hoe niet nu per se al die sterren in wii-punten om te zetten.
Kan over een maandje ook wel; dan hebben de meeste mensen die sterren gespaard hadden het wel omgezet
Sterren vervallen na een tijdje. Je kunt beter al het omzetten in wiipoints, die blijven geldigquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef Borizzz het volgende:
Ik wacht toch even op enkele VC games die nog moeten komen.
Mij maakt het dan niet uit, ik hoe niet nu per se al die sterren in wii-punten om te zetten.
Kan over een maandje ook wel; dan hebben de meeste mensen die sterren gespaard hadden het wel omgezet
Nee das kut heh, sterren registeren nog voordat de Wii er was. Ik had natuurlijk wel kunnen weten dat dit zou komenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:17 schreef Borizzz het volgende:
Dan had je misschien niet alle sterren moeten registreren..
Maar kop op; er komen zeer binnenkort vast wel weer wii point cards beschikbaar!
Uit Nintendo's mailtje van enkele maanden terug:quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:20 schreef Borizzz het volgende:
Vervallen die sterren nu na 1 of 2 jaar?
Mijn allereerste sterren die ik ooit registreerde zijn uit 2004 ofzo; of vallen die niet onder het 'nieuwe' beleid?
quote:Het is belangrijk om te melden dat wanneer wij op 1 juli 2007 geen antwoord van je ontvangen hebben of als je ervoor kiest om NIET met onze nieuwe Privacy Policy akkoord te gaan, je vanaf die dag je sterren in de sterrencatalogus niet meer kunt gebruiken, aangezien we je Nintendo-lidmaatschap zullen moeten deactiveren.
Let er ook op dat wanneer je je Nintendo-lidmaatschap voortzet, je sterren voortaan 24 maanden nadat ze toegevoegd zijn, komen te vervallen. Alle sterren die je voor de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden verzameld hebt, vervallen 12 maanden na de introductie van deze nieuwe Algemene Voorwaarden. Dit zal niet voor 1 juni 2008 gebeuren.
er staat op de site wanneer bepaalde punten vervallen dus ik hoop voor je dat ze nog niet vervallen eind v/d maandquote:Op zondag 9 december 2007 00:54 schreef Neverstop het volgende:
Is er al bekend wanneer en om de hoeveel tijd die kaarten bijgevuld worden?
Ik ga namelijk behoorlijk gillen als ze zometeen voor de grap 1000 sterren van m'n rekening trekken..
dus ze spreken zichzelf tegen? eind 2006 een wii + zelda geregistreerd...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uit Nintendo's mailtje van enkele maanden terug:
[..]
voor veel dingen worden de normale opties volledig uit hun verband getrokken...quote:Op zondag 9 december 2007 09:36 schreef depax het volgende:
weet iemand waar ik die kroon van koning arthur en die diadeem van Cleopatra kan vinden in het mii kanaal.
Mijn moeder is helemaal gek op de wedstrijden is altijd bezig met nieuwe mii, maar we hebben alles afgezocht voor die dingen nergens te vinden.
Ook valt me op dat nieuwe dingen die je nodig hebt voor een ontwerp ook in mii kanaal erbij komen.
Dus of mii kanaal wordt geupdate zonder dat je het merkt. Of hij draait gewoon op een nintendo server en je krijgt een lokaal schaduw kopie aangeleverd.
Maar als iemand me kan helpen die dingen te vinden.
dat klopt maar een kroon kan je niet namaken of een diadeem.quote:Op zondag 9 december 2007 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
voor veel dingen worden de normale opties volledig uit hun verband getrokken...
ik heb gegeven moment naruto gezien....
met snorharen....
bleek dat dat wenkbrauwen waren die ver naar beneden waren verplaatst... (en wat gedraaid)
* Maraca wijkt niet meer af van haar computerquote:Op zondag 9 december 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
Er zijn nu wat 300 pointcards aanwezigIk ga maar snel twee van die dingen bestellen voordat de rest van Europa wakker is
Edit: lol, ik heb er twee besteld en kijk hoeveel er over zijn: 0
Net op tijd, ik heb denk ik 1 van de laatste gehad
en? als nintendo die service levert dan moeten ze maar zorgen dat het fatsoenlijk werkt, het is van de zotte dat een site nagenoeg niet bereikbaar is, ruim een halve week lang...quote:Op zondag 9 december 2007 10:48 schreef Vampess het volgende:
Dat is prima, ik had het meer over mensen die lopen te zeiken over Nintendo, het is een service, geen recht
ik kon er 500 kopen en dat heb ik gedaanquote:Op zondag 9 december 2007 11:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij heb ik meer wii punten gescoord dan iedereen in het topic hier.
Ruzbeh is er weer snel bij.
Dat ben ik met je eens, het was een naieve fout, op z'n minst, maar dat betekent niet dat Nintendo verantwoordelijk is om er meer machines tegenaan te gooien. Dat die site een halve week weg was, was slordig inderdaad, maar ik vond hun vorige site ook maar niks wat 't bagger script betreft. Halve week gewacht, maar wel een betere site.quote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef mschol het volgende:
en? als nintendo die service levert dan moeten ze maar zorgen dat het fatsoenlijk werkt, het is van de zotte dat een site nagenoeg niet bereikbaar is, ruim een halve week lang...
en wat betreft die kaarten: nintendo wist gewoon dat het storm zou gaan lopen, waarom geven ze er dan zo weinig vrij per dag? waarom zetten ze er niet een geheel geautomatiseerd systeem achter? kan makkelijk..
dit is gewoon weer een hele domme actie van nintendo..
Denk je dat Satoru Iwata elke code zelf bedenkt?quote:Op zondag 9 december 2007 12:08 schreef Vampess het volgende:
Geautomatiseerd systeem? Dat weet ik niet zeker, volgens mij heb je dan generators nodig, en zoals eerder genoemd, dat zou te makkelijk te kraken zijn.
Er zit natuurlijk geen regelmaat in die codes. Zodra je een code aanvraagt wordt een compleet willekeurige code gegenereerd, die in het systeem komt te staan als geldige code. Zodra die is ingevoerd, vervalt de code.quote:Op zondag 9 december 2007 12:08 schreef Vampess het volgende:
Geautomatiseerd systeem? Dat weet ik niet zeker, volgens mij heb je dan generators nodig, en zoals eerder genoemd, dat zou te makkelijk te kraken zijn.
Heb vrijdag 2000 Wii points gescoordquote:Op zondag 9 december 2007 11:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij heb ik meer wii punten gescoord dan iedereen in het topic hier.
Ruzbeh is er weer snel bij.
Mja, da's weer zo'n ander uiterste. Eerst moet je al ongeveer tien Nintendo games kopen om een enkele NES game te krijgen, en dan gaan ze die doorgifte ook nog eens irritant maken om mensen af te schrikken.quote:Op zondag 9 december 2007 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ach ja,
* RaymanNL mompelt iets met een gegeven paard in de bek kijken
Ik quote je om heel veel op te noemen, maar nu ik moet typen.... weet ik eigelijk niksquote:Op zondag 9 december 2007 12:51 schreef Oksel het volgende:
Het is onprofessioneel.. dat is jammer.
Oh, ik wil een nieuw Wii spel. Mario uitgespeeld (ga nog wel de laatste sterren halen..), RE ga ik wel eens halen voor als ik een avondje MP wil knallen (heb je daar 2 Nunchucks voor nodig?)
Zelda heb ik uitgespeeld.. Is er nog een andere topper behalve Zelda en Mario?
Mocht je het een kutsysteem blijven vinden en je sterren niet willen gebruiken, m'n PM-box zou ze graag ontvangenquote:Op zondag 9 december 2007 12:48 schreef Oksel het volgende:
Ik heb echt nog 10.000 sterren liggen die ik nog niet eens heb ingevoerd.
Het is al maanden bekend dat Project HAMMER geannuleerd is, Bernie.quote:Op zondag 9 december 2007 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe project HAMMER screens
Volgens mij is deze game half doodOf het zit op het niveau Sadness
IK hoop zo dat deze game nog uit komt
Ja, dat weet ik, maar de game staat nu nog steeds op Officiele Japanse release listen (TBA) , en deze screens zijn toch echt nieuwquote:Op zondag 9 december 2007 13:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is al maanden bekend dat Project HAMMER geannuleerd is, Bernie.
Mario64 natuurlijk! Erg leuk om de voorloper van Galaxy weer eens te spelen, het is nog altijd een supergame.quote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Borizzz het volgende:
welke vc-games zijn de moeite waard vinden jullie?
overigens: dit is een goede site (voor de mensen die 'm nog niet kennen):
www.vc-reviews.com
Vrijdag als het goed is Pokémon Snap!, echt een geweldig spel dat je relaxed kan doen en zo verslavend isquote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Borizzz het volgende:
welke vc-games zijn de moeite waard vinden jullie?
overigens: dit is een goede site (voor de mensen die 'm nog niet kennen):
www.vc-reviews.com
Zack & Wiki!quote:Op zondag 9 december 2007 12:51 schreef Oksel het volgende:
Het is onprofessioneel.. dat is jammer.
Oh, ik wil een nieuw Wii spel. Mario uitgespeeld (ga nog wel de laatste sterren halen..), RE ga ik wel eens halen voor als ik een avondje MP wil knallen (heb je daar 2 Nunchucks voor nodig?)
Zelda heb ik uitgespeeld.. Is er nog een andere topper behalve Zelda en Mario?
18 januari pasquote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Oksel het volgende:
Is Zack ^& Wiki al uit dan?
Ohnee, pas half januari in Europa. Jammer! Echt geniale game.quote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Oksel het volgende:
Is Zack ^& Wiki al uit dan?
Saven gebeurd automatisch bij elk kasteelquote:Op zondag 9 december 2007 14:50 schreef Nebo het volgende:
J'ai een probleem: ik heb super mario bros 3 gedownload van de VC, maar ik weet niet meer hoe ik kan saven in dit spel... Weet iemand het?
Sinds wanneer kun je saven in Super Mario Bros 3?quote:Op zondag 9 december 2007 15:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Saven gebeurd automatisch bij elk kasteelNadat je de eindbaas hebt verslagen
Dat is aardig wat, ik wil in ieder geval Zelda, Paper Mario, Wii Sports en Super Mario Galaxy kopen, dus dan komen er waarschijnlijk dus nog 5000 punten bij! Wel opschieten geblazen, want eind van de maand vervallen er bij mij al weer wat sterren zag ik.quote:Op zondag 9 december 2007 16:21 schreef Borizzz het volgende:
wii is 1000 sterren
wii sports ook 1000 sterren
(tenminste dat had ik toen ik gisteren de boel registreerde)
quote:It's hardly a crucial matter, but after recently playing the European version of No More Heroes - the assassination actioner from Killer 7 creator Suda 51 - we're a bit miffed about the lack of bloody violence. Especially since Suda had always promised the game could be "even more violent than Manhunt 2".
Ah. But that appears to refer to the American version, which features decapitations, ludicrously brilliant fountains of blood and other ultraviolent combat consequences. In Europe, we'll be playing the 'dead bodies turn to black ash' version, which is also released in Japan.
Why? Well, we asked the chaps who showed us the game, from publisher Rising Star Games, if the decision had been influenced by the BBFC's refusal to grant Manhunt 2 a Euro release. "Maybe," was their terse answer. Hmmm.
http://www.gamesradar.com/gb/wii/game/news/article.jsp?releaseId=2006121210125293056&articleId=20071206144142828051§ionId=1006
quote:Op zondag 9 december 2007 15:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je saven in Super Mario Bros 3?
Saven doet ie bij een kasteel inderdaad niet, ik heb het even opgezocht, maar je schijnt niet te kunnen saven. Dat is wel even balen zeg, dan had ik liever een andere VC game gekocht denk ik...quote:Op zondag 9 december 2007 15:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Saven gebeurd automatisch bij elk kasteelNadat je de eindbaas hebt verslagen
Huh, wii sports is gewoon de wii hoor, dus eenmalig 1000 puntenquote:Op zondag 9 december 2007 16:21 schreef Borizzz het volgende:
wii is 1000 sterren
wii sports ook 1000 sterren
(tenminste dat had ik toen ik gisteren de boel registreerde)
You wish, spellen zijn echt geen 1000 sterrenquote:Op zondag 9 december 2007 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is aardig wat, ik wil in ieder geval Zelda, Paper Mario, Wii Sports en Super Mario Galaxy kopen, dus dan komen er waarschijnlijk dus nog 5000 punten bij! Wel opschieten geblazen, want eind van de maand vervallen er bij mij al weer wat sterren zag ik.
Tóch kreeg ik gisteren voor die 2 samen 2000 sterrenquote:Op zondag 9 december 2007 16:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
You wish, spellen zijn echt geen 1000 sterren
Ik ook, en op de site staat dat je voor de Wii 1000 punten hoort te krijgen. Dus ik had al gemaild, want 't is dan wel een beetje oneerlijk natuurlijk als je daadwerkelijk 1000 sterren hoort te krijgen.quote:Op zondag 9 december 2007 16:49 schreef Nebo het volgende:
Correctie: dit is wat ik kreeg voor mijn Wii-pakket:
15/02/2007: Wii 500
15/02/2007: Wii Sports 250
Ik vond het inderdaad al een beetje veel ja. Maar goed, als het 250 is heb ik voor 4 spellen toch 1000 sterren. Heb ik er totaal meer dan 5000.quote:Op zondag 9 december 2007 16:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
You wish, spellen zijn echt geen 1000 sterren
Yep, gewelddadige games zijn al verboden in Engeland en Duitsland, en Nederland gaat ook bijna volgen. Is veel te risicovol voor publishers om het nog te gaan proberen.quote:
Anders doen ze het niet hoor. Ik denk dat nintendo gewoon niet wil dat iedereen de VC ineens plundert, dan verdienen ze er niks maar aanquote:Op zondag 9 december 2007 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar erg onzinnig eigenlijk dat er een maximum aantal van die kaarten is. Het zijn maar virtuele kaartjes, er is geen enkele reden om daar een limiet aan te stellen.
Als ze dat niet willen moeten ze het gewoon dus niet doen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Anders doen ze het niet hoor. Ik denk dat nintendo gewoon niet wil dat iedereen de VC ineens plundert, dan verdienen ze er niks maar aan
Je moet de fans toch een beetje tegemoetkomenquote:Op zondag 9 december 2007 18:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als ze dat niet willen moeten ze het gewoon dus niet doen.
Dit slaat natuurlijk weer nergens op, dat snap je zelf ook wel toch?quote:Op zondag 9 december 2007 19:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moet de fans toch een beetje tegemoetkomen
Tegemoetkomen? Met wat danquote:Op zondag 9 december 2007 19:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moet de fans toch een beetje tegemoetkomen
nee, het is logisch, als jij alle combinaties tussen 0000-0000-0000-0000 en 9999-9999-9999-9999 vrij gaat geven dan kan ik telkens 1 cijfer omhoog ergens bij optellen om opnieuw punten te activeren..quote:Op zondag 9 december 2007 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar erg onzinnig eigenlijk dat er een maximum aantal van die kaarten is. Het zijn maar virtuele kaartjes, er is geen enkele reden om daar een limiet aan te stellen.
en dat is een probleem omdat?quote:Op zondag 9 december 2007 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, het is logisch, als jij alle combinaties tussen 0000-0000-0000-0000 en 9999-9999-9999-9999 vrij gaat geven dan kan ik telkens 1 cijfer omhoog ergens bij optellen om opnieuw punten te activeren..
er zit echt wel een generator achter. (achter de wii card codes MOET immers een algoritme zitten) het zal alleen wel zo zijn dat niet alles in 1x wordt vrij gegeven..quote:Op zondag 9 december 2007 12:08 schreef Vampess het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, het was een naieve fout, op z'n minst, maar dat betekent niet dat Nintendo verantwoordelijk is om er meer machines tegenaan te gooien. Dat die site een halve week weg was, was slordig inderdaad, maar ik vond hun vorige site ook maar niks wat 't bagger script betreft. Halve week gewacht, maar wel een betere site.
Er zit geen volgorde in, ze worden random afgedrukt. Natuurlijk zal er ooit een 4253 1245 0896 1895 en 4253 1245 0896 1896 kaart komen, alleen die is nu gewoon nog niet actiefquote:Op zondag 9 december 2007 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, het is logisch, als jij alle combinaties tussen 0000-0000-0000-0000 en 9999-9999-9999-9999 vrij gaat geven dan kan ik telkens 1 cijfer omhoog ergens bij optellen om opnieuw punten te activeren..
voor nintendo zit er 100% zeker een volgorde in anders kunnen ze het zelf niet bijhouden immersquote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zit geen volgorde in, ze worden random afgedrukt. Natuurlijk zal er ooit een 4253 1245 0896 1895 en 4253 1245 0896 1896 kaart komen, alleen die is nu gewoon nog niet actief
Er hoeft helemaal geen generator achter te zitten. Gewoon compleet willekeurige codes die in een whitelist database zitten. Als je je code invoert, wordt gekeken of die als geldig geregistreerd staat, je krijgt je punten en de code vervalt.quote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
er zit echt wel een generator achter. (achter de wii card codes MOET immers een algoritme zitten) het zal alleen wel zo zijn dat niet alles in 1x wordt vrij gegeven..
maar ik gok dat wanneer er voldoende kaarten worden verzameld dat een beetje slim persoon er wel een algoritme uit weet te tikken
Ze zijn ook niet dom bij nintendo, als er een volgorde in zit kan die gekraakt worden en kan een hacker voor gratis wiipoints krijgen. Het is gewoon random.quote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
voor nintendo zit er 100% zeker een volgorde in anders kunnen ze het zelf niet bijhouden immers![]()
dat wij het niet zien is een heel ander verhaal
Naja, je zult het geloven of niet, maar zelfs in een Random computer systeem moet een volgorde/systeem zittenquote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen generator achter te zitten. Gewoon compleet willekeurige codes die in een whitelist database zitten. Als je je code invoert, wordt gekeken of die als geldig geregistreerd staat, je krijgt je punten en de code vervalt.
Ja, ok. Semi-willekeurig dan. Maar misschien genereert Nintendo de codes wel door een bak met radioactief materiaal neer te zetten en het atomair verval te meten, dat is best heel erg random!quote:Op zondag 9 december 2007 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, je zult het geloven of niet, maar zelfs in een Random computer systeem moet een volgorde/systeem zittenAls een computer is moet generen zit er altijd een volgorde in, alleen is dat een hele ingewikkelde
blijven proberen, gewoon je oude login gebruikenquote:Op zondag 9 december 2007 21:09 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Moet je opnieuw inloggen op die site of kan je je oude account nog gebruiken? Ik kan het zelf niet vinden, de site is waarschijnlijk overbelast ofzo.. Behalve op de homepage overal foutmeldingen
Idd. Diep teleurgesteld van deze bagger zegquote:Op zondag 9 december 2007 22:52 schreef ASSpirine het volgende:
sterren krijgen voor het inloggen is ook afgeschaft zie ik...
Idd, en ik moest 5 sterren erbij hebben om 2000 puntjes te krijgenquote:Op zondag 9 december 2007 22:52 schreef ASSpirine het volgende:
enigzins is het ook wel logisch, tis hetzelfde als geld weggevenquote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Idd. Diep teleurgesteld van deze bagger zeg
Die sterren zijn natuurlijk niet bij de prijs inbegrepen...quote:Op zondag 9 december 2007 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
sjongejonge zeg. Echte hollanders hier hoor
Iets gratis krijgen en dan toch op alle manieren kritiek leveren.
Ja hoor, er wordt 50 cent extra op games geheft voor de sterrenquote:Op zondag 9 december 2007 23:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die sterren zijn natuurlijk niet bij de prijs inbegrepen...Hoe dan ook, ik vind de sterrencatalogus wel een verbetering, als ze dan ook echt regelmatig updaten met 'echte goodies'. Hoewel ik uiteindelijk liever een online shop had gezien waar je die zooi gewoon kan kopen i.p.v. sterren te moeten sparen... En daarnaast eventueel een kleine goodie bij bepaalde spellen, zoals bij NoA. Ik heb bijvoorbeld Phantom Hourglass in Amerika gekocht en op Nintendo.com geregistreerd; ik kon als extraatje een Feather Stylus aanvragen als ik ook daadwerkelijk in Amerika zou wonen. Dat vind ik toch een stuk leuker dan sterren te moeten opsparen d.m.v. steeds games en systemen te moeten kopen als je iets leuks wilt uit de catalogus dat nog niet uitverkocht is.
Ook wel jammer dat per prijscategorie de aantal sterren zijn veranders; ik had Viewtiful Joe, Pokemon pearl en Trauma centre nog te registreren. Had ik vrijdagavond dan ook gedaan, maar kreeg slecht 200 ipv 250. Als ik dat eerder had geregistreerd dan had ik dus 50 per spel extra kunnen krijgenquote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ja hoor, er wordt 50 cent extra op games geheft voor de sterrenen de Nintendo games zijn al zo duur!? Meestal ben je maar zo'n 40 euro kwijt voor een game, dat vind ik een zeer scherpe prijs. Sterren blijven een extratje. Tuurlijk moeten die punten steeds aangevuld worden, maar dat wordt ook gedaan. Al een paar keer in 2 dagen. Door de gigantische vraag is het op dit moment dweilen dwijlen met de kraan open. Binnenkort zal het rustiger worden en dan is iedereen dit allang weer vergeten.
ja das wel jammer, heb nu 355 punten waar ik niks mee kanquote:Op zondag 9 december 2007 22:52 schreef ASSpirine het volgende:
En jij weet zeker dat wij meer betalen voor games en consoles alleen vanwege een hogere belasting en invoerrechten? Kom op zegquote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ja hoor, er wordt 50 cent extra op games geheft voor de sterrenen de Nintendo games zijn al zo duur!? Meestal ben je maar zo'n 40 euro kwijt voor een game, dat vind ik een zeer scherpe prijs. Sterren blijven een extratje. Tuurlijk moeten die punten steeds aangevuld worden, maar dat wordt ook gedaan. Al een paar keer in 2 dagen. Door de gigantische vraag is het op dit moment dwijlen met de kraan open. Binnenkort zal het rustiger worden en dan is iedereen dit allang weer vergeten.
