Daar heb ik het net ook over gehad (zie paar posts terug).quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Europe…I am really sorry. You guys are having a really bad week. Hopefully this is the last bit of sad news for you guys. It has been confirmed that the Euro version of No More Heroes will not feature blood. Instead, it will be the same as the Japanese version. You can see what the Euro version looks like in the video above.
nintendo
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchips
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchips
Blus je eigen vuurtje eens een keer en hou gewoon je bek dicht, niemand mag je.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Just keep telling yourself that darlingquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef De_Brandweer het volgende:
echt wel Ruzbeh moest lachen dus hij mag me. denk ik.
Idd ik word er gek van! Ik moet nog 4 van die 100 puntenkaartjes kopen omdat die andere zogenaamd ''Uitverkocht zijn'' Yeah Right! En ik kan maar niet op die kut site komen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een bagger site zeg, traag als stront kan nog steeds geen punten omruilen
quote:Het was al eerder bekend geworden dat de Wii-versie van Guitar Hero III alleen mono-geluid wist te produceren. Activision, de uitgever van Guitar Hero gaf al eerder aan de zaak te onderzoeken en heeft nu besloten om het probleem te verhelpen door de uitgave van een nieuwe versie, deze keer wel met stereo geluid. Alle reeds gedupeerde Guitar Hero eigenaren hoeven niet bang te zijn dat ze hier niets aan hebben, want Activision gaf ook meteen aan om alle kopieën van Guitar Hero gratis te vervangen door de verbeterde versie. De update wordt begin 2008 verwacht, maar een exacte releasedatum is nog onduidelijk.
Dat is wat iedereen zich nu afvraagt denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoelang zijn die tijden tussen het kopen van die Wii Points? Paar uur geleden stond de 1000 punten kaart op 0 en nu nog steeds, heb weinig zin om zo lang te wachten zeg
gelukkig had ik gisteren op fok games gezien dat de site weer beschikbaar was, anders had ik niks meer om te ruilenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nou, zelfs de 100 Wii Point kaarten zijn weg.
Misschien een hint om alles weer beschikbaar te maken
Sjonge jonge wat een kut systeem zeg. Ze willen gewoon dat alle sterren verlopen
Ja, dan wacht een tijdje, komen ze weer beschikbaar, zijn ze weer binnen 10 minuten allemaal weg, en moet je weer een paar dagen wachten. Top is dat jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef Borizzz het volgende:
Geduld is een schone zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |