abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55123284
Europe…I am really sorry. You guys are having a really bad week. Hopefully this is the last bit of sad news for you guys. It has been confirmed that the Euro version of No More Heroes will not feature blood. Instead, it will be the same as the Japanese version. You can see what the Euro version looks like in the video above.

nintendo
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:32:10 #127
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_55123384
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Europe…I am really sorry. You guys are having a really bad week. Hopefully this is the last bit of sad news for you guys. It has been confirmed that the Euro version of No More Heroes will not feature blood. Instead, it will be the same as the Japanese version. You can see what the Euro version looks like in the video above.

nintendo
Daar heb ik het net ook over gehad (zie paar posts terug).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_55123631
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchips
Ik heb hetzelfde probleem, en zekerste weten geen modchip. Denk dat de servers gewoon een beetje overbelast zijn.
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:57:36 #129
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_55123714
quote:

[..]

ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchips
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_55123778
Wat een bagger site zeg, traag als stront kan nog steeds geen punten omruilen
pi_55123953
quote:

[..]

Blus je eigen vuurtje eens een keer en hou gewoon je bek dicht, niemand mag je.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_55123969
echt wel Ruzbeh moest lachen dus hij mag me. denk ik.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55124581
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef De_Brandweer het volgende:
echt wel Ruzbeh moest lachen dus hij mag me. denk ik.
Just keep telling yourself that darling
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_55124673
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een bagger site zeg, traag als stront kan nog steeds geen punten omruilen
Idd ik word er gek van! Ik moet nog 4 van die 100 puntenkaartjes kopen omdat die andere zogenaamd ''Uitverkocht zijn'' Yeah Right! En ik kan maar niet op die kut site komen!
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:07:25 #135
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_55124711
Zoals sommige weten werkt mijn zusje sinds kort bij intertoys. Ze vertelde mij vandaag het volgende.
Wii = uitverkocht bij haar en free recordshop iets verder in de straat. Nintendo heeft hun excuses aangeboden aan Intertoys dat de leveringen niet meer binnenkomen sterker nog. Nintendo heeft de leveringen voor inbepaalde tijd stop gezet omdat er te weinig gemaakt kunnen worden om elke winkel te bevoorraden.
PS3 = ligt ook stil sony denkt januari weer genoeg 40 gigs te kunnen leveren

Super mario galaxy uitverkocht volgende week hopelijk weer een levering verwacht hiervan staan er al 12 weer in reservatie
Intertoys had een leuke deal van wii +wiimote/nunchuck en super mario galaxy voor ¤289 helaas was die meteen al uitverkocht.

slecht nieuws voor nintendo aangezien kerst nog niet eens geweest is en al alles voor sinterklaas uitverkocht was. Zelfs probleem is er met de NDS lite zilver totaal uitverkocht zonder restock datum.

verkoopt van wii games schijnen volgens haar ook bij te trekken mensen kopen nu meestal 2 tot 4 games gewoon erbij.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_55124723
Zo hèhè, eindelijk ziet die site er een beetje normaal uit. En EINDELIJK wat fatsoenlijke dingen in die Sterrencatalogus alhoewel het meest interessante alweer uitverkocht is Dat sterren verlopen ging toch pas in juli 2008 in kan ik me herinneren? Vreemd dat op de site staat dat eind december bij mij 990 sterren verlopen... Hopen dat ze dan, als die sterren daadwerkelijk verlopen, nog iets leuks aan die Sterrencatalogus toevoegen.
pi_55124966
Geen bloed in No More Heroes. Je zou je Wii BIJNA gaan modden ervoor .

Positief nieuws van Activision:

http://www.gamer.nl/doc/4(...)-voor-de-Wii-in-2008
quote:
Het was al eerder bekend geworden dat de Wii-versie van Guitar Hero III alleen mono-geluid wist te produceren. Activision, de uitgever van Guitar Hero gaf al eerder aan de zaak te onderzoeken en heeft nu besloten om het probleem te verhelpen door de uitgave van een nieuwe versie, deze keer wel met stereo geluid. Alle reeds gedupeerde Guitar Hero eigenaren hoeven niet bang te zijn dat ze hier niets aan hebben, want Activision gaf ook meteen aan om alle kopieën van Guitar Hero gratis te vervangen door de verbeterde versie. De update wordt begin 2008 verwacht, maar een exacte releasedatum is nog onduidelijk.
  Donald Duck held zaterdag 8 december 2007 @ 15:25:20 #138
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55124989
da's wel beter ja. Het was wel een erg slordig foutje.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:37:42 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_55125145
Hartelijk dank voor het kopen van "NES Classic Notebook"

Ben ik ook van die sterren af
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_55126477
Vanmiddag Super Mario Galaxy gescoord!

Ik voel me weer als 15 jaar geleden met super mario world
Built for Speed
pi_55126653
Hoelang zijn die tijden tussen het kopen van die Wii Points? Paar uur geleden stond de 1000 punten kaart op 0 en nu nog steeds, heb weinig zin om zo lang te wachten zeg
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:17:19 #142
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55126967
Ik wil ook Wii Points.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:37:49 #143
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55127495
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoelang zijn die tijden tussen het kopen van die Wii Points? Paar uur geleden stond de 1000 punten kaart op 0 en nu nog steeds, heb weinig zin om zo lang te wachten zeg
Dat is wat iedereen zich nu afvraagt denk ik.
Ik zit er zelf ook op te wachten.
Heb vandaag alles van de afgelopen jaren in sterren omgezet; en binnonkort wii-points incasseren
kloep kloep
pi_55127909
Kheb all 6 de autootjes gekozen
Hopen dat ze mooi zijn en gewoon bijhouden om ergens te zetten
pi_55128863
Gefeliciteerd jongens heh, met de Wii ! Onze Witte vriend is vandaag 1 jaar geworden

Naja, die van mij 1 jaar en een dag
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:41:59 #146
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_55128919
Kut zeg, werk ik dus een dagje zijn meteen alle Wii points weg.
pi_55129125
Nou, zelfs de 100 Wii Point kaarten zijn weg.

Misschien een hint om alles weer beschikbaar te maken

Sjonge jonge wat een kut systeem zeg. Ze willen gewoon dat alle sterren verlopen
pi_55130324
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nou, zelfs de 100 Wii Point kaarten zijn weg.

Misschien een hint om alles weer beschikbaar te maken

Sjonge jonge wat een kut systeem zeg. Ze willen gewoon dat alle sterren verlopen
gelukkig had ik gisteren op fok games gezien dat de site weer beschikbaar was, anders had ik niks meer om te ruilen
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:59:33 #149
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55130656
Geduld is een schone zaak
kloep kloep
pi_55130860
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef Borizzz het volgende:
Geduld is een schone zaak
Ja, dan wacht een tijdje, komen ze weer beschikbaar, zijn ze weer binnen 10 minuten allemaal weg, en moet je weer een paar dagen wachten. Top is dat ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')