400 sterren = 100 Wii points = 1 euroquote:Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef Chanty87 het volgende:
En jij weet zeker dat wij meer betalen voor games en consoles alleen vanwege een hogere belasting en invoerrechten? Kom op zegBovendien zijn de sterren die je bij games krijgt (en niet eens allemaal) slechts 25 cent waard, als je de berekening gebruikt zoals bij de Wii Points.
Service, haha. En de sterren zijn natuurlijk helemaal niet een heel handig systeem om mensen om de zoveel tijd naar de Nintendo site te lokken om daar op een of andere manier geld aan ze te verdienen.quote:Op maandag 10 december 2007 04:29 schreef Vampess het volgende:
[..]
400 sterren = 100 Wii points = 1 euro
Je krijgt 200 sterren per spel
En daar betaal je dus niet voor, zoiets heet service
Tuurlijk, maar je bent een idioot als je het niet doet. Want geloof het of niet ze zijn toch echt meegenomen in de prijs. De laatste keer dat ik keek was Nintendo nog gewoon een commercieel bedrijf gericht op het de consument zoveel mogelijk geld afhandig maken.quote:Op maandag 10 december 2007 07:01 schreef Vampess het volgende:
Je hoeft er geen gebruik van te maken, dat is wat ik zeg; er wordt je geen onrecht aangedaan als je die sterren niet spaart - het is optioneel.
Zucht. Hoe lang spaar jij al sterren? Ik zie hier op het doosje van "the Wind Waker" dat ik al sterren heb uit 2003. Mag ik me dan even ontzettend genaaid voelen dat ze die punten zometeen gewoon verloren laten gaan?quote:Op maandag 10 december 2007 07:22 schreef Vampess het volgende:
Net zoals de sterren, is het Wii point systeem gericht op dat mensen uiteindelijk sneller over de streep worden getrokken om spellen en/of Wii points in de winkel te kopen, natuurlijk, een bedrijf wat geen geld wil verdienen bestaat niet lang
Maar geloof het of niet, de sterren zijn niet bij de prijs inbegrepen; zie het als slimme reclame. Het feit dat jij het gevoel hebt een race tegen de klok te voeren, heeft niks met Nintendo te maken, maar hoe jij omgaat met deze 'extraatjes'.
Ik wacht de hype gewoon af, en als ik zograag Wii points wil, dan bespaar ik mezelf wel de stress door er gewoon voor te betalen
NBA JAM, lachen spel was datquote:Op maandag 10 december 2007 03:13 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, rustige nachtdienst. Even de beamer proberen met de SNES, morgen de Wii maar even.
Dit topic is dan ook door mij gestart...quote:Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Het wordt de laatste stijd steeds leuker in de wii topics!!
Krijgen? Je moet er wel iets voor doen hoor, registreren, punten krassen en invullen, elke dag blijven f5en om te kijken of je misschien je punten om kunt ruilen..quote:Op zondag 9 december 2007 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
sjongejonge zeg. Echte hollanders hier hoor
Iets gratis krijgen en dan toch op alle manieren kritiek leveren.
Tja, ik wil een Metal Gear Solid op de Wii maar je kunt niet alles hebben he.quote:Op maandag 10 december 2007 05:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil een remake van Vice City op de Wii.
Of een vervolg!![]()
je hoeft het niet te doen hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 09:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Krijgen? Je moet er wel iets voor doen hoor, registreren, punten krassen en invullen, elke dag blijven f5en om te kijken of je misschien je punten om kunt ruilen..
quote:Op maandag 10 december 2007 09:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tja, ik wil een Metal Gear Solid op de Wii maar je kunt niet alles hebben he.
Moet je het wel goed zeggen..quote:Op maandag 10 december 2007 09:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Krijgen? Je moet er wel iets voor doen hoor, registreren, punten krassen en invullen, elke dag blijven f5en om te kijken of je misschien je punten om kunt mag ruilen..
En ze zijn weer op... Gelukkig heb ik nog 2x 500 punten kunnen krijgen. Maar voordat ik mijn Wii had geregistreerd waren ze alweer op -,- .quote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Neverstop het volgende:
EDIT:
Woohoo, 500 punten kaarten aanwezig, bijna al m'n sterren omgezet. Nog 355 over. Heb gelukkig nog een paar kaarten liggen.
quote:Don King Presents: Prizefighter brings an innovative feature set and story line to set the standard in boxing video games
2K Sports, the sports publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), today announced the spring 2008 release of Don King Presents: Prizefighter, the most realistic boxing video game simulation, for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Nintendo’s Wii™ home video game console and Nintendo’s DS™ portable system. This in-depth, documentary-style title will provide the deepest, most authentic and entertaining experience ever seen in a boxing video game.
“The combination of real-life fight scenarios, story-driven gameplay and photo-realistic graphics will set this title apart from the competition,” said Christoph Hartmann, President of 2K. “Our goal has always been to deliver the most engaging and realistic titles, and Don King Presents: Prizefighter will exceed these expectations. Based on the game’s innovative features and high-profile fighters, this title will be a ‘must have’ for any sports gamer.”
"In all my years working in professional boxing, I have never seen anything come as close to recreating the thrill, the intensity, the courage and the spectacle of the sport," said legendary boxing promoter Don King. "Don King Presents: Prizefighter is more than a game -- it is a glimpse at what life is like in and out of the ring for these incredible athletes."
Developed by Venom Games, the 2K studio that brought Rocky and Rocky Legends to the Xbox and PlayStation 2, Don King Presents: Prizefighter will bring the realism of live action match-ups and the true tactics of the sweet science together for the first time. More than just a night at the fights - players will be responsible for building a career by overcoming adversity, avoiding temptation, and balancing their commitments to train and promote, all while focusing on the goal of ultimately winning and defending the title belt. The story will be told by a revolutionary sports documentary-style narrative never before seen in a video game.
Don King Presents: Prizefighter will be available in spring 2008 for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Nintendo’s Wii™ home video game console and Nintendo’s DS portable system, leveraging the unique hardware features of each platform.
For more information, log onto www.2ksports.com/prizefighter.
vul ik net 11 spellen in... zijn ze op....quote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Moet je het wel goed zeggen..
Word een beetje moedeloos van de "o nee, er zijn geen virtuele kaartjes meer" pagina.
EDIT:
Woohoo, 500 punten kaarten aanwezig, bijna al m'n sterren omgezet. Nog 355 over. Heb gelukkig nog een paar kaarten liggen.
Vreselijk spel. Terwijl ik van Metal Gear Solid op de PS1 echt genoten heb.quote:Op maandag 10 december 2007 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
werkt ook op de Wii!
Dat jullie uberhaupt op de website kwamenquote:Op maandag 10 december 2007 10:00 schreef Thormodo het volgende:
En ze zijn weer op... Gelukkig heb ik nog 2x 500 punten kunnen krijgen. Maar voordat ik mijn Wii had geregistreerd waren ze alweer op -,- .
quote:Op maandag 10 december 2007 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vreselijk spel. Terwijl ik van Metal Gear Solid op de PS1 echt genoten heb.
Het is gewoon een remake van het PS1 spel. Ik heb hem ook, het is nog steeds leuk.quote:Op maandag 10 december 2007 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vreselijk spel. Terwijl ik van Metal Gear Solid op de PS1 echt genoten heb.
Fixed it for ya, je had 2 woorden vergetenquote:Op maandag 10 december 2007 11:01 schreef Cubewoods het volgende:
Twin Snakes is gebaseerd op de beste Metal Gear ooit
Ik vond hem slecht, het zag er allemaal te “schoon/strak” uit. Het origineel had veel meer sfeer, juist door de korrelige graphics. Ook zijn in Twin Snakes de cutscenes te lang en staan ze in een te groot contrast met de gameplay. Eerst zie je hoe Snake 10 minuten lang met die Ninja vecht, en daarbij de meest uitgebreide acrobatische trucs uithaalt. En vervolgens mag je het zelf doen door op de B-knop te duwen en een sla-sla-schop combo uit te oefenen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
echt?
ik vond hem geweldig, maar ik heb de PS1 versie nooit gespeeld... Daarbij leek het me ook geen spel om nog een keer te spelen....
Gebaseerd op de beste MGS, en verbeterd dus voor mij de beste MGS ooit.quote:Op maandag 10 december 2007 11:14 schreef newguy het volgende:
[..]
Fixed it for ya, je had 2 woorden vergeten
heb het 'origineel' dus niet gespeeld, kan er dus niet over oordelen. Wel dat ik MGS:TTT supervet vond.quote:Op maandag 10 december 2007 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem slecht, het zag er allemaal te “schoon/strak” uit. Het origineel had veel meer sfeer, juist door de korrelige graphics. Ook zijn in Twin Snakes de cutscenes te lang en staan ze in een te groot contrast met de gameplay. Eerst zie je hoe Snake 10 minuten lang met die Ninja vecht, en daarbij de meest uitgebreide acrobatische trucs uithaalt. En vervolgens mag je het zelf doen door op de B-knop te duwen en een sla-sla-schop combo uit te oefenen.
Je krijgt 250 sterren per (bepaald) spel hoor, dus afgerond ¤0,63. (het was laat gisteren dus hoe ik aan die 25 cent kom weet ik niet)quote:Op maandag 10 december 2007 04:29 schreef Vampess het volgende:
[..]
400 sterren = 100 Wii points = 1 euro
Je krijgt 200 sterren per spel
En daar betaal je dus niet voor, zoiets heet service
Maar dan houdt Nintendo zich zelf niet aan hun nieuwe voorwaarden, want in die voorwaarden staat dat 't pas vanaf juli 2008 ingaat. Waarom er dan op 't sterrenoverzicht staat dat er per december sterren gaan vervallen blijft me een raadsel.quote:Op maandag 10 december 2007 07:40 schreef Neverstop het volgende:
Want eind december ben ik gewoon 1000 van m'n lieve sterretjes kwijt..
Dat is alleen de ingang van de nieuwe algemene voorwaarden. De vorige heb je zelf al goedgekeurd. Dus het is geheel mogenlijk dat je sterren verlallenquote:Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maar dan houdt Nintendo zich zelf niet aan hun nieuwe voorwaarden, want in die voorwaarden staat dat 't pas vanaf juli 2008 ingaat. Waarom er dan op 't sterrenoverzicht staat dat er per december sterren gaan vervallen blijft me een raadsel.
We zijn akkoord gegaan met het laten vervallen van de sterren na 31 juli 2008, niet 31 december? Ik snap ook niet hoe ze er bij komenquote:Op maandag 10 december 2007 15:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is alleen de ingang van de nieuwe algemene voorwaarden. De vorige heb je zelf al goedgekeurd. Dus het is geheel mogenlijk dat je sterren verlallen
Ja, van de sterren geregistreerd voor afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 10 december 2007 16:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We zijn akkoord gegaan met het laten vervallen van de sterren na 31 juli 2008, niet 31 december? Ik snap ook niet hoe ze er bij komen
leuk joh maar eind 2006 een wii + zelda geregistreerd..quote:Op maandag 10 december 2007 16:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja, van de sterren geregistreerd voor afgelopen 2 jaarDie ervoor kondern eerder verlopen.... 31 december
Staat gewoon in de algemene voorwaarden
Oké, Disjfaquote:Op maandag 10 december 2007 16:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja, van de sterren geregistreerd voor afgelopen 2 jaarDie ervoor kondern eerder verlopen.... 31 december
Staat gewoon in de algemene voorwaarden
Je sterren die op het punt staan te vervallen worden als eerste gebruikt. Dus als je iets koopt dat meer kost dan de te vervallen sterren, vervalt er daarna voorlopig niks meer.quote:Op maandag 10 december 2007 17:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké, DisjfaMaar als ik dan (er gaan er nu 1350 vervallen) bijvoorbeeld 2000 uit ga geven, en ik houd er daarna nog 5000 over, gaan er dan alsnog 1350 vervallen?
Ik heb net een Wii points card gekocht van 2000 sterren, check wat er nu staat:quote:Op maandag 10 december 2007 17:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je sterren die op het punt staan te vervallen worden als eerste gebruikt. Dus als je iets koopt dat meer kost dan de te vervallen sterren, vervalt er daarna voorlopig niks meer.
Raar. Bij mij gingen er 1000 sterren vervallen, ik kocht een kaart van 4000 sterren, daarna verviel niks meerquote:Op maandag 10 december 2007 17:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb net een Wii points card gekocht van 2000 sterren, check wat er nu staat:
Huidige sterrensaldo 7550 Star
Sterren die op het einde van december 2007 vervallen. 1150
Was net nog 1350, voordat ik die kaart aanschafte
Die heb ik al, ik wil een nieuwe.quote:Op maandag 10 december 2007 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werkt ook op de Wii!
want naar buiten gaan om in de echte wereld te gaan shoppen is te eng voor je?quote:Op maandag 10 december 2007 18:24 schreef mschol het volgende:
(online that is, geen idee wat er in de winkels zelf te leveren valt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |